Heippa kaikki miehet. Vastatkaapas nyt sitten millainen kroppa naisella olisi kaikista paras:)
Kokoelma vartalotyypeistä:
http://blogit.iltasanomat.fi/liv/files/2012/11/tumblr_l1wj89kWZ31qzxzwwo1_500.jpg
Ihannevartalo naisella
36
1125
Vastaukset
- NoFat
3 ja 4
- Aito mies
No minun mielestäni 2,3, 8 ja 9 ovat kaikki erinomaisia. Toki, kun etsiskelen vakavaa suhdetta persoonallisuus kuitenkin ratkaisee. Ja tietysti hiukset, kiinnitän eniten huomiota pitkä hiuksisiin naisiin!
- 2524232221
Minä tykkään muodokkaan pehmeistä naisista, 5 on valintani
- MinäTykkäänNäistä
Just noin, 5 & 6 ovat aivan ylivoimaisesti sexyimpiä!!!
- näinn
2 ja 8
- Nam...
Numero 2 on kaunein.
- two and three
Minun mielestä 2 ja 3 parhaita. Anorektikko ja poikamainen ei kiinnosta, läskit yököttää ja lihaksikkaista tulee idioottimiesbodarit mieleen.
- Ilta kyselyn vastaus
0,1,2 ja 8
- YksMieliPide
8, 9 ja 3
- hbkuffeft
Eikö kukaan tykkään nollakoon naisesta :O:O
- Kirjoita kenttään nu
Supersized on paras. Tykkään isoista ja pehmeistä naisista.
- Hyvä ihminen
3 ja 4. Unohtakaa 6 ja 7.
- dasdf
3, 2, 8 ja 9. Kolmonen selkeä ykkönen.
- 6m6m67m6
Noista 9 on paras, 2-5 ja 8 ok, 6 menis just ja just, 0-1 ja 7 aika kauheita.
- 4444444
vastaan 4 vaikka olen nainen, lievästi sporttinen vartalo on terveen näköinen verrattuna muihin henkareihin
- Mies 50v
2 ja 3.
Moni muukin voi olla ihannevartalo.
Olennaista ei ole pituus.
Tärkeintä on sopusuhtaiset mittasuhteet pituuteen nähden, kiinteys, ei selluliittiä ja se että lantio on leveämpi kuin vyötärö. Rinnat voi olla pienet, jos ovat ryhdikkäät ja kauniin muotoiset, pystyt. Pienirintaisellakin saa olla leveä lantio, jos vyötärö on hoikka ilman läskimakkaraa ja takamus on kiinteä ilman selluliittiä.
Jos rinnat ovat kovin isot, vartalo ei ole koskaan kaunis. Usein isorintaisilla on alavartalo ikävän näköinen, kun on sellaine perseetön malli ja vyötärö melkein yhtä leveä kuin takamus. Lisäksi isot rinnat eivät oikein millään voi olla kauniit, joku D -kuppi alkaa olla ylärajoilla. Toki on sellaisia leveän mallisia kiinteämpiä naisia, joiden rakenne on vain luustoltaan leveämpi,
Myös hyvin siro voi olla kaunis, jos on sopusuhtainen, vaikka olisi a-kupi. - Roinatanfani1
Ehdottomasti 3 ja 5. Vastaaja 17 v poika.
- Ylijäämämies
Kolmonen ja seuraavana viitonen kunhan ei liian pullea. Ja itse olen yli-ikäinen kenellekään enkä saisi muita kuin sairaita tulkeviksi omaishoidettaviksi tai henkisestikin ylilihavuuteen vinksahtaneita. Siksi joudunkin olemaan yksin. Hyvä luonne korvaa paljon, mutta ei kaikkea.
- thahta
3 ja 5. Hyvänä seuraavana tulee 4. Olen nelikymppinen bi-nainen.
- ollos hyvä
5 on hyvä ja tässä vielä parempi
http://media-cache-cd0.pinimg.com/736x/93/00/d1/9300d1cf302a461248c466b9f87e18dc.jpg - Ievan polakka
2-5 & 7-8
- er45
2,3 ja 8
Tuo kasi "varauksin", liian lihaksikas nainen muistuttaa enemmänkin miestä ja se ei oikein itseäni sytytä. Mutta vähän saa olla, jos on ollakseen.
Kakkonen ja kolmonen taas ovat ne parhaat - valitettavasti normi suomalaiset naiset eivät useinkaan osu noihin, vana ovat enemmän ja vähemmän 4-6 malleja vartaloiltaan. Eivät nekään toki huonoja ole, varmasti löytyy ottajansa, mutt aitseäni ei nuo vetelät/pullukat oikein kiinnosta. - minäpä vaan
5 siinä on seksikäs ja naisellinen vartalo minä ja kikkeli tykätään
- Ei puhettakaan
3 ja 8. Ylivoimaisia.
- Ooooohcfjbc
3 tai 4
- 0110
Jos näistä pitää valita niin Curvy on paras. Mutat saa sillä olla vatsakumpua seuraavan naisekin tapaan. Jos ei ole isoa.
Ja täytyy aina muistaa että ei se runko, vaan miten sitä käyttää... Ei järvi soutamalla kulu. - M52_
Järjestyksessä 2,3,8.
Lihaksikas on liian miesmäinen homofobiselle heterolle, 0-1 ruipeloita pikkutyttöjä ja ne läskit ihan hirveitä. Voi toki olla "sisäisesti kauniita", mutta itsekuri varmaan 4 miinus ja ulkonäkö nyt vaan...
Vastaajana viisikymppinen perheellinen kestävyysurheilua harrastava mies. - M47014
5 ja 6
Olen hyvännäköinen mies 47 pituutta reilusti yli 180 paino normaali.
Silti 5 6 vetoaa eniten - bigwhitewoman
7, 6, ja 5 ja tässä järjestyksessä. Tykkään että nainen on iso.
- dwfvfv
3, ehkä 4
- normaali_älykäs_rento
4,5,6
Mut luonne sen naisen tekee kauniiksi taik susirumaksi,vaikka olisi joku missin kruunu hankittu. - 4634dfdut
ihannevartalo naisella on tietysti alaston vartalo.
- tyyliset
joku mria sid tai tai janita fry
5 on kaikkein paras ja 3 saisi olla vähän pyöreämpi. Minäkin etsin leveälanteista tiimalasivartaloista,mieluummin pitkillä hiuksilla,suudelmahuulilla ja kauniskasvoista, 160-170cm,painoakin kaunottarella saa olla 70-85kg paikkeilla. Jos nyt löytyisi 25-55v neiti tai rouva,joka seikkailisi,niin vastaan kutsuun
- Semmostase
2, 3, 4, 5 ja 8 olis kivoja mutta saan vain löysää kuutosta. No maksaahan tuo puolet vuokrasta. Että näin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81518- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli183746Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81715
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633