Mikä kumma siinä on, että kaikki 35 eronneet miehet ovat niin katkeria? Ei heidän kanssaan voi yrittää tutustumista, kun jo pian paljastuu tuo tosiasia.
Katkerat eronneet miehet
41
<50
Vastaukset
- Mies_ei_opi
Kyllä ne eronneet miehet ovat katkeriakin katkerampia. Ja syyn kun itse tietävät, eli ovat hyppineet aidan yli vieraisiin ja hyvä vaimo ei moista kauaa sietänyt. Toisinsanoen salaa syyttävät itseään, mutta eihän sitä jukisesti ylpeä mies voi muuta, kun syytellä vahingoistaan (josta tuli tapa) toisia, varsinkin niitä ymmärtämättömiä ja häjyjä vaimojaan tai nasiaan. Kuka sitä nyt tumpelo rakastaja itseään syyttää, naisen vika aina.
Kun x- miehen kohtaa pakosta, x- vaimon tai naisen, ei he saa osakseen muuta kuin ivaa ja vähättelyä.
Mieshän ei koskaan näe itsessään ja käytöksessään mitään korjaamisen aihetta. Kun nainen käy moisen prosessin läpi, hän yleensä oppii tulemaan toimeen, mutta mies on ainainen tumpelo, ei suostu kehittymään ihmisenä, ei miltään osin.- JosNytKumminkin
Olisiko olemassa edes pieni, sellainen pienen pieni mahdollisuus että oppivia miehiäkin sittenkin olisi olemassa :)
- Ikis__M
JosNytKumminkin kirjoitti:
Olisiko olemassa edes pieni, sellainen pienen pieni mahdollisuus että oppivia miehiäkin sittenkin olisi olemassa :)
Tuskinpa on naisten mielestä. Pitkään sinkkuna olleessa miehessä on pakko olla vikaa ja varmaan noissa eronneissakin. Aika hassua on se että vaikka naiset kärkkäästi tuomitsee miesten kaipuun nuoriin neitsyt naisiin ne itse kaipaa ihan vastaavaa viattomuutta miehestä.
- totuudenpuhuja
"Kyllä ne eronneet miehet ovat katkeriakin katkerampia. Ja syyn kun itse tietävät, eli ovat hyppineet aidan yli vieraisiin ja hyvä vaimo ei moista kauaa sietänyt. Toisinsanoen salaa syyttävät itseään, mutta eihän sitä jukisesti ylpeä mies voi muuta, kun syytellä vahingoistaan (josta tuli tapa) toisia, varsinkin niitä ymmärtämättömiä ja häjyjä vaimojaan tai nasiaan. Kuka sitä nyt tumpelo rakastaja itseään syyttää, naisen vika aina."
Ei pidä paikkaansa tai ainakin todella harvoin on syynä pitkäaikaiseen tai ikuiseen katkeroitumiseen. Sen sijaan yksi yleisimmistä on esimerkiksi surkea ex vaimo joka on saattanut olla sitä patologinen valittajatyyppiä. Eli valittaa paljon miehelle erilaisista asioista, kuinka mies tekee kaiken väärin vaikka todellisuudessa ei tekisikään mitään väärin. Mutta sellaisella valittajanaisella on kuin jonkilainen pakkomielle aina uusia aiheita mistä valittaa miehelle. Toinen yleinen syy on se että nainen on kontrollifriikki miestään kohtaan. Kolmas inhottava naistyyppi on sellainen ylimaterialistinen luuseri joka pistää miehen ostamaan kaikenlaista turhaa krääsää ja vaatii aina lahjuksia yms. ja jos joskus tällainen nainen ei saa jotain haluamaansa tuotetta niin johan alkaa lapsellinen itku/valittelu ja miehen haukkuminen alimpaan helvettiin.
- se.katkeroittaa
Niillä on paljon kokemusta naisista.
- kilttiN
Miksi eivät ottaneet kilttiä naista? Vaikuttaa siltä, että kaikista pahimmilla kiukupussi-pihtareilla on aina palvovia miehiä jalkojen juuressa. Kiltti nainen ei kelpaa kenellekään.
- atännä
kilttiN kirjoitti:
Miksi eivät ottaneet kilttiä naista? Vaikuttaa siltä, että kaikista pahimmilla kiukupussi-pihtareilla on aina palvovia miehiä jalkojen juuressa. Kiltti nainen ei kelpaa kenellekään.
Olen ihmetellyt samaa :D
- Ujoatm26v
kilttiN kirjoitti:
Mennäänkö naimisiin?
- se.kiinnostaa
kilttiN kirjoitti:
Miten tuo eroaa siitä, että ätmit sanovat kaikkia seurustelevia miehiä paskoiksi?
- Ex---PUA
Naisten vuoksi, joten syytä siis naisia.
- Ikis__M
Miksiköhän? satuin juuri juutuubissa bongaamaan tuon markorepairsin videon ja katsoin että mikähän juttu tuo oikein on:
https://www.youtube.com/watch?v=fWkEZ7Kskrc
Marko vaikuttaa sen verran lempeältä kaverilta ettei varmaankaan lapsiaan hakkaa mutta on selvästikin exän toimesta tehty hirviöksi yhteikunnan(kin) silmissä. Noita vastaavia tapauksia on varmaan paljonkin, kaikki isät ei siitä tee videota nettiin mutta ymmärrettävää jos pientä katkeruutta jää ilmaan. - atännä
Nainen toipuu erosta hetkessä, mies ei toivu ikinä:
http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015080720145411_iq.shtml
Noita katkeroita tosiaan on aika paljon. Eivät ole kovin hyvää seuraa. - katkeroa
35 ätmit eivät ole katkeria. Kannattaa tutustua niihin.
- atännä
Miten? ;D
- katkeroa
atännä kirjoitti:
Miten? ;D
Täältä palstaltahan niitä löytyy
- atännä
katkeroa kirjoitti:
Täältä palstaltahan niitä löytyy
...eihän täällä muita olekaan kuin katkeria ätmejä. :-/
- katkeroa
atännä kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Vaikken ätmiä itsessäni tunnista niin silti vastaan ettei me ehkä sitten olla enää niin kovin katkeria jos saadaan naista, hyvää naista :)
- ätminkäinen
atännä kirjoitti:
Miten? ;D
Ätmin edessä housut nilkkoihin ja perse pystyyn.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Vaikken ätmiä itsessäni tunnista niin silti vastaan ettei me ehkä sitten olla enää niin kovin katkeria jos saadaan naista, hyvää naista :)
Juttujesi perusteella olet kyllä ätmi, sori vaan :)
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Juttujesi perusteella olet kyllä ätmi, sori vaan :)
Joop, mutta senpä asian määrittäkin se miten itse tunne eikä se miten sinä kuvittelet :) Jos jossain vaiheessa alan ajattelemaan että olisin rumempi, tyhmempi, huonompi jne. kuin muut sitten voisin varmaan ajatella itseni ätmiksi.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Joop, mutta senpä asian määrittäkin se miten itse tunne eikä se miten sinä kuvittelet :) Jos jossain vaiheessa alan ajattelemaan että olisin rumempi, tyhmempi, huonompi jne. kuin muut sitten voisin varmaan ajatella itseni ätmiksi.
Milloin esim olet naista saanut viimeksi?
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Milloin esim olet naista saanut viimeksi?
Siitä on jonkin aikaa mutta kuten tuolla ylempänä mainitsin ".. jos saadaan naista, hyvää naista", tuo lisäys hyvää tarkoittaa sitä mitä minä haen, huonoa saisin aika helpostikin varmaan jos pelkkä saaminen olisi se juttu.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Siitä on jonkin aikaa mutta kuten tuolla ylempänä mainitsin ".. jos saadaan naista, hyvää naista", tuo lisäys hyvää tarkoittaa sitä mitä minä haen, huonoa saisin aika helpostikin varmaan jos pelkkä saaminen olisi se juttu.
Neitseelle romanttista neitsyttä.
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Neitseelle romanttista neitsyttä.
Ei ihan neitseelle eikä ihan neitsyt tarvitse olla mutta kuitenkin siedettävä historia. Enhän voisi vaatia/odottaa naiselta kunnollisuutta ja sitä ettei ole jokaiseen mahdolliseen punkkaan hypännyt jos itse olisin elänyt toisin.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Ei ihan neitseelle eikä ihan neitsyt tarvitse olla mutta kuitenkin siedettävä historia. Enhän voisi vaatia/odottaa naiselta kunnollisuutta ja sitä ettei ole jokaiseen mahdolliseen punkkaan hypännyt jos itse olisin elänyt toisin.
Jaaha, huomenta vaan :D
Kymmenen jälkeen joku on lainaillut nikkiäni. Oleppas hyvä ja keksi ihan oma!
- Cat_Gera
Aijaa, musta ne eronneet on niitä kovimpia naisten mielistelijöitä ja katkerimpia ovat minunlaiseni ikisinkut naisen kosketusta vaille jääneet surkimukset. Minunlaisiin ei tosiaankaan pääse tutustumaan, kun katkeruusvaihde iskee heti päälle. "En kelvannut nuorena niin en kelpaa nytkään, että painus hittoon akka siitä" ja naamakin sen mukainen.
- Kilttiatm
Onneksi en ole koskaan eronnut naisesta joten en ole katkera.
- Vaikkamitenkä
Katkeroituu siitä, että homma ei ollutkaan kiveen hakattua. Voihan tuota johonkin asti yleistää, mutta ei se kaikkia koske. Jos on itselleen rehellinen, niin ei siihen katkeroitumiseen pitäisi olla syytä, jos itsellä on puhtaat jauhot pussissa. Pettäminen toinen juttu, eikä silloinkaan pitäisi olla oikeutta katkeroitua, kun sen on itse aiheuttanut. Tokihan aikuinen ihminen nämä asiat ymmärtää. Mutta jos ihmetteleviä naisia yhtään "lohduttaa", niin se voi olla miehen kaverista todella raskassoutuista kuunneltavaa, jos tämä ei ole päässyt erosta yli. Sitä samaa saatanan valitusvirttä loppuneesta suhteesta kerta toisensa jälkeen aina siihen saakka, kun "kuuntelija" lakkaa kuuntelemasta ja myöhemmin tykkenään huomioimasta. Tehkööt vaikka itsarin. Ei ole oma elämäni.
En tiedä, koska en ole itse sellainen. Epäilisin kuitenkin että heillä on monen vuoden kokemus siitä kuinka paska suomalainen nainen voi olla. Kai sitä vähemmästäkin katkeroituu.
- katkeravaiei
En minä ole katkera, vai olenko ? Voi olla itselle hankala tiedostaa itsessään katkeruutta. Hyvät naiset, miten tuo katkeruus näkyy tai ilmenee miehessä ?
Älä siis ota eronnutta, vaan ota kokematon.
Hyvin tuntuu (meillä) katkeroituneilla miehillä olevan ottajia. Helka kirjoitteli toisaalla näin: "Eniten vientiä on 40 vuotiaana, jos olet kaupungissa asuva, koulutettu, työelämässä oleva, eronnut mies"
Täytyy sanoa, että olen samaa mieltä.Miehet ottavat parisuhteensa niin vakavissaan ja tunteet ovat vahvoja. Sitten kun kaikki vedetäänkin viemäriin, niin se jättää jälkensä. Olen monesti ajatellut, että naiset eivät ehkä tunne yhtä vahvasti kuin miehet.
Varmaan tuota samaa kyynistymistä on naisissakin ja sillähän minäkin haluan löytää naisen,joka ei ole parisuhteessa vielä ollut. Kyllähän tuosta tietenkin voisi vähän tinkiäkkin, jos on muuten täydellinen yksilö minulle.
Jooh, kyllä meitä on oikeitakin sinkkuja vapaana, mutta naisethan itse nimenomaan vaativat, että miehen täytyy olla eronnut vähintään kertaalleen. Siinähän sitten itkette.- 44plus10
"Mikä kumma siinä on, että kaikki 35 eronneet miehet ovat niin katkeria? "
Eronneet 35 miehet voi vastata siihen.
"Ei heidän kanssaan voi yrittää tutustumista, kun jo pian paljastuu tuo tosiasia. "
Onneksi on vaihtoehtoja:
- alle 35 v eronneet miehet
- yli 35 v suhteessa olevat miehet
- yli 35 v vapaat, ei koskaan eronneet miehet (=ikiätmit)
- kaikenikäiset naiset
Valitse omasi ja tutustu! - katkera37
Nainen jätti minut komean jännämiehen takia. Jännämies pani exääni pari kertaa, heitti alasti ulos asunnosta ja exäni soitti että tuo hänelle vaatteita. Enkä muka saa olla katkera?
- osaanaisetkin
Itse vasta olenkin törmännyt menneestä katkeroituneisiin naisiin kun oli pitkäsuhde ja mies on löytänyt nuoremman ja hän oli antanut nuoruutensa ja kaikkensa tälle "narsistisellemiehelle" ja kerran tapasin naisen joka oli eronnut sen 10v. sitten ja puheet oli vain ex sitä ja tätä ja sanoinkin että antais menneet olla menneitä mutta eiku jatkui ex sitä ja tätä ja minun puolestani sai jäädäkkin katkeruuden menneisyyteen
- m-i-e-s
Lapset taas yleistää, olet tavannut kaikki sadat miljoonat eronneet 35 miehet?
Mietitäänpä mikä sen katkeruuden ihmisessä aiheuttaa? Ex-puoliso, eli aloittajan tapaamisissa 35 miehissä vastaus on nainen.
Jotta koko kaunis päivä ei mene tällä järkyttävällä sivustolla, tehdään tämä lyhyesti. (Ihme että aivot vielä viikkojen jälkeenkin muisti tämän lain nojalla suljettavan sivuston.)
Alla käsitellään lyhyesti, vain naisia ja kuinka vittumaisia he voivatkaan olla. (Loppuun voidaan laittaa myös kevennys miehestä, jotta ei heti katkeroiduta :P)
Kahdenkeskisten asioiden käsittely kaveri- ja lähipiirissä, jolloin kaveri- ja lähipiirille saadaan luotua yksipuolinen väritetty kuva oikeasta todellisuudesta. Vain negatiivisia huonoja puolia muistetaan korostaa kumppanille, positiivisia miellyttäviä asioita ei nähdä tai muisteta, eikä niistä taatusti ikinä mainita. Mikäli yhteisiä lapsia on, niistä tulee hallinnan ja vallan välikappale, joita käytetään kosto- ja kiusaustoimenpiteinä.
Lopetetaan tähän ja annetaan se kevennys, jotta pysyy lyhyenä.
Muutamat nuoret miehet jättävät naisystävänsä tienposkeen valitsemaan yksinhuoltajuus ja kävelykotiin tai jälkiehkäisypilleri. Kyllä, toinen tyttöystävä on ollut jo märkänä useamman kuukauden, joten siitä vain seuraava katkeroitumaan. Nuorille naisille kova paikka, kun perhettä ei perusteta ja myös äijälauma odottaa takapenkillä ratkaisua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917335- 373897
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402612- 2302605
- 402403
- 1292339
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202045- 451922