Pärjäisitkö ilman sosiaalista mediaa?

abcddd

Pärjäisittekö ilman facebookia, twitteriä, instagramia yms...

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekaaa

      no totta vitussa pärjään :D

    • lauleskelija

      Ilmeisesti, koska mulla ei ole mitään noista :) ei oo koskaan ollutkaan.

    • 99-tyty

      Kyllä. Mulla ei oo mitään sun mainitsemista eikä tule olemaan.

    • bilse

      Kyllä. En käytä mitään mainitsemiasi sosiaalisia medioita enkä ole koskaan käyttänytkään enkä tule välttämättä käyttämään.

    • Eipä meikäläiselläkään yhtään noista... Twitteriä tai instagramia en oo koskaan edes kokeillut, FB:tä kerran pari... Siihen se kuitenkin jäi ja profiili lähti...

    • joopastajoo

      Ei ole eikä tule mitään noista, jotenkin on idioottien hommaa kaikki tuollainen. Ei kiinnosta paskaa palvoa.

    • bsnsn

      mulla on vaan fb ja totta vitussa voisin elää ilman :D
      ainut sovellus mistä tykkään on whatsapp ainut järkevä :D

    • En.

    • hdjcxgffcx

      Juu todellaki ku vihaan sosiaalisii medioit enkä ees haluis olla missää somes

    • cubus

      En ole muualla kun wapissa, ja ois tyhmää jos ei ois sitä

    • Perusmeininkii

      No kyllähän sitä nyt vittu ilman puhelinta ja tietokonettakin selvii jos on pakko

    • eioovaikeeta

      Varmaan taas joku Helsinkiläinen neiti joka ei selviä ilman kännykkää tuntiakaan. Minul ei oo mitään noist mainituist ja selviän muutenkin ilman tietokonetta ja kännykkää jos täytyy...

    • Netitönperuskännykkä

      En ole koskaan käyttänyt mitään noista,enkä käytä,joten pärjään helevetin hyvin ilman noita tai mitä muita niitä nyt onkaan,ei kiinnosta ja puhelinkin mulla on netitön peruskännykkä.

    • mnuori1996

      Luultavasti pärjäisin, ainakin jonkin aikaa, tosin sitten ketuttaa, jos kaikki muut on siellä....

    • Nettiriippuvainen

      En osaa sanoa. Oon kyl vähän nettiriippuvainen, mutta toisaalta en enää nykyään hirveesti tykkää facesta ja Twitteriin oon vasta liittynyt, joten en vielä kunnolla tiedä millainen se on. Instagram on musta ihan kiva, koska sielä voi katsella kuvia vaikka omasta ihastuksesta :) mutta ei se instakaan mulle mikään välttämättömyys oo. Käytän eniten ehkä suomi24:ta ja youtubea. Whatsapp on mun mielestä ihan hyvä keksintö, koska sillä voi lähettää ilmasii viestejä ja tehdä ryhmiä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe