Miksi vain läskit naiset kirjoittelevat nettitref.

HermotMeneeTreffeillä

Niin siis todella kummallinen ilmiö nettitreffeillä. Olen mielestäni ihan tavis mies mitä nyt itsetunto saanut nettitreffeillä ollessani vakavampia kolauksia ja haen ihan perus naista. Jos ulkonäöllisesti pitäisi valita niin ikäluokassa 27-40 ikäisistä naisista joita haen on valtaosa kauniita ja viehättyisin näistä varmasti seksuaalisesti. Varmaan se 90% viehättää mun silmää. Olen antanut heppoisat ulkonäkö kriteerit naiselle paitsi ehdoton ei on lihavuus. En vain syty näistä tonnikeijuista enkä voisi kuvitella sekstaavani sellaisen kanssa koska se olisi jo käytännössä mahdotontakin jos miehellä ei ole halua.
Tosiaankin ruumiinrakenne kohdassa haen hoikkaa, normaalia tai sporttista koska olenhan itsekin liikunnallinen. Mutta mitä vielä. Kukaan nainen joka omaa kyseisen vartalomallin ei KOSKAAN vastaa viesteihin eivätkä he tee aloitteitakaan. Mutta sitävastoin järkyttävän näköiset kolmoisleuan omaavat kävelevät tynnyrit tekevät aina avauksia ja suosikkilistaavat. Yleensä avaus menee näin "en ehkä vastaa ihanne naistasi mutta päätin kokeilla" tai "olen kyllä hieman (lievä ilmaisumuoto) pyöreä mutta uskaltauduin lähetyä" Siis mikä juttu tää on että se pieni vähemmistö joka s24.lla on rumia naisia kyllä kirjoittelee ja suosikkilistaa mutta taas se 90 prossan enemmistö ei edes vastaa viesteihin, eikä lisää suosikkeihin. Tää on niin selkeä ilmiö että oli pakko tehdä avaus aiheesta. Nytkin kun selaan saapuneiden viestien profiileja niin Pyöreä, Runsasmuotoinen, Pyöreä, Pyöreä, Runsasmuotoinen......ja lista jatkuu. Kuitenkin jos selaan normi naisten tilastoja niin kyllä he ihan muillekin viestittelevät että eivät ole mitään tehtyjä houkutuslintujakaan.
Näytin kaverille tilastoni ja hän ihmetteli samaa ja selasi avauksen tehneitä naisia ja totesi yhtäkantaan että järkyttävän näköistä porukkaa. Siis mikä juttu tää oikeesti on että se suurinosa kauniista normaalivartaloisista naisista ei vastaa viesteihin ja tee avauksia mutta läskit kyllä vaikka profiilissani selkeästi on ihannenaiseni kuvattu ja sanon että en viehäty pulskista naisista. Jos selaan esim oman maakuntani listaa randomina naisista niin väittäisin että 19 naista kahdestakymmenestä on kauniita normaalivartaloisia ja se yksi ruma läski. Silti se rumaläski on ainoa joka laittaa viestiä ja muut ei edes vastaa. Miksi?

59

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sad.truths

      Tämä asia on käyty läpi todella moneen kertaan mutta kaikki johtuu markkina-arvoista ja hypergamiasta. Kuka tahansa siedettävän näköinen nainen saa kymmeniä ellei satoja viestejä nettideiteissä itseään parempitasoisilta miehiltä.
      Naisten hypergamia johtaa siihen että koska 6/10 naiset kelpuuttavat vain 8/10 miehiä niin ne lihavat samoin myös kelpuuttavat vain liikunnallisia miehiä.
      Nainen ei koskaan tyydy tasoiseensa mieheen.

      • MATeoriaa

        Porrasteoria näkyy tuolla hyvin. Miehet jotka eivät saa viestejä ovat rumia, miehet jotka saavat näiltä kyrpätynnyreiltä viestejä ovat ns taviksia. Miehet jotka saavat viestejä normaali vartalon omaavilta naisilta useammaltakin ovat jo ehdottomasti siinä ytm kärkikaartissa. Joku nainen varmaan kohta vetää herneen nokkaan varsinkin jos kolahti omaan vartaloon ja kitisee, että "olette vain pinnallisia kpäitä" niin ihan voitte itse sen vaikka todeta netissä, että ne naiset niitä kaiken pinnallisempia on koska nainen valitsee ja mies vain tyytyy siihen minkä saa.


      • paksumama
        MATeoriaa kirjoitti:

        Porrasteoria näkyy tuolla hyvin. Miehet jotka eivät saa viestejä ovat rumia, miehet jotka saavat näiltä kyrpätynnyreiltä viestejä ovat ns taviksia. Miehet jotka saavat viestejä normaali vartalon omaavilta naisilta useammaltakin ovat jo ehdottomasti siinä ytm kärkikaartissa. Joku nainen varmaan kohta vetää herneen nokkaan varsinkin jos kolahti omaan vartaloon ja kitisee, että "olette vain pinnallisia kpäitä" niin ihan voitte itse sen vaikka todeta netissä, että ne naiset niitä kaiken pinnallisempia on koska nainen valitsee ja mies vain tyytyy siihen minkä saa.

        Kyrpätynnyri XD voi jumalaut.. Tää on kyllä paras palsta ikinä.


      • sekoaporukkaa
        paksumama kirjoitti:

        Kyrpätynnyri XD voi jumalaut.. Tää on kyllä paras palsta ikinä.

        Mullakin pääsi huutonaurut :D


    • Mulleeikukaan

      No sulle sentään joku kirjoittaa!

    • Jaa jaa, no seksiä olis sitten ainakin tarjolla sulle minkä ehdit hoidella, mut jos ei kelpaa, niin oma on tappiosi. Varmaan keksit ihan itsekkin. että miksi parhaat ei ota uhteyttä, eikä edes keskinkertaiset. Heidän ei nimittäin tarvitse kun miehet tekee sen heidän puolestaan. Sinuna olisin tyytyväinen kun edes joku oma aloitteisesti ottaa yhteyttä, se tarkoittaa, että pitäisi olla saumaa vaikka kehen, jos olet itse aktiivinen ja kirjoitustaitoinen.

    • Yksi-selitys

      "Tosiaankin ruumiinrakenne kohdassa haen hoikkaa, normaalia tai sporttista"
      "vaikka profiilissani selkeästi on ihannenaiseni kuvattu ja sanon että en viehäty pulskista naisista."

      Siis ymmärsinkö oikein että olet täyttänyt kohdan joka jokaisessa profiilissa on, eli ihannekumppanin ruumiinrakenteen (en ole koskaan noita nettitreffejä käyttänyt niin en tiedä tarkasti millainen ilmoitus on, mutta oletan jotain tuollaista) ja sitten vielä mainitset asiasta erikseen itse ilmoitustekstissä jossa saat kertoa lisää itsestäsi ja mitä etsit?

      Jos noin on, niin kannattaa testata niin että otat sen hoikkuusvaatimuksen pois siitä itse tekstistä. Jätä se ainoastaan siihen standardikenttää jonka kaikki täyttävät.

      Nimittäin reilua tai ei, niin jos itse lukisin tuollaista ilmoitusta ja näkisin tuon vaatimuksen itse tekstissäkin, niin se antaisi negatiivisen vaikutelman. Ja olen siis normaalipainoinen ja hoikka joten kyse ei ole siitä että asia minua loukkaisi.

      Tulisi heti vaikutelma "kylläpä on itserakas pinnallinen kusipää, seuraava kiitos".

      Eihän se maksa mitään kokeilla. Jos ei homma muutu niin sitten ei, ja voit palata vanhaan profiilitekstiisi.

      • älä.naurata

        "Tulisi heti vaikutelma "kylläpä on itserakas pinnallinen kusipää, seuraava kiitos""

        Ja tämä tulee naisen suusta joka vaatii mieheltä pitkää ruumiinpituutta, komeita kasvoja, isoja tuloja, isoa penistä ym.
        Nainen voi sentään vaikuttaa siihen onko hoikka..


      • HermotMeneeTreffeillä

        No on se ihme jos mies laittaa kriteerejä niin hänet leimataan heti pinnalliseksi kusipääksi. Meneppä kuule selaamaan naisten profiileja niin käytännössä jokaisessa mainitaan millainen miehen kuuluisi olla ulkoisilta ominaisuuksiltaan. Joidenkin vaatimukset jopa sellaisia että tuskin suomessa sellaisia miehiä onkaan ja mielenkiinto vastaamiseen menee heti. "En ole pinnallinen mutta olethan pitkä ja roteva hih mielellään 185cm" Tai "Siis mulle ei merkkaa ulkonäkö mitään mutta kaljamahaista miestä en huoli ja silmät on oltava siniset" Jos löytää yhden naisen profiilin jossa tekstiosiossa ei mainita minkä näköinen miehen pitäisi olla on sellaiset todella harvinaisia jopa niissä 30 ikäisissä joiden luulisi jo näkevän miehessä muutakin kuin ulkonäön.


      • tämmöistänähty

        Olen noita naisten profiileja selaillut varmaan satoja ellei tuhansia ja 95-98 prosenttisesti niissä tulee tuo fiilis tekstistä " onpa siinä itserakas pinnallinen kusipää" joten valitseppa niistä. Jos sitten kirjoittaa näille jäljelle jääneille niin tulee vain todistetuksi että vaikka ei löytynytkään profiilista se sama ajatus, niin löytyi se ainakin kirjoittamisen jälkeen. Mitä jää jäljelle sen jälkeen? Ei yhtään mitään.
        Tulee joka kerta sama fiilis että olisi tunkiolla vaikka haju on kauhea luulee että omena ja syötävä sellainen muka löytyisi sieltä. Logiikan vastaista minusta


      • sinähän.nauratat
        älä.naurata kirjoitti:

        "Tulisi heti vaikutelma "kylläpä on itserakas pinnallinen kusipää, seuraava kiitos""

        Ja tämä tulee naisen suusta joka vaatii mieheltä pitkää ruumiinpituutta, komeita kasvoja, isoja tuloja, isoa penistä ym.
        Nainen voi sentään vaikuttaa siihen onko hoikka..

        Sinä siis tiedät noin tarkkaan mitä vaatimuksia nimimerkillä "Yksi-Selitys" on miehille. Mistä sinä sen tiedät? Kyseinen nainen kun ei edes ole noilla deittisivustoilla vaatimuksia esittämässä. Tunnetko mukamas hänet noin hyvin livessä?


      • sivustaseuraava
        HermotMeneeTreffeillä kirjoitti:

        No on se ihme jos mies laittaa kriteerejä niin hänet leimataan heti pinnalliseksi kusipääksi. Meneppä kuule selaamaan naisten profiileja niin käytännössä jokaisessa mainitaan millainen miehen kuuluisi olla ulkoisilta ominaisuuksiltaan. Joidenkin vaatimukset jopa sellaisia että tuskin suomessa sellaisia miehiä onkaan ja mielenkiinto vastaamiseen menee heti. "En ole pinnallinen mutta olethan pitkä ja roteva hih mielellään 185cm" Tai "Siis mulle ei merkkaa ulkonäkö mitään mutta kaljamahaista miestä en huoli ja silmät on oltava siniset" Jos löytää yhden naisen profiilin jossa tekstiosiossa ei mainita minkä näköinen miehen pitäisi olla on sellaiset todella harvinaisia jopa niissä 30 ikäisissä joiden luulisi jo näkevän miehessä muutakin kuin ulkonäön.

        Entäs sitten? Ei miesten tarvitse vastata deitti-ilmoihin, jotka tuntuvat pinnallisen kusipään tekemiltä. Ne voi hyvin jättää huomiotta, kuten nätit naiset tekevät sinun ilmollesi.
        Sinä sait ihan kokeilukelpoisen neuvon, mutta jos ei kiinnosta, niin omapahan on asiasi.


      • minnuukiinnostastää
        sivustaseuraava kirjoitti:

        Entäs sitten? Ei miesten tarvitse vastata deitti-ilmoihin, jotka tuntuvat pinnallisen kusipään tekemiltä. Ne voi hyvin jättää huomiotta, kuten nätit naiset tekevät sinun ilmollesi.
        Sinä sait ihan kokeilukelpoisen neuvon, mutta jos ei kiinnosta, niin omapahan on asiasi.

        Linkkaas minullekin avauksen tekijän profiili, kun kerran sen noin hyvin tunnet. Itse meinaan en saa pinnallista kusipäätä avaajasta pelkän tuon tekstin perusteella. Kaipaisin myös selitystä siihen onko "nätti nainen" synonyymi pinnalliselle idiootille, kuin taas "lihava nainen" synonyymi sanalle tosi mukava ja asiallinen?


      • Nnnaaiinenn

        Joo samaa mieltä....olimpa laiha tai en niin en kuitenkaan lähtisi treffeille miehen kanssa joka ihan erikseen kertoo painovaatimuksista.
        Mielestäni hienotunteisuuteen kuuluu ettei kysymättä kerrota että naisen/miehen tulee olla laiha tai sporttinen. Olisi hyvin epähienotunteista jos itse laittaisin deitti-ilmon:
        Etsin puolisoa elämän retkelle. Olethan laiha tai sporttinen ja varsinkin.....muista pysyä laihana ja sporttisena vaikka aineenvaihduntasi hidastuu kolmekymppisenä ja kalenterisi täyttyy samoihin aikoihin äärimmilleen.

        Näin elämää nähneenä voin sanoa että jos jotakuta oikeasti rakastat niin ei se rakkaus ole painosta kiinni.

        Seksisuhteissa ymmärrän että haetaan ulkonäköä....kestävässä parisuhteessa...se 100% varmuudella tulee muuttumaan


    • Kilttiatm

      Lihavat naiset haluaa komean bodatun miehen. Sehän on aika selvää että ne ei mitään omantasoista lihavaa miestä halua.

      • oma.taso.ei.kelpaa

        Jos naisella on vaihtoehtoina omantasoinen mies tai yksinolo niin nainen päättää olla yksin ja sanoa "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa"


      • Eiookemiaa
        oma.taso.ei.kelpaa kirjoitti:

        Jos naisella on vaihtoehtoina omantasoinen mies tai yksinolo niin nainen päättää olla yksin ja sanoa "mielummin yksin kuin huonossa suhteessa"

        Niin ja huono suhde on suoraanverrannollinen miehen ulkonäköön.


    • NiinNiinMuttaKun

      Tässä taas nähdään tämäkin asia kuinka monta sataa valitus avausta naiset on tehneet "kun miehet ei lue kriteerejä" niin ei ne lue naisetkaan.

    • Naishenkilö

      Syy saattaa olla kuvassa. Jos sulla on naispuolista ystävää niin pyydä häntä ottamaan susta kuva ja kyllä hän voisi myös vilkaista profiilisi tekstin.
      Tämä ilmiö on ihan perusjuttua ikävä kyllä myös miehiltä..
      Kauanko sulla on ilmoitus ollut?

      • 1plus3

        Miten kuva vaikuttaa siihen minkä ruumiinrakenteen omaavat naiset kirjoittavat? :D


      • Naishenkilö
        1plus3 kirjoitti:

        Miten kuva vaikuttaa siihen minkä ruumiinrakenteen omaavat naiset kirjoittavat? :D

        Kuva katsotaan ensimmäiseksi, ihminen on visuaalinen. Mun mielestä ne pyöreämmät ihmiset eivät ehkä satu tuijottamaan kuvaa suurennuslasilla, varsinkaan kasvoja. Vähempi kiloiset tietävät markkinoilla olevan enemmän vientiä heillä, jolloin tehdään uusi kriteeri eli naamaraja.
        Tästä naamarajasta jatketaankin sitten muihin tiukentuviin seikkoihin..


      • Totuusontämä
        Naishenkilö kirjoitti:

        Kuva katsotaan ensimmäiseksi, ihminen on visuaalinen. Mun mielestä ne pyöreämmät ihmiset eivät ehkä satu tuijottamaan kuvaa suurennuslasilla, varsinkaan kasvoja. Vähempi kiloiset tietävät markkinoilla olevan enemmän vientiä heillä, jolloin tehdään uusi kriteeri eli naamaraja.
        Tästä naamarajasta jatketaankin sitten muihin tiukentuviin seikkoihin..

        Aivan eli taas palataan palsta totuuteen. Läskit naiset tyytyvät rumempaan mieheen paremman puutteessa eli eivät käytännössä halua häntä saati tule edes koskaan rakastamaan. Jos antaa läskin naisen huijata itseään rakastumalla häneen on se itsepetosta koska läski ei tunne oikeasti mitään tätä miestä kohtaan. Mies on hänelle korvike. Jos läski nainen päättää laihduttaa itsensä kauniiksi niin tämä varamies jätetään silloin kun huomataan millainen mies taivas aukenee. Toisinsanoen vinkki kaikille epätoivoisimmillekin miehille. Älkää rakastuko läskiin edes paremman puutteessa koska teihinkin vain tyydytään kun ei saada niitä miehiä joita halutaan. Ne läskit naiset pettävät teitä jo väittämällä ihastuvansa teihin. Katselkaa vain niitä normaalipainoisia naisia koska jos normaalipainoinen oikeasti rakastuu rumaan mieheen on se vilpitöntä koska heillä olisi mahkuja paljon parempiinkin.


      • TilanneOnMonimutkaisempi
        Totuusontämä kirjoitti:

        Aivan eli taas palataan palsta totuuteen. Läskit naiset tyytyvät rumempaan mieheen paremman puutteessa eli eivät käytännössä halua häntä saati tule edes koskaan rakastamaan. Jos antaa läskin naisen huijata itseään rakastumalla häneen on se itsepetosta koska läski ei tunne oikeasti mitään tätä miestä kohtaan. Mies on hänelle korvike. Jos läski nainen päättää laihduttaa itsensä kauniiksi niin tämä varamies jätetään silloin kun huomataan millainen mies taivas aukenee. Toisinsanoen vinkki kaikille epätoivoisimmillekin miehille. Älkää rakastuko läskiin edes paremman puutteessa koska teihinkin vain tyydytään kun ei saada niitä miehiä joita halutaan. Ne läskit naiset pettävät teitä jo väittämällä ihastuvansa teihin. Katselkaa vain niitä normaalipainoisia naisia koska jos normaalipainoinen oikeasti rakastuu rumaan mieheen on se vilpitöntä koska heillä olisi mahkuja paljon parempiinkin.

        Juurikin näin. Mutta lisäisin vielä noista normipainoisistakin.. Hekin tyytyvät rumaan mieheen vain siksi ajaksi, että komeampi mies kävelee vastaan ja sehän kävelee, koska normaalipainoisella on enemmän vielä vientiä.


      • Naishenkilö
        Totuusontämä kirjoitti:

        Aivan eli taas palataan palsta totuuteen. Läskit naiset tyytyvät rumempaan mieheen paremman puutteessa eli eivät käytännössä halua häntä saati tule edes koskaan rakastamaan. Jos antaa läskin naisen huijata itseään rakastumalla häneen on se itsepetosta koska läski ei tunne oikeasti mitään tätä miestä kohtaan. Mies on hänelle korvike. Jos läski nainen päättää laihduttaa itsensä kauniiksi niin tämä varamies jätetään silloin kun huomataan millainen mies taivas aukenee. Toisinsanoen vinkki kaikille epätoivoisimmillekin miehille. Älkää rakastuko läskiin edes paremman puutteessa koska teihinkin vain tyydytään kun ei saada niitä miehiä joita halutaan. Ne läskit naiset pettävät teitä jo väittämällä ihastuvansa teihin. Katselkaa vain niitä normaalipainoisia naisia koska jos normaalipainoinen oikeasti rakastuu rumaan mieheen on se vilpitöntä koska heillä olisi mahkuja paljon parempiinkin.

        Äläs vedä överiksi mun viestiä. Se mielipide on vain yksi muiden kirjoittamien viestien joukossa. Olisiko miehillä se etu ylimääräisissä kiloissaan kun naisissa taitaa olla paljonkin "nallekarhun" haluajaa. Naisella ylipaino on enempi negatiivinen asia ja herkästi "hellyttelynimi" onkin kuuluisa ryhävalas tai mätisäkki. Aika ero nimellä on nallekarhuun eikös vaan?
        Nämä oli vain mun omia ajatuksia, ei mitään palsta totuuksia kaikkien puolesta. Tätäkin juttua voi pyöritellä loputtomiin ja päädytään takaisin alkuun..
        Ja hei..tuossa mun aiemmassa viestissä tarkoitin kumpaakin sukupuolta aivan tasapuolisesti.


    • eiollutminäainakaan

      Enpä osaa tuohon vastata. Olen itse pullukka nainen enkä ikipäivänä kehtaa näyttää kiinnostustani hyväkroppaisiin miehiin. En vaikka ne itse joskus kiinnostuvat minusta. Ei vain ole sellasta itsevarmuutta minulla, ei vaikka kasvoistani olenkin kauniiksi kehuttu. En ikinä kehtais mennä sänkyynkään sellaisen miehen kanssa, tai en ainakaan nauttisi kun ajattelisin vain omia ihrojani ja sitä miten hävettää..
      Sinänsä on mielestäni hyvä juttu, että nykyään paksuillakin ihmisillä on usein itsetunto kohdillaan. Mutta itse en siihen porukkaan kuulu. Minulla oli huono itsetunto hoikkanakin ja lihottuani on vain pahentunut entisestään.

      • realismia

        Tässäpä karu totuus niille miehille, jotka luulevat pyöreitä naisia helpoiksi. Nainen, joka on epävarma kauneudestaan, ei hevillä riisu vaatteitaan ja heittäydy seksin iloihin noin vain.


      • Tosielämää
        realismia kirjoitti:

        Tässäpä karu totuus niille miehille, jotka luulevat pyöreitä naisia helpoiksi. Nainen, joka on epävarma kauneudestaan, ei hevillä riisu vaatteitaan ja heittäydy seksin iloihin noin vain.

        Mä ainakin olen sen karun totuuden nähnyt ihan elävässä elämässä. En kelpaa kauniille naisille ollenkaan mutta esim baari illan lähestyessä valomerkkiä on näistä ryhävalaista helppoa saada yhdenyön pano. Vaikka muuten ei eteen ottais mut jos ajattelee jotain todella kaunista vaikkapa taas kerran sitä Noora Karmaa aaaahhhh niin kyllä tuollainen tonnikeiju menee silmät kiinni takaapäin.


      • yeryer
        Tosielämää kirjoitti:

        Mä ainakin olen sen karun totuuden nähnyt ihan elävässä elämässä. En kelpaa kauniille naisille ollenkaan mutta esim baari illan lähestyessä valomerkkiä on näistä ryhävalaista helppoa saada yhdenyön pano. Vaikka muuten ei eteen ottais mut jos ajattelee jotain todella kaunista vaikkapa taas kerran sitä Noora Karmaa aaaahhhh niin kyllä tuollainen tonnikeiju menee silmät kiinni takaapäin.

        Ei vittu siinä Seiskan lukija fantasioi


    • ikäväkyllä

      Ikävä kyllä, lähestyvät naiset näyttävät ja määräävät sen tason. Kannattaa hyväksyä, tai tehdä muutoksia.

    • OnlyForYouBabe
    • 000x000

      Iso osa miehistä pommittaa naisia juuri tuolla suurin osa käy mentaliteetilla, siksi naisilla onkin niin paljon tarjontaa että tietysti moni jää kuin nalli kalliolle.

      • näinsemenee

        Tottakai miehelle on käytävä suurinosa. Se joka valkkaa se runkkaa on perussääntö. Lopullisen päätöksen aina tekee nainen joka näkyy selkeästi esim rumempien miesten jättäytymisenä pois kokonaan markkinoilta.


      • 456urttyju
        näinsemenee kirjoitti:

        Tottakai miehelle on käytävä suurinosa. Se joka valkkaa se runkkaa on perussääntö. Lopullisen päätöksen aina tekee nainen joka näkyy selkeästi esim rumempien miesten jättäytymisenä pois kokonaan markkinoilta.

        Se että nainen tekee päätöksen on juurikin noiden spammaajien syytä, jos miehet tavoittelisivat vain parhaimmistoa niin tavisnaisillakin olisi huonot markkinat.


      • thlhlsttnsbö
        456urttyju kirjoitti:

        Se että nainen tekee päätöksen on juurikin noiden spammaajien syytä, jos miehet tavoittelisivat vain parhaimmistoa niin tavisnaisillakin olisi huonot markkinat.

        Miksi tavismies yrittäisi vain kauniimpia naisia koska vetää vesiperän kumminkin. Onhan niillä kauniilla naisilla komeista miehistäkin jo valinnanvaikeutta niin eivät vilkaisekaan tavismiehiin.


    • Hmh, minulle kun aina kaikki kaverit sanoneet, että "muodokkaat" naiset niitä miehiä eniten saa. Kai palstalaisilla on sitten ihan eri ajatusmaailma.

    • Lyhytläskiatm

      Näköjään kaikilla naisilla on noussut kusi hattuun. Jopa niillä joilla ei olisi siihen varaa. Olen itse lyhyt läski mies enkä tekisi edes treffi profiilia. Laihdutus ei tilannetta auttas koska olen alle 180 joten tämän kaltaisia aloituksia saisin vaan aikaan naisten juoru palstoilla "miksi vain kääpiöt kirjoittavat" silloinkin.

      • Ihantavallinenkai

        Kyllä joskus vielä 2000 luvun alussa, kun treffailu teki tuloaan netissä pääsi naisten kanssa tavallinenkin mies treffeille jopa kohtuu vaivatta. Nyt tavis mies, joka ei ole yleisellä mittapuullakaan suoraan ruma ei saa edes keskustelu yhteyttä naisiin treffeistä puhumatta, koska kaiken näköiset ja kokoiset naiset tappelevat vaan siitä pienestä prosentista palstalla olevista komeista miehistä. Itse lähin vittuun muutaman vuoden siellä itsetuntoani haavoitettua. En suosittele palvelua muille kuin naisille. Naiset kyllä löytävät tai pyörittelevät keskenään siellä niitä samoja kysyttyjä miehiä. Tavis mies ei saa muutakun känsät käteen.


      • Ihantavallinenkai kirjoitti:

        Kyllä joskus vielä 2000 luvun alussa, kun treffailu teki tuloaan netissä pääsi naisten kanssa tavallinenkin mies treffeille jopa kohtuu vaivatta. Nyt tavis mies, joka ei ole yleisellä mittapuullakaan suoraan ruma ei saa edes keskustelu yhteyttä naisiin treffeistä puhumatta, koska kaiken näköiset ja kokoiset naiset tappelevat vaan siitä pienestä prosentista palstalla olevista komeista miehistä. Itse lähin vittuun muutaman vuoden siellä itsetuntoani haavoitettua. En suosittele palvelua muille kuin naisille. Naiset kyllä löytävät tai pyörittelevät keskenään siellä niitä samoja kysyttyjä miehiä. Tavis mies ei saa muutakun känsät käteen.

        Saman olen huomannut. Nettitreffit on menneet vuosi vuodelta huonompaan suuntaan. En usko että se on lopulta naistenkaan etu, että he ovat ylikriittisiä miehiä kohtaan ja se että heille kelpaa vain parhaat miehet riippumatta siitä minkälaisia itse ovat.


      • Herätysmäään

        "Koska olen ALLE 180 cm niin ei kannata tehdä profiilia". Ei hyvänen aika!!!!


    • twetwetwet

      Jaa alotukseen vaan että mulle on nettipalstoilta löytynyt aina hyvännäköinen muija. Ehkä alottaja oot vaan niin idiootti, että vedät puolees vaan läskejä tai sit vaan vihaat ihmisiä ylipäätään

      • elisiismikäonpointti

        Miten ihmisten vihaaminen näkyy sillä että läskit ämmät kirjoittelee? :) Ontuvimpia selityksiä aikoihin mihinkään heh!


      • Ja ulkonäöllä ei ole asiaan mitään vaikutusta?


    • helgamies

      Tavismiehen kannattaa etsiä naisia vaikka pakolaiskeskusten liepeiltä.

    • Sullaonse

      Hypergamia vai mikä se sairaus oli?

    • xxxxxxxxxxxxx

      Itse olen ns."läski nainen" eikä mun kyllä tulis mieleensään kirjoittaa miehelle joka haluaa hoikan ja urheilullisen naisen ei siksi että omaisin jotenkin huonon itsetunnon mut ei minuakaan kiinnosta hiukkaakaan mies joka tuntee vetoa johonkin muuhun. Parempihan tuo on heti tiedostaa jos suhteelle on joku visuaalinen este on se sitten iso nenä tai läski tai joku muu.

      • 19plus12

        No sano se niille läskeille kohtalotovereillesi että lukevat profiilit ensin ja sitten kirjoittavat saatana! Sitä samaahan naisetkin täällä aina jankkaavat.


      • rumamaija
        19plus12 kirjoitti:

        No sano se niille läskeille kohtalotovereillesi että lukevat profiilit ensin ja sitten kirjoittavat saatana! Sitä samaahan naisetkin täällä aina jankkaavat.

        No on se miehillekin näköjään mahdotonta lukea naisten profiilien kriteerit. Minä laitoin viimeksi seuranhakuun kriteeriksi 20-27 vuotta, mutta viestiä pukkaa paitsi 35v. miehiltä, niin jopa 40-50-vuotiailta!


    • Läskeys_kuvottaa

      Läski ihminen on vaan jotenkin "luotaantyöntävä" se säteilee luonteen heikkoutta ympärilleen sillä että se ihminen on vaan läski.Saa heti semmosen loisijan ja mäkkäriläskin kuvan ....läskeydestä pitää tehdä rikos ja siitä tulee rangaista ankarasti.

      • faktaontämä

        Jos saa läskeiltä viestejä tietää olevansa silloin tavallista rumempi mies. Tottakai kauniitkin laittaisivat silloin tälle miehelle viestejä jos hän jotenkin vetoaisi. Jos vaan läskit niin he tekevät sen siitä syystä että eivät saa niitä komeita joita hoikat naiset saa. Läski ei rakasta sinua ihmisenä kun läski vaan tyytyy jos edes jonkun saisi. Jos sellainen kaunis hoikka nainen lähestyy joka saisi sadat muutkin miehet kiinnostumaan tiedät silloin että sinussa on jotakin sellaista jota muissa ei ole. Yleensä ulkonäköä.


    • Nnnnaiikkkjhv

      Vika on sinussa! Kauniit ja laihat eivät lähesty sinua joten vika on sinussa.
      Itse en kyllä ehtisi lähestymään sinua koska 10 miestä on kimpussani kokoajan :D

    • Catwa

      Naisena laitoin kerran profiilin, jossa toivoin täyspäistä, omillaan toimeen tulevaa, huumeetonta tyyppiä. Toivoin, ettei äidin opetukset olisi unohtuneet. En enää muista, mitä kaikkea toivoin, mutta siis tavoite oli normiarvot omaava, kunnollinen ja asiallinen tyyppi.
      Veistelin huumorimielellä, mutta kuitenkin nojaten kokemuksiini millaisiin olin törmännyt. Ehkä joo hieman kypsyneenä. Taisin mainita jotain tyyliin, ettei supermies nyt sentään tartte olla, viittaa en ala pesemään ja olis kiva viettää yhteistäkin aikaa, ettei koko maailmaa tartte pelastella.
      Latelin siis suoraan mitä haluan ja mitä en.
      Sain enimmäkseen melko negatiivista palautetta. Siistin tekstini tylsäksi ja neutraaliksi niin sävy kontakteissakin muuttui paremmaksi.
      Sen tosin opin, ettei netistä löydä juuri sitä mitä haluaa. Tai jos on löytyäkseen, on se ihan helvetillisen työn takana. Luovuin siitä kohkaamisesta kokonaan. Saatan joskus ehkä piipahtaa, mutta eiköhän toi ole nähty mitä se on.

      Aloittajasta tuli mieleen, että oletko ollut pitkään netin treffijutskissa mukana? Suosioosi voi meinaan olla sekin syy, että moni on nähnyt naamasi ( jos siis kuvallinen)ja profiilisi aiemmin ja saanut jo oman kädityksen. Tämä kommentti tuli sillä mieleen, että aloittajasta yuli eräs tietty profiili mieleen.

    • SylviaP

      Minä olen hyvännäköinen yli viiskymppinen. Kukaan ei minua enää huoli. Miesystäväni vietti kaksoiselämää koska ajatteli aina että niin teen minäkin ja miehiä on minulla jonossa. Olisi helpompaa olla ruma. Treffisivuilla on säälittävää nähdä samat miestenkuvat vuodesta toiseen. Voi niitä aikoja kun olin suhteessa 16v nuoremman miehen kanssa. No on mitä muistella.

    • OnSullaIhanNättiNaamaMut

      Nyt on pakko ekaa kertaa ikinä kirjottaa mihkää tälläseen, että läskinä naisena jos valitsisin kriteeriksi miehelle olla hoikka tai sporttinen tms. Tekisin sen siksi, että hänen seurassaan olisi todellinen motivaatio laihtua, kun taas läskin kaljamaha miehen kanssa, joka on sitä mieltä, että mies saa olla mitä on, mutta naisen pitää....

      Oikeasti kannattaa ottaa se pää pois perseestä, sillä jos toinen on muuten osuva, mutta se paksuus on se ainoa ongelma, kannattaa haukkumisen sijaan tarjota vaikka sitä lenkki seuraa. Itse en ainakaan moisesta kieltäytyisi.

      • Toi on ihan hyvä. Jos tapaa esim potentiaalisen (nuoren ja nätin) naisen, jonka ainoa vika on ylikilot, kannattaa sopia sen kanssa säännölliset tapaamiset lenkin merkeissä.

        Jos tuo ei kelpaa, kannattaa jättää nainen.

        Minulle eräs tupakoiva nainen sanoi hakevansa tupakoimatonta seuraa, koska haluaa lopettaa.


    • tarralenkkari666

      Sama asia vanhojen miesten kanssa, vaikka iän ylärajaksi laittaa 40.
      Ja sivulla, jossa olen ei kyse ole potentiaalisen kumppanin ihanteesta (kuten täällä), vaan selkeästä kriteeristä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1696
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1196
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1183
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1076
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1007
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      874
    Aihe