Mistä tietää onko nainen neitsyt?

puhdasta

Varmasti moni nainen on pienen valkoisen valheen lipsauttanut ja mies sitten on onnessaan päästessään "korkkaamaan" tämän oikeasti jo käytetyn naisensa.

45

8685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+18

Kyllä se yleensä on toisinpäin, koetaan noloksi neitsyys ja valehdellaan että on jo ollut jonkun kanssa.

• ...

Itsekään en kertonut, kun hävetti niin paljon, mikä jälkikäteen ajateltuna tuntuu aika naurettavalta.

• dfghijok
        ... kirjoitti:

Itsekään en kertonut, kun hävetti niin paljon, mikä jälkikäteen ajateltuna tuntuu aika naurettavalta.

Samoin mulla aikoinaan meni. En millään kehdannut kertoa ekalle poikaystävälleni, että olin neitsyt. Olin nimittäin jo 24 vuotias.

• Reality check

Siitä tiedät onko nainen neitsyt, kun kuuluu samanlainen pamaus, kuin shamppanjapullon avaamisessa, kun tunget omas prinssin nakkis pil-luun. Huomaat myös siitä, että nainen on neitsyt, kun verta tulee kuin teuraseläimestä.

Mutta ei hätää. Et sä koskaan tule neitsyttä korkkaamaan.

• 18+5

Joo todellakin, itsekin yleensä pidän kuulosuojaimia kun neitsyys pitää viedä, niin kova on se räjähdysääni.

• moron-

Senlisäks, että immenkalvon puhkeaminen ei määritä onko neitsyt vai :) Eli räjähdyksiä tai ei, verta tai ei. you never know. Ehkä pohjat on parempi, että räjäyttelette niitä limupulloja jatkossakin :)

• eivertaainatule

No eipä kyllä tullut minulta verta ekalla kerralla. Sattui toki ja tuntui semmoinen repäisy. Pieni vaaleanpunainen tarha oli alkkareissa mutta ei muuta. Kaipa sekin yksilöllistä.

• Hmmm....

Ennen vanhaan hääyön jälkeen tarkastettiin lakana. Jos oli verinen, nainen oli mennyt neitseenä naimisiin, kuten oletuksena oli. Veri oli myös osoitus siitä, että tuore aviomies oli kykenevä aviomiehen velvollisuuksiin.

• ¤¤¤¤

Hyvin suurella osalla naisia ei immenkalvon repeäminen ja neitsyyden menetys aiheuta verenvuotoa.

• Sormet pois vitusta!
        ¤¤¤¤ kirjoitti:

Hyvin suurella osalla naisia ei immenkalvon repeäminen ja neitsyyden menetys aiheuta verenvuotoa.

No ei varmaan kun ne reikäpillut ovat itse menneet ronkkimaan sen kalvonsa paskaksi jo pikkutyttönä!

• Neitsytpojuko?
        Sormet pois vitusta! kirjoitti:

No ei varmaan kun ne reikäpillut ovat itse menneet ronkkimaan sen kalvonsa paskaksi jo pikkutyttönä!

Typerys. Opettele nyt ensin edes naisen anatomia ennen kuin tulet nolaamaan itsesi palstalle.

• Faktatkehiin

Ja hyvin usein ennen vanhaan sulhanen viilsi pienen haavan ja tahri lakanan vereen..kun morsio ei vuotanutkaan.
        Tosiasioita pojat hyvät. Ennen aikaan harrastettiin myös esiaviollista seksiä.

• Anonyymi
        Faktatkehiin kirjoitti:

Ja hyvin usein ennen vanhaan sulhanen viilsi pienen haavan ja tahri lakanan vereen..kun morsio ei vuotanutkaan.
        Tosiasioita pojat hyvät. Ennen aikaan harrastettiin myös esiaviollista seksiä.

Yksi muinoin käytetty tapa oli myös laittaa hääyönä emättimeen vereen kasteltu kangas tmv.

• ...

oli kykenevä aviomiehen velvollisuuksiin = ei ollut homo vai mitä tässä tarkoitetaan?

Ennenvanhaan jo korkatun naisen on kannattanut siis sumplia hääpäivänsä menkkojen alkamispäivän aikaan.

• Nainenx..

On sen näköinen ettei kukaan ole aikaisemminkaan kiinnostunut.
      Ja vastaavasti hyvännäköiset tuskin ovat neitsyitä.

Ja tämä vastaus koskee täysikäisiä naisia.

• ...

Minulla on aikuinen kaveri, joka on kaunein ihminen jonka olen ikinä nähnyt. Ja on myöskin neitsyt.

• neitsytäiti

Ei sitä tiedä mistään. Kaverini ei kertonut mitään että oli neitsyt eikä mies/poika huomannut sitä mistään. Hänestä ei tullut verta eikä hän ollut tiukka. Itsellä taas kesti monta kertaa poikaystävän kanssa että onnistui neitsyyden menetys, koska olin niin pieni sieltä. Mutta verta ei tullut. Seuraavillakin kerroilla olin tiukka, ja jopa edelleen joku voisi luulla tiukkuuden perusteella. jos menisin sänkyyn tuntemattoman kanssa. Näin on sanottu. Immenkalvo voi venyä tai hajota. Hajoamisessa tulee ilmeisesti verta, venyessä ei.

• Tietotoimisto55

Ei hajoamisestakaan läheskään aina tule verta. Immenkalvon paksuus ja vahvuus vaihtelee ja vain jos se repeää emättimen seinämän luota ja on kovin paksu repeytyy samalla muutakin kudosta joka aiheuttaa verenvuodon. Usein se verenvuotokin on pelkkää tihkua eikä sitä huomaa kuin ehkä myöhemmin vessapaperiin jääneestä himmeästä tahrasta. Itse immenkalvossa ei ole verisuonia, joten sen repeäminen ei aiheuta verenvuotoa.

• tyhmä kysymys

Eikö immenkalvo voi mennä vaikka hieromasauvalla rikki vaikka ei olisi miehestä tietoakaan? Eikös noi suristimet sun muut ole aika yleisiä nykyään.

• 8878

Immenkalvo voi mennä rikki monellakin tapaa, etenkin, kun sen kalvon paksuus/vahvuus vaihtelee paljon. On monia neisia joilla immenkalvo menee rikki, vaikka emättimeen ei olisi koskaan laitettu edes sormea esim. tärähdyksestä jos kaadut istuallesi tms. Immenkalvossa on sitäpaitsi valmiiksi aukko kuukautisveren poistumista varten ja myös sen aukon suuruus vaihtelee. Siksi naiset voivat käyttää tampoonejakin, vaikka immenkalvo ei ole mennyt rikki. Kynekologiset tutkimuksetkin voidaan tehdä, vaikka immenkalvo olisi tallella.

• verestäsentietää
        8878 kirjoitti:

Immenkalvo voi mennä rikki monellakin tapaa, etenkin, kun sen kalvon paksuus/vahvuus vaihtelee paljon. On monia neisia joilla immenkalvo menee rikki, vaikka emättimeen ei olisi koskaan laitettu edes sormea esim. tärähdyksestä jos kaadut istuallesi tms. Immenkalvossa on sitäpaitsi valmiiksi aukko kuukautisveren poistumista varten ja myös sen aukon suuruus vaihtelee. Siksi naiset voivat käyttää tampoonejakin, vaikka immenkalvo ei ole mennyt rikki. Kynekologiset tutkimuksetkin voidaan tehdä, vaikka immenkalvo olisi tallella.

Oletko sinä ihan tyhmä? Ei neitsyille edes tarvi tehdä mitään sisätila (vagina) tutkimuksia! Ja ne eivät tee sisätilatutkimusta neitsyille koska siinähän se neitsyys sitten menisikin! Tiedän siis tämän omastakin gynekologikokemuksesta. Gynekologi toteaa, että ei voi tehdä sitä! Neitsyille tehdään vain ultraäänitutkimus vatsan päältä, josta paljastuu että rakenteet (kohtu, munasarjat yms.) on kunnossa eikä mitään ylimääräistä ole, muille tutkimuksille ei löydy tarvetta, ei edes sille kuuluisalle kohdunkaulansyövän aiheuttavalle papilloomavirukselle, joka muka ei ole sukupuolitauti. No, miksi sitä ei sitten ole muilla kuin seksin kokeneilla naisilla? HPV virus tarttuu vain sukupuoliteitse ja aiheuttaa sen syövän. Eli kohdunkaulansyöpä on oikeasti sukupuolitauti!

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00162

Gynekologi on naistentautien lääkäri eli sinne ei neitsyen tarvitse mennä (jos hän on terve) muuta kuin siinä tapauksessa että sairastuu syöpään (esim. munasarjat), endometrioosiin tai hänellä on kivuliaat kuukautiset. Se on syy miksi minäkin olen sinne aikanaan mennyt, kuukautiskipujen takia. Suurin osa nykynaisista joutuu sinne sukupuolitautien takia, hakee ehkäisyä tai lapsensaannin takia. Vanheneva nainen voi joutua sinne vaihdevuosioireilun takia.

Neitsyillä harvemmin on tarvetta edes mennä koko gynekologille! Näin mullekin sanoi mun viimeisin gynekologi, että jos ei elämäntilanne muutu, ei sinne tarvitse edes tulla. Nähdään sitten, kun tulet vaihdevuosiin. Ei ole mitään tutkittavaa. Ei ole mitään syytä.

Kautta aikain naisen neitsyys on todistettu immenkalvon repeämisellä, josta seuraa verenvuotoa. Jotkut vain menettävät neitsyytensä käyttämällä tamponeja kuukautisissa tai tekopeniksiä itsetyydyttämisessä yms. vastaavaa. He ovat menettäneet neitsyytensä siten. Vaginaan ei pidä mennä työntämään mitään, jos mielii säästää neitsyytensä! Jo raamatun aikoina verilakanassa oli joko todiste naisen neitsyydestä tai sen puute todiste naisen haureuden harjoittamisesta ennen hääyötä. Todiste oli oikeuskelpoinen. Ennen ei ollut tamponeja eikä naisille tekopeniksiä. Jos nainen ei vuoda verta eka kertana miehen kanssa ollessaan, hän on sen itse vienyt itseltään, jollakin edellä mainitulla tavalla. Tai antanut jonkun tunkea jotakin itseensä. Tämän tähden "tieto neitsyydestä" on muuttunut koska harva nykypäivän nainen malttaa olla tunkematta jotakin itseensä ennen virallista seksiä miehen kanssa. Jotkut ovat sohineet neitsyytensä osittain rikki ja toiset kokonaan. Kyllä kuukautisveri tulee läpi ja siellä on siis jo alunpitäen joku reikä.

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/44510/Neitsyys ja seurustelu - merkitys eri kulttuureissa.pdf?sequence=1

Neitsyt nainen itsekin.

Jumala loi naisen ja Hän tietää tämän! Ei Jumala antaisi tällaista toimintaperiaatetta, jos neitsyyden voisi menettää jotenkin vahingossa!

5.Mooseksen Kirja 22:
        "13 Jos joku on ottanut vaimon ja yhtynyt häneen, mutta sitten hylkii häntä
        14 ja esittää häntä vastaan perättömiä syytöksiä ja saattaa hänet pahaan maineeseen ja sanoo: 'Minä otin tämän naisen vaimokseni, mutta kun ryhdyin häneen, en tavannut hänessä neitsyyden merkkiä',
        15 niin tytön isä ja äiti ottakoot ja tuokoot tytön neitsyyden merkin kaupungin vanhimmille, porttiin.
        16 Ja tytön isä sanokoon vanhimmille: 'Minä annoin tyttäreni vaimoksi tälle miehelle, mutta hän hylkii häntä.
        17 Ja katso, hän esittää häntä vastaan perättömiä syytöksiä sanoen: Minä en tavannut tyttäressäsi neitsyyden merkkiä. Mutta tässä on tyttäreni neitsyyden merkki.' Ja he levittäkööt vaatteen kaupungin vanhinten eteen.
        18 Silloin kaupungin vanhimmat ottakoot sen miehen ja kurittakoot häntä. Ja he määrätkööt hänelle sakkoa sata hopeasekeliä annettavaksi tytön isälle, sentähden että hän saattoi Israelin neitsyen pahaan maineeseen.
        19 Ja hän olkoon hänen vaimonsa; hän älköön hyljätkö häntä koko elinaikanansa.
        20 Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä,
        21 silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi, koska hän teki häpeällisen teon Israelissa, harjoittaen haureutta isänsä kodissa. Poista paha keskuudestasi."

• toimiiko
        verestäsentietää kirjoitti:

Oletko sinä ihan tyhmä? Ei neitsyille edes tarvi tehdä mitään sisätila (vagina) tutkimuksia! Ja ne eivät tee sisätilatutkimusta neitsyille koska siinähän se neitsyys sitten menisikin! Tiedän siis tämän omastakin gynekologikokemuksesta. Gynekologi toteaa, että ei voi tehdä sitä! Neitsyille tehdään vain ultraäänitutkimus vatsan päältä, josta paljastuu että rakenteet (kohtu, munasarjat yms.) on kunnossa eikä mitään ylimääräistä ole, muille tutkimuksille ei löydy tarvetta, ei edes sille kuuluisalle kohdunkaulansyövän aiheuttavalle papilloomavirukselle, joka muka ei ole sukupuolitauti. No, miksi sitä ei sitten ole muilla kuin seksin kokeneilla naisilla? HPV virus tarttuu vain sukupuoliteitse ja aiheuttaa sen syövän. Eli kohdunkaulansyöpä on oikeasti sukupuolitauti!

Gynekologi on naistentautien lääkäri eli sinne ei neitsyen tarvitse mennä (jos hän on terve) muuta kuin siinä tapauksessa että sairastuu syöpään (esim. munasarjat), endometrioosiin tai hänellä on kivuliaat kuukautiset. Se on syy miksi minäkin olen sinne aikanaan mennyt, kuukautiskipujen takia. Suurin osa nykynaisista joutuu sinne sukupuolitautien takia, hakee ehkäisyä tai lapsensaannin takia. Vanheneva nainen voi joutua sinne vaihdevuosioireilun takia.

Neitsyillä harvemmin on tarvetta edes mennä koko gynekologille! Näin mullekin sanoi mun viimeisin gynekologi, että jos ei elämäntilanne muutu, ei sinne tarvitse edes tulla. Nähdään sitten, kun tulet vaihdevuosiin. Ei ole mitään tutkittavaa. Ei ole mitään syytä.

Kautta aikain naisen neitsyys on todistettu immenkalvon repeämisellä, josta seuraa verenvuotoa. Jotkut vain menettävät neitsyytensä käyttämällä tamponeja kuukautisissa tai tekopeniksiä itsetyydyttämisessä yms. vastaavaa. He ovat menettäneet neitsyytensä siten. Vaginaan ei pidä mennä työntämään mitään, jos mielii säästää neitsyytensä! Jo raamatun aikoina verilakanassa oli joko todiste naisen neitsyydestä tai sen puute todiste naisen haureuden harjoittamisesta ennen hääyötä. Todiste oli oikeuskelpoinen. Ennen ei ollut tamponeja eikä naisille tekopeniksiä. Jos nainen ei vuoda verta eka kertana miehen kanssa ollessaan, hän on sen itse vienyt itseltään, jollakin edellä mainitulla tavalla. Tai antanut jonkun tunkea jotakin itseensä. Tämän tähden "tieto neitsyydestä" on muuttunut koska harva nykypäivän nainen malttaa olla tunkematta jotakin itseensä ennen virallista seksiä miehen kanssa. Jotkut ovat sohineet neitsyytensä osittain rikki ja toiset kokonaan. Kyllä kuukautisveri tulee läpi ja siellä on siis jo alunpitäen joku reikä.

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/44510/Neitsyys ja seurustelu - merkitys eri kulttuureissa.pdf?sequence=1

Neitsyt nainen itsekin.

Jumala loi naisen ja Hän tietää tämän! Ei Jumala antaisi tällaista toimintaperiaatetta, jos neitsyyden voisi menettää jotenkin vahingossa!

5.Mooseksen Kirja 22:
        14 ja esittää häntä vastaan perättömiä syytöksiä ja saattaa hänet pahaan maineeseen ja sanoo: 'Minä otin tämän naisen vaimokseni, mutta kun ryhdyin häneen, en tavannut hänessä neitsyyden merkkiä',
        15 niin tytön isä ja äiti ottakoot ja tuokoot tytön neitsyyden merkin kaupungin vanhimmille, porttiin.
        16 Ja tytön isä sanokoon vanhimmille: 'Minä annoin tyttäreni vaimoksi tälle miehelle, mutta hän hylkii häntä.
        17 Ja katso, hän esittää häntä vastaan perättömiä syytöksiä sanoen: Minä en tavannut tyttäressäsi neitsyyden merkkiä. Mutta tässä on tyttäreni neitsyyden merkki.' Ja he levittäkööt vaatteen kaupungin vanhinten eteen.
        18 Silloin kaupungin vanhimmat ottakoot sen miehen ja kurittakoot häntä. Ja he määrätkööt hänelle sakkoa sata hopeasekeliä annettavaksi tytön isälle, sentähden että hän saattoi Israelin neitsyen pahaan maineeseen.
        21 silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi, koska hän teki häpeällisen teon Israelissa, harjoittaen haureutta isänsä kodissa. Poista paha keskuudestasi."

Toimisko paremmin...

• nyttoimii

• 4610

Neitsyt nainen itsekin.

5.Mooseksen Kirja 22:

Sinun paatoksellinen paasaamisesi johtuu näemmä fundamentaalisesta raamatuntulkinnasta, eikä tosiasioiden toteamisesta.

• yr5qefsyyqrf45y

Neitsyt nainen itsekin.

5.Mooseksen Kirja 22:

Voi luoja mitä harhaoppeja jaksat sinä tietämätön ihminen kertoa! Hyi helkkari että tämä palsta on täynnä idiootteja!

• Hmmm....

EI naisen ulkonäkö kerro, onko hän kokematon. Jos mies on ruma, hänellä saattaa olla poikuus tallella, mutta nainenhan halutessaan saa seksiä, olipa hän kaunis tai ruma. Niinhän se menee. ATN-luokkaahan ei oikeasti ole olemassakaan.

• ...

Se on tyhmien amerikkalaisleffojen-ja sarjojen propagandaa, ettei kaunis nainen voisi olla neitsyt. Itse tiedän yhden todella kauniin 24v neitsyen, ja eräästä nätistä 26-vuotiaasta kaveristakin sitä epäilen (ei olla niin hyviä tuttuja että olisin kehdannut kysyä)

• kiltti atm

Naisen ei tarvii olla neitsyt.

• tiedän tän

Sillä ei ole tatuointeja eikä meikkiä.

• 13+15

kävin baareissa, join, flirtailin, meikkasin, mitä kaikka tein....ja olin neitsyt

te olette niin tyhmiä jos luulette että voitte tuntea tuntematonta ihmistä, pahin on se ennakkoluulo

edelleen käyn baareissa, flirtailen miesten kanssa, käytän meikkeja, minihameita, korkkareita.... ja ykiskään mies ei lähelleni pääse. mutta varmasti monet ajattelevat että miehiä vaihdan joka vkloppu uusi

siis en ole enää neitsyt, kiltti ujo kunnollinen mies sen vei, harmi ei oltu tarkoitettu toisillemme

• Luolasukeltaja

Läpihuutojuttu.

Neitsyen tunnistaa siitä tämä ei kiroile, Joe Bob vanhana panomiehenä totesi puoliääneen.

( Hihitystä )

• kokenutmies--

Nainen sanos kerran baarissa että on neitsyt. Siinää baaritiskillä juteltiin ja nainen sanoi olevansa neitsyt. En aluks tajunnut että se haluaa mun kanssa seksiä, vitsailin että baari on täynnä miehiä että siitä vaan valitsemaan niin huomenna et ole neitsyt enää. Lopulta lähdin naisen luokse itse.

• Neitseellisestä aurasta. :D

Vanhana hiilipuolen miehenä tiiän kenen sielu ei ole vielä korruptoitunu.

• onnessaan

a) siitä kun rehellinen nainen sanoo olevansa neitsyt
      b) jalkaterien asennosta silloin kun nainen ei  esiinny”
      c) punastumisesta korkatessa

Liian moni valehtelee, että ei ole kun häpeää neitsyyttään ja on venytellyt pimppaansa jollakin työkalulla.

• tasa-arvoa

Mutta itselläni naisena opi onkelma ihan toisinpäin. Poika ihastuksen kohteena, mutta ei näe, onko neitsyt vai "huora". Eikö pojillakin voisi olla jokin "esikalvo", josta heti asian näkisi? Jos pippelin "esikalvo" ehyt ja sitten poksahtaisi, niin asiahan olisi ihan ok.: ei ole käynyt "huorissa".

• pankaa.nussikaa

Siitä tietää kun hiplailee naista ja se ei oikein reagoi mitenkään, naisen kroppa on kuin kakkosnelonen että ei taivu eikä liiku. Muutaman sellaisen naisen olen hoidellut ja siinä auttaa vain naisen hierominen jotta nainen rentoutuu. Siinä tilanteessa kokematon nainen pakottaa itsensä miehen alistettavaksi koska haluaa päästä eroon neitsyydestään osittain häpean takia koska naisen kaverit ovat jo kokeneita nussijoita. Naista pitää siis hieroa ja hyväillä monta tuntia ennen että nainen tuntee että haluaa että mies nussii sitä.

• hyvääsetekee

Joo, pitkää hierontaa voin kyllä suositella neitsyille ja muillekin vähän kokeneille tai ei-niin-halukkaille naisille.

• asioistatietävätaho

Siitä sen tietää että kun nainen makaa sängyllä ja kun mies menee sen päälle poikittain, niin jos nainen on neitsyt, se ei sano mitään mutta jos se on jo ennen pannut niin se sanoo että älä nyssaatana siihen poikittain mee.

• Toinen_keino

Tai jos ensin "vahingossa" tuikkaa tinsaan eikä pilluun, niin pantu akka huomaa heti, että nyt meni väärään reikään. Vaikka tietysti monen miehen nussima horo on saattanut tottua tinsahommiin, joten ei ole ihan varma konsti.

• Anonyymi

Huorat

• Anonyymi

Jotenkin oksettaa, kun lukee ketjua. Oksettaa miehet, jotka miettii kuten ketjussa.

𝕵𝖆𝖘𝖚

• Anonyymi

Ja nuoret miehet , tai miehet yleensä ei käytettyjä? Ovat miehet siis neitsyitä? Vai ei tarvitse olla? Aika alkukantainen aloitus ja teksti, elämme vuosi kymmentä 2022 Jonkun naisvihaajan ? Kun saanut pakit useammalta naiselta!

• Anonyymi

Häh, mikä kalvo ja mikä poksahdus, eihän siellä alapäässä mitään kalvoja ole, miten nainen pissaisi, jos olisi joku kalvo edessä, jo on jutut!

• Anonyymi

Nehän on 2 eri reikää 😅😂😂

• Anonyymi

No niin on kyllä sekavat jutut sullakin. Pissa tulee ihan eri reijästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe