En oo koskaan ollu parisuhteessa.
Mua kiihottaa monet naiset.
En silti usko, että jos oisin suhteessa, niin kävisin muitten naisten tavaralla.
=)
Mutta kieltämättä olen miehinen mies, joka tykkää naisen ulkonäöstä.
Tulee joskus tuijotettua hieman pitkään ja kerran sain korvatillikan.
jos joku astrologian perusteella haluaa tulkita mua, niin tässä on astrologinen karttani;
Aurinkomerkkini on härkä(luokiteltu yleensä pettäjämerkiksi)
Kuu=kauris
Nouseva=jousimies(tykkää vaihtelusta, joten mahdollinen pettäjä)
merkurius=kaksonen(luokiteltu pettäjämerkiksi kaikkein eniten)
venus=oinas
mars=vaaka
Oonko pettäjä vai ei?
15
<50
Vastaukset 15
- päätähäntää
Päätä nyt itse mokoma asia. Kuulostele viimeistään silloin kun olet parisuhteessa. Ihan itse.
- MrJuha82outolintu
Avaus oli tehty pilke silmäkulmassa meiningillä.
- päätähäntää
Niin myös vastaus.
- sayyousayme
Ihan selvää ainesta pettäjäksi. Liihottele kukasta kukkaan, älä vakiinnu.
- MrJuha82outolintu
Ookkei =)
- merkurius-skorpionissa
Astrologisesti vaikutat aikas vakaalta tyypiltä. Ehkä just tuo nouseva jousimies ja venus oinaassa tuo levottomuutta luonteeseesi. Tulimerkkejä molemmat ja kaipaavat vaihtelua.
Mutta löydät kumppanin luultavasti kaksosesta tai vaa´asta. Myös rapu saattaa olla "heikko" kohtasi, mutta ei välttämättä toimi. - Unohdaainakinhoroskoopit
Olet lapsellinen, niinkuin muutkin horoskooppeihin uskovat.
- MrJuha82outolintu
Astrologia on monimutkaista ja se on monien ihmisten ammatti.
Onko siis lapsellista??
Ihmisen luonteeseen ei vaikuta pelkästään astrologia, vaan myös elämänkokemukset, ystäväpiiri ja omat vanhemmat.
- leijona_nainen-63
Hmm, vai kiihottaa naiset. Entä tunnustatko tuntevasi rakkautta naisia kohtaan? Oletko koskaan tuntenut mitään sellaista? Ellet, niin sitoutuminen yhteen suhteeseen voi olla sinulle turhan extremeä.
- MrJuha82outolintu
Kerran rakastuin yhteen.
- ihanturhaamiettiä
Höpö höpö.Kyllä ap sitten tietää, kun rakastuu aidosti. Mun mielestä on luonnollista, että nuorta miestä naiset kiihottaa. Turhaa miettiä etukäteen, pettääkö suhteessa vai ei. Mä puolestani mietin ennen perheen perustamista, että mä en varmasti petä vaan olen uskollinen. Ennen eroan kun käyn vieraissa jos alkaa huonosti mennä. Kuinkas kävikään? Petin. Ero tuli.
- leijona_nainen-63
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Kerran rakastuin yhteen.
Kestikö kauan? Miksi rakkaus lopahti?
- MrJuha82outolintu
leijona_nainen-63 kirjoitti:
Rakkaus loppui, koska hän ei halunnut minua.
Oltiin niin erilaisia.
Hän villi bailaaja ja minä koti-hiiri. - MrJuha82outolintu
MrJuha82outolintu kirjoitti:
Rakkaus loppui, koska hän ei halunnut minua.
Oltiin niin erilaisia.
Hän villi bailaaja ja minä koti-hiiri.En oo koskaan käyny baareissa enkä oikein missään.
Joskus nuoruudessa kävin kylässä parilla kaverillani.
Sitten ollut vain KOTONA.
Johtuu kai sairaudestani(asperger) ja omasta halustani, kun ei kiinnosta ihmiset, niin ei kiinnosta.
Eläimiä mä täällä hoitelen sekä musiikkia kuuntelen ja isäni kanssa hoidamme kotiaskareet ja rupattelemme niitä näitä.
Mulla huonoja kokemuksia ihmisistä.
En vain tuu toimeen monienkaan kanssa.
Kiusaajia liikaa. - MrJuha82outolintu
leijona_nainen-63 kirjoitti:
En mä silti mikään onneton ressu ole.
Nautin elämästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2341432Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va249990Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68762Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan86688- 109599
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34564Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40471
- 31451
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺45407Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8397- 30393
- 27390
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21371