Tapahtui tänään kahvilassa, kun lähistölle istui 3 nuorta naista.
Saimme, taas kerran, rautaisannoksen palstatotuutta.
Kalkatus alkoi hyvin pian kun he olivat saaneet itsensä ja frappensa pöytään.
Eräs sanoi: "Se oli niin mukava ja sellanen kunnollinen, mutta mä en kehdannut sanoa sille ettei mua kiinnostanut. Mä vaan nyökkäilin ja myöntelin." Tämä puhui jatkuvasti miten mukavia ja sitoutumiskykyisiä miehet ovat, mutta kukaan heistä ei oikein sytytä. Tässä vaiheessa tunsin olevani loukussa, minulla oli hommat kesken, ja joutuisin kuuntelemaan näitä kanoja, ja se mitä oli tulossa tulisi olemaan jotain mikä saa vereni kiehumaan. Vaistosin.
Toinen tuumasi: "Mä taas lopetan niille vastailun, niin ne tajuaa siitä. Me sen yhen kanssa aluksi puhuttiin kaikkea, mutta mä vaan lopetin sen vastailun, tai vastaan vaan tosi lyhyesti. HAHAHAHAH! Ai niin, se viestasi mulle hyvät synttärit, ja mä en ees vastannut." Tämän jälkeen hän alkoi esitellä viestejä kavereilleen (tässä tulee mieleen Nallen hyvät ohjeet, joiden mukaan naista ei pidä päästää luikertelemaan vastuustaan, vaan nuo passiivis-aggressiiviset "kyllä se tajuaa"-temput tulee riisua alas armotta ja pistää oikein kunnon ristikuulustelu ämmälle pystyyn).
Tämä ivalllisin vieläpä oli porukan possu. Yhdellä heistä oli taas sormus, ja porukan paras perse eikä hän juuri osallistunut keskusteluun. Ensiksi puhunut puolestaan oli muuten parhaimman näköinen, tai aika tasoissa sen varatun kanssa, jonka kroppa oli aivan uskomaton, eikä naamakaan niin kovin paha.
Puheista sai käsityksen, että MA on sillä tasolla, aivan kuten palstalla sanotaan, että jatkuvasti tulee uutta miestä ja uutta tarjousta, joista isolle osalle pääasiassa vain nauretaan. (Erään hassulle nimelle jopa muistetiin nauraa! Kuvitelkaa nyt mikä luuseri jätkä, toivottaa mulle synttärit ja sillä on sellainen nimikin, HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA! :D :D )
Ja mikä huomattavinta, niin kaikki niiden puheenaiheet liittyivät puhtaasti juoruiluun. Jos se ei ollut miehistä, ja kullikarusellista, niin sitten haukuttiin joku toinen nainen sen seläntakana. - Nämä ovat niitä itsenäisiä vahvoja naisia!
Entä sitten ne sosiaaliset taidot? Kun kahvilan työntekijä tuli hakemaan heidän kuppeja pois, ja kysyi että voiko näitä viedä pois, meni yksin pöytään jäännyt (toinen oli lähtenyt ja se possu ilmeisesti käymässä paskalla) ei saanut sanaa suustaan, vaan harjaili yms. vain hiuksiaan ja pyöritteli silmiään. :D Sitten ne ovat miehet joiden täytyy tehdä kaikki mahdolliset sirkustempput näille vitun assburgeroiville lutkille?
Vittu minun vereni kiuhui kun jouduin kuuntelemaan tuota paskaa, huhhuh! Näemmmä viime aikoina on nähty mitenn naiset vihaavat miehiä. Ensiksi hypergamiset lutkat torjuvat miehet, ja pilkkaavat heitä, sitten itsemurhan partaalla ollutta joku vanha femakkokurppa vielä yrittää viimeistellä työn henkisellä väkivallalla. Sukupuolten sota on fakta, ja naiset ovat aloittaneet sen miehiä vastaan.
Toisaalta tieto siitä, että nuokin hypergamiset huorat ovat 3-5 vuoden päästä pumpattuja ja dumpattuja YH-kurppia joita kukaan ei huoli, lievittää kummasti. Uusi sukupolvi tulee korvaamaan ne, ja ne katsovat tippa linssissä kuinka heidän MA:nsa on vuosi vuodelta pienempi.
Joten, nyt sitten miehet tekemäänn aloitteita naisille, niin heidän ei tarvitse ja saatte näin viihdytettyä näitä hypergamisia huoria jatkossakin!
Palstatotuuksia ohimennen kuullen
72
<50
Vastaukset
- 687
Aika outoa, että toisten tyhmyys aiheuttaa moista raivoa. Maailmahan on täynnä tyhmiä ihmisiä. Kuka nyt niiden vuoksi rupeaa verenpainettaan nostamaan?
- Ex-------PUA
Sen pitääkin aiheuttaa!
Vain tyhmät ovat sopeutuneita toisiinsa, mutta maailmantilasta ja huomisesta huolissaan olevat vastuulliset ja fiksut ihmiset eivät voit sulkea silmiäänn pahuudelta. Saati sitten sivuuttaa sitä olankohautuksella.
Ja tässä tapauksessa kun niitä tyhmiä on vieläpä kokolailla puolet ihmiskunnasta, on tilanne melko paha. Tuossa on jälleen näyttö siitä, mikä on valllitsevassa pariutumiskäytöksessä vialla, aivan kuten siinä näemme että kuka on se, joka on pilannut kaiken: nainen.
Naisena tietysti tuollainen ei haittaa sinua, ja siksi et sanallakaan tuominnut näitä hypergamisia huoria, jotka todistavat palstatotuuden toteen, ja levittävät naisvihaa mihin menevätkin. - 687
Ex-------PUA kirjoitti:
Sen pitääkin aiheuttaa!
Vain tyhmät ovat sopeutuneita toisiinsa, mutta maailmantilasta ja huomisesta huolissaan olevat vastuulliset ja fiksut ihmiset eivät voit sulkea silmiäänn pahuudelta. Saati sitten sivuuttaa sitä olankohautuksella.
Ja tässä tapauksessa kun niitä tyhmiä on vieläpä kokolailla puolet ihmiskunnasta, on tilanne melko paha. Tuossa on jälleen näyttö siitä, mikä on valllitsevassa pariutumiskäytöksessä vialla, aivan kuten siinä näemme että kuka on se, joka on pilannut kaiken: nainen.
Naisena tietysti tuollainen ei haittaa sinua, ja siksi et sanallakaan tuominnut näitä hypergamisia huoria, jotka todistavat palstatotuuden toteen, ja levittävät naisvihaa mihin menevätkin.Itsehän miehet tunkevat ovista ja ikkunoista, joten eiköhän vikaa ole ihan yhtä paljon teissäkin.
- Ex-------PUA
687 kirjoitti:
Itsehän miehet tunkevat ovista ja ikkunoista, joten eiköhän vikaa ole ihan yhtä paljon teissäkin.
Tyypillinen femakon puolustus "se on miesten vika mitä naiset tekee".
Nainen on vastuussa yksin omista teoistaan. Se että miehet tekevät aloitteita, on jotain mikä johtuu myöskin naisista, sillä heillä on seksuaalinen valta ja he ovat sysännneet oman vastuunsa aloitteellisuudesta yksin miehille, ja nyt kun miehet on siihen pakotettuja, sitä käytetään törkeällä tavalla hyväksi.
Onko se sinusta oikein, vai länkytätkö vaan yrittääksesi puolustaa ämmien käytöstä?
Vai olisiko parempi että siirrytään kannattamaani sovittuun avioliittokäytäntöön?
"Yhyy no ei!!!!!1 Mä haluan ratsastaa kullikarusellilla. Hih! :3 <3"
Vaan kuten sanoin: "Joten, nyt sitten miehet tekemäänn aloitteita naisille, niin heidän ei tarvitse ja saatte näin viihdytettyä näitä hypergamisia huoria jatkossakin!" - nnnnainennn
"Se että miehet tekevät aloitteita, on jotain mikä johtuu myöskin naisista"
No miksi teette niitä aloitteita? Ettekö ymmärrä, että pärjäämme kyllä ilman miehiä. Miksi teidän pitää aina ängetä seuraan? Pysykää omassa "jätkä"porukoissanne. - 687
Ex-------PUA kirjoitti:
Tyypillinen femakon puolustus "se on miesten vika mitä naiset tekee".
Nainen on vastuussa yksin omista teoistaan. Se että miehet tekevät aloitteita, on jotain mikä johtuu myöskin naisista, sillä heillä on seksuaalinen valta ja he ovat sysännneet oman vastuunsa aloitteellisuudesta yksin miehille, ja nyt kun miehet on siihen pakotettuja, sitä käytetään törkeällä tavalla hyväksi.
Onko se sinusta oikein, vai länkytätkö vaan yrittääksesi puolustaa ämmien käytöstä?
Vai olisiko parempi että siirrytään kannattamaani sovittuun avioliittokäytäntöön?
"Yhyy no ei!!!!!1 Mä haluan ratsastaa kullikarusellilla. Hih! :3 <3"
Vaan kuten sanoin: "Joten, nyt sitten miehet tekemäänn aloitteita naisille, niin heidän ei tarvitse ja saatte näin viihdytettyä näitä hypergamisia huoria jatkossakin!"Minun ei tarvitse puolustella vieraiden naisten tekemisiä, pitäköön itse huolen tekemisistään. Sitä vain en ymmärrä mitä miehet valittavat seksuaalisesta vallasta, jos itse ovat kyrpä ojossa tunkemassa vaikka minkälaisten naisten ovista ja ikkunoista. Jatkuvasti pullakin selittää täällä asiantuntevasti kuinka itse kaataa naisia ja neuvoo toisia miehiä miten homma hoidetaan. Lakatkaa kaatamasta niitä eukkoja ja tyrkyttämästä itseänne. Etsikää se yksi hyvä ja pysykää sen pedissä. Eipähän ole sitten naisille tarjolla sitä ihailijakerhoa.
- Ex--------PUA
nnnnainennn kirjoitti:
No miksi teette niitä aloitteita? Ettekö ymmärrä, että pärjäämme kyllä ilman miehiä. Miksi teidän pitää aina ängetä seuraan? Pysykää omassa "jätkä"porukoissanne.Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea? Juurihan minä sen selitin.
- Ex------PUA
687 kirjoitti:
Minun ei tarvitse puolustella vieraiden naisten tekemisiä, pitäköön itse huolen tekemisistään. Sitä vain en ymmärrä mitä miehet valittavat seksuaalisesta vallasta, jos itse ovat kyrpä ojossa tunkemassa vaikka minkälaisten naisten ovista ja ikkunoista. Jatkuvasti pullakin selittää täällä asiantuntevasti kuinka itse kaataa naisia ja neuvoo toisia miehiä miten homma hoidetaan. Lakatkaa kaatamasta niitä eukkoja ja tyrkyttämästä itseänne. Etsikää se yksi hyvä ja pysykää sen pedissä. Eipähän ole sitten naisille tarjolla sitä ihailijakerhoa.
Kyllä vai ei. Tuomitsetko noiden naisten toimet?
- Naisasialooseri1
nnnnainennn kirjoitti:
No miksi teette niitä aloitteita? Ettekö ymmärrä, että pärjäämme kyllä ilman miehiä. Miksi teidän pitää aina ängetä seuraan? Pysykää omassa "jätkä"porukoissanne.Nainen"pärjää"ilman miestä silloin kun on nuori ja tietää, että saisi sellaisia halutessaan ja jos pärjäät ilman miehiä, niin miksi nussitutat vittuasi heillä?
Nainen pärjää ilman miestä, mutta mies ei pärjää ilman naista - Ex-------PUA
Ex------PUA kirjoitti:
Kyllä vai ei. Tuomitsetko noiden naisten toimet?
Hah! Ei vastausta.
Hyvä sisko-yhdistys kokoontuu, kuin kanalauma.
- Eräkettu
Mulla ei niin hirveästi noi femakot haittaa kuhan pysyvät pois mun silmistä...
- Pnomies
Vitun panen, jos on siisti, mutta vain yhden kerran, sitten viskaan pihalle.
- Naisasialooseri1
Totta. Tuossa vaiheessa pitää pistää armoton tentti pystyyn ja mennä vaikka tarvittaessa kotiovelle tivaamaan vastauksia.
Naisen huippuvuosina, niitä miehiä todellakin tulee ovista ja ikkunoista, mutta vain huippuvuosina, sitten MA laskee kuin kivi valtameren pohjaan. Nuo lyhytnäköiset aivottomat pikkulutkat luulevat tuossa iässä vielä olevansa ikuisesti nuoria, mutta kyllä se vanheneminen pudottaa maan pinnalle. Olen nähnyt kun se tapahtuu useankin naisen kohdalla.- Kummajuttu
Selitäppä mulle jos huippuvuodet on ne 16-25v niin mitenkä tällaiselle teidän mielestä Kurpalle, 33v, miehiä tulee ovista ja ikkunoista ja ihan seurustella he haluavat. Niin 20v ylöspäin kuin 45v miehet ja siltä väliltä.
- Totuusjatehtävä
Ei ton ikästen kanssa enää seurustella, panna niitä voidaan.
- nörttityttö
Hyvä... hyvä....
Anna setämiesraivon virrata lävitsesi. Join the darkside and together we can rule the galaxy!- Ex-------PUA
Osu ja uppos!
Näemmä jälleen yksi hypergaminen huora ilmestyi paikalle lällättelemään, ja todistamaan pointtini. Ja sen, että ette pysty toimimaan yksinkertaisesti muulla tavalla. - nörttityttö
Ex-------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos!
Näemmä jälleen yksi hypergaminen huora ilmestyi paikalle lällättelemään, ja todistamaan pointtini. Ja sen, että ette pysty toimimaan yksinkertaisesti muulla tavalla.Shaming language ja henkilöhyökkäys. Katkeruuskortti käytetty jo tässä vaiheessa keskustelua. Eikö tuo olisi kannattanut säästää myöhemmäksi ns. loppupeleihin?
- Ex-------PUA
nörttityttö kirjoitti:
Shaming language ja henkilöhyökkäys. Katkeruuskortti käytetty jo tässä vaiheessa keskustelua. Eikö tuo olisi kannattanut säästää myöhemmäksi ns. loppupeleihin?
Ei, koska hävisin pelin jo äskeisellä kommentilla. Pyydän anteeksi ja kumarran voittajalle.
- nörttityttö
Ex-------PUA kirjoitti:
Ei, koska hävisin pelin jo äskeisellä kommentilla. Pyydän anteeksi ja kumarran voittajalle.
Asia selvä. Kiitos että myönsit tappiosi. :)
- Ex----PUA
Epätoivoista. Mutta todistat edelleenkin pointini. Matkiminen on suurin ihailun muoto ja nimimerkin varastaminen, noh, mistäs me tässä jutellaankaan.
Naisista on tosi kivaa kiduttaa miehiä. :-/
- Ex-----PUA
Tulipa selville miksi naiset aina haluavat miesten tekevän ne aloitteet, mutta eivät koskaan tee niitä itse tai halua naisten tekevän niitä.
- Eräkettu
Mulla ei nyt niin huonoja kokemuksia ole naisista.
Ei ole kyllä koskaan rumasti sanonu.- Ex-------PUA
Ne sanovat sen sinun selkäsi takana.
Eihän ne noita nyt päin naamaa sano, koska naiset ovat passiivis-aggressiivisia paskahousuja. - Eräkettu
No kerran yks muija puhu mun meisselin koosta mun selän takana..
En tykänny vaikka kehuiki.
Ja sitten kuuntelin ku jotku akat valitti ukkojensa dokaamisesta vaikka itse istuivat baarissa dokaamassa.
- Mäkäänenjaksatollasia
Miksi kaikki miehet sitten haluavat noita kikattelevia kanoja? Ainiin ku näkyy tissit ja stringit. Voi saatana.
- Hahahahahahahahahahahah
Setämiesraivo havaittu!! Mahtaa tyttöjä naurattaa naapuripöydän punasena puhkuva salakuunteva papparainen.Oisit nyt ihmeessä alkanut tenttaamaan niitä,niinkun Nalli neuvoo ja viisaana MIEHENÄ oisit nyt totellut..Mutta oikea kysymys on saiko ex-pulla mitään aikaseksi muuta kun hiljasta mutinaa ja hikisen otsan setämiesraivossaan,sekä tietysti tulenkatkusen avautumisen sinkkupalstalla,no eipä tietenkään,saamaton tossu kun on..kyllä on kateus naisia kohtaan kauhea tauti:):):).Hei,älä kuitenkaan kovasti masennu,kasvata sä vaan kaikessa rauhassa omaa markkina-arvoasi.Koskas on seuraavat synttärit,josko sun parhaat nuoruusvuotes nyt alkas kanssa,niin ei tarvis enää olla näin kateellinen nuorille naisille ja niiden markkina-arvolle.
- Ex------PUA
Ja taas osu ja uppos! :D
Oletko hypergaminen lutka kuten avauksen nartut vaiko kurppa joka sait raivarit kun puhuttiin nuorista naisista?
No pointtini tuli todistetuksi joka tapauksessa. - oletpellepellepelle
Ennemmin osui sinuun. Ethän sä muuta osaa kuin syytellä ja meuhkata palstalla. Mielenkiintoisia nämä sun omat henkilöhyökkäykset heti kun joku muu on eri mieltä. Todella mielenkiintoista, suosittelen terapiaa sinulle.
- meitäonmoneenjunaan
oletpellepellepelle kirjoitti:
Ennemmin osui sinuun. Ethän sä muuta osaa kuin syytellä ja meuhkata palstalla. Mielenkiintoisia nämä sun omat henkilöhyökkäykset heti kun joku muu on eri mieltä. Todella mielenkiintoista, suosittelen terapiaa sinulle.
Tuo hänen jatkuva huomionkipeytensä on myös merkille pantavaa. Hänelle kelpaa negatiivinenkin huomio, koska sekin on parempi kuin ei huomiota ollenkaan. Kaikista pahin tilanne hänen kannaltaan olisi olematon noteeraus hänen jutuilleen.
- Ex-------PUA
oletpellepellepelle kirjoitti:
"Itte oot!!"
Oletko hypergaminen lutka kuten avauksen nartut vaiko kurppa joka sait raivarit kun puhuttiin nuorista naisista?
niin kuin sanottu jo aikaisemmin, viimeistään 10 v kuluttua samat naiset itkevät sisäisen kauneuden ja henkisten arvojen perään :-D.
- ööööööööööööööh
Miks sit otatte kauhean pultin noista naikkosista?
- Ex-------PUA
:D Juuri niin! Samalla luultavasti nekin kiltit ja kunnon miehet jotka osoittivat heitä kohtaan hyviä tapoja ja kaikkea mistä palstanaiset sanovat "kyllä sellaiset miehet naisen saavat, aina!" ovat silloin jo miehistyneet, saaneet punaisen pillerin naisista ja nauttivat sen ikäisiä joita nämä olivat nyt.
Jotkut tykkää tuollaisista, jotkut taas ei, kun vastinparit noillekin löytyy myös miehistä, jos itse on erillainen, niin opettelee tunnistamaan ja kiertämään tuollaiset kaukaa, koskee niin miehiä, kuin naisiakin.........
- 876
Aijaa, ihanko totta? Kiitos tiedosta.
876 kirjoitti:
Aijaa, ihanko totta? Kiitos tiedosta.
Eipä kestä! ;P
Kommentoin nyt vain sen takia, kun ei se huono käytös nyt vaan oikeasti edelleenkään koske vain naisia, vaan vastaavat "mulkut" löytyy myös miehistä, eli ei ole sukupuoliasia tämäkään, niin kuin hieman tässä annetaan ymmärtää. - Vaikkakin hieman sukupuolilla onkin eroja "perseilyssä", niin luultavasti on aika fifty-fifty, jos katsotaan kokonaisuutta....- Naisasialooseri1
Vastaavat mulkut löytyvät vain top 10% miehistä, koska heillä on siihen varaa.
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Vastaavat mulkut löytyvät vain top 10% miehistä, koska heillä on siihen varaa.
No tuohan ei pidä paikkaansa, koska nyt ei jutella siitä, että "perseilyn" pitäisi juuri olla tietynlaista, vaan ihan realistisesti otetaan kaikki "perseily" mukaan mitä esiintyy suhteissa, sekä niiden muodostuksessa, siis ihan kaikki mitkä ovat poikkeamia ns. ihanne suhteesta.
sovinismi ja feminismi, ovat kuin veli ja sisko, jokainen olkoon niistä mitä mieltä tahtoo, sekään ei ole minulta pois......kunhan seuraan mitä kaikkea hassua tässä hassussa maailmassa vielä tapahtuukaan, eihän kukaan selväjärkinen kauaa selväjärkinen enää ole, jos ei ota koko touhua enemmän tai vähemmän huumorilla, varsinkaan nykymaailmassa.....
Yksi pieni ihminen ei paljon muuta voi tehdä, kun joko antaa virran viedä tai hypätä siitä pois.....
- runking
On se nähty miten yyhoot ja eronneet joutuvat tyytymään jätöksiin!
Pian nuo huorat on siitetty tiineeksi ja vangittu huoltajuusvankilaan 20 vuodeksi! Sitten on juoksut juostu! Huorat! - ätminki
No kyllä niitä naisia joku jännämies hakkaa ja silloin atmit nauraa kun nainen kierii tuskissaan ja pyytää armoa.
- olehyvävaanpos
Mikäs se sellainen "ase" on kuin vanha femakko..yksi kokonaista miessukupuolta vastaan? Älä nyt viitti olla naivi.
Taidat hakea vaikutteita useinkin ala-arvoisesti kyttäämällä ja pettymällä kun et sitä kautta saanutkaan tuntea ylemmyyttä vaan sinunkaltaiset vedetään alas pelkästään sen takia mitä päässäsi kehität teorioita.
Harmittaako sanojen teho ja vaikutus, eikä voi kuin avuttomana kihistä ja kuvitella asioita.
Ilmeisesti harmittaa, tuollaisten kannattaisi pysyä pois keittiöstä jos ei kestä kuumuutta.
Naivin ja vanhanaikaisen ihmisen yhdistelmä joka kuvittelee vieläkin että kaikkien ihmisten pitäisi muodostaa hänen ihannekuvansa mukainen heijastus silloin kun hän ihmisiin törmää. Ei pysty vain toteamaan että on pinnallisia tipuja joita hän havittelee heidän hyvän fysiikan takia eikä saa koska ei osas tehdä itsestään sen enempää "hottista" kuin "alfaakaan" epärealistinen kuvitelma samalla tapaan kuin muillakin "hottikseksi" itsensä määrittelevät jos lähtisivät treffeille katsoisivat vain säröjä mikä poikkeaa heidän ihannekuvastaan.
Itsekeskeisyys on hyvin käsin kosketeltavaa.
Voisin "lyödä" sanoilla kovempaakin, mutten viitsi, tunnit tietävän missä saat "turpiisi" sinne sitten vaan "raivoa" keräämään ja pillittämään "reippaan" ja "rohkean" "miehen" tavoin.
Ole hyvä.- dejavuutaasjataas
Lisäkysymys, koitko deja vu tunteen, ihan kuin olisi näihin asioihin jossakin jo törmännyt, mitä ihmettä?
Mitä ihmettä oletteko joutuneet vuoteen 1984, "he" tunkeutuvat elämäänne, jokainen asia tulee kaikuna takaisin.
Mitä ihmettä! - dirkdiggler
Olipa hiton siisti analyysi PUASTA!!
- Ex-------PUA
dirkdiggler kirjoitti:
Olipa hiton siisti analyysi PUASTA!!
Olipa epätoivoinen tapa promotoida omaa henkilöhyökkäyspostaustaan, jossa ei ollut päätä tai häntää.
Niin tosiaan, tässä jälleen kerran yksi hypergaminen horo/kurppa puolustaa kaltaisiaan henkilöhyökkäyksellä tapauksen todistajaa kohtaan, ilman että puuttuu sormellaankaan naisten pahuuteen.
- 55thfdttff
No olipas nyt niin kauheata, äijien keskenhän ei ikinä puhuta naisista muuten kuin kunnioittavasti.
- mythbuster
On siinä eroa. Miehille naisen kohtaaminen on henkilökohtaisempi juttu kuin naisille. Nainen saattaa "ottaa miehen omakseen" ja puhua tästä hillitymmin jos juttu etenee, mutta mikäli ei niin mies on tuskin edes ihminen naisen mielestä. Koska mies ei tehnyt vaikutusta naiseen tai jopa mokasi niin hän jää kaiken, myös hienotunteisuuden, ulkopuolelle. Hänestä voi sanoa ihan mitä tahansa ja nauraa päälle. En ole koskaan nähnyt tai kuullut miesten käyttäytyvän samalla tavalla.
- Naisasialooseri1
Miehet puhuvat epäkunnioittavasti vain reikäänsä jakaneista naisista ja he ovat sen itse ansainneet, suorastaan pyytäneet. Kunnollisista naisista miehet puhuvat kunnioittavasti. Esim. YTM kaverini vaimosta ei ole kukaan puhunut vähemmän kunnioittavaan sävyyn, koska tämä antoi vasta papin aamenen jälkeen kuten naisen kuuluukin
- Ex-------PUA
Juurikin näin.
Miehillä ei ole hypergamiaa, joten siksi tuollainen ala-arvoinen käytös ei tapahdu miehillä.
Sen sijaan me miehet halveksumme lutkia, ja esitellyn kaltaisia naisia.
- Eräkettu
Ai niin joo olen saanu kyllä negatiivisuutta sen takia koska en ollu kiinnostunut eräästä vitun suomihorosta....
Tuli se sille sanottuaki ku rupes niin saatanasti ärsyttää... Ois tehny mieli vähän leipoa horon rumaa pärstää. - mnv
Mä olen ollu aika pitkään "yksin " on tosin jotain ollu tossa. ja on vieläkin , mutta ei nyt kovin aktiivista !? nään naisia ...silloin tällöin ! että kyllä se mies pärjää ihan yksin . nyt on ollu taas vaihteluu kun näkee naisia !!!
- 1902
Sex in the city tuli ja pilasi pari sukupolvea..
- Ex-------PUA
Erittäin hyvä diagnoosi.
Sinkkuelämäälutkiahan nuo aikalailla olivat.
- Ex-------PUA
JA tässä se taas nähtiin.
Miesten reaktioit olivat luontaisia, ja oikeudenmukaisia, kun tuli se punainen pilleri joka paljasti miten naiset oikeasti ajattelevat - hypergamisesti ja miesvihamielisesti.
Kun taas naiset eivät sormelllakaan koskeneet näihin naisten synteihin, vaan vastailivat ohi, yrittäen ohjata syytöksen todistajaan tai sitten he vain lankesivat paljastamaan olleensa samanlaisia hypergamisia miesvihamielisia lutkia/kurppia, jotka alkoivat tehdä henkilöhyökkäyksiä pitääkseen hirmuvaltaansa yllä.
Joten, ei muuta kun lisää näitä, paljastetaan kaikille minkälaisia huoria ämmät ovat! - raivoavapulla
Onko tää nyt sama tilanne kun KANSA RAIVOSTUU!!!1 :D Ihme ulinaa joidenkin akkojen juoruilusta
- Ex-------PUA
vrt. "Kun taas naiset eivät sormelllakaan koskeneet näihin naisten synteihin, vaan vastailivat ohi, yrittäen ohjata syytöksen todistajaan tai sitten he vain lankesivat paljastamaan olleensa samanlaisia hypergamisia miesvihamielisia lutkia/kurppia, jotka alkoivat tehdä henkilöhyökkäyksiä pitääkseen hirmuvaltaansa yllä."
Miltä tuntuu paljastua tyhmäksi huoraksi joka alkaa kurpparaivoamaan heti kun totuus paljastuu? Etkö yhtään häpeä minkälainen sairas nauta olet? - nnainenn
Ex-------PUA kirjoitti:
vrt. "Kun taas naiset eivät sormelllakaan koskeneet näihin naisten synteihin, vaan vastailivat ohi, yrittäen ohjata syytöksen todistajaan tai sitten he vain lankesivat paljastamaan olleensa samanlaisia hypergamisia miesvihamielisia lutkia/kurppia, jotka alkoivat tehdä henkilöhyökkäyksiä pitääkseen hirmuvaltaansa yllä."
Miltä tuntuu paljastua tyhmäksi huoraksi joka alkaa kurpparaivoamaan heti kun totuus paljastuu? Etkö yhtään häpeä minkälainen sairas nauta olet?No minkäs minä sille vittu mahdan, jos kiimavittuni ottaa minusta vallan kun näen jonkun jännämiehen? Tällaisten miesten ei tarvitse alkaa lässyttämään mistään rakkauden tuntemuksista vaan haarani aukeavat välittömästi heti ensimmäisen katsekontaktin jälkeen.
Kilteille kunnollisille palstamiehille haarani eivät luonnollisesti aukea koskaan.
kai expullamussukkani ymmärtää kuitenkin tämän? - raivoavapulla
Ex-------PUA kirjoitti:
Miltä tuntuu paljastua tyhmäksi huoraksi joka alkaa kurpparaivoamaan heti kun totuus paljastuu? Etkö yhtään häpeä minkälainen sairas nauta olet?"Miltä tuntuu paljastua tyhmäksi huoraksi joka alkaa kurpparaivoamaan heti kun totuus paljastuu? Etkö yhtään häpeä minkälainen sairas nauta olet?"
Kas.. Täällähän on henkilöhyökkäys käynnissä. Apua :D Saatko tästä kiukkuamisesta kiksejä? Onhan tämä kieltämättä viihdyttävää välillä, vaikka lähinnä nämäkin minuutit voisi viettää kuunnellen tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM - Ex-------PUA
raivoavapulla kirjoitti:
"Miltä tuntuu paljastua tyhmäksi huoraksi joka alkaa kurpparaivoamaan heti kun totuus paljastuu? Etkö yhtään häpeä minkälainen sairas nauta olet?"
Kas.. Täällähän on henkilöhyökkäys käynnissä. Apua :D Saatko tästä kiukkuamisesta kiksejä? Onhan tämä kieltämättä viihdyttävää välillä, vaikka lähinnä nämäkin minuutit voisi viettää kuunnellen tätä:
https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTMOsu ja uppos! Et pystynyt vastaamaan.
- Raivoavapulla
Ex-------PUA kirjoitti:
Osu ja uppos! Et pystynyt vastaamaan.
Hyvältä tuntuu. Jos oikeasti vastausta halusit
- Ex-------PUA
Raivoavapulla kirjoitti:
Hyvältä tuntuu. Jos oikeasti vastausta halusit
Myönsit juuri, että sinusta tuntuu hyvältä se, että olet tyhmä huora, joka alkaa kurpparaivoamaan heti kun totuus paljastuu. :D
No, myönsit sen jo epäsuoraan aiemmin.
- kolkytkuuS
Pitäisiköhän alkuperäisen kirjoittajan vaikka hankkia jokin harrastus täyttämään elämäänsä, niin ei tarvitsisi elää toisten kautta (esimerkiksi kuuntelemalla jotain tuntemattomien puheita)?
Toinen vaihtoehto on hankkia täysin eristävät kuulokkeet ja pistää musat täysille kun kanssaihmiset alkavat ärsyttää. Niin minä teen aina, kun haluan lukea tai matkustaa rauhassa, tai huolehtia siitä ettei kukaan ulkopuolinen ota kontaktia.
Se tietysti on asia erikseen, jos on niin kamala masokisti että haluaa velloa itsesäälissä, inhossa ja yksinäisyydessä koko lopun elämäänsä. Sitten voi jatkaa samalla katkeruuden, mustasukkaisuuden ja turhanpäiväisen himon (koska tuskin aloittaja olisi kieltäytynyt yhdenkään noiden kolmen seurasta jos olisivat sitä tarjonneet) viitoittamalla tiellä. :D- Ex-------PUA
Ja taas tyhmä huora puolustamassa muita tyhmiä huoriako se siinä on?
"Nainen saa tehdä mitä vaan, joten heidän ala-arvoisen käytöksen todistajat pitää asettaa syytteeseen."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219