Kaikki naiset biseksuaaleja pohjimmiltaan?

Näinkö on?

36

327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KAIKKI ovat

      pohjimmiltaan biseksuaaleja. Naisten on vain helpompi myöntää se itselleen.

      • 101% hetero

        Puhu omasta puolestas vaan, Itse on täysin hetero ja vihaan homoja.


      • lölölölölölöl
        101% hetero kirjoitti:

        Puhu omasta puolestas vaan, Itse on täysin hetero ja vihaan homoja.

        Jos olet kirjoitellut täällä nimimerkillä normaali heteromies niin et todellakaan ole hetero.

        Muistaakseni tuolla nikillä joku sanoi antavansa komealle miehelle ilmaiseksi, jos on hyvä tyyppi. :D Jos ärsyttävä, niin pitäisi maksaa. Hehe.


      • Tuollainen
        101% hetero kirjoitti:

        Puhu omasta puolestas vaan, Itse on täysin hetero ja vihaan homoja.

        primitiivireaktio viittaa vahvasti kaappihomouteen


    • vaikutteita

      Kohta varmaan joku tutkimus väittää että kaikki ovat pohjimmiltaan homoja tai vastaavaa. Jokainen voi itse miettiä ja hakea sitä omaa seksuaalisuuttaan ja saada vaikutteita milloin mistäkin sävähdyttävästä väitteestä.

    • ...

      Pitää paikkaansa, naiset pystyvät ihan hyvin esim. halaamaan tai antamaan poskipusuja naiskavereilleen mutta miehelle jo pienikin hipaisu voi olla outoa.

    • carambola87a

      Tiedän useita naisia jotka ovat kokeilleet seksiä naisen kanssa. Eivätkä ne ole mitään telaketjulesboja. Osaa olen jopa käynyt panemassa.

      Sen sijaan en tiedä yhtään bi-/homomiestä. Miehen kanssa en homoilisi vaikka maksettaisiin.

    • heh joo....

      Aika paljon päätelty pupillien laajenemisesta...

    • Mies1985

      Minun mielestäni tuo ei todista mitään, jos kyseessä on siis se pupillitutkimus. En jaksanut avata.

      Naisten ja miesten eroista on kyllä muuten enemmän kuin riittävästi todisteita. Naisten seksuaalinen etu miehiin nähden on yleisesti tunnistettu ja juhlittu tosiasia joka huipentuu esimerkiksi häissä joissa juhlitaan morsianta ja lauletaan valsseja naisten kauneudesta.
      -
      Miesten moraalinen ja psykofyysinen vahvuus naisiin nähden on sen sijaan osittain peitelty tosiasia joka tunnistetaan vain rivien välistä.

      Vaikka miehellä ei ole mitään seksuaalista arvoa, voi mies sentään lohduttautua sillä ettei miehellä ole mitään varastettavaakaan. Mies ei voi saada ihailua vaan tyytyy saamisseksiin mutta toisaalta taas nainen jää savuamaan valloitettuna kohteena seksin jälkeen.

      • kattia kanssa

        Kyl on tutkimusotos taas vertaansa vailla. Voi huh huh.


      • opinion
        kattia kanssa kirjoitti:

        Kyl on tutkimusotos taas vertaansa vailla. Voi huh huh.

        Eihän se todista muuta kuin että pupillit laajenevat, mutta se että mistä syystä, se ei kuitenkaan siitä selviä.


    • cissi~

      Naisesta kiihottuminen on osin vallitsevassa mediakulttuurissa opittua, osin naisen autoseksuaalisuutta, jossa mies on pelkkä statisti jonka tehtävä on toimia katalyyttinä autoseksuaaliselle reaktiolle... :)

      Miesten ei kannattaisi hirveästi pohtia naisten biseksuaalisuutta, siitä aiheutuu naisille (ja viime kädessä mieheille itselleen) vain harmia. Eivät useimmat bi-naiset ole valmiita 2-10N 1M -kimppaseksiin kumminkaan.

      • tätä mieltä

        Tällaisella tutkimuksella yritetään vain hakea eripuraa miesten ja naisten välille. Eikä tunnu olevan mitään väliä kunhan otsikko vain on kohahduttava.


      • cissi~
        tätä mieltä kirjoitti:

        Tällaisella tutkimuksella yritetään vain hakea eripuraa miesten ja naisten välille. Eikä tunnu olevan mitään väliä kunhan otsikko vain on kohahduttava.

        En mä usko että tutkimuksella yritettiin mitään muuta hakea kuin tutkimustulosta. Mutta toi uutisointi...sillä yritetään rohkaista miehiä ottamaan lerssi kouraan ja ehdottelemaan naisille kimppaa. Miehethän ei näitä kahta asiaa toisistaan erota, naisen biseksuaalisuutta ja kimppaseksiä.


      • Omituisinta..
        cissi~ kirjoitti:

        En mä usko että tutkimuksella yritettiin mitään muuta hakea kuin tutkimustulosta. Mutta toi uutisointi...sillä yritetään rohkaista miehiä ottamaan lerssi kouraan ja ehdottelemaan naisille kimppaa. Miehethän ei näitä kahta asiaa toisistaan erota, naisen biseksuaalisuutta ja kimppaseksiä.

        minusta on se, että miehet kuvittelevat naisten olevan valmiita sukurutsaan. Tarkoitan haaveita kaksosista.


      • cissi~
        Omituisinta.. kirjoitti:

        minusta on se, että miehet kuvittelevat naisten olevan valmiita sukurutsaan. Tarkoitan haaveita kaksosista.

        Aina kannattaa kysyä on miesten motto. Hei, tossahan on kääpiö? Suostuiskohan se riuska-Petterin kanssa yhteiseen panokuvaan, vois olla aika kiintoisan näköistä.


    • En näe mitään pahaa bseksuaalisuudessa, vaikka en näihin iltiksen tutkimuksiin uskokaan. Itse asiassa seksuaalisesti paras parisuhteeni oli elää kolme vuotta bi-naisen kanssa. Hän vaan oli aivan eri tavalla vapautunut kuin heteronaiset.

      Vaikka itse olen heteromies, eli en kiihotu miehistä, mutta en inhoakaan. Jollakin tavalla biseksuaalien rajaton seksuaalisuus kiehtoo.

    • No totta

      munassa.

    • bisse-kissa

      Tuosta aiheesta on tehty ihan oikeaakin tutkimusta. http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale

      Ja kyseinen väite siis menee siten, että ei oo jäykkiä lokeroita "homo", "hetero" ja biseksuaali, vaan joku voi olla enemmän kallellaan jolonkin suuntaan kuin joku toinen, eli seksuaalisuus on liukuvaa.

      Ja cissi~, vähän tuntuu, että ne naiset, jotka olisivat valmiita asetelmaan mies useampi nainen luokitellaan hyvin usein (miesten toimesta?) lesboiksi, koska ovat kiinnostuneita enemmän naisista kuin miehistä.

      • cissi~

        No, mitä lesbo tarkoittaa miehelle? Lesboseksiä :) Mulla on yksi lesboystävä, joka haki seuraa deittipalstalla toisista naisista, ja kirjoitti vielä erikseen että miehiltä ei toivota yhteydenottoja. Osaatko arvata, keneltä niitä yhteydenottoja tuli eniten?


      • Mies1985

        Kinsey oli mieleltään sairas.


      • ..............
        Mies1985 kirjoitti:

        Kinsey oli mieleltään sairas.

        Samoin kuin sinä. Teillä on siis jotain yhteistä.


    • H.E. Tero

      Seukkasin aikoinaan hetken yhden bi-naisen kanssa (olen siis mies). Hänelle tuntui olevan tärkeää mainostaa sitä seksuaalista suuntautumistaan joka välissä. Kaipa se oli joku meriitti hänelle. Minulle se oli ihan sama oliko hetero vai bi. Toki hän oli aika rohkea sängyssä, toisin kuin moni moni heteronainen.

      Sitten oon tapaillut kanssa yhtä naista hetken aikaa, sellaista joka oli saatanan seksikäs mutta ihan hukassa itsensä kanssa (hoki sitä että kaikki miehet haluaa vaan panna vaikka minä olisin halunnut elämänkumppanin.. eli ei kuunnellut yhtään. minäminäminäminä..). Tämä kertoi kokeilleensa kerran myös L-seksiä. Jotenkin se oli hyvin linjassa sen kanssa että oli aika hukassa itsensä kanssa.

      Ja just muistin että kertaalleen olen tuupannut myös yhtä naista mikä oli kokeillut kaikkea mitä mieleen juolahtaa seksin saralla. Hän oli hyvin erilainen ihminen mutta sinut itsensä kanssa.

      Et ei kai se bi-henkisyys ole huono asia. Lesbous on saa.tanasta (yksi lesbo vie vielä toisenkin naisen mennessään, huonontaa miesten piparinsaantimahdollisuuksia tuplasti!

    • ,

      Kaikki miehet jotka tykkää työntää kalunsa naisen peräaukkoon on biseksuaaleja tai kaappihomoja.

    • naisen logiikkaa

      Voi pojat, että te olette säälittävän suoraviivaisia ajattelussanne.

      Naiset eivät kiihotu visuaalisista ärsykkeistä samalla tavalla kuin miehet. Siksi alaston miesvartalo ei ole kiihottava. Se vain on. Ihan kiva ja mielenkiintoinenhan se on katsella, mutta that's it.

      Alaston naisvartalo sen sijaan... On helppo samaistua naisen alastomuuteen. Nainen kuvassa ei siis kiihota vähääkään, mutta sen herättämä mielikuva omasta itsestään alastomana ja seksuaalisuudesta kylläkin. Mielikuva, miltä miehen kädet tuntuisivat tuolla vartalolla jne.

      Seurauksena molemissa tapauksessa pupillit laajenevat, vaikka hetero onkin.

      • cissi~

        Toi samaistuminen on ainaista naisten kiltteyttä tarjottua roolimallia kohtaan. Annetaan mikä tahansa kuva, niin se yrittää sopeuttaa itsensä siihen. Käytännössä seksuaalisuus pyörii oman itsen ja oman kelpaavuuden ympärillä ja toinen ihminen jää kohtaamatta, vuorovaikutus on vain näennäistä. Miehen vartalo on kiinnostava vain siltä osin kuin se puuhailee Minussa.


      • naisen logiikkaa
        cissi~ kirjoitti:

        Toi samaistuminen on ainaista naisten kiltteyttä tarjottua roolimallia kohtaan. Annetaan mikä tahansa kuva, niin se yrittää sopeuttaa itsensä siihen. Käytännössä seksuaalisuus pyörii oman itsen ja oman kelpaavuuden ympärillä ja toinen ihminen jää kohtaamatta, vuorovaikutus on vain näennäistä. Miehen vartalo on kiinnostava vain siltä osin kuin se puuhailee Minussa.

        Hyvä pointti. Ei ollenkaan hassumpi teoria taustavaikutteista ja olisin valmis kallistumaan sen kannalle jossain määrin. Tuota toisen kohtaamatta jättämistä en allekirjoittaisi noin suoraviivaisesti.

        Anyways, parisuhteissakin yleinen kaava mennee kutakuinkin näin:
        - Nainen miettii, voisiko sopeutua tapaamansa miehen elämäntyyliin
        - Mies miettii, sopeutuuko nainen hänen omaan elämäntyyliinsä

        Valitettavasti.


      • KysynVaan-76
        naisen logiikkaa kirjoitti:

        Hyvä pointti. Ei ollenkaan hassumpi teoria taustavaikutteista ja olisin valmis kallistumaan sen kannalle jossain määrin. Tuota toisen kohtaamatta jättämistä en allekirjoittaisi noin suoraviivaisesti.

        Anyways, parisuhteissakin yleinen kaava mennee kutakuinkin näin:
        - Nainen miettii, voisiko sopeutua tapaamansa miehen elämäntyyliin
        - Mies miettii, sopeutuuko nainen hänen omaan elämäntyyliinsä

        Valitettavasti.

        "Anyways, parisuhteissakin yleinen kaava mennee kutakuinkin näin:
        - Nainen miettii, voisiko sopeutua tapaamansa miehen elämäntyyliin
        - Mies miettii, sopeutuuko nainen hänen omaan elämäntyyliinsä"

        Ja tästä syystä kodit sisustetaan 99% naisen maun mukaan, siivotaan silloin kun naisen mielestä on sekaista, sängyt pedataan heti heräämisen jälkeen ja otetaan joka päivä C- ja D-vitamiinikapselit?

        Eli käytännössä sopeutuminen naisen elämäntyyliin on se ainoa tie parisuhteeseen...


      • gfsssgf

        Hienoa kun "tiedät" miehenä noin hyvin mitä on olla nainen ja mistä naiset kiihottuvat. :DDDDD

        Voisiko syynä "pupillien laajentumiseen " olla yksinkertaisesti se, että naisetkin ovat visuaalisia olentoja ja alaston naisvartalo on yksinkertaisesti kauniimpi kuin alaston miesvartalo. Toisaalta, entäs ne homot sitten.. Hmm..


      • naisen logiikkaa
        gfsssgf kirjoitti:

        Hienoa kun "tiedät" miehenä noin hyvin mitä on olla nainen ja mistä naiset kiihottuvat. :DDDDD

        Voisiko syynä "pupillien laajentumiseen " olla yksinkertaisesti se, että naisetkin ovat visuaalisia olentoja ja alaston naisvartalo on yksinkertaisesti kauniimpi kuin alaston miesvartalo. Toisaalta, entäs ne homot sitten.. Hmm..

        Logiikkasi ei toimi. Vai ihminen kiihottuisi kauneudesta? Emmehän me kiihotu kauniista esineistäkään (normisti).

        En kylläkään ole mies. Sinä sen sijaan olet. Tukimustenkin mukaan naiset eivät ole niin visuaalisia kuin miehet. Kun tämä on fakta, naiset eivät myöskään kiihotu pelkästään kauniimman vartalon näkemisestä.


      • daah j
        KysynVaan-76 kirjoitti:

        "Anyways, parisuhteissakin yleinen kaava mennee kutakuinkin näin:
        - Nainen miettii, voisiko sopeutua tapaamansa miehen elämäntyyliin
        - Mies miettii, sopeutuuko nainen hänen omaan elämäntyyliinsä"

        Ja tästä syystä kodit sisustetaan 99% naisen maun mukaan, siivotaan silloin kun naisen mielestä on sekaista, sängyt pedataan heti heräämisen jälkeen ja otetaan joka päivä C- ja D-vitamiinikapselit?

        Eli käytännössä sopeutuminen naisen elämäntyyliin on se ainoa tie parisuhteeseen...

        Siivous ja kodin sisustaminen eivät (yleensä) ole miehille tärkeitä elämäntyylejä. Jos mies on itse näistä kiinnostunut, se voi nousta kriteeriksi.


      • dgfdgff
        naisen logiikkaa kirjoitti:

        Logiikkasi ei toimi. Vai ihminen kiihottuisi kauneudesta? Emmehän me kiihotu kauniista esineistäkään (normisti).

        En kylläkään ole mies. Sinä sen sijaan olet. Tukimustenkin mukaan naiset eivät ole niin visuaalisia kuin miehet. Kun tämä on fakta, naiset eivät myöskään kiihotu pelkästään kauniimman vartalon näkemisestä.

        Näytäppä minulle sellainen tutkimus. Ja olet sinä ihan selvästi mies.

        Eikö miehen "visuaalisuutta" aina perustella nimenomaan sillä, että mies kiihottuu alastoman kauniin naisvartalon nähdessään? Eli kaunis naisvartalo --> pupillien laajentuminen = kiihottuminen(ko?)


      • naisen logiikkaa
        dgfdgff kirjoitti:

        Näytäppä minulle sellainen tutkimus. Ja olet sinä ihan selvästi mies.

        Eikö miehen "visuaalisuutta" aina perustella nimenomaan sillä, että mies kiihottuu alastoman kauniin naisvartalon nähdessään? Eli kaunis naisvartalo --> pupillien laajentuminen = kiihottuminen(ko?)

        Tampio. Googlaa. En ala yksinkertaisille ihmisille kattamaan kaikkea valmiiksi. Osoittaahan typeryytesi jo sekin, että kuvittelet minut mieheksi.

        Puhut nyt eri asiasta. En vähääkään kiistä, etteivät miehet kiihottuisi mielestään seksuaalisesti haluttavasta naisesta, oli sellainen nainen kaunis tai ei. Väitän vain, että pelkkä kauneus ilmiönä ei saa ketään seksuaalisesti kiihottumaan. Muutoinhan näkisimme miehet heppi pystyssä kaupungilla joka kerta, kun joku täysin vaatettu kaunis nainen kävelee vastaan.


      • dfghfgh
        naisen logiikkaa kirjoitti:

        Tampio. Googlaa. En ala yksinkertaisille ihmisille kattamaan kaikkea valmiiksi. Osoittaahan typeryytesi jo sekin, että kuvittelet minut mieheksi.

        Puhut nyt eri asiasta. En vähääkään kiistä, etteivät miehet kiihottuisi mielestään seksuaalisesti haluttavasta naisesta, oli sellainen nainen kaunis tai ei. Väitän vain, että pelkkä kauneus ilmiönä ei saa ketään seksuaalisesti kiihottumaan. Muutoinhan näkisimme miehet heppi pystyssä kaupungilla joka kerta, kun joku täysin vaatettu kaunis nainen kävelee vastaan.

        Näytä nyt vaan se tutkimus, vai eikö sitä olekkaan olemassa? Jos et näytä, oletan ettei sitä ole olemassakaan. Googlaan vain tärkeitä asioita.

        Olit sitten mies , nainen tai vaikka hermafrodiitti niin ainakin olet olkinukkeinesi ihan saatanan tyhmä. En väittänyt, että ihminen kiihottuisi vain kauniista asioista. Ihminen kiihottuu _kauniista_ _vartalosta_. Oleellisinta on kuitenkin se kauneus; miehen on vaikeampaa kiihottua todella rumasta ylipainoisesta siiderivalaasta kuin kuvankauniista hoikasta huippumallista.


      • perussettiä s24:llä
        naisen logiikkaa kirjoitti:

        Tampio. Googlaa. En ala yksinkertaisille ihmisille kattamaan kaikkea valmiiksi. Osoittaahan typeryytesi jo sekin, että kuvittelet minut mieheksi.

        Puhut nyt eri asiasta. En vähääkään kiistä, etteivät miehet kiihottuisi mielestään seksuaalisesti haluttavasta naisesta, oli sellainen nainen kaunis tai ei. Väitän vain, että pelkkä kauneus ilmiönä ei saa ketään seksuaalisesti kiihottumaan. Muutoinhan näkisimme miehet heppi pystyssä kaupungilla joka kerta, kun joku täysin vaatettu kaunis nainen kävelee vastaan.

        - Sammakoilla on useiden tutkimusten mukaan viisi silmää.
        - Aijaa miten niin? Näytäppä sitä tutkimusta ,jotta voin vähän tarkastella, oletko ymmärtänyt sen oikein. Se näyttää olevan ristiriidassa tämän uusimman tutkimuksen kanssa, jonka mukaan sammakoilla olisi yleensä vain kaksi silmää.
        - Tyhmä idiootti, en rupea sitä näyttämään, etsi itse.


      • ..........
        daah j kirjoitti:

        Siivous ja kodin sisustaminen eivät (yleensä) ole miehille tärkeitä elämäntyylejä. Jos mies on itse näistä kiinnostunut, se voi nousta kriteeriksi.

        En ole edellinen, mutta siis mihin perustat tuon yleisen kaavan parisuhteissa? Siis jos itse ajattelet noin, niin sehän ei tarkoita sitä että kyseessä olisi jokin yleinen sääntö. Onneksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe