Kuinka voisi varoittaa toisia naisia tälläkin hetkellä sivustolla(S 24) liikkuvista pelimiehistä..Harmittaa jo valmiiksi,kun naiset menee halpaan.
Esiintyvät niin lutuisina tositarkoituksella...
Tiedän kaksi sellaista itse tavanneena tyypit!!!
Pelimiehet
78
2762
Vastaukset
Harmittaako vai haluaisitko itse asiassa vain kostaa kyseisille miehille?
Jokaisen pitää tehdä itse omat virheensä, ei aikuisia ihmisiä ole syytä ruveta varoittelemaan vain sillä perusteella, että itseä kaduttaa.- What a fuck2
Harmittaa niiden uusien" uhrien" takia..Kun aika moni menee sivustolle hyväuskoisena..ainakin uudet profiilit,joilla ei ole kokemusta deittailusta..
What a fuck2 kirjoitti:
Harmittaa niiden uusien" uhrien" takia..Kun aika moni menee sivustolle hyväuskoisena..ainakin uudet profiilit,joilla ei ole kokemusta deittailusta..
Onhan näillä keskustelupalstoilla pilvin pimein varoituksia ja ohjeita kuinka netissä kannattaa/ei kannata käyttäytyä.
- En ymmärrä
simasuuneiti kirjoitti:
Onhan näillä keskustelupalstoilla pilvin pimein varoituksia ja ohjeita kuinka netissä kannattaa/ei kannata käyttäytyä.
En kyllä ymmärrä mitä haittaa siitä kenellekään on, jos varoitetaan ihastumasta ihmiseen johon ei oikeasti kannata luottaa?? Jos on tiedossa, että miehellä/naisella on monta naista/miestä samaan aikaan kierroksessa, vaikka ns. seurustelee jonkun kanssa, niin eikö silloin ole oikeus ja kohtuus kertoa siitä eteenpäin varoituksena muille? En ymmärrä miksi pitäisi ajatella niin, että kärsiköön joku toinenkin, kun minäkin jouduin kärsimään.
Minä myös menin sivustoille hyväuskoisena ja luulin löytäneeni sen oikean. Ja siltä se tuntukin muutaman vuoden ajan. Asuimme jopa yhdessä. Kunnes paljastui, että kumppanillani oli ollut koko ajan ja on edelleenkin profiili ja hän tapailee monia muitakin samanaikaisesti. Poisti kyllä sen profiilin joka hänellä tavatessamme oli, mutta oli heti tehnyt uuden, jonka avulla sitten deittaili muita. Erohan meille tuli.
Tällä hetkelläkin hän on "vakavassa" suhteessa, mutta tapailee myös muita. Hänen nykyisensä ei tiedä asiasta, vaan on hyvässä uskossa ja yhtä sinisilmäinen kuin minä olin. Ja sinun mielestäsi hänen ei kuulukaan tietää..??
En ole asiaa vielä tälle uudelle paljastanut, olen tosiaankin odottanut että hän tajuaisi itse. Täältä luen puolesta ja vastaan kommentteja. Eli mitä mieltä siis olette te muut? Simasuuneidin mielipiteen jo tiedän. - johantaas
Olisin idiootti,ellei harmittaisi.
Jos olen menossa tapaamaan lutuista miestä,ja hän on kaikkea muuta,toki harmittaa.Mitä kostoa tossa on :)?
Kertoisi faktat,esim alkoholismistaan,ym ei antaisi väärää kuvaa.
Laittautua itse nätiksi treffeille,ja siellä vastassa hampuusi humalassa,jos jokaisen pitää tehdä omat virheet,niin tän keskustelun pointtinahan oli ettei muut sorru samaan mieheen.
Miksi ei neuvoisi muita.Ja kostosta ei ole kyse,toivon toki kaikkien löytävän etsimänsä,väärillä tiesdoilla vaan se väärin toista kohtaan.
Sanoisi suoraan mikä on,tai jos mua varotettaisiin,ni miettisin kyllä 2 krt vaivaudunko tuhlaamaan aikaani! - aivan2
johantaas kirjoitti:
Olisin idiootti,ellei harmittaisi.
Jos olen menossa tapaamaan lutuista miestä,ja hän on kaikkea muuta,toki harmittaa.Mitä kostoa tossa on :)?
Kertoisi faktat,esim alkoholismistaan,ym ei antaisi väärää kuvaa.
Laittautua itse nätiksi treffeille,ja siellä vastassa hampuusi humalassa,jos jokaisen pitää tehdä omat virheet,niin tän keskustelun pointtinahan oli ettei muut sorru samaan mieheen.
Miksi ei neuvoisi muita.Ja kostosta ei ole kyse,toivon toki kaikkien löytävän etsimänsä,väärillä tiesdoilla vaan se väärin toista kohtaan.
Sanoisi suoraan mikä on,tai jos mua varotettaisiin,ni miettisin kyllä 2 krt vaivaudunko tuhlaamaan aikaani!Näin ajattelen minäkin. Kyseessä on nimenomaan palvelus muille naisille, ei niinkään kosto miehelle. Naisten on hyvä vetää yhtä köyttä näissä hommeleissa, niin saadaan petolliset miehet kiikkiin!
- pelimiehen esiliina
En ymmärrä kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä haittaa siitä kenellekään on, jos varoitetaan ihastumasta ihmiseen johon ei oikeasti kannata luottaa?? Jos on tiedossa, että miehellä/naisella on monta naista/miestä samaan aikaan kierroksessa, vaikka ns. seurustelee jonkun kanssa, niin eikö silloin ole oikeus ja kohtuus kertoa siitä eteenpäin varoituksena muille? En ymmärrä miksi pitäisi ajatella niin, että kärsiköön joku toinenkin, kun minäkin jouduin kärsimään.
Minä myös menin sivustoille hyväuskoisena ja luulin löytäneeni sen oikean. Ja siltä se tuntukin muutaman vuoden ajan. Asuimme jopa yhdessä. Kunnes paljastui, että kumppanillani oli ollut koko ajan ja on edelleenkin profiili ja hän tapailee monia muitakin samanaikaisesti. Poisti kyllä sen profiilin joka hänellä tavatessamme oli, mutta oli heti tehnyt uuden, jonka avulla sitten deittaili muita. Erohan meille tuli.
Tällä hetkelläkin hän on "vakavassa" suhteessa, mutta tapailee myös muita. Hänen nykyisensä ei tiedä asiasta, vaan on hyvässä uskossa ja yhtä sinisilmäinen kuin minä olin. Ja sinun mielestäsi hänen ei kuulukaan tietää..??
En ole asiaa vielä tälle uudelle paljastanut, olen tosiaankin odottanut että hän tajuaisi itse. Täältä luen puolesta ja vastaan kommentteja. Eli mitä mieltä siis olette te muut? Simasuuneidin mielipiteen jo tiedän.oon ite niin hullu, että varmaan kertoisin... tai vahingossa möläyttäisin.
tosin, sehän on ihan sama, kerrotko vai et, koska eihän naiset halua uskoa ihanasta rakkaastaan mitään pahaa? Eli toisaalta on varmaan parempi sun kannalta, ettet kerro, koska vaikuttaisit vain katkeralta naiselta... kyllä se parka vielä oppii kantapään kautta.
Mun parhaat kaverit ovat pelimiehiä, niiden kanssa on yleensä hauskaa jos ei muuten, niin sivusta seurata niiden surkeita touhuja ja välillä yöelämässä torpedoida niiden yrityksiä muistuttamalla esikoisen huomisesta kouluretkestä. Mutta tosiaan vain kavereina, sellasen kanssa ei kyllä ikinä suhteeseen tai edes yhdeksi yöksi. - En ymmärrä
pelimiehen esiliina kirjoitti:
oon ite niin hullu, että varmaan kertoisin... tai vahingossa möläyttäisin.
tosin, sehän on ihan sama, kerrotko vai et, koska eihän naiset halua uskoa ihanasta rakkaastaan mitään pahaa? Eli toisaalta on varmaan parempi sun kannalta, ettet kerro, koska vaikuttaisit vain katkeralta naiselta... kyllä se parka vielä oppii kantapään kautta.
Mun parhaat kaverit ovat pelimiehiä, niiden kanssa on yleensä hauskaa jos ei muuten, niin sivusta seurata niiden surkeita touhuja ja välillä yöelämässä torpedoida niiden yrityksiä muistuttamalla esikoisen huomisesta kouluretkestä. Mutta tosiaan vain kavereina, sellasen kanssa ei kyllä ikinä suhteeseen tai edes yhdeksi yöksi.Näinhän se on.. Kiitos sinulle! Samaa ajattelin itsekin; parempi pysytellä vain hiljaa ja toivoa että nainen tajuaa...
Mies ei opi, sen tiedän. Tai ehkä sitten vasta, jos / kun joku nainen tekee hänelle samoin; etsii ensin tilalle uuden ja sitten vasta rumasti jättää.
Joo, katkera olen ja mielestäni oikeutetusti. Siksi nimenomaan haluan, että täällä edes varoitellaan noista pelimiehistä. - ....
Kyllä on ihan reilua varoittaa muista huijareista.
- Linnea76
En ymmärrä kirjoitti:
Näinhän se on.. Kiitos sinulle! Samaa ajattelin itsekin; parempi pysytellä vain hiljaa ja toivoa että nainen tajuaa...
Mies ei opi, sen tiedän. Tai ehkä sitten vasta, jos / kun joku nainen tekee hänelle samoin; etsii ensin tilalle uuden ja sitten vasta rumasti jättää.
Joo, katkera olen ja mielestäni oikeutetusti. Siksi nimenomaan haluan, että täällä edes varoitellaan noista pelimiehistä.Ei se järvikään soutamalla kulu..
Asuin ns.pelimiehen kanssa, joka juuri täältä suomi24-sivuilta pongaili naisia.. sain suhteelta mitä tarvitsinkin, mies oli täydellinen kohtelussaan minua kohtaan ja tuki erään vastoinkäymisen kanssa.
Jotkut naiset olivat hyvin suivaantuneita ja kiukuttelivat minulle asiasta. Ei kai se mun vika ollut.. joten ehk tuossakin tapauksessa nainen tietää ukkonsa tekemiset, mut hyötyy viel sen verran et antaa touhuta..
Erosin hetki sitten tapauksesta, koska löysin sen todellisen miehen josta on iloa ehkäpä loppuelämäksi ja häntä en jaa.
Se teidän kutsuma pelimieskin voi joskus rakastua. Miksi pilata toisen mainetta "varoittelemalla" jos täysi-ikäisiä naisia viekoittelee? Naisellakin on vastuunsa. Jos mies on liian hyvää ollakseen totta, hänet varmaan jakaa moni muukin kanssasi. Vinkkinä vaan..
- sddssdsdsd
Ihan kiitollinen olisin ollut, jos minua olisi aikoinaan varoitettu.
Olisin jotenkin osannut suojautua. - ideoita
Meille hyväuskoisille hölmöille voisimme koota tähän varottavia seikkoja.
Itse menin retkuun pari vuotta sitten retkuun vaikka olen yrittänyt olla tarkkana että ei sänkyyn semmoisten kanssa jotka teeskentelevät kumppaninhakijaa. Tyyppi oli tulossa varsin kaukaa, ja ihmettelin että mitä hän sieltä asti haluaa tavata. Vastasi että hän on valmis vaikka muuttamaan koska on työtön. Minua ei miehen työttömyys haittaa koska eihän se minun ongelmani ole, joten sitten suostuin tapaamaan ja esittelin koko päivän paikkakunnan nähtävyyksiä, kunnes mies sitten totesi että eiköhän mennä teille pizzalle. Kai sen nyt arvaa mitä varten meille sitten mentiin. No, saahan sitä saada ja ottaa kerran reissullansa, mutta eipä sankarista sitten sen koommin kuulunut. Jos olisi edes ilmoittanut että sori emme hänen mielestään sovi yhteen tms. niin en määrittelisi pelimieheksi.
Eli jos mies on kaukaa tulossa, ei kannata uskoa kaikkea mitä löpisee. Jos haluaa olla vakavamielinen kumppanin etsijä, niin toteaa vaan kylmästi johonkin seksin vinkunaan tyyliin "kun minä niin kaukaakin tulin" että mitäs tulit, kikkelis kokkelis.
Kiltille naiselle voi olla vaikeaa ilmoittaa vaan tylysti että ei heru. Kun ei ole mikään kaikki baarit kiertänyt maailmannainen, niin ei tiedä miten päin miesten kanssa olisi. Ihan siistit ja siveätkin treffit voivat olla vaikea juttu jos ei kovin usein treffeillä ramppaa.
Imelät lässyttäjät olen sentään osannut skipata. Se nyt on niin kornia alkaa tuntemattomalle naiselle netissä lirkuttelemaan, hyvä kun jonkin suttuisen kuvan on edes nähnyt, ja sitten muka sen perusteella on lääpällään? Hah.
Oikeastaan mitään ei kannata uskoa. Jos tiedät että lärvisi ei ole missitasoa ja mies kehuu kasvojasi, sänkyyn siinä halutaan. Jos mies esiintyy kauhean suhdemyönteisenä, sama juttu. Vakavissaan olevat miehet eivät länkytä etukäteen yhtään mitään, vasta kun on pari kertaa tavattu ja jo ehkä sitä seksiäkin harrastettu he esittävät että mitäs jos oltaisiin kimpassa...- Linnea76
Korjaukseni se vaan, että oikeasti kiltiltä naiselta ei heru sitten helpolla. Nehän ne vasta tylyttääkin äijiä! En siis katso itseäni niin kiltiksi katsos itsekää :D
Se on tyhmyyttä, huonoa itsetuntoa tai miellyttämisen halua jos ei osaa pokkana jättää väliin ukon touhutarjousta.. et silleen.
Ei tarvi olla mikään maailmannainen, joka on kolunnut kaikki kansallisuudet ja lähikuppiloiden jormat. (4 miestä ja kaikki yli 3-11vuotta kestäneitä suhteita saman katon alla..)
Miesten kanssa pitää olla juuri niinpäin kun itsestä tuntuu hyvältä. Et ole olemassa miellyttääksesi miehiä. Piste. Oikean kohdalle osuessa haluatte molemmat sitten miellyttää toisianne ja se on ihan oma tarinansa se sitten.. :)
Pelimiehen seuraksi päätyy, kun antaa tunteiden viedä ja jättää järkikullan käyttämättä. Pelimies tietää, miten kipinä syttyy eikä osaa itsekään päästä irti rakastumisen huumasta.
Jos hän tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin todennäköisesti näin onkin. Miten ihmeessä tällainen mies voi olla vapaana? Entä miksi hän valitsisi juuri sinut tuhansien muiden häntä tavoittelevien naisten joukosta.
Nettideittailun vaikeus on siinä, että samat miehet ja naiset keräävät pääosan viesteistä. S24:n pluspalvelulla saat selville keitä he ovat, jollet muuten arvaa. Ei ole kauhean fiksu idea liittyä jonon jatkoksi.- eka varoitus
Minä voin aloittaa varoittamisen..ihan sama leimaako joku minut katkeraksi vai kostonhimoiseksi, mutta en vaan halua että muutkin naiset menevät samaan halpaan.. Ja olisin kyllä ollut kiitollinen, mikäli minuakin olisi varoitettu. Olis säästynyt ainakin rahat..Ja ehkäpä olisin osannut itsekin suhtautua "seurusteluumme" yhtä kevyesti kuin mies.
E-kontaktissa, Keski-Uudellamaalla asuva pitkä mies (yli 190 cm). Nimimerkki alkaa h:lla. Ei kannata uskoa kaikkea mitä kaveri satuilee...Tapailin häntä jonkin aikaa ennen kuin totuus valkeni. Mies osaa olla hurmaava, mutta on patologinen valehtelija. Pyörittää montaa naista samaan aikaan.- tunnistin
tiedän tän tyypin! hyvä kun varoitit!
- epäluuloinen
tunnistin kirjoitti:
tiedän tän tyypin! hyvä kun varoitit!
kertokaas lisää tuntomerkkejä tästä tyypistä, ettei vaan ole sama mitä nyt tapailen...
- eka varoitus
epäluuloinen kirjoitti:
kertokaas lisää tuntomerkkejä tästä tyypistä, ettei vaan ole sama mitä nyt tapailen...
Ikä 47....mitä muuta haluat tietää..? laita s.postia [email protected] jos epäilet että kyseessä on sama mies. Tunnen hänet aika hyvin..
- taas1
Tämän miehen luona yöpyi viime yönäkin taas eräs hyväuskoinen hölmö... Ei nää varoitukset näköjään auta.
t.naapurin täti - Tuttu tyyppi
Pitipä minunkin kokeilla tätä kaveria. Tosin emme edenneet edes tapaamisasteelle,kun en millään jaksanut kaverin yhden sanan vastauksia. Heti olisi puhelinnumeron halunnut ja tapaamista ehdotteli. Kirjoitustaitoa ei ainakaan hänellä ole, muista taidoista en päässyt selville, kun iski kyllästyminen :=)
- Miten on
Tuttu tyyppi kirjoitti:
Pitipä minunkin kokeilla tätä kaveria. Tosin emme edenneet edes tapaamisasteelle,kun en millään jaksanut kaverin yhden sanan vastauksia. Heti olisi puhelinnumeron halunnut ja tapaamista ehdotteli. Kirjoitustaitoa ei ainakaan hänellä ole, muista taidoista en päässyt selville, kun iski kyllästyminen :=)
Onkohan tämä sama tyyppi joka on esiintynyt toisella nimimerkillä samalla palstalla? Tuntomerkit vaikuttavat niin tutuilta..
- JeNniko
Mun mielestä varoitus "pelimieshestä" on ok homma,koska moni on kumppania hakemassa,ja netissä voi kirjoitella mitä vaan,totuus onkin toinen seikka.
Miksei kanssa siskojaan jelppisi,En mä ainakaan ajattele,kuten tuossa joku kommentoi,jotta oma vika,ja varoituksia netin käytössä on.No on,mutta juuri,näiden huijareiden on hyvä tulla julki.Niistä pitää varoittaa!!
Mulla tieto(puolituttuni) kouluajalta (kymenlaakson alueella,mies kertoo, on urheilullinen,lapsirakas,jne..kaikin puolin jees,Tapasin sattumalta ja hän kertoi kaupan pihalla, naisista nimellä,jotka laittaneet kuvia hälle,ja haluaa jopa naimisiin..Ei haluaisi,jos näkisi totuuden.24 treffisivulla häärää hän.
Vanha kuvakin,mies on nykyisin alkoholisti,ja ei pidä lastaan,tai ei saa, monta naista kierroksessa,siis näkemättä,mutta saanut nämä naikkoset pauloihinsa:/
Esittelee kännykkään tulleita vähäpukeisia kuvia jne,puhua tyyppi osaa.
Nimimerkki H kirjaimella,ja on Kotka-Kouvola akselilla etsimässä naista.
Ja tuo,ettei ole edes aikomustakaan ottaa ketään tosissaan,harva hänet nähtyään haluaa sen enempiä.Mutta pitkittää meilaten,txt,n ja chataten.
Mutta, esitellä nättien naisten kuvia,osan tiesinkin,koska samaa ikäluokkaa.
Sanoin hälle lopeta tuo,satutat ja tuhlaat vaan aikaa.Satutat naisia.
Vastasi,en tosiaan,sanoin,että törkeää,ja menin eräänkin naisen profiilin katsomaan,tai fb sivunsa,perheenäiti,joka esitteli sulojaan tuolle.Ja tämä mulle,ja mitä näyttää ja puhuu äijäporukassa,eli missä ne kuvat vielä seilaa..
Toki oma vika kun laittaa,mutta tämä osaa sen manipuloinnin,tai mitä se onkaan,saada nainen luulemaan,jotta ainoa.
Mä ainakin varoitin nyt!! - kookosmaito1
Ise olen ainakin erään megafonissa miehiä mananneen kanssa vaihtanut ajatuksia,kirjoitin ko naiselle,ja ilmenikin meille oli kirjoittanut muutama sama pelimies,jatkossa ilmoitellaan puolin toisin tyypeist,ja tottakai kaikki linjoilla olevat naistuttavamme ovat saaneet tiedon.Muutamaa pelimiestä hieman näpäytetään tavalla että saakin maistaa omaa lääkettään,sehän ei kiellettyä ole,huijataan takaisin.
- 657k68l
Taas naiset parjaa sitä yhtä miestä josta ovat kiinnostuneita mutta jolle kelpaavat vain panoksi. Aikuinen nainen kyllä tajuaa ettei outoon ihmiseen tutustuta päivässä tai ettei miestä koukuteta teihin antamalla lettua.
Saahan sitä sitten toisen "antaa maistaa omaa lääkettään" kun itse on niin tyhmä että antaa jymäyttää itseään.
Taas nostaa päätään tämä niin "tabu" aihe, eli naisten itserakkaus, kun kuvitellaan komean miehen tulevan satojen kilometrien päästä tositarkoituksella vain ja ainoastaan teidän vuoksenne :D
Kannattaisko pikkuhiljaa herätä todellisuuteen ja ihan tavallisena naisena tyytyä siihen tavalliseen mieheen.
Availen miinus- sateenvarjoni jo auki ihan varalta.- ideota
Ei ne pelimiehet kaikki mitään komeita ole. Jos olet vuosikausiakin sinkkuna ja joku tavallisen (tasoisesi) näköinen mies esittää olevansa kovastikin kiinnostunut, niin kyllähän sitä mielellään kuvittelisi että on joku ihme tai lottovoiton kaltainen tilanne tässä nyt päällä että mukamas joku tykästyy valtavasti.
Itseasiassa sellaisen "luuserin" kuin työttömän, vähän rumemman jne. voisi varmaan ollakin aika helppo poimia naisia, nimittäin semmoisia naisia jotka kuvittelevat että koska tuon miehen EI ole helppo saada naisia, niin sittenhän se saattaa olla minusta kiinnostunut!
Kaippa minäkin vähän tuommoista oletin kun työttömän kanssa tapasin, hänen mainittuaan että voisi muuttaakin.
Parempi se kai olisi että ei jää miettimään asiaa suotta jos toinen on vaikuttanut mukamas jotenkin innokkaalta tutustumaan ihan tosissaan ja sitten ekan sutaisun jälkeen häipyykin kuin pieru Saharaan. Kai siinä pitäisi ajatella että "sainpahan minäkin, se siitä". Jos siis on ollut edes jotakuinkin laadukasta seksiä, mutta sitäkään ei mikään takaa, ei todellakaan se että mies sanoo jotta "voin muuttaakin jos alamme seurustelemaan". ideota kirjoitti:
Ei ne pelimiehet kaikki mitään komeita ole. Jos olet vuosikausiakin sinkkuna ja joku tavallisen (tasoisesi) näköinen mies esittää olevansa kovastikin kiinnostunut, niin kyllähän sitä mielellään kuvittelisi että on joku ihme tai lottovoiton kaltainen tilanne tässä nyt päällä että mukamas joku tykästyy valtavasti.
Itseasiassa sellaisen "luuserin" kuin työttömän, vähän rumemman jne. voisi varmaan ollakin aika helppo poimia naisia, nimittäin semmoisia naisia jotka kuvittelevat että koska tuon miehen EI ole helppo saada naisia, niin sittenhän se saattaa olla minusta kiinnostunut!
Kaippa minäkin vähän tuommoista oletin kun työttömän kanssa tapasin, hänen mainittuaan että voisi muuttaakin.
Parempi se kai olisi että ei jää miettimään asiaa suotta jos toinen on vaikuttanut mukamas jotenkin innokkaalta tutustumaan ihan tosissaan ja sitten ekan sutaisun jälkeen häipyykin kuin pieru Saharaan. Kai siinä pitäisi ajatella että "sainpahan minäkin, se siitä". Jos siis on ollut edes jotakuinkin laadukasta seksiä, mutta sitäkään ei mikään takaa, ei todellakaan se että mies sanoo jotta "voin muuttaakin jos alamme seurustelemaan".No minusta ei ole kukaa nainen kiinnostunut eikä mulla ole nais kavereitakaan. Olenko mä sitten kiinnostava kun en ole pelimies. Olen ihan rumakin vielä joten ei ole pelkoa et naiset alkais iskemään tai et minä iskisin ketään tällä naamalla. Ei kuule ole helppoa, ja työtönkin olen vielä. Mielellään tutustuisin naisiin mut ei ne muhun halua tututsua.
- imatranidols
Kyllä,ei toden totta pelimies aina komea ole.
Mutta tuo nopea näkeminen kannattaa,ei tuhlaa omaa aikaa enempiö.
Ja moni mies on imarreltu,kun puhuu kauniita naisille,on ikivanhan kuvansa kanssa,ja saa naisilta vastakaikua.
Tuollaiset pellet vaikka satuttaa naista,kuka tosissaan hänet olisi ottanut ja mies jatkaa peliään sivustolla ei menetä mitään jos tuollaisen heivaa veke.
Koukuttaa ilmeisemmin enempi miehiä 24 kuin naisia.
Mutta heinäsuovassa on jotain hyvääkin,nuo monen kanssa pelehtijät ikävä kyllä jäävät lopulta nuolemaan näppejään :D- ideoita
Näkemisen nopeus on vähän kaksipiippuinen juttu. Jos nainen on sitä tyyppiä että hänet saadaan ihastumaan kirjoittelemalla henkeviä, niin silloin lienee parempi mennä nopeasti katsomaan millainen turjake siellä rustailee. Jos taas nainen on sitä tyyppiä että ihastuu mieheen helposti tavatessa, niin silloin on ehkä parempi edellyttää että mies kirjoittelee etukäteen pidempään. Kyllä siinä väkisinkin saattaa huomata ettei tyyppi oikein ole omaa tyyppiä, tai edes luotettava, kun niitä juttuja lukee.
Jos miehen on esim. kauhean vaikea kertoa itsestään yhtään mitään ja kokoajan pyrkii kääntämään keskustelun lemmekkääksi lepertelyksi ja lirkutteluksi, niin en kyllä tapaamaan lähtisi.
Itse olen pettynein ollut sellaisten kanssa jotka olen nähnyt melko nopeasti ilman että on erityisen paljon kirjoiteltu.
- kavaljeeri-62
Musta pelimiehissä ja narsisteissa on se hyvä puoli, että ne osaa heti ensitreffeillä tarjota naisille niiden odottamaa välitöntä kipinää, sukkien pyörimistä, kolahdusta, jne. ;-)
- What a fuck2
Mutta jos nainen on hakemassa "tositarkoituksella" ihmissuhdetta..niin mihin hän tarvitsee lipeviä pelimiehiä..Eikä pelimiehet aina edes toimi siten..
Antavat aluksi itsestään ihan tavallisen oloisen kuvan..ovat juuri sellaisia kun viestiketjun alussa mainitsin..lutuisia ja tositarkoituksella liikkeellä "olevia"..
- Eejuska
Liiallinen "lässytys" nätisti sanonottuna kehuminen on jo merkki,että voi olla joku useiden naisten saalistaja kyseessä.
Mutta kuten edellinen kirjoitti,ei heillä aina samaa kaavaa.
Kokemuksesta sanon,että kova kehuminen,se on yksi merkki,ja tuota hän harrastaa kaikille.
Pakit saatuaan,on jo varalla muita.Kaiken lisäksi itse tietämäni mies ei ole komea,ei muutenkaan mitään mitä kirjoittaa olevansa.
Ei edes järkevä,jonka huomaa aika nopeasti,sanat tunnut hyvälle,nyt on mahtavat fiilikset,ja tätä samaa skeidaa monelle.
Voi kun kehtaisi kertoa suoraan millanen tyyppi on oikeasti,päinvastainen mitä ilmoittaa.
Ja humalassa kirjoittelun huomaa jos on skarppina.Silloin kannattaisi kelata mikä ukkeli oikein on,Virheitä tulee kaikille,mutta tämän kanssa koko ajan.
Kuka rakastuu hullaantuu heti,ekoissa posteissa,ei ainakaan ihan järkevä,tarvitsee muutakin kuin puhetta,rakastumiseen :D
Jos kolahti,niin voi olla tämä tyyppi kyseessä,joka luulee olevansa mailman lahja naisille. - niimpä1
Myös E-kontaktissa pyörii pelimiesten pelimies. Hyvä vaan kun varoitellaan. Toivon mukaan kovinkaan moni nainen ei haksahda tähän tyyppiin..
- Ärsyttää_Kitinä
Turhaa kitinää. Ei kukaan tee loppuelämän lupauksia tapailun alkuvaiheessa. Ei sen enempää miehet kuin naisetkaan. Yhtä hyvin tuulella käyvät naiset katkaisevat orastavan suhteen vedoten tunteisiin, vaikka hetki aiemmin ovat olleet niin ihastuneita. Viestittelyä myös jatketaan vanhojen tuttujen kanssa, vaikka on jo aloitettu tapailemaan. Profiileissa ei kerrota kaikkea ja totuutta kaunistellaan myös kasvotusten.
En minä miehenä tee suurta emotionaalista investointia heti suhteen alussa. Ihan tarpeeksi monta kertaa olen tullut huijatuksi tai suhde ei vain ole toiminut. On helpompaa olla hieman pelimies.
Jos teillä oli hetkellisesti mukavaa kyseisten miesten seurassa, niin mitä valitatte? Nythän molemmat voittivat. Mitä väliä sillä on, että ette saaneet yksinoikeudella miestä omistukseenne? Parempi tuuri seuraavalla kertaa.
Minä veikkaan, että kenkä puristaa siitä, että nämä naiset ovat itse laittaneet itsensä likoon ja maksavat emotionaaliset kustannukset. Ette arvaa minkälaista hintaa hyvillä aikeilla liikkuva mies maksaa, jo ihan lähestymisistä ja pakkien keräämisestä lähtien. En ihmettele pelimiehiä yhtään.
Jos tympii, niin olkaa varovaisempia, mutta älkää tulko tänne itkemään. - lisää
pistäkäähän lisää näitä nimimerkkejä, ikiä ja mistä? kiinostaa vain tietää etten sellaista tapaile...
- Yksi Kala
Niitä on monta, voisin antaa miehenikin nimen ja kuvan, hän kun harrastaa tällaista nettichattailua, ihan hyvikseen vain.
Kyllä meressä kaloja riittää.- lisää
nimimerkki tai joku mistä tunnistaa vois riittää...
- näitä riittää
e kontaktissa pyörii yli nelikymppinen todellinen pelimiesten pelimies. kuva albumissa tusina kuvia ja p....alkaa nimimerkki. varokaa naiset!!
- saanko kysyä
Onko mainitsemasi mies Uudeltamaalta??
- Sitten saa mitä halu
Suurin osa sivustojen naisista, hakee muka tositarkoituksella seuraa.Huttua sanon minä, suurin osa haluaa sex ihan suoraan sanottuna.Pitää vaan esittää jotain pyhää lehmää ettei leimaudu,minulla on useita kokemuksia joissa nainen haluaa heti sex ,hyvä kun on ovesta sisälle päässyt..
- 4+1
Ja höpö,höpö..eikö ihmisillä(miehillä) ole mitään muuta mielessä.Tapaillaanko live-
elämässäkin ihmisiä vain ja ainoastaan seksin takia?
Mistä kummasta jotkut aina tuon seksin vääntää ensisijaiseksi asiaksi?? - jaaha...
Suomenkielessä sanotaan "seksi" eikä "sex". Mutta onneksi käytät tuollaista ilmaisua niin ainakin itse tiedän olla vastaamatta jos osut kohdalle deiteissä.
Aivan takuulla on joitakin naisia joiden on ihan muodon vuoksi esitettävä olevansa kumppania hakemassa. Ja se on meistä kumppania oikeasti hakevista todella raivostuttavaa, koska tuollaisten päiväkahvin merkeissä piirakkaa tarjoavien takia miehet kuvittelevat että kaikki naiset ovat nurin lirkuteltavissa.
Epävarmat ja aremmat naiset saattavat jopa silkkaa kiltteyttään suostua seksiin heti ekalla tapaamisella, koska he kuvittelevat että muuten mies ei kiinnostu heistä. Mutta tässäpä käy sitten sillä tavalla että saatuaan jo sitä mitä halusikin jätkä ottaa ja häipyy, eikä sen koommin itsestään ilmoittelee. Kunhan sitten vain käy netissä ilmoittamassa kaikelle kansalle kuinka taas tuli saatua revaa joltain horolta.
Itse nuorena olin juuri tuollainen, "antelias" idiootti. Vuosia kestänyt suhteeni alkoi sillä että menin heti ekalla tapaamiskerralla sänkyyn miehen kanssa. Kun hän jätti minut toisen naisen takia, sain kuulla olevani horoperse.
Kummasti se "horoperse" vain hänelle maittoi vuosiekausien ajan.
Mitähän miehet itse sitten ovat, ollessaan valmiita sekaantumaan keneen tahansa naiseen? - Nipisti minuakin
jaaha... kirjoitti:
Suomenkielessä sanotaan "seksi" eikä "sex". Mutta onneksi käytät tuollaista ilmaisua niin ainakin itse tiedän olla vastaamatta jos osut kohdalle deiteissä.
Aivan takuulla on joitakin naisia joiden on ihan muodon vuoksi esitettävä olevansa kumppania hakemassa. Ja se on meistä kumppania oikeasti hakevista todella raivostuttavaa, koska tuollaisten päiväkahvin merkeissä piirakkaa tarjoavien takia miehet kuvittelevat että kaikki naiset ovat nurin lirkuteltavissa.
Epävarmat ja aremmat naiset saattavat jopa silkkaa kiltteyttään suostua seksiin heti ekalla tapaamisella, koska he kuvittelevat että muuten mies ei kiinnostu heistä. Mutta tässäpä käy sitten sillä tavalla että saatuaan jo sitä mitä halusikin jätkä ottaa ja häipyy, eikä sen koommin itsestään ilmoittelee. Kunhan sitten vain käy netissä ilmoittamassa kaikelle kansalle kuinka taas tuli saatua revaa joltain horolta.
Itse nuorena olin juuri tuollainen, "antelias" idiootti. Vuosia kestänyt suhteeni alkoi sillä että menin heti ekalla tapaamiskerralla sänkyyn miehen kanssa. Kun hän jätti minut toisen naisen takia, sain kuulla olevani horoperse.
Kummasti se "horoperse" vain hänelle maittoi vuosiekausien ajan.
Mitähän miehet itse sitten ovat, ollessaan valmiita sekaantumaan keneen tahansa naiseen?Korvien välistä tuo ilmaisu, taidan tuntea henkilön.
Ikää 34, **** tai lempinimi *****. Saattaa tosin valehdella nimensä(kin).
Ihana lutuinen herrasmies ;)
- jjjjll
Laita vaan nimi ja osoite ja pakkakunta niin kyllä muut tunnistaa.
- synnynnäistä
Ja mitähän nämä salamyhkäiset varoitukset ketään auttaa. Sitäpaitsi jotkut
vaan on niin sinisilmäisiä tolloja, että vaikka kuinka varoittais, niin just
osaavat sotkeutua näihin vedättäjiin.- Voi auttaakin
Toivottavasti auttaa. Minä kadun sitä, etten lukenut näitä palstoja silloin kun exääni tutustuin netin kautta. Jos olisin ollut viisaampi ja lukenut, niin olisin tiennyt varoa..hänestähän täällä silloin jo kirjoiteltiin. Ja kyllä, olisin osannut yhdistää varoituksen kohteen mieheen, jonka kanssa viestejä vaihtelin ja tapasin. Tapaamatta olisi tämä herra jäänyt sekä seurustelu aloittamatta. No,parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt olen viisaampi ja lueskelen näitä ennen kuin kirjoittelua pidemmälle jatkan.. Kiitos vaan kaikille varoittajille! Lisää tällaisia, niin säästyy moni fiksu nainen turhalta mielipahalta.
- niin voikin
Voi auttaakin kirjoitti:
Toivottavasti auttaa. Minä kadun sitä, etten lukenut näitä palstoja silloin kun exääni tutustuin netin kautta. Jos olisin ollut viisaampi ja lukenut, niin olisin tiennyt varoa..hänestähän täällä silloin jo kirjoiteltiin. Ja kyllä, olisin osannut yhdistää varoituksen kohteen mieheen, jonka kanssa viestejä vaihtelin ja tapasin. Tapaamatta olisi tämä herra jäänyt sekä seurustelu aloittamatta. No,parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Nyt olen viisaampi ja lueskelen näitä ennen kuin kirjoittelua pidemmälle jatkan.. Kiitos vaan kaikille varoittajille! Lisää tällaisia, niin säästyy moni fiksu nainen turhalta mielipahalta.
Nostelenpa tätä ketjua ylöspäin. Täällä varoiteltuja miehiä pyörii edelleenkin aktiivisesti deittipalstoilla..Älkää hyvät naiset antako huijata itseänne!
- näin on
niin voikin kirjoitti:
Nostelenpa tätä ketjua ylöspäin. Täällä varoiteltuja miehiä pyörii edelleenkin aktiivisesti deittipalstoilla..Älkää hyvät naiset antako huijata itseänne!
Nostetaan vielä. Tämä on hyvä ketju. Toivotaan ettei naiset lankea näihin pelimiehiin.
- Turha väittää
Miehet harvemmin kirjoittaa, näistä jokapaikan panohöylistä yhtään mitään??Täällä on useita naisia jotka ovat maanneet useiden kymmenien treffikumppanien kanssa!!Miksi heitä pitäisi alkaa nimittää??Yleensä jätetty nainen täällä itkee ja vonkuu,mies nielee pettymyksen yksikseen??
- Näin on tosi
Epävarmat ja aremmat naiset saattavat jopa silkkaa kiltteyttään suostua seksiin heti ekalla tapaamisella,(Tavannut useita kauniita ja itsevarmoja panopatjoja). koska he kuvittelevat että muuten mies ei kiinnostu heistä. Mutta tässäpä käy sitten sillä tavalla että saatuaan jo sitä mitä halusikin jätkä ottaa ja häipyy, eikä sen koommin itsestään ilmoittelee. Kunhan sitten vain käy netissä ilmoittamassa kaikelle kansalle kuinka taas tuli saatua revaa joltain horolta. Töykeämpiä ja itsevarmempia naisia ei muualta löydy kuin netistä,nämä rumilukset ja tonnikeijut luulevat itsestään liikoja ,puumat sun muut..Tyrkyttävät itseään komeille ukoille ja jos ukkoa ei kiinnosta tarjotaan kaikkia keinoja::ESim juuri sitä seksiä..Jos sitten sen jälkeen ei kiinnosta,kun oot käyny antamassa maistiaisia niin olet pelimies.
Kaikki täällä pelaa,murto osa hakee oikeasti jotain pysyvämpää seuraa..Pelureiden temmellyskettää miesten sekä naisten - fabiiiiiiiiooooo
Näin on tosi kirjoitti:
Epävarmat ja aremmat naiset saattavat jopa silkkaa kiltteyttään suostua seksiin heti ekalla tapaamisella,(Tavannut useita kauniita ja itsevarmoja panopatjoja). koska he kuvittelevat että muuten mies ei kiinnostu heistä. Mutta tässäpä käy sitten sillä tavalla että saatuaan jo sitä mitä halusikin jätkä ottaa ja häipyy, eikä sen koommin itsestään ilmoittelee. Kunhan sitten vain käy netissä ilmoittamassa kaikelle kansalle kuinka taas tuli saatua revaa joltain horolta. Töykeämpiä ja itsevarmempia naisia ei muualta löydy kuin netistä,nämä rumilukset ja tonnikeijut luulevat itsestään liikoja ,puumat sun muut..Tyrkyttävät itseään komeille ukoille ja jos ukkoa ei kiinnosta tarjotaan kaikkia keinoja::ESim juuri sitä seksiä..Jos sitten sen jälkeen ei kiinnosta,kun oot käyny antamassa maistiaisia niin olet pelimies.
Kaikki täällä pelaa,murto osa hakee oikeasti jotain pysyvämpää seuraa..Pelureiden temmellyskettää miesten sekä naistenKuinka voisi varoittaa toisia miehiä tälläkin hetkellä sivustolla(S 24) liikkuvista panopatjoista..Harmittaa jo valmiiksi,kun miehet menee halpaan.
Esiintyvät niin lutuisina tositarkoituksella...
Tiedän kymmeneiä sellaisia naisia ... - hui hai
Näin on tosi kirjoitti:
Kaikki täällä pelaa,murto osa hakee oikeasti jotain pysyvämpää seuraa..Pelureiden temmellyskettää miesten sekä naistenOnko pakko antaa naisille?
- ............
Internet on narsistille kuin unelmien täyttymys: se on narsistille leikkikenttä ja metsästyspaikka, joka tarjoaa lukuisia helppoja narsistisia lähteitä. Esiintyminen internetissä tapahtuu usein anonyymisti ja se on usein lakien ja yhteiskunnan normien tavoittamattomissa. Internet tarjoaa siis narsistille toimintaympäristön, joka laajentaa hänen oikean elämän toimintansa miljöötä, mutta ei ole kytköksissä oikean maailman kanssa, näin tarjoten henkilökohtaisen suojan pettymyksiä ja riskejä vastaan jota hän voisi joutua kokemaan oikeassa maailmassa. Internetissä narsisti voi ilmestyä ja kadota helposti, sekä pitää hallussaan lukemattomia nimimerkkejä.
- Asiaa horooot
Kaikki saa haluta, mutta jos tulee pakit,siitä ei pidä itkeä täällä.
- Kollaa kestää
Mitä nämä pakit asiaan liittyvät? Tässähän keskustellaan pelimiehistä, eikä rukkasten saamisista. Vai meinaatko että jos jätkä panee ja jättää, niin sitä ei saa itkeä, edes täällä? Missäs sitten? Ei missään? Ei ihme että suomalaisilla on jatkuva vitutus jos omiin tunteisiin ei ole mitään lupaa...
- Shesheshe
Kollaa kestää kirjoitti:
Mitä nämä pakit asiaan liittyvät? Tässähän keskustellaan pelimiehistä, eikä rukkasten saamisista. Vai meinaatko että jos jätkä panee ja jättää, niin sitä ei saa itkeä, edes täällä? Missäs sitten? Ei missään? Ei ihme että suomalaisilla on jatkuva vitutus jos omiin tunteisiin ei ole mitään lupaa...
"Jos jätkä panee ja jättää". Eikö nämä jutut vaadi aina kaksi ihmistä, kuitenkin? Onko pakko antaa panna itseänsä, ennen kuin tuntee toisen sen verran hyvin ettei halua sen jättävän ja tietää suhteellisen hyvin ettei se jättäisi? Ei voi aina sälyttää kaikkea toisen niskaan. Aikuisia ihmisiä kuitenkin oletettavasti ollaan näillä deittisivustoilla, niin luulisi että jokainen tajuaa sen että sitä pipariakin voi pantata vähän aikaa niin ei tule tämmösiä "pani ja sitten jätti" -tilanteita. Ei millään pahalla, mutta pikkusen ihmettelen.
- näitä riittää
Nimimerkille saanko kysyä: on uudeltamaalta kotoisin (Vantaa).
Suusta ei tule muutakuin haaraväli juttuja ja muutenkin mies pukeutuu tod siististi ja on ulkoisesti ihan ok...mutta sisältä täyttä p*****a :( - testing
Kiitos teille kaikille näistä vihjeistä! Tutustuin yhteen täällä mainittuun tyyppiin ja onneksi oli käynyt lukemassa nämä varoitukset ennen kuin juttu jatkui pidemmälle. Mies oli kovasti innokas ja halukas jatkamaan tapailua, mutta muutaman tapailukerran jälkeen vihelsin pelin poikki, onneksi. Tarkkailin kaveria, että pitääkö täällä mainitut seikat paikkansa, ja kyllähän ne piti. Hurmaava mies, mutta puhui itsensä pussiin monen monta kertaa.. Tulipahan testattua se intiimimpi puolikin ja voin kertoa, että eipä ollut kummoista.. joten edelleenkin naiset rakkaat, kannattaa ottaa tosissaan se mistä täällä varoitellaan :) Vedetään edelleenkin yhtä köyttä mimmit!
- What afuck2
Tämän viestiketjun aloittaneena kysyisin "testing"..mikä miehen kotipaikka
etunimen ensimmäinen kirjain..Onko sama,niistä kahdesta,joista kerroin.
Ja miehille huomautus..pelimies ei tarkoita panomiestä,niin kuin te aina ajattelette!!
- testing
En tiedä kenestä kahdesta kerroit, aloituksessa ei käy ilmi se asia. Tämä mies oli täällä aikaisemmin varoiteltu kaveri, se pitkä mies Keski-Uudeltamaalta, jonka nimimerkki alkaa h:lla... vieläkin tyyppi siellä seuraa etsii :) Ei siis suomi24:lla, vaan e-kontaktissa häneen törmäsin. Voi olla, että hänellä on profiileja muuallakin, mutta tuolta hänet bongasin.
- ken uskoo valheita
Haluan myös varoittaa eräästä miehestä joka leikkii monilla naisilla samanaikaisesti. Ja tämä mies sitten osaa olla todella herrasmieskin alkuvaiheessaa ja saada empatiaa kun hänet aina hyöätään vaikka on niin kiltti mies. Rahaa hän yrittää saada vaikka näin että häneltä loppuu yllättäen bensa jos olette ajelulla eikä tietenkään hänellä ole rahaa. Tai sitten hänellä ei ole rahaa ruokaan jos olet hänen luonaan niin jääkaappi on tyhjä. Kertoo satujansa miksi juuri sillä hetkellä on vaikeuksissa ja yrittää saada naisen heltymään ja lainamaan rahaa. Eikä todellakaan anna takaisin niitä. Kaiken jälkeen mies vain karistaa sinut kannoiltasi eikä vastaa puhelimeen kun yrität pyytää lainaa takaisin.
Mies on 50v keskiruskeat hiukset noin 175cm asustelee Pohjanmaalla. On patologinen valehtelija ja valehtelee elämästään. - Hkkggyubhjk
Kymenlaakso, 41v. kalju, iso maha...
- Kiitos viestistäsi
Taas hyvä esimerkki että naiset eivät havittele kuin pelimiehiä, jotka jättävät panon jälkeen saatuaan haluamansa. Kunnolliset tavismiehet eivät kelpaa nettinaisille.
- Naekkonen81
Älä sure, tuskin sä miehenä haluisitkaan naista joka antaa eka tapaamisella jollekin kaljulle ja isomahaiselle haarovälijuttuja puhuvalla äijälle, joka viel kynii rahatkin siinä sivussa ja ihme jos ei viel vetele paljaaltan, pyyhkii sitten vähä etumustaan ja huiltee seuraavan luo. Noin kiteytettynä.
Oikeasti ovatko jotku naiset noin puutteessa?! Herrajumala.. suosittelen vakihoitoa, ettei tule tuollaisia huteja tehtyä sitten nettituttavuuksien kanssa. :D
Anteeksi mut oon nauranu melkein pissit housuuni tässä ketjua lukiessa ja sivustoa muutenkin.. on mullakin deittiprofiili täällä mutta ihme kun ei ole yhtäkään tuollaista vastaan tullut. Jokunen vähä epäilyttävä viesti ja oon tsekannut parilla häijyllä kysymyksellä ja kadonnut, plokannut samantien ukko.. ;)
Muuten todella pari fiksua löytynyt joista ehk toista tutkin lähemmin vielä jos parit treffit sujuu mallikkaasti.
Nyt vähä tolkkua naiset noihin ukkovalintoihin! :) pliis olkaa tekin vähän pinnallisia, ettei kaiken maailman urpojoosepit saa noin helpolla piparii..
- ei harmita yhtään
Jos pelimiehen tyylistä miestä etsii ja sellaisen saa, ei pidä valittaa.
Netti on täynnä kunnollisia, fiksuja, tunteellisia ja luotettavia miehiä, heidät pitää vain löytää, he eivät tyrkytä itseään pelimiehen tapaan, eivätkä heti lirkuttele ikuisesta rakkaudesta. - 16+19
Nosto
- Shesheshe
Hmmm. Minusta tuntuu toisinaan, että pelimieheksi leimataan suhteellisen helposti. Näin naisena olen sitä mieltä että kyllä meillä naisillakin mieli muuttuu suhteellisen nopeasti, emmekä varmaan silti pidä itseämmä mitenkään erityisemmin pelinaisina :)
Just my two cents :) - uhrilammaskas
jep, kyllä ihmettelen näitä penispenoja, vai mitä pelimiehiä ovat. nehän ovat päästään tosi pahasti vinksallaan, seksiaddikteja, narsisteja, sadisteja, erotomaaneja, pitäis viedä kaikki samaan paikkaan ja panna pussit puhki ja silleen.
- jeeap
Joko haluat panna tapaamaasi miestä tai sitten et. Jos haluat ja panet, mutta suhde ei jatku, mitä siinä menetät? Hyvänen aika naiset, olemme 2000-luvulla, saatte haluta seksiä ihan seksin takia.
- lammas2
Näinhän se on. Mutta entäs kun tunteet on pelissä..? En puhu yhden yön panemisesta vaan siitä, että itse luulee seurustelevansa miehen kanssa eikä tiedä että mies etsii samaan aikaa myös muita. Minun exälläni myös näitä 2000 -luvun vapaan seksin kannalla olevia naisia on riittänyt ja riittää edelleen. Eikä siinä mitään, kukin elää (=panee) tyylillään, mutta reilu peli pitäisi olla kaikille. Tässä ketjussa kyse on siitä, että mies esittää olevansa jotain mitä ei ole. Siitä varoitukset. Mielestäni tämä on hyvä ketju, jos edes yksi nainen säästyy samoilta sydänsuruilta mitä itse. Seurustelumme päättyi puoli vuotta sitten ja vasta nyt alan olla elävien kirjoissa. Syynä seurustelun loppumiseen oli mieheni nettideittailut, asia joka selvisi minulle vasta parin vuoden jälkeen. Mieheni etsii edelleenkin sitä oikeaa itselleen E-kontaktissa, panee minkä jaksaa, mutta ei muista sanoa nykyiselleen että etsintä jatkuu. Onko se sinun mielestäsi oikein? Exäni on siis suhteessa, mutta netissä tapaamansa ja panemansa naiset eivät tiedä sitä. Tai eivät välitä. Menevät miehen kotiin silloin kun tämän nykyinen on poissa. Mitä liikkuu näiden naisten päässä? Mieshän se sika tässä on, mutta ihmettelen myös naisten tyhmyyttä ja kevytkenkäisyyttä.
Kun tulee petetyksi ja satutetuksi, ei itselläni ainakaan ensimmäisenä mielessä ole se, että laitetaanpa vahinko kiertämään ja etsitään varattu mies koston välineeksi. Vapaita miehiä riittää tällä maapallolla, samoin naisia jotka eivät näköjään välitä onko mies vapaa vai varattu.. - What a fuck2
lammas2 kirjoitti:
Näinhän se on. Mutta entäs kun tunteet on pelissä..? En puhu yhden yön panemisesta vaan siitä, että itse luulee seurustelevansa miehen kanssa eikä tiedä että mies etsii samaan aikaa myös muita. Minun exälläni myös näitä 2000 -luvun vapaan seksin kannalla olevia naisia on riittänyt ja riittää edelleen. Eikä siinä mitään, kukin elää (=panee) tyylillään, mutta reilu peli pitäisi olla kaikille. Tässä ketjussa kyse on siitä, että mies esittää olevansa jotain mitä ei ole. Siitä varoitukset. Mielestäni tämä on hyvä ketju, jos edes yksi nainen säästyy samoilta sydänsuruilta mitä itse. Seurustelumme päättyi puoli vuotta sitten ja vasta nyt alan olla elävien kirjoissa. Syynä seurustelun loppumiseen oli mieheni nettideittailut, asia joka selvisi minulle vasta parin vuoden jälkeen. Mieheni etsii edelleenkin sitä oikeaa itselleen E-kontaktissa, panee minkä jaksaa, mutta ei muista sanoa nykyiselleen että etsintä jatkuu. Onko se sinun mielestäsi oikein? Exäni on siis suhteessa, mutta netissä tapaamansa ja panemansa naiset eivät tiedä sitä. Tai eivät välitä. Menevät miehen kotiin silloin kun tämän nykyinen on poissa. Mitä liikkuu näiden naisten päässä? Mieshän se sika tässä on, mutta ihmettelen myös naisten tyhmyyttä ja kevytkenkäisyyttä.
Kun tulee petetyksi ja satutetuksi, ei itselläni ainakaan ensimmäisenä mielessä ole se, että laitetaanpa vahinko kiertämään ja etsitään varattu mies koston välineeksi. Vapaita miehiä riittää tällä maapallolla, samoin naisia jotka eivät näköjään välitä onko mies vapaa vai varattu..Erittäin hyvä kommentti! Jostakin tämän tyylisestä halusin ketjun aloitettuani varoitella.
- kusetettu..
Myös minä menin fb:n deittisovelluksen kautta tutustumaan erääseen mieheen (35v) pääkaupunkiseudulta, joka puhui häistä ja lapsista jo ennen kuin olimme tavanneet. Pommitti minua päivittäin viesteillä ja soitteli. Hän oli ihan varma, että olen hänelle se oikea ja ei ollut muka koskaan tuntenut mitään vastaavaa. Sillonkin, kun tavattiin, hän sanoi olevansa asiasta täysin varma. Asumme eri paikkakunnilla ja tapasimme vain pari kertaa. Harmittaa aivan suunnattomasti, että tulin täydellisesti kusetetuksi. Yleensä, kun en luota keneenkään mieheen kovin helposti ja olin asiasta hänellekkin kertonut, niin silti kehtasti vedättää näin pahasti! Myöhemmin huomasin, että tämä henkilö oli salannut minulta runsasta alkoholinkäyttöään. Olen ollut aivan maassa tämän asian takia ja haluan vain unohtaa koko tyypin.
- Deitti CV:t
Megafoni? Mikä? ONko jokin foorumi, mihin noita voi laittaa?
Paljon deittailleena voisin pari lisätä.
Joitain outoja, joku rasittava, muutama hassu, paljon kivoja.. mutta pari -erityisesti yksi- todella vaarallinen, juurikin siksi, ettei voinut mitenkään ennakoida.
Sellaisista vedätyksistä joista toinen menee aivan romuksi pitkäksi aikaa, pitäisi voida antaa tuomio petoksesta. Mutta ennen sitä mahdollisuutta... - vieras3
Mul taas naisena olen pettynyt miehiin enkä halua yhteiseloa ukon kanssa enää koskaan, mutta kaipaan joskus seuraa. Keskustelin yhden miehen kanssa nettideittailussa suoraan että, mitäs tykkäät jos käytän sua hyväkseen ja olen saanut susta tarpeekseni potkaisen sut sitten pellolle;-). Joo kuulemma käy se jos on vain seksin merkeissä. Miehet ei loukkaannu moisesta mutta jos mies sanoo noin naiselle niin nainen loukkaantuu. Hassua että miehet on noin yksinkertaisia;-).
- vieras3
Piti oikaista siis käyttää miestä hyväkseni ja kun olen saanut hänestä tarpeekseni niin potkaisen hänet sitten pellolle. Hänelle kuulemma käy hyväksikäyttö. On miehet noin yksinkertaisia.
- 15 + 2
Tai kääntäen, miksi naiset ovat niin solmussa yksinkertaisten asioiden edessä? Jos pelkkä väliaikainen seksi käy molemmille, miksi siitä pitäisi tehdä sen vaikeampaa? Nauttikaa elämästä, ihmiset.
- 5+18
Up
- Jymäytetty
Minun elämäni on pilannut mies jolla useita suhteita ympäri suomea ja ulkomaita myöten. Osaa olla juuri sellainen mikä vetoaa naiseen kuin naiseen. Hakee yksinäisiä romantiikan nälkäisiä naisia. Ei kerro itsestään yhtikäs mitään. Ottaa yhteyttä vain kun panettaa. Valehtelee koko ajan kaiken. Seukkaa jonkun ruokkijan kanssa enemmän ja muitakin ottaa kaiken kiihokkeen irti. Herra varjele tuohon koukkuun joutumasta. Rikollinen huijari eikä puutu kuin se kuvaaminen ja melko varmasti sitäkin harrastaa. Voi naisrukat kun en tiedä kuinka teitä vois varoittaa niin että ette sortuisi. Jos mies ei kerro perheestään eikä vastaa puhelimeen vaan haluaa viestiä niin asia on silloin päivän selvä. Haluaa sinusta piristystä vakisuhteisiinsa ettei muuttuisi yksitotiseksi ja kyllä ne sen vakieukotkin ovat tietoisia ja juonessa mukana. Voi sitä tunnetta minkä tuollainen hyväksikäyttö saa aikaan. Ymmärrän oikein hyvin sen Axel Smithin uhreja. Tuollaiset miehet saavat kyllä aivan varmasti vielä rangaistuksen ja jospa joku mustis eukko ei tyydykkään auton ikkkunan rikkomiseen vaan nirhaa koko jätkän. Sitä ootellessa otta neuvoista vaarin:)
- taivihreähenkilöauto
Jymäytetty
Mistä sun " miestapaus" asuskele? etkö ole asuntoauto miehellään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636773- 686762
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1465424Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504473En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53640- 373218
- 283143
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris702752Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta392250