Ei olla pariin kuukauteen "ehditty" peuhaamaan. Alkaa jo
vituttaa tämä pakonsanelema selibaatti. Vielä pari viikkoa sitten koitin ukkoani lämmitellä, mut enää en jaksa.. Ei irtoo kyllä enää täältäkään! Oon jopa sortunut selailemaan iskuria ja muita pettäjien palstoja, miettinyt entisiä hoitoja, että olisko niistä apua tässä kuolettavassa tilanteessa.
Voin kertoa, että tämmönen tauko vie kyllä totaaliset halut tuota omaa äijää kohtaan.. Kun aluksi haluaa ja haluaa ja koittaa päästä asiaan, ihan suoraa sanomalla tai viettelemällä, mut ei johda mihinkää tulokseen. Nii ei tosiaan enää jaksa. Oon niin valmis pettämään, mutta seuraksia en jaksaisi kantaa omalla tunnollani :/ Haluan jotain vipinää.. nyt! heti!
Ärsyttää kun ukko muka niin kiireinen
NAInenPulassa
2
159
Vastaukset
- ....!
Jos haluat vipinää, sanot sille äijälle että jos ei anna niin sitten voi muutta muualle et voit tuoda uusia äijiä "kyläilemään". Kunnon uhkailu kehiin, niin äijä tajuaa et jumalauta muija on tosissaan.
- markkuketola
Maksullinen rakkaus olisi ehkä ratkaisu. Ei tulisi tunnesiteitä. Kookas ja todella kestävä mies toteuttaa haaveesi taidolla. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774