Jännä mies, osa 18634974

oh

http://www.hs.fi/elama/Näin ajattelee narsisti/a1340531647897

Jutun pääkohdat:

"14-vuo­tiaa­na ryh­dyin käyt­tä­mään al­ko­ho­lia, ja vä­hän myö­hem­min ku­vaan as­tui­vat vaih­tu­vat sän­ky­kump­pa­nit."

"Nai­sia tu­li ja me­ni, mut­ta olin täy­sin vä­lin­pi­tä­mä­tön hei­dän tar­peis­taan. Sil­ti mo­ni heis­tä tar­rau­tui mi­nuun. Mi­tä etäi­sem­pi olin, si­tä enem­män he mi­nua ha­lu­si­vat."

"Ai­ka mo­nel­le nai­sel­le riit­ti, kun ker­roin ra­kas­ta­va­ni hän­tä."

"Vii­mei­sin pa­ri­suh­tee­ni kes­ti kol­mi­sen vuot­ta. Elin pit­käl­ti tyt­tö­ys­tä­vä­ni ra­hoil­la, ja hän syyt­ti­kin mi­nua sii­tä erot­tuam­me. Mut­ta mi­nä vain tar­tuin hä­nen tar­joa­maan­sa mah­dol­li­suu­teen: hän­hän ne ul­ko­maan­mat­kat ja ko­rut mi­nul­le os­ti ja vuok­rat mak­soi. Si­tä pait­si sai­han hän­kin mi­nul­ta jo­tain, mi­tä tar­vit­si."

"Taan­noin olin te­ke­mi­sis­sä in­ter­ne­tis­sä erään per­heel­li­sen ruot­sa­lais­nai­sen kans­sa. Hän jut­te­li mi­nul­le härs­ke­jä ja lä­het­ti alas­ton­ku­via it­ses­tään. Sit­ten meil­le tu­li pa­ho­ja eri­mie­li­syyk­siä, ja hän sa­noi mi­nul­le in­hot­ta­vas­ti.

Pää­tin kos­taa. Lä­he­tin ku­vat hä­nen avio­mie­hel­leen."

Summa summarum: ns. paska mies, mutta haluttua tavaraa naisten keskuudessa.

Onko näillä naisilla ollut huono itsetunto vai kenties mt-ongelmia? Jos kyseessä on huono itsetunto, miksi sitä aina pitää langeta juuri näihin miehiin. Olen aina ajattellut, että huonoitsetuntoisten pitäisi pariutua keskenään, niin sitten voitaisiin yhdessä "korjata" toisia. Mutta ei: naiselle on tarjolla "parempaa" ja mies jää kitumaan yksin.

Toisaalta taas, miksi tuota tyyppiä pitäisi syyllistää mistään. Kommenttiosiokin on kovin vihamielinen, vaikka mies vain toimii tavalla, jolla hän hyötyy (ja saa pillua). Kukaan ei pakota kaveeraamaan paskojen ihmisten kanssa.

5

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koska

"Onko näillä naisilla ollut huono itsetunto vai kenties mt-ongelmia? Jos kyseessä on huono itsetunto, miksi sitä aina pitää langeta juuri näihin miehiin."

Narsisti osaa manipuloida naista niin hyvin, että nainen luulee löytäneensä ihanne kumppanin. Totuus paljastuu vasta ajan kuluessa. Totuuden paljastuessa nainen on jo kiintynyt mieheen sen verran, että epäilee miehen huonoa käytöstä omaksi syyksi ja siitä johtuen yrittää miellyttää miestä entistä enemmän. Lopulta naisen itsetunto voi olla niin huono, että hän ei voi lähteä suhteesta koska epäilee, että ei pärjää yksinään.

• Piirakkaa pöytään!

Mikä helvetti siinä on että näillä saatanan kantturoilla ei muka ole itse mitään vastuuta siitä vittunsa jakelusta. Aina niitä "manipuloidaan". Eikös tämä todista että naisella ei ole mitään seksihaluja, ne pitää "manipuloida" antamaan.

Joten yhtä hyvin voitte antaa sitä huoranreikäänne minulle. Ei muuta kun haarat horolleen niin manipuloin vähän teidän limatussujanne. Lopettakaa se syrjintä ja alkakaa jakaa. Lihalompsa levälleen kuin olisi jo!

• syytä muistaa

niin tuossa jutussa kuitenkin kerrotaan vain niistä jotka ovat langenneet juipin pauloihin. kaikki eivät tee niin.

• Kelan tukilaput

Täähän on narsistin oma kertomus ja näkemys asioista. Ilmeisesti uskotte koko tarinan täysin kritiikittömästi? Ja samaan aikaan jeesustelette miten naiset "antavat manipuloida itseään". No kaveria mukaillen, tyhmä on se joka antaa kusettaa itseään. Ja ainahan tän palstan at-pellet on heikkolahjaisiksi tiedetty :DDDDD

• ATM:lle jämät

Tämä YT-sonni on 14v lähtien korkannut teininaisia ja pakottanut ties kuinka monen ATM-aisurin nuolemaan vaimonsa huoranvitusta omia sperman jämiään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      209
      11934
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8228
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      59
      6343
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      177
      5267
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      58
      4990
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      51
      4523
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      119
      4441
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      119
      3946
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      83