Olen 45v nainen.
Tykkään seksistä. Jos mies, jonka tapaan, miellyttää mua hurjasti, harrastan luultavasti hänen kanssaan seksiä. Joskus jopa ekalla tapaamiskerralla. Muistan kyllä kumin, olen aikuinen.
Yötä seuraa aamu. Mies alkaa nyhtää seksikumppaneiden määrää, seksin harrastamistiheyttä, joskus kysymys, annatko aina kaikille näin helposti... ja sen jälkeen jopa halveksivat kommentit..
Whaaaat?
Millä ihmeen kivikaudella jotkut miehet elää...? Mä kun en voi oikein enää sitä ensimmäistä ja ainuttakaan odotella... meni jo... ;)
Mun lapset on tehty ja kasvatettu, velat maksettu, vakityö, viinankäyttö normaalia, eikä edes psyykelääkitystä... mun mielestä saan ihan itse päättää tuosta asiasta.
Ei voi olla nykypäivänä totta, että mun ikänen mies pitää mua kevytkenkäsenä, jos kumppaneita vuodessa on useampi kuin kaksi... :D
Asiaa seksinharrastamisesta
97
1583
Vastaukset
- Vyritsa
Minä olen todennut helpommaksi laittaa miehen pihalle heti sen seksin jälkeen juuri tuon takia; miehille nainen on edelleen se, joka _antaa_. Tai on "helppo" - he itsehän eivät sitä ole, vaikka juuri suostuivat satunnaisseksiin.
Vaikeahan se on elämänkumppania löytää, kun miesten asenne on tuo ja teeskentelemään en halua ryhtyä. Toisaalta avioliittoni 20 vuotta sitten alkoi "baaripokasta", joten ehkä sellaisiakin miehiä on, joille se on vain positiivista, että nainenkin on halukas (eikä avioerollani ollut mitään tekemistä sen suhteen, että alku tapahtui sängyssä; me saimme ihanat lapset ja kasvatimme heitä yhdessä kunnes tuli ihan muita asioita jotka johtivat eroon).
Valmius sänkyyn heti tavatessa ei liioin korreloi mitenkään pettämishalun kanssa. Ainakin minä olen saanut kokea sen verran paljon seksiä eri kumppaneiden kanssa sinkkuvuosinani, että ei ole pienintäkään tarvetta pettää ketään.
Viisi vuotta sinua vanhempi olen, vakityössä, terve ja ongelmaton, lapset jo aikuisia, ja huolehdin ehkäisystä. Joten mikä tässä on miehille ongelma?- .............
"miehille nainen on edelleen se, joka _antaa_. Tai on "helppo" - he itsehän eivät sitä ole, vaikka juuri suostuivat satunnaisseksiin."
Totta kai, koska mies on edelleen se metsästäjä. Helppo riista ei herätä kunnioitusta tai sen suurempia tutustumishaluja. - Seikkailijatarina
............. kirjoitti:
"miehille nainen on edelleen se, joka _antaa_. Tai on "helppo" - he itsehän eivät sitä ole, vaikka juuri suostuivat satunnaisseksiin."
Totta kai, koska mies on edelleen se metsästäjä. Helppo riista ei herätä kunnioitusta tai sen suurempia tutustumishaluja.Minusta kysymys: "Annatko kaikille aina näin helpolla?" kertoo vain kysyjän huonosta itsetunnosta. Kahden aikuisen yhteinen ratkaisuhan se on ollut seksi ensitapaamisella - miksi kukaan mies haluaa ratkaisusta "syyttää" yksin naista?
- yhnujm
Saattaapi haluta tietää, oliko vain yksi monista vai jotenkin erikoistapaus. Varsinkin jos miettii mahdollista jatkoa. Kertaseksin perässä ollut ei tuolla tiedolla mitään tee.
Halveksivat kommentit toki on pelkkää huonoa käytöstä.- Vyritsa
No ei kai se selviä kyselemällä monenko kanssa on ollut etc. Jos haluaa tietää oliko kyseessä enemmän kuin yhden yön juttu niin sehän edellyttää molemminpuolista vuorovaikutusta; halutaanko tavata vielä, vaihdetaanko yhteystiedot (jos siis ei jo ennestään ole tiedossa eli on tavattu muualla kuin netissä), toivotaanko että toinen ottaisi yhteyttä.
Jos mies aamulla kysyisi ensimmäisenä että "menetkö kaikkien kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä" niin ei se minusta osoittaisi hänen puoleltaan kiinnostusta tapailemisen ja tutustumisen jatkamiseen ja homma päättyisi siihen, vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen mies. - Seikkailijatarina
Vyritsa kirjoitti:
No ei kai se selviä kyselemällä monenko kanssa on ollut etc. Jos haluaa tietää oliko kyseessä enemmän kuin yhden yön juttu niin sehän edellyttää molemminpuolista vuorovaikutusta; halutaanko tavata vielä, vaihdetaanko yhteystiedot (jos siis ei jo ennestään ole tiedossa eli on tavattu muualla kuin netissä), toivotaanko että toinen ottaisi yhteyttä.
Jos mies aamulla kysyisi ensimmäisenä että "menetkö kaikkien kanssa sänkyyn ekoilla treffeillä" niin ei se minusta osoittaisi hänen puoleltaan kiinnostusta tapailemisen ja tutustumisen jatkamiseen ja homma päättyisi siihen, vaikka olisi kuinka mielenkiintoinen mies.Eikö olisi paljon selkeämpää sanoa suoraan, että tämä taisi olla tässä?
- Anna mennä vaan
Seikkailijatarina kirjoitti:
Eikö olisi paljon selkeämpää sanoa suoraan, että tämä taisi olla tässä?
Tarviiko sitä nyt mitään sanoa, voi antaa myös ymmärtää. Minusta se on kohteliaampaa kuin alleviivata asiaa sanomalla se ääneen. Tuollaiset kumppanimääräutelut yms. eivät todellakaan kuulu vielä tuolle tutustumisasteelle. Moukkamaista mieheltä, samoin kuin naiseltakin jos alkaa esim. mieheltä kysellä kumppanimäärää tai muuta liian henkilökohtaista.
Se on jännä, miten joillakin on pinttyneenä ajatus, että naisen kuuluu haluta, että kaiken miehen ja naisen eroottisen kanssakäymisen tarkoitus on lopulta johtaa parisuhteeseen. Nykyaikana.
- jaa3
Jos haluat seurustella, älä mene sänkyyn heti.
Vaikka kuinka pitäisit seksistä. Miehet ei osaa sen paremmin suhtautua asiaan. Hetken nautinto vai yritätkö saada pitempiaikaista suhdetta, molempia ei voi saada. Pitäisi käydä sillätekniikalla varmaan satoja miehiä läpi ennenkuin löytyy se yksi helmi joka ptiää sua tyttöystäväehdokkaana huolimatta siitä että "annoit" ekalla kertaa.
Näin se vaan on, ja sinä et sitä tosiasiaa pysty muuttamaan.
seksi mutkistaa ihmissuhteen, ja jos menee monimutkaiseksi ekana aamuna siitä ei parisuhdetta tule. Tapat sekä omat että miehen halut seurustella. Ja niin on jo käynytkin näköjään, koska haluat seksiä heti etkä yritäkään pelata korttejasi "oikein" että saisit parisuhteen.
Yksinkertaisella toiminnalla, jossa ei sinänsä ole mitään pahaa. Ja se, onko käytöksesi virhe vai ei, riippuu mikä on tavoite. Jos tavoiten on saada seksiä, ja sait sitä jo, niin mitä välität mitä mies susta ajattelee.- Vyritsa
Mistä tietää, haluaako seurustella, ennen kuin on harrastanut miehen kanssa myös seksiä? Minulle parisuhde, seurustelu, on mitä suurimmassa määrin myös seksisuhde. On turha alkaa viritellä suhdetta ihmisen kanssa, josta ei tiedä synkkaako yhteen myös seksipuolella.
Molemmat voi saada, ja olen saanut. Onneksi kaikki miehet eivät elä enää kivikaudella. Harmi vain, että niin moni saa kiinnostuksen tyssäämään noilla kyselyillään ja kommenteillaan. - avainmestari
Vyritsa kirjoitti:
Mistä tietää, haluaako seurustella, ennen kuin on harrastanut miehen kanssa myös seksiä? Minulle parisuhde, seurustelu, on mitä suurimmassa määrin myös seksisuhde. On turha alkaa viritellä suhdetta ihmisen kanssa, josta ei tiedä synkkaako yhteen myös seksipuolella.
Molemmat voi saada, ja olen saanut. Onneksi kaikki miehet eivät elä enää kivikaudella. Harmi vain, että niin moni saa kiinnostuksen tyssäämään noilla kyselyillään ja kommenteillaan.Tähän sopinee vanha sanonta... avain jolla avautuu kaikki lukot on hyvä avain, mutta lukko joka avautuu kaikilla avaimilla on epäluotettava.
- N 45
Vyritsa kirjoitti:
Molemmat voi saada, ja olen saanut. Onneksi kaikki miehet eivät elä enää kivikaudella. Harmi vain, että niin moni saa kiinnostuksen tyssäämään noilla kyselyillään ja kommenteillaan.Mutta mistä moinen hoppu? Totta kai seksi on tärkeä asia suhteessa, mutta onko sitä välttämätöntä testata ihan eka kerralla? Mihin sinulla on niin kiire, ettet voi muutamaa kertaa tavata ensin? Ja onhan alkuvaiheessa mahdollista treffailla useitakin miehiä samaan aikaan jos siltä tuntuu ja jos pelkää, että aikaa liikaa tärvääntyy. :)
Jos joskus hyvä suhde on alkanut tietyllä tavalla, se ei tarkoita, että se on ainoa "oikea" tapa ja että joka kerta pitäisi noudattaa samaa kaavaa. - Neea
avainmestari kirjoitti:
Tähän sopinee vanha sanonta... avain jolla avautuu kaikki lukot on hyvä avain, mutta lukko joka avautuu kaikilla avaimilla on epäluotettava.
Tuo on melko huono sanonta aiheeseen, jossa ko.lukko avautuu vain omasta halustaan itseään miellyttävälle lukolle. :)
Moni ei osaa erottaa niitä lukkoja, joilla vain on joku ihmeen miellyttämisen halu tai itsetunnon korottaminen kaikilla mahdollisilla avaimilla.. ne ovat oma juttunsa ja eivät kyllä mielestäni liity niihin, jotka haluavat mielenkiintoisen avaimen testata jatkoa ajatellen.
Olenpa kuullut joidenkin suusta "ettei ilkeä kieltäytyä mieheltä vaikkei kiinnostaisikaan". Ok, nämä lukot voikin kiertää kaukaa parisuhdetta etsiessä.
Ja kyllä, olen harrastanut minäkin seksiä eka treffeillä aikoinaan.. ja siitä seurasi 16 vuoden parisuhde. Eikä se suhde todellakaan loppunut pettämiseen tai seksin puutteeseen. On paljon naisia jotka ajattelevat samoin, että pitää se avain testata koska se kahdenkeskinen touhuaminen ja fyysinen vetovoima molemmin puolin on vahva liima suhteelle. Sekään ei aina riitä, mutta harvemmin hyvästä seksielämästä on haittakaan kellekään ollut..?
Nykyään niin moni mies viitsii luritella jatkoja, vaikka ei mielessä olisikaan muuta joten "koeajoherkkyyteni" on mennyt nolliin. Mutta viikkoa kahta pidempään en malttaisi takuulla enää odotella jos mieluinen mies vastaan kävelee jatkossa. ;)
Kaikissa ei ole sitä jotain mutta luulisi miehelle olevan imartelevaa naisen häntä haluvan aidosti ja se kyllä kertoo jonkinverran tulevasta tahdista parisuhteessa jos hammasta purren ei nainen "suorita" alkuunsa hommia..
Jos miehet valkkaisi kumppaninsa paremmin tuon asian suhteen, niin ei tulisi niitä seksin vähyydestä valittavia perheenisiä niin paljon.. ja pettämiset vähenisi hiukan, koska osa ihmisistä (ei väliä sukupuolella) ei vaan osaa nauttia yhdestän ja samasta kumppanista vaikka kuinka olisi kotona sitä seksiäkin. Se on surullista. Sellaisten kuuluisi pysyä sinkkuina. Piste. - kuukuu1
Neea kirjoitti:
Tuo on melko huono sanonta aiheeseen, jossa ko.lukko avautuu vain omasta halustaan itseään miellyttävälle lukolle. :)
Moni ei osaa erottaa niitä lukkoja, joilla vain on joku ihmeen miellyttämisen halu tai itsetunnon korottaminen kaikilla mahdollisilla avaimilla.. ne ovat oma juttunsa ja eivät kyllä mielestäni liity niihin, jotka haluavat mielenkiintoisen avaimen testata jatkoa ajatellen.
Olenpa kuullut joidenkin suusta "ettei ilkeä kieltäytyä mieheltä vaikkei kiinnostaisikaan". Ok, nämä lukot voikin kiertää kaukaa parisuhdetta etsiessä.
Ja kyllä, olen harrastanut minäkin seksiä eka treffeillä aikoinaan.. ja siitä seurasi 16 vuoden parisuhde. Eikä se suhde todellakaan loppunut pettämiseen tai seksin puutteeseen. On paljon naisia jotka ajattelevat samoin, että pitää se avain testata koska se kahdenkeskinen touhuaminen ja fyysinen vetovoima molemmin puolin on vahva liima suhteelle. Sekään ei aina riitä, mutta harvemmin hyvästä seksielämästä on haittakaan kellekään ollut..?
Nykyään niin moni mies viitsii luritella jatkoja, vaikka ei mielessä olisikaan muuta joten "koeajoherkkyyteni" on mennyt nolliin. Mutta viikkoa kahta pidempään en malttaisi takuulla enää odotella jos mieluinen mies vastaan kävelee jatkossa. ;)
Kaikissa ei ole sitä jotain mutta luulisi miehelle olevan imartelevaa naisen häntä haluvan aidosti ja se kyllä kertoo jonkinverran tulevasta tahdista parisuhteessa jos hammasta purren ei nainen "suorita" alkuunsa hommia..
Jos miehet valkkaisi kumppaninsa paremmin tuon asian suhteen, niin ei tulisi niitä seksin vähyydestä valittavia perheenisiä niin paljon.. ja pettämiset vähenisi hiukan, koska osa ihmisistä (ei väliä sukupuolella) ei vaan osaa nauttia yhdestän ja samasta kumppanista vaikka kuinka olisi kotona sitä seksiäkin. Se on surullista. Sellaisten kuuluisi pysyä sinkkuina. Piste.Neea, tässä ilmoittautuu toinen joka löysi aikoinaan sielunkumppanin ja suuren rakkauden keskustelemalla ja menemällä myös vuoteeseen samana iltana. Tuokin liitto oli uskollinen ja päätyi muuhun kuin pettämiseen. Se kesti kauan ja sen loppua voi kuvata vain iänmukana erilleen kasvuksi. Tosiaan, jos miehet hyväksyisivät myös naisilta tämän, voisi olla parempi seksielämä. Meillä tosiaan oli loppuun asti huikeaa seksiä ja hyviä keskusteluja. Olemme ystäviä edelleen ja tapaamme aikuisten lastemme juhlissa sovussa. Tuo on myös testi sille, ettei mies ole vanhoillinen, mutta en itsekään tekisi ellei veto olisi suunnaton.
- Vyritsa
N 45 kirjoitti:
Mutta mistä moinen hoppu? Totta kai seksi on tärkeä asia suhteessa, mutta onko sitä välttämätöntä testata ihan eka kerralla? Mihin sinulla on niin kiire, ettet voi muutamaa kertaa tavata ensin? Ja onhan alkuvaiheessa mahdollista treffailla useitakin miehiä samaan aikaan jos siltä tuntuu ja jos pelkää, että aikaa liikaa tärvääntyy. :)
Jos joskus hyvä suhde on alkanut tietyllä tavalla, se ei tarkoita, että se on ainoa "oikea" tapa ja että joka kerta pitäisi noudattaa samaa kaavaa.Ei tietenkään ole välttämätöntä, ja ensimmäisiä treffejä ei ylipäänsä kannata edes suunnitella sitä silmällä pitäen, että ilta automaattisesti jatkuisi yhdessä; usein kahvit tai kävelylenkki töistä palatessa on huomattavasti parempi vaihtoehto netin kautta sovituiksi ensitreffeiksi.
Itse ymmärsin kuitenkin, että aloittaja halusi nimenomaan kyseenalaistaa tuon ajatuksen, että mies on kyllä heti valmis seksiin mutta sitten alkaakin tentata ja jopa haukkua. Jos mies ei arvosta naista, joka haluaa seksiä nopeasti, niin hänen kannattaa sanoa se suoraan. Kertoa nuo "avainmielipiteensä" niin ei ole pelkoa, että nainen erehtyisi hänen kanssaan sänkyyn. Jos miehen pitää valehdella/esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti ajattelee, niin reppanahan hän on. - jormahff
Vyritsa kirjoitti:
Ei tietenkään ole välttämätöntä, ja ensimmäisiä treffejä ei ylipäänsä kannata edes suunnitella sitä silmällä pitäen, että ilta automaattisesti jatkuisi yhdessä; usein kahvit tai kävelylenkki töistä palatessa on huomattavasti parempi vaihtoehto netin kautta sovituiksi ensitreffeiksi.
Itse ymmärsin kuitenkin, että aloittaja halusi nimenomaan kyseenalaistaa tuon ajatuksen, että mies on kyllä heti valmis seksiin mutta sitten alkaakin tentata ja jopa haukkua. Jos mies ei arvosta naista, joka haluaa seksiä nopeasti, niin hänen kannattaa sanoa se suoraan. Kertoa nuo "avainmielipiteensä" niin ei ole pelkoa, että nainen erehtyisi hänen kanssaan sänkyyn. Jos miehen pitää valehdella/esittää jotain muuta kuin mitä oikeasti ajattelee, niin reppanahan hän on.ei se ole mikään reppanamies joka paskapuheillaan ja feikkamalla saa naisen sänkyyn ja aamulla huorittelee päälle. Sitä sanotaan pelimieheksi. Taitaa naista harmittaa kun usein ajanut samaan miinaan. Itse en tota harrasta, koska en siihen kykene, eikä moraalikaan anna myöden. Kunnioitan pientä pihtausta alkuvaiheessa.
- 12+1
jormahff kirjoitti:
ei se ole mikään reppanamies joka paskapuheillaan ja feikkamalla saa naisen sänkyyn ja aamulla huorittelee päälle. Sitä sanotaan pelimieheksi. Taitaa naista harmittaa kun usein ajanut samaan miinaan. Itse en tota harrasta, koska en siihen kykene, eikä moraalikaan anna myöden. Kunnioitan pientä pihtausta alkuvaiheessa.
Mihin miinaan? Jos mies ei pysty rehellisesti kohtaamaan seksiä haluavaa naista niin reppanahan hän on.
Itselläni onneksi on kokemuksia vain miehistä, joille on ihan ok, että nainenkin haluaa ja aamulla voidaan erota ihan huorittelematta ja pukittelematta. Joskus sellaisesta kohtaamisesta voi seurata pitkäkin suhde, joskus erotaan hyvillä mielin ja hyvillä muistoin jo sen yön jälkeen. - pyh.
jormahff kirjoitti:
ei se ole mikään reppanamies joka paskapuheillaan ja feikkamalla saa naisen sänkyyn ja aamulla huorittelee päälle. Sitä sanotaan pelimieheksi. Taitaa naista harmittaa kun usein ajanut samaan miinaan. Itse en tota harrasta, koska en siihen kykene, eikä moraalikaan anna myöden. Kunnioitan pientä pihtausta alkuvaiheessa.
Pelimies EI huorittele, sillä hänhän miettii jo tulevaisuutta. Naiset saattavat aivan mainiosti panna jutun kiertämään että kyseinen mies on p.skapää, jolloin reiän saaminen vaikeutuu huomattavasti. Pelimiehuus on sitä että saa mahdollisimman monta naista SÄNKYYN, eikä että saa v.ttuiltua mahdollisimman monelle naiselle. Ne päänaukojat ovat rasittavia mammanpoikia jotka ovat jatkuvassa puutteessa ja kun viimein saavat, eivät osaa arvostaa saamaansa koska eivät voi uskoa saaneensa ja päättelevät saaneensa liian helpolla, eli nainen on siis horo. On se niin ihmeellinen se miehen logiikka. Miehen joka on jäänyt pikkupojaksi.
- ghjkl4
jormahff kirjoitti:
Feikkaamalla? Pelaamalla? Miksi ja mitä pitää pelata, jos kaksi aikuista haluaa seksiä toistensa kanssa?
"Saa" sänkyyn? Eikös se nainen yhtä lailla saa sen miehen sänkyyn (ja/tai pöydälle, lattialle, seinää vasten...)?
Kyllä, kyllä sellainen mies on reppana jonka pitää sen jälkeen huoritella, koska en ymmärrä miksi normaali mies sellaista tekisi. - jormahff
12+1 kirjoitti:
Mihin miinaan? Jos mies ei pysty rehellisesti kohtaamaan seksiä haluavaa naista niin reppanahan hän on.
Itselläni onneksi on kokemuksia vain miehistä, joille on ihan ok, että nainenkin haluaa ja aamulla voidaan erota ihan huorittelematta ja pukittelematta. Joskus sellaisesta kohtaamisesta voi seurata pitkäkin suhde, joskus erotaan hyvillä mielin ja hyvillä muistoin jo sen yön jälkeen.pieni provoilu piristää keskustelua :). Sorry. Kaks viimisintä lausetta oli omia ajatuksia ed. viestissä minkä laitoin. Saa sitä sinkkuna sekstailla ihan vapaasti. Itse olen yleensä hitaasti lämpenevä, niin ei oo kiire mihinkään. Se vaan on paljon hienompaa kun on tunteita kunnolla mukana. Luulen, että jos ne miehet ois ollu susta aidosti kiinnostuneita, niin ois jättäny seksihistoriakyselyt tekemättä. Oli varmaan ihmeissään, kun pääsi tavoitteeseensa noin nopeesti :(.
- 12+5
jormahff kirjoitti:
pieni provoilu piristää keskustelua :). Sorry. Kaks viimisintä lausetta oli omia ajatuksia ed. viestissä minkä laitoin. Saa sitä sinkkuna sekstailla ihan vapaasti. Itse olen yleensä hitaasti lämpenevä, niin ei oo kiire mihinkään. Se vaan on paljon hienompaa kun on tunteita kunnolla mukana. Luulen, että jos ne miehet ois ollu susta aidosti kiinnostuneita, niin ois jättäny seksihistoriakyselyt tekemättä. Oli varmaan ihmeissään, kun pääsi tavoitteeseensa noin nopeesti :(.
???
Siis eikö se tavoitteeseen pääsy toteudu molemmilla silloin kun niin tapahtuu?
Vai oletko niin huono rakastaja, että naista kaduttaa että halusi pelkkää seksiä kanssasi?
Ymmärrät kai, että nyt puhutaan siitä, että naiselle riittää ihan vain se seksi eikä sitä varten tarvitse "esittää kiinnostusta"?
Mutta ehkä sitä ei ole sinulle koskaan tapahtunut, siis että nainen haluaisi sinua vain seksuaalisesti?! - fnjjkkmfffjk
12+5 kirjoitti:
???
Siis eikö se tavoitteeseen pääsy toteudu molemmilla silloin kun niin tapahtuu?
Vai oletko niin huono rakastaja, että naista kaduttaa että halusi pelkkää seksiä kanssasi?
Ymmärrät kai, että nyt puhutaan siitä, että naiselle riittää ihan vain se seksi eikä sitä varten tarvitse "esittää kiinnostusta"?
Mutta ehkä sitä ei ole sinulle koskaan tapahtunut, siis että nainen haluaisi sinua vain seksuaalisesti?!no, en kattonu tarkemmin. Kyse olikin seksisuhteista, eikä vakavemmasta. Kyllä mua on naiset halunnu seksuaalisesti. Etenkin 40 ikäluokasta löytyy naisia, jotka ei häpeile tätä osoittaa yöelämässä. Karkuun saa mennä.
- liopuyt
jormahff kirjoitti:
pieni provoilu piristää keskustelua :). Sorry. Kaks viimisintä lausetta oli omia ajatuksia ed. viestissä minkä laitoin. Saa sitä sinkkuna sekstailla ihan vapaasti. Itse olen yleensä hitaasti lämpenevä, niin ei oo kiire mihinkään. Se vaan on paljon hienompaa kun on tunteita kunnolla mukana. Luulen, että jos ne miehet ois ollu susta aidosti kiinnostuneita, niin ois jättäny seksihistoriakyselyt tekemättä. Oli varmaan ihmeissään, kun pääsi tavoitteeseensa noin nopeesti :(.
http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-1288582739724.html
- Seikkailijatarina
kuukuu1 kirjoitti:
Neea, tässä ilmoittautuu toinen joka löysi aikoinaan sielunkumppanin ja suuren rakkauden keskustelemalla ja menemällä myös vuoteeseen samana iltana. Tuokin liitto oli uskollinen ja päätyi muuhun kuin pettämiseen. Se kesti kauan ja sen loppua voi kuvata vain iänmukana erilleen kasvuksi. Tosiaan, jos miehet hyväksyisivät myös naisilta tämän, voisi olla parempi seksielämä. Meillä tosiaan oli loppuun asti huikeaa seksiä ja hyviä keskusteluja. Olemme ystäviä edelleen ja tapaamme aikuisten lastemme juhlissa sovussa. Tuo on myös testi sille, ettei mies ole vanhoillinen, mutta en itsekään tekisi ellei veto olisi suunnaton.
Sekä nainen että mies voivat elämänsä aikana haluta useitakin seksikumppaneita. Sitoutuminen on eri juttu. Minusta seksuaalisuus on yhtä olennainen osa elämää kuin hengittäminen, syöminen ja lepo, että on turha tehdä siitä numeroa. Ei seksi estä ihmisiä kommunikoimasta myös sanallisesti. Jos tapaan tyypin, joka muuttuu mykäksi tai vielä pahempaa moukaksi "saatuaan" seksiä, minulla ei ole minkäänlaista halua sitoutua häneen. Menkööt menojaan! Aikuinen, seksuaalisuutensa ja itsensä kanssa sinut oleva mies on taas aivan eri juttu. ;-)
- kiltti mies.
Lähde mun kanssa treffeille niin lupaan etten kysele mitään sun existä ja seksin harrastamisista. Mua ei sellaset kiinnosta pätkääkään.
- oiuytrfghjknbvcxdffg
Ei haittaa jos harrastaa seksiä heti, en itsekään halua säätää ja odotella. Mutta rauhoitusaika eri miesten välillä on merkittävä juttu.
- pyh.
Pitääkö merkata kaikki panot kalenteriin ja esitellä se todisteena että ei ole ihan joka päivä tullut pariteltua?
Oikeasti: mitä helvettiä se kellekään kuuluu kenenkään seksihistoria ajalta ennen kyseisen ihmisen kohtaamista? Mitä ei tiedä, sitä ei sure. Pitää olla aika toivoton tolvana että alkaa tuollaisia tietoja lypsämään. Naisen kannattaisi sanoa että varmaan kuuluu sulle ja heittää tyyppi ulos. - oiuytrfghjknbvcxdffg
pyh. kirjoitti:
Pitääkö merkata kaikki panot kalenteriin ja esitellä se todisteena että ei ole ihan joka päivä tullut pariteltua?
Oikeasti: mitä helvettiä se kellekään kuuluu kenenkään seksihistoria ajalta ennen kyseisen ihmisen kohtaamista? Mitä ei tiedä, sitä ei sure. Pitää olla aika toivoton tolvana että alkaa tuollaisia tietoja lypsämään. Naisen kannattaisi sanoa että varmaan kuuluu sulle ja heittää tyyppi ulos.Ei sitä tarvitse lypsää, kyllä tuon yleensä habituksesta tai keskustelusta huomaa. Itse en varattuihin koske joten jollei sinkkuus ole selvää niin jääkööt tekemättä.
- pyh.
oiuytrfghjknbvcxdffg kirjoitti:
Ei sitä tarvitse lypsää, kyllä tuon yleensä habituksesta tai keskustelusta huomaa. Itse en varattuihin koske joten jollei sinkkuus ole selvää niin jääkööt tekemättä.
Eihän tässä mistään varatuista kaiketi ollutkaan kyse, vaan sinkuista jotka eivät ole kenellekään missään velassa ja vastuussa tekemisistään?
Meikäläisen habituksesta et kyllä halukkuutta pystyisi päättelemään millään tavalla. Ainakaan jos olen liikenteessä tuulipuvun kanssa (lenkillä)... - oiuytrfghjknbvcxdffg
pyh. kirjoitti:
Eihän tässä mistään varatuista kaiketi ollutkaan kyse, vaan sinkuista jotka eivät ole kenellekään missään velassa ja vastuussa tekemisistään?
Meikäläisen habituksesta et kyllä halukkuutta pystyisi päättelemään millään tavalla. Ainakaan jos olen liikenteessä tuulipuvun kanssa (lenkillä)...Itse olen nirso seksipartnereiden suhteen ja samaa odotan naiseltakin. Kuitenkin usean naisen kanssa olen ollut mutta vielä useamman tarjouksista olen kieltäytynyt. Tämä on oma mielipiteeni, muuten minulle on aivan sama jos jollain on uusi vaikka joka päivä.
- Shole
Ihme touhua. Siis mieluummin treffit ja seksiä selvinpäin, kuin baari-illan jälkeen aamuöistä koheltamista. Eikös nuo molemmat ole ensitapaamisia, paitsi että toisessa tapuksessa seksi on yleensä laadukkaampaa.
- Ikisinkku M
Illalla tuli varmaan otettua pari ja sait helposti viekoteltua miehen punkkaan mutta aamulla on morkkis, pelottaa että mihinkähän sitä tuli oikein sotkeennuttua, mitähän kaikkia tauteja tarttui, tulikohan edes käytetttyä kumia? kylmää hikeä pukkaa, oksettaa ja pierettää huh huh, ei ikinä enää näin helpoksi nakiksi pidä ryhtyä..se on moro ja soitellaan paitsi eipä taida soittaa.
- pyh.
Minä kun en ole koskaan humalikkoja pannut, niin voisiko joku kertoa miten puolitiedottomassa tilassa yhtyminen mieheltä edes onnistuu? Aika seilissä pitää olla ettei aamulla muista enää tekemisiään!
Seksitreffien sopiminen sillä tavalla että mies tulee autolla naisen tykö on siinä mielessä turvallista että ainakaan mies ei tule humalassa, koska hänen on pakko ajaa sitä autoaan. Jos tämä kuulostaa naivilta, niin rattijuopot taitavat olla sen verran tympeää sakkia että eiköhän ne saa eliminoitua jo ennen tapaamista sillä että jututtaa niitä tulevia partnereitaan etukäteen niin kauan että miehen luonteesta selviää yhtä sun toista. - Ikisinkku M
pyh. kirjoitti:
Minä kun en ole koskaan humalikkoja pannut, niin voisiko joku kertoa miten puolitiedottomassa tilassa yhtyminen mieheltä edes onnistuu? Aika seilissä pitää olla ettei aamulla muista enää tekemisiään!
Seksitreffien sopiminen sillä tavalla että mies tulee autolla naisen tykö on siinä mielessä turvallista että ainakaan mies ei tule humalassa, koska hänen on pakko ajaa sitä autoaan. Jos tämä kuulostaa naivilta, niin rattijuopot taitavat olla sen verran tympeää sakkia että eiköhän ne saa eliminoitua jo ennen tapaamista sillä että jututtaa niitä tulevia partnereitaan etukäteen niin kauan että miehen luonteesta selviää yhtä sun toista.Jaa seksitreffien sopiminen, ne onkin enimmäkseen varmaan ukkomiehiä joita harrastat, ilmankos tulee halveksuvaa kommenttia kun on tottuneet kotona vaimoaan tylyttämään. Kyllä kunnon taparattis varmaan osaa heittää pastillia huuleen ennen tapaamista etkä jututtamalla ikinä voi tietää etukäteen luonnetta kun ne treffiaplstojen parhaat pelimannit on varmaan ihan riittävästi treenanneet juttujaan tuhannella muulla ennen sinua.
- pyh.
Ikisinkku M kirjoitti:
Jaa seksitreffien sopiminen, ne onkin enimmäkseen varmaan ukkomiehiä joita harrastat, ilmankos tulee halveksuvaa kommenttia kun on tottuneet kotona vaimoaan tylyttämään. Kyllä kunnon taparattis varmaan osaa heittää pastillia huuleen ennen tapaamista etkä jututtamalla ikinä voi tietää etukäteen luonnetta kun ne treffiaplstojen parhaat pelimannit on varmaan ihan riittävästi treenanneet juttujaan tuhannella muulla ennen sinua.
En minä ole saanut mitään halveksuvia kommentteja. Mutta haluan antaa tukeni ketjun aloittajalle.
Miehet ovat ääliöitä mikäli seksi on heille tärkeää ja sitten seksiä saatuaan pitää käyttäytyä miten sattuu. Se minkä itse olen kokenut omalla kohdallani ongelmaksi on se ettei miehestä kuulu tapaamisen jälkeen enää yhtikäs mitään, mutta joidenkin kanssa on tietysti se juttu että enpä oikeastaan kaipaakaan heistä kuulla. Toisaalta yksi tyyppi joka oli sängyssä varsin hyvä kyllä heitti postia jälkikäteen, vaikka tiedossa olikin ettei meistä tule paria koska hän haluaa lapsia ja on reilummin minua nuorempi. Mutta ehkäpä 30 miehillä on paremmat tavat kuin 40 miehillä (tosin en voi tietää minkä ikäisiä aloittaja harrastaa).
Ei ketään pitäisi siitä rangaista että hän pitää seksistä. Kaikkein vähiten jos päänaukoja pitää itsekin. Jos mies alkaa halveksua itseään sen takia että antoi liian helposti naiselle, niin pitäköön kitansa kiinni, älköönkä kääntäkö sitä naisen viaksi. xD - pyh.
pyh. kirjoitti:
En minä ole saanut mitään halveksuvia kommentteja. Mutta haluan antaa tukeni ketjun aloittajalle.
Miehet ovat ääliöitä mikäli seksi on heille tärkeää ja sitten seksiä saatuaan pitää käyttäytyä miten sattuu. Se minkä itse olen kokenut omalla kohdallani ongelmaksi on se ettei miehestä kuulu tapaamisen jälkeen enää yhtikäs mitään, mutta joidenkin kanssa on tietysti se juttu että enpä oikeastaan kaipaakaan heistä kuulla. Toisaalta yksi tyyppi joka oli sängyssä varsin hyvä kyllä heitti postia jälkikäteen, vaikka tiedossa olikin ettei meistä tule paria koska hän haluaa lapsia ja on reilummin minua nuorempi. Mutta ehkäpä 30 miehillä on paremmat tavat kuin 40 miehillä (tosin en voi tietää minkä ikäisiä aloittaja harrastaa).
Ei ketään pitäisi siitä rangaista että hän pitää seksistä. Kaikkein vähiten jos päänaukoja pitää itsekin. Jos mies alkaa halveksua itseään sen takia että antoi liian helposti naiselle, niin pitäköön kitansa kiinni, älköönkä kääntäkö sitä naisen viaksi. xDLuin aloituksen uudestaan. Näemmä aloittaja harrastaa ikäisiään.
Minä en, joten ehkä sen takia en sitten joudu kuuntelemaan idioottimaisuuksia miehiltä? Toisaalta ei ole tässä tullut harrastettua kuin pari kertaa vuodessa ja tänä vuonna ei ollenkaan, joten sekin voi vaikuttaa... - Seikkailijatarina
pyh. kirjoitti:
Luin aloituksen uudestaan. Näemmä aloittaja harrastaa ikäisiään.
Minä en, joten ehkä sen takia en sitten joudu kuuntelemaan idioottimaisuuksia miehiltä? Toisaalta ei ole tässä tullut harrastettua kuin pari kertaa vuodessa ja tänä vuonna ei ollenkaan, joten sekin voi vaikuttaa...Varsinainen puritaani tämä meidän Ikisinkku M. Mutta, mutta... Hänen kanssaan tarina todennäköisesti jäisikin siihen ekaan yöhön. Vatsanpurujahan hän saisi liian halukkaasta naisesta. ;-)
- Ikisinkku M
Seikkailijatarina kirjoitti:
Varsinainen puritaani tämä meidän Ikisinkku M. Mutta, mutta... Hänen kanssaan tarina todennäköisesti jäisikin siihen ekaan yöhön. Vatsanpurujahan hän saisi liian halukkaasta naisesta. ;-)
Niin no mitäpä se minulle kuuluu, harrastakoon ken huvittaa ja kenen kanssa huvittaa mutta epäilenpähän vaan että sitä tosirakkautta on vaikea löytää tuolla aloittajan metodilla. Minun kanssa ei tulisi sitä ensimmäistäkään yötä jos tiedän naisen noin kevyesti käyttäytyvän, halukkuus ei ole haitaksi mutta halukkuus jokaiseen kaksilahkeiseen aiheuttaa sen että vatsanpurut olisi varmaan pienin pelko aamusella.
- karkit jakoon
Jotenkin itse kunnioitan enemmän sellaisia ihmisiä, jotka tutustuvat ensin jonkin verran ja sitten on vasta seksin aika. Se kertoo itsehillinnästä, kyvystä odottaa. Se voipi korreloida muidenkin hyvien piirteiden kanssa ihmisessä. Tulee mieleen se kuuluisa vaahtokarkkikoe, jossa lapset saivat valita, odottaako aikuisen paluuta huoneeseen ja saada enemmän karkkeja vai ottaa jo aikaisemmin mutta saada vain vähemmän. Osa lapsista odotti ja kun on myöhemmin tutkittu heidän elämäänsä, he ovat menestyneet heti karkin syöneitä paremmin ainakin joillakin elämänalueilla.
- Vyritsa
Eikä tuossa mitään väärää olekaan. Väärää on siinä, jos suostut heti sänkyyn ja sitten alat paheksua sitä toista osapuolta. Jos toinen vihjaa yhteisestä yöstä ja kerrot, että haluat ensin tutustua paremmin, niin sehän on ihan oikein.
- ----------------
Vyritsa kirjoitti:
Eikä tuossa mitään väärää olekaan. Väärää on siinä, jos suostut heti sänkyyn ja sitten alat paheksua sitä toista osapuolta. Jos toinen vihjaa yhteisestä yöstä ja kerrot, että haluat ensin tutustua paremmin, niin sehän on ihan oikein.
Vihje yhteisestä yöstä kertoo jo sen, että henkilö on tottunut toimimaan impulssiensa mukaan odottamatta. Siinä tapauksessa voikin jo lopettaa tapailun, tietysti kohteliaasti kertomalla, että etsii jotain muuta.
- ööh...
---------------- kirjoitti:
Vihje yhteisestä yöstä kertoo jo sen, että henkilö on tottunut toimimaan impulssiensa mukaan odottamatta. Siinä tapauksessa voikin jo lopettaa tapailun, tietysti kohteliaasti kertomalla, että etsii jotain muuta.
Entä jos on halunnut mahd. nop. sänkyyn koska on niin lääpällään tapaamaansa ihmiseen? Olisiko äkki-ihastuminen todellakin niin täysin poissuljettu skenaario, että jos toinen on innostunut lähtemään sänkyyn asti, niin hänet pitää nimenomaan dumpata sen takia?
Mielestäni tuossa ei ole oikein järjen hiventäkään jos vertaa tilannetta toiseen: sanotaan että olet intohimoinen tenniksen pelaaja, ja kohtaat ihmisen joka puhuu siitä sen verran vakuuttavasti että uskot hänen olevan sitä myös. Päätätte hetimiten pelata pelin, ja kumpikin nautti tasaväkisestä ottelusta. Eikö nyt kuulostaisi aivan idioottimaiselta että päättäisit että ET ENÄÄ IKINÄ suostu pelaamaan tuon toisen kanssa koska hänen piti päästä niin nopeasti pelaamaan kanssasi?
Miksi on väärin pitää seksistä? Onko se niin kamalaa jos joku pitää siitä ja pitää siitä myös sinun kanssasi, ja voisi jatkossakin ehkä pitää, jos et tyrmäisi häntä sillä että "seksistä pitäminen on väärin"? - ----------------
ööh... kirjoitti:
Entä jos on halunnut mahd. nop. sänkyyn koska on niin lääpällään tapaamaansa ihmiseen? Olisiko äkki-ihastuminen todellakin niin täysin poissuljettu skenaario, että jos toinen on innostunut lähtemään sänkyyn asti, niin hänet pitää nimenomaan dumpata sen takia?
Mielestäni tuossa ei ole oikein järjen hiventäkään jos vertaa tilannetta toiseen: sanotaan että olet intohimoinen tenniksen pelaaja, ja kohtaat ihmisen joka puhuu siitä sen verran vakuuttavasti että uskot hänen olevan sitä myös. Päätätte hetimiten pelata pelin, ja kumpikin nautti tasaväkisestä ottelusta. Eikö nyt kuulostaisi aivan idioottimaiselta että päättäisit että ET ENÄÄ IKINÄ suostu pelaamaan tuon toisen kanssa koska hänen piti päästä niin nopeasti pelaamaan kanssasi?
Miksi on väärin pitää seksistä? Onko se niin kamalaa jos joku pitää siitä ja pitää siitä myös sinun kanssasi, ja voisi jatkossakin ehkä pitää, jos et tyrmäisi häntä sillä että "seksistä pitäminen on väärin"?Seksistä voi aiheutua mittava määrä jälkiseuraamuksia. Seksi tuntemattoman ihmisen kanssa on joka ikinen kerta riski. Tenniksessä ei ole mitään muuta kuin lievän loukkaantumisen riski. Jos seksi tosiaan olisi yhtä riskitöntä kuin tennis, niin en näkisi pikapanijoissa mitään vikaa. Valitettavasti se kuitenkin antaa varsin negatiivisen ensivaikutelman ihmisen elämänhallinnallisista taipumuksista.
- Shole
Seksistä voi aiheutua mittava määrä jälkiseuraamuksia. Seksi tuntemattoman ihmisen kanssa on joka ikinen kerta riski. Tenniksessä ei ole mitään muuta kuin lievän loukkaantumisen riski. Jos seksi tosiaan olisi yhtä riskitöntä kuin tennis, niin en näkisi pikapanijoissa mitään vikaa. Valitettavasti se kuitenkin antaa varsin negatiivisen ensivaikutelman ihmisen elämänhallinnallisista taipumuksista.
"Seksistä voi aiheutua mittava määrä jälkiseuraamuksia"
Nyt mä kiinnostuin tästä viestiketjusta oikeasti. Puhut varmasti kokemuksesta, luettele vaikka viisi jälkiseuraamusta nyt ensialkuun.
Oletusarvona on, että kaksi vapaata ihmistä harrastaa seksiä keskenään molempien suostumuksella. - ----------------
Shole kirjoitti:
"Seksistä voi aiheutua mittava määrä jälkiseuraamuksia"
Nyt mä kiinnostuin tästä viestiketjusta oikeasti. Puhut varmasti kokemuksesta, luettele vaikka viisi jälkiseuraamusta nyt ensialkuun.
Oletusarvona on, että kaksi vapaata ihmistä harrastaa seksiä keskenään molempien suostumuksella.1. Kondomi ei suojaa ainakaan miestä täysin herpekseltä, joka on koko elämän kestävä tauti ja joka saattaa aiheuttaa sen, ettei joku mielettömän hyvä tyyppi alakaan seurustella kanssani, koska ei halua herpestä
2. Vaikka nainen on suostunutkin seksiin, se ei tarkoita sitä, etteikö hän tekaisisi yhtäkkiä jostain raiskaussyytettä
3. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, aina on mahdollisuus raskauteen, joskin hyvin pieni
4. Ehkäpä seksikumppanini alkaa levittää erilaisia perättömiä tai perällisiä juoruja minusta
5. Tästä en tiedä, mutta uskoisin, että monien irtosuhteiden harrastaminen johtaa jonkinlaiseen turtumiseen ja vaikeuttaa aidon henkisen yhteyden löytämistä uusien tuttavuuksien kanssa
Anyway, miksi riskeeraisin yhtäkään kohtaa noista vain sen takia, että voisin hetkisen pitää penistä vaginassa? - ööh...
1. Kondomi ei suojaa ainakaan miestä täysin herpekseltä, joka on koko elämän kestävä tauti ja joka saattaa aiheuttaa sen, ettei joku mielettömän hyvä tyyppi alakaan seurustella kanssani, koska ei halua herpestä
2. Vaikka nainen on suostunutkin seksiin, se ei tarkoita sitä, etteikö hän tekaisisi yhtäkkiä jostain raiskaussyytettä
3. Mikään ehkäisy ei ole 100% varma, aina on mahdollisuus raskauteen, joskin hyvin pieni
4. Ehkäpä seksikumppanini alkaa levittää erilaisia perättömiä tai perällisiä juoruja minusta
5. Tästä en tiedä, mutta uskoisin, että monien irtosuhteiden harrastaminen johtaa jonkinlaiseen turtumiseen ja vaikeuttaa aidon henkisen yhteyden löytämistä uusien tuttavuuksien kanssa
Anyway, miksi riskeeraisin yhtäkään kohtaa noista vain sen takia, että voisin hetkisen pitää penistä vaginassa?Hyviä pointteja, mutta miten niin kondomi ei suojaa täysin herpekseltä?
Suuseksissäkin se voi tarttua, joten tarkoitatko sitä?
Itse en erikoisesti liputa irtoseksin puolesta, mutta jos tilanne on se että kumppaninhaussa ei kertakaikkiaan löydy mitään oikeasti vakavastai otettavaa ja on ollut ilman jo pitkään, näkisin että on jo huutava vääryys jos pitää olla koko loppuelämänsä ilman seksiä sen takia ettei onnistu löytämään ihmistä jonka kanssa voi aloittaa oikean, vakituisen suhteen.
Kaikesta sivuun ja ilman jääminen voi herättää niin syvää katkeruutta että se saa vihaamaan jo koko vastakkaista sukupuolta, mikä ei sitten tietenkään edistä kumppaninhakua millään tavalla. - Shole
1. Kondomi ei suojaa ainakaan miestä täysin herpekseltä, joka on koko elämän kestävä tauti ja joka saattaa aiheuttaa sen, ettei joku mielettömän hyvä tyyppi alakaan seurustella kanssani, koska ei halua herpestä
Anyway, miksi riskeeraisin yhtäkään kohtaa noista vain sen takia, että voisin hetkisen pitää penistä vaginassa?On toisinaan tyylitöntä siteerata julkkiksia mutta teen sen kuitenkin Spede Pasasen sanoin: "Nimiddäin, woihan rähmä"
Koitappas joskus tehdä jotain muuta kuin pitää sitä penistä hetki siellä vaginassa. Vaikuttaa juorujen ja huhujen laatuun, jollei muuta. Ja vältyt myöskin raiskaussyytteeltä, koska kumppanisi tulee varmasti haluamaan sitä toisenkin kerran.
Ja myös kiinteässä parisuhteessa on valitettavan usein mahdollisuus saada sukupuolitauti luotettavaksi luullulta kumppanilta (tiedät kyllä, kumppani saa sen saunan lauteelta tms.) tai mahdollisuus ei-toivottuun raskauteen on yhtälailla olemassa.
Pelkästään kahden viimeisen argumenttini perusteella sinun on viisainta kieltäytyä seksistä kokonaan, koska itse uskot näihin mahdollisuuksiin hyvin vahvasti.
Ja viimeiseksi, älä hyvä ihminen klikkaile näitä sivuja täällä internetissä, yksikään virustorjuntaohjelma ei ole 100% varma. Pahimmassa tapauksessa identiteettisi viedään ja pankkitilisi tyhjennetään. Nyt ei muuta kuin riskittömän hengissäpysymisen pariin sillä aikaa kun ne jotka haluavat, elävät oikeasti. - Seikkailijatarina
Shole kirjoitti:
On toisinaan tyylitöntä siteerata julkkiksia mutta teen sen kuitenkin Spede Pasasen sanoin: "Nimiddäin, woihan rähmä"
Koitappas joskus tehdä jotain muuta kuin pitää sitä penistä hetki siellä vaginassa. Vaikuttaa juorujen ja huhujen laatuun, jollei muuta. Ja vältyt myöskin raiskaussyytteeltä, koska kumppanisi tulee varmasti haluamaan sitä toisenkin kerran.
Ja myös kiinteässä parisuhteessa on valitettavan usein mahdollisuus saada sukupuolitauti luotettavaksi luullulta kumppanilta (tiedät kyllä, kumppani saa sen saunan lauteelta tms.) tai mahdollisuus ei-toivottuun raskauteen on yhtälailla olemassa.
Pelkästään kahden viimeisen argumenttini perusteella sinun on viisainta kieltäytyä seksistä kokonaan, koska itse uskot näihin mahdollisuuksiin hyvin vahvasti.
Ja viimeiseksi, älä hyvä ihminen klikkaile näitä sivuja täällä internetissä, yksikään virustorjuntaohjelma ei ole 100% varma. Pahimmassa tapauksessa identiteettisi viedään ja pankkitilisi tyhjennetään. Nyt ei muuta kuin riskittömän hengissäpysymisen pariin sillä aikaa kun ne jotka haluavat, elävät oikeasti.Tämä spekulointi siitä, miksi nainen haluaisi heti ekalla tapaamisella seksiä, kuullostaa siltä, että tämä keskustelu on varsinainen epävarmojen munkkien kokoontumisajo... Tapauskohtaista, tapauskohtaista, sanon minä. Jollekin seksi ekalla kerralla voi tosiaan olla se eka kerta. Moukkamaiset utelut saattavat karkoittaa upean saaliin. Sanoisin, että kyseessä on suurten mahdollisuuksien polttaminen epävarmuuden roviolla.
- ajatteleva1
ööh... kirjoitti:
Hyviä pointteja, mutta miten niin kondomi ei suojaa täysin herpekseltä?
Suuseksissäkin se voi tarttua, joten tarkoitatko sitä?
Itse en erikoisesti liputa irtoseksin puolesta, mutta jos tilanne on se että kumppaninhaussa ei kertakaikkiaan löydy mitään oikeasti vakavastai otettavaa ja on ollut ilman jo pitkään, näkisin että on jo huutava vääryys jos pitää olla koko loppuelämänsä ilman seksiä sen takia ettei onnistu löytämään ihmistä jonka kanssa voi aloittaa oikean, vakituisen suhteen.
Kaikesta sivuun ja ilman jääminen voi herättää niin syvää katkeruutta että se saa vihaamaan jo koko vastakkaista sukupuolta, mikä ei sitten tietenkään edistä kumppaninhakua millään tavalla.Jos joku ei vielä tätä tiedä niin,herpes useimmiten tarttuu muualta kun kondomin suojaamalta alueelta,sen takia se leviääkin niin nopeasti,plus..sä voit tartuttaa sitä koko "boxeri" alueen sisältä,ILMAN näkyviä rakkuloita,miten joku ei voi nykypäivänä tietää tätä,tai muita päivitettyjä tietoja sukupuolitaudeista?? Euroopassahan leviää kovaa vauhtia uusi super-tippuri,ei ole olemassa lääkettä vielä,että siitä vaan:)
- erilaista....
Aloittaja on mielstäni aivan outo. Olen suunnilleen samanikäinen nainen. ei ole koskaan tullut mieleenikään harrastaa seksiä ensitapaamisella....
Ja niin, kumppani löytyi erään deittisivuston kautta. aivan ihana sielunkumppani. Ensitreffit sovimme luontopolulle, kauniina heinäkuisena päivänä. Matka taittui jutellen kaikenlaista, välillä taukopaikalla söimme eväät. Seuraavana päivänä juttelu s-postien kautta jatkui, uusi tapaaminen , vuoden kuluttua kihlat jne.- Seikkailijatarina
Anteeksi. On täällä pari nunnaakin joukossa.
- Aloittaja,.
On helppo horo,ei kukaan sellaisesta tykkää,miehet ainakin inhoaa.
- Vyritsa
Inhota saa ihan vapaasti kunhan kertoo sen jo siinä vaiheessa, kun ollaan treffeillä ja nainen vihjaa seksistä. Ei sitten, kun on oltu helppoja ja suostuttu naisen kanssa sänkyyn.
Vielä parempi jos sen ilmoittaa jo ennen treffejä, että inhoaa naisia joilla on normaalit seksuaaliset halut tai ainakaan niiden ei pidä sitä näyttää vaan esittää jotain pihtailevaa prinsessaa. Tuolla tavalla ajattelevat miehet eivät nimittäin ole ainakaan minun kohderyhmääni, joten jätän mieluummin ne treffit kokonaan väliin ja panostan miehiin, joilla on luonteva suhtautuminen seksuaalisuuteen. - yvvtfc
Vyritsa kirjoitti:
Inhota saa ihan vapaasti kunhan kertoo sen jo siinä vaiheessa, kun ollaan treffeillä ja nainen vihjaa seksistä. Ei sitten, kun on oltu helppoja ja suostuttu naisen kanssa sänkyyn.
Vielä parempi jos sen ilmoittaa jo ennen treffejä, että inhoaa naisia joilla on normaalit seksuaaliset halut tai ainakaan niiden ei pidä sitä näyttää vaan esittää jotain pihtailevaa prinsessaa. Tuolla tavalla ajattelevat miehet eivät nimittäin ole ainakaan minun kohderyhmääni, joten jätän mieluummin ne treffit kokonaan väliin ja panostan miehiin, joilla on luonteva suhtautuminen seksuaalisuuteen.Ja naisen on hyvä kertoa etukäteen, että inhoaa inhoajia. Ja jotain muutakin ehkä voisi kertoa. Ai niin, mutta tuollaiseen tutustumiseen saattaisi mennä aikaa ja ei sitten välttämättä ehditä sänkyyn ekalla kerralla ja homma lässähtää. Harmi.
Kun menee sänkyyn tuntemattoman kanssa, niin ottaa aina riskin, että jotain yllätyksiä saattaa vastaan tulla. Et pysty mitään yleistä normia luomaan, jonka mukaan ihmiset toimisivat. Ja tässä kulttuurissa naisten pidättyväisyyttä edelleen arvostetaan, joten "normaaleja" ovat monenkinlaiset kommentit.
- Huh,huh
Huh,huh, mikähän minä olenkaan, tavattiin eka kertaa netti tuttavuuden kanssa ja harrastettiin seksiä, ei mitään suunnitelmallisuutta kummallakaan, ei ainakaan myönnetty, vaan edellisestä kerrasta taisi olla molemmilla jo kyllä aikaa, joten himot ne vei eikä järki vaikka sitäkin koetti mukana kuljettaa. Ei harmita lainkaan. Tavataanko jatkossa nää nähtäväksi.
- Seikkailijatarina
Jess!
- nunnannannnannan
Viisi syytä olla harrastamatta normiseksiä, oraaliseksiä, anaaliseksiä tuntemattoman kanssa, kondomin kera tahi ilman
1. herpes (kondomi ei suojaa 100%)
2. kondylooma(sama kuin yllä)
3. tippuri, kuppa, klamydia (-,,-)
4. neekerisankkeri yms. (-,,-)
5. HIV (-,,-)
Suusyövät ovat lisääntyneet suuseksin yleistymisen myötä. Papilloomavirus yhtenä aiheuttajana = kondylooma.- ....................
Voisitko kertoa minkä vuoksi kumi ei suojaa herpekseltä? Tarkoitatko suojaamatonta suuseksiä?
- ....................
.................... kirjoitti:
Voisitko kertoa minkä vuoksi kumi ei suojaa herpekseltä? Tarkoitatko suojaamatonta suuseksiä?
Siis tarkoitatko että kondomi ei suojaa silloin kun sitä ei käytetä, eli suuseksissähän useimmat jättävät sen pois?
Vai tarkoitatko että suuseksi on jotenkin erityisen vaarallista vaikka käyttäisi kumia? Muija puree kumin rikki??? - ...
Ai niin, että sitten kun harrastaa jonkun tuntemansa kanssa, kondomi suojaa yllämainituilta jotenkin paremmin? Jos jollain on herpes ekoilla treffeillä, sillä on se toisilla, kolmansilla ja sitä seuraavillakin kerroilla...
- ....................
... kirjoitti:
Ai niin, että sitten kun harrastaa jonkun tuntemansa kanssa, kondomi suojaa yllämainituilta jotenkin paremmin? Jos jollain on herpes ekoilla treffeillä, sillä on se toisilla, kolmansilla ja sitä seuraavillakin kerroilla...
Tuohan saa miettimään että parempi kun ei harrasta seksiä kuin kerran jokaisen kanssa, niin ei jonkun tautisen kanssa ei riski nouse sen takia että höylää häntä liian monta kertaa...
- TÄH
Tuohan saa miettimään että parempi kun ei harrasta seksiä kuin kerran jokaisen kanssa, niin ei jonkun tautisen kanssa ei riski nouse sen takia että höylää häntä liian monta kertaa...
että mitä...?
- ....................
TÄH kirjoitti:
että mitä...?
No kun tuolla uhkailtiin että jos jollakulla on herpes, se on hänellä ikuisesti. Eihän sellaista ihmistä kannata panna kerta toisensa jälkeen. Parempi kun siirtyy toiseen ihmiseen, jolla sitä herpestä ei ole.
Elikä ajatellaan että olet suolla kävelemässä, ja jos jäät hyppimään paikoillesi niin takuulla vajoat sinne suohon suuremmalla todennäköisyydellä kuin että ota kokoajan uusia askelia joista osa osuu huonoon kohtaan ja osa ei. Mutta jos vaan paukutat sitä samaa kohtaa, niin takuulla vajoat.
Tuolta se kuulosti... xD - tarttuu se
No kun tuolla uhkailtiin että jos jollakulla on herpes, se on hänellä ikuisesti. Eihän sellaista ihmistä kannata panna kerta toisensa jälkeen. Parempi kun siirtyy toiseen ihmiseen, jolla sitä herpestä ei ole.
Elikä ajatellaan että olet suolla kävelemässä, ja jos jäät hyppimään paikoillesi niin takuulla vajoat sinne suohon suuremmalla todennäköisyydellä kuin että ota kokoajan uusia askelia joista osa osuu huonoon kohtaan ja osa ei. Mutta jos vaan paukutat sitä samaa kohtaa, niin takuulla vajoat.
Tuolta se kuulosti... xDMun mielestä jos jollain on herpes tai ihan mikä tahansa sukupuolitauti, niin kannattaa jättää ihan se yksikin kerta panematta jollei käytä kumia.
- Mitä ihmettä
Onpas mun alotus tuottanut hyvää keskustelua...
Jouduin lukaista tuon alotukseni uudelleen, kun jotkut oli sen niin ihmeellisen väärin ymmärtäneet.
En tosiaan huomannu kirjottaa, että ihan sitä en tarkoittanu, että ensisilmäyksellä kiimaisena korvaan huohottaisin että, varataanko huone/meille vai teille, äkkiä nyt... hassu ajatuksenakin... :D
En koskaan mene ensitreffeille baariin. Haluan aina tavata muualla, kävelyllä, näyttelyssä tms, jossa kenenkään ei tarvii maksaa mitään, eikä tule vääriä käsityksiä siitä kuka on velkaa kenellekin ja miten se maksettais...
Kukaan ei ole näissä jutuissa ollut kännissä, kun seksiä on harrastettu... eli ei aamulla voi vedota krapulaankaan...
Enkä todellakaan ole kokeillut kaikkia avaimia, vain sellaisia joihin tunnen vetoa ja mahdollisesti haluaisin tutustua lisää, jos avain sopii mun lukkoon... olen tosi fyysinen ihminen, myönnän, ja olenkin ajatellu, että säikyttääkö sen tän ikäsiä miehiä... sitten kuitenki, kovista puheista huolimatta...
Tuo parin viikon teeskennelty pihtaaminen, jota joku ehdotti, sopii kyllä nykymaailman linjaan, kaikessahan nykyisin teeskennellään... Mikä taika on kahden viikon odottamisella, mitä voin oppia toisesta ihmisestä muutaman viikon aikana... en ymmärrä, vieläkään.
Kysyn kaiken uhallakin vielä; miksi pitää pihdata viikko, pari, jos molemmat haluaa, miten se tekee musta paremman ehdokkaan parisuhteeseen...?
PS. Eikö nuo tarinat pelimiehistä ole jo vähän väsyneitä...- ööh...
Ei teennäisessä ja väkinäisessä pihtaamisessa ole mitään pointtia.
Miehet vain ovat niin helvetin yksinkertaisia tolvanoita että he kuvittelevat vain niiden naisten omaavan jonkinlaista ihmisarvoa jotka ovat mahdollisimman ynseitä ja ylväitä. Jos olet lämmin, mukava ja haluat sitä seksiä, et ole yhtään mitään koska miehen pitää saada vinkua, vongata ja ruinata seksiä... Mikä on aivan naurettavaa.
Eksäni kertoi minut jätettyään minulle kaikista uusista naissuhteistaan. Yksi näistä naisista oli vaatinut sukupuolitautitestin tuloksia ennen kuin antaa paljaalla. Jotenkin oudoksuin sitä (että keski-iässä ihmisillä olisi tauteja, näet) mutta mies oli niin lääpällään siihen naiseen että tokaisi että kaikki eivät ole horoperseitä kuten SINÄ (ja yksi toinen nainen, se jonka takia hän minut jätti!) Kiitos vain niin helvetisti. Minun olisi vuosikymmen sitten pitänyt vaatia siis sukupuolitautitestit mieheltä että olisin täten osoittanut arvoni naisena ja ihmisenä.
Koska luotin mieheen, pidin hänestä ja jopa menin sänkyyn heti ekalla tapaamisella, olin kaikki yhteiset vuodet ollutkin hänen päässään pelkkä horatsu vai?
Siihen nähden miten paljon, usein ja oikeastaan kokoajan miehet haluavat seksiä, he osaavat olla kyllä aikamoisia kusipäitä siihen nähden miten he naisesta ajattelevat jälkikäteen. Tälläkin palstalla on suorastaan vaadittu että naisen pitää olla rempseä ja iloluontoinen, "avattava haarat sadalle miehelle", niin sitten hän miehen löytää. Ja kun tulee vastauksia nettideitti-ilmoituksiin, niin suuressa osassa on se vaade että ei saa toivoa eikä edellyttää minkäänlaista syvempää ja vakavampaa suhdetta, koska 40 miehen pitää saada kokea itsensä ah niin vapaaksi, niin vapaaksi!
MIEHET itse ovat yksiä h.uoria, jos ylipäätään kukaan sillä perusteella että pitää seksistä. Eihän se hemmetti soikoon ole yhtään sen kummallisempi asia kuin mikään mitä voi haluta tehdä jonkun toisen ihmisen kanssa. Kukaan ei katso vinosti jos tykkää käydä pelaamassa pokeria jonkun tietyn ihmisen kanssa, tai harrastaa yhdessä vieraita kieliä jne.
Sanokaa nyt joku teistä nutturapäistä miksi seksi pitäisi olla kortilla ja miksi se on mukamas jotenkin erikoinen ja erityinen asia?
- 40pluuusmies
@45v nainen,
On se ihan totta, mutta mielekiintoisena ja rehellesisti olen utelias tietä mitä "kevytkenkänen" sinun mielestäsi tarkoittaa?
Me elämme nykyään aikamoisen "n*ssimiskulttuurissa" jotenkin tuntuu ei mitään enää välittä, musiikki videot aivopestä kansaa, siellä naiset on pornomaisesti pukeuttu ja sekä miehet että naiset tee juuri sitä nylkymis liikkeettä lantion kanssa ja pitää joskus uhden käden haarassa kuten Michael Jackson.
Ei mikään enää tuntu miltään... - Ei horous
Tietysti kiellettyä ole mutta useimmat ei siitä tykkää.
- mies_44
Tässä on kyseessä tyypillinen ongelma naisten ja miesten rooleissa seksin harrastamisen suhteen.
Nainen toivoo, että miehellä olisi ollut paljon seksikumppaneita, koska tällöin naisen itsetuntoa hivelee ajatus siitä, että hänen on oltava jollain tavalla ainutlaatuinen koska tuollainen mies, joka saisi itselleen melkein kenen tahansa halumansa korkeatasoisen naisen on valinnut seksikumppanikseen juuri hänet.
Mies taas haluaa ajatella, että hänen tapaamansa nainen on hyvin valikoiva seksikumppaniensa suhteen eikä kenen tahansa kanssa sänkyyn suostuisikaan, joten valitsemalla juuri hänet tuon harvinaisen kunnian vastaanottajaksi, nainen on osottanut miehen ainutlaatuisuuden.- ....................
Naisena en todellakaan toivo että mies on ollut mahdollisimman monen naisen kanssa, jos etsin kumppania. Miten ihmeessä juuri minä olisin niin ihmeellinen että hän lopettaisi naisissa juoksemisen minun kohdallani?
Jos pelkästä seksistä on kyse, saa mies olla kovasti käytettykin, ja nimenomaan sen takia että seksiä paljon harrastavat tajuavat kyllä käyttää kumiakin. Ne jotka nälvivät nettipalstoilla seksiä harrastuksena harrastavat sitä kuitenkin kun ollaan räkäkännissä baari-illan jälkeen, ja siinä sohlatessa on sitten kumitkin miten sattuu ja tulee niitä tauteja...
Nämä iänikuiset paljon/vähän-systeemit saa kyllä helposti päälaelleen ja väännettyä ihan miten huvittaa. Olen saanut vähän käytettyä (2 aiempaa naista) miestä joka on hyvä sängyssä, olen saanut todella paljon käytettyä. Mutta ne jotka ovat sieltä väliltä ja suhtautuvat seksiin siten että nainen pitää jotenkin huijata sänkyyn ovat aivan perseestä sängyssä!
- mielipidetynnyristä
Oli nainen, tai mies, niin eka treffeillä sänkyyn könyäminen, on kyllä aika
löyhää touhua. Siitä nyt ei pääse mihinkään, vaikka ei ollakkaan "kivikaudella" - kokemustaonnnnn
Ihme veivaamista tässäkin ketjussa. Onkohan täällä kirjoittavilla ihmisillä oikeasti jotain kokemuksia ihmissuhteista? Aloittajan viesti kertoo ihan normaalista ihmisestä, joka tykkää elämän lisäksi seksistä ihan elämään kuuluvana asiana. Kaikenmaailman vanhoilliset stereotypiat siveellisyyksistä tms. joutaa museoon. Minä olemn tavannut ja deittaillut useaa päälle kolme- ja nelikymppistä naista ja jokainen on oikeasti tykännyt seksistä ja ollut valmis harrastamaan sitä heti ekoilla tai tokilla treffeillä. Ja he ovat ihan tosissaan olleet hakemassa ihmis- ja parisuhdetta. Seksin harrastaminen kun vaan kuluu tähän kuvioon. Moni nainen, joka on eronnut pitkästä suhteesta on voinut olla hieman kokematon, mutta sitäkin halukkaampi oppimaan uutta ja kehittymään seksissä paremmaksi. Minusta tämä on luonnollista ja kertoo järkevästä suhtautumisesta asiaan. Jos aletaan saivartelemaan, niin voisi sanoa että miehen kannattaa hakea kokenutta naista jonkun neitsyiden sijaan, koska näiden kanssa seksi on vapautuneempaa, hauskempaa ja intohimoisempaa eikä tarvitse opettaa erikseen joka asiaa tai kannustaa tekemään sitä ja tätä. Pätee varmaan miehiinkin yhtälailla. Joskushan se oppi on kuitenkin hankittava ja ihmettelenkin suuresti miten pitkissä parisuhteissa se seksi vaikuttaa aina väljähtyvän ja jäävän harrastamatta. Sitten ihmetellään, kun tulee pettämisiä ja katkeroidutaan. Hei seksintäytteitnen elämä on paljon hauskempaa, ehkäpä jopa vapaat suhteet voisivat olla avain onneen jos muu ei auta. Ja tottakai pitää molempien käydä testeissä ennenkuin aloitetaan säännöllinen seksisuhde ilman kumia, sehän on ihan normi juttu nykypäivänä.
- seonkylläsilleen
Moni mies sanoo noin, mutta todellisuudessa ajattelee muuta naisista,
jotka on valmiita eka tapaamisella sänkyyn. Eivät he vaimoksi asti ota
jokapaikan höylää, mutta seksin tarpeet voi häneen tyydyttää, ilman
moralisointia.
Ja minähän en saivartele näin vakavan asian kanssa. - kokemustaonnnnn
seonkylläsilleen kirjoitti:
Moni mies sanoo noin, mutta todellisuudessa ajattelee muuta naisista,
jotka on valmiita eka tapaamisella sänkyyn. Eivät he vaimoksi asti ota
jokapaikan höylää, mutta seksin tarpeet voi häneen tyydyttää, ilman
moralisointia.
Ja minähän en saivartele näin vakavan asian kanssa.Käsittämätön ajatus, ilmeisesti minä en tunne sitten miehiä lainkaan. Omassa suhdehistoriassani kaikki pitkätkin parisuhteet ovat alkaneet seksin harrastamisella heti ekoilla tai tokilla treffeillä. Sellaisten joiden kanssa on joutunut jahkailemaan seksin aloittamista pitempään ovat suhteet sitten lopahtaneet omia aikojaan tai jääneet todella lyhyiksi. Ehkäpä olen sitten jotenkin poikkeava mies-yksilö.
- Nautitaan
Joopa. Melkosta tautikammoa. Jos pelkää kaikkia mahdollisia "pöpöjä" on ehkä viisaampaa jättää sekstailut väliin. Itelläni treffit aika usein on kumminkin sisältäneet seksiä. Poikkeuksena sellaiset tapaukset jotka ei oo synkannu jostain syystä. Mitään tauteja en oo ainakaan onnistunu saamaan. Miks pitäs lempata heti aamul ukko pihalle, jos homma on kumminkin ollu jokseenkin tyydyttävää? Mua ei oikeen kukaan oo tainnu viskata pihalle heti kohta.
No aika uuno ukko on. Ensin saa sitten valittaa. Heitä ulos tuollaiset.
- nettituttuja
Mitäs mieltä ootte jos on "tunnettu" toista kuukautta ja juteltu sähköpostin/puhelimen välityksellä...mutta tapaaminen ei useastakaan syystä ole onnistunut aikaisemmin...
onko ekalla tapaamisella sänkyyn meneminen yhtä "tuomittavaa"? - hgcfdswryhgfcthh
Kivikaudella varmastikin pantiin mitä vaan ristiin rastiin, sen jälkeen toivoisi jotakin kehitystä tapahtuneen.
- nullinkupponen
Ei tietenkään ole tuomittavaa, mutta muista sitten siellä arvauskeskuksen labra- ja lääkärijonoissa, että oliko sen väärtti pano. Loppuelämäs kärsit herpeksestä, kondyloomasta tai jostain muusta kivasta muistosta.
Naikaa itsenne kuoliaaksi, mahdollisimman pian, ettei verovaroja haaskaannu teidän sairaanhoitoon.- älä jaksa
Ihme jankutusta sukupuolitaudeista tässä ketjussa. Ilmeisesti joku kauhea inho kondomia kohtaan, joten kuvittelee etteivät sitä muutkaan käytä.
Ja ei, kaikki me emme ala posket lommolla imemään joka tyypin pissivehkeitä, että se siitäkin paljaasta. - ninjamummo
älä jaksa kirjoitti:
Ihme jankutusta sukupuolitaudeista tässä ketjussa. Ilmeisesti joku kauhea inho kondomia kohtaan, joten kuvittelee etteivät sitä muutkaan käytä.
Ja ei, kaikki me emme ala posket lommolla imemään joka tyypin pissivehkeitä, että se siitäkin paljaasta.voi kulta pieni,kun se kondomi suojaiskin vielä mutta esim ihon,limakalvojen kautta saadut tartunnat ovat lisääntyneet roimasti,jotkut vielä ajattelevat pelkkää klamydiaa tai edes tippuria,ei..nykyään on vähän eri taudit ja infektiot kun 90 luvulla,paljon myös eksoottisia lajeja mitä suomessa ei aikasemmin pahemmin tavattu. genitaali herpeksen lisääntyminen on mun mielestä AIKA paha juttu,varsinkin kun sitä levittävät tietämättömät lapsenmieliset tyypit"eihän sitä voi saada muualta kuin kyrvännupista,eihän??" yrittäkää edes vähän välittää terveydestänne hei..
- hyppykuppa
ninjamummo kirjoitti:
voi kulta pieni,kun se kondomi suojaiskin vielä mutta esim ihon,limakalvojen kautta saadut tartunnat ovat lisääntyneet roimasti,jotkut vielä ajattelevat pelkkää klamydiaa tai edes tippuria,ei..nykyään on vähän eri taudit ja infektiot kun 90 luvulla,paljon myös eksoottisia lajeja mitä suomessa ei aikasemmin pahemmin tavattu. genitaali herpeksen lisääntyminen on mun mielestä AIKA paha juttu,varsinkin kun sitä levittävät tietämättömät lapsenmieliset tyypit"eihän sitä voi saada muualta kuin kyrvännupista,eihän??" yrittäkää edes vähän välittää terveydestänne hei..
Joo näin se on, että kaiken maailman papilloomat ja syfilikset iskee, ennenvanhaan suihkittiin Raidilla vähän satiaisia sivuun, nyt tehdään brazilian wax. Tyvekki päälle, kaasunaamari päähän ja hommiin.
- älä jaksa
ninjamummo kirjoitti:
voi kulta pieni,kun se kondomi suojaiskin vielä mutta esim ihon,limakalvojen kautta saadut tartunnat ovat lisääntyneet roimasti,jotkut vielä ajattelevat pelkkää klamydiaa tai edes tippuria,ei..nykyään on vähän eri taudit ja infektiot kun 90 luvulla,paljon myös eksoottisia lajeja mitä suomessa ei aikasemmin pahemmin tavattu. genitaali herpeksen lisääntyminen on mun mielestä AIKA paha juttu,varsinkin kun sitä levittävät tietämättömät lapsenmieliset tyypit"eihän sitä voi saada muualta kuin kyrvännupista,eihän??" yrittäkää edes vähän välittää terveydestänne hei..
Silloin kun olin pieni, tuli AIDS ja pikkuhiljaa opetettiin että se ei tartu kättelemällä eikä halaamalla. Kovin ovatkin jänniä nämä klamydiat ja tippurit, kun ne yhtäkkiä tarttuvat ihokontaktista. Taidankin lopettaa tuntemattomien ihmisten kättelemisen.
Niillä opeilla mitä koulusta on saanut taudit tarttuvat paljaassa genitaalikontaksissa ja suuseksissä. Mikä tahansa "ihokontakti" ei siis riitä. Ja käsittääkseni valitus edelleenkin menee sillä tavalla että kondomi suojaa, jos se ei rikkoudu.
Eli jos ei harrasta suuseksiä ja harrastaa vain suojattua eli turvaseksiä kondomin kanssa, sinun mielestäsi sittenkin taudin saa väistämättä, vai? Jos se on NOIN väistämätöntä, ei ilmeisesti tarvitse harrastaa lainkaan seksiä kun vaan kumminkin tulee tauti... älä jaksa kirjoitti:
Silloin kun olin pieni, tuli AIDS ja pikkuhiljaa opetettiin että se ei tartu kättelemällä eikä halaamalla. Kovin ovatkin jänniä nämä klamydiat ja tippurit, kun ne yhtäkkiä tarttuvat ihokontaktista. Taidankin lopettaa tuntemattomien ihmisten kättelemisen.
Niillä opeilla mitä koulusta on saanut taudit tarttuvat paljaassa genitaalikontaksissa ja suuseksissä. Mikä tahansa "ihokontakti" ei siis riitä. Ja käsittääkseni valitus edelleenkin menee sillä tavalla että kondomi suojaa, jos se ei rikkoudu.
Eli jos ei harrasta suuseksiä ja harrastaa vain suojattua eli turvaseksiä kondomin kanssa, sinun mielestäsi sittenkin taudin saa väistämättä, vai? Jos se on NOIN väistämätöntä, ei ilmeisesti tarvitse harrastaa lainkaan seksiä kun vaan kumminkin tulee tauti...Olen siis toi ninjamummo lol:P Nythän ei puhuta HIV:stä,mikä tulee ennen aidsia ja tiedot siitä mitä sait koulussa ovat luultavasti vanhentuneet myös,totta on että se ei tartu ihan niin helposti,ihokontakteista (ei verta/eritteitä) Ymmärrät varmaan että herpes on eri asia kuin hiv,klamydia etc,se on "ihosairaus" siis tarttuu pelkästä ihokontaktistakin. tippurista ei kannata naureskella myöskään,tällä hetkellä ON vaarallinen lajike liikkeellä,se kehitti resistanssin KAIKILLE käytössä oleville lääkeille ja se leviää meidän mantuja pitkin myös,arvelisin että parantumaton,kova oireinen tippuri värkeissä..vuosia? ei tunnu kovin kivalta..
Kondomi ei suojaa kuin vaginan sisustan ja peniksen varren,ei mitään muuta,todella monella herpes losahtaa juurikin kasseihin,mieti mihin osuvat..anaaliseutu,reidet..naisilla häpyhuulet,näetkö? Kyllähän porukka levittää tota muutakin kautta nykyään,kun vain seksillä,vaatetus ehm..Luin jostain,ihan virus tutkija julkaisu että herpes (hsv-2) elää noin 20 minuuttia asioiden pinnalla (voi paskalla tuurilla tarttua) Typerää verrata kättelyä itse seksiin ja totta,jopa kättelyllä voit saada ikäviä ylläreitä:P Useimmilla on kuitenkin puhtaat kädet,toivon:D
Aivan sama mikä kohta kehossa on infektoitunut(herpes,kondylooma),se riittää,voi tarttua,ei siis vaadi vain"genitaali/suuseksiä" Jo pelkästään sormet,jotka ovat eritteissä voivat tartuttaa.
Kun ajat ovat muuttuneet,sille ei vain voi mitään,tauditkin olivat ihan eri luokkaa vielä 10 vuotta sitten,ihmiset saavat syyttää vain itseään,harmihan se kyllä on,jokainen seksikontakti on riski nykyajan maailmassa,on susta kiinni,otatko sen muttä älä tartuta muita. ps:virtsatestit eivät paljasta kaikkea ja ovat usein väärässä.
Nyt joku varmaan miettii miksi puhun näin paljon näistä jutuista..koska välitän..ja aikani kuluks tutkin virus ja tautijuttuja:D- Ikisinkku M
peppupupu kirjoitti:
Olen siis toi ninjamummo lol:P Nythän ei puhuta HIV:stä,mikä tulee ennen aidsia ja tiedot siitä mitä sait koulussa ovat luultavasti vanhentuneet myös,totta on että se ei tartu ihan niin helposti,ihokontakteista (ei verta/eritteitä) Ymmärrät varmaan että herpes on eri asia kuin hiv,klamydia etc,se on "ihosairaus" siis tarttuu pelkästä ihokontaktistakin. tippurista ei kannata naureskella myöskään,tällä hetkellä ON vaarallinen lajike liikkeellä,se kehitti resistanssin KAIKILLE käytössä oleville lääkeille ja se leviää meidän mantuja pitkin myös,arvelisin että parantumaton,kova oireinen tippuri värkeissä..vuosia? ei tunnu kovin kivalta..
Kondomi ei suojaa kuin vaginan sisustan ja peniksen varren,ei mitään muuta,todella monella herpes losahtaa juurikin kasseihin,mieti mihin osuvat..anaaliseutu,reidet..naisilla häpyhuulet,näetkö? Kyllähän porukka levittää tota muutakin kautta nykyään,kun vain seksillä,vaatetus ehm..Luin jostain,ihan virus tutkija julkaisu että herpes (hsv-2) elää noin 20 minuuttia asioiden pinnalla (voi paskalla tuurilla tarttua) Typerää verrata kättelyä itse seksiin ja totta,jopa kättelyllä voit saada ikäviä ylläreitä:P Useimmilla on kuitenkin puhtaat kädet,toivon:D
Aivan sama mikä kohta kehossa on infektoitunut(herpes,kondylooma),se riittää,voi tarttua,ei siis vaadi vain"genitaali/suuseksiä" Jo pelkästään sormet,jotka ovat eritteissä voivat tartuttaa.
Kun ajat ovat muuttuneet,sille ei vain voi mitään,tauditkin olivat ihan eri luokkaa vielä 10 vuotta sitten,ihmiset saavat syyttää vain itseään,harmihan se kyllä on,jokainen seksikontakti on riski nykyajan maailmassa,on susta kiinni,otatko sen muttä älä tartuta muita. ps:virtsatestit eivät paljasta kaikkea ja ovat usein väärässä.
Nyt joku varmaan miettii miksi puhun näin paljon näistä jutuista..koska välitän..ja aikani kuluks tutkin virus ja tautijuttuja:DPeukutin plussan, hienoa että joku puhuu asiaa noille virusvaaroille.
Ikisinkku M kirjoitti:
Peukutin plussan, hienoa että joku puhuu asiaa noille virusvaaroille.
kiitos..hyvä jos edes joku on samaa mieltä,ei nämä ole mitään mielipiteitä vaan tosiasioita,kieltäminen ja "raivoaminen" ei auta,taudit etenee,eihän se ole kenenkään etu jos ihmiset ovat kohta pystyyn mädäntyneitä,kaikesta tulee superbakteereja tai viruksia.
- Ikisinkku M
peppupupu kirjoitti:
kiitos..hyvä jos edes joku on samaa mieltä,ei nämä ole mitään mielipiteitä vaan tosiasioita,kieltäminen ja "raivoaminen" ei auta,taudit etenee,eihän se ole kenenkään etu jos ihmiset ovat kohta pystyyn mädäntyneitä,kaikesta tulee superbakteereja tai viruksia.
Näinpähän se on juu ettei itkupotkut auta enää siinä vaiheessa kun on sattunut saamaan jonkun pöpön kannettavakseen, kalliiksihan se tulee yhteiskunnalle niitä hoitaa kun pahimmat levittäjät usein tuskin itse kykenee mitään maksamaan hoidosta. Jotenkin tuntuu että on tuo varovaisuus höllentynyt, kait sitä kuvitellaan että kaikki on nykylääketieteellä helposti hoidettavissa jos jotain sattuu mutta eihän se nyt ihan niinkään taida olla ja jokatapauksessa olisi inhottavaa saada joku tauti ja sitä sitten hoidatella.
Vaikka seksi kuuluu suhteeseen ja sitä pitää ja saa olla runsaastikin kun löytyy sopiva partneri mutta ihmeelliseltä tuntuu että se jotenkin kuuluisi nettideittilun vakiokäytäntöön että kaikkien vähänkään miellyttävien kanssa pitäisi paneskella. Jos kerr ap:llä kerran vientiä piisaa niin luulisi niistä kannattavan sitten valita joku mieleinen, ottaa hänestä vakituisempi hoito ja jättää muut vähemmälle. - maj ori
peppupupu kirjoitti:
Olen siis toi ninjamummo lol:P Nythän ei puhuta HIV:stä,mikä tulee ennen aidsia ja tiedot siitä mitä sait koulussa ovat luultavasti vanhentuneet myös,totta on että se ei tartu ihan niin helposti,ihokontakteista (ei verta/eritteitä) Ymmärrät varmaan että herpes on eri asia kuin hiv,klamydia etc,se on "ihosairaus" siis tarttuu pelkästä ihokontaktistakin. tippurista ei kannata naureskella myöskään,tällä hetkellä ON vaarallinen lajike liikkeellä,se kehitti resistanssin KAIKILLE käytössä oleville lääkeille ja se leviää meidän mantuja pitkin myös,arvelisin että parantumaton,kova oireinen tippuri värkeissä..vuosia? ei tunnu kovin kivalta..
Nyt joku varmaan miettii miksi puhun näin paljon näistä jutuista..koska välitän..ja aikani kuluks tutkin virus ja tautijuttuja:DPupu pöksyyn...hmm
Miten meillä kävisi kun olisin ihan pöksyittä ja Sinä kauniina Eevan asussa?
- hyihitto4
Minä en nuole kenenkään kul*lia sillä se on vastenmielistä YÄK.
- eikiinnosta5
Joo ja minuen huoli kaikkien kansa nus-sivia, eli mene sinne iskuriin, kun noin
panetaa.... - pul lotta
Hyvä Peppupupu ja kiitos tekstistäsi. Kunhan nämä seksihullutkin tajuaisivat.
kiitos :) fakta on se että vain seksikäytöstä muuttamalla voidaan tilannetta yrittää korjata. tietenkin viruksen kantajat pysyvät ennallaan,en usko että meidän elinaikana löydetään parannuskeinoja noihin,ongelma on se että ihmiset nusuttelevat sinne sun tänne kiihtyvällä vaudilla,syntyy paljon mutaatioita eri lajikkeista.
- pyhpyhyhäpyh
peppupupu kirjoitti:
kiitos :) fakta on se että vain seksikäytöstä muuttamalla voidaan tilannetta yrittää korjata. tietenkin viruksen kantajat pysyvät ennallaan,en usko että meidän elinaikana löydetään parannuskeinoja noihin,ongelma on se että ihmiset nusuttelevat sinne sun tänne kiihtyvällä vaudilla,syntyy paljon mutaatioita eri lajikkeista.
Noidan näköistä ei viitsi nusuttaa............
- Ikisinkku M
pyhpyhyhäpyh kirjoitti:
Noidan näköistä ei viitsi nusuttaa............
Jos pupuun viittasit niin tuskinpa sinua päästäiskään nusuttelemaan noin nätti & fiksu nainen.
Ikisinkku M kirjoitti:
Jos pupuun viittasit niin tuskinpa sinua päästäiskään nusuttelemaan noin nätti & fiksu nainen.
Sanomattakin selvää että muhun noi perus "kortit" ei tehoa "ruma,läski,femakko,lesbo,kissojen rakastaja,kassialma,vanha luuska" hah hah:D Mä vaan kerron asioita neutraalisti,jos joku vetää luudan perseeseen,se on sen ongelma,mä tässä ketään oo haukkunu,ei kuulu mun tapoihin. btw,mä tykkään noidista;) ja ikisinkku kiitos taas:) Nää on vaikeita asioita,moni toimii ja käyttäytyy miten yhteiskunta on määrännyt (deittikäyttäytyminen,seksioletukset),jos käytät aivojas, ja/tai olet erinlainen,moni leimaa sut.
Tässähän oli kyse ihan vain seksitaudeista,nyt en jaksa miettiä niitä enää enempää,värikästä päivää vaan kaikille:)- kaikenheuskoo
peppupupu kirjoitti:
Sanomattakin selvää että muhun noi perus "kortit" ei tehoa "ruma,läski,femakko,lesbo,kissojen rakastaja,kassialma,vanha luuska" hah hah:D Mä vaan kerron asioita neutraalisti,jos joku vetää luudan perseeseen,se on sen ongelma,mä tässä ketään oo haukkunu,ei kuulu mun tapoihin. btw,mä tykkään noidista;) ja ikisinkku kiitos taas:) Nää on vaikeita asioita,moni toimii ja käyttäytyy miten yhteiskunta on määrännyt (deittikäyttäytyminen,seksioletukset),jos käytät aivojas, ja/tai olet erinlainen,moni leimaa sut.
Tässähän oli kyse ihan vain seksitaudeista,nyt en jaksa miettiä niitä enää enempää,värikästä päivää vaan kaikille:)mistähän tuokin kuva on kopsattu hihihi.
kaikenheuskoo kirjoitti:
mistähän tuokin kuva on kopsattu hihihi.
ööö..mun omista valokuvista? ihmisiä on erinlaisia,myöskin täällä Suomessa,itä-suomesta mun juuret tulee:P
- Ikisinkku M
peppupupu kirjoitti:
Tässähän oli kyse ihan vain seksitaudeista,nyt en jaksa miettiä niitä enää enempää,värikästä päivää vaan kaikille:)Niin vähän arvelinkin mutta silti oikaisin kun toisinaan tympii nuo yhden lauseen inisijät joilla ei ole mitään oikeaa asiaa ja toisekseen kun kävin kuvat vilkaisemassa kovasti kyllä tykkäsin, nenärenkulakaan ei näköjään sitä estänyt :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1494363Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811554Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn371468GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys531449- 831342
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!371328- 671288
- 681111
- 591046
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39982