Miten lähestyä naista?

yksinjäin

Näin kaupassa yksinäisen, noin 25-vuotiaan blondin. Ei mikään pintaliitäjän näköinen hutsu, vaan sellainen tuleva "pullantuoksuinen perheenäiti"-tyyppinen neito.

Ei ollut edes sormusta sormessa...

No, hommahan meni niin, että yritin saada katsekontaktia, mutta nainen ei ollut huomaavinaan. Keskittyi vain valitsemaan ostoksia.

Miten olisi pitänyt menetellä?

Asiallisia vastauksia, kiitos.

18

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on varattu.

• vastauson-ettiedäkään

Mistä tiedät onko se yksinäinen? Mistä tiedät iän? Mistä tiedät onko se hetero?

• "No, hommahan meni niin, että yritin saada katsekontaktia, mutta nainen ei ollut huomaavinaan. Keskittyi vain valitsemaan ostoksia."

Ei ole sinusta kiinnostunut. Muuten olisi pillumehut valuen hymyillyt sinulle.

• no.can.do

Ilman katsekontaktia on vaikea tehdä mitään. Nainen selvästi viestitti että ei kiinnosta tai sitten oli vaan ujo.

• fineanddandy

Niin, kaupassa ollaan ostoksilla eikä iskemässä, eikö? En minä ainakaan silloin keskity muuhun kuin ostoksiini.

• Naiset ovat joka paikassa aina iskemässä, jos oikeanlainen mies vain sattuu olemaan lähistöllä.

• Jotkut naiset valittaavat ettei miehiin voi tutustua (miehet eivät tee aloittaita) ihan normaaleissa ja arkipäivisissä tilanteissa ja miten ulkomailla on niin erilainen kulttuuri sen suhteen.

Sinun mielipiteesi ja periaatteesi on juurikin sitä vastaan. Tietyssä tilanteessa on muka sallittua vaan tietyn asian tekeminen. Jos siitä käytännöstä poikkeaa, niin ahdistutaan ja käytöstä pidetään vääränä. Paitsi jos aloitteen tekijä sattuu olemaan top 5 % alfa-adonis.

• 1212

"Niin, kaupassa ollaan ostoksilla eikä iskemässä, eikö? En minä ainakaan silloin keskity muuhun kuin ostoksiini."

Ai niin, miehiinhän ei voi tutustua muualla kuin baareissa siideripäissään kello 2 yöllä.

• Ex-------PUA

Katsekontakti on eräs tärkeimpiä, varhaisen kiinnostuksen merkkejä.

Olen siitä kertonut monesti palstalla.

Katseen välttäminen, jos hän esim. katsoo maahan, tai alas, on vielä hyvä merkki.

Muuten näyttää pahalta, se että hän yrittää vältellä katsekontaktia.

• mythbuster

Eiväthän naisetkaan yritä mitään missään, joten miksi kohdella heitä eri tavalla kuin he kohtelevat meitä? Parasta on antaa heidän elää omaa viimeisen päälle tyylikästä elämäänsä rauhassa ja itse yrittää tehdä samoin. Kai he jotenkin ilmaisevat sitten jos ovat jotain vailla.

• öhhmhmhm

Nii miks te miehet kohtelette naisia eri tavalla???

• Kakkossmiess

Noinhan sen pitäisi mennä, mutt aina löytyy miehiä, jotkä yrittävät. Jos ei muuten, niin joku suklaasilmä " excuse me, where is the milk? By the way you have really beautiful eyes"

• ratkaisuehdotus

Katselet vain itsekin muualle ja kävelet päin. Sitten vaan pahoittelet törmäilyäsi ja tarjoudut viemään kahville hyvitykseksi.

• puoliruotsalainen

Joo! Tai sitten olet vaan rehellinen: Olet niin hyvännäköinen, että mun on pakko pyytää sua kahville, syömään, tai mitä vaan, että saan viettää sun kanssa vielä hetken; sovitaanko jotain?

Voi kuulostaa aika siirapilta tällä palstalla. Mutta vaikka saisit pakit, niin voit onnitella itseäsi rohkeudesta, ja olet taas itsevarmempi seuraavan tilaisuuden tullen.

• puoliruotsalainen kirjoitti:

Joo! Tai sitten olet vaan rehellinen: Olet niin hyvännäköinen, että mun on pakko pyytää sua kahville, syömään, tai mitä vaan, että saan viettää sun kanssa vielä hetken; sovitaanko jotain?

Voi kuulostaa aika siirapilta tällä palstalla. Mutta vaikka saisit pakit, niin voit onnitella itseäsi rohkeudesta, ja olet taas itsevarmempi seuraavan tilaisuuden tullen.

Kuulostaa melko epätoivoiselta anella heti kättelyssä.

• jidodjkkjgjl
        puoliruotsalainen kirjoitti:

Ei ole siirappia. Ainoastaan vastenmielistä.

• Mistä asioista keskustelun ylipäänsä voisi aloittaa?
      Tuskin mistään, kun keskustelua ei kuitenkaan voi aloittaa esim. naisen hyvännäköisestä takapuolesta ja hyvännäköisistä farkuista....vaan pitäisi olla teennäisesti kiinnostunut muka jostain "sivistyneestä" asiasta.....

Eihän hyvännäköinen nainen tosin edes ole ikinä vapaa. Ja jos on niin omasta tahdostaan. Lähestyminen on ajanhukkaa.

• nainenpäättääkaiken

Naista ei lähestytä. Nainen lähestyy (jos niin haluaa).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe