Happy Pancake on uusi treffisivusto, kokemuksia?

Noniin nyt on tullut markkinoille Ruotsista uusi täysin ilmainen treffisivusto. Hyvä kilpailija Suomi24:selle. Kellään ei taida olla vielä kokemuksia, tuossa blogissa on joku arvostelukirjoitus.:

http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilmainen.html

Onko sivusto oikeasti täysin ilmainen?
Ilmianna
Jaa

85 Vastausta

Ruotsissa asuvat serkkuni puhui tuosta. Hän suositteli minulle sitä ja harmikseni silloin vielä Suomessa ei ollut kyseistä palvelua :(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Miksi kaikki tulee aina ensin Ruotsiin=
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kehityksen_takapajul kirjoitti:
Miksi kaikki tulee aina ensin Ruotsiin=
niinpä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Vihdoinkin joku kilpailija suomi24:selle, positiivinen yllätys!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
sä oot sen jo täytänyt omalla potaskallasi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EVVK. kirjoitti:
sä oot sen jo täytänyt omalla potaskallasi.
kakka sivusto
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
4 VASTAUSTA:
Hyviä vinkkejä, eikä kyllä kovin yllättäviä. Sitä meinaa kyllä unohtaa, että naiset tykkäävät kukista. Naiselle kun tuo kukkia, se on sama kun miehelle tuo olutta (tämä oli sitä huumorintajua).
Tavataan keväällä kaupungilla!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
............. kirjoitti:
Hyviä vinkkejä, eikä kyllä kovin yllättäviä. Sitä meinaa kyllä unohtaa, että naiset tykkäävät kukista. Naiselle kun tuo kukkia, se on sama kun miehelle tuo olutta (tämä oli sitä huumorintajua).
Nuo vinkit on suurimmaksi osaksi täyttä sitä itseään... :) Niitä virallisia kliseitä, joita kaikki naiset toistelevat, jotta vaikuttaisivat "kunnollisilta". Ne todelliset vaikutuksen tekijät ovat jotain muuta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
............. kirjoitti:
hah hah ahah :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Noista ei oikeastaan ollut yksikään sellainen vinkki mikä toimisi minuun. Olen kai sitten kamalan vaikea tapaus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Painu v*ttuun mainostamasta blogiasi joka sisältää linkkejä joista sinä saat rahaa kun niitä klikkaillaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
Joku ei oo vissiin saanu :D :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
miccici kirjoitti:
Joku ei oo vissiin saanu :D :D
No koko blogihan on täynnä linkkejä eri sivuille, mutta linkit ei ole suoraan sivun oikeaan osoitteeseen, vaan jonkun mainostuspalvelun hämärään osoitteeseen. Eli blogin pitäjä saa itselleen todennäköisesti rahaa aina kun joku käy hänen blogissaan klikkaamassa sivujen linkkejä. Ei kai siellä muuten kirjoitettaisin juttuja, joissa ahkerasti linkataan kokoajan muualle ja jutut itsessään ovat aika mitättömiä. Joku keksinyt taas helpon tavan ansaita rahaa. Älkää vaan menkö sinne klikkailemaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12+10 kirjoitti:
No koko blogihan on täynnä linkkejä eri sivuille, mutta linkit ei ole suoraan sivun oikeaan osoitteeseen, vaan jonkun mainostuspalvelun hämärään osoitteeseen. Eli blogin pitäjä saa itselleen todennäköisesti rahaa aina kun joku käy hänen blogissaan klikkaamassa sivujen linkkejä. Ei kai siellä muuten kirjoitettaisin juttuja, joissa ahkerasti linkataan kokoajan muualle ja jutut itsessään ovat aika mitättömiä. Joku keksinyt taas helpon tavan ansaita rahaa. Älkää vaan menkö sinne klikkailemaan!
Netti on täynnä mainoksia.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
UUhsomelainen kirjoitti:
Netti on täynnä mainoksia.....
Ei ole kun käyttää AdBlock'ia. Joskus kun käyttää konetta, josta se puuttuu, niin oikein ihmettelee, millainen kapitalismin oksennusallas netti onkaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
pahuutta vastaan kirjoitti:
Ei ole kun käyttää AdBlock'ia. Joskus kun käyttää konetta, josta se puuttuu, niin oikein ihmettelee, millainen kapitalismin oksennusallas netti onkaan.
ilman mainoksia kaikki maksais enemmmän tai vähemmän, ilman sponsoria tai mainoksia ei mikään ole ilmaista,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
12+10 kirjoitti:
mitä haittaa siitä on jos joku saa rahaa,oletko kateelinen,minua ei haittaa jos joku minun klikkauksilla saa rahaa,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kateellinen täälläkin vähän saa olen jo saanut 6.60€
http://www.clixsense.com/?5835926
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No ei kai tässä muuta kuin testaukseen!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Juuri näin, oikee asenne!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eipä tossa mitään häviäkkään koska on ilmainen palvelu....toivon niin paljon että tuosta tulisi hyvä palvelu!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
EI kannata mennä.
Huijausta koko sivu.
Ilmianna
Jaa
aukee kun 5000 jäsentä....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
paljonkon siellä on väkeä nyt?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kappulla kirjoitti:
paljonkon siellä on väkeä nyt?
Oisko joku 2500....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hyvä_tulee kirjoitti:
Oisko joku 2500....
kasvaa aivan koko ajan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jep, nyt mittari näyttää vajaa 2000. Aukeemista ootellessa...
Ilmianna
Jaa
Vetääköhän vertoja unelmatreffit.fi-sivustolle? Muuten ok ilmainen saitti, mut vähän jengiä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Vetää vertoja, tuo mainitsemasi sivusto on epäkäytännöllinen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuonne vaan lisää porukkaa niin saadaan flirtfairit ym maksulliset kitkettyä vähemmäksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Juuri näin. Toivotaan että on toimiva sivusto. Nyt näyttäis olevan reilu 2200 käyttäjää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Luultavasti tilanne tulee olemaan se sama kuin muuallakin deittisivustoille. Kun teet sen ensimmäisen haun omalta alueelta, tuloksena on ihan samat tyypit kuin muuallakin :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Tosin tuossa Happy Pancakessa on se hyvä puoli, että on ilmainen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kakkupannu kirjoitti:
Tosin tuossa Happy Pancakessa on se hyvä puoli, että on ilmainen...
Vaikuttaa hyvältä :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
fgdggdg kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä :)
ja se on hyvä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Perseestä perseeheehen, kuka uskaltais järjestää, sulle mulle periaattella tanssilavojen version?
Munko se taas pitää....

t.keksintösäätiö!
Ilmianna
Jaa
Saitti on auki. Toimii, on testattu ;-). Sinne vain etsimään ystävyyttä tai mitä kukin etsiikään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ihan hyvä uudistus Suomen treffimarkkinoille :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Rekisteröidyin tuonne ja nyt jään odottelemaan naisilta yhteydenottoja. Onko kukaan jo päässyt treffeille tuon kautta?
Ilmianna
Jaa
pian pari viikkoo ollu profiili siellä, ei toistaseks ainuttakaan yhteydenottoo. Taitaa olla yhtä pannukakku kun kymmenet muutkin turhat treffisivut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Täysin sama kokemus (olen nainen)..täysi pannukakku,olen jo poistunut sieltä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1+14 kirjoitti:
Täysin sama kokemus (olen nainen)..täysi pannukakku,olen jo poistunut sieltä.
Olen nainen ja sain eilen heti kättelyssä viisi viestiä! Ei se määrä, vaan se laatu ;)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tilannepäivitys... siellä roikkuu profiili sitkeesti vieläkin, saldo edelleen 0 yhteydenottoa.
No, lojukoot siellä niin kauan kun seuraa löytyy, mutta tuskinpa tulee enää toiste laitettua vaikka tarve tuliskin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
ei sivut toimi, junnaa paikallaan haussa..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ai? Mulla kyllä toimii, ehkä tuo menee uutuuden piikkiin....kerrankin selkeät sivut!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ihan hyvä palvelu tuosta on tulossa
Ilmianna
Jaa
Onko tuolla pettureita?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
eiköhän niitä ole kaikkialla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
taaas nääitä treffipalveluit
Ilmianna
Jaa
Toi on hyvä!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
paras!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
teknisesti kiva mutta vielä liian vähän väkeä.jossain vaiheessa kriittinen massa ylittyy ja sinne alkaa ryntäys
Ilmianna
Jaa
Nonii toimiiko pannukakku?
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Palvelu toimi ja tykkäsin siitä että näki heti myös että kuinka hyvin itse sopii toisen kriteereihin. Itse pidin periaatteena etten ota yhteyttä jos prosentit jää alle 80.

Osin samoja tyyppejä kuin viimeksi Suomi24:ssä ollessani ja ainoa ongelma olikin sopivien miesten puute. 50 miehissä on paljon pelkän peruskoulun käyneitä ja eläkeläisiä, ainakin ilmaispalveluissa.

Parin viikon aikana tuloksena kaksi keskusteluyhteyttä joista toinen paljasti treffien lähestyessä kaunistelleensa iläänsä ja katosi, toisesta en saanut irti muuta kuin että hellettä piisaa ja asioilla on pitänyt käydä.

Törkyviestejä ei tullut yhtään.
Ilmianna
Jaa
miehenä ihan sama, kumpikin sivu yhtä hiljainen. En tiedä mistä tuo pancaken hehkutus tulee kun siellä ihan samaan malliin saa viestejä laitella ilman vastakaikua vaikka naisilla ei pitäisi olla minkäänlaisia viestirajoituksia tekosyynä kuten täällä.
Ilmianna
Jaa
Minulle alkoi tulla roskapostia jonkin aikaa sen jälkeen kun olin tuonne mennyt.

Happypancaken käyttöehdoissa lukee:

"Rekisteröityessäsi palveluun hyväksyt sen että HP voi lähettää informaatiota tai yhteistyökumppaniensa viestejä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen."

Onnekseni olin perustanut tuota sivustoa varten erillisen sähköpostin, jonka sitten suljin. Mainostulva alkoi vasta jonkin ajan kuluttua pannukakusta.
Ilmianna
Jaa
Sivustossa ei sinällään mitään vikaa,vaan ei sieltäkään seksiseuraa saa. suomi24 ja iskuri tyhjää täynnä nekin.Kaikki naiset hakee vain tositark.Se taas ei mua kiinnosta yhtään :)

Ennenkuin joku ehdottaa baaria,mua ei kiinnosta kaljalle/mille tahansa alkoholille löyhkäävät naiset.
Ilmianna
Jaa
Tässä pari viikkoa ollut profiili tuolla ja yksi vierailu sen jälkeen kun kävin jonkun profiilissa. noin neljä aktiivista kävijää tuolla mun kriteereillä löytyy. No täytyy antaa aikaa tuolle, kun on suomi 24 kokeiltu myös. Tosin siellä ihan yhtä hiljaista.
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Toimii!
Hyvin toimii. Ollut suorastaan vaikea valita ja muistaa mitä kenenkin kanssa on keskusteltu ja mitä ei.
Kaikki on kiinni profiilin tekemisestä, ei tarvita aluksi edes kuvaa!
Käyttäkää mielikuvitusta kuinka esittelette itsenne ja olkaa rehellisiä.
Onhan tietysti tylsää jos kaveri hakee pääasiassa seksiä ja ilmaisee sen vasta monen turhan viestin jälkeen. Hohhoijaa.
Ilmianna
Jaa
Samaa paskaa kuin 24 treffitkin . Suljin tänään profiilin ,eikä tuu mokomaa ikävä! Ei muuta kun selkä köyryssä kohti uusia pettymyksiä!
Ilmianna
Jaa
Olen ollut n 2 kk. Yhteydenottoja koko ajalts tänään 211, ei ole kuvallinen.
Treffejä riittänyt, ei yhtä ainutta luuseria kohdille osunut.
Yksi tumpelo perui treffit. Hyvä niin. Liian tyrkkyjä ei juurikaan.
Olen ilmoittanut että tahdon ensin tutustua, lakananheilutusta on ehdotettu-olen sanonut ei. Yhden kanssa löyhästi jnkl suhde, toinen parhaillaan pohdinnassa.

Toimii siis ja ei toimi.
Oma profiiliteksti oltava aito ja asiallinen. Rehellisyyden tunnistaa heti alussa.

Huom. Olen nainen.
Ilmianna
Jaa
Itse tykkään myös pannarista. Paljon ihan fiksuja miehiä..
Ilmianna
Jaa
Jonkun aikaa pyörinyt pannarissa. Seksiä sieltä kyllä saa.... Itse haen pitempiaikaista seksiä, mutten seurustelua. Tapasin lupaavan tyypin, tuli, näki ja pani. Viikon viestitteli kovin kuumasti, sitten katosi kokonaan maailmankartalta. Nyt on taas siellä, estänyt minut, mutta ehdin ennen sitä vilkaista esittelyä. Siellä on samaa runoilua mitä minulle ekassa yksityisviestissä laittoi.... Mutta varautukaa naiset siihen että on kulkumulkku... Ja nimimerkki on siis Haikeakuu.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sepä se, miten kulkumulkun erottaa vakavasti otettavista ?

Seksiä on piisannut, hellyydelläkin jopa, mutta hitto kun aletaan kysellä tulevaisuuden perään, tulee hiljaista.
Ymmärrättekö,miehet, että me naiset emme ole kiinnostuneita teidän egonne buustauksesta ?
Pätee etenkin miehiin 50, ei se elämä siihen lopu vaikkei nai jokaista jonka tapaa.
Päinvastoin, eka mies joka kiinnostuu minusta harrastusteni ja yhteisen laatuajan vuoksi, on ykkösenä.
Tämähän ilmiö ei ole vain Häppäreissä, eiköhän tuo ole kuolemaa pakenevan ikäkriisimiehen peruskäytöstä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hehe.. Meen heti kysymään, "miten olis?".. Vihaan noita paskoja..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei kannata kuitenkaan huudella että luit täällä kommenttia... Ei tiijä vaikkois just alotellut uraa ja het eka mimmi antaa ankaran palautteen täällä. Voipi kostaa sille misukalle... Jos se on hölmöyksissää sen esim himaansa kulettanut.... 8-€
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Toki otin tuon huomioon. Annoin ymmärtää, että otin yhteyttä profiileja selattuani.. Heti olis ollut valmis ihan mihin tahansa. Ei missään vaiheessa tajunnut mun imartelevia viestejä vittuiluksi! :) Ei tosiaankaan mikään järjen jättiläinen..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei ole sanottu etteikö myös nainen voisi vinoilla, koettuaan,että miehen järki sijaitsee etupäässä alapäässä.
Nimenomaan luettuaan kommentteja täältä.
Ei pidä pilkata, teiltä loppuu se vähäkin vienti...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ei ne ihmiset miksikään muutu, vaikka perustettas 100 uutta maksutonta saittia, samat tyypit siellä pörrää joka tapauksessa :)
Ilmianna
Jaa
Ihan hyvä sivu, paljon treffejä ollut. Miehen pitää olla vain aktiivinen itse eikä odotella.
Ilmianna
Jaa
Jos jää odottamaan, jää helposti ilman :)
Ilmianna
Jaa
Äääh kyl ne eukot pihtaa silti...mukavia vaikka juttelis kuinka tosissaan. Minkä mies sille voi.
Ilmianna
Jaa
Eiköhän se ole ihan itsestään miehestä kiinni
Ilmianna
Jaa
Onhan tuo sivusto ollut Suomessakin pitkään, itsellä oli profiili siellä aikanaan mutta eipä poikinut edes treffi seuraa, puhumattakaan seksisellaisesta. Ilmainen on mutta yhtä tyhjän kanssa monen mielestä. Jos seuraa haluaa kannattaa lähteä ravintolaan, varmasti nappaa.
Ilmianna
Jaa
Eipä se paljoa eroa kun samat naamat kuin s24:ssä, eivätkä voi naiset tälläkertaa edes perustella viesteihin vastaamattomuuttaan millään suoli24-rajoituksilla. Käyvät vaan lukemassa viestin mutta vastauksia on turha odottaa. Ja kyllä, kirjoitan asiallisesti ja on kuva yms. jne.
Ilmianna
Jaa
Seuraako Happypancake sivuston ylläpito käyttäjien touhuja miten tarkkaan.
Ja ennen kaikkea lukeeko se viestit mitä käyttäjät lähettelee toisilleen.

Tämän käsityksen tuosta sivustosta saa.

Lähetin viestin henkilölle ja sain varoitus tekstin, jossa kehoitettiin olemaan erittäin asiallinen, koska profiilini voidaan poistaa jos lähettelen asiattomia viestejä?
Mistä he tietävät mitä minä lähettelen ja milloin profiilini on aika poistaa, jos he eivät lue viestejäni?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos lähetät idioottimaisia viestejä niin vastaanottaja voi tehdä niistä ilmoituksen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kyllä on paljon parempi kuin suomi24 treffit.. muutaman päivän ehti olla profiili niin sieltä tuli sellainen ilmestys mallia hot nainen et se oli melkoista vientiä sen jälkeen :D kannattaa pistää profiili onnellisellepannukakku sivustolle :D
Ilmianna
Jaa
Onhan tuolla nyt nykysin enempi elämää kun Suoli24:ssä mutta sama meininki muuten kun muuallakin, lähinnä vaan pelkkiä tyhjänpäiväsiä jaarittelijoita jotka on ensin muka niin kiinnostuneita ja sit joko vaan katoaa tai perumassa näkemisiä viime tingassa mitä kummallisimmilla syillä...hohhoijaa.
Ilmianna
Jaa
Ihan paska sivusto, nyt sinne on pesiytyny suomi24 sättiakat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
niin kuin sinäkin paska
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Hyvä sivuto, asiallista viestiä tulee ja menee puolin ja toisin.. Näkee kävijät ja aktiviteetit, jotka tästä suoli24:stä poistettu. Löysin jo neljänsien treffien jälkeen sen oikean (yhdessä jo 6 kk).
En mainosta vaan suosittelen. Olen tosin jo yli viisikymppinen...
Ilmianna
Jaa
Juu , viestejä kyllä naiset lukee , vaan harvemmin vastaavat . Ihan sama vaikka olis panostanukkin profiiliinsa . Naisten profiilit usein ilman mitään tietoja , tai vastaavasti ääri-yksityiskohtiin meneviä . Meininki siis ihan samaa kuin täällä suolessa , sillä erotuksella et ei oo mitään rajoituksia .
Ilmianna
Jaa
Onko siellä Rovaniemeltä asiallisia naisia mielellään alle 40 -vuotiaita? Yleensä aika paljon saa nähdä töitä että livetapaamiseen pääse ainaskin suomi 24. Tosin en oo vuosiin käyttänyt palveluita. Ja aika ihmeellisiä tyyppejä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Happy Pancake on uusi treffisivusto, kokemuksia?

Noniin nyt on tullut markkinoille Ruotsista uusi täysin ilmainen treffisivusto. Hyvä kilpailija Suomi24:selle. Kellään ei taida olla vielä kokemuksia, tuossa blogissa on joku arvostelukirjoitus.:

http://kuluttajapossu.blogspot.fi/2013/04/happypancake-on-uusi-100-ilmainen.html

Onko sivusto oikeasti täysin ilmainen?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta