Tulin tuossa muutama tunti sitten salilta. Kun laskeuduin eräitä portaita kaupungissa, joku teinilauma päätti nousta niitä samoja portaita. Huomasin siinä vaaleahiuksisen varhaisteininaisen jolla oli myös silmälasit.
Katsoimme toisiamme. Siinä samassa teininaisen tennarit luistivat niin että hän kompuroi. Ajattelin että ehkä hän keskittyi katsomaan minua niin että hänen tasapainonsa järkyttyi.
Ehkä se oli epärealistista mutta se oli hauska ajatus. Leffoissa ja miksei tosielämässäkinhän asia menee niin että mies jää ihastelemaan naisen kauneutta ja sitten nolaa itsensä kävelemällä tolppaan tai jotain muuta tällaista.
Koin saavani huomiota pitkästä aikaa
9
170
Vastaukset
- Ehkä häneltä
Lähti jalat alta sen takia kun olit niin komea :) Totuus voi olla arkisempi, mutta hauska leikkiä ajatuksella, että olisi niin komea että naiselta lähtisi kirjaimellisesti jalat alta.
- Tosi iso Mies
Joo, todellisuus ei totisesti ole elokuvaa. Saisit siitä teiniprinsessan kaatamisesta pahimmillaan linnatuomionkin vielä vaivasi palkaksi, joten. Mutta nautipa nyt huomion saamisesta ihan puhtain housuin vaan ja lycka till ensi kerralla, jos sitten olis vaikka jo kesäkin apuna pusikoineen ja vähempine vaatteineen ja pitävimpine kenkineen.
- ..........
Sait siis aikaan sen myyttisen "jalat alta"-fiiliksen naiselle. Olisit vielä mennyt tunnustelemaan, että oliko sillä myös perhosia vatsassa.
- mies32
AT-miehen on paras uskoa näistä kohtaamisista parasta. Kun ihan varmaksi ei voi tietää, niin itsetuntoa nostavin vaihtoehto on paras valita.
Itse olen kyllä jo siinä iässä ja sen verran silmäpeliä ja vähän muutakin saanut, että nykyisin tarkoituksella käännän katseeni teininaisista muualle vaikka kuinka yrittäisivät silmäpelata. En halua sotkea herkkiä sisimpiään, vaikka kuinka katselisivat minua. No ok, ei tämä täysin onnistu, koska omaan narsistisia piirteitä, mutta joten kuten nyt kuitenkin.- Erioil
Sinun kannattaakin harrastaa itsesensuuria koska olet vanhempi kuin AT-miehet, joilla on vielä realistisemmat mahdollisuudet teineihin.
- mies32
Erioil kirjoitti:
Sinun kannattaakin harrastaa itsesensuuria koska olet vanhempi kuin AT-miehet, joilla on vielä realistisemmat mahdollisuudet teineihin.
Minä kyllä epäilen, että kesällä teinibaarissa baarin kaunein teininainen otti kädestä kiinni, kääntyi hinkkaamaan peppuaan penikseeni ja alkoi suutelemaan.
En tiedä ikäänsä, mutta baari huomioiden hyvin mahdollisesti teini.
En tiedä vieläkö tälläista voisi tänä vuonna tapahtua vai joko raja on ylitetty? No kesällähän se nähdään.. - Itsellenikin on kerran
mies32 kirjoitti:
Minä kyllä epäilen, että kesällä teinibaarissa baarin kaunein teininainen otti kädestä kiinni, kääntyi hinkkaamaan peppuaan penikseeni ja alkoi suutelemaan.
En tiedä ikäänsä, mutta baari huomioiden hyvin mahdollisesti teini.
En tiedä vieläkö tälläista voisi tänä vuonna tapahtua vai joko raja on ylitetty? No kesällähän se nähdään..noin käynyt kun eksyin vahingossa erääseen teinihelvettiin.Enkä ole edes mies32:n tavoin komea mies vaan ihan perustavis (hyvin pukeutuva tosin). Ja tämä tappahtui kaksi vuotta sitten kun olin 33v.
- ,.....,
28 v. mies "varhaisteininainen"...Huono yhtälö.
No ok, mullekin tänään mun työpaikalla flirttaili teinimies...En ymmärrä kyllä miksi.- Njäinn
Jep. 28v miehen ei ole ihan soveliasta vilkuilla varhaisteinejä, eli n. 12-vuotiaita. Melko pedoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721226
- 621194
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii911082Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?50896Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p60853Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73790Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28726Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25717Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol149712- 56712