missä te olitte sinä ainoana aikana ku teitä tarvitsin? turhaa sitä nyt on tulla viisastelee ja olla isoa...olisitte sillo auttanu ku sitä tarvitsin...mä en tarvi teitä enää..vain sen usko jonka kautta oon voimakas taas...pure and simple...luo minuun puhdas sydän ja anna uusi vahva henki
ja mitä te ihmiset olette mua tuomitsemaan
tehmies24v
3
<50
Vastaukset
Kuivattu Lalli <=> Laivattu Kulli.
- sinettisormus7
Kuten huomaatte, nimeni on kaapattu, mutta hedelmistämme meidät erottaa.....
- sinettisormus7
Minun pallini ovat Kristillisen käsinhivellyt ja komeet kun kaappaan ne kätösiini.......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712