Pystynkö lopettamaan suhteen varattuun miehen?

Donna_1

Olen ollut suhteessa varattuun mieheen jo lähes kaksi vuotta. Rakastan häntä ja meillä on mitä ihaninta seksiä pari kertaa viikossa. Tiedän, ettei hän jätä perhettään minun vuokseni.
Tänään kävin treffeillä vapaan miehen kanssa. Tämä mies olisi minusta kiinnostunut ja voisin aloittaa normaalin parisuhteen hänen kanssaan.
Pelkään kuitenkin, etten pysty unohtamaan tuota varattua miestä. Kärsin, jos olen hänestä erossa. Hän tuntee jokaisen sopukan kehossani ja osaa tyydyttää minut täydellisesti. En halua pelata väärin kortein vapaan miehen kanssa.
Joskus olen suunnitellut soittavani varatun miehen vaimolle ja kertovani hänelle kaiken.

186

7268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietisny

      Haluatko sä tosiaan jonkun ikuisesti pettävän Timon elämääsi loppu iäksesi?

      • mjaatiq1

        HALOO! Miksi edes mietit, käyppä huvikseen kattomassa treffipalstaa http://www.aviorikos.net saitilla, niin siellä kyllä ihan rohkeasti varatut hakee seuraa, MINÄKIN! Eikä siinä ole mitään pahaa, keltä se pettäminen on pois jos pysyy hiljaa.


      • Kalevikulli

        Ovatko kaikki Timo-nimiset miehet pettäjiä? Kuka Timo? Pitäisikö meidän kaikkien tuntea hänet? Varmaan hän sitten on julkkis? Puhutko kansanedustaja Timo Kaunistosta, muusikko Timo Tervosta, anti-doping lääkäri Timo Seppälästä vai kenties Iltasanomien Sunnuntai-liitteessä (15.-16.11.2014) esiintyneestä Poxytec Oy:n Timo Peltosesta? Joku julkkishan tämä Timo on, kun kaikkien pitäisi hänet tuntea.


      • Messatsu
        mjaatiq1 kirjoitti:

        HALOO! Miksi edes mietit, käyppä huvikseen kattomassa treffipalstaa http://www.aviorikos.net saitilla, niin siellä kyllä ihan rohkeasti varatut hakee seuraa, MINÄKIN! Eikä siinä ole mitään pahaa, keltä se pettäminen on pois jos pysyy hiljaa.

        I smell a troll here...
        Fuck off!!!


      • plää
        mjaatiq1 kirjoitti:

        HALOO! Miksi edes mietit, käyppä huvikseen kattomassa treffipalstaa http://www.aviorikos.net saitilla, niin siellä kyllä ihan rohkeasti varatut hakee seuraa, MINÄKIN! Eikä siinä ole mitään pahaa, keltä se pettäminen on pois jos pysyy hiljaa.

        jänniä on nämä suoli24:n jutut.ensin tönkkö kertomus ja kohta mainos kommentissa.puhhuijaa..


      • tiedän-tiedän
        mjaatiq1 kirjoitti:

        HALOO! Miksi edes mietit, käyppä huvikseen kattomassa treffipalstaa http://www.aviorikos.net saitilla, niin siellä kyllä ihan rohkeasti varatut hakee seuraa, MINÄKIN! Eikä siinä ole mitään pahaa, keltä se pettäminen on pois jos pysyy hiljaa.

        Kysyppä vaimoltas/mieheltäs mitä mieltä hän on sun touhuistas. Surkea ihminen olet ja kaikki jotka tuollain pettää. Jos asiaa kysyttäis petetyltä niin aivan varmasti hän ennemmin olisi elänyt ja eläisi ilman sinua ja sun valheitasi.


      • mannen
        mjaatiq1 kirjoitti:

        HALOO! Miksi edes mietit, käyppä huvikseen kattomassa treffipalstaa http://www.aviorikos.net saitilla, niin siellä kyllä ihan rohkeasti varatut hakee seuraa, MINÄKIN! Eikä siinä ole mitään pahaa, keltä se pettäminen on pois jos pysyy hiljaa.

        Hieno mies :D Yleensä vielä mies maksaa naisen elämisen, joten eiköhän mies saa tavata muitakin naisia.


      • Timoton
        Kalevikulli kirjoitti:

        Ovatko kaikki Timo-nimiset miehet pettäjiä? Kuka Timo? Pitäisikö meidän kaikkien tuntea hänet? Varmaan hän sitten on julkkis? Puhutko kansanedustaja Timo Kaunistosta, muusikko Timo Tervosta, anti-doping lääkäri Timo Seppälästä vai kenties Iltasanomien Sunnuntai-liitteessä (15.-16.11.2014) esiintyneestä Poxytec Oy:n Timo Peltosesta? Joku julkkishan tämä Timo on, kun kaikkien pitäisi hänet tuntea.

        Eiköhän tämä "Timo" ole yleis nimi jota käytetään kaikista pettävistä äijistä. Timot vaan on pettäviä pukkia.


      • winkwinkwink
        mjaatiq1 kirjoitti:

        HALOO! Miksi edes mietit, käyppä huvikseen kattomassa treffipalstaa http://www.aviorikos.net saitilla, niin siellä kyllä ihan rohkeasti varatut hakee seuraa, MINÄKIN! Eikä siinä ole mitään pahaa, keltä se pettäminen on pois jos pysyy hiljaa.

        Aviorikos on kyl ihan hyvä sivusto ;)


    • Urpoton

      Tuon pettäjä pellen vaimo tietää aivan tarkkaan miehensä huorailut. Joten aivan suotta edes haaveilet paljastavasi hänelle mitään uutta.
      Mistä maailmassa sinunlaisia naisia oikein sikenee? Jankutatte tosissanne "rakkauttanne" varattuihin miehiin - aivan kuin olisitte tekemässä isoakin plvelusta mihelle joka on kiinnostunut vain alapäästänne. Laitappa loppu sille tai ala vaatimaan euroja( tarkista ammattisiskoiltasi käypä kurssi) niin saat nähdä kuinka kauan ihme urhosi sinua viitsii katsella.

      • jdjdjjdjddjdjj

        Ap. kertoi, että tuo mies antaa hyvää seksiä eli nainen on saamapuolella. Nyt kannattaa miettiä, haluaako pelkkää munaa vai miehen, jonka kanssa voi olla muutakin.


    • 170

      Kuule rakkaus on muutakin kuin seksiä ja siitä muusta sinä jäät paitsi sen naimisissa olevan kanssa. Ehkä sinulla on vain jonkinlainen pakkomielle tai riippuvuussuhde häneen, nyt sinulla on hetkesi irtautua vääränlaisesta suhteesta ja opetella sitä oikeaa normaalia parisuhdetta.

      • myönnäpois

        Samaa mieltä!


      • 5443678

        Minä olen myös samaa mieltä! Olisko tuossa suhteessa ja hyvässä seksissä vähän kielletyn hedelmän makua ja siksi se tuntuu niin koukuttavalta. Mieshän on sanonut, ettei jätä perhettään. Joten jos nautit pelkästä seksistä, eikä loukkaa olla käytettävissä silloin kun miehelle sopii niin jatka suhdetta. Muuten kannattaa tumpata koko tyyppi ja etsiä joku joka on valmis parisuhteeseen.


    • Hoh_hoijaa

      Kukaan ei ole miehen kanssa joka käy höyläämässä montaa reikää samaan aikaan.
      Provoa.

      • rikkaus

        Hei haloo kyllähän se on niin että kunnon pano kerta viikossa on hyvä juttu ja mitäs sitten jos se on saman miehen kanssa joka viikko tietääpä mitä saa ja ei mies jää roikkumaan kiiinni naiseen ja se taas on taisen vika jos tuntee sen rakkaudeksi-


    • pohojalaasmuija

      Sun kans ottaa sen upean seksin,jota ei ehkä sielä kotona oo ja sit vaimon kans elää arkea joka loppupeleis on arvokkaampi asia ku seksi. Tää sun varattu mies saa ny molemmat,siedettävän arjen ja upeaa seksiä.

      • Donna_1

        Juuri näin. Tilanne on varatulle miehelle paras mahdollinen; hänen ei kannata tehdä mitään muutosta tilanteeseen. Ennemmin tai myöhemmin hän jää kiinni suhteestamme, jos jatkan sitä vielä. En saa häntä itselleni käräyttämällä, mutta ainakin tämä löyhässä hirressä roikkuminen loppuisi ja vaimo voisi tehdä omat päätöksensä kuultuaan totuuden miehestään.


      • yhteinen

        Minä ymmärrän oikein hyvin suhteesi varattuun mieheen, mutta jos hän on sanonut sinulle suoraan ettei jätä perhettään kannattaa miettiä mitä teet?? Käryyttämällä et voita mitään, tulee vain tuhoa aikaan. Nämä on aika vaikeita juttuja ratkaista, kuka on kenenkin tuomari. Kellä on oikeus tuomita ja sanoa mikä on ainut oikea ratkaisu?? Toki kun tapaatte vain tyydyttääksenne toisenne se on siis vain pelkkä seksisuhde. Joku viisas sanoi kerran, että ei sekään huono homma ole. Kuitenkin kaikki ihmiset kaipaa ja haluaa jotain pysyvämpää ja normaalia parisuhdetta. Tämän asian ratkaisu on varmasti ihan sinun itse päätettävä ja saatava selvyys mitä elämältäsi haluat?


      • Ihanitseköpäättää

        Myös miehen törkeästi kohdeltavalta vaimolta voisi joku viisas käydä kysymässä mitä HÄN elämältään haluaa ja saa. Kaipaako hän esim.NORMAALIA parisuhdetta? Vai haluaako heittää elämänsä hukkaan uskottaman miehen pyykinpesijänä ja likasankona?


      • rosmariini2

        Onko miehellä lapsia? Liikut todella vaarallisilla vesillä jos käräytät miehen. Siitä seuraa
        huutoa ja raivoa ja pahimmassa tapauksessa ero jossa kärsivät eniten lapset.
        Petetty kostonhaluinen äiti/vaimo voi tehdä lastensa isän elämän todella vaikeaksi.

        Pidä suhde omana tietonasi ja viisainta olisi lopettaa ja se pyrkiä parisuhteeseen vapaan
        miehen kanssa. Oppisit muutakin elämästä.


      • tiiiimoo
        Ihanitseköpäättää kirjoitti:

        Myös miehen törkeästi kohdeltavalta vaimolta voisi joku viisas käydä kysymässä mitä HÄN elämältään haluaa ja saa. Kaipaako hän esim.NORMAALIA parisuhdetta? Vai haluaako heittää elämänsä hukkaan uskottaman miehen pyykinpesijänä ja likasankona?

        Älkää ottako mieheltä pois sitä mitä ja miten hän saa. Pari kertaa viikossa, ketä se häiritsee? Ei vie aikaa edes lapsilta. Onpa kapeakatseista porukkaa.
        Minä käyn n. kerran vrk:ssa naapurirapussa vierailemassa, vaimon ollessa kolmivuorotöissä. Onko se teiltä pois?


      • nononou
        Donna_1 kirjoitti:

        Juuri näin. Tilanne on varatulle miehelle paras mahdollinen; hänen ei kannata tehdä mitään muutosta tilanteeseen. Ennemmin tai myöhemmin hän jää kiinni suhteestamme, jos jatkan sitä vielä. En saa häntä itselleni käräyttämällä, mutta ainakin tämä löyhässä hirressä roikkuminen loppuisi ja vaimo voisi tehdä omat päätöksensä kuultuaan totuuden miehestään.

        Oma on valintasi. Mies ei unohda perhettään. Kokenut olen miehen petoksen vuosia ja tiesin koko ajan. Hölmöintä sinun on mennä Käräyttämään. Mahdollisimman pian ja hiljaa ulos suhteesta. Vapaita miehiä on ja miten se menikään suhde parin vuoden kokeneena kertoo sen että tuo aika juuri on se parhain aika ja alamäki voi alkaa. Eli mies rakastaa naistaan joka antaa anteeksi ja unohtaa, rakkaus vaan ei ole pelkkää keksiä.


      • Donna_1
        Ihanitseköpäättää kirjoitti:

        Myös miehen törkeästi kohdeltavalta vaimolta voisi joku viisas käydä kysymässä mitä HÄN elämältään haluaa ja saa. Kaipaako hän esim.NORMAALIA parisuhdetta? Vai haluaako heittää elämänsä hukkaan uskottaman miehen pyykinpesijänä ja likasankona?

        Uskon, että vaimo haluaisi tietää, jos hänen miehellään on ollut sivusuhde näin pitkän aikaa. Hänelläkin olisi mahdollisuus uuteen onnellisempaan suhteeseen.


      • kemoto
        rosmariini2 kirjoitti:

        Onko miehellä lapsia? Liikut todella vaarallisilla vesillä jos käräytät miehen. Siitä seuraa
        huutoa ja raivoa ja pahimmassa tapauksessa ero jossa kärsivät eniten lapset.
        Petetty kostonhaluinen äiti/vaimo voi tehdä lastensa isän elämän todella vaikeaksi.

        Pidä suhde omana tietonasi ja viisainta olisi lopettaa ja se pyrkiä parisuhteeseen vapaan
        miehen kanssa. Oppisit muutakin elämästä.

        Itse vastaavassa tilanteessa. Useita kertoja jo yritetty lopettaa suhteemme varatun miehen kanssa, mutta aina vaan palataan yhteen. Miehen vaimo saanut jo useamman kerran tietää meistä, mutta silti haluaa ripustautua mieheensä. Toisaalta kai mieskin saa hänet aina jotenkin vakuuteltua uskomaan itseensä. Olen useamman kerran laittanut miehen selkä seinää vasten miettimään, mut elämältään haluaa. Kovin tuntuu kovasti kattelua ja mietintää tilanne vaativan. Kohta vuosi soudettu ja huovattu. Kuitenkin kaikesta huolimatta rakastamme toisiamme.


      • Donna_1
        kemoto kirjoitti:

        Itse vastaavassa tilanteessa. Useita kertoja jo yritetty lopettaa suhteemme varatun miehen kanssa, mutta aina vaan palataan yhteen. Miehen vaimo saanut jo useamman kerran tietää meistä, mutta silti haluaa ripustautua mieheensä. Toisaalta kai mieskin saa hänet aina jotenkin vakuuteltua uskomaan itseensä. Olen useamman kerran laittanut miehen selkä seinää vasten miettimään, mut elämältään haluaa. Kovin tuntuu kovasti kattelua ja mietintää tilanne vaativan. Kohta vuosi soudettu ja huovattu. Kuitenkin kaikesta huolimatta rakastamme toisiamme.

        Lohduttaa jotenkin tietää, että muita on samanlaisessa tilanteessa. Tämän miehen lapset ovat jo aikuisia.


      • taaaasaaaaaaaaa
        kemoto kirjoitti:

        Itse vastaavassa tilanteessa. Useita kertoja jo yritetty lopettaa suhteemme varatun miehen kanssa, mutta aina vaan palataan yhteen. Miehen vaimo saanut jo useamman kerran tietää meistä, mutta silti haluaa ripustautua mieheensä. Toisaalta kai mieskin saa hänet aina jotenkin vakuuteltua uskomaan itseensä. Olen useamman kerran laittanut miehen selkä seinää vasten miettimään, mut elämältään haluaa. Kovin tuntuu kovasti kattelua ja mietintää tilanne vaativan. Kohta vuosi soudettu ja huovattu. Kuitenkin kaikesta huolimatta rakastamme toisiamme.

        Sellasta se rakastajattaren roolissa on, yritä nyt vaan kestää. Meillä soudetaan ja huovataan, vink, vink ja kolopalloakin pelataan siinä samalla. Painetta toisinaan on purettava myös muilla golfkentillä, kliffaa on jos rakastajatarkin saa. Mekin rakastamme toisiamme rakastajattaresta huolimatta ja turhaa kuvitelmaa tuollaiset roikkumiset tai vakuuttelut, joko itsepetosta tai seliseliä kolon toivossa. Rakastajatar ei nyt ymmärrä lainkaan osaansa, aina on saanut lähteä uusille golfkentille. Aikansa se uusi viheriö kiinnostaa, mutta jotain siitä kai puuttuu, en tiedä mitä.


      • te3tgeatg

        "Mekin rakastamme toisiamme rakastajattaresta huolimatta"...
        Hieno homma, että olet noin avarakatseinen, että sallit miehen käydä tyydyttämässä tarpeitaan muillakin kolosilla! Mutta eihän se sitten uskottomuutta olekaan, vaan avoin suhde teillä? Muussa tapauksessa en kyllä sinuna puhuisi mitään rakastajattaren itsepetoksesta - jos ette ole sopineet avoimesta suhteesta, jossa myös sinä niin halutessasi voisit hakea lisäseksiä elämääsi muualta, niin vaikuttaa siltä, että selität itsellesi ja meille suu vaahdossa teidän rakkaudestanne... Sen sijaan, että ihmettelet, mitä "uudesta viheriöstä" puuttuu, kun se vaihtuu, voisit vaikka miettiä, mitä sinusta ja parisuhteestanne puuttuu, kun miehen pitää "uusia viheriöitä testailla" ???


      • aaaaaaaaaaa
        Ihanitseköpäättää kirjoitti:

        Myös miehen törkeästi kohdeltavalta vaimolta voisi joku viisas käydä kysymässä mitä HÄN elämältään haluaa ja saa. Kaipaako hän esim.NORMAALIA parisuhdetta? Vai haluaako heittää elämänsä hukkaan uskottaman miehen pyykinpesijänä ja likasankona?

        Aivan samaa mieltä!!!! Usein vielä niin, että avioparilla kaikki asiat hyvin, myös seksi... Kuitenkin se mies hakee tarkoituksella salaista & likaista seksiä.. Usein useamman huoran kanssa... Vaimolle TÄYTYY kertoa, jotta hän voi tehdä oman ratkaisunsa!


      • hjklöö
        rosmariini2 kirjoitti:

        Onko miehellä lapsia? Liikut todella vaarallisilla vesillä jos käräytät miehen. Siitä seuraa
        huutoa ja raivoa ja pahimmassa tapauksessa ero jossa kärsivät eniten lapset.
        Petetty kostonhaluinen äiti/vaimo voi tehdä lastensa isän elämän todella vaikeaksi.

        Pidä suhde omana tietonasi ja viisainta olisi lopettaa ja se pyrkiä parisuhteeseen vapaan
        miehen kanssa. Oppisit muutakin elämästä.

        Eli jos oma puolisosi tekisi samoin,et muka haluaisi asiasta tietää!!!??? Aika harvassa tuollaiset ihmiset ovat. Suurin osa meistä haluaisi tietää...


      • 88667799
        Ihanitseköpäättää kirjoitti:

        Myös miehen törkeästi kohdeltavalta vaimolta voisi joku viisas käydä kysymässä mitä HÄN elämältään haluaa ja saa. Kaipaako hän esim.NORMAALIA parisuhdetta? Vai haluaako heittää elämänsä hukkaan uskottaman miehen pyykinpesijänä ja likasankona?

        Täysin samaa mieltä!!!


      • whattodo
        Donna_1 kirjoitti:

        Juuri näin. Tilanne on varatulle miehelle paras mahdollinen; hänen ei kannata tehdä mitään muutosta tilanteeseen. Ennemmin tai myöhemmin hän jää kiinni suhteestamme, jos jatkan sitä vielä. En saa häntä itselleni käräyttämällä, mutta ainakin tämä löyhässä hirressä roikkuminen loppuisi ja vaimo voisi tehdä omat päätöksensä kuultuaan totuuden miehestään.

        Tilanteesi on juuri samanlainen kuin minunkin, ja sanonut hänellekin että sinullehan tämä tämmöinen kuvio sopii, onpahan kaksi eikä tarvi mitään päätöksiä tehdä, sanoi ettei se niin ole eikä tarkoitus olekaan olla päättämättä... hän sanoo rakastavansa ja kaipaavansa minua....no mikä siinä sitte pidättelee, eivät ole edes naimisissa, yhteisistä lapsista puhumattakaan...olen kymmeniä kertoja yrittänyt lopettaa suhteemme, monin eri sanakääntein, mutta tässä edelleen ollaan... Näemme päivittäin, viestimme, soittelemme, teemme asioita yhdessä, ei siis mikään seksisuhde... Ja samaa olen miettinyt, että pitäisikö miehen avopuolisolle kertoa, mitä mies on touhuillu viime kesästä lähtien...


      • Huhhuhmikähullu
        kemoto kirjoitti:

        Itse vastaavassa tilanteessa. Useita kertoja jo yritetty lopettaa suhteemme varatun miehen kanssa, mutta aina vaan palataan yhteen. Miehen vaimo saanut jo useamman kerran tietää meistä, mutta silti haluaa ripustautua mieheensä. Toisaalta kai mieskin saa hänet aina jotenkin vakuuteltua uskomaan itseensä. Olen useamman kerran laittanut miehen selkä seinää vasten miettimään, mut elämältään haluaa. Kovin tuntuu kovasti kattelua ja mietintää tilanne vaativan. Kohta vuosi soudettu ja huovattu. Kuitenkin kaikesta huolimatta rakastamme toisiamme.

        Niin että vaimo, jolla on miehen kanssa koti, perhe, yhteinen historia, rakkaus jne, on se joka roikkuu?? Ja sinä, miehen salapano, sivuhuora, et roiku ollenkaan? Että laitoit miehen selkä seinää vasten etkä tunne roikkuvasi?? Että vaadit miestä jättämään vaimonsa, kotinsa ja perheensä, ja vaimo on se joka roikkuu, et sinä, ulkopuolinen lutka? Anna mun kaikki kestää! 😂


      • NAISET.ON.HASSUJA
        Donna_1 kirjoitti:

        Uskon, että vaimo haluaisi tietää, jos hänen miehellään on ollut sivusuhde näin pitkän aikaa. Hänelläkin olisi mahdollisuus uuteen onnellisempaan suhteeseen.

        RATIONALISOINTI HAMSTERI TAAS JAUHAA... HALUAT RIKKOA NAISEN PERHEEN/PARISUHTEEN, JA PERUSTELET SITÄ TÄMÄN NAISEN OMALLA EDULLA... HÄPEÄ SENKIN HAMSTERI..


    • johdanto

      Niinpä suurimmat maanpetturitkin istuvat aina maan korkeimmilla virkapaikoilla.

      • Timontuntija

        Onko tämä Timo liikkeessä aina ja useasti?


      • Arvatenkin_Timo

        Tuossahan nuo arvaukset on "Kalevikullin" kommentissa esitetty.
        Arvatenkin kyseessä on viisikymppinen, vaalennetun/sävytetyn, lyhyen tukan omaava, noin 185 senttinen, normaalivartaloinen, sinisilmäinen mies.
        Liikkeessä on sisällä ja liikenteessä autolla t. autoilla:


    • sinisimä

      heippa, mulla oli kanssa suhde varattuun mieheen, lähetin teksiviestiä hänelle ja kerroin meistä, sit suhde loppui, mutta saan tältä mieheltä viellä viestiä ja on kova ikävä, meillä molemilla,on tää niin vaikeeta näinkin, kun tietää miten hyvää seksiä meillä oli.

      • Donna_1

        Kerroitko hänen vaimolleen? Miten vaimo reagoi siihen?
        Niin luulen, että meillekin kävisi. Mies jäisi vaimonsa luokse ja minulle jäisi kaipuu.


      • eivoiymmärtää
        Donna_1 kirjoitti:

        Kerroitko hänen vaimolleen? Miten vaimo reagoi siihen?
        Niin luulen, että meillekin kävisi. Mies jäisi vaimonsa luokse ja minulle jäisi kaipuu.

        Näinhän se menee, kakkosen on pysyttävä karsinassaan. Miten ihmeessä naiset yhä edelleen haksahtavat moiseen?


      • sinisimä
        Donna_1 kirjoitti:

        Kerroitko hänen vaimolleen? Miten vaimo reagoi siihen?
        Niin luulen, että meillekin kävisi. Mies jäisi vaimonsa luokse ja minulle jäisi kaipuu.

        kerroin hänen vaimolle, möykkäsi ja antoi miehelle anteeksi.


      • voivoivoi

        Semottii ne on Timojen vaimot.


    • satuttettu

      joo itse kokeneenä tollaset naiset on sanoko mitä ne ei ymmärrä et se mies ei oo vapailla markkinoilla niin on hyvä osata sanoa ei ja miehelle et kannattaa ensin set viä ongelmat vaimonkaa kasvokkain eikä hakea lohtua toisen naisen housuista... sillä saa ongelmat ratkeamaan ku hyppää toisenkaa sänkyy ku omalta eisaa se ei ole ku korvike ja jännityksen hakua mut ei oikeeta rakkautta

    • Itkettää

      Minullakin oli suhde aviossa olevaan mieheen melkein kolme vuotta.
      Rakastin häntä aivan mielettömästi, ja hänkin kertoi rakastavansa minua ja
      aikoi myös erota.
      Todennäköisesti ero kaatui raha-asioihin.
      Raha oli hänelle rakkaampaa kuin minä.
      Minä voin todella huonosti suhteessamme, vaikka tunteet olivat syvät.
      Sitten päätin näyttää hänelle, että miltä tuntuu, kun hän makaa yönsä (siis minulle toisen naisen) toisen naisen kanssa.
      Petin häntä tarkoituksella 2 kertaa (oli muuten hirveää vääntämistä, kun tunteet oli toisaalla)
      ja kerroin hänelle.
      Hän sanoi, ettei halua olla enää missään tekemisissä tällaisen hutsun kanssa.
      Ai minä hutsu! Mikäs hän sitten on??? Petturi, valehtelija ja ilmeisesti myös narsisti.
      Sitten alkoi syytellä, että olen tartuttanut hänelle hivin.
      Menin saman tien kaikkiin testeihin ja vielä uusintatesteihin 3 kk päästä vaikka pettämisestä oli kulunut jo yli vuosi.
      Sain kaikista puhtaat paperit.
      Halusin lähettää kopiot hänelle papereista, mutta ei halunnut niitä, eikä myöskään suostunut itse menemään testeihin.
      Olen täysin päreinä tästä kaikesta ja jossain vaiheessa mietin itsaria.

      Olen harkinnut, että teen rikosilmoituksen aiheettomasta syyttelystä.
      Minulla on vielä vuosi aikaa tehdä se, jos haluan.
      Mietin myös sitä, että kerron hänen muijalleen kaiken.

      Hyvät naiset!
      Laittakaa ne puolisonne kettingillä keittiön pöydänjalkaan kiinni, älkääkä
      päästäkö niitä yksin mihinkään!!!
      Varatut miehet ovat koko ajan meidän sinkkunaisten kimpussa baareissa.

      • voisinkkua

        Ja oma osuutesi, kestääkö se syynin?


      • ITKETTÄÄ
        voisinkkua kirjoitti:

        Ja oma osuutesi, kestääkö se syynin?

        Mitähän mahdat tuolla syynillä tarkoittaa?
        Mä otan aina vastuun kaikista teoistani ja myönnän, että olen tehnyt väärin.
        Hän se halusi puhelinnumeroni, en minä sitä hänelle tyrkyttänyt.
        Myönnän, että ei olisi pitänyt antaa.
        Rakastuin kuitenkin häneen ensi silmäyksellä ja se onkin ainoa puolustukseni tai toinen on se, että mä olin vapaa.
        Tämä suhde oli kuitenkin sellainen opetus, että en moiseen enää koskaan lankea,
        vaikka joutuisin loppuelämäni olemaan yksin.


      • singe

        Varattu mies ei käytä sormusta ja suoraan kysymykseen vastaa "olen vapaa". Totuus selviää ajan myötä, kun on jo tunteet pelissä. On omasta vahvuudesta kiinni, pystyykö kuuntelemaan järjen ääntä ja potkaisemaan petturin pellolle.


      • voiurpo

        "Olen harkinnut, että teen rikosilmoituksen aiheettomasta syyttelystä.". Oletko nyt vähän vajokki?


      • itkettää1

        Taidat itse olla vajokki!!!
        Miltäs sinusta tuntuisi, jos joku alkaisi syytellä sinua, että olet tartuttanut hivin tälle syyttelijälle, joka itse ei ole käynyt testeissä?
        Siis todella aiheeton syyttely! Tuntuisiko kivalta?


      • o.Ohhoh
        itkettää1 kirjoitti:

        Taidat itse olla vajokki!!!
        Miltäs sinusta tuntuisi, jos joku alkaisi syytellä sinua, että olet tartuttanut hivin tälle syyttelijälle, joka itse ei ole käynyt testeissä?
        Siis todella aiheeton syyttely! Tuntuisiko kivalta?

        Tässä tarkoitettiin varmaankin sitä, että jos syyttely on osoitettu vain sinulle, sillä ei taida olla rikoslaillista meriittiä. Eri asia olisi jos hän olisi huudellut sitä ympäri kyliä. Mies ei ole muuta halunnut kuin pelästyttää sinut "pettämisesi" seurauksista.


      • ITKETTÄÄ

        Otin todellakin selvää poliisilta, että niiden todisteiden perusteella, millä hän minua syytteli
        (e-mailit ja tekstiviestit, jotka ovat vieläkin tallessa), voin tehdä kahden vuoden kuluessa
        asiasta rikosilmoituksen.
        Tämä on faktaa!!!


      • o.Ohhoh
        ITKETTÄÄ kirjoitti:

        Otin todellakin selvää poliisilta, että niiden todisteiden perusteella, millä hän minua syytteli
        (e-mailit ja tekstiviestit, jotka ovat vieläkin tallessa), voin tehdä kahden vuoden kuluessa
        asiasta rikosilmoituksen.
        Tämä on faktaa!!!

        Ahaa... Tuo on uusi tieto minulle. Oletin, ettei näin olisi. Pahoitteluni! Olin väärässä.


      • ITKETTÄÄ kirjoitti:

        Mitähän mahdat tuolla syynillä tarkoittaa?
        Mä otan aina vastuun kaikista teoistani ja myönnän, että olen tehnyt väärin.
        Hän se halusi puhelinnumeroni, en minä sitä hänelle tyrkyttänyt.
        Myönnän, että ei olisi pitänyt antaa.
        Rakastuin kuitenkin häneen ensi silmäyksellä ja se onkin ainoa puolustukseni tai toinen on se, että mä olin vapaa.
        Tämä suhde oli kuitenkin sellainen opetus, että en moiseen enää koskaan lankea,
        vaikka joutuisin loppuelämäni olemaan yksin.

        Nimimerkki "Itkettää" kirjoitit:

        "Hän se halusi puhelinnumeroni, en minä sitä hänelle tyrkyttänyt."

        Vastaan:

        Itselläni on salainen puhelinnumero enkä totisesti anna sitä kenellekään vieraalle miehelle, vaikka hän kuinka pyytäisi. Tosin olen naimisissa, toisin kuin sinä nimimerkki "donna_!". Edes nuoruuden kihlatullani ei ole puhelinnumeroani, vaikka minulla ei olekaan periaatteessa mitään häntä vastaan - saati, että OLISIN ANTANUT SALAISEN PUHELINNUMERONI VAIKKA JOLLEKULLE 17. VUODEN TAKAISELLE SATUNNAISELLE TUTTAVUUDELLE!

        Ensikerran, kun joku varattu tai muutoin epäluotettava mies "vonkaa" puhelinnumeroasi, ÄLÄ ANNA SITÄ!


      • itkettäää

        maruna_alkuperäinen !
        Kiitos neuvoistasi, mutta jos luit ensimmäisen kirjoitukseni tarkkaan, niin
        huomasit, että olen jo ottanut opikseni ilman sinun ohjeistusta!
        Kirjoitin näin:
        Tämä suhde oli kuitenkin sellainen opetus, että en moiseen enää koskaan lankea,
        vaikka joutuisin loppuelämäni olemaan yksin.


      • Terry
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Nimimerkki "Itkettää" kirjoitit:

        "Hän se halusi puhelinnumeroni, en minä sitä hänelle tyrkyttänyt."

        Vastaan:

        Itselläni on salainen puhelinnumero enkä totisesti anna sitä kenellekään vieraalle miehelle, vaikka hän kuinka pyytäisi. Tosin olen naimisissa, toisin kuin sinä nimimerkki "donna_!". Edes nuoruuden kihlatullani ei ole puhelinnumeroani, vaikka minulla ei olekaan periaatteessa mitään häntä vastaan - saati, että OLISIN ANTANUT SALAISEN PUHELINNUMERONI VAIKKA JOLLEKULLE 17. VUODEN TAKAISELLE SATUNNAISELLE TUTTAVUUDELLE!

        Ensikerran, kun joku varattu tai muutoin epäluotettava mies "vonkaa" puhelinnumeroasi, ÄLÄ ANNA SITÄ!

        Ihme pelittämistä.
        Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,
        jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"....


      • aamutuimaan
        itkettäää kirjoitti:

        maruna_alkuperäinen !
        Kiitos neuvoistasi, mutta jos luit ensimmäisen kirjoitukseni tarkkaan, niin
        huomasit, että olen jo ottanut opikseni ilman sinun ohjeistusta!
        Kirjoitin näin:
        Tämä suhde oli kuitenkin sellainen opetus, että en moiseen enää koskaan lankea,
        vaikka joutuisin loppuelämäni olemaan yksin.

        Jos minä en halua antaa puhelinnumeroani jollekin, niin annan yhden väärän numeron omaan oikeaan numerooni. Eipä tule soittoja!


      • Terry kirjoitti:

        Ihme pelittämistä.
        Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,
        jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"....

        REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ ESIINTYVÄ Terry kirjoitit minulle:

        "Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,

        jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"...."

        Vastaan sinulle:

        Mitähän Hollywood fantasioita rakentelet päässäsi "Terry".
        Kuten jo kirjoitin minun yksityinen puhelinnumeroni on salainen.
        Eli rautalangasta väännettynä: kotikännykkäni numero on salainen enkä jakele sitä kenelle vain, varsinkaan millekään vonkamiehelle. Tunnen monia muitakin ihmisiä, joiden kotinumero on salainen. Mitä "pelittämistä" siinä on?

        Missään en ole puhunut tai kirjoittanut mistään USEAMMASTA KOTIKÄNNYKÄSTÄ. Sen sinä keksit ihan itse.

        Minulla taitaa olla aika vähän salattavaa esimerkiksi sinuun verrattuna REKISTERÖIMÄTÖN nimimerkki "Terry", kun voin osallistua tällaiseenkin keskusteluun REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.


      • Terry
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ NIMIMERKILLÄ ESIINTYVÄ Terry kirjoitit minulle:

        "Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,

        jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"...."

        Vastaan sinulle:

        Mitähän Hollywood fantasioita rakentelet päässäsi "Terry".
        Kuten jo kirjoitin minun yksityinen puhelinnumeroni on salainen.
        Eli rautalangasta väännettynä: kotikännykkäni numero on salainen enkä jakele sitä kenelle vain, varsinkaan millekään vonkamiehelle. Tunnen monia muitakin ihmisiä, joiden kotinumero on salainen. Mitä "pelittämistä" siinä on?

        Missään en ole puhunut tai kirjoittanut mistään USEAMMASTA KOTIKÄNNYKÄSTÄ. Sen sinä keksit ihan itse.

        Minulla taitaa olla aika vähän salattavaa esimerkiksi sinuun verrattuna REKISTERÖIMÄTÖN nimimerkki "Terry", kun voin osallistua tällaiseenkin keskusteluun REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.

        Reaktiosi itkupotkupitoisuuden perusteella,
        voisi kyllä päätellä jotain ihan muuta,
        paitsi jotain "Hollywoodista" peräisin. Tanden-sokuho
        on hyvä harjoitusmuoto, joka varmasti ennaltaehkäisee hyperventilointiasi. Ja sillä on erittäin vähäistä relevanssia, kuinka "rekisteröity" nimimerkki kenelläkin täällä on. Nimimerkki se silti on. Elikkä jos nyt yrität
        tuollaisella vaivaisella vuodatuksella horjuttaa uskoani itseeni tai loukta intellektiäni, niin voisit lakata yrittämästä ja oikeasti edes yrittää. :D Todellakaan kukaan EI puhunut monesta kotipuhelimesta mitään. Mistäs sen sait tähän? Totesin vaan, että monella saattaa olla töiden puolesta yksi numero, on vaikka työnantaja sen määrännyt, ja toinen mitä käytetään kun ei olla töissä. Vai luetun ymmärtäminen on jo noin haasteellista? Taitaa se oma nimimerkkisi olla rekisteröinnistä huolimatta samaa kategoriaa kuin
        se salattu kotinumerosikin. Onneksi ei kukaan pyytänyt sinua sitä jakelemaan.
        Yleensä salaukseen on aina jokin syy,
        kerrot itsellesi mitä ikinä haluat. ;)
        Toivottavasti sitä ei tarvitse vielä rautalangasta sinulle vääntää. Ihan aiheetta salaat puhelinnumerosi.
        Tekstisi perusteella, ei kukaan tee sillä mitään muutenkaan. No paitsi ehkä joku onneton - Hollywoodista. ;)


      • Melons
        ITKETTÄÄ kirjoitti:

        Otin todellakin selvää poliisilta, että niiden todisteiden perusteella, millä hän minua syytteli
        (e-mailit ja tekstiviestit, jotka ovat vieläkin tallessa), voin tehdä kahden vuoden kuluessa
        asiasta rikosilmoituksen.
        Tämä on faktaa!!!

        Oliko kyseessä todellakin tämä YÖNTimo, joka on tunnettu piireissä?


      • Terry kirjoitti:

        Reaktiosi itkupotkupitoisuuden perusteella,
        voisi kyllä päätellä jotain ihan muuta,
        paitsi jotain "Hollywoodista" peräisin. Tanden-sokuho
        on hyvä harjoitusmuoto, joka varmasti ennaltaehkäisee hyperventilointiasi. Ja sillä on erittäin vähäistä relevanssia, kuinka "rekisteröity" nimimerkki kenelläkin täällä on. Nimimerkki se silti on. Elikkä jos nyt yrität
        tuollaisella vaivaisella vuodatuksella horjuttaa uskoani itseeni tai loukta intellektiäni, niin voisit lakata yrittämästä ja oikeasti edes yrittää. :D Todellakaan kukaan EI puhunut monesta kotipuhelimesta mitään. Mistäs sen sait tähän? Totesin vaan, että monella saattaa olla töiden puolesta yksi numero, on vaikka työnantaja sen määrännyt, ja toinen mitä käytetään kun ei olla töissä. Vai luetun ymmärtäminen on jo noin haasteellista? Taitaa se oma nimimerkkisi olla rekisteröinnistä huolimatta samaa kategoriaa kuin
        se salattu kotinumerosikin. Onneksi ei kukaan pyytänyt sinua sitä jakelemaan.
        Yleensä salaukseen on aina jokin syy,
        kerrot itsellesi mitä ikinä haluat. ;)
        Toivottavasti sitä ei tarvitse vielä rautalangasta sinulle vääntää. Ihan aiheetta salaat puhelinnumerosi.
        Tekstisi perusteella, ei kukaan tee sillä mitään muutenkaan. No paitsi ehkä joku onneton - Hollywoodista. ;)

        Kuulehan Terry vai TE, kyllä se sinä olet tässä joka raivoaa, ja koettaa vääntää valkoista mustaksi.

        Mitä "suomi.24.fi" profiilini perustietoihin tulee, ne pitävät täysin yhtä
        omalla nimelläni olevan "Facebook" - profiilin kanssa. Ja kaikesta esittämästäni faktatiedoista löytyy MUSTAA VALKOISELLA, puheideni pohjaksi: TUTKINTOTODISTUKSISTA VIHKITODISTUKSIIN JA TALONKIRJAOTTEISIIN, olemattomat potilastietoni mukaan lukien.

        Nyt kun sinä REKISTERÖITYMÄTÖN NIMIMERKKI Terry/TE koetat noin kovin haastaa kommenteissasi riitaa, ja väittää elämääni "pelittämiseksi".
        herää kysymys: OLETKO SINÄ SE HENKILÖ JOKA LEVITTELEE MINUSTA PERÄTTÖMIÄ JUTTUJA NETISSÄ? Sinunko "Terry"/ TE IP-osoitteesi takaa löytyy kieroutunut kiusaaja, joka koettaa mustamaalata mm. minua?


      • Ei_ole_muusikko
        Melons kirjoitti:

        Oliko kyseessä todellakin tämä YÖNTimo, joka on tunnettu piireissä?

        Kyllä Timo kait YÖ-yhtyettä kuuntelee, vaikkei sen jäsen olekaan.
        Mistähän piireistä puhut? Erotiikkaravintoloissa kävijöiden piireistä vai liikemiesten piireistä puhut?

        Joku Timo on ainakin viisikymppinen, eronnut, noin 185 senttinen, sinisilmäinen mies, jolla on vaalennettu/vaaleaksi sävytetty, lyhyt tukka.


      • paapaaapaa

        Kai hää bassoo näprää.


      • niggafucker-crackho
        ITKETTÄÄ kirjoitti:

        Mitähän mahdat tuolla syynillä tarkoittaa?
        Mä otan aina vastuun kaikista teoistani ja myönnän, että olen tehnyt väärin.
        Hän se halusi puhelinnumeroni, en minä sitä hänelle tyrkyttänyt.
        Myönnän, että ei olisi pitänyt antaa.
        Rakastuin kuitenkin häneen ensi silmäyksellä ja se onkin ainoa puolustukseni tai toinen on se, että mä olin vapaa.
        Tämä suhde oli kuitenkin sellainen opetus, että en moiseen enää koskaan lankea,
        vaikka joutuisin loppuelämäni olemaan yksin.

        irstas pillunjakaja oot


    • kultapölyä

      Jännää, Naiset mietti mikä miesten pään menoksi, mutta se suhde on kahden kauppa eli kumpikin haluaa toisen läheisyyttä, Olen mies onnellisessa parisuhteessa ja on jälkikasvuakin. Eli elämä ok, Muutenkin elämä ihanasti rakastan vaimoani yli kaiken oltu yhdessä jo 30v ja vieläkin se vaimo on kaikkein ihanin ihminen maailmassa, Silti saan kauppareissuilla silloin tällöin naisilta ankaria tuijotuksia ja silmäpeliä, nuoruudessa se oli aina *varma nakki* periaatteella eli kyllä ne naiset osaa vongata varattua. Eikä se mies ole jo aloittaa. Kyyllähän kotona ei kaikki kohdallaan jos täytyy pettää, ja kaikilla ne kiukkupäivät aina joskus on mut ne kuuluu elämään.

      • Donna_1

        Monista avioliitoista seksi on loppunut kokonaan. Vaimosi saa olla tyytyväinen, että hänellä on vielä 30 vuoden jälkeen mies, jota muutkin vilkuilevat.
        Minulla ei kyllä ole mitään kiukkupäiviä...


    • Mirkku76

      Et sinä lortto pysty tekemään mitään oikein. Älä turhaan vaivaa päätäsi asialla.

    • pelinainen--

      Et sinä hyödy mitään siitä, että kerrot vaimolle. Olet nyt vain yksipuolisesti rakastunut ja typerä, koska rakastajasi käyttää sinua vain hyväkseen. Ala elämään omaa elämääsi, äläkä tyydy toisen rippeisiin. Et sinä kunnollista miestä rakastajastasi kuitenkaan saa, vaikka käräyttäisitkin tämän. Todennäköisesti ei edes alkaisi suhteeseen kanssasi, koska olisi niin vittuuntunut tempustasi tai sitten alkaisi pettämään myös sinua hyvin nopeasti.

      • Kyllälähteetaas

        Miten niin käyttää hyväkseen?

        Eikö kumpikin muka saa seksiä?


    • Tottakai pystyt. Itse en ole ELÄISSÄNI edes ryhtynyt varattua miestä tapilemaan,
      vaikka ystävyys onkin sitten katkennut siihen, että "homma ei etene".
      Suusanallisesti olen joskus voinut flirttailla, mutta siitäkin on aikaa!
      Kuten profiilistani näkee elelen 16. vuotta saman miehen rinnalla, jonka kanssa myös aikanaan avioiduin.

      Sinulle ohjeeksi "donna_1" tee kuten minä ja moni muukin on tehnyt, älä lähde edes "deittailemaan" miestä, joka
      - on naimisissa,
      - on kihloissa,
      -elää avoliitossa (eli saman katon alla)
      jonkun toisen naisen kanssa!

      Hyvää jatkoa "Donna_1", olitpa sitten oikeasti Susanna, Tuula, Tuija, Timo tai Meeri! Koitahan pärjäillä, olit sitten naimisissa tai naimaton!

    • Mietipätätä

      Katsoitko televisiosta vähän aikaa sitten tulleen Kakkosnaisen tarinan? Ellet kannattaisia katsoa, pontti ei tosin ollut kakkosena olo vaan muodonmuutos, kaunistuminen. Mutta niimpä vain pontiksi tuli kakkosena olo - voi vain ihmetellä mikä katkeruus naisen sisällä oli kun vieläkin jo uudessa suhteessa olleena, piti ihan televisioon tulla ripittäytymään (ja kostamaan). Hänelle kakkossuhde oli ollut jotain ainutlaatuista ja uskomatonta mutta ilmeisesti miehelle ei vaikka niin oli antanut ymmärtää.

      Katkeruus tulee sinunkin elämääsi enemmin tai myöhemmin. Mies ei jätä perhettään koska se on hänen elämäänsä. SInä olet mukavaa piristystä ja seikkailua, joka kestää se minkä kestää. Viimeistään kun uskallat myöntää tosiasiat kuten sen, että olet ukkomiehen viihdyke, suhteenne voisi vedelleä viimeisiään. Mies palaa entiseen tuttuun ja rakkaaseen arkeen, sinä jäät loukattuna yksin.

    • Donna_1

      Kiitos teille kaikille hyvistä vastauksista ja kommenteista. Muiden ihmisten mielipiteiden kuuleminen selkeyttää omia ajatuksia. Varattua ei tosiaan pitäisi ruveta tapailemaan; siitä voi seurata paljon sydänsuruja. Toivon vielä löytäväni ihan oman kullan, joka nukkuu yöt vieressäni.

      • Bumerangi

        Niinhän sinä luulet. Muka Donna..provoileva narttu sinä olet. Sun kaltaiset saakoon maistaa vaan omaa lääkettään korkojen kera. Mene vaan yhteen rakastamasi miehen kanssa, toivottavasti hän alkaa pettämään sinua selkäsi takana. Sen olet ansainnut, et yhtään sen enempää. Jos se sinua kasvattaa tajuamaan elämästä muutamia tärkeitä opetuksia olet valinnut viisauden tien, mutta jos ei kasvata, olet täydellisen tyhmä!


      • yhteinen

        Onko oikeutta nimitellä ketään? Mielipide voi olla mutta, nimittely on jo haukkumista. Pitää muistaa, että älä koskaan vanno mitään. Itse voit olla joskus syystä tai toisesta vastaavassa tilanteessa.


      • petettyjouseasti

        Donna...itse vaimona olisin syvästi kiitollinen jos edes se toinen nainen olisi mulle rehellinen jos ei oma mies ei siihen pysty.ei kukaan halua elää valheellisessa liitossa. vaimollakin on oikeus valita ja omakohtaisesti voin sanoa että mun päätöstäni elää/jatkaa tai olla jatkamatta onnettomassa/valheellisessa suhteessa ei nuo lapset tai taloudelliset asiat vaikuta.


      • 4561236890

        Toivottavasti ymmärrät ihan aikuisten oikeasti, kuinka suuren virheen olet tehnyt! Miltä sinusta tuntuisi, jos joskus joudut itse vaimon roolissa vastaavaan tilanteeseen.. Miehesi pettää sinua jonkun huoran kanssa, ja itse kuvittelet teidän olevan onnellisia.. Vasta sitten todellakin ymmärtät. Se on kuin veitsen isku suoraan sydämeen. Sillä erolla vain, että toipuminen on PALJON hitaampaa..


    • Terry

      Kannattaisikohan lopettaa lorttoilun ja pelehtimisen
      höpö-höpömaassa varattujen kanssa ja hankkia
      ihan oman, vapaan miehen!? On noita hyvännäköisiä,
      kivoja mammoja tullut vastaan, ja aivan varmasti olisi
      kovaa ja kivaa menoa sen jälkeen. Aina ovat yhtä pettyneitä,
      kun sanon, että en niin sinusta väliä, mutta ajatteles miestäsi.
      Mikä ihmeen syy onnettomaan suhteeseen on, itse en aio
      olla katalystina, kenellekään, millään tapaa!
      Jamppa kenen kanssa pidät niin kivaa, on selkärangaton
      ja munaton ruttupalli, ja kertomasi perusteella, niin olet sinäkin.
      Oma vika kun varattuihin sekaannut!

    • eipetetä

      Kyllä se suhde vaan kannattaa lopettaa. Itse olen pysynyt erossa varatuista miehistä kahden ajatuksen voimin. Ensinnäkin se, että mikä tekisi minusta erikoisen verrattuna siihen petettyyn naiseen. Todennäköisesti olisin vain seuraava petetty vaimoke, jos nyt miestä edes itselleni saisin (ja tämä on niin nähty ja todeksi todettu lähipiirissä). Ja toisekseen, miltä minusta tuntuisi jos itse olisin se kotona odottava petetty vaimo.

      Nuo kaksi asiaa ovat saaneet minut pitämään näppini erossa varatuista miehistä, vaikka mahdollisuuksia onkin ollut.. Eli ota onkeesi ja eroa kun vielä olet kaikin puolin kunnossa.

      • Terkku

        No, jos mies on jo pettänyt vaimoa, niin ei se suhteen lopettaminen muuta miksikään sitä miehen uskottomuutta. Toki itsensä takia aloittajan ehkä kannattaa lopettaa suhde, jos kokee sen henkisesti liian raskaaksi.


      • eipetetä

        No juuri niinhän minä sanoin. Mies siitä tuskin muuttuu, joten jos kerran aloittaja alkaa häneen rakastua, niin eiköhän se suhde kannata vain lopettaa ennen kuin sydänsurut moninkertaistuvat?

        Aloittaja tulee olemaan mitä todennäkisimmin joko se ikuinen kakkonen tai sitten se myöhemmin petettävä ykkönen. Sen lisäksi hän aiheuttaa vielä mielipahaa nykyiselle vaimokkeelle, kun nuo sivusuhteet tuppaavat yleensä jossain vaiheessa paljastumaan. Kaiken lisäksi pettäjä yrittää kuitenkin usein madella takaisin kotiin (kun kaikki ei niin huonosti sitten ollutkaan), suuntaa innoissaan sinkkumarkkinoille tai sitten "hyvällä tuurilla" kakkonen päätyy tosiaan loppujen lopuksi petetyksi ykköseksi. Sama pätee niin miehiin kuin naisiinkin, me naiset olemme tässä asiassa ottaneet tasa-arvoistumisen tosissaan ja moni puuhailee jo tismalleen samaan malliin miesten kanssa.

        Tämän saman kierteen olen päässyt näkemään lähipiirissäni monta kertaa ja vaikka yleistyksiä ei juuri kannata tehdä, niin olen kyllä itselleni vakuuttanut että nuo kaksi jo aiemmassa viestissä mainitsemaani syytä ovat hyviä perusteluja välttää varattuja miehiä. Toisin kuin monet, minä en tuomitse näitä kamalalta kalskahtavia kakkosia. Tunnen jopa jossain määrin sääliä heitä kohtaan. Jos syyllistä pitää etsiä, niin se on kyllä se varattu, kumppaniaan pettävä osapuoli. Mutta oman hyvinvoinnin kannalta lienee parempi vältellä näitä varattuja tyyppejä, niin miehiä kuin naisiakin.


      • Donna_1
        eipetetä kirjoitti:

        No juuri niinhän minä sanoin. Mies siitä tuskin muuttuu, joten jos kerran aloittaja alkaa häneen rakastua, niin eiköhän se suhde kannata vain lopettaa ennen kuin sydänsurut moninkertaistuvat?

        Aloittaja tulee olemaan mitä todennäkisimmin joko se ikuinen kakkonen tai sitten se myöhemmin petettävä ykkönen. Sen lisäksi hän aiheuttaa vielä mielipahaa nykyiselle vaimokkeelle, kun nuo sivusuhteet tuppaavat yleensä jossain vaiheessa paljastumaan. Kaiken lisäksi pettäjä yrittää kuitenkin usein madella takaisin kotiin (kun kaikki ei niin huonosti sitten ollutkaan), suuntaa innoissaan sinkkumarkkinoille tai sitten "hyvällä tuurilla" kakkonen päätyy tosiaan loppujen lopuksi petetyksi ykköseksi. Sama pätee niin miehiin kuin naisiinkin, me naiset olemme tässä asiassa ottaneet tasa-arvoistumisen tosissaan ja moni puuhailee jo tismalleen samaan malliin miesten kanssa.

        Tämän saman kierteen olen päässyt näkemään lähipiirissäni monta kertaa ja vaikka yleistyksiä ei juuri kannata tehdä, niin olen kyllä itselleni vakuuttanut että nuo kaksi jo aiemmassa viestissä mainitsemaani syytä ovat hyviä perusteluja välttää varattuja miehiä. Toisin kuin monet, minä en tuomitse näitä kamalalta kalskahtavia kakkosia. Tunnen jopa jossain määrin sääliä heitä kohtaan. Jos syyllistä pitää etsiä, niin se on kyllä se varattu, kumppaniaan pettävä osapuoli. Mutta oman hyvinvoinnin kannalta lienee parempi vältellä näitä varattuja tyyppejä, niin miehiä kuin naisiakin.

        Viisaasti kirjoitettu.


      • petettyjouse

        näin kun jokainen nainen ajattelisi...ei annettaisi edes mahdollisuutta varattujen miesten käyttäytyä näin


    • Terry

      P.S

      Ja mitä hiivattia esim. te naiset aina osoittelette sormella,
      yleistäe, että kaikki miehet ovat pukkeja ja pettureita?
      Itse edesautat samaa kuraa, elikkä et ole pennin jeniäkään
      pettäjäukkeliasi parempi! Seksi on seksi, mutta en usko,
      että mainitsemasi rakkaus on ihan molemminpuolinen.
      Toivottavasti saat tuntea nahoissasi vielä pitkään sen,
      mille polulle olet lähtenyt! Päivän päätteeksi,
      et ole muuta kun vararoskis...

    • Ehkäehkäet

      Tuskin pystyt.

    • elv3

      Kakkosnaisia mielestäni moralisoidaan turhankin herkästi. Olen itsekin kakkonen. ja tyytyväinen En tarvitse miestä muuhun kuin seksiin. Olen pari kertaa erehtynyt parisuhteeseen ottamalla miehen kotiini asumaan. Siinäpä nuo sohvilla makasivat elätettävinä Pari kertaa olen seurustellut eronneen kanssa. Olet jatkuva kakkonen. Aika menee entisten perheitten luona. Sinkkumarkkinat ovat täynnä uskomattomia vihtoreita.

      • Donna_1

        Olen osittain samaa mieltä. Olen saanut muuten elää elämääni vapaasti ja varattu mies on antanut minulle vain hyviä hetkiä.
        Sinkkujen taso ainakin minun ikäluokassani on surkea.


    • Pidä

      Ihmeessä varattu mies, se antaa elämään henkistä ja fyysistä sisältöä.

    • naisetkinmakaa1

      no huhu mitä soopaa täällä kirjotetaan ja yleistetään miehistä... kyllä ne naisetkin kuule ihan samalla lailla ovat miesten elätteinä makaa siellä sohvalla siinä missä mieskin, että silleen joten turha yleistää miehiä siinä asiassa !!! useinmiten se nainen lähtee rikkaan miehen elätiksi, että sillain.

    • hohhoo

      No hei, jatka seksisuhteessa ja aloita seurustelusuhde toisen miehen kanssa... ei se nyt sen vaikeempaa ole :)

      • Donna_1

        Tuokin on yksi vaihtoehto.


    • omavalinta

      Varattu mies on hyvä!Ei kitise turhia antaa kunnon seksiä ei tarvitse aamupuuroja keitellä lähtee pois kun sanotaan.Minä vain nautin.

      • Reppanaolet

        SINÄ et tiedä elämästä ja sen nautinnoita yhtään mitään!


      • omavalinta

        SINÄ et taida tietää siitä mitään kuulostat kateeliselta!


    • Jos Sinä haluat saada hellyyttä ja Sydämen Rakkautta osaksesi,
      LOPETA HYVISSÄ AJOIN SUHTEESI VARATTUUN MIEHEEN.
      HÄN ELÄÄ SINUSTA VAIN NAINNILLA. SE EI RIITÄ HENGEN RAKKAUTEEN MISSÄÄN VIHEESSA.
      Minulla on ollut "salasuhde"34 vuotiaan pullukan kanssa mutta siitä suhteesta on puuttunut se henkinen puoli täysin. En ole ollut onnellinen hänen kanssansa.
      Minä(kin) kaipaan Sydämen Rakkautta. Vaimoni ei ole sitä osannut minulle antaa.
      MUTTA LOPETA IHMEESSÄ SINÄ SUHTEESI SEN VARATUN UKON KANSSA JA ALA ELÄÄ NORMAALIA ELÄMÄÄ SINUSTA KIINNOSTUNEEN POIKAMIEHEN KANSSA.

      • rakastajakin

        En ymmärrä et ole tyytyväinen mistään et rakastajasta etkä vaimosta.Pitäisikö sinun katsoa peiliin missä vika.


    • rimputtelija

      Soita vaan hänen vaimolleen, näin sinä varmasti pääset parhaiten hänestä eroon.

      Itse tei juuri niin kun halusin lopettaa parivuotta kestäneen suhteen varattuun mieheen. Tosin en rakastanut häntä, suhteemme perustui pelkästään seksiin.

      En halua mitään vakituista suhdetta, haluan olla yksin määrätä itse menemisistäni.

    • Varaamaton_mies

      Pelkosi on aiheellinen, mitään tuollaista, mitä nyt koet, et tule kokemaan normaalissa parisuhteessa. Viimeistään parin vuoden ensihuuman jälkeen seksistä on kadonnut kaikki se, mitä nyt pidät täydellisenä. Arkiseksi on aivan toista kuin salaseksi pari kertaa viikossa.Tuollaiset sydämen ja hengen ikuiset rakkaudet ovat höpöhöpöä. Aitoa rakkautta on vain parisuhteen alussa ja uskovaisten puheissa. Suurimpia yhdessä pitäviä elementtejä ovat lapset ja yhteinen asuntolaina.

    • Tikkakoskelta

      Jokainen sopukkani..viimeiseen soluuni asti huutaa hänen kosketustaan.
      Siniset silmäni täyttyvät kyynelistä, kun ajattelen tätä miestä.

    • Timo_mies
    • preussilainen

      Tollo oot ollu alunperin kun oot menny sekottamaan perheellisen miehen elämää. Nosta nopsaan kytkintä ennenkuin jotain peruuttamatonta vahinkoa sattuu perheelle.

    • tikkakoskeltakanssa

      juupa juu, se että hän tuntee jokaisen sopukkasi niin tarkoitat varmaan poskihampaan koloa ja sitten hanurissasi sitä divertikkeliä mitä se kusisella kullillaan hoonaa, oletko muuten huomannut että ns emätin yhdyntä kiinnostaa häntä aina vaan harvemmin, tapaamisissanne hänellä on aina liukuvoide mukana, hmm miksiköhän

      • Susannalle_tiedoksi

        Eipä ole poskihampaassa koloa eikä sen puoleen divertikkeleitäkään,
        toisin kuin iäkkäillä sukulaisilla. Vielä vähemmän minulla on suhde sinun ex-mieheesi. Kiva, että kerroit näin kaikille, hänen olevan pyllymies.
        Vaikka en minä sillä tiedolla mitään tee, sillä en aio edes aloittaa suhdetta ex-mieheesi.


    • Youcandoit

      Vähän outo otsikkokysymys, että pystytkö lopettamaan suhteen. Tottakai pystyt, jos päätät. Olethan aikuinen nainen, joka toivottavasti tuntee oman arvonsa.
      Eikö paras tapa antaa samalla mitalla ole se, että alat itse sivusuhteeseen tuon uuden miehen kanssa?

    • Sydänsuruja

      Lopeta suhde mahdollisimman pian.Itse ajauduin tismalleen samaan tilanteeseen, kesti vuoden.Tunteet tulivat minun puoleltani voimakkaasti mukaan.Toiselle riitti pelkkä seksi, kun ei saa kotona.Mies tuskin koskaan muuttuu, jatkaa kuliseissa ja etsii aina uuden.

      • Donna_1

        Siksi olen suunnitellut hänen vaimolleen kertomista, että tämän saisi katkaistua eikä hän voisi enää jatkaa kulissielämäänsä. Silläkin uhalla, että menetän hänet.
        Aika rankalta tuntuu, että itsellä on täysillä tunteet mukana ja toisella on vain seksi mielessä.


      • Selviytyjä
        Donna_1 kirjoitti:

        Siksi olen suunnitellut hänen vaimolleen kertomista, että tämän saisi katkaistua eikä hän voisi enää jatkaa kulissielämäänsä. Silläkin uhalla, että menetän hänet.
        Aika rankalta tuntuu, että itsellä on täysillä tunteet mukana ja toisella on vain seksi mielessä.

        Se on yksi vaihtoehto, näin se ainakin loppuu ja Sinä pääset elämään oikeaa normaali elämää, mitä haluat.Ajan myötä järki voittaa tunteet.


      • Donna_1 kirjoitti:

        Siksi olen suunnitellut hänen vaimolleen kertomista, että tämän saisi katkaistua eikä hän voisi enää jatkaa kulissielämäänsä. Silläkin uhalla, että menetän hänet.
        Aika rankalta tuntuu, että itsellä on täysillä tunteet mukana ja toisella on vain seksi mielessä.

        Puhelin vain kouraan, ja reippaasti vaimolle kertomaan. Jos minun mieheni pettäisi ELI HARRASTAISI SEKSIÄ TOISEN KANSSA SALAA, haluaisin kyllä siitä tietää. (Se mitä hän jollekulle naiselle PUHUA LÄPÄTTÄÄ ei minua kiinnosta.)

        KUN NYT OLET ITSESI TUOHON TILATEESEEN AJANUT "Donna_1", VASTAAN SINULLE NÄIN:

        Nämä jutut, että "olet vain seksikumppani" ovat katkerien ja "UHKATEKIJÖISTÄ" huolestuneiden, syrjäytettyjen puolisoiden juttuja. Kysy toiselta osapuolelta suoraan, oletko hänelle vain seksikumppani/-lelu vai haluaako hän kenties jättää vaimonsa sinut kohdattuaan ja sinuun rakastuttuaan. Kumppaniltasi sinun on tuo vastaus saatava eikä KUUNNELTAVA TEIDÄN KAHDEN VÄLEISTÄ JUURI MITÄÄN TIETÄMÄTTÖMIÄ SIVULLISIA.

        Jos olet nuori ja nätti sekä fiksu ja filmaattinen, sinun voi käydä kuten julkisuudessa paljon olleen Nina Mikkosen tai Marketa Remesovan; mies rakastaa sinua oikeasti ja sinusta tulee uusi vaimo sivullisten puheista huolimatta.

        Mutta, jos mies haluaa VAIN JATKAA KAKSOISELÄMÄÄNSÄ etkä sinä tunne sitä jaksavasi, jätä hänet. Etsit sitten jonkun vapaan miehen, kun uskaltaudut uuteen suhteeseen.


    • olinjaelin

      Kyllä ne rakkausjutut unohtuu. Aikaa joskus vie, mutta se vain on kärsittävä. Kannattaa lopettaa silti. Jos rakastat miestä niin et halua hänelle pahaa ja unohda se vaimolle kertominen. Se asia ei kuulu sinulle. Se on miehen ja hänen vaimonsa välinen asia. Hän kuitenkin ilmeisesti rakastaa vaimoaan, koska ei halua jättää häntä. Olet pelkkä seksikaveri. Toki kiintymystäkin varmasti on. Mutta tyydyttääkö se sinua pitemmän päälle? Et voi mennä sukujuhliin, et tuttavien luo kylään, elät elämätöntä elämää varatun ihmisen aikataulujen mukaan.

      Voi olla, ettei auta järjen puhuminen, mutta tiedät mitä tehdä. Jätä ensin varattu mies ja vasta sen jälkeen ala katsella vapaata "riistaa". usko pois, se on parasta mitä voit omalle elämällesi tehdä. Pitää sen verran kunnioittaa ja rakastaa itseään.

      Tiedän tarkasti mistä puhun. Olen elänyt minäkin. Nyt on 65 v elettyä elämää. Paljon olen rakastanut ja paljon olen kärsinyt, paljon olen saanut ja paljon menettänyt. Elämä on...

      • Elänvieläkin

        Hyvä kommentti! Huomaa, että olet elänyt elämääsi. Lisäisin vielä, että rakkausjutut, jotka jäävät asianomaisten tietoon, unohtuvat helpommin ja nopeammin.


    • Nimimerkki "Terry" kirjoitit minulle:

      "Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,

      jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"...."

      Vastaan sinulle:

      Mitähän Hollywood fantasioita rakentelet päässäsi "Terry".
      Kuten jo kirjoitin minun yksityinen puhelinnumeroni on salainen.
      Eli rautalangasta väännettynä: kotikännykkäni numero on salainen enkä jakele sitä kenelle vain, varsinkaan millekään vonkamiehelle. Tunnen monia muitakin ihmisiä, joiden kotinumero on salainen. Mitä "pelittämistä" siinä on?

      Missään en ole puhunut tai kirjoittanut mistään USEAMMASTA KOTIKÄNNYKÄSTÄ. Sen sinä keksit ihan itse.

      Minulla taitaa olla aika vähän salattavaa esimerkiksi sinuun verrattuna REKISTERÖIMÄTÖN nimimerkki "Terry", kun voin osallistua tällaiseenkin keskusteluun REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.

      • Terry

        Reaktiosi itkupotkupitoisuuden perusteella,

        voisi kyllä päätellä jotain ihan muuta,

        paitsi jotain "Hollywoodista" peräisin. Tanden-sokuho

        on hyvä harjoitusmuoto, joka varmasti ennaltaehkäisee hyperventilointiasi. Ja sillä on erittäin vähäistä relevanssia, kuinka "rekisteröity" nimimerkki kenelläkin täällä on. Nimimerkki se silti on. Elikkä jos nyt yrität

        tuollaisella vaivaisella vuodatuksella horjuttaa uskoani itseeni tai loukata intellektiäni, niin voisit lakata yrittämästä ja oikeasti edes yrittää. :D Todellakaan kukaan EI puhunut monesta kotipuhelimesta mitään. Mistäs sen sait tähän? Totesin vaan, että monella saattaa olla töiden puolesta yksi numero, on vaikka työnantaja sen määrännyt, ja toinen mitä käytetään kun ei olla töissä. Vai luetun ymmärtäminen on jo noin haasteellista? Taitaa se oma nimimerkkisi olla rekisteröinnistä huolimatta samaa kategoriaa kuin

        se salattu kotinumerosikin. Onneksi ei kukaan pyytänyt sinua sitä jakelemaan. Yleensä salaukseen on aina jokin syy, kerrot itsellesi sitten mitä ikinä haluat. ;)
        Toivottavasti sitä ei tarvitse vielä rautalangasta sinulle vääntää. Ihan aiheetta salaat puhelinnumerosi.
        Isoin kirjaimin vaan täällä julistelet, etiketit järjestyksessä näemmä. Mahtaa olla onnellinen, se kuuluisa avioliittosi,
        kun kerta täällä pitää sitä julistaa - oikein rekisteröidyn nimimerkin takaa. Olisikin mielenkiintoista tietää,
        kuinka moni muu, onnellisesti aviossa, pitävät ihan julkista
        kotinumeroa/ei työkäyttöön tarkoitettua numeroa.
        Toisaakta, tekstisi perusteella, en kyllä ihmettele,
        että numerosi on salainen. :)
        Kertomasi perusteella, ei kukaan näemmä tee sillä mitään muutenkaan. No paitsi ehkä joku onneton - Hollywoodista. ;)


      • Kuulehan Terry vai TE, kyllä se sinä olet tässä joka raivoaa, ja koettaa vääntää valkoista mustaksi. Mitä "suomi.24.fi" profiilini perustietoihin tulee, ne pitävät täysin yhtä omalla nimelläni olevan "Facebook" - profiilin kanssa. Ja kaikesta esittämästäni faktatiedoista löytyy MUSTAA VALKOISELLA, puheideni pohjaksi: TUTKINTOTODISTUKSISTA VIHKITODISTUKSIIN JA TALONKIRJAOTTEISIIN, olemattomat potilastietoni mukaan lukien.

        Mitä taas kotinumeroni salaamiseen tulee, siihen on todellakin olemassa syitä, joista sinä et tiedä yhtikäs mitään. Ja silloin kun numeroni ei ollut salattu, siihen todella tuli kummallisia yhteydenottoja, ei-toivotuilta henkilöiltä. No nyt numeroani ei saa fonecta finderistä jne.

        Nyt kun sinä REKISTERÖITYMÄTÖN NIMIMERKKI Terry/TE koetat noin kovin haastaa kommenteissasi riitaa, ja väittää elämääni "pelittämiseksi".

        herää kysymys: OLETKO SINÄ SE HENKILÖ JOKA LEVITTELEE MINUSTA PERÄTTÖMIÄ JUTTUJA NETISSÄ? Sinunko "Terry"/ TE IP-osoitteesi takaa löytyy kieroutunut kiusaaja, joka koettaa mustamaalata mm. minua?

        Sinä kiusaaja saat tykönäsi uskoa minusta mitä haluat! Läheiseni tietävät miten asiani oikeasti ovat, ja etten mm. valehtele kummassakaan profiilissani.

        Nyt muut keskustelijat tietävät, että netissä todella liikkuu minua kiusaava ja mustamaalaava henkilö, JOKA TAITAA TÄLLÄ KERTAA PIILESKELLÄ NIMIMERKIN ”Terry” takana, joka luonnollisesti on kaltaisellasi RAUKKAMAISELLA KIUSAAJALLA REKISTERÖITYMÄTÖN!

        PS. Nimimerkki ”Terry” on oiva esimerkki pelkurimaisesta nettikiusaajasta!


    • Rauniorakkauttako

      Minä rakastuin varattuun mieheen noin 5 vuotta sitten. Itsekin olin aviossa ja perheellinen. Tunne varattua miestä kohtaan oli voimakas , koska oma avioliitto veteli jo viimeisiään. Päätimme kuitenkin lopettaa vanhat liittomme , molempien mielestä se oli ainoa järkevä teko . Erosimme tahoillamme ja vasta kun molempien erot olivat selvät aloimme rakentaa uutta elämää yhdessä. Joskus ajatuksiin palasi vanha liitto ja pelko toistuuko kaikki virheet ja onko lopputulos sama tässä uudessakin suhteessa? Hiljaa hyvä tulee - odotimme puoli vuotta ja avioiduimme . Kaikki on täydellisen ihanaa ja vihdoin tuntuu ettei tätä rakkaustarinaa ole rakennettu edellisten liittojen raunioille. Myös entiset puolisot ovat löytäneet uuden onnen - keskenään. Joskus vaan kannattaa kuunnella sydämen ääntä. Ja hippunen järkeä mukaan , ettei satuta ketään ja loukkaa.

      • KOLIBAKTEERI

        Ai on se niin ihanaa.. Ihan kokonaista puoli vuotta/kuusi kuukautta ennen alttaria! On se niiiin ihanaaaa.. Hehheee, skeptinen olen ja ihan elävässä elämässä nähtynä näitä pariskuntia, joiden uusikin onni rakoillut eroon.. Kummallista, että se vieras maistuu aina vain paremmalle. Teidän onnenne ei tule kestämään, varaudu siihen. Jos itse olisitkin kunnolla, ei uusi miehesi sitä tee. Arki astuu. Se on onnistunut (se pettäminen) sen ensimmäisen ja vaikeimmain kerran, sitten se on helppoa ja on oppinut paremmin peittämään jälkensä, mutta virheitä sattuu.


      • saakelinsaakeli
        KOLIBAKTEERI kirjoitti:

        Ai on se niin ihanaa.. Ihan kokonaista puoli vuotta/kuusi kuukautta ennen alttaria! On se niiiin ihanaaaa.. Hehheee, skeptinen olen ja ihan elävässä elämässä nähtynä näitä pariskuntia, joiden uusikin onni rakoillut eroon.. Kummallista, että se vieras maistuu aina vain paremmalle. Teidän onnenne ei tule kestämään, varaudu siihen. Jos itse olisitkin kunnolla, ei uusi miehesi sitä tee. Arki astuu. Se on onnistunut (se pettäminen) sen ensimmäisen ja vaikeimmain kerran, sitten se on helppoa ja on oppinut paremmin peittämään jälkensä, mutta virheitä sattuu.

        Huomaa etta suhde oli jo jatkunut sen viisi vuotta, etta ei tuossa ihan hypata pilvilinnoihinkaan suinpain.


    • isomies3

      Oletko 20-vuotias Jossu Tampereelta?

      • porari5

        Taija olla persikka kun vahit


    • Susannalle_tiedoksi

      Nimimerkki ”tikkakoskelta kanssa” kirjoitit:

      ” juupa juu, se että hän tuntee jokaisen sopukkasi niin tarkoitat varmaan poskihampaan koloa ja sitten hanurissasi sitä divertikkeliä mitä se kusisella kullillaan hoonaa, oletko muuten huomannut että ns emätin yhdyntä kiinnostaa häntä aina vaan harvemmin, tapaamisissanne hänellä on aina liukuvoide mukana, hmm miksiköhän”

      Kuulehan ”tikkakoskelta kanssa”, minulla ei ole poskihampaassa koloa eikä sen puoleen divertikkeleitäkään, toisin kuin iäkkäillä sukulaisilla. Vielä vähemmän minulla on suhde sinun ex-mieheesi.

      Kiva kuitenkin, että kerroit näin kaikille, hänen olevan pyllymies. Sitä en tiennytkään. Vaikka en minä sillä tiedolla mitään tee, sillä en aio edes aloittaa suhdetta ex-mieheesi.

      • Katkera_akka

        Hänelle siitin on pelkkä "kusinen kulli".


    • Hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI ”Terry”/TE kirjoitit minulle:
      ”Reaktiosi itkupotkupitoisuuden perusteella,
      voisi kyllä päätellä jotain ihan muuta,
      paitsi jotain "Hollywoodista" peräisin. Tanden-sokuho on hyvä harjoitusmuoto, joka varmasti ennaltaehkäisee hyperventilointiasi. Ja sillä on erittäin vähäistä relevanssia, kuinka "rekisteröity" nimimerkki kenelläkin täällä on. Nimimerkki se silti on. Elikkä jos nyt yrität tuollaisella vaivaisella vuodatuksella horjuttaa uskoani itseeni tai loukta intellektiäni, niin voisit lakata yrittämästä ja oikeasti edes yrittää. :D Todellakaan kukaan EI puhunut monesta kotipuhelimesta mitään. Mistäs sen sait tähän? Totesin vaan, että monella saattaa olla töiden puolesta yksi numero, on vaikka työnantaja sen määrännyt, ja toinen mitä käytetään kun ei olla töissä. Vai luetun ymmärtäminen on jo noin haasteellista? Taitaa se oma nimimerkkisi olla rekisteröinnistä huolimatta samaa kategoriaa kuin
      se salattu kotinumerosikin. Onneksi ei kukaan pyytänyt sinua sitä jakelemaan.
      Yleensä salaukseen on aina jokin syy, kerrot itsellesi mitä ikinä haluat. ;)
      Toivottavasti sitä ei tarvitse vielä rautalangasta sinulle vääntää. Ihan aiheetta salaat puhelinnumerosi. Tekstisi perusteella, ei kukaan tee sillä mitään muutenkaan. No paitsi ehkä joku onneton - Hollywoodista. ;)”

      VASTAAN SINULLE:

      Kuulehan Terry vai TE, kyllä se sinä olet tässä joka raivoaa, ja koettaa vääntää valkoista mustaksi. Mitä "suomi.24.fi" profiilini perustietoihin tulee, ne pitävät täysin yhtä omalla nimelläni olevan "Facebook" - profiilin kanssa. Ja kaikesta esittämästäni faktatiedoista löytyy MUSTAA VALKOISELLA, puheideni pohjaksi: TUTKINTOTODISTUKSISTA VIHKITODISTUKSIIN JA TALONKIRJAOTTEISIIN, olemattomat potilastietoni mukaan lukien.

      Mitä taas kotinumeroni salaamiseen tulee, siihen on todellakin olemassa syitä, joista sinä et tiedä yhtikäs mitään. Ja silloin kun numeroni ei ollut salattu, siihen todella tuli kummallisia yhteydenottoja, ei-toivotuilta henkilöiltä. No nyt numeroani ei saa fonecta finderistä jne.

      Nyt kun sinä REKISTERÖITYMÄTÖN NIMIMERKKI Terry/TE koetat noin kovin haastaa kommenteissasi riitaa, ja väittää elämääni "pelittämiseksi".
      herää kysymys: OLETKO SINÄ SE HENKILÖ JOKA LEVITTELEE MINUSTA PERÄTTÖMIÄ JUTTUJA NETISSÄ? Sinunko "Terry"/ TE IP-osoitteesi takaa löytyy kieroutunut kiusaaja, joka koettaa mustamaalata mm. minua?

      Sinä kiusaaja saat tykönäsi uskoa minusta mitä haluat! Läheiseni tietävät miten asiani oikeasti ovat, ja etten mm. valehtele kummassakaan profiilissani.

      Nyt muut keskustelijat tietävät, että netissä todella liikkuu minua kiusaava ja mustamaalaava henkilö, JOKA TAITAA TÄLLÄ KERTAA PIILESKELLÄ NIMIMERKIN ”Terry” takana, joka luonnollisesti on kaltaisellasi RAUKKAMAISELLA KIUSAAJALLA REKISTERÖITYMÄTÖN!

      PS. Nimimerkki ”Terry” on oiva esimerkki pelkurimaisesta nettikiusaajasta!

      • Terry

        kuten on tapana sanoa, smör smör.
        En saa kiksejä agitoimisesta, enkä toisten loukkaamisesta.
        Mutta todistamisen ja pätemisen tarve lienee sinulla suuri? Ylitsepääsemätön jopa?
        Ketä kiinnostaa tällaisella foorumilla toisten profiilien perustiedot, face(palm)book-profiilien metadata tai "tutkintotodistuksistet, vihkitodistukset,
        talonkirjaotteet olemattomine potilastietoineen"?
        Ei ainakaan minua. Toistuvasti kirjoitat suurilla kirjaimilla, ikään kuin et muuten saisi sanomasi esille? Audienssi paikalla? Signaloiko se itseluottamuspulasta vaiko muusta epävarmuudesta? Tai ehkä ajattelet, ettei muiden tarvitse silmälaseja käyttää kaiken aikaa? Sangen huomaavaista. Lisäksi, kertomasi perusteella, joku siis on jo aikaisemmin "kiusannut" sinua, täällä digitaalisella valtatiellä. Oli miten oli, minä en siitä tiedä mitään. Sen sanon suoraan, uskot ihan mitä haluat. IPstäni varmasti selviää myös se, etten aikaisemmin täällä juurikaan ole kirjoittanut. Toisaalta, vaikutat juuri sellaiselta ihmiseltä, että ihan sama mitä kukakin sanoo. Ainoa millä on väliä, on omilla sanoillasi. Vähän kuin hyvä upseeri joka on rakastunut omaan ääneensä. Mutta se lienee selvä, että joku trolli on ottanut sinut silmätikukseen. Niin surullista kun se onkin, enpä juurikaan ihmettele, pahoittelen. Tuollaisen älämölön takia, trolleilla yleensäkin on ruokaa, tiesitkö? Käytös synnyttää käytöstä. Vai onko se sinulle kaikessa täydellisyydessäsi ja virheettömyydessäsi vieras käsite? Jonkinlaisesta OCD:stähän tunnut kärsivän, kun tavalliseen, rationaaliseen ja konstruktiiviseen konversaatioon olet kykenemätön ja alat jotain tutkintotodistuksista vihkitodistuksista talonkirjaotteista sekä olemattomista potilastiedoista vaahtoamaan. Oikeasti? Ketä kiinnostaa? En tiedä miten sinua on täällä verkossa kohdeltu miksikin, mutta alan miettimään, josko osittain se voisi olla ihan itseaiheutettua? Todistamisen ja pätemisen tarve on jo sitä magnitudia, että menee lähinnä hapanimeläksi. Enkä minä maassa makaavaa "lyö". No en kyllä muutenkaan, mutta vielä vähempi syy, tässä tapauksessa. Osoittelet sormella ja väität kiusaajaksi, vaikken ole sinua vastaan tehnyt edes mitään. Kyllä huomaisit, jos joku olisi. Eikä kukaan ole väittänyt sinua valehtelijaksi. Mutta jos on kaikki ok, ei ole myöskään mitään tarvetta ottaa itseensä siitä, kun verkossa keskustellaan. Eikö? Paitsi juuri jos on vähän noliferi, ja pitää hinnalla millä hyvänsä saada sitä omaa sanomaa sieltä tuutista ulos. Ellei ole valmis rauhanomaisessa atmosfäärissä vastaanottamaan hyväksyen, kunnioittaen, tasapuolisuutta sekä sovinnollisuutta edistäen myös toisten mielipiteitä, ei kannata tulla ollenkaan nettiin, saatikka sitten julkiselle keskustelupalstalle itkemään, jos joku vahingossa onkin eri mieltä. Jos ei se pirtaasi käy, kannattaa keksiä jotain muuta ajanvietettä.
        Ettei vaan tule se suru puseroon.
        Nettikiusaaja en ole, enkä moiseen aio sortua.
        Mutta mikäli ei konstruktiivinen palaute lämmitä mieltä,
        ei kannata hirveästi verkossa huudella. Jos olet kiusaajan uhrina ollut, olen pahoillani siitä. En tiedä mistä se johtuu,
        ehkä itse tiedät parhaiten. Mutta sitä vuodatusta, mitä sinun suunnasta on tullut, jotenkin en ole tippaakaan yllättänyt.
        Käytös synnytyää käytöstä, ja näemmä olet oman käytöksesi takia jo jostain bongannut nettikiusaajan.
        Mutta se olisi surullinen virhe arviointikyvyssäsi,
        jos luulet että se olen minä. Olen sellaista touhua parempi.
        Mitä sinuun tulee, muista hengittää välillä.
        Luulisi, että moinen meuhkaaminen akseleroisi vanhentumista jo huomattavasti. Muillakin on oikeus mielipiteisiin, ilman että pitäisi pelätä, että heität lusikan nurkkaan, koska herne on juuttunut nasaalikäytävääsi.


      • Terry kirjoitti:

        kuten on tapana sanoa, smör smör.
        En saa kiksejä agitoimisesta, enkä toisten loukkaamisesta.
        Mutta todistamisen ja pätemisen tarve lienee sinulla suuri? Ylitsepääsemätön jopa?
        Ketä kiinnostaa tällaisella foorumilla toisten profiilien perustiedot, face(palm)book-profiilien metadata tai "tutkintotodistuksistet, vihkitodistukset,
        talonkirjaotteet olemattomine potilastietoineen"?
        Ei ainakaan minua. Toistuvasti kirjoitat suurilla kirjaimilla, ikään kuin et muuten saisi sanomasi esille? Audienssi paikalla? Signaloiko se itseluottamuspulasta vaiko muusta epävarmuudesta? Tai ehkä ajattelet, ettei muiden tarvitse silmälaseja käyttää kaiken aikaa? Sangen huomaavaista. Lisäksi, kertomasi perusteella, joku siis on jo aikaisemmin "kiusannut" sinua, täällä digitaalisella valtatiellä. Oli miten oli, minä en siitä tiedä mitään. Sen sanon suoraan, uskot ihan mitä haluat. IPstäni varmasti selviää myös se, etten aikaisemmin täällä juurikaan ole kirjoittanut. Toisaalta, vaikutat juuri sellaiselta ihmiseltä, että ihan sama mitä kukakin sanoo. Ainoa millä on väliä, on omilla sanoillasi. Vähän kuin hyvä upseeri joka on rakastunut omaan ääneensä. Mutta se lienee selvä, että joku trolli on ottanut sinut silmätikukseen. Niin surullista kun se onkin, enpä juurikaan ihmettele, pahoittelen. Tuollaisen älämölön takia, trolleilla yleensäkin on ruokaa, tiesitkö? Käytös synnyttää käytöstä. Vai onko se sinulle kaikessa täydellisyydessäsi ja virheettömyydessäsi vieras käsite? Jonkinlaisesta OCD:stähän tunnut kärsivän, kun tavalliseen, rationaaliseen ja konstruktiiviseen konversaatioon olet kykenemätön ja alat jotain tutkintotodistuksista vihkitodistuksista talonkirjaotteista sekä olemattomista potilastiedoista vaahtoamaan. Oikeasti? Ketä kiinnostaa? En tiedä miten sinua on täällä verkossa kohdeltu miksikin, mutta alan miettimään, josko osittain se voisi olla ihan itseaiheutettua? Todistamisen ja pätemisen tarve on jo sitä magnitudia, että menee lähinnä hapanimeläksi. Enkä minä maassa makaavaa "lyö". No en kyllä muutenkaan, mutta vielä vähempi syy, tässä tapauksessa. Osoittelet sormella ja väität kiusaajaksi, vaikken ole sinua vastaan tehnyt edes mitään. Kyllä huomaisit, jos joku olisi. Eikä kukaan ole väittänyt sinua valehtelijaksi. Mutta jos on kaikki ok, ei ole myöskään mitään tarvetta ottaa itseensä siitä, kun verkossa keskustellaan. Eikö? Paitsi juuri jos on vähän noliferi, ja pitää hinnalla millä hyvänsä saada sitä omaa sanomaa sieltä tuutista ulos. Ellei ole valmis rauhanomaisessa atmosfäärissä vastaanottamaan hyväksyen, kunnioittaen, tasapuolisuutta sekä sovinnollisuutta edistäen myös toisten mielipiteitä, ei kannata tulla ollenkaan nettiin, saatikka sitten julkiselle keskustelupalstalle itkemään, jos joku vahingossa onkin eri mieltä. Jos ei se pirtaasi käy, kannattaa keksiä jotain muuta ajanvietettä.
        Ettei vaan tule se suru puseroon.
        Nettikiusaaja en ole, enkä moiseen aio sortua.
        Mutta mikäli ei konstruktiivinen palaute lämmitä mieltä,
        ei kannata hirveästi verkossa huudella. Jos olet kiusaajan uhrina ollut, olen pahoillani siitä. En tiedä mistä se johtuu,
        ehkä itse tiedät parhaiten. Mutta sitä vuodatusta, mitä sinun suunnasta on tullut, jotenkin en ole tippaakaan yllättänyt.
        Käytös synnytyää käytöstä, ja näemmä olet oman käytöksesi takia jo jostain bongannut nettikiusaajan.
        Mutta se olisi surullinen virhe arviointikyvyssäsi,
        jos luulet että se olen minä. Olen sellaista touhua parempi.
        Mitä sinuun tulee, muista hengittää välillä.
        Luulisi, että moinen meuhkaaminen akseleroisi vanhentumista jo huomattavasti. Muillakin on oikeus mielipiteisiin, ilman että pitäisi pelätä, että heität lusikan nurkkaan, koska herne on juuttunut nasaalikäytävääsi.

        Luuetko sinä VAIN REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ nimimerkki minua verkkoon arvostelemaan uskaltautuva RAUKKAMAINEN KIUSAAJA ”Terry”/TE antavasi itsestäsi jotenkin erityisen älykkään vaikutelman, kun käytät tekstissäsi ENGLANNINKIELISTEN LAINASANOJEN VÄÄNNÖKSIÄ, kuten

        - kiksejä (kick =potku)
        - agitoida (agitate = kiihdyttää, kiihottaa).
        - signaloida (signaling = viestittää)
        - audienssi (audience = yleisö)
        - OCD (obsessive-compulsive disorder = pakkomielteinen oireyhtymä/häiriö,)
        - rationaalinen (rational = järkiperäinen)
        - konstruktiivinen (constructive= rakentava)
        - konversaatio (conversation= keskustelu)
        - magnituudi (magnitude= laajuus)
        - noliferi (noliferatiivinen = arvoton, mitätön)

        Sinähän se tässä taidat kokea itsesi NOLLIFIOIDUKSI, kun lähdet edellä esitetyin jokaisen AKATEEMISEN SUOMALAISEN HALLITSEMIN TERMEIN PÄTEMÄÄN, ja aiemmin ilmaan heittämiäsi epäilyjä, minun profiilitietojeni aitoudesta PIOLUSTELEMAAN JA JOPA PERUMAAN.

        Kuten eräs professori eräässä esitelmätilaisuudessa totesi, Suomessa suomenkieltä puhuttaessa käytetään suomenkielisiä sanoja, EI NIIDEN ENGLANNINKIELISISTÄ VASTINEISTA TEHTYJÄ VÄÄNNÖKSIÄ. Jälkimmäisten käyttö on huonoa suomenkieltä, ja osoittaa KÄYTTÄJÄNSÄ ITSEKOROSTUKSEN TARVETTA.

        Koska kaikki nykyään osaavat englantia, tee minuun vaikutus ja KIRJOITA SANOTTAVASI SAKSAKSI. (Ei kannata laittaa ammattiprofiilinsa kielitaito-osioon osaavansa saksaa, jos ei sitä todellisuudessa osaakaan. Sehän ON VALEHTELEMISTA.)

        Minulla kun EI OLE KOSKAAN OLLUT SEKSISUHDETTA, tai YLIPÄÄNSÄ INTIIMIÄ SUHDETTA, VARATTUUN MIEHEEN tai EDES KAHTEEN MIEHEEN, voin esiintyä REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄNI: Ei ole mitään salattavaa!

        Sinä voit nyt alkaa käydä konstruktiivista konversaatiota jonkun kanssasi saman kokeneen kanssa, nyt kun olet pyrkinyt eliminoimaan minun taholtani tulleet hostiileiksi kokemasi kommentit, ja nollifioimaan inteligenssini! 


      • Terry
        maruna_alkuperainen kirjoitti:

        Luuetko sinä VAIN REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ nimimerkki minua verkkoon arvostelemaan uskaltautuva RAUKKAMAINEN KIUSAAJA ”Terry”/TE antavasi itsestäsi jotenkin erityisen älykkään vaikutelman, kun käytät tekstissäsi ENGLANNINKIELISTEN LAINASANOJEN VÄÄNNÖKSIÄ, kuten

        - kiksejä (kick =potku)
        - agitoida (agitate = kiihdyttää, kiihottaa).
        - signaloida (signaling = viestittää)
        - audienssi (audience = yleisö)
        - OCD (obsessive-compulsive disorder = pakkomielteinen oireyhtymä/häiriö,)
        - rationaalinen (rational = järkiperäinen)
        - konstruktiivinen (constructive= rakentava)
        - konversaatio (conversation= keskustelu)
        - magnituudi (magnitude= laajuus)
        - noliferi (noliferatiivinen = arvoton, mitätön)

        Sinähän se tässä taidat kokea itsesi NOLLIFIOIDUKSI, kun lähdet edellä esitetyin jokaisen AKATEEMISEN SUOMALAISEN HALLITSEMIN TERMEIN PÄTEMÄÄN, ja aiemmin ilmaan heittämiäsi epäilyjä, minun profiilitietojeni aitoudesta PIOLUSTELEMAAN JA JOPA PERUMAAN.

        Kuten eräs professori eräässä esitelmätilaisuudessa totesi, Suomessa suomenkieltä puhuttaessa käytetään suomenkielisiä sanoja, EI NIIDEN ENGLANNINKIELISISTÄ VASTINEISTA TEHTYJÄ VÄÄNNÖKSIÄ. Jälkimmäisten käyttö on huonoa suomenkieltä, ja osoittaa KÄYTTÄJÄNSÄ ITSEKOROSTUKSEN TARVETTA.

        Koska kaikki nykyään osaavat englantia, tee minuun vaikutus ja KIRJOITA SANOTTAVASI SAKSAKSI. (Ei kannata laittaa ammattiprofiilinsa kielitaito-osioon osaavansa saksaa, jos ei sitä todellisuudessa osaakaan. Sehän ON VALEHTELEMISTA.)

        Minulla kun EI OLE KOSKAAN OLLUT SEKSISUHDETTA, tai YLIPÄÄNSÄ INTIIMIÄ SUHDETTA, VARATTUUN MIEHEEN tai EDES KAHTEEN MIEHEEN, voin esiintyä REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄNI: Ei ole mitään salattavaa!

        Sinä voit nyt alkaa käydä konstruktiivista konversaatiota jonkun kanssasi saman kokeneen kanssa, nyt kun olet pyrkinyt eliminoimaan minun taholtani tulleet hostiileiksi kokemasi kommentit, ja nollifioimaan inteligenssini! 

        Hyvää iltapäivää!

        Kummasti edelleenkin tuo pätemisen syvä rintaääni tuntuu paistavan läpi. Minä en sinua tunne, eikä minulla ole tarvetta pyrkiä luomaan itsestäni sen kummallisempaa kuvaa, olen tasan tarkkaan juuri sitä mitä olen.
        Minun ei tarvitse todistella sinulle eikä kenellekään
        muulle yhtään mitään.


        Että piti oikein pientä sanakirjaa tänne näpytellä?
        Se tässä palvelee tarkalleen mitä etua? Omaa pätemisen nälkää? Epävarmuutta? Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka paljon lainasanoja suomenkielessä oikeasti on, englantilaisia, ranskalaisia, venäläisiä, ruotsalaisia, latinankielisiä...
        Että jos pitäisi konversoida ihan "puhtaasti" suomeksi,
        saat luvan yrittää vähän enemmän.


        Kovasti edelleenkin olet täällä takertumassa siihen,
        kenelläkin on rekisteröity nimimerkki.
        Onko se jokin edellytys siihen, että täällä "saa/voi keskustella"? Ja sinäkö sen määräät? Jos noudattaa yleisiä sekä ylläpitäjien asettamia sääntöjä, kuka tahansa saa ottaa osaa keskusteluun, oli sitten nimimerkki kuinka rekisteröity tai ei. Koeta hengittää siiis. Siihenkö maailmasi
        nyt kaatuu vai? Puhut jostain professorista ja esitelmästä,
        alleviivaten "itsekorostuksen tarvetta". Silti itse olet täällä
        itse julistamassa kuin mikäkin upseeritar, isoine kirjaimineen. Kontekstissa lienee sangen haasteellista pysyä, koska itse tunnut koko ajan tuovan mukaan tähän niin paljon kaikkea, ihan asiaankuulumatonta.
        Liian paljon aikaa kenties? Kumma juttu, että olen se
        "raukkamainen kiusaaja", vaikka itse koko ajan olet siinä
        kovasti pätemässä. Puhut aivan kuin oltaisiin ennenkin joskus keskusteltu. Että se siitä "erityisen älykkäästä vaikutelmasta", mistä kovasti puhut.


        Kuten sanoin aikaisemmin, minä en tiedä mitä verkossa olet mahdollisesti joutunut kokemaan, mutta jos tuolla tavalla käyttäydyt julkisella keskustelufoorumilla,
        niin en todellakaan ihmettele, jos joku on vähän pyöritellyt silmiä ja sanonut muutaman valitun sanan sinulle.
        Käytös synnyttää käytöstä, ja jollekin nettitrollille olet varmasti oiva uhri.


        Siitä tulikin mieleen, että hymyillyttää edelleenkin minusta,
        aivan kun oltaisiin aikaisemmin törmätty.
        Huutelet täällä jotain seksisuhteista, intiimeistä suhteistä
        varattuihin miehiin yms. Menikö nyt vähän ohi ladun?
        Olenko muka koskaan sellaisesta edes maininnut?
        Oletko ihan preesensissä? Putatiivinen putkinäkö päällä,
        kun alat jo muista tuollaisia harhoja lausumaan.


        Toistuva tarve käyttää isoja kirjaimia, vedät koko ajan mukaan yhä kummallisempia seikkoja tähän, millä pyrit
        muokkaamaan keskustelun kulkua ja toivottua suuntaa,
        ja se, että raavit tässä sanojen alkuperää sekä kärvistelet
        jotain nimimerkistä... Ei voi kun ihmetellä.
        Kykenen hyvin keskustelemaan ilman että minun pitäisi
        koko ajan repiä irrelevantteja elementtejä mukaan,
        ilman että minun jollain erityisellä tavalla täytyisi
        "korostaa" itseni, lainasanoin tai suurine kirjaimineen.
        Ja kykenen keskustelemaan ihan hyvin muidenkin ihmisten kanssa, oli sitten kuinka rekisteröity nimimerkki minulla tahansa. Loppupeleissä, verkossa se ei paina mitään.
        Verkossa on vaikka millaisia tapauksia,
        ja ilmeisesti aina ne kummallisimmat eivät ole
        rekisteröimättömien profiilien takana.


    • Kerhomestari

      Ongelma on siinä kun naiset haluavat parisuhdetta ja elämänkumppania kun taas herrasmiehet parittelusuhdetta ja elimenkunmppania, sano.

    • aika15

      Mene kotona polvillesi. Rukoile Jumalaa ottamaan pois rakkaus, koska mies on avioliitossa toisen naisen kanssa. Tiedät, että rakkaus on väärä ja siksi rukoile koko sydämestä. Se on varmasti sama kuin rukoilisi pois wc-hätää, kun on rakastunut ja pitää kieltää väärä suhde. Jumala auttaa. Huomaat muutoksen heti seuraavana päivänä. Uusi rukous, jos mitään ei tapahdu.

    • Petettyexvaimo

      Kakkoset antavat petturille juuri sen, mitä petturi haluaakin. Petturi käyttää hyväkseen sekä kakkosta, että petettyä puolisoa. Oikein olisi, että valheet paljastuisivat, ja petturi joutuisi vastaamaa teoistaan.

    • omat

      Varokaa naiset näitä petturimiehiä Osmokin käy 3kk välein hiv testeissä ja puhuu niistä myös.Saa kuulemma naiset kiimaan ja ulvomaan kuin sudet mutta useita pitää olla varattuja ja sinkkuja ,lihavatkin pääseevät Osmon käsittelyyn.Tässä olisi mies pettäjänaisille pitäkää hyvänänne.

    • simpukantytär

      MOi,
      Tiedän tunteen. Itselläni oli 10 vuotta vastaava suhde. Olin sinkku tavatessamme ja monta vuotta, mutta jossain vaiheessa seurustelin itsekin ja lopetin muka sen toisen suhteen ennen sitä. Taisimme vuoden pari olla erossa ja lopulta molemmat siis olimme pettäjiä. Tosin, oma miesystävänikin petti, hänellä oli siihen lupani, vaikka hän ei sitä lupaa minulle antanut, joten en sitten kysellyt, vaan päätin asiasta itse. Eihän se itsestänikään tuntunut kivalta, mutta kun se toinen vaan oli niin ihana seksissä ja meillä oli muutenkin niin mukavaa. Eli täysin sama tilanne oli minulla.

      Lopulta, lukemattomien molemmista miehistä eroyritysten jälkeen erosin "omasta" miesystävästäni monen vuoden yhdessä asumisen ja elämisen jälkeen. Ja sen jälkeen, kun siitä selvisin, kerroin varatun miehen vaimolle, koska ei se suhde olisi muuten loppunut. Minulla ei siis ollut tarkoitus saada miestä itselleni, vaan tiesin, että mies suuttuu minuun. Pyysin vaimoaan antamaan miehelle anteeksi ja he ovat edelleen 5 vuotta kertomani jälkeen olleet jo yhdessä, pian siis yhteensä 30 vuotta.

      Päätin, etten enää varattuihin sotkeudu ja olen niin kauan yksin ja ilman seksiä, että se tuntuu hyvältä. Vuoden olin ja tapasin nykyisen mieheni, jonka kanssa olen ollut pian 2 vuotta. Olen onnellinen nyt. Hän on jopa ihanampi kuin se varattu mies aikoinaan myös seksissä ja muutenkin olemme hyvin onnellisia. Vieraissakäyntiasiat keskustelimme hyvässä yhteisymmärryksessä heti suhteen alkumetreillä ja eihän se ole edes pettämistä, jos molemmilla on lupa ja eihän se ole pakollista, eikä edes mieli tee, kun on niin ihana mies aina rinnalla. En ole toisia tarvinnut.

      Joten, usko pois, löydät vielä itsellesi vapaan ainakin yhtä ihanan kuin se varattu, mutta sinkun. Aikaa se voi ottaa, mutta se kannatti ainakin minun mielestäni. Helppoa eron aika ei ole, mutta kyllä siihenkin tottuu ja kun alkaa hyvältä tuntua olla yksin ja kun seksi ei tunnu läheskään elämän tärkeimmiltä asioilta, silloin on aika oikean uuden parisuhteen, eikä seksin tarve vaikuta liikaa oikeaan ihmiseen tutustumisessa. Mieti, mitä sinä haluat omalta elämältäsi. Toisen naisen osassa on tavallaan helppo olla, kun siihen oikein asennoituu ja tyytyy vain rusinoihin pullassa.

      • KOLIBAKTEERI

        On varmaan mukava olla H? Kiertopalkinnothan yleensäkin saavat olla loppuelämänsä yksin.. Siinähän vanha kiertopalkinto lykkii yksinään kiikkustuoliin vauhtia, kun ei dementian kourissa muista edes sitä "ihanaa seksiä", täytyy vaan kirjoittaa, että kyllä on tyhjäpäinen ämmä. Lumpppu mikä lumpppu


    • IlluusioonLoppu

      Varattu/Varastettu seksi on parasta... namia...

    • PeraPervo121

      Mix lopettaa? All win win

    • wildcat81

      Kyllä pystyt lopettamaan synteesi varattuun mieheen. Itsellä mies pettää koko ajan monen naisen kanssa mua.on jäänyt jo kiinni asiasta usein.miettinyt avioeroa.

    • KOLIBAKTEERI

      Katohan vaan, on Ratto-Riitalla sitten oikein pulmien pulma. Kuulehan Ratto-Riitta, ota kännykkä kouraan ja soita miehen vaimolle. Sano sille, että sorry vaan, miehesi on löytänyt elämänsä naisen ja heittää sinut akka-parka tunkiolle.. Noin sinä saat elämäsi miehen joka tyydyttää sinun seksuaaliset tarpeesi ja elät onnellisena elämäsi loppuun asti.. Ai niin, onko sillä miehellä lapsia? Jos on, niin taidat siltikin olla se ikuinen kakkonen. Ja Ratto-Riitan loppuelämä ei taidakaan olla niin onnellinen.

    • Donna_1

      Rauhoittukaa nyt. En ole Riitta eikä mies ole Timo. Aihe on ilmeisesti tärkeä, koska niin monet ovat vastanneet.

      • KOLIBAKTEERI

        Hehheee! Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. Patjoja on maa pullollaan ja näyttävät vielä olevan kovin viisaitakin -omasta mielestään. Kanna vastuusi horo, vi**ukoas täällä itket. Se ken leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Fiitta-Timolla pitäisi olla munaa vastata tekosistaan.Älä tule tänne inisemää. Sinunlaisillesi löytyy kyllä nimityksiä. Voit vaikka yrittää ajatella, mitä ne olisi


    • Vaimo2

      Jatka vielä jonkin aikaa 2 vaimona!:)

    • lopetasuhde

      Ymmärrä se, että tämä varattu mies herjaa jatkuvasti vaimoaan sinun kanssasi. Samoin sinä herjaat hänen vaimoaan ja lapsiaan hänen kanssaan. Olette molemmat pahoja ihmisiä ja teette pahoja asioita. Kun kylvät rikkaruohoja tulet myös niittämään niitä. Niin sanotulla rakkaudella ei ole mitään tekemistä suhteessanne. Lopeta suhde välittömästi, älä tapaa tuota pettäjää enään koskaan. Ei mitään loppuselvitystapaamista.

    • Tikkakoskeltakanssa

      Hei ”jonna_1”, ei kandee jäädä toiseks naiseks. Mä kerron
      sulle esimerkin. Kaverilla oli Keravalla asuessaan kaks tyttöystävää
      fysioterapeutti T ja pörssimeklari A. Tälle T:lle selvis tää kuvio ja
      siitä tuli tosi mustis. Mutt sitt tää kaveri ottiki yhen Susannan alivuokralaisekseen,
      ja alko olla sen kanssa. Ja nyt tää Suski on tosi katkera siitä, ett anto tän kaverin honata itteään takaapäin pissasella peniksellään Suskin divertikkeleistä ja poskihampaan kolosta välittämättä. Näin mulle ainakin asia ilmaistiin, ett on katkera akka.

    • Viisastelevalle "Terrylle"/ TE:lle:

      Luuetko sinä VAIN REKISTERÖITYMÄTTÖMÄLLÄ nimimerkki minua verkkoon arvostelemaan uskaltautuva RAUKKAMAINEN KIUSAAJA ”Terry”/TE antavasi itsestäsi jotenkin erityisen älykkään vaikutelman, kun käytät tekstissäsi ENGLANNINKIELISTEN LAINASANOJEN VÄÄNNÖKSIÄ, kuten

      - kiksejä (kick =potku)
      - agitoida (agitate = kiihdyttää, kiihottaa).
      - signaloida (signaling = viestittää)
      - audienssi (audience = yleisö)
      - OCD (obsessive-compulsive disorder = pakkomielteinen oireyhtymä/häiriö,)
      - rationaalinen (rational = järkiperäinen)
      - konstruktiivinen (constructive= rakentava)
      - konversaatio (conversation= keskustelu)
      - magnituudi (magnitude= laajuus)
      - noliferi (noliferatiivinen = arvoton, mitätön)

      Sinähän se tässä taidat kokea itsesi NOLLIFIOIDUKSI, kun lähdet edellä esitetyin jokaisen AKATEEMISEN SUOMALAISEN HALLITSEMIN TERMEIN PÄTEMÄÄN, ja aiemmin
      ilmaan heittämiäsi epäilyjä, minun profiilitietojeni aitoudesta PIOLUSTELEMAAN JA JOPA PERUMAAN.

      Kuten eräs professori eräässä esitelmätilaisuudessa totesi, Suomessa suomenkieltä puhuttaessa käytetään suomenkielisiä sanoja, EI NIIDEN ENGLANNINKIELISISTÄ VASTINEISTA TEHTYJÄ VÄÄNNÖKSIÄ. Jälkimmäisten käyttö on huonoa suomenkieltä, ja osoittaa KÄYTTÄJÄNSÄ ITSEKOROSTUKSEN TARVETTA.

      Koska kaikki nykyään osaavat englantia, tee minuun vaikutus ja KIRJOITA SANOTTAVASI SAKSAKSI. (Ei kannata laittaa ammattiprofiilinsa kielitaito-osioon osaavansa saksaa, jos ei sitä todellisuudessa osaakaan. Sehän ON VALEHTELEMISTA.)

      Minulla kun EI OLE KOSKAAN OLLUT SEKSISUHDETTA, tai YLIPÄÄNSÄ INTIIMIÄ SUHDETTA, VARATTUUN MIEHEEN tai EDES KAHTEEN MIEHEEN, voin esiintyä REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄNI: Ei ole mitään salattavaa!

      Sinä voit nyt alkaa käydä konstruktiivista konversaatiota jonkun kanssasi saman kokeneen kanssa, nyt kun olet pyrkinyt eliminoimaan minun taholtani tulleet hostiileiksi kokemasi kommentit, ja nollifioimaan inteligenssini! 

    • Terry

      "maruna_alkuperainen"-nimimerkille ;

      Kummasti edelleenkin tuo pätemisen syvä rintaääni tuntuu paistavan läpi. Minä en sinua tunne, eikä minulla ole tarvetta pyrkiä luomaan itsestäni sen kummallisempaa kuvaa, olen tasan tarkkaan juuri sitä mitä olen.
      Minun ei tarvitse todistella sinulle eikä kenellekään
      muulle yhtään mitään.


      Että piti oikein pientä sanakirjaa tänne näpytellä?
      Se tässä palvelee tarkalleen mitä etua? Omaa pätemisen nälkää? Epävarmuutta? Olisi mielenkiintoista kuulla, kuinka paljon lainasanoja suomenkielessä oikeasti on, englantilaisia, ranskalaisia, venäläisiä, ruotsalaisia, latinankielisiä...
      Että jos pitäisi konversoida ihan "puhtaasti" suomeksi, saat luvan yrittää vähän enemmän.


      Kovasti edelleenkin olet täällä takertumassa siihen,
      kenelläkin on rekisteröity nimimerkki.
      Onko se jokin edellytys sille, että täällä "saa/voi keskustella"? Ja sinäkö sen määräät? Jos noudattaa yleisiä sekä ylläpitäjien asettamia sääntöjä, kuka tahansa saa ottaa osaa keskusteluun, oli sitten nimimerkki kuinka rekisteröity tai ei. Koeta hengittää siiis. Siihenkö maailmasi nyt kaatuu vai?


      Puhut jostain professorista ja esitelmästä, alleviivaten "itsekorostuksen tarvetta".
      Silti itse olet täällä julistamassa kuin mikäkin upseeritar, isoine kirjaimineen. Kontekstissa lienee sangen haasteellista pysyä, koska itse tunnut koko ajan tuovan mukaan tähän niin paljon kaikkea, ihan asiaankuulumatonta.
      Liian paljon aikaa kenties?


      Kumma juttu, että olen se "raukkamainen kiusaaja", vaikka itse koko ajan olet siinä
      kovasti pätemässä. Puhut aivan kuin oltaisiin oikeasti ennenkin joskus keskusteltu.
      Mielestäsi varmaan jokainen joka omaa vähän eriävää mielipidettä
      on "kiusaaja", voi että... Netti on kyllä sitten paha paikka.
      Että se siitä "erityisen älykkäästä vaikutelmasta", mistä kovasti puhut.

      Kuten sanoin aikaisemmin, minä en tiedä mitä verkossa olet mahdollisesti joutunut kokemaan, mutta jos tuolla tavalla käyttäydyt julkisella keskustelufoorumilla,
      niin en todellakaan ihmettele, jos joku on vähän pyöritellyt silmiä ja sanonut muutaman valitun sanan sinulle. Käytös synnyttää käytöstä,
      ja jollekin nettitrollille olet varmasti oiva uhri.

      Siitä tulikin mieleen, että hymyillyttää edelleenkin pauhaat minusta,
      aivan kun oltaisiin aikaisemmin törmätty.
      Huutelet täällä jotain seksisuhteista, intiimeistä suhteistä
      varattuihin miehiin yms. Menikö nyt vähän ohi ladun?
      Olenko muka koskaan sellaisesta edes maininnut? Sinusta?
      Oletko ihan preesensissä? Putatiivinen putkinäkö päällä,
      kun alat jo väittämään muiden henkilöiden väittäneen
      sinusta tuollaisia harhoja.

      Toistuva tarve käyttää isoja kirjaimia, vedät koko ajan mukaan
      yhä kummallisempia seikkoja tähän, millä pyrit
      muokkaamaan keskustelun kulkua ja toivottua suuntaa,
      ja se, että raavit tässä sanojen alkuperää sekä kärvistelet
      jostain nimimerkistä... Ei voi kun ihmetellä.

      Kykenen hyvin keskustelemaan, ilman että minun pitäisi
      koko ajan repiä irrelevantteja elementtejä mukaan,
      ilman että minun jollain erityisellä tavalla täytyisi
      "korostaa" itseni, lainasanoin tai suurine kirjaimineen.

      Ja kykenen keskustelemaan ihan hyvin muidenkin ihmisten kanssa, oli sitten kuinka rekisteröity nimimerkki minulla tahansa. Loppupeleissä, verkossa se ei paina mitään.
      Verkossa on vaikka millaisia tapauksia, ja ilmeisesti aina ne kummallisimmat eivät
      olekaan rekisteröimättömien profiilien takana.

      • Selvä NETTIKIUSAAJAHAN sinä olet, RAUKKAMAISESTI, REKISTERÖIMÄTTÖMÄN NIMIMERKIN TAKAA HUUTELEVA "Terry".
        Ja nyt ALAT VIELÄ VÄITTÄÄ OMIA SANOJASI MUIKSI, KUIN MITÄ NE OVAT OLLEET.

        Alle lainatussa 9.2.2015 klo 17.43 julkaistussa kommentissasi, sinä hyvä nimimerkki "Terry" syytät minua, täysin aiheetta mm. PELITTÄMISESTÄ, ja vihjailet elämääni liittyvistä "UHKATEKIJÖISTÄ":

        "Ihme pelittämistä.
        Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,
        jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"....", kirjoittaa nimimerkki "Terry".

        Anteeksi "Terry", mutta olet todella epälooginen: Ensin syytät minua "IHME PELITTÄMISESTÄ". Sitten vihjailet elämääni liittyvistä "SALATTAVISTA" asioista tai "UHKATEKIJÖISTÄ".
        Sitten alat väittää, ettet ole minua mitenkään KIUSANNUT tai aiheetta syyttänyt.

        Tuo ylle lainattu, ensimmäinen kommenttisi minulle "Terry" paljastaa sen, että SINÄ LUULET ILMEISESTI TUNNISTAVASI MINUT, JOKSIKUKSI PETTÄVÄKSI TUTTAVAKSESI. Kirjoitat puutaheinää pelittämisestä ja salattavista asioista suoraan minun nimimerkilleni, VAIKKEN OLE MITÄÄN MUUTA TÄSSÄ KESKUSTELUSSA TOITOTTANUT, kuin etten ikinä ole harrastanut varattuja miehiä tai ollut kahdessa intiimissä suhteessa yhtä aikaa. Keneksi SINÄ "Terry" olit minut tunnistavinasi?

        Myöhemmin sitten kirjoitat minulle ylimielisesti, että LUULENKO MUKA TUNTEVANI SINUT. (Vaikka itse sen luulemisen aloitit höpisten, ettei ihminen tarvitse kuin yhtä puhelinta., jne.)

        Ja kyyllä minun numeroani ovat miehet hakeneet fonecta. finderistä,
        kun se siltä vielä löytyi, ja lähettäneet sitten varovaisia tekstareita, vaikkei mitään asiaa ole tuntunut olevankaan. ILMEISESTI JOTKUT MIEHET EIVÄT YMMÄRRÄ, ETTEI NAIMISISSA OLEVAA NAISTA KANNATA YRITTÄÄ.


      • REKISTERÖIMÄTÖN nimimerkki "Terry" kirjoittaa AVAUSkommentissaan minulle maanantaina 9.2.2015, klo 17.43:

        "Ihme pelittämistä. Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin, jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"....",

        TIISTAINA 10.2.2015 klo 15.59 "Terry" kirjoittaa:
        "Puhut aivan kuin oltaisiin oikeasti ennenkin joskus keskusteltu."

        Mietihän "Terry", suuressa neroudessasi, kumpi meistä OTTI ENSIN KONTAKTIA TOISEEN tässä keskustelussa, vieläpä ERITTÄIN RIITAA HAASTAVAAN SÄVYYN, ja alkoi kirjoittaa toiselle, kuin tuntisi tämän (?) Se olit sinä,
        se RIIDANHAASTAJA ja TUTTAVUUDEN OLETTAJA.

        (Et saa mustaa valkoiseksi, vaikka miten jäkättäisit jälkeenpäin, ja
        koettaisit muunnella aiemmin kirjoittamaasi muuksi, kuin mitä se oli ja on.
        Edes englannista väännetyt lainasanat, eivät peitä "pluffailuasi".)


    • Näinsemeneeparhaiten

      Ei muuta kun annat varatun miehen köyriä tuheroasi oikein kunnolla ja uskot hänen juttujaan tulevasta avioerosta. Siinä se elämä menee, Kaikki vanhenee, ja mitään ei voi muuttaa menneestä,

    • Terry

      "maruna_alkuperainen"-nimimerkille;

      O tempora o mores!
      Edelleenkin, reaktiosi itkupotkupitoisuuden perusteella,
      taidat olla juuri sellainen, jonka mielipide on se ainoa, tärkein, oikein ja paras.

      Elikkä määrittelet nettikiusaakasi sellaiset ihmiset, joiden omat mielipiteet eriävät omistasi,
      taikka kyseenalaistavat? Niinkö? Ja taas alkaa se sama jargonia siitä, isoin kirjaimin,
      miten sillä pitäisi olla minkäänlaistakaan relevanssia, täällä verkossa, onko ihmisellä rekisteröity nimimerkki vaiko ei.
      Kyllä se elämäsi tuntuu olevan hyvin pienistä partikkeleista kiinni. Mutta vaikka kuinka löisit niitä
      rubiininpunaisia kenkiä yhteen, se ei vaan muuta sitä faktaa, että maailmassa on muita ihmisiä kuin sinä.
      Eikä varsinkaan muuta sitä, ettäkö kenelläkään muulla olisi oikeutta mielipiteisiin,
      vaikkakin eroaisivat tyystin omistasi.


      Pelittämisestä puheenollen, kirjoitin, että "tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä".
      En siis lausunut missään vaiheessa sinun oikeasti olevan pelittäjä.
      Tulemme taas siihen, että hyvin selektiivisesti vastaanotat juuri sen, minkä itse haluat nähdä/kuulla.
      Muun suodatat pois, ja heität takaisin niskaan. Tyylikästä - ja kypsää.



      On myös mielenkiintoista huomata, miten moneen otteeseen viittaat jonkinlaiseen kiusaamiseen.
      Oletkohan laisinkaan perillä etiketeistä verkossa, sen muuttuvista tekijöistä, kaikkine ihmisineen mahdollisuuksineen?
      Siihen sävyyn tulee sitä vuodatusta, kuin vaan ja ainoastaan sinulla olisi oikeus mielipiteisiin.
      Jos joku toinen esittää siis jotakin, mikä ei vastaa omaa linjaustasi tai eriää täysin ja/tai menee ristiin,
      kyseenalaistaa tai nollaa, oikeutat itseäsi väittämään toista "kiusaajaksi", niinkö? Että tässä ihan "syytetään"?
      "Pelkurimainen nettikiusaaja", niinhän se meni.



      Kiellän jyrkästi sen, että millään tapaa pyrkisin toista loukkaamaan, satuttamaan tai kiusaamaan.
      Toki sinulla on täysi oikeus vastaanottaa asioita juuri haluamallasi tavalla.
      Mutta sitten ei pidä valittaa, jos joku sanoo takaisin.
      Minä en ole väittänyt tunnistaneeni sinut keneksikään, joten voidaan laittaa sekin ihan sinun piikkiisi.



      Ylimielisestä äänensävystä puheenollen, ehkä ensimmäisessä viestissäni muotoilin sanojani mielestäsi
      väärin, mutta ei siltikään ollut tarkoitukseni kuulostaa "ylimieliseltä".
      Ja kyllä, koska tämä on avoin keskustelukenttä, saan mielestäni ottaa osaa keskusteluun ja
      kommentoida niin paljon (luetaan höpisten) kuin itse haluan, kunhan ei toista satuteta, loukata tai halveerata.
      Jos osuin arkaan paikkaan sillä, että tiedustelin ääneen, montako puhelinta oikein ihminen miksikin tarvitsee,
      niin syytön minä siihen olen, jos et kykene rauhallisesti täällä asioista keskustelemaan.
      Enkä minä ole sinun numeroitasi mistään metsästänyt. Minua ei kiinnosta, ketkä täällä mitäkin juttelevat.
      Saa ottaa osaa keskusteluihin, vaihtaa mielipiteitä, näkemyksiä, tunteita, muistoja,
      mielikuvia ja kokemuksia, siihen kykenen ihan tuntemattomienkin kanssa,
      vaikkei heillä olisi "rekisteröityä profiilia". Sehän tässä taitaa sinua eniten sapettaakin.
      Tekeekös se kaikista niistä ihmisistä, joilla ei ole rekisteröityä profiilia,
      tekeekö se heistä jotenkin huonompia? Tekeekö se heidän osallistumisesta tai mielipiteistä
      vähemmän uskottavia tai varteenotettavia? Siitä rekisteröinnistä kun on jäänyt sinulla jokin päälle soimaan.
      Pyydätkö kadulla tai kaupan kassallakin aina jokaiselta passin tai jotain nähtäväksi,
      kun joku yrittää keskustella kanssasi?



      Lainailen hieman omaa kirjoitustasi;
      "...kumpi meistä OTTI ENSIN KONTAKTIA TOISEEN tässä keskustelussa,
      vieläpä ERITTÄIN RIITAA HAASTAVAAN SÄVYYN
      se RIIDANHAASTAJA ja TUTTAVUUDEN OLETTAJA..."



      Taitaa olla niin, että olet niitä ihmisiä, joille ei kannata sanoa vastaan.
      On ihan sama, mitä kaltaisellesi ihmiselle sanoo, millä tapaa sen muotoilee,
      oli sitten kuinka vilpittömästi tahansa, vastaanotat ja näet asiat juuri niin,
      miten itsellesi parhaiten sopii. Kaikki muu on sitten pelkkää turhaa ja negatiivista,
      siitähän se "erittäin riitaa haastava sävy" mielestäsi tuleekin.
      Väität ihmistä kiusaajaksi, raukaksi, pelkuriksi, riidanhaastajaksi ja vaikka miksi.
      Millä perusteella? Tuttavuuden olettajaksi?
      Itse kirjoitit minulle seuraavasti;

      "netissä todella liikkuu minua kiusaava ja mustamaalaava henkilö..."

      Siitä siis kysyin, että luuletko todellakin, että se olen mukamas minä?
      Entäs jos ihmiset alkaisivat samalla tavalla sinua nimittelemään,
      oikeudetta, syyttä ja aiheetta? Toisaalta, en yhtään ihmettele,
      etteikö sinun olemuksellasi, ettetkö ole saanut jo jonkinmoista kuulla.
      Alati isoja kirjaimia käyttävä. Etkö muuten saa sanomaasi perille?
      Tosielämässä (ei verkossa), onko sitten myös niin, että siinä missä verkossa
      käytät isoja kirjaimia, niin tosielämässä sitten ihmisille huudat? Niinkö?
      Mikäli asia on niin, niin voi olla aika haasteellista
      olla naapuri, ystävä, kolleega, treenikaveri, sukulaien tai puoliso,
      jos ei kenelläkään toisella ole minkäänlaisia oikeuksia.

      • REKISTERÖIMÄTÖN nimimerkki "Terry" kirjoittaa AVAUSkommentissaan minulle maanantaina 9.2.2015, klo 17.43:

        "Ihme pelittämistä. Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin, jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"....",

        Jokainen ihminen näkee, että tämä edellä lainaamani sinun kommenttisi on luonteeltaan ylimielinen ja riitaa haastava. Se oli avauskommenttisi minulle,
        VAIKKA EN OLE MUUTA TÄSSÄ KESKUSTELUSSA TODENNUT VARATTUIHIN MIEHIIN SEKAANTUMISESTA, KUIN ETTEN OLE ITSE SITÄ KOSKAAN HARRASTANUT ENKÄ PIDÄ SITÄ HYVÄNÄ ASIANA.

        Onko sinulla yleensäkin tapana REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin) aloittaa keskustelu TUNTEMATTOMAN IHMISEN KANSSA ESITTÄMÄLLLÄ HÄNESTÄ PERUSTEETTOMIA EPÄILYKSIÄ, YLIMIELISEEN SÄVYYN?

        TIISTAINA 10.2.2015 klo 15.59 REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin) "Terry" kirjoitit:

        "Puhut aivan kuin oltaisiin oikeasti ennenkin joskus keskusteltu."

        Mietihän "Terry", suuressa neroudessasi, kumpi meistä OTTI ENSIN KONTAKTIA TOISEEN tässä keskustelussa, vieläpä ERITTÄIN RIITAA HAASTAVAAN SÄVYYN, ja alkoi kirjoittaa toiselle, kuin tuntisi tämän (?) Se olit sinä, se RIIDANHAASTAJA ja TUTTAVUUDEN OLETTAJA.

        Viimeisin kommenttisi minulle hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin)
        on PITKÄ, INKOHERENTTI JAARITUS, jossa ei ole päätä eikä häntää.
        Lähinnä keskityt syyttelemään minua milloin mistäkin, mm. ISOILLA KIRJAIMILLA KIRJOITTAMISESTA.

        Kirjoitit hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin) viimeisimmässä kommentissasi:

        "Elikkä määrittelet nettikiusaakasi sellaiset ihmiset, joiden omat mielipiteet eriävät omistasi, taikka kyseenalaistavat? Niinkö?..."

        Vastaan sinulle hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin):

        EMME ME OLE MIELESTÄNI OLLEET ERI MIELTÄ MISTÄÄN ALKUPERÄISEEN KESKUSTELUAIHEESEEN LIITTYVÄSTÄ. Päin vastoin kumpikin tuntui omissa kommenteissaan pitävän ROMANTTISIA SUHTEITA VARATTUIHIN IHMISIIN HUONONA ASIANA - sekä sinä että minä. Emme siis olleet itse keskustelun aiheesta eri mieltä. Siksi ihmettelinkin, miksi AVASIT KESKUSTELUN MINUN KANSSANI "Terry", syyttäen minua "Ihme pelittämisestä" ja epäillen elämääni liittyvän paljon "UHKATEKIJÖITÄ" tai "SALATTAVAA".

        Pitkä, ikoherentit jaarituksesi, joissa syyttelet minua verhotusti milloin mistäkin,
        eivät muutu YHTÄÄN NAPAKAMMIKSI JA ÄLYKKÄÄMMIKSI, vaikka joka toinen käyttämäsi sana olisi ENGLANNINKIELESTÄ LAINATUN SANAN VÄÄNNÖS. Luuletko todella, että jollekulle Suomen akateemiselle lainasanasi olisivat vieraita, ja antaisivat jaarittelullesi jotenkin sofistikoituneemman vaikutelman. Vaikutat ihmiseltä, jolla on taipumus kirjoittaa laajalti olemattomasta aiheesta - sanomatta juuri mitään. SISÄLLÖN ONTTOUTTA JA RISTIRIITAISUUTTA AIEMPIEN TEKSTIESI SISÄLLÖN KANSSA YRITÄT PEITTÄÄ YMPÄRIPYÖREÄLLÄ JAARITTELULLA JA ENGLANNINKIELESTÄ LAINATTUJEN SANOJEN VÄÄNNÖKSIÄ VILJELEMÄLLÄ.

        Eli, RIIDANHAASTAJA "Terry", sanohan missä kohtaan teksteissäni olin kanssasi eri mieltä, ja pidin suotavina romanttisia suhteita varattuihin henkilöihin? Niin, missä on se ERIÄVÄ MIELIPIDE ALKUPERÄISAIHEESTA?
        Se, joka sai sinut ottamaan minuun yhteyttä tässä keskustelussa SÄTTIEN?

        Toistan vielä aiemman pyyntöni: Koska nykyisessä Suomessa kaikki koulutetut osaavat englantia, tee minuun vaikutus sanomalla sanottavasi saksaksi, SEN SIJAAN ETTÄ TILKITSET HAJANAISIA TEKSTEJÄSI ENLANNINKIELESTÄ LAINATTUJEN SANOJEN VÄÄNNÖKSILLÄ!


    • rakkausvietti

      Todennäköisesti vaimo tietää jo, kyllä sen yleensä jokainen melko pian huomaa. Toivottavasti saat hänet itsellesi ja vaimo kohtaa uuden hänelle aidon rakkauden, koska kukaan ei voi pakottaa ketään rakastamaan itseään. Asiat menee niinkuin menee, liitto voi onnistua hyvinkin tai sitten ei. Alaikäisten lasten hyvinvointi pitäisi kuitenkin asettaa etusijalle, meni kuinka päin vaan.

    • Aloita ihmeessä!

    • voiällö

      Onneton pas-a. Pikapanotx2xkk? ja uuh sitä rakkautta..luuseri, mitä oikeen kuvittelet nimimerkillä donna-D- vai dd-kokoa-läski! Perussuomalainen paksukainen ..hah!

    • suljetultaterkkuisulle

      Minäminulleminäminäminäminäminäminäminulleminä jee jee nam kiitos seksi jee varattu mies jee että NaaaaaaaaaaM HYI kohta yh erolapsia jee sokiety korruptsiooni ETTÄ NAM JEE!

    • "Terry":lle, joka vaikuttaa VÄITTÄMÄSTÄÄN POIKETEN olevan NAINEN EIKÄ MIES. Mutta tätähän emme koskaan saa selville, koska ko. henkilö EI OLE REKISTERÖINYT NIMIMERKKIÄÄN JA VARMENTANUT NÄIN SUKUPUOLTAAN MIEHEKSI. Ja kuten kaikki normaaliälyisinä ymmärrämme,
      SEKSUAALISUUTTA JA PARISUHTEITA KÄSITTELEVÄSSÄ KESKUSTELUSSA
      MIELIPITEEN ESITTÄJÄN SUKUPUOLELLA TODELLA ON MERKITYSTÄ. Lähes kaikki kyselytutkimuksetkin em. aiheista tehdään niin,
      että vastaajan sukupuoli otetaan huomioon. Esim. noin 30% naimisissa olevista naisista...

      Kirjoitit hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin) viimeisimmässä kommentissasi:
      "Elikkä määrittelet nettikiusaakasi sellaiset ihmiset, joiden omat mielipiteet eriävät omistasi, taikka kyseenalaistavat? Niinkö?..."
      Vastaan sinulle hyvä REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin):
      EMME ME OLE MIELESTÄNI OLLEET ERI MIELTÄ MISTÄÄN ALKUPERÄISEEN KESKUSTELUAIHEESEEN LIITTYVÄSTÄ. Päinvastoin kumpikin tuntui omissa kommenteissaan pitävän ROMANTTISIA SUHTEITA VARATTUIHIN IHMISIIN HUONONA ASIANA - sekä sinä että minä. Emme siis olleet itse keskustelun aiheesta eri mieltä. Siksi ihmettelinkin, miksi AVASIT KESKUSTELUN MINUN KANSSANI "Terry", syyttäen minua "Ihme pelittämisestä" ja epäillen elämääni liittyvän paljon "UHKATEKIJÖITÄ" tai "SALATTAVAA".
      Onko sinulla yleensäkin tapana REKISTERÖIMÄTÖN NIMIMERKKI "Terry" (eli käytännössä yhtä hyvin nainen kuin mieskin) aloittaa keskustelu TUNTEMATTOMAN IHMISEN KANSSA ESITTÄMÄLLLÄ HÄNESTÄ PERUSTEETTOMIA EPÄILYKSIÄ, YLIMIELISEEN SÄVYYN??? Onko?

      Pitkä, ikoherentit jaarituksesi, joissa syyttelet minua verhotusti milloin mistäkin,
      eivät muutu YHTÄÄN NAPAKAMMIKSI JA ÄLYKKÄÄMMIKSI, vaikka joka toinen käyttämäsi sana olisi ENGLANNINKIELESTÄ LAINATUN SANAN VÄÄNNÖS. Luuletko todella, että jollekulle Suomen akateemiselle lainasanasi olisivat vieraita, ja antaisivat jaarittelullesi jotenkin sofistikoituneemman vaikutelman. Vaikutat ihmiseltä, jolla on taipumus kirjoittaa laajalti olemattomasta aiheesta - sanomatta juuri mitään. SISÄLLÖN ONTTOUTTA JA RISTIRIITAISUUTTA AIEMPIEN TEKSTIESI SISÄLLÖN KANSSA YRITTÄNET SITTEN PEITTÄÄ YMPÄRIPYÖREÄLLÄ JAARITTELULLA JA ENGLANNINKIELESTÄ LAINATTUJEN SANOJEN VÄÄNNÖKSIÄ VILJELEMÄLLÄ.

      Eli, RIIDANHAASTAJA "Terry", sanohan missä kohtaan teksteissäni olin kanssasi eri mieltä, ja pidin suotavina romanttisia suhteita varattuihin henkilöihin? Niin, missä on se ERIÄVÄ MIELIPIDE ALKUPERÄISAIHEESTA? Se joka sai sinut PILLASTUMAAN, ja kirjoittamaan kärkevästi minulle?

    • "Donna_1", kirjoitit:

      "Tänään kävin treffeillä vapaan miehen kanssa."

      VASTAAN SINULLE LIHAVUUDESTASI/ LAIHUUDESTASI, TAI MUISTA IRRELEVANTEISTA TEKIJÖITÄ VÄLITTÄMÄTTÄ:

      Treffit/ deitit vapaan miehen kanssa ovat hyvä alku. VAPAAN MIEHEN MINÄKIN
      VALITSISIN ellen eläisi 16. vuotta, omasta vapaasta tahdostani yksiavioisessa suhteessa.

    • SivullinenAviovaimo

      "Ovatko kaikki Timo-nimiset miehet pettäjiä? Kuka Timo? Pitäisikö meidän kaikkien tuntea hänet? Varmaan hän sitten on julkkis? Puhutko kansanedustaja Timo Kaunistosta, muusikko Timo Tervosta, anti-doping lääkäri Timo Seppälästä vai kenties Iltasanomien Sunnuntai-liitteessä (15.-16.11.2014) esiintyneestä Poxytec Oy:n Timo Peltosesta? Joku julkkishan tämä Timo on, kun kaikkien pitäisi hänet tuntea."

      Onko tämä totta, onka tämän ILMEISEN NUOREN "donnan_1" varattu mies, viisikymppinen mies, joka istuu taannoisen IS:n Viikonvaihteen KUVASSA SORMUKSETTOMANA LEPOTUOLISSA, VAALEALLA VILLAMATOLLA,
      TAUSTALLAAN 6 TUOLIN RUOKAILURYHMÄ TAUSTALLAAN? Puhutko sinä hyvä nimimerkki "donna_1", tästä pienen mittakaavan julkkiksesta?

    • Lopuksi "Terrylle":

      Hyvä nimimerkki Terry, kirjoitit minulle tiistaina 10.2.2015 klo 04.14 mm. seuraavasti:

      ” Jonkinlaisesta OCD:stähän tunnut kärsivän, kun tavalliseen, rationaaliseen ja konstruktiiviseen konversaatioon olet kykenemätön…”

      VASTAAN: Oletko koulutukseltasi psykiatri ja useasti minut tavannut, koskapa katsot olevasi kykenevä tekemään minusta OCD eli obsessive-compulsive disorder eli PAKKOMIELTEINEN OIREYHTYMÄ diagnoosin? Tällaista diagnoosia minusta ei ole koskaan tehty, vaikka masennusoireiden vuoksi minut on testattu useastikin. Koska tuskin olet koulutukseltasi psykiatri etkä mitä todennäköisimmin edes tunne minua, sinulla tuskin on mitään relevanssia määritellä minun kärsivän mistään OCD:sta. ”Tiaknoosisi” menee siis herjauksen piikkiin. VETELETKÖ USEINKIN HATUSTASI DIAGNOOSEJA PUOLITUNTEMATTOMILLE, NETISSÄ KOHTAAMISILLESI IHMISILLE, MIKÄLI HE USKALTAUTUVAT OLEMAAN ERI MIELTÄ KANSSASI JOSTAKIN SEIKASTA, JA VIELÄPÄ PUOLUSTAMAAN ITSEÄÄN?

      Mitä tulee kykenevyyteeni tavalliseen rationaaliseen ja konstruktiiviseen konversaatioon eli tavalliseen järkiperäiseen ja rakentavaan keskusteluun, väitteesi ei pidä lainkaan paikkaansa! Minut tuntevat ihmiset ovat päinvastoin kiitelleet kykenevyyttäni tosiseikat huomioonottavaan, järkiperäiseen keskusteluun. Ihmettelenkin PIDÄTKÖ sinä hyvä nimimerkki ”Terry” JÄRKIPERÄISENÄ, JA ENNEN KAIKKEA RAKENTAVANA VAIN SELLAISTA KESKUSTELUA, JOKA sujuu sinun omien nuottiesi mukaan ELI MYÖTÄILEE SINUN NÄKEMYKSIÄSI JA KOROSTAA OLETETTUA ERINOMAISUUTTASI?

      Onko siinä muuten mitään erinomaista, että ihminen suoltaa näytölle hajanaista, ja itse keskustelun aiheesta poispäin rönsyilevää tekstiä, jossa mollaa toista keskustelijaa milloin mistäkin oletetusta ominaisuudesta? Tuleeko tästä toisen nimittelystä ”pakkomielteiseksi upseerittareksi” ja ”vähän nolifeksi” jotenkin oikeutetumpaa ja hienotunteisempaa, jos käyttää joka toisena sananaan ENGLANNINKIELISEN LAINASANAN VÄÄNNÖSTÄ?

      Olen otettu nimimerkki ”Terry”, että keskustelumme SAI SINUT NIIN KIIHDYKSIIN JA KUOHUKSIIN, VASTASIT MINULLE TIISTAINA 10.2 KLO 04.14 eli käytännössä aamuyöstä.

      Seuraavan kerran ”Terry”, kun HALUAT ALOITTAA tavallisen, rationaalisen ja konstruktiivisen konversaation jonkun itsellesi tuntemattoman nettikeskustelijan kanssa, älä kirjoita hänelle AVAUSKOMMENTISSASI RIITAA HAASTAVAAN, JA EPÄKONSTRUKTIIVISEEN SÄVYYN:

      ” Ihme pelittämistä.
      Kuulostaa todella haasteelliselta, tuo aikuinen, itsenäinen elämäsi. Ei kai tavallisen ihmisen tarvitse kuin yhtä puhelinta/puhelinta? Tai yksi työnumero (riippuen ammatista), ja se kotinumero. Tarinointisi kuulosti aikamoiselta pelittämiseltä ja typerältä. No tietenkin,
      jos on kovasti salattavaa tai "uhkatekijöitä"....", kirjoittaa nimimerkki "Terry".


      Tuo ylle lainattu, ensimmäinen kommenttisi minulle "Terry" paljastaa sen, että SINÄ LUULET ILMEISESTI TUNNISTAVASI MINUT, JOKSIKUKSI PETTÄVÄKSI TUTTAVAKSESI. Kirjoitat puuta-heinää pelittämisestä ja salattavista asioista suoraan minun nimimerkilleni, VAIKKEN OLE MITÄÄN MUUTA TÄSSÄ KESKUSTELUSSA TOITOTTANUT, kuin etten ikinä ole harrastanut varattuja miehiä tai ollut kahdessa intiimissä suhteessa yhtä aikaa.

    • munehdotus

      Pidä molemmat. Varatulta saat hyvää seksiä ja sen vapaan kanssa voit sitten opetella oikean parisuhteen saloja. Oppia nauttimaan myös seksistä hänen kanssaan. Ja kun ihastut ja tykästyt vapaaseen kunnolla, heivaat varatun. Eikä niille tarvitse toisitaan kertoa. Helppoa.

      • Donna_1

        Salaa varmaan toivoin tuollaista vastausta. Kiitos.


    • niccoo
    • muuttunut

      Sinä pelkäät aitoa läheisyyttä, koska joutuisit kohtaamaan siinä oman sisäisen maailmasi.. tukahdutetut tunteet ja kaikki menneisyyden kipeät asiat (jotka tulee pääasiassa lapsuudesta). Varatun miehen kanssa seurusteleminen on sinulle turvallista. Voit nauttia seksistä laittamatta syvempiä tunteitasi peliin.

      Valinta on sinun.. tyydytkö loputtomiin varattuun mieheen vai uskallatko ottaa riskin ja ryhtyä oikeaan ihmissuhteeseen, jossa joudut laittamaan itsesi syvemmällä tasolla mukaan?

    • dkkrppks

      Tyhmä.

    • hilleri

      Olet aika tunteeton ihminen kun et osaa ottaa huomioon miehen vaimoa,joka varmasti vaistoaa että jotain on meneillään. Sinun ei tarvitse kertoa hänelle , hän tietää. Mietipä miten vaimo kärsii tilanteesta! En arvosta kovinkaan korkealle kaltaisiksi naisia, pikemminkin halveksien. Etkö löydä vapaata miestä, kun pitää varattuihin tyytyä?

    • hilleri

      Aika tyhmä olet. Eikö vapaita miehiä ole tarjolla. Etkö osaa paneutua vaimon osaan ja kärsimykseen? Hän tietää kyllä.

    • Eimaksamitään

      "Puolisot antavat yleensä pettämisen anteeksi. " Olen kanssasi samaa mieltä. Minullakin suhde varattuun ja hyvin toimii. Puhdas mies on niin ihana ottaa vastaan ja pitää suunsa kiinni!

    • samatilanne

      Joko teit valintasi?

      • Donna_1

        En pystynyt jättämään varattua. Ja vapaa mies ei ollutkaan minusta oikeasti kiinnostunut. Nyt olen kerran tavannut toista vapaata miestä. Tämä vaattu mies on kuin huumetta minulle.


    • tähdet

      Donna hyvä,Pää pystyyn ja ala arvostamaan itseäsi, ansaitset paljon parempaa kuin varatun miehen.Älä tuhlaa aikaasi moiseen mieheen.Mies käyttää sinua vaan seksuaalisesti hyväksi eli täydennät hänen avioliittoaan.Se mikä puuttuu omasta avioelämästä haetaan muualta.Maailma on miehiä täynnä,ei tiedä kuinka ihannan miehen vielä löydät!Onnea matkaan!

    • kylläpystyt

      Kyllä pystyt, niin minäkin olen tehnyt, vaikka en ole mikään kovaluontoinen, ja itsetunnon kanssa on ongelmia, ja ikävääkin välillä on, ja olin ihastunut ja seksi oli upea, mutta silti. Kaikki yhteydenpito täytyy lopettaa. Silmistä pois - sydämmestä pois. Vaihta puhelinumero jos on mahdollista, poista hänen numero ja kaikki tekstarit ja puhelut puhelimen muistista ettet heikkona hetkenä sorru soittamaan tai tekstaamaan, vältä alkoholia - humalassa tulee monesti tehtyä kaikkia sitä mitä ei ole järkevä. Vaimolle kertomista en kannata, siinä on riski että saat vain kuraa niskallesi. On helpompi jos sulle jää suhteesta vain hyviä muistoja. Muutaman kuukauden päästä alkaa helpottaa.

    • saakelinsaakeli

      Miten tama sujuu? Itse olen myos suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Rakkautta on, seksia ja vietamme todella paljon aikaa yhdessa muutenkin. Mies ei luultavasti jata vaimoaan, on mennyt naimisiin, tehnyt lupauksen, eika aio sita rikkoa. Olen melko onnellinen yleensa, mutta joskus on kausia kun hajoan totaalisesti sen takia mita en voi saada. Naen miesta vaimonsa kanssa ja tietysti tuntuu uskomattoman pahalta, ja olen mustasukkainen. Itse en ole kovin kiinnostunut muista, mutta minulla on paljon miespuolisia ystavia ja tama mies on myos mustasukkainen.. Tilanne on monimutkainen muutenkin, ja mietin jatkuvasti miten meinasin oikein jatkaa tata kaikkea. Talla hetkella nayttaa silta etten kykene jattamaankaan miesta.. En olisi itsestani uskonut..

    • Donna_1

      Suhde varattuun loppui viime toukokuussa kun olin tavannut yhden vapaan miehen. Jutusta ei kuitenkaan tullut mitään enkä saa varttua miestä enää takaisin. Vielä viisi kuukautta erosta ajattelen häntä lähes joka hetki eikä rakkauteni ole sammunut. En ole kertonut hänen vaimolleen suhteestamme, vaikka olen monta kertaa ollut hyvin lähellä tehdä sen.
      Luulen kuitenkin, että tuska alkaa jo helpottaa.

    • Samassatilanteessaoleva

      2 vuotta on pitkä aika, oletteko olleet yhteydessä suhteen päättymisen jälkeen? Turhaa enää tuossa vaiheessa kerrot vaimolle suhteesta, mitä siitä saisit? Vaikka he eroaisivat, tuskin sen tempun jälkeen sinua ottaa naiseksi. Odota, katsele ympärillesi, asiat tapahtuu niin kuin niiden kuuluukin, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Älä pilaa muiden elämää.

    • Kakkosenjonkatiedän

      Sovitaan kuule kakkonen niin että lisään hommia kotona ja huolehdi että se ajan käyttö vähenee ja samalla laitan työnantajalle viestin miten töitä ja tunteja tekee voidaan sitäkin ajankäyttöä vähentää. Samoin vähenee harrastuksen käyttöaika. Pysyypä kotona sinäkin. Helpottaa sinua teen tämän kaikkien puolesta.

    • Kakkosenjonkatiedän

      Kannattaa jo sinun itsesi takia lopettaa nuo kakkos hommelit. Luuletko että mies haluaa puolisokseen naista jolla paha maine. Ja ei pysty edes luottamaan sinuun oletko sille uskollinen.Joku aina tietää nuo salapanot joten lopeta ihmeessä jos meinaa oikean puolison joskus saada.

    • salapanojonkatiedän

      nyt ihan tosissaan ihmiset onko tuollainen kunnoittavaa ketään kohtaan? Onko helevetti jos kyseessä varattu perheellinen jota salassa nussit onko kunnioittavaa? Eiköhän terve ihminen ensin eroa ja sitten aloittaa uuden suhteen puhtaalta pöydältä. Kai nyt sentään sen verran kunnioitusta tuota puolisoaan kohtaan pitäisi löytyä? Tälläiset jutut todella liikkuu kylillä ja niille nauretaan porukalla. Kuinka säälinkään kahta puolisoa joiden mies juuri käy nussimassa toista. Nuo puolisot eivät tiedä panosta mutta me muut tiedetään. Hävettäisi kyllä jos oma puoliso toimisi noin. Eron kyllä saisi heti jos tuo kakkonen edes antaisi mahdollisuuden sen tehdä. En katselisi miestä pätkääkään jos näin toimisi. Nyt kaikki kakkoset ilmoittakaa tuollainen käytös puolisoille voitte saada mahdollisuuden tuohon miehen saamiseen. Itse en alkaisi kakkoseksi millään tavalla varsinkin jos perheellinen kyseessä jolla lapsia. Toki olen saanut itseeno kohdistuen ehdotuksia jotka olen torpannut. Ottaa yhteyttä kun on eronnut. Miettikää kakkoset edes omaa mainettanne. Juuri tuollaiset varatut miehet ovat tarkkoja puolisonsa maineesta ja loppujen lopuksi vaativat toisen olevan "puhdas" vaikka ette ymmärrä sitä logiikkaa miehn aatoksista suhteiluun. On se todellista. Kukaan mies ei halua toisten miesten naureskelevan toisen puolisosta "ai sulla tuo suttura joka jakaa" Kai nyt ymmärrätte tämän. Merkittynä naisena olette nussineet varattua ettetkä ymmärrä ettei se ole pysynyt salassa. Jos mies on kuullut sinusta edes hiukankaan juttuja kylillä. Ei se ota sinua vaan käy todella nussimassa koska sullahan maine jo valmiina varatun hämmentäjään. Turha itkeä että se olisi rakkautta. Olisi tuo mies jo eronnut jos sinut haluaisi. Ja niin kauan kun teitä kakkos naisia riittää kylillä nauttii ukkomiehet nussimisesta kun ette edes käräytä ja anna toisen ottaa eroa kun mies ei sitä halua.

      • etjaksaisenää

        Voi jessus tuota sun vihaa naisia kohtaan, jotka suhteilevat varattujen kanssa. Sulle taitaa tärkeintä maailmassa olla miettiminen, millainen maine kelläkin on ja mistä se maine tulee. Vieraissa juoksevien miesten päässä on vikaa. Ymmärrätkö sen? Heidän teoissaan ei ole mitään hyvää. Huijaavat vaimoaan, huijaavat sitä kakkosta monesti kertomatta olevansa varattuja. Ihan paskoja äijiä ja sä vaan heitä ymmärrät. Ihan tiedät, että jos miehelle ero tulee, niin vaatii seuraavan naisensa olevan "puhdas".
        Oletko miettinyt, että moni vieras nainen on niin fiksu, ettei missään tapauksessa halua sitä pettäjää parisuhteeseen kanssaan? Tietävät, että jos pettäjän ottaa, pettäjän saa. Nauttivat vaan seksistä heidän kanssaan. Todella typeriä on nuo miehet, jotka kerskuu salapanoillaan ja sitten haukkuvat heitä huonoksi naisiksi. Aivan mielenvikaisia. Lopeta heidän puolustelu
        Sua taitaa tosissaan pelottaa, että oma ukkosikin vieraissa juoksee? Oletko varma ettei hän niin tee? Ei sun tarvitse sitä hävetä. Eihän se sun syy ole vaan pettäjän päässä on vikaa. Ymmärrätkö?


      • Liprrt

        Mistä tiedät ettei se oma puolisosi toimi juuri noin!!!!


    • hajakorasiaoot

      ap , panomiehellä on kaksi "kynnysmatto" ja kolmas rakas vaimo

    • aivoton-

      mitä sanoisit vaimolle,,,,et nuoleskelet kaikki kakat persestä ?
      kakkonen on aina psykopaatti

    • tsot

      Mistä ihmeestä näitä etana-naisia oikein sikiää , wamppaavat varattuja ja jättävät limavanan jälkeensä, Ja sitten vielä itketään että kun rakastaa varattua, Eli halutaan sitä mitä ei voi saada. Ja hylätään se minkä saisi vakka oisi parempi.

    • Oikeusihmiseen

      Kyllähän ne miehet tosi usein sen uuden matkaan lähtevät, joten ei se varattu mies ole mikään mahdoton saada omaksikaan. Vaimoparat vaan luulee, että, koska he näkivät miehen ensin, heillä on vahvempi oikeus mieheen. Kyllä se uusi nainen voi olla miehelle paljo sopivampi kumppani.

      Ja en kannusta turhiin eroihin, mutta turha kenenkään on pysyä liitossa, jos sydän on koko ajan muualla.

    • hjnbhu

      Ap, viestiketju on vanha, mutta vastaan pystyt tai et. Tärkeintä kai on se, mitä sinä oikein saat tältä varatulta mieheltä, niinkuin henkisesti. Ilmeisesti mies ei jätä vaimoansa ja monesti vaimot jopa hyväksyy ulkopuolisen suhteen, koska itse eivät halua erota. Eroamattomuuteen on monia syitä, jopa puolisoiden yhteinen sopimus taloudellisesta liitosta tai halutaan kasvattaa lapset yhdessä ym. syitä. Rakkaus ei aina riitä.

    • hyvinvajaita

      Naiset on vajaita

    • Donna_1

      Nyt on vuosi kulunut erostamme ja vieläkin ajattelen häntä joka päivä. Pari kertaa olen nyt tavannut yhtä vapaata miestä, jonka kanssa on ollut hyvä olla.
      Luulen, ettei se varattu mieskään ole saanut minua mielestään. Kirjoittelemme yhä.

    • miksinäinpitäämennä

      En tiedä, vieläkö Donna_1 seurailet tätä ketjua, mutta kerron lyhyen version omasta tarinastani. Tapasin 20 vuotta sitten miehen, jonka kanssa ihastuimme/rakastuimme. Siinä vaan oli sitä jotain. Molemmat naimisissa ja pieniä lapsia. Vuoden päivät näimme ym. Sitten päätimme, että tää ei voi jatkua näin. Molemmilla oli ok avioliitot (kaikesta huolimatta), joten yksimielisesti päätimme jatkaa liittojamme ja kasvatta lapsemme. Päätimme kuitenkin pitää yhteyttä, mutta emme tavata. Helppoa, koska asuimme eri paikkakunnilla.

      Vuosien aikana viestittelimme useamman kerran vuodessa, mutta emme tehneet mitään nähdäksemme tai kirjoitelleet mitään tunteista ym. Unohtaneet emme kuitenkaan toisiamme. Vuodet vierivät, kunnes vuosi sitten tapasimme 19 vuoden jälkeen. Hänellä tuli muuta asiaa paikkakunnalle, jossa asun. Kuvittelin, että vuosien saatossa tunteet ovat loiventuneet. Kun näimme toisemme, tuntui, kun emme olisi erossa olleetkaan. Kemia, vetovoima, henkinen yhteys valtavat. Uskomaton tunne ....

      Tässä sitä nyt taas ollaan. Itse olen eronnut noin 5 vuotta sitten, mitä en hänelle kertonut aikanaan. Hän elää kuolleessa liitossa, mutta aikuinen sairas lapsi, joka ainakin toistaiseksi vaatii jatkuvaa huolenpitoa. Miten tässä lopulta käy, ei kukaan varmasti tiedä. Tällä hetkellä kuitenkin olen onnellinen ja tiedän, että hänkin on. Vietämme yhdessä pitkiä viikonloppuja niin usein kuin mahdollista. Tiedän kuitenkin, että en aio loppuelämääni näin jatkaa. Sitä en vielä tiedä, milloin ja mitä tapahtuu. Elämä on.

      Kaikkea hyvää sinulle.

      • missäitsekunnioitus

        Voi teitä . Sinä ajattelet omaa napaasi ja tuo ukko on kelvoton vaimonsa kusettaja. Ollut vuosikymmenet. Miten te saatatte.


    • Ykköseltäkakkoselle

      Kunpa nämä kakkoset miettisivät miltä tuntuisi olla tuo vaimo. Minäkin kokenut saman ja kuinka minä petetty sain vihat niskaani. Käräyttäjää en tiedä tänä päivänäkään. Oliko ilkeä naapuri vai sen katkera ex. Oli miten oli minähän se sain vihat niskaani. Toki se järkytys ja turha syyttely vei siihen että lopettivat. Toinen ensin vannoi ja vakuutti ettei mitään tapahtunut ja olen se hullu mustasukkainen harhainen jne. Kun joutui lopettamaan käräytyksen jälkeen syytti toinen minua narsistiksi joka alistaa puolisoaan enkä päästä irti. Kyllä säälittävä farssi oli kaikin puolin. Kun sanoin ettei se eroa kun tiedän että häpeää kovasti. Enkä kiristä ovi on tuossa ala mennä. Ei uskonut kakkonen vaan jatkoi minun syyllistäminen. Mutta eihän tämä päivänvaloa kestä ei.

      • nemimuuttaakaiken

        Asia selvä - sinä olet koko jutun sika!


    • Petettynainen49

      Jos et lopeta niin tulen ja vedän sinua tauluun niin että pääsee kaikki patoumat irti! T. Petetty nainen

    • No kyllä varmasti pystyt! Täällä o jotku iha ilma mittää rakkautta. Ota siltä vaikka joku vaate jota nuuskit ja on sulla sitte jotai mitä muistella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe