Olen tykki mies, onko mitää mahiksii?
Mikä sotilasarvo pitää olla, että saa naisen?
44
<50
Vastaukset
Sellainen minkä merkissä on se "?", eli kysymysmerkki........joillakin on varmaan mielessä vielä alokasajan alku, kun noita merkkejä opeteltiin ja allikit testasit alokkaita, ennenkuin päästettiin vapaammin kulkemaan varuskunta alueella......
Hauskaa typottelua....kun puuhastelee muuta ja välillä avaa jonkun randon linkin ja kommentoi pikaisesti... ;P
allikit testasit = alikit testasi
- KalleDönitsi
Suuramiraali tai kenraalieversti
- kurpitsapää
Sotavoimien ylipäällikkö eli presidentti pitää olla. :(
- True-love-
Pitää olla jännämies et saa naisen.
Kaikki tavalliset sotamiehet, aliupseerit yms. ovat aivan turhia aisureita. Itse haaveilin lapsena olevani taistelulentäjä, mutta kun tajusin että minusta ei ole siihen, hommasin ihan sovinnolla ne c-paperit. Joko jotain ollaan täysillä, tai sitten ei olla ollenkaan.
Mistä jäi uupumaan?......joskus intin jälkeen kun jossain tarkastuksessa testattiin itseltä 3d näköä yms. niin tulokset olivat kuulemma sitä tasoa, että niiden puolesta olisi helposti päässyt.....en tiedä miksi lääkäri sen mainitsi, mutta on vaan jäänyt mieleen....
MGTOW kirjoitti:
Mistä jäi uupumaan?......joskus intin jälkeen kun jossain tarkastuksessa testattiin itseltä 3d näköä yms. niin tulokset olivat kuulemma sitä tasoa, että niiden puolesta olisi helposti päässyt.....en tiedä miksi lääkäri sen mainitsi, mutta on vaan jäänyt mieleen....
Kyllä se alkoi olla selvää siinä aikuisuuden kynnyksellä, kun aloin kärsiä mielenterveysongelmista.
Se olisikin ollut melkoinen yhdistelmä, että minun kaltainen naiseton, kaveriton, mielenterveysongelmainen, ja nykyään jopa jossain määrin Venäjä-myönteinen ATM olisi päästetty käyttämään aseita.Totuus2015 kirjoitti:
Kyllä se alkoi olla selvää siinä aikuisuuden kynnyksellä, kun aloin kärsiä mielenterveysongelmista.
Se olisikin ollut melkoinen yhdistelmä, että minun kaltainen naiseton, kaveriton, mielenterveysongelmainen, ja nykyään jopa jossain määrin Venäjä-myönteinen ATM olisi päästetty käyttämään aseita.=DDD.....Hyviä pointteja.....hmmmm... ;D
Noh, mutta jos ei nyt ihan lekkeriksi heitetä ja ajatellaan, että olet tosissasi, niin aina voisi mennä huonommin, eli varmasti sinullakin on asioita, jotka voisivat olla huonommin tai menneet huonommin.......sekä jotain/joitain mielenkiinnon ja piristyksen tuovia harrasteita ja puuhasteluita.... =)MGTOW kirjoitti:
=DDD.....Hyviä pointteja.....hmmmm... ;D
Noh, mutta jos ei nyt ihan lekkeriksi heitetä ja ajatellaan, että olet tosissasi, niin aina voisi mennä huonommin, eli varmasti sinullakin on asioita, jotka voisivat olla huonommin tai menneet huonommin.......sekä jotain/joitain mielenkiinnon ja piristyksen tuovia harrasteita ja puuhasteluita.... =)Se on ihan totta, että asiat voisivat olla huonomminkin. Voisin olla lyhyt, pottunokkainen ja tihrusilmäinen aisuri joka joutuisi ajamaan grafiitinharmaalla VW Touranilla, jotta ahdasmieliset työkaverit siellä insinööritoimistossa ei ajattelisi mitään negatiivista. Siihen verrattuna olen ihan tyytyväinen, että olen Tero Pitkämäen ja formulakuski Buttonin näköinen, sporttisella premium-autolla ajava ATM. Ja onhan minulla töitä ja harrastuksia joka päiväksi, mutta mikään edellämainitusta seikoista ei sulje pois sitä, etteikö ihminen voisi olla ahdistunut. Se on typerää sanoa, että "ota itseäsi niskasta kiinni ja aloita vaikka lenkkeily". Ihan yhtä typerää kuin sanoa ATM:lle "käy parturissa ja panosta pukeutumiseen, niin kyllä joku saa susta hyvän poikaystävän".
Tässä loppuvuoden aikana minulle tehdään psykologisia testejä, en tiedä kuinka luotettavia tai tarpeellisia ne on, mutta ihan mielenkiintoista että mitähän sieltä selviää.- hmmmmmmmmmm
Totuus2015 kirjoitti:
Se on ihan totta, että asiat voisivat olla huonomminkin. Voisin olla lyhyt, pottunokkainen ja tihrusilmäinen aisuri joka joutuisi ajamaan grafiitinharmaalla VW Touranilla, jotta ahdasmieliset työkaverit siellä insinööritoimistossa ei ajattelisi mitään negatiivista. Siihen verrattuna olen ihan tyytyväinen, että olen Tero Pitkämäen ja formulakuski Buttonin näköinen, sporttisella premium-autolla ajava ATM. Ja onhan minulla töitä ja harrastuksia joka päiväksi, mutta mikään edellämainitusta seikoista ei sulje pois sitä, etteikö ihminen voisi olla ahdistunut. Se on typerää sanoa, että "ota itseäsi niskasta kiinni ja aloita vaikka lenkkeily". Ihan yhtä typerää kuin sanoa ATM:lle "käy parturissa ja panosta pukeutumiseen, niin kyllä joku saa susta hyvän poikaystävän".
Tässä loppuvuoden aikana minulle tehdään psykologisia testejä, en tiedä kuinka luotettavia tai tarpeellisia ne on, mutta ihan mielenkiintoista että mitähän sieltä selviää.Miksi sulle tehdään psykologisia testejä?
hmmmmmmmmmm kirjoitti:
Miksi sulle tehdään psykologisia testejä?
Terapeutti ja lääkäri ehdottivat, enkä näe että siitä olisi mitään haittaakaan. Ehkä niistä on hyötyä heille ymmärtämään minun kieroutunutta ja monimutkaista mieltäni.
Totuus2015 kirjoitti:
Se on ihan totta, että asiat voisivat olla huonomminkin. Voisin olla lyhyt, pottunokkainen ja tihrusilmäinen aisuri joka joutuisi ajamaan grafiitinharmaalla VW Touranilla, jotta ahdasmieliset työkaverit siellä insinööritoimistossa ei ajattelisi mitään negatiivista. Siihen verrattuna olen ihan tyytyväinen, että olen Tero Pitkämäen ja formulakuski Buttonin näköinen, sporttisella premium-autolla ajava ATM. Ja onhan minulla töitä ja harrastuksia joka päiväksi, mutta mikään edellämainitusta seikoista ei sulje pois sitä, etteikö ihminen voisi olla ahdistunut. Se on typerää sanoa, että "ota itseäsi niskasta kiinni ja aloita vaikka lenkkeily". Ihan yhtä typerää kuin sanoa ATM:lle "käy parturissa ja panosta pukeutumiseen, niin kyllä joku saa susta hyvän poikaystävän".
Tässä loppuvuoden aikana minulle tehdään psykologisia testejä, en tiedä kuinka luotettavia tai tarpeellisia ne on, mutta ihan mielenkiintoista että mitähän sieltä selviää.Niin kuin sanottu aika harva pystyy sanomaan, ettei voisi huonomminkin mennä, vaikka asiat tietenkin vaihtelevat yksilökohtaisesti, mitkä ovat hyviä ja huonoja asioita kenellekin........monelle ihan hyvä mietiskellä niitä asioita silloin kun tuntuu, että kaikki asiat on huonosti...
Olen sinun kanssasi samaa mieltä noista mainitsemistasi "typeristä" jutuista.......koska kaikki ovat yksilöitä omalla tarinallaan, niin vaikka tietenkin jotkut asiat yleensä auttavat johonkin asiaan, niin ne eivät ole mitään kokonaisratkaisuja......neuvoa voi mikä voisi auttaa hieman olotilaan ja kuunnella, sekä keskustella, mutta vähättelyyn ei olisi syytä sortua antamalla kokonaisratkaisuna ohjeeksi jotain sellaista, kun kaikki vielä tietävät ettei tuollaisilla ohjeilla pitkälle pötkitä, eikä myöskään tuollaiset "heitot" anna kauhean hyvää kuvaa niiden antajasta...
Toivottavasti noista testeistä on sinulle jotain apuja ja saisit ehkä tietää jotain lisätietoa......onhan se aina helpompaa itselle, kun tietäisi syyn/syyt itseään vaivaaviin asioihin - silloin vasta pystyy jotain tekemäänkin asioille, jos on jotain tehtävissä ja yleensä kuitenkin on ainakin jotain.
- katsokaas
VMP, ne vie parhaat päältä.
- arvovaltatoimii
Meidän koksu nussi joka kerta iltalomilla eri naista
- töahtaöhaö
Tyhmä, tyhmempi, tykkimies. Ei vaan, ei mitään väliä. Ihan muut asiat merkkaa. Minulle merkkaa se että yleensä suorittaa velvollisuutensa, jollekin muulle on tärkeää että on omapäinen tai jotain, ja on sivari. Ja kolmannelle mieluiten vankilassa rankun suorittanut. Kyl kaikil naisii riittää.
Niih, kyl tyhmä saa olla muttei....no ei vaiskaa ihan totta puhut.....ei näillä ole väliä, mutta aloitus olikin vaan trollausta/vitsailua/huumoria...
- 56p91
"Minulle merkkaa se että yleensä suorittaa velvollisuutensa,"
Mullekin miehenä merkkaa, et naiset suorittaa velvollisuutensa... eiku niin, eihän niillä ole mitään velvollisuutta. - töahtäahä
MGTOW kirjoitti:
Niih, kyl tyhmä saa olla muttei....no ei vaiskaa ihan totta puhut.....ei näillä ole väliä, mutta aloitus olikin vaan trollausta/vitsailua/huumoria...
Toki varmasti on, mutta on niissä trollailuissakin usein joku totuus takana. Kyllähän tämäkin aihe miehiä askarruttaa oikeastikin.
- tätjaäjtaä
56p91 kirjoitti:
"Minulle merkkaa se että yleensä suorittaa velvollisuutensa,"
Mullekin miehenä merkkaa, et naiset suorittaa velvollisuutensa... eiku niin, eihän niillä ole mitään velvollisuutta.Joo, se on toki yksi epätasa-arvokohta. Mutta jos nyt mun pointtia miettii, niin se oli se, että arvostan yleensäkin ihmistä joka hoitaa hommansa. Tekee työnsä niin kuin pitää, niin hyvin kuin pystyy yms. Tällaisia naisia arvostan myös, mutta näin heterona se ei heidän seksuaalisuuttaan silmissäni lisää, kun se ei ole mahdollista ollenkaan.
töahtäahä kirjoitti:
Toki varmasti on, mutta on niissä trollailuissakin usein joku totuus takana. Kyllähän tämäkin aihe miehiä askarruttaa oikeastikin.
Mutta ei se nyt naisen saamiseen vaikuta......jos on hyvä tyyppi, niin on hyvä tyyppi, mutta silloinkin pitää kohdata se oikea, jos siis haluaa elämän kumppanin....mutta ei siihen intti vaikuta.......vaikka valinnat aina kertovat jotain, niin ei se kuitenkaan nykypäivänä enää ole samanlainen kuin ehkä joskus aikoinaan.
Itse olen herrasmies ja.... =P- tatjöajta
MGTOW kirjoitti:
Mutta ei se nyt naisen saamiseen vaikuta......jos on hyvä tyyppi, niin on hyvä tyyppi, mutta silloinkin pitää kohdata se oikea, jos siis haluaa elämän kumppanin....mutta ei siihen intti vaikuta.......vaikka valinnat aina kertovat jotain, niin ei se kuitenkaan nykypäivänä enää ole samanlainen kuin ehkä joskus aikoinaan.
Itse olen herrasmies ja.... =PNo mutta aloittajan kysymykseenhän tässä vastailtiin tai keskustellaan siitä aiheesta yleensäkin. Ja noinhan aika lailla itsekin sanoin. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta, asian kuin asian suhteen. Ei me naisetkaan yhtä massaa olla.
tatjöajta kirjoitti:
No mutta aloittajan kysymykseenhän tässä vastailtiin tai keskustellaan siitä aiheesta yleensäkin. Ja noinhan aika lailla itsekin sanoin. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta, asian kuin asian suhteen. Ei me naisetkaan yhtä massaa olla.
Olette oivan oikeassa, joten Lepoooooo....Jatkakaa.... =)
- kurpitsapää
tätjaäjtaä kirjoitti:
Joo, se on toki yksi epätasa-arvokohta. Mutta jos nyt mun pointtia miettii, niin se oli se, että arvostan yleensäkin ihmistä joka hoitaa hommansa. Tekee työnsä niin kuin pitää, niin hyvin kuin pystyy yms. Tällaisia naisia arvostan myös, mutta näin heterona se ei heidän seksuaalisuuttaan silmissäni lisää, kun se ei ole mahdollista ollenkaan.
Hoitaa hommansa? Eli on aivoton orja, joka vain tekee mitä käsketään?
- asioistatietävätaho
Pitää olla vähintään ali upseeri että saa naisen.
Panssari mies, musta laatta laadun takaa, joka jätkä naisen makaa on. Pitänyt paikkaansa jo vuosikymmeniä
- röyh
Totaali tai sivari
- JännäLätkäJätkä
Minä olen jännä nuuskatykkimies. Pelaan lätkää. Ja naisia piisaa.
- heinäkeijukele
Jos mies rupee ylipäätään puhumaan sotajuttuja sotilasarvosta nyt puhumattakaan niin ovi heilahtaa välittömästi. Ei voi olla pahempi turn off.
- IteootTurnOff
ensin miehet käyvät teidän naisten puolesta armeijan ja sitten suhtautuminen on tuollaista. Kiittämättömyys on maailman palkka.
- Eräkettu
PST kessu.
- Hlclluvöjbök
Jos tykki on yli 20cm
- Ei-
Ei-
- Neitsyt-Setä
Olen vänrikki ja neitsyt.
- Nainenmustissaan
Horoskooppiko siis?
- Neitsyt-Setä
Sekin. Olen neitsyt kaikilla tavoilla.
- 4959merkkiäjäljellä
Neitsyt-Setä kirjoitti:
Sekin. Olen neitsyt kaikilla tavoilla.
Olitko ilman avecia RUK:n kurssijuhlissa?
- eijatkoon
Aivan sama, onko käynyt intin tai ei, mutta yhdyssanat pitää osata. Se on siis tykkimies.
- räiskintää
Olis pikkuhiljaa jo kiva päästä sotimaan, kaikkien kertausharjoitusten ja muun pelleilyn jälkeen. Ja se on silloin legitiimisesti naisilta turpa kii, kun miehet lähtee sotimaan.
- Caroliina_se
Kersantti. se se olla pitää
https://youtu.be/M--oIxFhxyg - gaggapogäle
Varmaan jää käri tai kers antti.
- Gammaromeo
Eipä ole naiset kyselleet sotilasarvoani. Asialla on pitkällä aikavälillä lähes olematon merkitys naisten kiinnostuksen herättäjänä. Sota-aikana asia olisi osin toinen.
- jännämieseli
jääkäri
- PSTYCCCKII
PSDQEVVK on muistaakseni positioni. Eivät kuulemma halua enää minua kertailemaan. Ei tällä statuksella juuri naisia jaloissa pyöri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2266596- 1711745
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661527- 701094
- 1051010
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6957Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte126891Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy203873- 100836
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66799