BREAKING: Palstafemakko myönsi palstatotuuden!

Ex----------PUA

Arvolliset palstalaiset.

Kuten hyvin tiedätte, minä, Ex PUA, omaan taidon puristaa irti naisista tunnustuksia.

He yleensä maalavat itsensä nurkkaan, sekoavat sukkiinsa, tai möläyttävät kiusallisen totuuden (palstatotuus se on) ennemmin tai myöhemmmin.

Tässä tämän kertainen:
"Vaikka jotkut naiset saattavat valita puolisonsa rahan, statuksen ja ulkonäön mukaisesti, kaikki naiset eivät tee niin, kaikilla naisilla ei ole varaa valita niin.""

"kaikki naiset eivät tee niin, kaikilla naisilla ei ole varaa valita niin."

"kaikki naiset eivät tee niin,

kaikilla naisilla ei ole varaa valita niin."

Näin.


Kertaus siitä, mitä tuli todistetuksi:

Punainen pilleri:
- Nainen valitsee miehen statuksen, rahan ja ulkonäön pohjalta.
- Nainen on hypergaminen.
- Nainen joka ei onnistu edellisissä, on MAT:nsa suhteen alhainen, mutta sen sijaan päättää pelastautua aisurin avulla.
- EI-hypergaminen suhde on naiselle tyytymissuhde, edellä mainitusta syystä johtuen.

Mikä huvittavinta, tämä on keskustelusta, jossa tämä päivystävä femakko laukkasi puolustamaan hypergamiasta epäiltyä ja rökitetty naista:

"Ei ei, et voi olla oikeassa, eivät naiset niin tee, paitsi jos heillä on varaa valita niin!"

Sammako pääsi näppäimistöltä, siis seuraavassa tekstissä, ja sillä oli todistajan MGTOW joka ei myös ollut uskoa silmiään kun näki mitä oikeasti naiset ajattelevat:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13865347/kullankaivaja-sai-palkkansa#comment-81103597

:D

51

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex----------PUA

      Listasta unohtui:
      - Nainen valitsee.
      (Mutta kuten päivistyvä femakkokin myönsi, 100% palstatotuuden mukaan, ei jokaisella naisella ole varaaa tehdä tätä valintaa).

    • Lyyrikko

      Näin se on kaikki naiset on saastaisia huoria jotka vie rahat, jos siihen kykenevät!!!

      • Lyyrikko

        Minä tiedän mistä puhun. Olen vierestä seurannut 20 vuotta lähes-sukulais naisen miesten hyväksikäyttöä. Lapsia on yyholla 3 eri miehille. Aina on pettänyt ehkäisy. Nyt ikää on niin paljon, että meni kesken kun yritti iäkkäämmälle herrasmiehelle(rikkaalle) tehdä temput.

        Kaava menee näin:

        S24 treffeiltä mies jolla on alustavasti lupaava varalisuus. Ulkonäöllä ei väliä enää kurppa iässä. Aiemmin oli myös komeus vaatimus.

        Ekoilla treffeillä "vain tapahtuu" paneminen jossa kullin koko arvioidaan ja pienimunainen, mutta tyhmä ja varakas mies menee kaveriasteelle joka on sitten silti hyödynnettävissä esim, juoppokuskin virassa ja näin säästää hyvin taksirahat. Yhdeltä kaverimieheltä sai pummittua jopa auton käyttöönsä jonka sitten mälläsi lunariin. Itku auttoi eikä ollut edes korvausvelvollisuutta!!!!

        Kaverimiehet roikkuu mukana "uudelleen pillun saannin toivossa" aikansa ja nekin vaihtuvat yhtä tiheään kuin varsinaiseksi panopekaksi ja lompakoksi vaitut miehetkin. Kaikki katoaa kyllä aikanaan tajuttuaan rahojen menneen huoran löysään perseeseen!!!!

        Varsinaiset miesystävät eli ne jotka tarpeeksi tyhmiä ja joilla iso kulli ja ovat läpäisseet nussintatestin menettävätkin sitten kaikki irtonevat rahansa!!! Yksikin ukko menetti kaikki säästönsä ja lopulta oli visakin tapissa ja kaikki typeryyttään vain yhen pillun puutteen vuoksi!!!!!!


      • 1617
        Lyyrikko kirjoitti:

        Minä tiedän mistä puhun. Olen vierestä seurannut 20 vuotta lähes-sukulais naisen miesten hyväksikäyttöä. Lapsia on yyholla 3 eri miehille. Aina on pettänyt ehkäisy. Nyt ikää on niin paljon, että meni kesken kun yritti iäkkäämmälle herrasmiehelle(rikkaalle) tehdä temput.

        Kaava menee näin:

        S24 treffeiltä mies jolla on alustavasti lupaava varalisuus. Ulkonäöllä ei väliä enää kurppa iässä. Aiemmin oli myös komeus vaatimus.

        Ekoilla treffeillä "vain tapahtuu" paneminen jossa kullin koko arvioidaan ja pienimunainen, mutta tyhmä ja varakas mies menee kaveriasteelle joka on sitten silti hyödynnettävissä esim, juoppokuskin virassa ja näin säästää hyvin taksirahat. Yhdeltä kaverimieheltä sai pummittua jopa auton käyttöönsä jonka sitten mälläsi lunariin. Itku auttoi eikä ollut edes korvausvelvollisuutta!!!!

        Kaverimiehet roikkuu mukana "uudelleen pillun saannin toivossa" aikansa ja nekin vaihtuvat yhtä tiheään kuin varsinaiseksi panopekaksi ja lompakoksi vaitut miehetkin. Kaikki katoaa kyllä aikanaan tajuttuaan rahojen menneen huoran löysään perseeseen!!!!

        Varsinaiset miesystävät eli ne jotka tarpeeksi tyhmiä ja joilla iso kulli ja ovat läpäisseet nussintatestin menettävätkin sitten kaikki irtonevat rahansa!!! Yksikin ukko menetti kaikki säästönsä ja lopulta oli visakin tapissa ja kaikki typeryyttään vain yhen pillun puutteen vuoksi!!!!!!

        Sinä annat kertomuksellasi melko tyhmän kuvan miehistä. Ovatko he todellakin pääsääntöisesti noin typeriä?


      • jösgkdlkfgj
        1617 kirjoitti:

        Sinä annat kertomuksellasi melko tyhmän kuvan miehistä. Ovatko he todellakin pääsääntöisesti noin typeriä?

        Jotkut miehet on varmaan typeriä, aivan kuten jotkut naiset. Jotkut naiset taas on vaan niin hyviä manipuloimaan ja esittämään jotain viatonta ja kilttiä vaikka oikeasti ovat laskelmoivia ja julmia paskiaisia, tämä pätee myös joihinkin miehiin... Naisella on lisäksi tuo mahdollisuus pamahtaa "vahingossa" paksuksi, kun ehkäisy "petti" ihan yllättäin, vaikka varmaan kaikkien ehkäisymuotojen - aina kortsusta lähtien - teho on sitä 98% luokkaa... Kummasti sitten osalle naisista näitä ylläripylläri - hupsistakeikkaa "vahinkoja" sattuu liukuhihnalta aina silleen "sopivasti"... Lapsella on niin helppo kiristää tahtonsa läpi... On "pakko" mennä naimisiin, tai pysyä naimisissa, eron tullessa maksaa elarit ja mitä kaikkea nyt lapsilla voikaan keksiä kiristää... Näitä paholaismaisia huoria on olemassa, ja tämän sanon itsekin naisena.


      • jösgkdlkfgj kirjoitti:

        Jotkut miehet on varmaan typeriä, aivan kuten jotkut naiset. Jotkut naiset taas on vaan niin hyviä manipuloimaan ja esittämään jotain viatonta ja kilttiä vaikka oikeasti ovat laskelmoivia ja julmia paskiaisia, tämä pätee myös joihinkin miehiin... Naisella on lisäksi tuo mahdollisuus pamahtaa "vahingossa" paksuksi, kun ehkäisy "petti" ihan yllättäin, vaikka varmaan kaikkien ehkäisymuotojen - aina kortsusta lähtien - teho on sitä 98% luokkaa... Kummasti sitten osalle naisista näitä ylläripylläri - hupsistakeikkaa "vahinkoja" sattuu liukuhihnalta aina silleen "sopivasti"... Lapsella on niin helppo kiristää tahtonsa läpi... On "pakko" mennä naimisiin, tai pysyä naimisissa, eron tullessa maksaa elarit ja mitä kaikkea nyt lapsilla voikaan keksiä kiristää... Näitä paholaismaisia huoria on olemassa, ja tämän sanon itsekin naisena.

        Jeps, rehellistä ja totuudenmukaista tekstiä, vaikka onkin raakaa tekstiä........siksipä tuollaiset huonot persoonat saisivat pysytellä keskenään....harmi etteivät itsekään sitä tahdo, ainakaan yleensä, vaan yrittävät etsiä itselleen täysin erillaisen kumppanin, niin tälläiset miehet kuin naisetkin.


      • 2323
        jösgkdlkfgj kirjoitti:

        Jotkut miehet on varmaan typeriä, aivan kuten jotkut naiset. Jotkut naiset taas on vaan niin hyviä manipuloimaan ja esittämään jotain viatonta ja kilttiä vaikka oikeasti ovat laskelmoivia ja julmia paskiaisia, tämä pätee myös joihinkin miehiin... Naisella on lisäksi tuo mahdollisuus pamahtaa "vahingossa" paksuksi, kun ehkäisy "petti" ihan yllättäin, vaikka varmaan kaikkien ehkäisymuotojen - aina kortsusta lähtien - teho on sitä 98% luokkaa... Kummasti sitten osalle naisista näitä ylläripylläri - hupsistakeikkaa "vahinkoja" sattuu liukuhihnalta aina silleen "sopivasti"... Lapsella on niin helppo kiristää tahtonsa läpi... On "pakko" mennä naimisiin, tai pysyä naimisissa, eron tullessa maksaa elarit ja mitä kaikkea nyt lapsilla voikaan keksiä kiristää... Näitä paholaismaisia huoria on olemassa, ja tämän sanon itsekin naisena.

        Tiedän paskiaisia olevan, eräs nainen puhkoi tahallaan kortsut. Silti 98 % varmuus tarkoittaa monen naisen tulevan raskaaksi tahtomattaan, kuten vaikkapa minä.


    • Nyt kaikki miehet ja naiset käsi ylös, jotka eivät valitse parasta tarjolla olevaa kumppania tai pysy sinkkuna? Halutaanpa sitä sitten nimittää kumppanin löytämiseksi, ottamiseksi tai tyytymiseksi.

      • Kerros_runkkipoeka

        Etsitkö japanilaista vaimoa itsellesi? Ettei sinun tarvitse valehdella täällä kuvitteellisesta japsi-vaimostasi.. Buahahahahahahahahahaaa... homo...


      • Ex----------PUA

        Katsos tässä onkin se ero.

        Kysyt vaikka ätmiltä: Jatkatko teinineitseen odottamista, vai otatko nyt tasoisesi naisen.

        En usko että moni jatkaa ätminä sen jälkeen, jos he oikeasti saisivat tilaisuuden.

        Kysyt kurpalta: Jatkatko sen status, raha ja ulkonäkö-YTM:in oodottamista, vai otatko nyt tasoisesi miehen.

        Vastaus on: "Mulla sitä kun onkin vielä monta parhainta nuoruusvuotta aikaa odottaa sitä ytmiä, joka kostuttaa minun hypergamisen kurpanvitun, joten totta kai odotan!"

        Ja tästä syystä meillä on sitten sinkkuja.

        Samoin, tämä tunnustus menee syvemmälle, kyseessä on nimenomaan punaisen pillerin ja palstatotuuden myöntäminen, myös hyväksikäyttöaspektin kohdalta; nainen myöntää avoimesti ettei ota miestä miehen vuoksi, vaan ainoastaan tämän pinnallisten ominaisuuksien, sekä ryöstettävien resurssien vuoksi.


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Katsos tässä onkin se ero.

        Kysyt vaikka ätmiltä: Jatkatko teinineitseen odottamista, vai otatko nyt tasoisesi naisen.

        En usko että moni jatkaa ätminä sen jälkeen, jos he oikeasti saisivat tilaisuuden.

        Kysyt kurpalta: Jatkatko sen status, raha ja ulkonäkö-YTM:in oodottamista, vai otatko nyt tasoisesi miehen.

        Vastaus on: "Mulla sitä kun onkin vielä monta parhainta nuoruusvuotta aikaa odottaa sitä ytmiä, joka kostuttaa minun hypergamisen kurpanvitun, joten totta kai odotan!"

        Ja tästä syystä meillä on sitten sinkkuja.

        Samoin, tämä tunnustus menee syvemmälle, kyseessä on nimenomaan punaisen pillerin ja palstatotuuden myöntäminen, myös hyväksikäyttöaspektin kohdalta; nainen myöntää avoimesti ettei ota miestä miehen vuoksi, vaan ainoastaan tämän pinnallisten ominaisuuksien, sekä ryöstettävien resurssien vuoksi.

        Sinkkuus vähenisi huomattavasti, jos ätmit eivät jäisi odottamaan teinineitseistä vaan tyytyisivät ätniin. Eli esimerkiksi vanhaan ja vähemmän viehättävän näköiseen yksinhuoltajaan. Aivan kuin se vähenisi, jos edellämainitulle ätnille kelpaisi kokematon ja ihmissuhdetaidoton mies.


      • Lyyrikko
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinkkuus vähenisi huomattavasti, jos ätmit eivät jäisi odottamaan teinineitseistä vaan tyytyisivät ätniin. Eli esimerkiksi vanhaan ja vähemmän viehättävän näköiseen yksinhuoltajaan. Aivan kuin se vähenisi, jos edellämainitulle ätnille kelpaisi kokematon ja ihmissuhdetaidoton mies.

        Ja miksi ihmeessä? Ei lapseton kokematon mies ole samalla tasolla kuin kokenut penikoinut huora!! Sellainen nainenhan on paljon alempana tasoltaan ja sen pitää tyytyä vanhempiin juoppoihin ja linnakundeihin!!


      • 30009
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Katsos tässä onkin se ero.

        Kysyt vaikka ätmiltä: Jatkatko teinineitseen odottamista, vai otatko nyt tasoisesi naisen.

        En usko että moni jatkaa ätminä sen jälkeen, jos he oikeasti saisivat tilaisuuden.

        Kysyt kurpalta: Jatkatko sen status, raha ja ulkonäkö-YTM:in oodottamista, vai otatko nyt tasoisesi miehen.

        Vastaus on: "Mulla sitä kun onkin vielä monta parhainta nuoruusvuotta aikaa odottaa sitä ytmiä, joka kostuttaa minun hypergamisen kurpanvitun, joten totta kai odotan!"

        Ja tästä syystä meillä on sitten sinkkuja.

        Samoin, tämä tunnustus menee syvemmälle, kyseessä on nimenomaan punaisen pillerin ja palstatotuuden myöntäminen, myös hyväksikäyttöaspektin kohdalta; nainen myöntää avoimesti ettei ota miestä miehen vuoksi, vaan ainoastaan tämän pinnallisten ominaisuuksien, sekä ryöstettävien resurssien vuoksi.

        Miksi ihmisen pitäisi pariutua jos hän ei tahdo? Jos nainen kokee, ettei tarjonta tyydytä (tai mistä syystä nyt kukakin valitsee yksin elämisen) ja haluaa olla mieluummin ilman, hänellä on siihen oikeus. Ei naisen kuulu ottaa miestä vain siksi, että saataisiin matematiikka toimimaan ja ikäluokan miehet ja naiset paritettua keskenään.


      • Kysymyksesi kuulostaa omaan korvaan oudolta..........minulla ei ole ikinä kriteerit perustuneet noin yksinkertaiseen ja kylmään ajatteluun.......näistä asioista ollaan puhuttu miljoona kertaa täälläkin ja nyt annat ymmärtää ettet muista mitään siitä, että yksilöt ovat yksilöitä ja kaikki eivät ole samanlaisia......

        Otan kommenttisi sitten niin, että tuo ajattelu on ns. normaalien yksilöiden ajattelua jota "oudot" eivät ymmärrä, mutta älä kuitenkaan ala yleistämään ja niputtamaan kaikkia samanlaisiksi vaikka sitten suurin osa tietyllä tapaa käyttäytyisikin.....


      • 30009 kirjoitti:

        Miksi ihmisen pitäisi pariutua jos hän ei tahdo? Jos nainen kokee, ettei tarjonta tyydytä (tai mistä syystä nyt kukakin valitsee yksin elämisen) ja haluaa olla mieluummin ilman, hänellä on siihen oikeus. Ei naisen kuulu ottaa miestä vain siksi, että saataisiin matematiikka toimimaan ja ikäluokan miehet ja naiset paritettua keskenään.

        Olen kanssasi samaa mieltä........


      • MGTOW kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä........

        Niin minäkin. Pakko ei ole kenenkään. Täällä tosin usein haaveillaan nuorten naisten pakkonaittamista ätmeille. ;-)


      • MGTOW kirjoitti:

        Kysymyksesi kuulostaa omaan korvaan oudolta..........minulla ei ole ikinä kriteerit perustuneet noin yksinkertaiseen ja kylmään ajatteluun.......näistä asioista ollaan puhuttu miljoona kertaa täälläkin ja nyt annat ymmärtää ettet muista mitään siitä, että yksilöt ovat yksilöitä ja kaikki eivät ole samanlaisia......

        Otan kommenttisi sitten niin, että tuo ajattelu on ns. normaalien yksilöiden ajattelua jota "oudot" eivät ymmärrä, mutta älä kuitenkaan ala yleistämään ja niputtamaan kaikkia samanlaisiksi vaikka sitten suurin osa tietyllä tapaa käyttäytyisikin.....

        On vähän eri asia, onko joku ihminen mielestäni paras juuri minulle vai paras saatavilla oleva ihmisten keskimääräisillä kriteereillä. Eikä etenkään nuoruus tai kauneus ole hyvän synonyymejä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        On vähän eri asia, onko joku ihminen mielestäni paras juuri minulle vai paras saatavilla oleva ihmisten keskimääräisillä kriteereillä. Eikä etenkään nuoruus tai kauneus ole hyvän synonyymejä.

        Siis en minä parasta tarvitse, enkä halua varsinkaan muiden kriteereillä......vaan jos joskus suhteeseen vielä lähden, niin hänen täytyy olla juuri minulle oikea ja minun hänelle......enkä missään nimessä suostu itseäni tyrkyttämään kenellekään, vaan otan hatkat aika hätäiseen, jos alkaa tuntumaan siltä, ettei jompi kumpi saa sitä mitä on etsimässä.....

        Minun kriteerini on edelleen molemmin puolinen fyysinen/psyykkinen yhteensopivuus yhteensopivilla luonteilla/persoonilla/arvoilla ja ajatusmaailmalla.....sekä kiinnostuksen pitää olla aidosti molemmin puolista ja vastavuoroista, jos näin ei ole, niin en todellakaan tunne toista itselleni sopivaksi......

        "Eikä etenkään nuoruus tai kauneus ole hyvän synonyymejä."

        No ei ole......ja kauneus/komeus ei ole yksiselitteistä, koska se riippuu katsojasta ja se on vasta kuori, josta näkee mitä se oikeasti on, kun sisäiset asiat tulevat esille ja kuori alkaa liikkua, jolloin eleet, ilmeet jne. tulee näkyviin.... ;P


      • Ex----------PUA kirjoitti:

        Katsos tässä onkin se ero.

        Kysyt vaikka ätmiltä: Jatkatko teinineitseen odottamista, vai otatko nyt tasoisesi naisen.

        En usko että moni jatkaa ätminä sen jälkeen, jos he oikeasti saisivat tilaisuuden.

        Kysyt kurpalta: Jatkatko sen status, raha ja ulkonäkö-YTM:in oodottamista, vai otatko nyt tasoisesi miehen.

        Vastaus on: "Mulla sitä kun onkin vielä monta parhainta nuoruusvuotta aikaa odottaa sitä ytmiä, joka kostuttaa minun hypergamisen kurpanvitun, joten totta kai odotan!"

        Ja tästä syystä meillä on sitten sinkkuja.

        Samoin, tämä tunnustus menee syvemmälle, kyseessä on nimenomaan punaisen pillerin ja palstatotuuden myöntäminen, myös hyväksikäyttöaspektin kohdalta; nainen myöntää avoimesti ettei ota miestä miehen vuoksi, vaan ainoastaan tämän pinnallisten ominaisuuksien, sekä ryöstettävien resurssien vuoksi.

        Hyvin sanottu. Mutta turha odottaa että tuo menisi ratikkakuskin jakeluun.


      • super-atm kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Mutta turha odottaa että tuo menisi ratikkakuskin jakeluun.

        No katsos, kerrankin olen kanssasi samaa mieltä.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        No katsos, kerrankin olen kanssasi samaa mieltä.

        Olet samaa mieltä kanssani sinun yksinkertaisuudestasi ;) Hyvä!


      • super-atm kirjoitti:

        Olet samaa mieltä kanssani sinun yksinkertaisuudestasi ;) Hyvä!

        Naistehan aina sanovat, että pitävät yksinkertaisista asioista kuten miehistä. Te kukkakaaliaivoiset teoreetikot sen sijaan joudutte aina vaan pyytämään ja olemaan ilman. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Naistehan aina sanovat, että pitävät yksinkertaisista asioista kuten miehistä. Te kukkakaaliaivoiset teoreetikot sen sijaan joudutte aina vaan pyytämään ja olemaan ilman. ;-)

        Miksi olet palstalla vittuilemassa päivästä toiseen ilman naista jääneille miehille?


      • super-atm kirjoitti:

        Miksi olet palstalla vittuilemassa päivästä toiseen ilman naista jääneille miehille?

        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että teorioissanne ja toimissanne naisiin liittyen olisi jotain pielessä, jos menestystä ei kerran tule?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että teorioissanne ja toimissanne naisiin liittyen olisi jotain pielessä, jos menestystä ei kerran tule?

        Vastaa kysymykseen. Miksi vittuilet? Asiallinen keskustelu ja neuvot ovat asia erikseen, sellainen ei liity sinuun.


      • super-atm kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen. Miksi vittuilet? Asiallinen keskustelu ja neuvot ovat asia erikseen, sellainen ei liity sinuun.

        Minä vastaan asialliseen keskusteluun asiallisesti. Moni vain tuntuu loukkaantuvan, kun heidän omiin kokemuksiinsa perustuva "totuus" kyseenalaistetaan. Sitten alkaa loan heitto, joka yleensä valuu päältäni kuin vesi hanhen selästä.

        Minua huvittaa palstan perusdilemma, jossa on vastakkain naisia kiinnostamattomat "kunnon miehet" ja sitten naiset sekä heidän kanssaan pärjäävät miehet. Tulee mieleen faijan vanha opetus, että jos kaikki muut tuntuvat hulluilta, kannattaa itse hakeutua hoitoon. Aivan samoin monen palstan ikisinkun pitäisi löytää omat heikkoutensa ja parantaa niitä. Ei lutkitella naisia eikä haukkua miehiä, joilla on naisonnea.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä vastaan asialliseen keskusteluun asiallisesti. Moni vain tuntuu loukkaantuvan, kun heidän omiin kokemuksiinsa perustuva "totuus" kyseenalaistetaan. Sitten alkaa loan heitto, joka yleensä valuu päältäni kuin vesi hanhen selästä.

        Minua huvittaa palstan perusdilemma, jossa on vastakkain naisia kiinnostamattomat "kunnon miehet" ja sitten naiset sekä heidän kanssaan pärjäävät miehet. Tulee mieleen faijan vanha opetus, että jos kaikki muut tuntuvat hulluilta, kannattaa itse hakeutua hoitoon. Aivan samoin monen palstan ikisinkun pitäisi löytää omat heikkoutensa ja parantaa niitä. Ei lutkitella naisia eikä haukkua miehiä, joilla on naisonnea.

        Ei näin. Kerro nyt kunnolla. Miksi olet palstalla vittuilemassa ilman naista jääneille miehille? Lähes joka viestiisi sisältyy joku nälviminen ja ylimielinen itsesi kehuminen. Et todellakaan vastaa aina asialliseen keskusteluun asiallisesti.

        Yritä nyt vastata kysymykseen.


      • Ennen katsottiin telkkarista soopaa ja luettiin ilmaisjakelulehtiä. Nyt roikutaan netissä ja kulutetaan aikaa, koska tämä on vastavuoroisempaa. Palsta voisi aivan yhtä hyvin liittyä melkein mihin tahansa, kunhan on tarpeeksi virkeää viestinvaihtoa.

        Totta tosin on, että kasvoton netti on lisännyt niin minun kuin monen muunkin provosoivaa kielenkäyttöä. Mutta miten voi suhtautua vakavasti, jos joku jankuttaa päivästä toiseen, että naiset ovat vittumaisia lutkia, kun antavat "väärille" miehille. Eli jollekin muulle kuin juuri valittajalle itselleen. Sekö on asiallista keskustelua?


      • Mikään.ei.hyvä
        Lyyrikko kirjoitti:

        Ja miksi ihmeessä? Ei lapseton kokematon mies ole samalla tasolla kuin kokenut penikoinut huora!! Sellainen nainenhan on paljon alempana tasoltaan ja sen pitää tyytyä vanhempiin juoppoihin ja linnakundeihin!!

        Ja sitten sille vittuillaan, kun se on jännämiehen kanssa, että miksi piti ottaa jännämies, miksei ottanut kilttiä ja kunnollista ätmiä... Teki niin tai näin, aina menee väärin päin.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Ennen katsottiin telkkarista soopaa ja luettiin ilmaisjakelulehtiä. Nyt roikutaan netissä ja kulutetaan aikaa, koska tämä on vastavuoroisempaa. Palsta voisi aivan yhtä hyvin liittyä melkein mihin tahansa, kunhan on tarpeeksi virkeää viestinvaihtoa.

        Totta tosin on, että kasvoton netti on lisännyt niin minun kuin monen muunkin provosoivaa kielenkäyttöä. Mutta miten voi suhtautua vakavasti, jos joku jankuttaa päivästä toiseen, että naiset ovat vittumaisia lutkia, kun antavat "väärille" miehille. Eli jollekin muulle kuin juuri valittajalle itselleen. Sekö on asiallista keskustelua?

        No nyt jopa osittain myönnät vittuilusi sanomalla sitä "provosoivaksi kielenkäytöksi". Miksi et vastaa asiattomiin viesteihin asiallisesti? Miksi vastaat asiallisiinkin viesteihin asiattomasti? Ei ole hyvä selitys "siksi koska muutkin". Koska pidät itseäsi "palstalaisia" ja "ätmejä" parempana, niin älä sitten käyttäydy ja kirjoita samalla tavalla.

        p.s. yrität usein saada viimeisen sanan käyttämällä "lisää kommentti" toimintoa "kommentoi lainaten" toiminnon sijaan, jotta en näkisi että kommenttiini on vastattu. Ei onnistu.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Minä vastaan asialliseen keskusteluun asiallisesti. Moni vain tuntuu loukkaantuvan, kun heidän omiin kokemuksiinsa perustuva "totuus" kyseenalaistetaan. Sitten alkaa loan heitto, joka yleensä valuu päältäni kuin vesi hanhen selästä.

        Minua huvittaa palstan perusdilemma, jossa on vastakkain naisia kiinnostamattomat "kunnon miehet" ja sitten naiset sekä heidän kanssaan pärjäävät miehet. Tulee mieleen faijan vanha opetus, että jos kaikki muut tuntuvat hulluilta, kannattaa itse hakeutua hoitoon. Aivan samoin monen palstan ikisinkun pitäisi löytää omat heikkoutensa ja parantaa niitä. Ei lutkitella naisia eikä haukkua miehiä, joilla on naisonnea.

        "jos kaikki muut tuntuvat hulluilta, kannattaa itse hakeutua hoitoon."

        Ei välttämättä......tuo oli lähes vastaava mitä itse juuri käytin, mutta tuo on tehty syyllistäen ja erillaisuutta nälvien......ei hyvä ei.....ei kaikkien tarvitse olla niin heikkoja, että nälvimisen ja painostuksen alla alkaa muuttaa itseään joksikin mitä ei ole........silloin voi myös todeta, että se itselleen oikea on jotain muuta kuin suurinosa on....

        "Ei lutkitella naisia eikä haukkua miehiä, joilla on naisonnea."

        Tuohon ei saisi sortua, jos kaikki toimii avoimesti, rehellisesti ja totuudenmukaisesti toimissaan, eli esim. naisonni ei perustu naisten vedätykseen ja kusettamiseen jne...jne....

        Myöskään vastavuoroisesti nämä naiset ja miehet eivät saisi itsekään sortua haukkumiseen, mutta kuten tiedämme näin ei ole, vaan kyllä sitä haukkumista tulee jatkuvasti molemmilta suunnilta.....


      • tarralenkkari666
        Lyyrikko kirjoitti:

        Ja miksi ihmeessä? Ei lapseton kokematon mies ole samalla tasolla kuin kokenut penikoinut huora!! Sellainen nainenhan on paljon alempana tasoltaan ja sen pitää tyytyä vanhempiin juoppoihin ja linnakundeihin!!

        Eikös nimenomaan ole, jos nuoruus ja kokemattomuus ovat puolestaan miehissä myrkkyä.


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Eikös nimenomaan ole, jos nuoruus ja kokemattomuus ovat puolestaan miehissä myrkkyä.

        Varmaan 90% miehistä ja 99% naisista on tuota mieltä. Sillähän se aiheuttaa tuossa pienessä vähemmistössä ymmärtämättömyyden sekaista katkeruutta.


      • ATM-automaatti

        Tämä on selitetty palstalla ennenkin.

        Suurin osa ätmeistä seurustelisi ätnin kanssa, mutta kyllä suhteen pitää olla tasa-arvoinen. Ätmi on ätnin kumppani, ätni on ätmin kumppani.

        Suhde yh:n kanssa on suhde yh:n ja lapsen kanssa, johon nuorempien yhärien kanssa liittyy toisen lapsen elättäminen - ts. isän velvollisuudet ilman isän oikeuksia.

        Mitä olen seuraillut yhärien touhuja, on mielenkiintoista kuinka samalla yhärillä on seurustelua komeahkojen renttujen kanssa, sitten halutaankin pariutua varakkaan mutta hyvin ruman miehen kanssa.

        Kuka haluaisi kenenkään kanssa suhteeseen tietoisena siitä että päästäksen suhteeseen on kompensoitava taloudellisesti, tietoisena siitä ettei ole naisen mielestä sytyttävin mies?

        Naiset toimivat näin, hyväksyvät esim. paikan ringissä ja antavat helppoa seksiä saadakseen muutaman hetken alfan kanssa. Miehet haluavat oikean, rakkauteen perustuvan tasa-arvoisen suhteen.


      • ATM-automaatti kirjoitti:

        Tämä on selitetty palstalla ennenkin.

        Suurin osa ätmeistä seurustelisi ätnin kanssa, mutta kyllä suhteen pitää olla tasa-arvoinen. Ätmi on ätnin kumppani, ätni on ätmin kumppani.

        Suhde yh:n kanssa on suhde yh:n ja lapsen kanssa, johon nuorempien yhärien kanssa liittyy toisen lapsen elättäminen - ts. isän velvollisuudet ilman isän oikeuksia.

        Mitä olen seuraillut yhärien touhuja, on mielenkiintoista kuinka samalla yhärillä on seurustelua komeahkojen renttujen kanssa, sitten halutaankin pariutua varakkaan mutta hyvin ruman miehen kanssa.

        Kuka haluaisi kenenkään kanssa suhteeseen tietoisena siitä että päästäksen suhteeseen on kompensoitava taloudellisesti, tietoisena siitä ettei ole naisen mielestä sytyttävin mies?

        Naiset toimivat näin, hyväksyvät esim. paikan ringissä ja antavat helppoa seksiä saadakseen muutaman hetken alfan kanssa. Miehet haluavat oikean, rakkauteen perustuvan tasa-arvoisen suhteen.

        Noin minäkin ajattelin parikymppisenä. Sen jälkeen ajatus on kirkastunut iän karututtua.

        Tosin aikoinaan seurustelin useammankin yhärin kanssa, mutta en minä niiden lasten kuluja maksanut. Baarissa tarjosin, josta kohta joku innostuu tekemään väärät johtopäätökset.

        Ps. Onneksi lopulta löysin lapsetton naisen, joka ei edes niitä halua.


    • mietinvaanettä

      Keskusteletkohan mahdollisesti usein itsesi kanssa?

    • jokyllästyny

      juu, pullero ja sen sivupersoonat. voiskohan sille perustaa ihan oman palstan? aina samaa paskaa, keksis välil jotain uutta.

      • atn

        Sehän puhuukin usein monikon kolmannessa persoonassa


      • atn
        atn kirjoitti:

        Sehän puhuukin usein monikon kolmannessa persoonassa

        no tarkoitin tietenkin monikon ensimmäisessä persoonassa


    • Ex PUA sinä unohdat kokonaan karmalliset suhteet :(
      Me tavataan ja täytetään karmavelkaa ihmisten kanssa ja tämä on Totuus !
      Minun parisuhteet, naapurisuhteet ovat olleet karmallisia :)
      Mitäs siihen sanot ?
      Ei kaikki ole noin yksinkertaista parisuhde markkinoilla
      On paljon erilaisia kohtaamisia.
      Yhden totuuden julistaminen on itsekkyyttä.
      Ettäs tiiät ;D

    • Millä perusteella itse valitsisit puolisosi?

      • Millä sinä?

        Nm. Unelias Kyselijä


    • Mihin sitäpaitsi pyrit?

      • Pakkomielle

        PUA pyrkii halventamaan naiset hypergamisiksi huoriksi ja valehtelijoiksi.
        Vain hänen totuus ainoa oikea.
        Ja hän kirjoittaa aina naisista , vaikuttaa jo pakkomielteeltä.


      • että.silleen
        Pakkomielle kirjoitti:

        PUA pyrkii halventamaan naiset hypergamisiksi huoriksi ja valehtelijoiksi.
        Vain hänen totuus ainoa oikea.
        Ja hän kirjoittaa aina naisista , vaikuttaa jo pakkomielteeltä.

        Pakko kertoa et; Kaks ensimmäistä asiaa pitää minustakin paikkaansa,
        mut kolmas ei enää päde!

        Usko pois; Pua tuli eilen puolenyön jälkeen yhteen ketjuun ja kertoi olleensa pitkällä juoksulenkillä kertoi ett oli kylmää, eikä hänkään ollut nähnyt revontulia taivaalla. Niitä kun kerrottiin siellä taas näkyneen.

        Mä tosin häippäsin siitä ketjusta oitis hänen ilmestyttyään. Hän ei ollut sanonut ainuttakaan solvausta naisesta/naisista; ja halusin ehdottomasti pitää edes yhden positiivisen tapaamisen samassa ketjussa ollessamme...siis yhtä aikaa.


      • Pakkomielle
        että.silleen kirjoitti:

        Pakko kertoa et; Kaks ensimmäistä asiaa pitää minustakin paikkaansa,
        mut kolmas ei enää päde!

        Usko pois; Pua tuli eilen puolenyön jälkeen yhteen ketjuun ja kertoi olleensa pitkällä juoksulenkillä kertoi ett oli kylmää, eikä hänkään ollut nähnyt revontulia taivaalla. Niitä kun kerrottiin siellä taas näkyneen.

        Mä tosin häippäsin siitä ketjusta oitis hänen ilmestyttyään. Hän ei ollut sanonut ainuttakaan solvausta naisesta/naisista; ja halusin ehdottomasti pitää edes yhden positiivisen tapaamisen samassa ketjussa ollessamme...siis yhtä aikaa.

        Hauskaa, ihmeiden aika ei ole ohi !
        Pidän häntä yhden genren miähenä :)
        Hänkun ei koskaan vastaa normaaleihin kysymyksiin, tää on tosi!


    • tarralenkkari666

      Jotkut valitsevat puolisonsa niin, toiset eivät, kolmansilla ei ole varaa valita niin.

      Itse en ottaisi rikasta miestä. Omaan makuuni sopivan komean kyllä, jos persoona, arvot ja luonne mätsää.

      Niin kauan kuin itse miettii naisessa pelkkää nuoruutta ja kauneutta ja elopainoa, on ihan turha nillittää jos naisilla on yhtä pinnallisia kriteereitä.

    • 876
      • että.silleen

        Vau! Hyvän näköinen...ei tosta muuta pysty sanoon!
        Se mistä olet polttanut pärees....en ymmärrä! =)


      • 876
        että.silleen kirjoitti:

        Vau! Hyvän näköinen...ei tosta muuta pysty sanoon!
        Se mistä olet polttanut pärees....en ymmärrä! =)

        Siitä keskenkasvuisesta pikkupojasta joka piilosta laittoi tämän aloituksen ja se on henkilökohtaisesti minulle koko aloitus osoitettu.


      • että.silleen
        876 kirjoitti:

        Siitä keskenkasvuisesta pikkupojasta joka piilosta laittoi tämän aloituksen ja se on henkilökohtaisesti minulle koko aloitus osoitettu.

        No nyt tajusin. En henkilökohtaisesti ota mielelläni osaa keskusteluun jonka on PUA aloittanut, ääliö osaan olla itse, ilman hänen avustustakin. PUA kirjoittaa näet ITSE mun nikkellä myös.
        Niin ainakin uskon, koska mun kirjoittamia ne ei ainakaan ole...lapselliset kinaamiset hänen kanssaan juupas eipäs...ite olet!

        Siks kai piruuttani tuon yllä olevan kommentin pistinkin, ettei hän aina hauku naisia.

        Olen miettinyt syytä...mitähän pahaa, epäoikeudutonta hän on kokenut; tullakseen noin katkeraksi ja kyyniseksi? Toi on jo pakkomielle vainoharhaisuutta.

        Anna olla, välttele häntä...ei kannata nostattaa omaa verenpainettaan.
        Itse en tullut keskusteluun koska sinä ja MGTOW pärjäsitte hyvin "tuulimyllyä" vastaan. Valotitte molemmat eripuoliltakin kyseistä asiaa...miten faktat myös saattaisivat olla.
        Olishan se voinut olla niinkin ett nainen elätti kummatkin koko ajan...
        ja kun kupla viimein puhkesi...hän käsitti koko lovestoorin mädännäisyyden!!!
        Nolous,itseinho ja oman typeryytensä käsittäminen; pudotti hänet syvyyksiin!
        Koettu on.
        Hauskaa viikonloppua sulle, gentleman.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe