Näky - New York

sinettisormus1

23.12. illalla nukkumaan käydessä sain omituisen olon, joka oli heikko ja vapiseva ja samassa näin kuin jonkilaisen logon jossa luki, New York ja yhtä aikaa tuon kuvan kanssa kuulin vielä äänenkin sanovan: - "New York".
Kun se oli ohi tuo huono olokin parani, mitä lie tarkoittaa, mutta koen että lähiaikoina tulee tarkkailla New Yorkin tapahtumia.

Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille!

74

1444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -jarmo-

Wilkersonham siitä puhui koko loppuelämänsä kiihtyvällä tahdilla, "sata tulipaloa" termiä käyttäen, va oliko peräti tuhat.

• sinettisormus1
    • Inhottava realisti

Niin.. Tokihan se ihme on, jos Nykissä jotakin tapahtuu.. Vain yksi maailman suurimmista kaupungeista.

• sinettisormus1
      • sinettisormus1

... tekstissä sanotaan, että kaikkein hurskaimmatkin tulevat vapisemaan ja näkyni alussahan minulle tuli heikko ja vapiseva olo ....

• -jarmo-
        sinettisormus1 kirjoitti:

... tekstissä sanotaan, että kaikkein hurskaimmatkin tulevat vapisemaan ja näkyni alussahan minulle tuli heikko ja vapiseva olo ....

En edes usko, vaan tiedän että tuo sanoma on ylösoton jälkeistä aikaa. Silloin on myös hurskaita, jotka ovat jääneet silti tänne. Heillä ei ollut kaikki asiat sovittuna Jeesuksessa, eivätkä olleet valveilla, kun morsian meni. Mutta he ovat tehneet sen jälkeen runsaasti katumus- ja parannustyötä, joka on tehnyt heistä hurskaita. Silloin hekin vapisevat, kun pasuunat huutaa ja maa sekä taivas järkkyvät. Kukapa ei?

Mutta meille Paavali ja Johannes kirjoittivat, että te ette ole pimeyden lapsia, ettekä te joudu vihaan, vaan pelastutte Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa että voisitte olla hänen luonaan ikuisesti.

• Katoaminen
        -jarmo- kirjoitti:

En edes usko, vaan tiedän että tuo sanoma on ylösoton jälkeistä aikaa. Silloin on myös hurskaita, jotka ovat jääneet silti tänne. Heillä ei ollut kaikki asiat sovittuna Jeesuksessa, eivätkä olleet valveilla, kun morsian meni. Mutta he ovat tehneet sen jälkeen runsaasti katumus- ja parannustyötä, joka on tehnyt heistä hurskaita. Silloin hekin vapisevat, kun pasuunat huutaa ja maa sekä taivas järkkyvät. Kukapa ei?

Mutta meille Paavali ja Johannes kirjoittivat, että te ette ole pimeyden lapsia, ettekä te joudu vihaan, vaan pelastutte Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa että voisitte olla hänen luonaan ikuisesti.

Mitä sitten tarkoittaakaan tuo vihaan joutuminen. Ajanjaksoa vai paikkaa merkitsevä.

Jeesuksen luona merkitsee ikuisuuden osalta oppimani mukaan Uutta Jerusalemia ja Uutra maata, paikkaa, jossa Jumala tulee asumaan ihmisten luona.

Vihaan joutuminen voi tarkoittaa helevettiäkin, siellä luulisi olevan vihaa vielä enemmän tiivistyneenä kuin maan päällä 3,5 vuoden aikana.

Minä en tiedä varmasti uskovien ylöstempauksen ajankohtaa, mutta oletan sen tapahtuvan 7 vuoden aikana. Ja mistä sen tarkalleen voi tietää milloin vihan aika alkaa edes. Jumala sen tietää, mutta mistä ihmiset, uskovat voivat tietää että ok, huomenna alkaa sitten vihan aika.

• -jarmo-
        Katoaminen kirjoitti:

Mitä sitten tarkoittaakaan tuo vihaan joutuminen. Ajanjaksoa vai paikkaa merkitsevä.

Jeesuksen luona merkitsee ikuisuuden osalta oppimani mukaan Uutta Jerusalemia ja Uutra maata, paikkaa, jossa Jumala tulee asumaan ihmisten luona.

Vihaan joutuminen voi tarkoittaa helevettiäkin, siellä luulisi olevan vihaa vielä enemmän tiivistyneenä kuin maan päällä 3,5 vuoden aikana.

Minä en tiedä varmasti uskovien ylöstempauksen ajankohtaa, mutta oletan sen tapahtuvan 7 vuoden aikana. Ja mistä sen tarkalleen voi tietää milloin vihan aika alkaa edes. Jumala sen tietää, mutta mistä ihmiset, uskovat voivat tietää että ok, huomenna alkaa sitten vihan aika.

Olen Herran armosta saanut julistettavakseni pelastussanoman. Sain tämän sanoman vuonna 2006 kesällä josta alkaen olen sitä julistanut. Se on ennen kaikkea armon sanoma, eikä mikään tuomion sanoma.

Main pointit:
        Meille on annettu Raamatussa monia vertauskuvia, joissa on kummallisisia ristiriitoja, kuten ahdas portti ja 5 5 neitsyttä, miks ei 1 9 jos kerran portti on niin ahdas? jne.
        Ajatelkaas sitten miksi joku pyytää öljyä ja huutaa "katsokaa, ylkä tulee" jos Jeesus tulee kuin varas yöllä. Eihän silloin kukaan huuda mitään, vaan varas käy, ottaa ja lähtee.

On siis olemassa muitakin pelastukeinoja/aikoja kuin morsiamen ylösotto.

Suosittelen lukemaan tämä tekemäni kooste sivustolleni:
        http://www.pelastussanoma.fi/Etusivu.html

• Seurailija1

Evankeliumin sanomasta ei anneta periksi vaikka koko maailma kaatuisi päällemme. Tuleva aika tuo tullessaan kauhuja mutta pysytään vahvoina, ei meilllä ole mitään menetettävää koska olemme Voittajan puolella. Nyt pitää julistaa toista evankeliumia kuin maailma tällähetkellä julistaa, sitä alkuperäistä täytyy julistaa ja hievahtamatta ja periksiantamatta.. Aamen.

• AOAOAOAOAOAOAOAOAO

"Ester" Aili Heinonen on saanut näyn maanjäristyksistä tuolla Yhdysvaltain itärannikolla, näyssä oli ollut useampi eri maanjäristys. Löytyy netistä ja TV7:n arkistosta, Reunalla-ohjelmasarja.

• Pasi Toivonen

>>En edes usko, vaan tiedän että tuo sanoma on ylösoton jälkeistä aikaa.>>

Hienoa että meillä on Jeesus tällä foorumilla.

• -jarmo-

Häpeäisit edes sanomisiasi... Mistä voit tietää missä hengessä puhun?

• sinettisormus1

HESEKIEL 27
      1. Ja minulle tuli tämä Herran sana:

2. "Sinä, ihmislapsi! Viritä itkuvirsi Tyyrosta
      3. ja sano Tyyrolle, joka asuu meren porteilla ja käy kauppaa kansojen kanssa, monilukuisilla saarilla: Näin sanoo Herra, Herra: Tyyro, sinä sanot: 'Minä olen kauneuden täydellisyys!'
      4. Meren sydämessä on sinun alueesi, rakentajasi tekivät sinun kauneutesi täydelliseksi,
      5. Senirin kypresseistä he rakensivat sinuun kaiken, mikä laudoista on, ottivat Libanonin setrin tehdäkseen sinuun maston,
      6. tekivät Baasanin tammista airosi, kantesi tekivät norsunluusta ja Kittiläis-saarten hopeakuusesta.
      7. Kirjaeltua Egyptin pellavaa oli purjeesi, ja se oli sinulla lippuna. Katoksesi oli punasinistä ja purppuranpunaista Elisa-saarten kangasta.
      8. Siidonin ja Arvadin asukkaat olivat sinulla soutajina; omat viisaasi, Tyyro, olivat sinussa - he olivat laivureinasi.
      9. Gebalin vanhimmat ja viisaat olivat sinussa vuotokohtain korjaajina. Meren kaikki laivat merimiehineen olivat sinussa tavaroitasi vaihtamassa.
      10. Persia ja Luud ja Puut olivat sotajoukossasi, sinun sotureinasi. He ripustivat sinuun kypäreitä ja kilpiä; ne sinua koristivat.
      11. Arvadilaiset ja muu sotajoukkosi olivat muureillasi yltympäri ja gammadilaiset torneissasi. He ripustivat varustuksensa sinun muureillesi yltympäri; ne tekivät sinun kauneutesi täydelliseksi.
      12. Tarsis oli kauppatuttusi sinun kaikkinaisten rikkauksiesi runsauden takia: hopealla, raudalla, tinalla ja lyijyllä he maksoivat sinun tavarasi.
      13. Jaavan, Tuubal ja Mesek kävivät kauppaa sinun kanssasi: orjilla ja vaskikaluilla he maksoivat sinun vaihtotavarasi.
      14. Toogarman heimo maksoi sinun tavarasi hevosilla, sotaratsuilla ja muuleilla.
      15. Dedanilaiset kävivät kauppaa sinun kanssasi. Monilukuiset saaret olivat kauppatuttujasi, sinun käskysi alaisia; norsunhampaita ja mustaa puuta ne toivat sinulle verona.
      16. Aram oli kauppatuttusi sinun tuotteittesi runsauden takia: rubiineilla, punapurppuralla, kirjaellulla kankaalla, valkopellavalla, koralleilla ja jaspiksella he maksoivat sinun tavarasi.
      17. Juuda ja Israelin maa kävivät kauppaa sinun kanssasi: Minnitin nisulla, leivoksilla, hunajalla, öljyllä ja balsamilla he maksoivat sinun vaihtotavarasi.
      18. Damasko oli kauppatuttusi sinun tuotteittesi runsauden ja kaikkinaisten rikkauksiesi runsauden takia: Helbonin viiniä ja Saharin villoja.
      19. Vedan ja Jaavan maksoivat sinun tavarasi kehruuteoksilla; taottua rautaa, kassiaa ja kalmoruokoa tuli sinulle vaihtotavarana.
      20. Dedan kävi kauppaa sinun kanssasi ratsastussatulain loimilla.
      21. Arabia ja kaikki Keedarin ruhtinaat olivat kauppatuttaviasi, sinun käskysi alaisia: lampaita, oinaita ja vuohipukkeja he sinulle kauppasivat.
      22. Saban ja Raman kauppiaat kävivät kauppaa sinun kanssasi: kaikkinaisilla parhailla balsameilla, kaikilla kalliilla kivillä ja kullalla he maksoivat sinun tavarasi.
      23. Haaran ja Kanne ja Eden, Saban kauppiaat, Assur ja Kilmad kävivät kauppaa sinun kanssasi;
      24. he kävivät kanssasi kauppaa sinun markkinoillasi kauniilla vaatteilla, punasinisillä ja kirjaelluilla vaipoilla, kirjavakuteisilla matoilla ja punotuilla, kestävillä köysillä.
      25. Tarsiin-laivat kuljettivat sinun vaihtotavaroitasi. Niin sinä tulit täpötäyteen ja ylen raskaaseen lastiin merten sydämessä.
      26. Soutajasi veivät sinut suurille vesille. - Itätuuli särkee sinut merten sydämessä.
      27. Sinun rikkautesi, tavarasi, vaihtotavarasi, merimiehesi ja laivurisi, vuotokohtaisi korjaajat, tavaranvaihtajasi ja kaikki sotamiehesi, jotka ovat sinussa ja koko suuressa joukossasi, joka sinun keskelläsi on, vaipuvat merten sydämeen sinun kukistumisesi päivänä.
      28. Laivuriesi parkunan äänestä vapisevat tantereet.
      29. Alas haaksistansa astuvat kaikki aironpitelijät, merimiehet ja kaikki meren laivurit astuvat maihin,
      30. huutavat sinun tähtesi suurella äänellä ja parkuvat haikeasti, heittävät tomua päänsä päälle ja vieriskelevät tuhassa.
      31. He ajelevat sinun tähtesi päänsä paljaaksi, kääriytyvät säkkeihin ja itkevät sinun tähtesi, mieli murheellisena, valittaen haikeasti.
      32. He valittaessaan virittävät sinusta itkuvirren ja laulavat sinusta: 'Kuka oli Tyyron vertainen, hänen, joka nyt on niin hiljaa keskellä merta?
      33. Kun sinun tavarasi saapuivat meriltä, ravitsit sinä monet kansat. Rikkauksiesi ja vaihtotavaraisi runsaudella sinä teit rikkaiksi maan kuninkaat.
      34. Nyt, kun jouduit haaksirikkoon, pois meriltä, vetten syvyyksiin, vaipuivat sinun mukanasi sinne vaihtotavarasi ja koko sinun suuri joukkosi.'
      35. Sinun tähtesi tyrmistyvät kaikki saarten asukkaat, ja heidän kuninkaansa ovat kauhun vallassa, vavistus kasvoillansa.
      36. Sinulle viheltävät kauppatutut kansojen joukossa. Kauhuksi olet sinä tullut, eikä sinua enää ole, hamaan ikiaikoihin asti."

• Yksin armosta

>>>>>>>>>>Meille on annettu Raamatussa monia vertauskuvia, joissa on kummallisisia ristiriitoja, kuten ahdas portti ja 5 5 neitsyttä, miks ei 1 9 jos kerran portti on niin ahdas? jne.
        Ajatelkaas sitten miksi joku pyytää öljyä ja huutaa "katsokaa, ylkä tulee" jos Jeesus tulee kuin varas yöllä. Eihän silloin kukaan huuda mitään, vaan varas käy, ottaa ja lähtee.

On siis olemassa muitakin pelastukeinoja/aikoja kuin morsiamen ylösotto

• filade

Aapeli Saarisalon Raamatun sanakirjasta Tyyron hävityksestä;
        Nebukadnessarin hävityksen (26:7) jälkeen uusi Tyyro rakennettiin merelle ja mantereella sijaitseva vanha Tyyro jätettiin raunioiksi. Aleksanteri Suuri kaivautti vanhan Tyyron rauniot ja upotti ne mereen aikeissaan täyttää rannikon ja uuden Tyyron välisen, strategisesti suojaavan salmen, jotta pääsisi paremmin uuden Tyyron kimppuun. Näin ollen kaikki Hesekielin Tyyroa koskevat ennustukset ("lakaisen siitä pois sen tomutkin ja panen sen paljaaksi kallioksi", ks. 26:4, "...kivesi, puusi, tomusi he heittävät meren syvyyteen." 26:12) tullen verkkojen kuivauspaikaksi keskelle merta 26:5,14 toteutui kirjaimellisesti.

Matt.24-25 luvut on kirjaimellisesti juutalaiset vihanajalla.
        Jeesuksella ei ole monta neitsyttä vaan yksi morsian ja tai neitsyt.
        Viisi viisasta neitsyttä voi kuvata 144 000 juutalaista jotka temmataan puolivälissä vihanaikaa Karitsan häihin.

• sinettisormus1

Johanneksen ilmestys 18
      1. Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.
      2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
      3. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."
      4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.
      5. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.
      6. Kostakaa hänelle sen mukaan, kuin hän on tehnyt, ja antakaa hänelle kaksinkertaisesti hänen teoistansa; siihen maljaan, johon hän on kaatanut, kaatakaa te hänelle kaksin verroin.
      7. Niin paljon kuin hän on itselleen kunniaa ja hekumaa hankkinut, niin paljon antakaa hänelle vaivaa ja surua. Koska hän sanoo sydämessään: 'Minä istun kuningattarena enkä ole leski enkä ole surua näkevä',
      8. sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut."
      9. Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun;
      10. he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!"
      11. Ja maanpiirin kauppiaat itkevät ja surevat häntä, kun ei kukaan enää osta heidän tavaraansa,
      12. kaupaksi tuotua kultaa ja hopeata ja jalokiviä ja helmiä ja pellavakangasta ja purppuraa ja silkkiä ja helakanpunaa ja kaikkinaista hajupuuta ja kaikenlaisia norsunluu-esineitä ja kaikenlaisia kalleimmasta puusta ja vaskesta ja raudasta ja marmorista tehtyjä esineitä,
      13. ja kanelia ja hiusvoidetta ja suitsuketta ja hajuvoidetta ja suitsutuspihkaa ja viiniä ja öljyä ja lestyjä jauhoja ja viljaa ja karjaa ja lampaita ja hevosia ja vaunuja ja orjia ja ihmissieluja.
      14. Ja hedelmät, joita sinun sielusi himoitsi, ovat sinulta menneet, ja kaikki kalleutesi ja komeutesi ovat sinulta hävinneet, eikä niitä enää koskaan löydetä.
      15. Niiden kauppiaat, ne, jotka rikastuivat tästä kaupungista, seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa, itkien ja surren,
      16. ja sanovat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, joka oli puettu pellavaan ja purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä, kun semmoinen rikkaus yhdessä hetkessä tuhoutui!"
      17. Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
      18. ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
      19. Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, jonka kalleuksista rikastuivat kaikki, joilla oli laivoja merellä, kun se yhdessä hetkessä tuhoutui!"
      20. Riemuitse hänestä, taivas, ja te pyhät ja apostolit ja profeetat; sillä Jumala on hänet tuominnut ja kostanut hänelle teidän tuomionne.
      21. Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä".
      22. Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
      23. ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
      24. ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.

• sinettisormus1

Hesekiel 24:24. Hesekiel on oleva teille ennusmerkki: aivan niin, kuin hän on tehnyt, niin tekin teette. Kun tämä tapahtuu, te tulette tietämään, että minä olen Herra, Herra.

• sinettisormus1
      • AOAOAOAOAOAOAOAO

Kiitos linkistä. Heti kun se avautui, tuli mieleeni oma uneni, jonka Jumala antoi 2006, ja jonka Jumala käski kirjoittaa ylös, Habakukin sanoin ;

Habakuk 2:2-3

2 Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä SELVÄSTI TAULUIHIN, niin että sen voi juostessa lukea".
        3 Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

Ja, kun puhuit tuosta omasta vavistuksestasi, tuli siihenkin heti mieleeni Raamatun puhe vastaavista tilanteista ;

Habakuk 3:16

Minä kuulin tämän, ja minun ruumiini VAPISEE, minun huuleni värisevät huudosta, mätä menee minun luihini, minä seison paikallani ja tutisen, kun minun täytyy hiljaa odottaa ahdistuksen päivää, jolloin kansan kimppuun käy hyökkääjä.

3:2

Herra, minä olen kuullut sinulta sanoman, ja olen peljästynyt. Herra, herätä eloon tekosi jo kesken vuotten, tee se jo kesken vuotten tiettäväksi. Muista vihassasi laupeutta.

Tuosta Aili Heinosen uni-ilmestyksestä en osaa sanoa toteutuuko se tuollaisena tai ei.

Sillä, jos Yhdysvaltain itärannikko "tuhoutuisi", se olisi suurempi taloudellinen isku Euroopalle kuin "pieni kolmas maailmansota ".

Ja, Yhdysvalloissakin on, vähintään KYMMENIÄ MILJOONIA Jeesukseen uskovia ihmisiä, jotka rukoilevat.

....olisiko Jumala kuulematta heitä ?

Jumala armahti Niiniveäkin, ensimmäisellä kerralla, jossa oli yli 120 000 asukasta. Ninive oli vieläpä pakanakaupunki.

Voisitko sinä "sinettisormus1" pyytää Jumalalta lisävalaistusta saamaasi sanomaan, ja aikatauluunkin ?

• sinettisormus1
        AOAOAOAOAOAOAOAO kirjoitti:

Kiitos linkistä. Heti kun se avautui, tuli mieleeni oma uneni, jonka Jumala antoi 2006, ja jonka Jumala käski kirjoittaa ylös, Habakukin sanoin ;

Habakuk 2:2-3

2 Ja Herra vastasi minulle ja sanoi: "Kirjoita näky ja piirrä SELVÄSTI TAULUIHIN, niin että sen voi juostessa lukea".
        3 Sillä näky odottaa vielä aikaansa, mutta se rientää määränsä päähän, eikä se petä. Jos se viipyy, odota sitä; sillä varmasti se toteutuu, eikä se myöhästy.

Ja, kun puhuit tuosta omasta vavistuksestasi, tuli siihenkin heti mieleeni Raamatun puhe vastaavista tilanteista ;

Habakuk 3:16

Minä kuulin tämän, ja minun ruumiini VAPISEE, minun huuleni värisevät huudosta, mätä menee minun luihini, minä seison paikallani ja tutisen, kun minun täytyy hiljaa odottaa ahdistuksen päivää, jolloin kansan kimppuun käy hyökkääjä.

3:2

Herra, minä olen kuullut sinulta sanoman, ja olen peljästynyt. Herra, herätä eloon tekosi jo kesken vuotten, tee se jo kesken vuotten tiettäväksi. Muista vihassasi laupeutta.

Tuosta Aili Heinosen uni-ilmestyksestä en osaa sanoa toteutuuko se tuollaisena tai ei.

Sillä, jos Yhdysvaltain itärannikko "tuhoutuisi", se olisi suurempi taloudellinen isku Euroopalle kuin "pieni kolmas maailmansota ".

Ja, Yhdysvalloissakin on, vähintään KYMMENIÄ MILJOONIA Jeesukseen uskovia ihmisiä, jotka rukoilevat.

....olisiko Jumala kuulematta heitä ?

Jumala armahti Niiniveäkin, ensimmäisellä kerralla, jossa oli yli 120 000 asukasta. Ninive oli vieläpä pakanakaupunki.

Voisitko sinä "sinettisormus1" pyytää Jumalalta lisävalaistusta saamaasi sanomaan, ja aikatauluunkin ?

Kiitos vahvistavasta vastauksestasi, AO. Rukouksessa kyllä kyselin lisää näkyyn tietoja, mutten saanut ja Herra harvoin antaa aikatauluja ja niin hän sanoo sanassaankin. Toki voin edelleen rukoilla tuon puolesta ja jäädä kuuntelemaan kertooko hän lisää. Koin vain että meidän tulee nyt vain tarkkailla tuohon suuntaan ja se tulee kertomaan loput itse. Siunausta AO, Herramme nimeen.

• sinettisormus1

Löysinpä mielenkiintoisen laskelman New York sanasta:

Anti Usa
      19.4.2004 09:48
      0
      Kun lasketaan maailman kauppa laskuilla että A=6 B=12 C=18 jne. saamme new yourkista
      n=84
      E=30
      W=138
      Y=150
      o=90
      r=108
      k=66
      =666
      sama 666 tulee sanasta computer.
      Myös asia joka viittaa usa:n pahuuteen on pääkaupungin kartta jossa voi nähdä okkultistien pentagrammin ja vapaamuurarien harpin ja kolmio viivaimen joidenka kärjet päättyvät valkoiseen taloon
      jos haluaa lisää tietoa kannattaa lukea Pekka Reinikaisen verkko kiristyy kirjan

• -------------

sanoppa mitä se tarkottaa kun lähtiliikkeelle se sana että jerusalemi oon uudelleen rakennettava koska se lähti

• sinettisormus1

Hesekielin luvusta 40 alkaen kerrotaan temppelin uudelleen rakentamisesta ...

• sinettisormus1

myös ilmestyskirja 21 kertoo tästä:

Johanneksen ilmestys 21
      1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
      7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.
      8. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."
      9. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä näytän sinulle morsiamen, Karitsan vaimon".
      10. Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,
      11. ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;
      12. siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
      13. idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
      14. Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
      15. Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.
      16. Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
      17. Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ihmismitan mukaan, joka on enkelin mitta.
      18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
      19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
      20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
      21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
      22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
      23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.
      24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
      25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
      26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
      27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

• ----------

siis tarkotin tätä 70 vuosiviikkoo kun lähtiliikkeelle se sana et jerusalemi on uudelleen rakennettava siis 490 vuotta laskettuna mistä eli israelin valtio uudelleen aloitettava siis koska

• sinettisormus1

En ole tutkinut raamatun historiaa, ainoastaan luen raamattua, mutta ehkä joku muu osaa vastata?

• offi10001

Siitä ajasta jolloin sana lähti liikkeelle , jotta Jerusalem on jälleen rakennettava !

Voideltuun ruhtinaaseen on kuluva 7 vuosiviikkoa ,- on 49 vuotta !

• Hyvä niin

Luetaan vaan sitä Raamattua vieläkin.

• sinettisormus1

PSALMIT 24
      1. Daavidin virsi. Herran on maa ja kaikki, mitä siinä on, maanpiiri ja
      ne, jotka siinä asuvat.
      2. Sillä hän on sen perustanut merten päälle, vahvistanut sen virtojen päälle.
      3. Kuka saa astua Herran vuorelle, kuka seisoa hänen pyhässä paikassansa?
      4. Se, jolla on viattomat kädet ja puhdas sydän, joka ei halaja turhuutta eikä vanno väärin.
      5. Hän saa siunauksen Herralta ja vanhurskauden pelastuksensa Jumalalta.
      6. Tämä on se suku, joka häntä kysyy, joka etsii sinun kasvojasi, - tämä on Jaakob. Sela.
      7. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
      8. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra, väkevä ja voimallinen, Herra, voimallinen sodassa.
      9. Nostakaa päänne, te portit, nostakaa päänne, te ikuiset ovet, kunnian kuninkaan käydä sisälle!
      10. Kuka on se kunnian kuningas? Hän on Herra Sebaot, hän on kunnian kuningas. Sela.

• sinettisormus1
    • offi10001

Pääkoppa kun reistailee se ilmenee mm, kuuloharha-aistimuksina .
      Ajatus takkuaa ja on huono olo ja huonovointisuus paranee kohtauksen mentyä.

• Westsider-

Ilm. 17: Suuri Babylonia ei voi raamatullisesti ajatellen olevan New York vaan Rooma.

"Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myöskin seitsemän kuningasta. Ilm 7:9.

Vain Rooma tiedetään rakennetun seitsemälle kukkulalle, la vain Roomalla on niin tunnettu verinen historia, monien miljoonien kristittyjen murhista.

• Inhottava realisti

Westsider. Olisikohan sinun ihan oikeasti syytä tutustua maailmaan, historiaan ja luonnontieteisiin tarkemmin ennen erilaisten väitteiden esittämistä?

• Pasi Toivonen

>>Vain Rooma tiedetään rakennetun seitsemälle kukkulalle, la vain Roomalla on niin tunnettu verinen historia, monien miljoonien kristittyjen murhista. >>

Älä valehtele.

Seitsemälle kukkulalle rakennettuja kaupunkeja on paljonkin, (Jerusalem, Ateena, Turku, jne.).

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_claimed_to_be_built_on_seven_hills

Baptistit, luterilaiset, ym. ovat murhanneet miljoonia.

• offi10001

Johannes ilmestyskirjassaan Baabelin nimityksessä käyttää salanimeä Roomasta.

• sinettisormus1
      • filade

Linkissä on tulkittu seitsemäksi vuoreksi Rooma, mutta kirjoitusten mukaan seitsemäs Israelia vainoava valtakunta eli vuori (Dan.2:35, Ilm.17:9) on Rooman valtakunnan alueelle muodostuva kymmenvaltioliitto (Dan.7:23-24, Ilm.17:10-12).

• offfi10001

Dan. 7.
      Kirjoittaa Aleksanteri suuresta ,Ptolemaioksiin ja Seleukoksiin ,- kautta 11. kuningas on Antiokhos neljäs Epifanes .

Sen jälkeen tulee Makkabien valta , jota Danielin kirjan kirjoittaja yliarvostaa sanoin , ikuinen ja sen valtaa ei muille anneta kuin juutalaisille.

NoH ei pahemmin annettu sen ottivat Roomalaiset !

• sinettisormus1
    • Pasi Toivonen

>>Johannes ilmestyskirjassaan Baabelin nimityksessä käyttää salanimeä Roomasta. >>

Sinä olet varmaan Itse Jeesus kun tiedät tällaiset asiat.

• Ingenjör_81
      • sinettisormus1

Aivan niinkuin Aili "Ester" Heinosen profetiassa, joka on ketjun alussa, tuho tulee vyörymään ketjuna ....

• offi10001

Tietää sen kun lukee ja muuten ei Jeesuskaan aina ollut kaikessa tietävä.

• sinettisormus1
      • Inhottava realisti

...ja sitten kun mitään ei tapahtunutkaan, kaikki yritetään nopeasti unohtaa...

• sinettisormus1
        Inhottava realisti kirjoitti:

...ja sitten kun mitään ei tapahtunutkaan, kaikki yritetään nopeasti unohtaa...

... mikä on aika määrre sille, koska sen tulee tapahtua, jotta voi sanoa ettei mitään sitten tapahtunutkaan? Jos miettii että jo raamatun ajoilta on ennustettu tämän kaiken tapahtuvan.... ???

• offi10001

Jeesuksen aikoihin sanottiin , " Tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin nämä kaikki tapahtuu".

Siispä 2000 vuotta myöhässä eikö se jo riitä selitykseksi.

• Ne viettelykset?

Sillä kansa on nouseva kansaa vastaan, ja kuningaskunta kuningaskuntaa vastaan, ja on oleva
      maanjäristyksiä monin paikoin, ja on oleva nälänhätää, ja viettelyksiä. Nämä ovat synnytystuskien
      huippu.

Nämä OVAT SYNNYTYSTUSKIEN HUIPPU!

Nyt ovat.

Ei ikimaailmassa ole viettelykset tapahtuneet silmänräpäyksessä massoittain ja kansoittain samanaikaisesti kuin vasta hiljakkoin sähköisen median tultua.

Ei ikinä ole tarvinnut kansoittain lapset suojelua henkiseltä saasteelta kuin nyt.
      Ja niinpä myllynkiviä ei ikinä löytyisi tarvittavaa määrää.

Maanjäristyksiä ja nälänhätää on isossa määrin, mutta niitä voidaan aina sitten vertailla ja keksiäkin , mutta viettelykset ; mitä korvat kuulevatkaan ja mitä silmät näkevätkään? Miten ne yhdessä muodostavatkin nopeasti lähes kaiken epänormaalin normaaliksi ja hyväksytyksi ja sitten edelleen tavoiteltavaksikin - muodikkaaksi!

• sinettisormus1

Rukoilin Herralta lisää tietoa New York näkyyn, että hän avaisi sitä lisää, mutta ei ainakaan vielä avautunut.Sain kuitenkin jotain. Olin tänä aamuna juuri nousemassa ylös kun tunsin kuinka jokin näkymätön juotti minua, koin että suussani oli malja ja minua juotettiin ...
      Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, meidän Herrallemme, Herra Sebaotille, Iankaikkisesti!
      Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille! Olkaamme siunattuja Herramme nimessä!
      Aamen.

• sinettisormus1

EHTOOLLINEN
        Mt 26:26. Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
        27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Lk 22:14. Ja kun hetki tuli, asettui hän aterialle ja apostolit hänen kanssansa.
        15. Ja hän sanoi heille: "Minä olen halajamalla halannut syödä tämän pääsiäislampaan teidän kanssanne, ennenkuin minä kärsin;
        16. sillä minä sanon teille, etten minä sitä enää syö, ennenkuin sen täyttymys tapahtuu Jumalan valtakunnassa".
        17. Ja hän otti maljan, kiitti ja sanoi: "Ottakaa tämä ja jakakaa keskenänne.
        18. Sillä minä sanon teille: tästedes minä en juo viinipuun antia, ennenkuin Jumalan valtakunta tulee."
        19. Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni."
        20. Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

Apt 2:41. Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        42. Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
        46. Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,

20:7. Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavana päivänä aikoi matkustaa pois, keskusteli heidän kanssansa ja pitkitti puhettaan puoliyöhön saakka.

1 Kor 10:16. Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
        17. Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset.
        18. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset?

11:23. Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
        24. kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni".
        25. Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni".
        26. Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.
        27. Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.
        28. Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta;
        29. sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.
        30. Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois.
        31. Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi;
        32. mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.
        33. Sentähden, veljeni, kun kokoonnutte aterioimaan, odottakaa toisianne.
        34. Jos kenellä on nälkä, syököön kotonaan, ettette kokoontuisi tuomioksenne. Muista seikoista minä säädän, sitten kuin tulen.

• sinettisormus1

EHTOOLLINEN
        Mt 26:26. Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
        27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
        29. Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

Lk 22:14. Ja kun hetki tuli, asettui hän aterialle ja apostolit hänen kanssansa.
        15. Ja hän sanoi heille: "Minä olen halajamalla halannut syödä tämän pääsiäislampaan teidän kanssanne, ennenkuin minä kärsin;
        16. sillä minä sanon teille, etten minä sitä enää syö, ennenkuin sen täyttymys tapahtuu Jumalan valtakunnassa".
        17. Ja hän otti maljan, kiitti ja sanoi: "Ottakaa tämä ja jakakaa keskenänne.
        18. Sillä minä sanon teille: tästedes minä en juo viinipuun antia, ennenkuin Jumalan valtakunta tulee."
        19. Ja hän otti leivän, kiitti, mursi ja antoi heille ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan. Tehkää se minun muistokseni."
        20. Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

Apt 2:41. Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua.
        42. Ja he pysyivät apostolien opetuksessa ja keskinäisessä yhteydessä ja leivän murtamisessa ja rukouksissa.
        46. Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,

20:7. Ja kun viikon ensimmäisenä päivänä olimme kokoontuneet murtamaan leipää, niin Paavali, joka seuraavana päivänä aikoi matkustaa pois, keskusteli heidän kanssansa ja pitkitti puhettaan puoliyöhön saakka.

1 Kor 10:16. Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?
        17. Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset.
        18. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset?

11:23. Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän,
        24. kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni".
        25. Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni".
        26. Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee.
        27. Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen.
        28. Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta;
        29. sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa.
        30. Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois.
        31. Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi;
        32. mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.
        33. Sentähden, veljeni, kun kokoonnutte aterioimaan, odottakaa toisianne.
        34. Jos kenellä on nälkä, syököön kotonaan, ettette kokoontuisi tuomioksenne. Muista seikoista minä säädän, sitten kuin tulen.

Raamattu käyttää ehtoollisviinistä nimeä ”Siunauksen malja”. Koin Jumalan puhuvan sydämelleni selvästi: ”Menkää rohkeasti eteenpäin, siunaan työnne ja saatte kantaa paljon hedelmää.”

Jumalan siunaus on ihmeellinen asia! Getsemanessa Jeesus joutui juomaan ”kirouksen mal­jan” meidän syntiemme tähden. Se oli kova ja hirmuinen koetus Hänelle (Luuk. 22:42). Ehtoollises­sa voimme nauttia siunauksen maljan Jeesuksen ansion tähden. Hän joi meidän kirouksen maljamme ja tarjoaa nyt meille siunauksen maljan (1. Kor. 10:16). Tämä on evankeliumi, annetaan ihmisten kuulla siitä!

• sinettisormus1

Raamattu käyttää ehtoollisviinistä nimeä ”Siunauksen malja”. Koin Jumalan puhuvan sydämelleni selvästi: ”Menkää rohkeasti eteenpäin, siunaan työnne ja saatte kantaa paljon hedelmää.”

Jumalan siunaus on ihmeellinen asia! Getsemanessa Jeesus joutui juomaan ”kirouksen mal­jan” meidän syntiemme tähden. Se oli kova ja hirmuinen koetus Hänelle (Luuk. 22:42). Ehtoollises­sa voimme nauttia siunauksen maljan Jeesuksen ansion tähden. Hän joi meidän kirouksen maljamme ja tarjoaa nyt meille siunauksen maljan (1. Kor. 10:16). Tämä on evankeliumi, annetaan ihmisten kuulla siitä!

https://christianitytheonlyway.files.wordpress.com/2014/08/ilcalice.jpg?w=412&h=290

• selvätajuinen

Kehoitan ottamaan rauhoittavaa lääkettä , muuten sekoat lopullisesti.

• sinettisormus1

Mutta niille jotka Herraa pilkkaavat eivätkä usko häneen on tämä malja luvassa:

JEREMIA 25
      1. Sana, joka tuli Jeremialle, sana koko Juudan kansaa vastaan,
      Joojakimin, Joosian pojan, Juudan kuninkaan, neljäntenä vuotena, se on Nebukadressarin, Baabelin kuninkaan, ensimmäisenä vuotena -
      2. sana, jonka profeetta Jeremia lausui koko Juudan kansaa ja kaikkia Jerusalemin asukkaita vastaan sanoen:
      3. Joosian, Aamonin pojan, Juudan kuninkaan, kolmannestatoista vuodesta alkaen tähän päivään saakka - kaksikymmentä kolme vuotta - on Herran sana tullut minulle, ja minä olen teille puhunut varhaisesta alkaen, mutta te ette ole kuulleet.
      4. Ja Herra on lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijansa, profeetat, varhaisesta alkaen, mutta te ette ole kuulleet, ette kallistaneet korvaanne kuullaksenne,
      5. kun he sanoivat: "Kääntykää itsekukin pahalta tieltänne ja pahoista teoistanne, niin saatte asua maassa, jonka Herra on antanut teille ja teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
      6. Älkää seuratko muita jumalia, älkää palvelko ja kumartako niitä älkääkä vihoittako minua kättenne töillä, etten tuottaisi teille onnettomuutta." -
      7. "Mutta te ette kuulleet minua, sanoo Herra, ja niin te vihoititte minut kättenne töillä, omaksi onnettomuudeksenne.
      8. Sentähden näin sanoo Herra Sebaot: Koska te ette ole kuulleet minun sanojani,
      9. niin katso, minä lähetän sanan, minä nostan kaikki pohjanpuolen kansanheimot, sanoo Herra, sanan Nebukadressarille, Baabelin kuninkaalle, palvelijalleni, ja tuon heidät tätä maata ja sen asukkaita vastaan ja kaikkia näitä ympärillä olevia kansoja vastaan. Ja nämä minä vihin tuhon omiksi ja teen heidät kauhistukseksi, ivan vihellykseksi ja ikuisiksi raunioiksi.
      10. Minä hävitän heidän keskuudestaan riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, käsikivien äänen ja lampun valon.
      11. Niin koko tämä maa tulee raunioiksi, autioksi, ja nämä kansat palvelevat Baabelin kuningasta seitsemänkymmentä vuotta.
      12. Mutta kun seitsemänkymmentä vuotta on täyttynyt, niin minä kostan Baabelin kuninkaalle ja sille kansalle, sanoo Herra, heidän pahat tekonsa, kostan kaldealaisten maalle ja teen sen ikuiseksi erämaaksi.
      13. Ja minä tuotan sen maan ylitse kaikki sanani, jotka minä olen puhunut sitä vastaan, kaiken, mitä tähän kirjaan on kirjoitettu, mitä Jeremia on ennustanut kaikkia niitä kansoja vastaan.
      14. Sillä hekin joutuvat palvelemaan monia kansoja ja suuria kuninkaita, ja minä maksan heille heidän tekojensa ja kättensä töiden mukaan."
      15. Sillä näin sanoi Herra, Israelin Jumala, minulle: "Ota tämä vihan viinin malja minun kädestäni ja juota sillä kaikki kansat, joiden tykö minä sinut lähetän.
      16. He juovat ja horjuvat ja tulevat mielettömiksi miekan edessä, jonka minä lähetän heidän keskellensä."
      17. Ja minä otin maljan Herran kädestä ja juotin kaikkia kansoja, joiden tykö Herra minut lähetti:
      18. Jerusalemia ja Juudan kaupunkeja, sen kuninkaita ja ruhtinaita, tehdäkseni heidät raunioiksi, kauhistukseksi, ivan vihellykseksi ja kiroukseksi, niinkuin tänä päivänä tapahtuu;
      19. faraota, Egyptin kuningasta, ja hänen palvelijoitansa ja ruhtinaitansa ja koko hänen kansaansa;
      20. kaikkea sekakansaa ja kaikkia Uusin maan kuninkaita ja kaikkia filistealaisten maan kuninkaita ja Askelonia ja Gassaa ja Ekronia ja Asdodin tähteitä;
      21. Edomia, Mooabia ja ammonilaisia;
      22. kaikkia Tyyron kuninkaita ja kaikkia Siidonin kuninkaita ja rantamaan kuninkaita, jotka ovat meren tuolla puolen;
      23. Dedania, Teemaa ja Buusia ja kaikkia päälaen ympäriltä kerittyjä;
      24. kaikkia Arabian kuninkaita ja kaikkia sekakansan kuninkaita, jotka asuvat erämaassa;
      25. kaikkia Simrin kuninkaita ja kaikkia Eelamin kuninkaita ja kaikkia Meedian kuninkaita;
      26. kaikkia pohjanpuolen kuninkaita, läheisiä ja kaukaisia, toista toisensa jälkeen, ja kaikkia maan valtakuntia, mitä maan päällä on. Ja heidän jälkeensä on Seesakin kuningas juova.
      27. "Sano heille: Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Juokaa ja juopukaa, oksentakaa ja kaatukaa, älkääkä enää nousko, - miekan edessä, jonka minä lähetän teidän keskellenne.
      28. Mutta jos he eivät tahdo ottaa maljaa sinun kädestäsi ja juoda, niin sano heille: Näin sanoo Herra Sebaot: Teidän täytyy juoda.
      29. Sillä katso, siitä kaupungista alkaen, joka on otettu minun nimiini, minä alotan onnettomuuden tuottamisen; ja tekö jäisitte rankaisematta! Te ette jää rankaisematta, sillä minä kutsun miekan kaikkia maan asukkaita vastaan, sanoo Herra Sebaot.

jatkuu...

• sinettisormus1

... jatkuu:

30. Mutta sinä, ennusta heille kaikki nämä sanat ja sano heille: Herra ärjyy korkeudesta, antaa äänensä kaikua pyhästä asunnostansa. Hän ärjyy väkevästi yli laitumensa. Hän nostaa kuin viinikuurnan polkijat huudon kaikkia maan asukkaita vastaan.
      31. Pauhina käy maan ääriin asti, sillä Herralla on riita-asia kansoja vastaan, hän käy oikeutta kaiken lihan kanssa: jumalattomat hän antaa miekalle alttiiksi, sanoo Herra.
      32. Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä.
      33. Ja Herran surmaamia on oleva sinä päivänä maan äärestä maan ääreen. Ei heille pidetä valittajaisia, ei heitä koota eikä haudata; he tulevat maan lannaksi.
      34. Parkukaa, te paimenet, ja huutakaa, vieriskelkää tuhassa, te lauman valtiaat; sillä aika on tullut teidän joutua teurastettaviksi. Te hajoatte pirstoiksi, te kaadutte niinkuin kallisarvoinen astia.
      35. Mennyt on paimenilta pakopaikka ja pelastus lauman valtiailta.
      36. Kuule paimenten huutoa, lauman valtiaitten valitusta! Sillä Herra hävittää heidän laumansa;
      37. heidän rauhaisat laitumensa ovat tuhoutuneet Herran vihan hehkusta.
      38. Hän on lähtenyt niinkuin nuori leijona pensaikostaan: heidän maansa on tullut autioksi hävittäjän vihan hehkusta, Herran vihan hehkusta."

• sinettisormus1

Tästä huomasin että tämän aamuinen näkyni, kulkee käsi kädessä aloituksen kanssa, ne liittyvät sittenkin yhteen, kun tuon ajatuksella lukee ja ottaa vastaan.

• sinettisormus1
    • Ne viettelykset

Maallisessa elämässäkin tehdään ihmeitä. Monenlaisilla keksinnöillä. Elokuvat ovat sähkön myötä yksi suurimpia keksintöjä hämmentämään ihmisen mielet.
      Niissä vaikuttaa myös noituus voimallansa. Ihmiset hämmästyy ja uskoo elokuvan toimittajiin ja massat matkivat filmitähtejä. Kun yksi filmitähti kertoo 7 avioliitostaan, muuttuu koko avioero tavoiteltavaksi ja avioon mennessä on tunne kuin uuteen työpaikkaan asennoitumisessa. Eli itse elokuvatähdet toteuttavat yksityiselämässään samaa kuin näytelmissään.

Myös Simon hämmästytti kansaa kaikenlaisilla ihmeillään, kunnes itse hämmästyi Pyhän Hengen voimaa ja tahtoi ostaa sellaisenkin lisäksi, kaiken entisen kenties rahan voimalla hankitun noituustietonsa täydennykseksi.

Eikö ole nykypäivänä näkyvää? Soita selvännäkijälle sen ja sen hinnalla minuutti ja saat kurkistaa tulevaisuuteesi. Tai tilaa siihen ja siihen hintaan astrologilta tietopaketti tulevaisuudestasi! Jo lapsetkin osaavat käyttää tutkiessaan päivälehtien tarjontaa.

Noituudet alkoivat vallata elokuvien myötä totuutena, kunnes vyöryävät jo niin, että hieman on alettu valveutua lasten suojelusta medialta. Mutta ensin otettiinkin kristinusko silmätikuksi ja kielletäänkin sen opettaminen.

Kymmenen Jumalan antamaa käskyä on edelleen voimassa, mutta tieto totuudesta evätään opiskelevilta ja tilalle opetetaan hyödytöntä ja vaarallistakin muiden maiden uskontoja okkultismineen . Kun vapaa-ajan oppi tulee jo tv:n tarjonnasta on helppo kouluissa kertoilla tarinoita maailman uskonnoista.Tämän päivän opettajakunta on itsekin suuremmaksi osaksi edellä kuvatun tv-opin saaneita. Myös noituus näyttää olevan tulossa kaapeistaan vapauteen.

Herra siunaa Uusi Vuotemme Jeesuksen nimessä.

• sinettisormus1

Niin totta puhuit... "Ne viettelykset".
        Siunauksellista Uutta Vuotta Jeesuksen Kristuksen nimessä koko kansallemme!
        2015!

• yksikyttyräinen

Niin totta puhuit... "Ne viettelykset".
        Siunauksellista Uutta Vuotta Jeesuksen Kristuksen nimessä koko kansallemme!
        2015!

Siunaukset ovat käyneet vähiin .Ylimistö on vienyt nekin omille tileilleen, ja jäljelle jää pelkkää kurjuutta .Kamelin on helpompi mennä neulan silmästä läpi,kuin rikkaan iankaikkiseen elämään .
        Rikastukoot pe-r-ke-leet .

• hyi saakeli

Eräs britti-parrakas hipi on perustanut " ateistien kirkon ", mikä sopii kristikunnan kirkkojen rinnalle ihan mukavasti .Ei sillä ole merkitystä kumpaan kuulut .Kun sokea taluttaa sokeata ,niin molemmat lankeavat samaan kuoppaan .
        Kannatus levisi uskomattomiin numeroihin. Operaatio toimii nyt USAssa hyvällä menestyksellä,ja rahaa kertyy .

• offi10001

Meni vähän pieleen, ei selvän näkijä näe tulevaisuuteen, eikä astrologia voi tehdä tulevaisuuden tietopakettia .

OVAT 1/1 PROFETEERAUKSIEN KANSSA .

• Jobin kova kirja

Jos odotat tarpeeksi kauan ,niin varmasti jotakin tapahtuu .Jokaisessa suurkaupungissa tapahtuu niinkuin pienessä kylässäkin .Hyvin ennustettu,heheh-höhööö ?Sitten kun saatte 5 metriä lunta kerralla ,niin kannattaa mennä JOBIN kirjaa lukemaan .
      Saattaa mennä naama vakavaksi .Varmaan menee meidänkin vuorilla .Lasketellaan kelkkamäkeä puunlatvojen korkeudella .

• Seurailija1

Hyvää Uutta Vuotta sinetille ja kaikille muillekin.

• Seurailija1

Eilen ajelin autolla kotiinpäin, aloin ajattelemaan ajaessani että haluan nähdä enkelin!!!
      Vaadin Jumalalta että minä haluan nähdä enkelin, vaatimalla vaadein sitä..
      En nähnyt vaikka olin niin vaatinut, petyin..

Tänä aamuna kun oli vielä hämärää kävin ulkona ja näin enkelin!.. Naapurini suuri jouluvalosarja ulkona oli muuttunut enkeli kuvioksi, aivan selvä kaunis enkeli!.. Ajattelin että miten nyt vasta hoksin tuon! kun on ollut joka päivä silmissäni nuo valot ja vasta nyt näen enkelikuvion, täytynyt vaatia hyvää sommittelukykyä että on saanut led valosarjan tuohon muotoon, täydelliseksi enkeliksi..

Kävin nyt päivällä katsomassa uudestaan tuota valosarjaa mutta nyt en saanut sitä millään ilveellä näyttämään enkeliltä... vasta sitten muistin tuon eilisen vaatimukseni nähdä enkeli.. Jumalalla on todella hyvä huumorintaju!..

Siunattua uudenvuoden ensimmäistä päivää.

• sinettisormus1

Hyvää Uutta Vuotta,2015 sinullekkin, seurailija, onpa ihana nähdä sinuakin ja kuulla sinulle tapahtuneita asioita ja teille muillekkin samat toivotukset. Herra tekee ihmeitään siis tänäänkin ja tässä todistuksena mitä minulle ja siskolleni on tänään tapahtunut:

1.1.2015. siskoni soitti minulle ja kysyi olinko ajatellut tai rukoillut hänen puolestaan? Kerroin että rukoilin kyllä aamulla ja on päivän aikana tullut ajateltuakin asioita joista viimemmäksi tullut keskusteltua. Siskoni kertoi että oli alkanut askartelemaan sytykeruusuja ja yksi ruusu olikin sitten erikoinen, sen steariinikin oli ohkaisempaa kuin normaalisti ja siinä tehdessä oli siitä lennellyt tultakin ja melkein syttyi palamaan. Kun siskoni valutti steariinia se oli todella kauniin punaista ja muuttui oranssin väriseksi ( oranssi= ylistys) ja siskoni oli sitä tehdessä kokenut mielessään raamatun sanoja joita tulvi hänen mieleensä:
      - ” Tämä on Jeesuksen Kristuksen veri joka on sinun vuoksesi vuodatettu.”
      Samassa siskoni oli tiennyt että tämä ruusu kuuluu minulle, että hän haluaa lahjoittaa sen minulle ja tuo viesti oli myös minulle ja niin koin itsekin sillä muistin edellisen aamun kokemukseni joka oli näyn omaine ja siinä minulle juotettiin maljaa ja juuri nuo sanathan kuuluvat ehtoollismaljan juontiin. Se oli siis todella siunattu malja minulle, sen todisti myös tämä siskoni tuntemus ja hän koki myös lapaluun alueella ja päässä ja käsissään ja kehossaan pistelyn tunnetta ja lämpöä, josko olisi tullut parannusta niille alueille, meillä oli kuitenkin yhteinen yhteys Herraamme, Jeeukseen Kristukseen.

Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille.

• sinettisormus1
      • sinettisormus1

...... esimerkiksi YK:n päämaja on suljettu ja tiistaille kaavailtu holokaustin 70-vuotismuistopäivän tilaisuus on jouduttu perumaan.

• KTS (Ei kirj.)

• Seurailija1

Jumala näytti sinetille.. melkonen kaaos sinne nykiin on tullut ja kunka pahaksi äitiytyykään. Jumala kurittaa..

• Anonyymi

Ei vielä ole mitään. Terv. "jorma" finnilä😜

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      23
      7348
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      566
      2422
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1907
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      95
      1342
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      109
      1180
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      92
      1031
    7. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      1000
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      35
      897
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      883
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      182
      872
    Aihe