On siis tosi järkyttävää huomata kuinka jättävä osapuoli käyttää omaisiaan hyväkseen valehdelleen ja manipuloiden näitä. Vaatien omaisten valitseen joko hän ja se kakkonen, tai jätetty. Kun saadaan omainen tekeen ratkaisun niin sitten ei välitetä tuon taivaallista omaisen henkisestä hyvinvoinnista. Hälle tuiskitaan kuten on aina tehty. Häntä pidetään kaikkien ilkeyksien roskakuppina, menttaliteettina, että ystävät voi valita mutta omaisiaan ei.
Antaisitte pettäjät ja jättäjät omaistenne pitää ystävyyssuhteensa jätettyyn koska se ei teiltä pois. Säästyisitte itsekin huolenpidolta jota
Sukulaisten manipulointi
35
638
Vastaukset
- nahty
Heikot sortuu manipuloinnin alla.
- siis mitä?
Siis mitä tässä nyt sitten yritetään sanoa?
Onko tää kirjoitus jotenkin kesken?
Kuka käyttää hyväkseen kenen sukulaisia? - ååååååååå
Jota?
- että silleen
Esimerkki tosi elämästä. MIEs petti vaimoaan meni ja tuli miten tahtoi. Kun omainen, joka oli koko miehen avioliiton ajan ollut kiitollinen elämälle miehen kohdanneesta onnesta, yritti puhua miehelle järkeä niin mies haukkui tämän niin että heidän välit tulehtui pahasti.
Omainen tuki vaimoa kokoajan ja toivoi heidän ystävyyden säilyvän miehen teoista huolimatta.
Yhdessä osallistuivat eri harrastuksiin ja jopa myyjäisiin. Myyjäisiin kuitenkin tuli mies kakkosensa kanssa. Omainen kohteli tuota kakkosta kuin uutta perheenjäsentä. Jolloin ed vaimo keräsi tavaransa ja poistui paikalta ymmärtämättä että mitä oikein tapahtui. Sen jälkeen on suhteet olleet erittäin kylmät. exvaimoa haukutaan ja mollataan jopa tuo omainen levittelee päättömiä juttuja exvaimosta.
Yhteisiin ystäviin on yritetty vaikuttaa jotta hekään eivät olisii jätetyn vaimon kansa missään tekemisissä.
Kun mies ykköstyneensa kanssa on saanut miehen omaisen uskomaan juttujaan ja toimimaan heidän tahdon mukaan jopa katkomaan välit toisiinkiin exvaimon kanssa olleisiin yhteisiin harrastuskavereihin ja ystäviin niin tuo omainen onkin täysin yksin.
MIes ei välitä. Antaa omaisen viettää aikaa täysin yksin asunnossaan. Kiroilee ja tuiskii hänelle aivankuin aikasemminkin. Tahtonsa läpi saatuaan ei välitä pätkääkään. Pakosta käy joskus kattomassa ja se näky minkä kohtaa ei ole hyvä. Ennen niin ihana eloisa ja oikeudenmukainen ihminen viruu asunnossaan ilman ystäviä, Ilman elämänsisältöä.
Veri vettä sakemapaa ei aina tarkoita parasta mahdollista ratkaisua.- se omainen
Oletko kenties tuo suvun elämää suurempi onni? Hmmmmm
1. Oikea ja luja ystävyys kestää kaiken, se on kuin parisuhde, siihen ei voi laittaa kiilaa väliin, oletko huomannut?
2. Jos mainittu omainen tietäisi kuinka hänen arvostelukykynsä ja elämänsä mitätöidään, exvaimon toimesta, häntä harmittaisi että on ikinä ollut tuon kanssa tuttu.
3. Kuinka sairas tai paha on ihminen joka ilkeää käyttää hyväkseen ihmistä joka on "ilman elämän sisältöä", aseenaan jolla voi osoittaa exmiestään, kuinka pohjalle exvaimo menee?
4. Oletko asentanut valvontakameran tämän omaisen asuntoon kun tiedät omaisen viruvan sielllä...yksin?
5. Veri on vettä sakeampaa,onneksi - että silleen.
se omainen kirjoitti:
1. Oikea ja luja ystävyys kestää kaiken, se on kuin parisuhde, siihen ei voi laittaa kiilaa väliin, oletko huomannut?
2. Jos mainittu omainen tietäisi kuinka hänen arvostelukykynsä ja elämänsä mitätöidään, exvaimon toimesta, häntä harmittaisi että on ikinä ollut tuon kanssa tuttu.
3. Kuinka sairas tai paha on ihminen joka ilkeää käyttää hyväkseen ihmistä joka on "ilman elämän sisältöä", aseenaan jolla voi osoittaa exmiestään, kuinka pohjalle exvaimo menee?
4. Oletko asentanut valvontakameran tämän omaisen asuntoon kun tiedät omaisen viruvan sielllä...yksin?
5. Veri on vettä sakeampaa,onneksiSe omainen, Toi oli eräs esimerkki tosielämästä. Mikä sinut siinä noin suututti?
Ja jos saan esittää kysymyksen niin kysyisinkin että millä valtuuksilla SINÄ kysenalaistat kertomukseni?
. - sekin omainen
että silleen. kirjoitti:
Se omainen, Toi oli eräs esimerkki tosielämästä. Mikä sinut siinä noin suututti?
Ja jos saan esittää kysymyksen niin kysyisinkin että millä valtuuksilla SINÄ kysenalaistat kertomukseni?
.kuka suuttui? Ei ainakaan se omainen.
- jokamies1
se omainen kirjoitti:
5. Veri on vettä sakeampaa,onneksiSe omainen
Aseena missä ja miten?
Etkö siedä totuudenmukaista kertomusta tämänpäivän yhteiskunnasta? Vai oletko juuri se omainen joka ei välitä? - sopottajat
jokamies1 kirjoitti:
Se omainen
Aseena missä ja miten?
Etkö siedä totuudenmukaista kertomusta tämänpäivän yhteiskunnasta? Vai oletko juuri se omainen joka ei välitä?Minä tulkitsen tuon se omainen kirjoituksen näin: exvaimo hakee syitä ja puutteita exmiehestään ja käyttää nyt jonkun omaisen tilannetta aseenaan saadakseen sohia exmiestä??? Mutta sinulta, jokamies1, kysyn miten täällä voi tietää kenenkään totuuksia? Älä jaksa tuollaista.
- jokamies1
sopottajat kirjoitti:
Minä tulkitsen tuon se omainen kirjoituksen näin: exvaimo hakee syitä ja puutteita exmiehestään ja käyttää nyt jonkun omaisen tilannetta aseenaan saadakseen sohia exmiestä??? Mutta sinulta, jokamies1, kysyn miten täällä voi tietää kenenkään totuuksia? Älä jaksa tuollaista.
Sinulle sopottaja älä säkään tulkitse asioita väärin. Eikö immeiset enää usko kirjotettu tekstii vaan ne pitää kääntää ja vääntää jokasen mieliks.
Luuletko tosiaan että se omaisten mielestä pohjalla oleva sairas ja paha exvaimo kirjottelee täällä yrittäen viestittää exälleen.
Kummaa tulkitsemista, sanon vain. - eräs ex
se omainen kirjoitti:
5. Veri on vettä sakeampaa,onneksise omainen
Etpä olis paremmin voinut kertoa mielipidettäsi exvaimosta. Tuota kun jaatte kaikille niin johan tietävät mikä paha ihminen tuo ex on.. - sopottajat
eräs ex kirjoitti:
se omainen
Etpä olis paremmin voinut kertoa mielipidettäsi exvaimosta. Tuota kun jaatte kaikille niin johan tietävät mikä paha ihminen tuo ex on..Jos joku ex todellakin noin käyttäytyy sitä tuskin tarvitsee kenenkään viedä eteenpäin. Hän hoitanee sen parhaiten itse.
Täällä on vallalla mielipide, kuinka existä puhutaan, minusta tuo osoittaa vain kuinka itserakkaita nämä ìtseään jätetyiksi kutsutut exät ovat.
On tietenkin ihan toinen asia jos itse tekee itsensä naurunalaiseksi niin sitä saa mitä tilaa ;) - että silleen
sopottajat kirjoitti:
Jos joku ex todellakin noin käyttäytyy sitä tuskin tarvitsee kenenkään viedä eteenpäin. Hän hoitanee sen parhaiten itse.
Täällä on vallalla mielipide, kuinka existä puhutaan, minusta tuo osoittaa vain kuinka itserakkaita nämä ìtseään jätetyiksi kutsutut exät ovat.
On tietenkin ihan toinen asia jos itse tekee itsensä naurunalaiseksi niin sitä saa mitä tilaa ;)sopottajat yrittää tehdä toisia naurunaliseksi, tuostapa tunnistinkin sinut. Väännä ja käännä miten lystää mutta eiköhän se sinullakin joskus selviä. Minä en tuhlaa enämpää aikaani sinun kans väitelyyn. Aika tekee tehtävänsä joka asiassa.
- sopottajat
että silleen kirjoitti:
sopottajat yrittää tehdä toisia naurunaliseksi, tuostapa tunnistinkin sinut. Väännä ja käännä miten lystää mutta eiköhän se sinullakin joskus selviä. Minä en tuhlaa enämpää aikaani sinun kans väitelyyn. Aika tekee tehtävänsä joka asiassa.
Mekö väitellään?
Ilmaisin vain mielipiteeni luettuani se omainen kirjoituksen.
Sekä vielä täällä vallalla olevasta maniasta. Et sitä kestä, ei voi mitään.
Kyllä vaan, aika tekee tehtävänsä olen ihan samaa mieltä :)
- ystävä hädässä
sydän itkee näitä kohtaloita lukiessa. Monet hyväuskoiset omaiset ovat joutuneet tuollasten huithapelien maksumiehiksikin. Omaistaan hyväksikäyttävät pellet ovat juurettomia, selkärangattomia nilviäisiä.
- tositapauksia on
Niin, onhan täysin totta että jätettyä aletaan hyljeksä exsuvun taholta. Eikä ole mikään uusi asia sekään, että juuri jättäjä uuden puolisonsa kanssa mielellään toivottaa jätetyn exän mahdollisimman kauas pois kaikkien omaisten lähettyviltä.
Silloin ei merkkaa mitään vaikka suhteet exsukulaisiin olisivatkin olleet erittäin lämpimät. Omaiset ajatelee, että parempi laiha sopu, kuin lihava riita koska samaa verta kuitenkin ollaan.
Sydänystävistä tulee hyvää päivää kirvesvarsi tuttuja. - ei niin selvä asia
tositapauksia on kirjoitti:
Niin, onhan täysin totta että jätettyä aletaan hyljeksä exsuvun taholta. Eikä ole mikään uusi asia sekään, että juuri jättäjä uuden puolisonsa kanssa mielellään toivottaa jätetyn exän mahdollisimman kauas pois kaikkien omaisten lähettyviltä.
Silloin ei merkkaa mitään vaikka suhteet exsukulaisiin olisivatkin olleet erittäin lämpimät. Omaiset ajatelee, että parempi laiha sopu, kuin lihava riita koska samaa verta kuitenkin ollaan.
Sydänystävistä tulee hyvää päivää kirvesvarsi tuttuja.Mitä sellaisilla exsukulaisilla on väliä jotka selän kääntävät?
Miksi nuo asiat edes vaivaavat?
Jos kerran on niin #huonoon# sukuun joskus joutunut menemään eikö ole suorastaan pelastus kun on sieltä pois päässyt.
Aika sattumaa, koko suku hyljeksii, onkohan kaikki #puhdasta# jätetyn osalta?
Onko mahdollisesti muita tekijöitä, jotka eivät liity exsukulaisuuteen mitenkään, asioita joiden vuoksi halutaan pitää joku ihminen loitommalla? - vastaan !
ei niin selvä asia kirjoitti:
Mitä sellaisilla exsukulaisilla on väliä jotka selän kääntävät?
Jos kerran on niin #huonoon# sukuun joskus joutunut menemään eikö ole suorastaan pelastus kun on sieltä pois päässyt.
Onko mahdollisesti muita tekijöitä, jotka eivät liity exsukulaisuuteen mitenkään, asioita joiden vuoksi halutaan pitää joku ihminen loitommalla?"Onko mahdollisesti muita tekijöitä, jotka eivät liity exsukulaisuuteen mitenkään, asioita joiden vuoksi halutaan pitää joku ihminen loitommalla? "
NO ON! - se omainen
vastaan ! kirjoitti:
"Onko mahdollisesti muita tekijöitä, jotka eivät liity exsukulaisuuteen mitenkään, asioita joiden vuoksi halutaan pitää joku ihminen loitommalla? "
NO ON!No totta vie onkin . Parempi laiha sopu kuin lihava riita, ei siinä muita syitä tarvita. Sukulaisten mielipide.
Parempi olla väleissä verisukulaisen kuin exsukulaisen kans.
Ei tarvi ainakaan exsukulaisen taholta tutustua uusiin rakkaisiin. Jokainen on tahoillaan onnellinen siitä että ex on mennyt elämässä eteenpäin. .
Omaiset miettii vain, että ihme että pysyi aviossa niinkin pitkään. Lyövät vetoa siitä, että kuinkahan pitkään nykyinen avioliitto kestää. Niitä kun miehelle kertynyt jo useita. Aina on ollut exissä vikaa.
Yksinkertaisesti omaiset ei vain jaksa eikä halua enää ottaa kantaa. Kukapa sen pahan suun tukkisikaan? - hiljainen rukoilija
Mitä sellaisilla exsukulaisilla on väliä jotka selän kääntävät?
Onko mahdollisesti muita tekijöitä, jotka eivät liity exsukulaisuuteen mitenkään, asioita joiden vuoksi halutaan pitää joku ihminen loitommalla?ei niin selvä asia;
Ei kukaan mene huonoon sukuun, vaan erittäin kivaan ja ja lämpimältä tuntuvaan jossa otettiin kädet levällään vastaan uusi ihminen. Vasta kun petturi petti ja löysi uuden käänsi suku selkänsä jätetylle.
Se herättää ihmetystä.
Ne ihmiset jotka vain viikkoja aikaemmin olivat rakkaita joiden kans jaettiin kaikki niin hyvä kuin hunotkin asiat joiden kans tuettiin toisia kaikessa kuin omia sisaruksia, muuttuvat kylmiksi ja ilekiksi. Se panee miettimään että miksi.
Kun rakas exystävä/sukulainen sairastuu niin haluttais tukea ja auttaa mutta kun ei voi, eikä uskalla tehdä muuta kuin kaukaa toivoa hänelle parasta. Toivoa myös että joskus tulisi tilaisuus jolloin selviäisi, että mitä oikein tapahtui. - hiljainen rukoilija
hiljainen rukoilija kirjoitti:
ei niin selvä asia;
Ei kukaan mene huonoon sukuun, vaan erittäin kivaan ja ja lämpimältä tuntuvaan jossa otettiin kädet levällään vastaan uusi ihminen. Vasta kun petturi petti ja löysi uuden käänsi suku selkänsä jätetylle.
Se herättää ihmetystä.
Ne ihmiset jotka vain viikkoja aikaemmin olivat rakkaita joiden kans jaettiin kaikki niin hyvä kuin hunotkin asiat joiden kans tuettiin toisia kaikessa kuin omia sisaruksia, muuttuvat kylmiksi ja ilekiksi. Se panee miettimään että miksi.
Kun rakas exystävä/sukulainen sairastuu niin haluttais tukea ja auttaa mutta kun ei voi, eikä uskalla tehdä muuta kuin kaukaa toivoa hänelle parasta. Toivoa myös että joskus tulisi tilaisuus jolloin selviäisi, että mitä oikein tapahtui.Jos jonkun ihmisen on ottanut sydämeensä, eikä tietääkseen ole milläänlailla itse ollut ilkeä tälle ja välit menee poikki itsestä riippumattomasta syystä niin on todella vaikea ymmärtää tapahtunutta.
Vai pitääkö ajatella, että petturin omaisetkin pettivät ja repiä pois sydämestä ne kivat ja lämpimät muistotkin joita noista ihmisistä on???????? - analyysi
Jos jonkun ihmisen on ottanut sydämeensä, eikä tietääkseen ole milläänlailla itse ollut ilkeä tälle ja välit menee poikki itsestä riippumattomasta syystä niin on todella vaikea ymmärtää tapahtunutta.
Vai pitääkö ajatella, että petturin omaisetkin pettivät ja repiä pois sydämestä ne kivat ja lämpimät muistotkin joita noista ihmisistä on????????"Vai pitääkö ajatella, että petturin omaisetkin pettivät ja repiä pois sydämestä ne kivat ja lämpimät muistotkin joita noista ihmisistä on????????"
Niin. voihan olla että et itse ole koskaan olllut niin rakas heille kuin mitä he sinulle. - analyysi2
analyysi kirjoitti:
"Vai pitääkö ajatella, että petturin omaisetkin pettivät ja repiä pois sydämestä ne kivat ja lämpimät muistotkin joita noista ihmisistä on????????"
Niin. voihan olla että et itse ole koskaan olllut niin rakas heille kuin mitä he sinulle.Ja voiko kenenkään elämä tai onni olla kiinni exsuvun ystävyyden osoituksista?
Jos minua kohdellaan huonosti, minusta riippumattomista syistä, teen siitä kyllä omat johtopäätökseni, minun ystävyyttä ei silloin olla vailla ei arvosteta.
Analyysi voit olla ihan oikeassa koska ei HYVÄT ystävät käännä selkää. - ei niin selvä asia
ei niin selvä asia;
Se herättää ihmetystä.
Kun rakas exystävä/sukulainen sairastuu niin haluttais tukea ja auttaa mutta kun ei voi, eikä uskalla tehdä muuta kuin kaukaa toivoa hänelle parasta. Toivoa myös että joskus tulisi tilaisuus jolloin selviäisi, että mitä oikein tapahtui.Miten sitten teet hiljainen rukoilija jos olet tuon exystäväsi/sukulaisesi luona "auttamassa" ja kohtaat siellä petturin ja hänen uuden löydön?
Vai johtuuko tuo kylmäksi ja ilkeäksi muuttuminen muihin asiohin? - hiljainen rukoilija
Miten sitten teet hiljainen rukoilija jos olet tuon exystäväsi/sukulaisesi luona "auttamassa" ja kohtaat siellä petturin ja hänen uuden löydön?
Vai johtuuko tuo kylmäksi ja ilkeäksi muuttuminen muihin asiohin?ei niin selvä asia: todella merkitöntä pohdintaa. Ystävät ovat ystäviä, oli tilanne mikä hyvänsä. Mutta jos ystävyys onkin ollut yksipuolista, niin sillehän ei voi mitään muuta kuin jatkaa omaa elämää, ja olla onnellinen siitä että ei itse ole yhtä tympeä itseään ja,muita kohtaan. SIllä suurin häviäjä on ainoastaan sellanen joka vaihtaa ystävät omaisensa tahdon mukaan.
- perejantaina
ei niin selvä asia: todella merkitöntä pohdintaa. Ystävät ovat ystäviä, oli tilanne mikä hyvänsä. Mutta jos ystävyys onkin ollut yksipuolista, niin sillehän ei voi mitään muuta kuin jatkaa omaa elämää, ja olla onnellinen siitä että ei itse ole yhtä tympeä itseään ja,muita kohtaan. SIllä suurin häviäjä on ainoastaan sellanen joka vaihtaa ystävät omaisensa tahdon mukaan.
ei ystäviä vaihdeta kuin omasta vapaasta tahdosta
- lauantainaa
perejantaina kirjoitti:
Perejantaina
"Mutta jos ystävyys onkin ollut yksipuolista, niin sillehän ei voi mitään muuta kuin jatkaa omaa elämää, ja olla onnellinen siitä että ei itse ole yhtä tympeä itseään ja,muita kohtaan" - .............xxxxxxxx
perejantaina kirjoitti:
Murrosikäisille, korkeintaan tarvitsee tuota tähdentää.
- sisko9
Ei niin selvä asia minusta edellinen kirjoitti erittäin osuvasti. Ymmärsin siitä että tilanne ei aiheuta riitaa jätetyn kanssa häneen ei vain haluta pitää yhteyttä kun halutaan pysyä sen jättäjä/petturi omaisen kanssa edes jonkinlaisissa väleissä.
"Omaiset ajatelee, että parempi laiha sopu, kuin lihava riita koska samaa verta kuitenkin ollaan".
Useasti päättää petturi itse elää aivan omaa elämää muista sukulaisista välittämättä. Varsinkin jos hänen tekojaan on suvun taholta arvosteltu. Omaiset ovat kuin puun ja kuoren välissä ja useimmiten tulos on juuri se että yhteydenpito jätetyn kanssa tyrehtyy. EIkä petturikaan pidä yhteyttä sukulaisiinsa en tiedä miksi.
Omaiset toivoo että jätetty löytäis paremman puolison mitä heidän petturi omainen on. . - menetin ystävät
Olimme aikoinaan kolme avioparia jotka olimme paljon tekemisissä keskenämme jo lasten harrastustenkin vuoksi. Istutiin iltaa ja viihdyttiin yhdessä.
Sitten sattui, että toisen parin mies ja kolmannen parin vaimo aloittivat sivusuhteen.
Minä huomasin tuon enkä uskaltanut puhua asiasta toisen miehen vaimolle vaan otin asian esille kolmannen parin vaimon/ pettäjä naisen kanssa. Hän myönsi asian ja koska petturipari arvasi, että suhdetta voi enää salata niin kertoivat sen itse puolisoilleen.
Paljastui myös että minä olin huomannut asian ja saanut petturit paljastamaan itsensä. Petetty vaimo itki ja purki sydäntään mutta niin teki myös pettäjä vaimo. Yritin olla ystävä kummallekin, sitten asetti petetty vaimo minulle ehdon. Jos olet ystävä tuon toisen kans niin et voi olla minun ystävä.
Minä ja mieheni poistuttiin tuosta seurasta. Tiedämme että kumpikin pari korjasi avioliittonsa ja muuttivat pois paikkakunnalta.
En ole vuosiin kuullut kummastakaan parista mitään. Joskus mietin että mitenkähän heidän elämä tuosta kehittyi, joko heistä on tullu tisovanhempia ym. - Välttääkin voi
Kuulkaapas, mitään manipulointia ei voi saada aikaan jos olette kertoneet läheisillenne asiat valehtelematta ajoissa.
Tämä olisi hyvin tärkeää, sillä turhaan saatte aikaan hirveän valheiden verkon, kannattaa aina olla totuuden mukainen ja kertoa ajoissa.- rehellisyys kunniaan
Napakymppi, välttääkin voi.
- puhdas sydän
Korkeatasoista manipulointia. Mitä pitää tapahtua että manipulointi lakkaisi. .
- Pelllle
Oikein Kauniit ja Rohkeat
- Rassskasta
Älkää uskoko ihan kaikkea mitä tänne on satuiltu. Aloin kirjoittaan jonkun toisen ison otsiko alle hyvän esimerkin siitä mite tehdään hyvin suunniteltu oikeusmurha ero yhteydessä..
Eikä se ole satu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645