http://www.hs.fi/elama/Näin ajattelee narsisti/a1340531647897
Jutun pääkohdat:
"14-vuotiaana ryhdyin käyttämään alkoholia, ja vähän myöhemmin kuvaan astuivat vaihtuvat sänkykumppanit."
"Naisia tuli ja meni, mutta olin täysin välinpitämätön heidän tarpeistaan. Silti moni heistä tarrautui minuun. Mitä etäisempi olin, sitä enemmän he minua halusivat."
"Aika monelle naiselle riitti, kun kerroin rakastavani häntä."
"Viimeisin parisuhteeni kesti kolmisen vuotta. Elin pitkälti tyttöystäväni rahoilla, ja hän syyttikin minua siitä erottuamme. Mutta minä vain tartuin hänen tarjoamaansa mahdollisuuteen: hänhän ne ulkomaanmatkat ja korut minulle osti ja vuokrat maksoi. Sitä paitsi saihan hänkin minulta jotain, mitä tarvitsi."
"Taannoin olin tekemisissä internetissä erään perheellisen ruotsalaisnaisen kanssa. Hän jutteli minulle härskejä ja lähetti alastonkuvia itsestään. Sitten meille tuli pahoja erimielisyyksiä, ja hän sanoi minulle inhottavasti.
Päätin kostaa. Lähetin kuvat hänen aviomiehelleen."
Summa summarum: ns. paska mies, mutta haluttua tavaraa naisten keskuudessa.
Onko näillä naisilla ollut huono itsetunto vai kenties mt-ongelmia? Jos kyseessä on huono itsetunto, miksi sitä aina pitää langeta juuri näihin miehiin. Olen aina ajattellut, että huonoitsetuntoisten pitäisi pariutua keskenään, niin sitten voitaisiin yhdessä "korjata" toisia. Mutta ei: naiselle on tarjolla "parempaa" ja mies jää kitumaan yksin.
Toisaalta taas, miksi tuota tyyppiä pitäisi syyllistää mistään. Kommenttiosiokin on kovin vihamielinen, vaikka mies vain toimii tavalla, jolla hän hyötyy (ja saa pillua). Kukaan ei pakota kaveeraamaan paskojen ihmisten kanssa.
Jännä mies, osa 18634974
5
196
Vastaukset
- Koska
"Onko näillä naisilla ollut huono itsetunto vai kenties mt-ongelmia? Jos kyseessä on huono itsetunto, miksi sitä aina pitää langeta juuri näihin miehiin."
Narsisti osaa manipuloida naista niin hyvin, että nainen luulee löytäneensä ihanne kumppanin. Totuus paljastuu vasta ajan kuluessa. Totuuden paljastuessa nainen on jo kiintynyt mieheen sen verran, että epäilee miehen huonoa käytöstä omaksi syyksi ja siitä johtuen yrittää miellyttää miestä entistä enemmän. Lopulta naisen itsetunto voi olla niin huono, että hän ei voi lähteä suhteesta koska epäilee, että ei pärjää yksinään.- Piirakkaa pöytään!
Mikä helvetti siinä on että näillä saatanan kantturoilla ei muka ole itse mitään vastuuta siitä vittunsa jakelusta. Aina niitä "manipuloidaan". Eikös tämä todista että naisella ei ole mitään seksihaluja, ne pitää "manipuloida" antamaan.
Joten yhtä hyvin voitte antaa sitä huoranreikäänne minulle. Ei muuta kun haarat horolleen niin manipuloin vähän teidän limatussujanne. Lopettakaa se syrjintä ja alkakaa jakaa. Lihalompsa levälleen kuin olisi jo!
- syytä muistaa
niin tuossa jutussa kuitenkin kerrotaan vain niistä jotka ovat langenneet juipin pauloihin. kaikki eivät tee niin.
- Kelan tukilaput
Täähän on narsistin oma kertomus ja näkemys asioista. Ilmeisesti uskotte koko tarinan täysin kritiikittömästi? Ja samaan aikaan jeesustelette miten naiset "antavat manipuloida itseään". No kaveria mukaillen, tyhmä on se joka antaa kusettaa itseään. Ja ainahan tän palstan at-pellet on heikkolahjaisiksi tiedetty :DDDDD
- ATM:lle jämät
Tämä YT-sonni on 14v lähtien korkannut teininaisia ja pakottanut ties kuinka monen ATM-aisurin nuolemaan vaimonsa huoranvitusta omia sperman jämiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911934- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596343Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775267- 584990
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193946
- 833442
- 551995