Kohtelias "ei kiitos" kun ei kiinnosta?

ihan kiva mutta..

On tästä ennenkin keskusteltu mutta en nyt löytäny ainuttakaan alotusta aiheesta.. eli millä sanoin torjut ei-kiinnostavat vai katoatko vaan vastaamatta enää mitään yhteydenottoihin? Onko sinulla jokin vakiofraasi käytössä vai riippuuko se ihmisestä tai syystä millä sanoin torjut?
Varsinkin jos ulkonäkö ei vaan kertakaikkiaan miellytä niin selitätkö sillonkin että "henkilökemiat ei kohdanneet" vai sanotko suorempaan että "et ole sen tyyppinen/tyylinen jota haen", vai jotain muuta?
Entä onko torjunta erilainen jos se tapahtuu kirjoitteluvaiheessa ja kuvien vaihdon jälkeen, kuin tapaamisen jälkeen?

25

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unelmien Pokamies

      Kuvattomien kanssa en jaksa pelleillä elleivät laita kuvaa ihan heti alkuun (ensimmäisen viestin kanssa samaan aikaan). Tosi ikävää torjua hyvin alkaneen jututstelun jälkeen kun kuva ei yhtään vastaa omia mieltymyksiä.

      Jos kuvan saa nähdä heti alussa ja homma jää siitä kiinni, on paljon helpompi kirjoitella joku kohtelias selitys kuin että olisi ollut alkuun kiinnostunut ja kuvan saatuaan keksinyt mukamas nämä syyt. Kohtelias kuitenkin yritän olla.

      Onko kohteliaampaa torjua naaman perusteella viestittelyvaiheessa kuin mennä treffeille tietäen, että naama ei miellytä ja kehitellä sitten kemiat ei kohdannut -juttuja?

      Vakiotyypeille, jotka eivät vakiosti viitsi edes profiiliani lukea on sitten vakiovastaukset tai ei vastausta ollenkaan. Riippuu siitä miten hakoteillä ollaan.

      • niin mut

        "Onko kohteliaampaa torjua naaman perusteella viestittelyvaiheessa kuin mennä treffeille tietäen, että naama ei miellytä ja kehitellä sitten kemiat ei kohdannut -juttuja?"

        eihän kaikkien kanssa olla syystä tai toisesta vaihdettu kuvia ja se naama paljastuu vasta nähdessä. Tietty jotkut ei suostu ollenkaan sokkotreffeille. Jotkut taas laittaa jonkun epäselvän tai vuosia vanhan kuvan joka ei vastaa enää ollenkaan todellisuutta.


      • Hei aloittaja ja Unelmien pokamies,

        mielestäni tuo torjuvan vastauksen laatu on paljon kiinni siitä, mikä alkuperäinen viesti on. Jos se on vain "Moi" ei se kyllä vaadi mitään vastausta jos ei vaan tyyppi nappaa.

        Jos viesti on juuri sinulle kirjoitettu eikä massapostitettu, siinä on otettu huomioon profiilistasi löytyviä seikkoja ja kenties kysyttykin jotain, on kohtelias vastaus hieno juttu.

        Ymmärrän tuon torjuntaviestin jälkeisen "jankkauksen" pelon, se on hieman outoa. On vaikeaa uskoa, että se syyn penääminensiihen että miksi ei kiinnosta enää torjumisviestin jälkeen keheenkään tehoaa, vai voiko joku todistaa mielikuvani täysin vääräksi?

        t: Heli E-kontakti.fi
        www.e-kontakti.fi


    • uusinta

      Olen kertonut tämän aijemminkin, mutta uusitaan nyt . Eli minulla oli yksi ja ainut
      tapa kertoa asiasta, jos ei löydynyt kiinnostusta vastapuolta kohtaan.

      Laitoin näin ja tämä osoittautui toimivaksi...Kiitos yhteyden otostasi, toivotan
      hyvää syksyn jatkoa sinulle (vuoden ajankohdan mukaan).

      Tämä tapa ei kohdistu mihinkään yksittäiseen seikkaan, vaan käy ihan kaikkeen,
      alkaen ulkoisesta olemuksesta.

      En halua loukata ketään ja em. "kiitos, mutta ei kiitos" on kyllä aika tyly tapa.

      • Unelmien Pokamies

        "Laitoin näin ja tämä osoittautui toimivaksi...Kiitos yhteyden otostasi, toivotan
        hyvää syksyn jatkoa sinulle (vuoden ajankohdan mukaan)."

        No kyllä siinä nyt mielestäni voisi edes se kieltäytyminen olla selvästi auki kirjoitettuna. Tylsää lukea rivien välistä kun viestillä ei ole edes kahta riviä mittaa ;)

        Tuo viesti näyttää lähinnä hölmöltä täysin irrallisena ja mihinkään sopimattomana vastauksena.


      • eikö tämä

        "Kiitos yhteyden otostasi, toivotan
        hyvää syksyn jatkoa sinulle (vuoden ajankohdan mukaan)."

        kerää juuri sellasia jankkaajia jotka haluaa välttämättä jonkun syyn miksei kiinnostanu? Etkö sitten vastaisi sellasille enää mitään jos kyselis?
        Itse en tietenkään tivaisi enää mitään tollasen jälkeen mutta varsinkin jotkut sinnikkäimmät (tai epätoivosimmat) miehet tekee sitä.


      • uusinta
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

        "Laitoin näin ja tämä osoittautui toimivaksi...Kiitos yhteyden otostasi, toivotan
        hyvää syksyn jatkoa sinulle (vuoden ajankohdan mukaan)."

        No kyllä siinä nyt mielestäni voisi edes se kieltäytyminen olla selvästi auki kirjoitettuna. Tylsää lukea rivien välistä kun viestillä ei ole edes kahta riviä mittaa ;)

        Tuo viesti näyttää lähinnä hölmöltä täysin irrallisena ja mihinkään sopimattomana vastauksena.

        Miksi pitäisi olla selvä syy ja ystävä hyvä, nythän ei ole kysymys muusta, kuin siitä,
        että ilmaisee heti, ettei ole kiinnostunut, eikä varsinaisesta viestittelystä.

        Jos on kiinnostunut, niin tottakai on suotavaa laittaa muutakin, kuin pari riviä.
        Onko se hyvä, että kertoo toiselle päin naamaa syyn, tai että katoaa, ei niin
        sanasen sanasta. No ei minusta, mutta jokainen voi toimia tavallaan. En kuitenkaan
        saanut haukkumaviestäjä, tai plokkauksia tästä menetelmästäni.

        Käsititköhän nyt vähän väärin, vai onko sinulla tapana selittää juurta jaksaen,
        että miksi ei ota tuulta siipien alle, kyseisen henkilön kanssa. Teetkö siitä sivun
        mittaisen tarina tuokion, enpä usko..


      • uusinta
        eikö tämä kirjoitti:

        "Kiitos yhteyden otostasi, toivotan
        hyvää syksyn jatkoa sinulle (vuoden ajankohdan mukaan)."

        kerää juuri sellasia jankkaajia jotka haluaa välttämättä jonkun syyn miksei kiinnostanu? Etkö sitten vastaisi sellasille enää mitään jos kyselis?
        Itse en tietenkään tivaisi enää mitään tollasen jälkeen mutta varsinkin jotkut sinnikkäimmät (tai epätoivosimmat) miehet tekee sitä.

        Sinulle myös vastaan, ei ollut "jankkaajia" koska tuosta kyllä tajuaa, jos haluaa,
        että jatketaan etsimistä.

        Sain muutamilta kiitokset siitä, että valvauduin vastaamaan edes, koska näitä
        ei kommentoijia tuntuu olevan suurin osa.


      • qwertyuiopåasdfghjk
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

        "Laitoin näin ja tämä osoittautui toimivaksi...Kiitos yhteyden otostasi, toivotan
        hyvää syksyn jatkoa sinulle (vuoden ajankohdan mukaan)."

        No kyllä siinä nyt mielestäni voisi edes se kieltäytyminen olla selvästi auki kirjoitettuna. Tylsää lukea rivien välistä kun viestillä ei ole edes kahta riviä mittaa ;)

        Tuo viesti näyttää lähinnä hölmöltä täysin irrallisena ja mihinkään sopimattomana vastauksena.

        Omasta melestäni tuo on erittäin hyvä vastaus avausviestiin, jos ei kiinnosta. Se on lyhyt, selkeä ja ystävällinen.

        Miksi noin alkuvaiheessa olisi velvollinen selittämään mitään sen enempää? Ja onko se millään tavalla informatiivisempaa, jos sanoo vaikka "et ole minun tyyppiäni" tai "et ole ihan sitä mitä etsin"? Eiväthän nuokaan oikeastaan mitään kerro. Ja mitä väliä sillä syyllä on ylipäätään, jos toista ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

        Ihan eri asia on tietenkin, jos ollaan viestitelty jo pidempään.


      • Unelmien Pokamies
        uusinta kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla selvä syy ja ystävä hyvä, nythän ei ole kysymys muusta, kuin siitä,
        että ilmaisee heti, ettei ole kiinnostunut, eikä varsinaisesta viestittelystä.

        Jos on kiinnostunut, niin tottakai on suotavaa laittaa muutakin, kuin pari riviä.
        Onko se hyvä, että kertoo toiselle päin naamaa syyn, tai että katoaa, ei niin
        sanasen sanasta. No ei minusta, mutta jokainen voi toimia tavallaan. En kuitenkaan
        saanut haukkumaviestäjä, tai plokkauksia tästä menetelmästäni.

        Käsititköhän nyt vähän väärin, vai onko sinulla tapana selittää juurta jaksaen,
        että miksi ei ota tuulta siipien alle, kyseisen henkilön kanssa. Teetkö siitä sivun
        mittaisen tarina tuokion, enpä usko..

        Ei mun mielestä toki tarvitse kertoa mitään oikeaa syytä mutta mun mielestä olisi hyvä sanoa selvästi "ei". Omaan korvaan vastaus "Hyvää syksyn jatkoa" kuulostaa melkein enemmän piikittelyltä kuin "Kiitos mutta et taida oikein olla mun tyyppiä" kun siinä ei edes sanota juuta eikä jaata itse lähestymisyritykseen.

        Tietty jos se eka viesti oli "Moi!" niin sitten siihen voi puolestani vastata ihan miten vaan mutta "Kiinnostaisiko tutustua paremmin?" viestiin voisi reilusti vastata että ei kiinnosta koska "Hauskaa syksyä!" ei oikein ole mikään vastaus mihinkään ;)

        Jos tää nettitreffailu jotain kaipaa niin suoruutta ja selkeyttä!


      • uusinta
        Unelmien Pokamies kirjoitti:

        Ei mun mielestä toki tarvitse kertoa mitään oikeaa syytä mutta mun mielestä olisi hyvä sanoa selvästi "ei". Omaan korvaan vastaus "Hyvää syksyn jatkoa" kuulostaa melkein enemmän piikittelyltä kuin "Kiitos mutta et taida oikein olla mun tyyppiä" kun siinä ei edes sanota juuta eikä jaata itse lähestymisyritykseen.

        Tietty jos se eka viesti oli "Moi!" niin sitten siihen voi puolestani vastata ihan miten vaan mutta "Kiinnostaisiko tutustua paremmin?" viestiin voisi reilusti vastata että ei kiinnosta koska "Hauskaa syksyä!" ei oikein ole mikään vastaus mihinkään ;)

        Jos tää nettitreffailu jotain kaipaa niin suoruutta ja selkeyttä!

        Olen edelleen sitä mieltä, että tuo hyvää syksyn jatkoa kyllä kertoo sen, ettei
        ole kiinnostunut, oli syy mikä tahansa. Sehän voi olla juuri epäsiistin näköinen
        olemus, mutta ei kannata tuntemattomattomalle ruveta selittämään siitä,
        kun voi ohittaa sen kohteliaamminkin.

        Voi toki jättää vastaamatta mitään, mutta itsellä oli lähtökohta, että jos viesti
        oli asiallinen, niin aina vastasin.

        Nyt toivotan oikeasti kaikille hyviä viestittelyjä ja treffejä..Lopetan raporttini
        tähän ja lähden mökille saunomaan.


      • entä näin?
        uusinta kirjoitti:

        Olen edelleen sitä mieltä, että tuo hyvää syksyn jatkoa kyllä kertoo sen, ettei
        ole kiinnostunut, oli syy mikä tahansa. Sehän voi olla juuri epäsiistin näköinen
        olemus, mutta ei kannata tuntemattomattomalle ruveta selittämään siitä,
        kun voi ohittaa sen kohteliaamminkin.

        Voi toki jättää vastaamatta mitään, mutta itsellä oli lähtökohta, että jos viesti
        oli asiallinen, niin aina vastasin.

        Nyt toivotan oikeasti kaikille hyviä viestittelyjä ja treffejä..Lopetan raporttini
        tähän ja lähden mökille saunomaan.

        "Kiitos yhteydenotosta, mutta voi olla parempi että jatkamme etsintää. Hyvää syksyä!"


      • ....................
        uusinta kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla selvä syy ja ystävä hyvä, nythän ei ole kysymys muusta, kuin siitä,
        että ilmaisee heti, ettei ole kiinnostunut, eikä varsinaisesta viestittelystä.

        Jos on kiinnostunut, niin tottakai on suotavaa laittaa muutakin, kuin pari riviä.
        Onko se hyvä, että kertoo toiselle päin naamaa syyn, tai että katoaa, ei niin
        sanasen sanasta. No ei minusta, mutta jokainen voi toimia tavallaan. En kuitenkaan
        saanut haukkumaviestäjä, tai plokkauksia tästä menetelmästäni.

        Käsititköhän nyt vähän väärin, vai onko sinulla tapana selittää juurta jaksaen,
        että miksi ei ota tuulta siipien alle, kyseisen henkilön kanssa. Teetkö siitä sivun
        mittaisen tarina tuokion, enpä usko..

        Minäkin olen sitä mieltä että "kiitos yhteydenotosta, hyvää syksyn jatkoa" kuulostaa oudolta. Ehkä jopa v-tuilulta.

        Ennemmin "kiitos yhteydenotosta, mutta valitettavasti etsin toisenlaista, hyvää syksyn jatkoa". Tietty tuokin voi kaivella jotakuta ja alkaa tivaamaan että minkälaista, mutta eihän hän pysty semmoiseksi muuttumaan että samahan se on mitä se "toisenlainen" on.

        Itse tosin olen tainnut enimmäkseen käyttää sitä että "valitettavasti et ole tyyppiäni, toivottavasti onnistaa toisaalla paremmin", tai jotain tällaista.


      • kohteliaisuus ensiks

        Tuo on vastaus "ohi asian" - ei kovinkaan hyvä. Misi et uskalla sanoa, ettei habituksenne näytä kohtaavan tai jotain muuta yhtä älykästä...


      • ....................
        kohteliaisuus ensiks kirjoitti:

        Tuo on vastaus "ohi asian" - ei kovinkaan hyvä. Misi et uskalla sanoa, ettei habituksenne näytä kohtaavan tai jotain muuta yhtä älykästä...

        Oliko tuo vitsi?

        Jos haluaa olla kohtelias, ei todellakaan mennä möläyttämään että "habituksemme eivät näytä kohtaavan" - siitähän tulee mielikuva että toinen kuvittelee itsestään ties mitä ja ei kelpaa hänelle.

        Parempi tavalla tai toisella korostaa että kysymys on makuasiasta. Vaikkapa että "minulla on vahva sisäinen mielikuva elämäni rakkaudesta, ja nyt ei natsannut kohdalleen".


    • uusinta

      Senverran vielä jatkan, että mitä tylymmin vastaa kieltävästi, niin sitä varmemmin
      saa myös lokaa niskaansa ja häiriköintiä, no nehän voi sitten plokata, mutta säästyy
      tältä rumbalta, jos käyttäytyy neutraalisti.

      Vaan, mikäli on tottunut tuohon ja näihin "ei voi vähempää kiinnostaa" vastaamisiin,
      niin jatkaa viitoittamallaan tiellä.

    • kuva kuvasta

      Itse olen laittanut vielä oman kuvani myös toiselle jos se on pyynnöstä lähettäny omansa, vaikkei ois yhtään miellyttänykään ja tietää jo ettei hommasta tuu mitään. Kuitenkin se on kohteliasta jos on vaikuttanu fiksulta ja mukavalta kirjotusten perusteella, ja jos kerta oon sanonu että voin lähettää sit oman kuvani. En tiedä pitäiskö, koska sittenhän luulee että oon edelleen kiinnostunu, mutta sitten vaan annan hiipua koko homman hiljalleen, lyhennän vastauksia enkä kysele enää siltä mitään, ettei sille jäis kuitenkaan sitä oloo että homma tyssäs kuvaan ja ulkonäköön vaikka se tosiasiassa oli juuri niin.

      • 909090

        Mielestäni ei ole mitään järkeä lähettää omaa kuvaansa, jos ei kiinnostusta ole jatkaa sen jälkeen, kun on nähnyt toisen kuvan. Minulla ei ole myöskään mitään hinkua saada miehen kuvaa, jos hän jo kuvani perusteella päättänyt, että minä en häntä kiinnosta.

        Tämän takia ei mielestäni myöskään kannata luvata, että molemmat lähettävät kuvansa. Paljon parempi systeemi on, että pyytää kuvaa ja lupaa lähettää omansa siinä tapauksessa, että toisen kuva miellyttää. Tai sitten niin päin, että lähettää omansa ja pyytää toista lähettämään myös omansa, mikäli haluaa tutustumista jatkaa.

        Kaikkein pahinta on tuo, että antaa jutun hiljalleen hiipua. Jos tietää miten asiat ovat, niin on reilumpaa sanoa se kuin johdattaa toista harhaan. Ei myöskään tule turhaan tuhlanneeksi sekä omaa että toisen aikaa ja energiaa. Rehellisyys on paitsi kohteliasta myös järkevää.


      • kuvan saamisen
        909090 kirjoitti:

        Mielestäni ei ole mitään järkeä lähettää omaa kuvaansa, jos ei kiinnostusta ole jatkaa sen jälkeen, kun on nähnyt toisen kuvan. Minulla ei ole myöskään mitään hinkua saada miehen kuvaa, jos hän jo kuvani perusteella päättänyt, että minä en häntä kiinnosta.

        Tämän takia ei mielestäni myöskään kannata luvata, että molemmat lähettävät kuvansa. Paljon parempi systeemi on, että pyytää kuvaa ja lupaa lähettää omansa siinä tapauksessa, että toisen kuva miellyttää. Tai sitten niin päin, että lähettää omansa ja pyytää toista lähettämään myös omansa, mikäli haluaa tutustumista jatkaa.

        Kaikkein pahinta on tuo, että antaa jutun hiljalleen hiipua. Jos tietää miten asiat ovat, niin on reilumpaa sanoa se kuin johdattaa toista harhaan. Ei myöskään tule turhaan tuhlanneeksi sekä omaa että toisen aikaa ja energiaa. Rehellisyys on paitsi kohteliasta myös järkevää.

        jälkeen vaan mikä tahansa kohtelias torjunta tuntuu varmasti ikävältä, eikä haluis pahottaa toisen mieltä.
        Kyllä mä ihan uteliaisuudestakin haluaisin saada toiseltakin kuvan jos ite oon lähettäny, vaikka sitä ei kiinnostaiskaan. Jos ja todennäkösesti kun ei ois munkaan tyyppiä niin eipä ainakaan jäis harmittaan niin paljoo tai ollenkaan.

        "lupaa lähettää omansa siinä tapauksessa, että toisen kuva miellyttää"

        Sillä ajatuksella sanonkin että VOIN lähettää kuvani.. eli "ehkä saatan" lähettää. Mutta kai se pitäs sanoo sitten vielä jotenkin selkeemmin että en lähetä jos ei miellytä, ettei ymmärrä tota varmana lupauksena. Useimmitenhan miehistä ei kuulu enää yhtikäs mitään jos niitä ei kuva oo miellyttäny. Oikeestaan se on ihan sama sitten vastaako jos ei kuitenkaan kiinnosta, ymmärrän sen siitä vastaamattomuudestakin. Pitkiin aikoihin tosin en itse olekaan viitsinyt enää lähettää kuvaani kuin kuvaa vastaan. Mitenkähän monet miehet sitten lähettääkään vaan sen takia kuvansa (tai jonkun netistä löydetyn) että sais naiselta kuvan.. toisaalta jos jotain oikeeta seuraa hakee eikä oo pelkkä kuvankeräilijä, niin tuskin alkaa inttää kuvaa toiseltakin jos ei lähetä.


      • ....................
        909090 kirjoitti:

        Mielestäni ei ole mitään järkeä lähettää omaa kuvaansa, jos ei kiinnostusta ole jatkaa sen jälkeen, kun on nähnyt toisen kuvan. Minulla ei ole myöskään mitään hinkua saada miehen kuvaa, jos hän jo kuvani perusteella päättänyt, että minä en häntä kiinnosta.

        Tämän takia ei mielestäni myöskään kannata luvata, että molemmat lähettävät kuvansa. Paljon parempi systeemi on, että pyytää kuvaa ja lupaa lähettää omansa siinä tapauksessa, että toisen kuva miellyttää. Tai sitten niin päin, että lähettää omansa ja pyytää toista lähettämään myös omansa, mikäli haluaa tutustumista jatkaa.

        Kaikkein pahinta on tuo, että antaa jutun hiljalleen hiipua. Jos tietää miten asiat ovat, niin on reilumpaa sanoa se kuin johdattaa toista harhaan. Ei myöskään tule turhaan tuhlanneeksi sekä omaa että toisen aikaa ja energiaa. Rehellisyys on paitsi kohteliasta myös järkevää.

        Joskus laitoin vastaukseeni näin että "laitatko kuvasi ja JOS kiinnostun, niin laitan omani". Haukuthan siitä toisinaan tuli. V-tuiltiin siitä jos-sanasta. Joskus laitoin että "laitatko kuvasi niin laitan omani" ja joku alkoi siitäkin aukomaan päätään että "et kumminkaan laita omaasi".

        Usein jos toinen laittaa ensin kuvansa ja hän ei ole tyyppiäni, laitan silti kuvani - siltä varalta että minäkään en ole toisen tyyppiä, jolloin häntä ei niin ota päähän se että joudun kertomaan ettei hän valitettavasti ole sitä mitä haen.

        Mutta kaikkein useimmin teen niin että yksinkertaisesti tökkään heti ensimmäiseksi oman kuvani toiselle ihmiselle, vastatkoon sitten itse tai olkoon vastaamatta. Jos hän vastaa mutta ei laita kuvaa, en millekään sokkotreffeille lähde vaikka toinen lepertelisi mitä. Näitäkin välillä riittää joiden pitäisi itse saada kaikki, mutta ei tarvitse sitten vaivautua panostamaan omalta taholtaan millään tavalla mihinkään.


      • juuri näin
        .................... kirjoitti:

        Joskus laitoin vastaukseeni näin että "laitatko kuvasi ja JOS kiinnostun, niin laitan omani". Haukuthan siitä toisinaan tuli. V-tuiltiin siitä jos-sanasta. Joskus laitoin että "laitatko kuvasi niin laitan omani" ja joku alkoi siitäkin aukomaan päätään että "et kumminkaan laita omaasi".

        Usein jos toinen laittaa ensin kuvansa ja hän ei ole tyyppiäni, laitan silti kuvani - siltä varalta että minäkään en ole toisen tyyppiä, jolloin häntä ei niin ota päähän se että joudun kertomaan ettei hän valitettavasti ole sitä mitä haen.

        Mutta kaikkein useimmin teen niin että yksinkertaisesti tökkään heti ensimmäiseksi oman kuvani toiselle ihmiselle, vastatkoon sitten itse tai olkoon vastaamatta. Jos hän vastaa mutta ei laita kuvaa, en millekään sokkotreffeille lähde vaikka toinen lepertelisi mitä. Näitäkin välillä riittää joiden pitäisi itse saada kaikki, mutta ei tarvitse sitten vaivautua panostamaan omalta taholtaan millään tavalla mihinkään.

        Onhan se aina sitten epäreilua jommalle kummalle joka kuvansa ensin on lähettäny jos sitten ei miellytä eikä pitäs lähettää enää takasin mitään. Siks oon aatellu kans että jos tyyppi on ollu muuten mukavan ja fiksun tuntunen ja haun mukainen (ei esim. paljastu kuvasta tukevaksi, kun haussani toivon hoikkaa) niin on kohteliasta lähettää vastauksena omakin kuva ettei sitä jäis harmittaan niin paljon ja sellanen epäreilu tunne. Jos ei sen kuva miellyttäny, en sitten vaan kommentoi sitä mitenkään ja toivon että ehkä ymmärtää siitäkin jotain..
        Mulle ei oo ollu kynnyskysymys lähtee sokkotreffeillekään, on siellä joskus ihan positiivisiakin yllätyksiä näkyny. Yleensä kuitenkin varautuu pettymykseen. Ei siinä mitään menetäkään vaikka kääntää nekin kortit. Mutta molemmat on sillon yhtä "sokkona", koska en ole enää aikoihin lähettäny ensin kuvaani.


    • asdfghehehe

      Mielestäni tuollainen tuntemattomien ihmisten ns. "höösääminen" jossain deitissä on jonkin verran koomista touhua. Siis eihän sillä voi olla käytännössä merkitystä vastaako se toinen vai ei koska vastaamattomuus luonnollisesti tarkoittaa ettei henkilöä kiinnosta.
      Ei siellä olla asiakaspalvelijana kenellekään vaan suurin osa hakee sitä kumppania.
      Pikemminkin voisi kuvitella että tuntuisi ärsyttävältä katsoa että "vau se on vastannut mulle" ja sitten lukea saaneensa pakit.

      • niinpä_mutta

        hankalia tilanteita onkin ne kun joku kyselee treffien päätteeksi että "mitä tästä nyt ajattelet, kiinnostaisko nähdä uudelleen", jos ei kiinnosta. Mitä siinä sitten äkkiä keksii kun ei tetenkään hiljaakaan vaan kehtaa olla! Jotenkin toivois että ne ei-kiinnostavat kyselis tätä vasta jälkeenpäin kun vastauksen voi kirjottaa. Mutta yks hyvä (varsinkaan jollei oo täysin varma että "ei jatkoon") on esim. kertoo että on kirjotellu parin muunkin kans (aina tää vakimäärä, olipa useempi tai ei ketään) ja ajattelin katsoa vielä nekin.. tää jättää tavallaan tilanteen auki ja saa lisää harkinta-aikaa. Tosin fiksumpi ymmärtää tästäkin jo ettei ollu ainakaan kiinnostavimmasta päästä eikä kysele enää perään. Jos kyselee niin voi sanoa jo suorempaa että "on varmaan parempi että jatketaan vielä etsintää, hyvää syksyn jatkoa". Jotenkin varon sanomasta kovin ehdottomasti "ei" päin naamaa kellekään, kun ei koskaan tiedä miten joku vieras siihen suhtautuu.


    • janzen3

      Samat mammat pommittavat meitä laadukkaampia. Järkkytapauksia, on niillä,pokkaa!

    • ex_deittailija

      Olen vastannut, että: "Moi. Kuvasi perusteella ei nyt herännyt kiinnostusta tavata, mutta kiitokset viestistäsi ja onnea etsintääsi!"

      Tosi moni on suuttunut ja/tai vaatinut selityksiä, mutta en ole enää sitten niihin vastannut ja olen blokannut viestittäjän jos alkanut käymään ärsyttäväksi.

      Minulla on ollut aina selvä, tuore kuva itsestäni ja huonojen tai selvästi vanhojen kuvien laittajille olen myös samat viestit laittanut. Ihan kuin en tajuaisi tapaamisvaiheessa, että se kuvan lihaksikas karpaasi onkin kasvattanut 30 kiloa ylipainoa vatsan seudulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe