expualla kaksisuuntainen mielialahäiriö

Ikis__M

Nyt on maniavaihe menossa. 8(

98

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 126

Tuo voi hyvinkin olla oikea diagnoosi. Olen itse monesti ajatellut samaa.

• Ikis__M

AP:n kannattaisi ehkä olla enemmän itsestään huolissaan. tuollainen toisten nimimerkkien käyttö kielii vakavista henkisistä ongelmista kun ei ole rohkeutta käyttää edes omaa anonyymiä nimimerkkiä vaan pitää toisilta lainata.

• Ex-------PUA

Jep, nimitys paskahousutäti ei tule tyhjästä.

Mutta hauska nähdä miten palstan huora- ja feminismimyönteisen roskasakin kurpparaivoaminen osoittaa että nyt on mennyt tunteisiin ja pahasti.

Ja kyllä, myös valkoritarit kurpparaivoavat, sillä munaton neitsyt-setä-raivo on sitä itseeän.

• tottakainäin

Mania = märkä, Depressiivinen= kuiva.

Ollut selvää alusta alkaen.

• aika-rasittava

Sillä on joku pitkittynyt psykoosi. Ylivoimaisuuskuvitelmia ja vääristynyt kuva todellisuudesta. Aspergerin syndrooma aika varmasti, koska siltä puuttuu täysin kyky havaita sarkasmia ja jumittaa vain yhtä ja samaa asiaa joka kirjoituksessa.

• Ex-------PUA

Entä jos kuvittelisin itselleni vaimon ja työpaikan?

Tai jos HC-ätminä vittuilisin ätmeille naisettomuudesta siihen päälle?

Ei tarvitse vastata.

• aika-rasittava
        Ex-------PUA kirjoitti:

Entä jos kuvittelisin itselleni vaimon ja työpaikan?

Tai jos HC-ätminä vittuilisin ätmeille naisettomuudesta siihen päälle?

Ei tarvitse vastata.

Sairauseläkkeellä Pullalla on aikaa satuilla palstalla parin tunnin yöunilla. Angstaat naisille siihen päälle.

Ratikka ei muuten ole ätmi. Sen huomaa jo kirjoituksista. Sinä sen sijaan olet. Sen näkee heti kirjoituksistasi.

• Ex-----PUA
        aika-rasittava kirjoitti:

Sairauseläkkeellä Pullalla on aikaa satuilla palstalla parin tunnin yöunilla. Angstaat naisille siihen päälle.

Ratikka ei muuten ole ätmi. Sen huomaa jo kirjoituksista. Sinä sen sijaan olet. Sen näkee heti kirjoituksistasi.

Moi Ratikka, vastasit silti mutta aiheen ohi, etkä pystynyt vastaamaan mihinkään mitä kysyin, sen sijaan jouduit turvautumasn noloon henkilöhyökkäykseen.

Tosin jouduthan sinä neitsyt-sedän reppana keksimään itsellesi vaimonkin. :D

Miltä tuntuu olla luuseri?

• DrNordström

Expualla on dissosiatiivinen identiteettihäiriö. Välillä kirjoittelee aivan käsittämättömiä hänen normaalista kirjoitustyylistään poikkeavia "olen hc-atm" -viestejä ja luulee varttitunnin päästä että joku trolli on kyseisen viestin muka kirjoittanut hänen nimissään...

• Ex------PUA

Aika hyvin sanottu sen jälkeen kun olet taas keskustellut muiden ja multinikeillä koko langan ajan.

No tyhmä huora on tyhmä, ja japanilaisia vaimoja keksivä neitsyt-setä on hänen taistelupuudelinsa.

• Ex-------PUA
      • No niin ExPUA Rakas totuuden hetki !
        Menetkö kanssani palstanaimisiin ?
        Tähän on tultava nyt joku päätös, näin ei voi enää jatkua.
        Haluan sua <3

• kälykkö
        Tähti-Silmä kirjoitti:

No niin ExPUA Rakas totuuden hetki !
        Haluan sua <3

Kyllä se varmaan menee sun kanssa naimisiin koska ei täällä kukaan muu nainen sitä huoli. Eli ole huoleti, ei tule kilpailua.

• kälykkö kirjoitti:

Kyllä se varmaan menee sun kanssa naimisiin koska ei täällä kukaan muu nainen sitä huoli. Eli ole huoleti, ei tule kilpailua.

Hyvä, koska olemme luodut toisillemme, eikä siihen väliin mahdu muita kotkia ;D

• atännä
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Haluan sua <3

Huh, sinähän hurja olet :) Pidetään sulle peukkuja, pistä ExPua pehmeän aamutossun alle :D

• atännä kirjoitti:

Huh, sinähän hurja olet :) Pidetään sulle peukkuja, pistä ExPua pehmeän aamutossun alle :D

Kiitos, Pulla saa mitä tilaa minulta ja mielialahäiriö joutaa taivaalliseen nautintoon , niin loppuu häiriöt ! ;D
        Siitä se nyt kiikastaa, mut Pulka taitaa olla ujo ?

• kälykkö
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Hyvä, koska olemme luodut toisillemme, eikä siihen väliin mahdu muita kotkia ;D

Kovinpa tuo ex-puo yrittää saada naisia väliin...En kyllä tiedä mitä se kertoo naisesta jos sanoo olevansa luotu ex-puolle...Onneksi minä en ole.

• NeitsytPulla
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Kiitos, Pulla saa mitä tilaa minulta ja mielialahäiriö joutaa taivaalliseen nautintoon , niin loppuu häiriöt ! ;D

Niin ne neitseet yleensä tuppaa olemaan ujoja...

• kälykkö kirjoitti:

Kovinpa tuo ex-puo yrittää saada naisia väliin...En kyllä tiedä mitä se kertoo naisesta jos sanoo olevansa luotu ex-puolle...Onneksi minä en ole.

Hmm. Vastakohdat täydentävät toisiaan.
        Niinkuin Päivänsäde ja Menninkäinen ;D

• atännä
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Se taitaa nyt kovasti miettiä, kelpaako sinulle oikeassa elämässä ja miten tuosta palstakosinnasta voi luistaa sanojaan syömättä :)

Tämähän käy jännäksi, realitysarjaa sinkut-palstan tapaan ;)

• atännä kirjoitti:

Se taitaa nyt kovasti miettiä, kelpaako sinulle oikeassa elämässä ja miten tuosta palstakosinnasta voi luistaa sanojaan syömättä :)

Niin aivan nyt on kovat piipussa ja ExPUA lla on miettimistä tekeekö siirron vai heittääkö leikiksi koko kosinnan!
        Katsotaan kunhan Pulla on vähän ottanut rohkaisuryyppyä, niin alkaako kieli laulamaan.......

• Mustiska
        kälykkö kirjoitti:

Mustasukkainen nainen on mustasukkainen.

• HCATMRATIKKA
        NeitsytPulla kirjoitti:

Niin ne neitseet yleensä tuppaa olemaan ujoja...

Siksi on keksitty "japanilaiset vaimot"

• Aikuisten.oikeesti
        HCATMRATIKKA kirjoitti:

Siksi on keksitty "japanilaiset vaimot"

Expua, mikä sua vaivaa?

• Sairasta.on
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Tutustu älykkö kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja etenkin maniavaiheeseen. :(

• Sairasta.on kirjoitti:

Tutustu älykkö kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja etenkin maniavaiheeseen. :(

Kiitos vinkistä, mutta olen tutustunut jo!
        Ehkä itsessänikin on samaa vikaaaa!!! :D

• äläpelleile
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Kiitos vinkistä, mutta olen tutustunut jo!
        Ehkä itsessänikin on samaa vikaaaa!!! :D

Naurattaa nyt, mutta ehkä ei naurattaisi jos sinulla oikeasti olisi kaksisuuntainen mielialahäiriö?

• äläpelleile kirjoitti:

Naurattaa nyt, mutta ehkä ei naurattaisi jos sinulla oikeasti olisi kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Osaan nauraa itselleni ja on minulla ollut kaks-suuntanen häiriö :(
        Eihän se ole mikään leikin asia , vaan vakava sairaus, joka pahimillaan aiheuttaa ihmiselle kaikenlaisia ongelmia, joten en leiki enää asialla!
        Toisille se aiheuttaa suurta kärsimystä,jos ei saa siihen hoitoa ajoissa.
        Tai ei itse ymmärrä sairastavansa kaksi-suuntaista mielialahäiriötä.

• Ex------PUA
        Aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Expua, mikä sua vaivaa?

"Käytän muiden nimi merkkejä, ja sanon heitä hulluksi, samalla näen Ex-PUA:n kaikkialla".

Onko nyt mielenterveys romahtanut, kun selvisi kuka on palstan suurin ja paatunein neitsyt-setä?25

• Ex-----PUA
        atännä kirjoitti:

Millä logiikalla kosittava miettii kelpaako oikeassa elämässä?

Naisen.

• Luistele.nyt.poju
        Ex-----PUA kirjoitti:

Millä logiikalla kosittava miettii kelpaako oikeassa elämässä?

Naisen.

Osui ja upposi!

"Se taitaa nyt kovasti miettiä, kelpaako sinulle oikeassa elämässä ja miten tuosta palstakosinnasta voi luistaa sanojaan syömättä :)"

• Ex------PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Osaan nauraa itselleni ja on minulla ollut kaks-suuntanen häiriö :(
        Eihän se ole mikään leikin asia , vaan vakava sairaus, joka pahimillaan aiheuttaa ihmiselle kaikenlaisia ongelmia, joten en leiki enää asialla!
        Toisille se aiheuttaa suurta kärsimystä,jos ei saa siihen hoitoa ajoissa.
        Tai ei itse ymmärrä sairastavansa kaksi-suuntaista mielialahäiriötä.

No paskahousutädin/ratikan kohdalla nuo eivät ole muuta kuin shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, kun jokin on osunut ja uponnut.

Näkeehän sen nyt tässäkin, että jos multinikkien takana on yksi ihmisraunio joka keskustelee palstalla 24/7 ja tekee puskahyökkäyksiä, niin projisaatiohan siinä on kyseessä.

Ja hei, kyllähän se nyt villitsee, jos paljastuu että työ ja vaimo viimeisen 10 vuoden ajalta ovat olleet vain neitsyt-sedän keino peittää karu todellisuus, ja päheillä palstalla. ;)

"Hei ätmit, voin vittuilla teille kun mä sitä kun oo kun keksinyt itse itselleni vaimon!"

• viikko.vai.kuukausi
        Ex------PUA kirjoitti:

No paskahousutädin/ratikan kohdalla nuo eivät ole muuta kuin shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, kun jokin on osunut ja uponnut.

Näkeehän sen nyt tässäkin, että jos multinikkien takana on yksi ihmisraunio joka keskustelee palstalla 24/7 ja tekee puskahyökkäyksiä, niin projisaatiohan siinä on kyseessä.

Ja hei, kyllähän se nyt villitsee, jos paljastuu että työ ja vaimo viimeisen 10 vuoden ajalta ovat olleet vain neitsyt-sedän keino peittää karu todellisuus, ja päheillä palstalla. ;)

"Hei ätmit, voin vittuilla teille kun mä sitä kun oo kun keksinyt itse itselleni vaimon!"

Milloin odotettavissa depressio-vaihe?

• Ex----PUA
        viikko.vai.kuukausi kirjoitti:

Milloin odotettavissa depressio-vaihe?

Osu ja uppos! :D

• Ex----PUA
        Luistele.nyt.poju kirjoitti:

Osui ja upposi!

"Se taitaa nyt kovasti miettiä, kelpaako sinulle oikeassa elämässä ja miten tuosta palstakosinnasta voi luistaa sanojaan syömättä :)"

Matkimimen on suurinta ihailua.

Ja se fakta, ettet pystynyt perustelemaan tarkoittaa kahta asiaa:
        - Olet tyhmä
        - Osu ja uppos!:D

Jos joskus päätät osallistua työelämään, niin voit lohduttaa itseäsi sillä että työnantaja pelkää hyväksytkö sinä hänet, eikä päinvastoin.

• Ex----PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Haluan sua <3

Kaikki haluaa minua kultaseni, kaikki. Ehkä jopa ratikan japanilainen vaimo, jos se olisi oikeasti olemassa. ;) Paskahousutäti puolestaan raivoaa yötä päivää kurpparaivon kynsissä, missä lienee mukana minusta juontuvaa seksuaalista frustraatiota.

Mutta oliko tuo vakava kysymys?

• Ex----PUA kirjoitti:

Kaikki haluaa minua kultaseni, kaikki. Ehkä jopa ratikan japanilainen vaimo, jos se olisi oikeasti olemassa. ;) Paskahousutäti puolestaan raivoaa yötä päivää kurpparaivon kynsissä, missä lienee mukana minusta juontuvaa seksuaalista frustraatiota.

Mutta oliko tuo vakava kysymys?

Kysymykseni oli puoliksi vakava,koska eihän täällä voi ottaa kaikkea vakavasti!
        Tunne puolella olet vakavasti ajatuksissani <3
        Eilen riehaannuin sinusta , joten päättele siitä ;D
        Tänään kutsuit minua kultaseksi :3 kiitos! mutta en saa sinusta otetta :)
        Miltä tuntuu kun kaikki haluaa sinua? Hiveleekö itsetuntoa?

• Ex----PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Se oli trolli, joka kutsui kullaksi...

• Ex----PUA kirjoitti:

Se oli trolli, joka kutsui kullaksi...

Ahaa, onko trolli rakastunut minuun ;D rakas <3

• Aikuisten.oikeesti
        Ex------PUA kirjoitti:

"Käytän muiden nimi merkkejä, ja sanon heitä hulluksi, samalla näen Ex-PUA:n kaikkialla".

Onko nyt mielenterveys romahtanut, kun selvisi kuka on palstan suurin ja paatunein neitsyt-setä?25

Mutta mikä sua vaivaa?

• Ex---PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Ahaa, onko trolli rakastunut minuun ;D rakas <3

Tällä palstalla ainut, joka on rakastunut sinuun on trolli. <3

• Ex---PUA kirjoitti:

Tällä palstalla ainut, joka on rakastunut sinuun on trolli. <3

Aaiii..Nuoli osui suoraa sydänmeeni :( :( :(
        Mieleni on murtunut :(.....................

• Ex----PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Aaiii..Nuoli osui suoraa sydänmeeni :( :( :(
        Mieleni on murtunut :(.....................

Löydät vielä hyvän miehen, mutta se ole minä. :)

• Ex-----PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Se ei ollut paskahousutädin/ratikan sanoma - ne/se on näet kateellisia koska toisen täytyy keksiä itselleen vaimo ja toinen taas ei omaa persoonallisuutta (saati hypergamian tuomaa miestä) joten on elää loismaista "elämää" muiden nimimerkeillä.

Vaan taisit sinä sen arvatakin, se epäonnistuu jo onlinereillakin. :D

Joo, puhutaan tästä aiheesta jossain muualla tarkemmin, pistetään ratikka/paskahousutäti kyttäämään ketjuja. ;)

Vaan kerrohan, että mikäs minussa eilen sinut riehaannutti?

Ja tokihan se aina hivelee. Lisäksi vihaajat ovat vain käänteisfaneja. Vaikka niitä nyt lieneekin vain kakkis ja ratikka, ja toki tykkääjiä pilvin pimein, kaikista eniten. Ja kuten tiedämme, tämä kaikki todistaa sen mitä sanon, totuudenpuhujaa vihataan, se mitä sanon on niin kiistattoman totta ja perusteltua, että he tuntevat itsensä kuolaaviksi idiooteiksi, mitä he tietysti ovatkin.

Kuten sanon: se joka vihaa se uskoo minuun.

Samoin, mitä sanon, osuu ja uppoaa.

Tosin, olet päässyt kohtalaisen lähelle sinäkin, kun sinustakin tehdään avauksia. Liekö sitten niin, että he tuntevat alemmuuttaa siitä koska olet älykkö?

• Ex----PUA

Mutta mikä sua vaivaa?

Joo mutta et vastannut:Onko nyt mielenterveys romahtanut, kun selvisi kuka on palstan suurin ja paatunein neitsyt-setä?

• Aikuisten.oikeesti
        Ex----PUA kirjoitti:

Joo mutta et vastannut:Onko nyt mielenterveys romahtanut, kun selvisi kuka on palstan suurin ja paatunein neitsyt-setä?

Mutta mikä SUA vaivaa??

• Ex-----PUA

Mutta mikä SUA vaivaa??

Onko nyt mielenterveys romahtanut, kun selvisi kuka on palstan suurin ja paatunein neitsyt-setä?

• Ex-----PUA kirjoitti:

Se ei ollut paskahousutädin/ratikan sanoma - ne/se on näet kateellisia koska toisen täytyy keksiä itselleen vaimo ja toinen taas ei omaa persoonallisuutta (saati hypergamian tuomaa miestä) joten on elää loismaista "elämää" muiden nimimerkeillä.

Vaan taisit sinä sen arvatakin, se epäonnistuu jo onlinereillakin. :D

Joo, puhutaan tästä aiheesta jossain muualla tarkemmin, pistetään ratikka/paskahousutäti kyttäämään ketjuja. ;)

Vaan kerrohan, että mikäs minussa eilen sinut riehaannutti?

Ja tokihan se aina hivelee. Lisäksi vihaajat ovat vain käänteisfaneja. Vaikka niitä nyt lieneekin vain kakkis ja ratikka, ja toki tykkääjiä pilvin pimein, kaikista eniten. Ja kuten tiedämme, tämä kaikki todistaa sen mitä sanon, totuudenpuhujaa vihataan, se mitä sanon on niin kiistattoman totta ja perusteltua, että he tuntevat itsensä kuolaaviksi idiooteiksi, mitä he tietysti ovatkin.

Kuten sanon: se joka vihaa se uskoo minuun.

Samoin, mitä sanon, osuu ja uppoaa.

Tosin, olet päässyt kohtalaisen lähelle sinäkin, kun sinustakin tehdään avauksia. Liekö sitten niin, että he tuntevat alemmuuttaa siitä koska olet älykkö?

Riehaantumisellani :) on jo pitkä historia, älä unohda sitä, kyllä varmaan muistat mistä kaikki alkoi?
        Olet aina ajatuksissani, mutta en saa sinulta vastakaikua, joten peräännyn ja nielen tappioni vaikka vaikeaa se tulee olemaan kun ei meistä ole kuin palsta kavereiksi :)
        Ehkä myös otan etäisyyttä palstaankin, sen syksy näyttää, että onnistunko.
        Tuo oli osuva tulkinta älykkyyden edessä alemmuutena.
        Mitä tulee minun älykkyyteni, vahvuuteni ihmisenä, niin sitä on toisaalta itse vaikea nähdä kuinka älykäs sitä on.
        Arvelisin , että olen kuitenkin keskivertoa älykkäämpi ainakin tunnetasolla!
        Ymmärrän sisäistä maailmaani todella hyvin ja osaan analysoida ihmismieltä älykkyyttäni käyttäen tehokkaasti.
        Parisuhde rintamalla en ole niin viisas, vaan olen törmännyt enemmänkin ongelmiin kuin , että olisin sopusoinnussa elänyt. Siis nuorempana!
        Nyt on eri lähtökohta jos löydä vielä hyvän miehen rinnalleni, niin osaan vaalia sitä paremmin ja rakkaudella toivottavasti ;D
        En kuitenkaan toivo, että kukaan tuntisi alemuutta minun kanssa, vaan toivon yhdenvertaisuutta, koska älykkyyttä on erinlaista jokaisella omanlaista, se missä minulla on puutteeni voi toisella olla hyvä, älykäs!
        En katso ihmisiä alaspäin, koska tiedän että jokainen kulkee omaa polkua kohti korkeinta tietoisuutta omassa tahdissa ja vielä kerran me olemme kaikki siskoja ja veljiä siellä toisella tasolla ;D
        Näillä sanoilla Toivon Rakkautta elämääsi <3

• Aikuisten.oikeesti
        Ex-----PUA kirjoitti:

Onko nyt mielenterveys romahtanut, kun selvisi kuka on palstan suurin ja paatunein neitsyt-setä?

Ei se minun mielenterveyteeni vaikuta millään tapaa, että olet suurin ja paatunein neitsytsetä. Mutta sinä et edelleenkään ole vastannut, että mikä sua vaivaa?

• Aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Ei se minun mielenterveyteeni vaikuta millään tapaa, että olet suurin ja paatunein neitsytsetä. Mutta sinä et edelleenkään ole vastannut, että mikä sua vaivaa?

Hei, epäilen että Pullu on seonnut :(
        Merkit viittaa siihen, liekö psykoosissa ?
        Vai rakkauden sokaisema ;D

• Aikuisten.oikeesti
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Tuskin rakkauden sokaisema tuollaista roskaa kirjoittelisi, ellei se sitten ole epätoivoisen rakastunut Ratikkaan... Mutta muuten taidat olla oikeassa, koska ei tuo ole enää normaalia edes pullalle.

• Aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Tuskin rakkauden sokaisema tuollaista roskaa kirjoittelisi, ellei se sitten ole epätoivoisen rakastunut Ratikkaan... Mutta muuten taidat olla oikeassa, koska ei tuo ole enää normaalia edes pullalle.

Ei ole normaalia, hän on riehunut täällä aamupäivän ja näyttää siltä että on rauhoittunut :)
        Toivottavasti haet apua itsellesi Pulla jos luet tämän, oikeesti !!!

• Aikuisten.oikeesti
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Ei ole normaalia, hän on riehunut täällä aamupäivän ja näyttää siltä että on rauhoittunut :)

Sehän on riehunut jo ainakin elisestä lähtien ihan sekopäänä, ja eihän sen jutut muutenkaan ole koskaan olleet ns. normaaleja mitä aikuinen ihminen kirjoittaa... Mutta joo - hoitoon se pitäis saada. Ehkä pari viikkoa lataamossa levähtämässä vois tehdä ihan hyvää.

• Ex---PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Huora!

• Ex----PUA

Moi Ratikka, mitä "japanilaiselle vaimollesi"kuuluu? :D

• Ex-----PUA
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Minä seonnut, kun nyt hyökkäät minua vastaan kun vielä aiemmin kosit?

• Ex-----PUA

Sehän on riehunut jo ainakin elisestä lähtien ihan sekopäänä, ja eihän sen jutut muutenkaan ole koskaan olleet ns. normaaleja mitä aikuinen ihminen kirjoittaa... Mutta joo - hoitoon se pitäis saada. Ehkä pari viikkoa lataamossa levähtämässä vois tehdä ihan hyvää.

Sinähän tässä olet riehunut.

Taas yksi ketju sairaalloista raivoamista eri nimimerkein, ja keskustelua itsesi kanssa, sekä stalkkeroimista minua kohtaan, kun osuin ja upotin , taas kerran.

Koita, jos saat nyt 100 viestiä täyteen yksinpuhelua. Me molemmat tiedämme, että se on minun ansiotani. ;)

Ja sano terveisiä "japanilaiselle vaimolle!"

• Ex---PUA kirjoitti:

Huora!

Huomenta!
        Tuo sana kuvastaa enemmänkin sua itteä :(
        Se ken kehtaa nimitellä minua, niin käännän selkäni sellaiselle ihmiselle !
        Saat luvan pyytää anteeksi, niin harkitsen jatkanko sinun kanssa keskusteluja ?

• Ex-----PUA kirjoitti:

Minä seonnut, kun nyt hyökkäät minua vastaan kun vielä aiemmin kosit?

Miksi ajattelet, että hyökkään sinua kohtaan? Etkö kykene tuntemaan myötätuntoa sinusta huolissa oleviin ihmisiin? Jokuhan sinua riivaa? Etkö kykene itse tunnistamaan käytöstäsi, joka ei nyt ole kuosissa!
        Eikö sitä saa olla huolissaan sinusta, koska nämä kaksi päivää olet ollut minun mielestä aika aggressiivinen ja mikä siinä Ratikassa sinua hiertää.
        En minä mitään pahaa sinulle toivo, päin vastoin , mutta toisille avun vastaanottaminen voi koitua omaksi kohtaloksi, olen sellaista nähny.
        Sitäpaitsi eihän sitä itse niitä vikojansa näe niin hyvinkuin toinen ihminen.
        On oikein huomauttaa toiselle jos huomaa ettei kaikki ole hyvin, se on reilua toista kohtaan. Eikä jäädä päivittelemään.
        Mutta pyydän anteeksi jos tunnet että kaikki on hyvin ja voit hyvin.
        Nyt kun sinä et suostunut kosintaani, niin voin sanoa sinulle totuuden mielistelemättä sinua. Et näköjään kestä rehellisyyttä?
        Parisuhteessa rehellisyys on kaiken perusta.
        Hyvää päivän jatkoa ja voisitko joskus aloittaa keskustelun hyvistä asioista?????
        Kaikella rakkaudella <3

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Miksi ajattelet, että hyökkään sinua kohtaan? Etkö kykene tuntemaan myötätuntoa sinusta huolissa oleviin ihmisiin? Jokuhan sinua riivaa? Etkö kykene itse tunnistamaan käytöstäsi, joka ei nyt ole kuosissa!
        Eikö sitä saa olla huolissaan sinusta, koska nämä kaksi päivää olet ollut minun mielestä aika aggressiivinen ja mikä siinä Ratikassa sinua hiertää.
        En minä mitään pahaa sinulle toivo, päin vastoin , mutta toisille avun vastaanottaminen voi koitua omaksi kohtaloksi, olen sellaista nähny.
        On oikein huomauttaa toiselle jos huomaa ettei kaikki ole hyvin, se on reilua toista kohtaan. Eikä jäädä päivittelemään.
        Nyt kun sinä et suostunut kosintaani, niin voin sanoa sinulle totuuden mielistelemättä sinua. Et näköjään kestä rehellisyyttä?
        Hyvää päivän jatkoa ja voisitko joskus aloittaa keskustelun hyvistä asioista?????
        Kaikella rakkaudella <3

https://youtu.be/cGwM7t5XdHc
        Ole hyvä :)

• Aikuisten.oikeesti
        Tähti-Silmä kirjoitti:

Kaikella rakkaudella <3

Hyvin sanottu... Toivottavasti expua lukee tämän ja tajuaa, että sinunkin mielestäsi hänen käytöksensä on lähinnä outoa, ja että se on nimenomaan hän joka on käyttäytynyt aggressiivisesti eli riehunut...

Ja expua, minä en ole Ratikka... Lue Tähti-silmän kommentti pariin kertaan ja mieti, hän tuskin tarkoitti ärsyttää tai vittuilla, ja koska hän on yksi niistä harvoista jotka ovat aina ystävällisiä sinulle, niin hänen havaintonsa käytöksestäsi pitäisi olla sinullekin "hälytyskello", että menikö nyt hieman liian pitkälle? Hänen hämmästyksensä käytöksestäsi pitäisi kertoa sinullekin, että vaikutat sekopäältä ja että se olet juuri sinä, joka riehuu - ei muut... Minulle aivan sama jos ärsytin ja vittuilin - lähinnä vain ihmetytti, että miksi aloit vainota Ratikkaa.

• Hex-pua

Lisäksi syfilis, tourette ja narsismi.

• Ikis__M
      • Ex-----PUA

Lista jatkuu:

Multinikkeily

Nimimerkkien varastelu

Muiden heittely ulosteillaan

Ulosteidensa syöminen

Japanilaisen vaimon keksiminen defenssiksi HC-ätmiyteen.

• Ex------PUA

Osu ja uppos! :D Taas on autistinen kurpparaivo katossa.

Kannattaa hakata 24/7 palsta ja ketju täyteen maanisella kurpparaivolla pyllykipeitä henkilöhyökkäyksiä, usealla nimimerkillä ja keskustella keskenään. Tai olla palstalla 10 vuotta ja 24/7 neitsyt-setänä ja elää "onnellista perhe-elämää japanilaisen vaimonsa kanssa" ja omata myös "työpaikka".

No sama asia. Onpahan nyt saatu kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• Tuuleenhuutelua

Mitä sä täällä huutelet? Kenelle tää menee?

• Ex------PUA
        Tuuleenhuutelua kirjoitti:

Mitä sä täällä huutelet? Kenelle tää menee?

• palaset.loksahtelee
        Ex------PUA kirjoitti:

Näetkö harhojakin vai onko lennossa vain mielikuvitus?

Milloin odotettavissa kuiva kausi eli depressiivinen? Muistan palstalle tullessani expuan olevan nöyristelevä, naisia nuoleskeleva ja muutenkin alamaiselta vaikuttava.

• Ex------PUA
        palaset.loksahtelee kirjoitti:

Milloin odotettavissa kuiva kausi eli depressiivinen? Muistan palstalle tullessani expuan olevan nöyristelevä, naisia nuoleskeleva ja muutenkin alamaiselta vaikuttava.

• miksei.töissä
        Ex------PUA kirjoitti:

Milloin odotettavissa kuiva kausi eli depressiivinen?

• Totuus__
        Ex------PUA kirjoitti:

Aivan. expualla kaksisuuntainen mielialahäiriö.

• Ex----PUA

Osu ja uppos! (Paskahousutäti meni paniikkiin, ja alkoi nyt kompata itseään toisella nikillä - maanisella ja autistisella kurpparaivolla).

• Kerro.jokin.valhe
        Ex----PUA kirjoitti:

Osu ja uppos! (Paskahousutäti meni paniikkiin, ja alkoi nyt kompata itseään toisella nikillä - maanisella ja autistisella kurpparaivolla).

Milloin odotettavissa kuiva kausi eli depressiivinen??

• Ex-----PUA

• Ex-----PUA

Hei ratikka, nyt riehuessasi ja defenssiesi tullessa alas, lukaisehan tämä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13768456/tiedote-ratikkakuskille

Sinulle on joku japanilainen tehdas lähettänyt tiedotteen ja jättänyt sen palstalle sinua varten. Sen on näemmä joku muukin huomannut, ja on selvästi iloinen puolestasi. ;)

• Huokaussssss

Lievästi harhaista kuvitella, että Ratikka olisi kirjoittanut nämä kaikki kommentit ja käydä oikein sotaa jotain toista nimimerkkiä vastaan... Nyt se on Ratikka, yleensä se taas on paskahousutäti. Oikeasti - hae jo jotain apua ongelmiisi. Aluksi tätä sun sekoilua oli hauska seurata, mutta nyt alkaa jo säälittää. Ei se kiva ole, että ihminen on noin sekaisin.

• Ex----PUA
        Huokaussssss kirjoitti:

Lievästi harhaista kuvitella, että Ratikka olisi kirjoittanut nämä kaikki kommentit ja käydä oikein sotaa jotain toista nimimerkkiä vastaan... Nyt se on Ratikka, yleensä se taas on paskahousutäti. Oikeasti - hae jo jotain apua ongelmiisi. Aluksi tätä sun sekoilua oli hauska seurata, mutta nyt alkaa jo säälittää. Ei se kiva ole, että ihminen on noin sekaisin.

Huutelet sinä puskista. :D Todella uskottavaa.

Kaikki tietää että palstalla on puskista ammuskeleva paskahousutäti, ja nyt tämä henkilöhyökkäysketju ilmestyi heti kun paljastin Ratikan HC-Ätmiksi. Joten kyseessä ei ole edes mikään arvio. Vaan fakta ka todennäköisyys.
        Ehkä se on ollut ratikka, tai molemmat, mutta saipahan kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vaikka paskahousutäti piinaa lähinnä itseään hakkaamalla päätänsä seinään ja saaden aina tappion, minun vain,saadessa siitä virtaa, niin nyt minulla on tiedossa näkyvä maali.

Sitä kuule saa mitä tilaa. ;)

Joten nyt nopeasti vaan nimimerkki ja puheenaihe vaihtoon! Tiedän että taas osui ja upposi.

• Bolttis
        Ex----PUA kirjoitti:

Kaikki tietää että palstalla on puskista ammuskeleva paskahousutäti, ja nyt tämä henkilöhyökkäysketju ilmestyi heti kun paljastin Ratikan HC-Ätmiksi. Joten kyseessä ei ole edes mikään arvio. Vaan fakta ka todennäköisyys.
        Ehkä se on ollut ratikka, tai molemmat, mutta saipahan kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vaikka paskahousutäti piinaa lähinnä itseään hakkaamalla päätänsä seinään ja saaden aina tappion, minun vain,saadessa siitä virtaa, niin nyt minulla on tiedossa näkyvä maali.

Joten nyt nopeasti vaan nimimerkki ja puheenaihe vaihtoon! Tiedän että taas osui ja upposi.

"Sitä kuule saa mitä tilaa. ;)" Mitä sinulta koskaan saisikaan? Kysy Älyköltäkin. :o

Antaisit vaikka totuudesta totuuden. "expualla kaksisuuntainen mielialahäiriö"

• Huokaussssss
        Ex----PUA kirjoitti:

Siis luuletko sinä ihan oikeasti, että tänne kirjoittaa sinun lisäksesi vain kaksi henkilöä - Ratikka ja paskahousutäti? Mieti nyt hetki kuinka todennäköistä se on... Oletkin sairaampi kuin arvasinkaan.

Ihan mielenkiinnosta - mistä oikein flippasit Ratikalle? Ei kai se ole sun kanssa edes "keskustellut" täällä? Ihan yhtä-äkkiä aloit kauhean vainon sitä kohtaan. Miksi?

• pualla.wt.naapuri
        Huokaussssss kirjoitti:

Siis luuletko sinä ihan oikeasti, että tänne kirjoittaa sinun lisäksesi vain kaksi henkilöä - Ratikka ja paskahousutäti? Mieti nyt hetki kuinka todennäköistä se on... Oletkin sairaampi kuin arvasinkaan.

Ihan mielenkiinnosta - mistä oikein flippasit Ratikalle? Ei kai se ole sun kanssa edes "keskustellut" täällä? Ihan yhtä-äkkiä aloit kauhean vainon sitä kohtaan. Miksi?

"Ihan mielenkiinnosta - mistä oikein flippasit Ratikalle? Ei kai se ole sun kanssa edes "keskustellut" täällä? Ihan yhtä-äkkiä aloit kauhean vainon sitä kohtaan. Miksi?"

Selvisi aikaisemmin Ratikan töissäkäynti ja nolasi Ikis ämmän ja se otti pullaa otsalohkoon ja pulla kärsii naisettomuudesta(poislukien älykkö ja tähti-silmä.)

Pualla on kuminukke sänkynsä alla.

• Huokausssssss
        pualla.wt.naapuri kirjoitti:

"Ihan mielenkiinnosta - mistä oikein flippasit Ratikalle? Ei kai se ole sun kanssa edes "keskustellut" täällä? Ihan yhtä-äkkiä aloit kauhean vainon sitä kohtaan. Miksi?"

Selvisi aikaisemmin Ratikan töissäkäynti ja nolasi Ikis ämmän ja se otti pullaa otsalohkoon ja pulla kärsii naisettomuudesta(poislukien älykkö ja tähti-silmä.)

Vai sellaisesta se on suuttunut... No kaikkihan se voi raiteiltaan pienen mielen suistaa. :/

• Ex----PUA
        Huokaussssss kirjoitti:

ET hämää tuolla ketään. Taas tuota jokaisen tyhmän huoran logiikkaa.

Jokainen tietää että paskahousutäti on kurppa, joka raivoaa täällä sitä kun on liian ruma hypergamiaan ja liian tyhmä vittuilemaan saati sitten väittelemään. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun raivoat täällä siten. ;)

Tai sitten se on vain Ratikka.

Fakta on että tämä ketju tuli heti kun paljastin että ratikka on neitsyt-setä joka on keksinyt itselleen vaimon, ja uskotellut sitä asuessaan palstalla viimeiset kymmenen vuotta.

Mutta kuten sanottua, kaksi munatonta samalla iskulla.

• Ex-----PUA
        Bolttis kirjoitti:

"Sitä kuule saa mitä tilaa. ;)" Mitä sinulta koskaan saisikaan? Kysy Älyköltäkin. :o

Antaisit vaikka totuudesta totuuden. "expualla kaksisuuntainen mielialahäiriö"

Niin oletko tyhmä vai etkö tiedä mitä tuolla fraasilla tarkoitetaan? Ilmeisesti jatkuvat tappiot minulle ovat todisteena ettet.

Kumpi on pahempi?
        - Olla neitsyt-setä joka keksii itselleen "japanilaisen vaimon" ja on palstalla kymmenen vuotta
        - Olla puskista ampuva haaskaantunut huora, joka säälittävästi saa kurpparaivokohtauksia kun hypergamia ei toteudukaan hänen kohdallaan?

• Ex-----PUA
        pualla.wt.naapuri kirjoitti:

"itte oot!!!"

• voinollamitävain
        Ex----PUA kirjoitti:

ET hämää tuolla ketään. Taas tuota jokaisen tyhmän huoran logiikkaa.

Jokainen tietää että paskahousutäti on kurppa, joka raivoaa täällä sitä kun on liian ruma hypergamiaan ja liian tyhmä vittuilemaan saati sitten väittelemään. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun raivoat täällä siten. ;)

Tai sitten se on vain Ratikka.

Fakta on että tämä ketju tuli heti kun paljastin että ratikka on neitsyt-setä joka on keksinyt itselleen vaimon, ja uskotellut sitä asuessaan palstalla viimeiset kymmenen vuotta.

Mutta kuten sanottua, kaksi munatonta samalla iskulla.

En löydy mistään sellaista, mikä "paljastaa" yhtään mitään Ratikasta.

• m-i-e-s

Jännä juttu, sivuston ylläpito on poistanut tästä viestiketjusta yhden viestin koko viestiketjun sijasta ja tämä on sitä naisen logiikkaa. Poistetaan (todennäköisesti asiallinen) viesti ja jätetään täysin aiheeton viestiketju.

Taidan nousta seisomaan ja aloittamaan käsien yhteen läpsimisen, ilmeisesti kyseessä taputus? :D

Onko jollakin senverran aivosoluja, että jättää tämmöisen tekemättä? Ilmeisesti ei? No minä en saa tästä muuta kuin päänsäryn, mitä tämmöisen tekijä saa?

• Salainennainen

Moi m-i-e-s !
        Joku vihjaa että olet MGTOW ?
        Olen salainen ihailijasi, mut en järjetön ;D

• Poistettuviesti

No kai ne poistaa mitä pyydetään poistamaan, niin viestit kuin ketjut, enkä usko että ne yleensä edes pahemmin lukee mitä poistavat, eli ei naisten logiikan kanssa ole mitään tekemistä... Itse luulen että se poistettu viesti on tietty viesti, mitä on spämmätty vähän joka puolelle täällä suomi24:ssä. Muista enää mitä siinä luki kun en lukenut tarkkaan - koska spämmi, mutta oli linkki jonnekin sivustolle ja jotain "haluatko tienata" -tyylistä paskaa. Vähän samanlainen spämmi muttei niin ärsyttävä kuin se helvetin minnasmile joka yhdessä vaiheessa oli.

• Ex----PUA

Sitähän se nimenomaan on.
        Mutta tämä pelkästään minuun kohdistuva shaming language ja henjilöhyökkäya kertoo kaiken palstan naisista.

Ei älyä väittelyyn, eikä faktoja, mutta ei myöskään rohkeutta tulla tasaiselle, vaan paska housuissa lällättelyä ja autistisen maanista kurpparaivoa.

Tosin, nyt laskin Ratikankin naisiin. Olisi pitänyt puhua vain munattomista.

• Ikis__M
        Ex----PUA kirjoitti:

Sitähän se nimenomaan on.
        Mutta tämä pelkästään minuun kohdistuva shaming language ja henjilöhyökkäya kertoo kaiken palstan naisista.

Ei älyä väittelyyn, eikä faktoja, mutta ei myöskään rohkeutta tulla tasaiselle, vaan paska housuissa lällättelyä ja autistisen maanista kurpparaivoa.

Tosin, nyt laskin Ratikankin naisiin. Olisi pitänyt puhua vain munattomista.

Pua on kateellinen Ratikan naisesta. Miksi olet kateellinen toisen naiselle, vaikka omien sanojesi mukaan "naisia" sinullakin riittää, tosin viikonlopun reissujen jälkeen pääsit kotiin yksin karvoja kasvattamaan kämmeniin. ;)

• m-i-e-s
        Salainennainen kirjoitti:

Moi m-i-e-s !
        Joku vihjaa että olet MGTOW ?
        Olen salainen ihailijasi, mut en järjetön ;D

Hei salainennainen.

Oliko tuo kohteliaisuus vai loukkaus?

• m-i-e-s
        Poistettuviesti kirjoitti:

No kai ne poistaa mitä pyydetään poistamaan, niin viestit kuin ketjut, enkä usko että ne yleensä edes pahemmin lukee mitä poistavat, eli ei naisten logiikan kanssa ole mitään tekemistä... Itse luulen että se poistettu viesti on tietty viesti, mitä on spämmätty vähän joka puolelle täällä suomi24:ssä. Muista enää mitä siinä luki kun en lukenut tarkkaan - koska spämmi, mutta oli linkki jonnekin sivustolle ja jotain "haluatko tienata" -tyylistä paskaa. Vähän samanlainen spämmi muttei niin ärsyttävä kuin se helvetin minnasmile joka yhdessä vaiheessa oli.

Älä nyt mainitse Minnasmileä tai hän tulee uudestaan, tosin sen viestit ovat saaneet olla yllättävänkin pitkään, eli varmaan omaa mainossopimuksen Allerin kanssa. =)

Varmasti poistavat vain mitä pyydetään poistamaan, eikä taatusti lue yhtään mitään, tuskinpa edes ehtisivätkään alle 10 hengen naisvoittoisella työryhmällä. Se ainoa mies toteuttaa näitä surkeita sivustoja, joten siksi ajattelin naisten logiikkaa, sillä ne operaattorin oikeudet löytyy käytännössä vain naisilta ja loogisesti luulisi edes vähän lukevan. :P

• Salainennainen
        m-i-e-s kirjoitti:

Hei salainennainen.

Oliko tuo kohteliaisuus vai loukkaus?

Hei, se oli kohteliaisuus, ole hyvä!
        Olet viisas ja järkevä mies :)

• m-i-e-s
        Salainennainen kirjoitti:

Hei, se oli kohteliaisuus, ole hyvä!
        Olet viisas ja järkevä mies :)

Kiitoksia kohteliaisuudesta.

Viisas ja järkevä? Yeah right! :D Ei näillä vielä kuuhun mennä.

• Salainennainen
        m-i-e-s kirjoitti:

Kiitoksia kohteliaisuudesta.

Viisas ja järkevä? Yeah right! :D Ei näillä vielä kuuhun mennä.

Antaisin sulle vaikka kuun taivaalta, mut en taida pystyä siihen.
        Lähetän kuitenkin lentosuukon sulle <3

• 3p13

Salainennainen ei ole niin salainen vaan Tähti-Silmä aka Älykkö - tai paremminkin "Älykkö".

• Ex----PUA
        Ikis__M kirjoitti:

Pua on kateellinen Ratikan naisesta. Miksi olet kateellinen toisen naiselle, vaikka omien sanojesi mukaan "naisia" sinullakin riittää, tosin viikonlopun reissujen jälkeen pääsit kotiin yksin karvoja kasvattamaan kämmeniin. ;)

:D Että sinä olet tyhmä ja epätoivoinen. Miksi olisin kateellinen keksitystä "japanilaisesta vaimosta?"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7230
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4692
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4604
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3322
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1975
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1758
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1737
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1600
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1499
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1277
    Aihe