Aika tiputtaa Expua?

miesvm_1967x

En ole sinkku, mutta lueskelen tätä palstaa koska tämä on tällä hetkellä aktiivisin ja hassuin S24:ssä. Tai sairain, hulluin, mielettömin.. mitä adjektiivia nyt ylipäänsä haluaa käyttää.

Olen tehnyt huomion että nimimerkki Ex--Pua on ottanut johtotähden aseman tällä palstalla. Hän esiintyy maailmanmiehenä, korkean MA-tason menevänä miehenä jolle nuoret naiset yleensä antautuu tuosta vain. Vaikka onkin alle 35v ja vieläpä kakaran näköinenkin. Hän kertoilee Nyyrikki-tason tarinoita, todennäköisesti keksittyjä sellaisia.

Hän haukkuu käytännössä kaikki naiset ja kaikki muut jotka eivät myötäile hänen mielipiteitään, hänen totuuksiaan. Hän on kuin fanaattinen islaminuskoinen jonka kanssa keskustelu ei etene, koska hänen totuutensa on ainoa totuus.

Papukaijamaisesti hän jankuttaa samoja teesejään, osa on täällä jo fraaseja. Hän vaatii todisteita vaikka itse tekee väittämän mitä ei itse todista millään tavoin. Jos häneltä kysytään todisteita, hän ei vastaa mutta jaksaa jankuttaa vanhoista ketjuista joissa hänelle ei mukamas ole vastattu. Koska hän ei lue tai rekisteröi vastauksia.

Koska olen havainnut että moni palstalainen alkaa jo olemaan kypsä expuan raportteihin sekä siihen fanaattiseen liturgiaan mitä hän jaksaa suoltaa päivästä toiseen kellonajasta riippumatta..

Ja koska havaitsin että hän nauttii trollailun tuomasta huomiosta..

Ja koska havaitsin että hän ärsyyntyi koska pari muuta kirjoittaa oli varastanut hänen nikkinsä ja kirjoittanut puutaheinää hänen nimissään..

Niin ehdotan että ammutaan expua alas hänen omilla keinoillaan. Ollaan kaikki ex---pua ja vastataan hänen viesteihinsä kaikkea mahdollista sekavaa, mahdollista ja mahdotonta. Ollaan kaikki papukaijoja samalla älykkyysosamäärällä. Eiköhän ala pojalta into loppua kun kukaan ei enää tiedä kuka tai mikä expua on, yksinkertaisesti tuhotaan tuon sairaan paskan anonyymi.

Ehkä sen jälkeen palstalle saadaan jotain muuta luettavaa kuin iänikuista paskanjauhantaa MA:sta, spermaämpäreistä ja muista hevonvitun palstatotuuksista.

Henkilöhyökkäys hei, kaikki meseen nyt.

Kävin muuten kirppiksellä ja siellä kaunis nuori myyjä isoilla ruskeilla silmillä varustettuna lipoi ihan huuliaan kun näki mut jonossa. No olin ihan COOL ja ajattelin että tuskinpa tuon lehmän ÄO on lähelläkään omaani ja mietin kuinka moni sitäkin on käyttänyt. Että meinasin treffeille pyytää sen verran että olisin huitassut likkaa välilihoille. Ajattelin sitten että parempi mennä asentamaan uusi digi-TV joten hymyilin takaisin vain ja jätin asian sikseen.. tällä kertaa.

Terveisin.. brand new Ex----Pua

55

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scrg

Oletko ollut jengin johtaja kansakouluaikoinasi, silloin joskus pian sodan jälkeen?

• painuvittuun

Painu vittuun. Ei vois vähempää kiinnostaa sinun vitun vittupään ajatukset. Vittu minulla on ihan vitun paljon paremmat ajatukset. Painu vittuun siitä.

• mies_vm1967x_ei_kirj
      • painuvittuun

Painu vittuun vitun vittupää.

• että.silleen

"Niin ehdotan että ammutaan expua alas hänen omilla keinoillaan. Ollaan kaikki ex---pua ja vastataan hänen viesteihinsä kaikkea mahdollista sekavaa, mahdollista ja mahdotonta. Ollaan kaikki papukaijoja samalla älykkyysosamäärällä. Eiköhän ala pojalta into loppua kun kukaan ei enää tiedä kuka tai mikä expua on, yksinkertaisesti tuhotaan tuon sairaan paskan anonyymi.

Ehkä sen jälkeen palstalle saadaan jotain muuta luettavaa kuin iänikuista paskanjauhantaa MA:sta, spermaämpäreistä ja muista hevonvitun palstatotuuksista.

Henkilöhyökkäys hei, kaikki meseen nyt."

Ihan oikeesti; miten sä itse voit; miekkonen 67 ja jotain?
      Jos sulla mielestäsi on kaikki hyvin....niin mietippä uudelleen.
      Mä saan raivarin välillä tästä tyypistä...mutt ihan oma syyni kun menen lukeen sen textejä, tietäen mitä siellä taas on vaahdotettuna...

Hiton helppo vältellä häntä....jättää lukematta. No, tästä tulee taas palautetta sieltä päin koko koussikallinen niskaan. Sauna on lämpimänä ja vettä muuripadassa, se siitä.
      Kukkanen se on ohdakekin!

• painuvittuun

Painu vittuun siitä saatana.

• että.silleen
        painuvittuun kirjoitti:

Painu vittuun siitä saatana.

Huono ehdotus! Mä en ole "niitä" tyttöjä, mieluummin sitt vaikka sooloilen.
        Pikkupiru saatan olla, mutt ihan saatanaksi saakka en yllä.
        Mukavaa lauantai päivää sinullekin ja kiitos palautteesta.

• Apu----wa

"No olin ihan COOL ja ajattelin että tuskinpa tuon lehmän ÄO on lähelläkään omaani ja mietin kuinka moni sitäkin on käyttänyt. Että meinasin treffeille pyytää sen verran että olisin huitassut likkaa välilihoille"

Ei tuo ole vielä mitään. Kävin tänään kaupassa ja hevi-osastolla eräs nuori tomaatti hymyili ja moikkasi. Mietin, kuinkahan monessa suussa tuokin on käynyt? Vaihdoimme kuitenkin hintalappuja. I'll be back!

• painuvittuunsiitä

Vittuun siitä.

• Kilttiatm

Ostin tänään patongin prismasta ja myyjä sanoi kiitos kun maksoin ja se antoi vaihtorahat ja sanoin kiitos. Olikohan se iskemisyritys myyjältä?

• Ihan.selvästi

Kyllä oli.

• vittuunsiitä

Vittu ketä kiinnostaa sinun vitun vittupään kirjoitukset. Painu vittuun siitä.

• painuvittuun
        Ihan.selvästi kirjoitti:

Kyllä oli.

Vittuako kirjoitat täällä vitun vittupää.

• Tuhmaytm

Oli iskuyritys. Ja sä vitun tilannetajuton ätmi vaan luulit että kyseessä oli normaali asiakas-myyjä -kohtaaminen ja poistuit paikalta ilman että tajusit edes kysyä myyjältä puhelinnumeroa! Häpeä!

• Tuhmaytm

Oli iskuyritys. Ja sä vitun tilannetajuton ätmi vaan luulit että kyseessä oli normaali asiakas-myyjä -kohtaaminen ja poistuit paikalta ilman että tajusit edes kysyä myyjältä puhelinnumeroa! Häpeä!

• Pullattaako

Mä pääsin tänään ekaa kertaa ilman äitiä bussiin ja se kuski,upea n.22v sinisilmänen,isotissinen ja tietysti hoikka blondi hymyili mulle ja anto mulle jonkun lapunkin,hihih,se oli niin söpöä,flirttailikohan se mulle.Nyt on teoria ja käytäntökin,heti kun äiti päästää,testattuna.

• painuvittuun

Vittu että olet yksi oikea vitun vittupää. Painu vittuun siitä.

• hc-ätämi_

Paras keino päästä tollaisesta messias-kompleksia sairastavasta narsista eroon on todennäköisesti se vanha ohje kuinka trolleja tulee kohdella. En ole tosin itsekään noudattanut sitä. Mutta sen sijaan että olisimme kaikki Ex-PUA on parasta olla kuin häntä ei olisi olemassakaan.

Tässä on kyllä vaara että Pullasta tulee palstan uusi DarkFear ellemme tuhoa häntä ignooraamalla.

• painuvittuunsiitä

Vittu sinä olet yksi oikea huomiohuora. Painuisit vittuun lipittämästä siitä. Vitun puudeli.

• Ex---Pua

Henkilöhyökkäys ja kurppahyökkäys!

Sain kuulkaa Patonkia persuuksiin! se pakkasi paskaa ihanasti suoleeni!

• Ex---Pua

Niin ja olin tursoottanut majoneesia sinne leivän väliin että kun patongin työnsi suoleen niin sai samalla melkein kuin myös spermat sinne perseeseeni!!1

• tuleulos

Voi Pulla me ymmärretään kaikki että kaapissa ei ole kivaa.

• vittuunsiitä

Voi vittu kun olet vitun vittupää. Painu vittuun siitä.

• vittuunsiitä
        tuleulos kirjoitti:

Voi Pulla me ymmärretään kaikki että kaapissa ei ole kivaa.

Vittu painu sinä vittuun siitä.

• these.days

Voihan sitä joku saada pillua mutta ei merillä.

• painuvittuunsiitä

Vittu ketä kiinnostaa teidän vitun vittupäiden kirjoitukset.

• eimullamuuta

Aloittajan ongelma on että ei ole saanut naisilta pillua, ei kehtaa lähestyä muita naisia

• painuvittuun

Vittu ketä kiinnostaa. Painu vittuun siitä saatana.

• 78787878

Aloittaja onkin ihme tosikko, millä ei ole mitään annettavaa tälle palstalle. Ja juu, on kyllä huomattu että yrität kovasti olla joku pomo täällä. Sinä voit mennä moraalisaarnoinesi muualle vaahtoamaan.
      Ole hyvä.

• vittuunsiitä

Painu sinäkin vittuun siitä saatanan vitun vittupää.

• kahkah

Taitaapi olla että mies67: lla on aika nyt lähteä ja tipahtaa. Ymmärrät varmaan itsekin kun vähän aikaa mietit asiaa. Mene vaikka regina- palstalle vinkumaan sitä naisten huomiota. Muistat vain kovasti kehua ja nuoleskella niinkuin täälläkin olet tehnyt. Säälittävä paska.

• painuvittuunsiitä

Vittu itse olet vitun paskapää. Painu vittuun siitä.

• RaivotonKurppa

Sosiaalisesti rajoittuneet ja kenties ne surullisen kuuluisat "asburgerit" pitää normaalia käytöstä ja naisen kohtelua ihmisenä kehumisena ja nuoleskeluna.. Ei siis ihme ettei menestystä naismarkkinoilla, ainakaan rehellisenä omana itsenään, ole liikoja vaan katkeroituu & rusinoituu siinä mies sitten. Näin käy toki "asburgeri"naisillekin, jos eivät löydä kaltaistaan epäempaattista rajoittunutta miesyksilöä :/

Mies67 vaikuttaa olevan hyvinkin realisti, hyvällä tapaa täyspäinen höpsö ja sinut itsensä kanssa. Ilmankos ei taida puutteen päiviä nähdäkään, heh.

Moni teistä kurpparaivosta vaahtoavista miehistä olisi varmaan muuten aivan ok tyyppejä, jos hiukan kävisitte terapiassa ja saisitte toimivat lääkkeet. Kaikkea ei toki voi parantaa mutta voi oppia ymmärtämään kuinka ihmisten kanssa noin yleisesti toimitaan. :)

• helmiä.sioille

Kyllä se mulle passaa. Tiputetaan siinä samalla sinutkin ja heitetään samalla se lässyttävä mgtow vittuun lässyttämästä mitäänsanomattomia juttujaan.

Fair deal.

Ps. Olet harvinaisen tyhmä mies.

• painuisvittuun

Tuon hc-ätäminkin sais paiskata vittuun täältä. Ihme siirappista pillun kerjäämistä ja huomiohuoraamista.

• painuvittuunsiitä

Itse asiassa vittu, että olet harvinaisen tyhmä vitun vittupää. Painu sinäkin vittuun täältä vitun palstalta.

• taaperolla.itku.pullahti
        painuvittuunsiitä kirjoitti:

Itse asiassa vittu, että olet harvinaisen tyhmä vitun vittupää. Painu sinäkin vittuun täältä vitun palstalta.

Tässä huomataan miten mies 1967 suhtautuu kun kaikki ei olekaan samaa mieltä. Taantui imeväisen tasolle... Säälittävää jopakin.

• painuvittuunsiitä
        taaperolla.itku.pullahti kirjoitti:

Tässä huomataan miten mies 1967 suhtautuu kun kaikki ei olekaan samaa mieltä. Taantui imeväisen tasolle... Säälittävää jopakin.

Vittu tuo mies 1967 on ihan vitun huomiohuoraava siirappinen vitun puudeli saisi painua vittuun täältä. Sinäkin olet yksi saatanan vitun vittupää sinun mielipiteitä ei jaksa ketään kuunnella. Vitun vittupää painu vittuun siitä sinäkin.

• bromises

Aloittajalla ei ole ongelmaa vaa naisilla jotka antaa jännämiehillle ja se tulee ilmi varmaan aika pian.hakatut naiset tulee talvella esiin...

• painuvittuunsiitä

Vittu sinun mielipiteesi ovat vitusta. Painu nyt vitun vittupää vittuun täältä.

• painukaakaikkivittuun

Itse asiassa painukaa kaikki vittuun täältä. Vittu minua voi ottaa niin vitusti vittuun kaikki vitun vittupäät. Te olette kaikki ihan vitun ääliöitä ja minä pärjään täällä yksinkin. Vittu eikö se sana kuulu saatanan vitun vittupäät!!!! Jos yksikin vittupää kuvittelee jäävänsä tänne vielä, niin se on vittu sitten sellainen juttu, että pidätte ne vitun vittupää mielipiteenne ihan ominanne, koska minä päätän kenen vitun mielipide on oikeassa ja kuka vitun vittupää saa sen vitun mielipiteensä esittää. Saatanan vittupäät.

• aikuinennainenjaexpua

Kaltaiseni syövät laisiaan aamupalaksi, ja sylkäisevät sulamattomat suupielestään.

• Wannaberatikka

Ihmettelen kyllä miten noin iäkäs mies (48?) voi olla niin kypsymätön että aloittaa arvosteluketjun? Kielmättä muutama pitäisi tältä palastalta kiidettää äkkiä piipaa-autolla hullujen huoneelle

• Ottamatta mitenkään kantaa expuan juttujen todenperäisyyteen, niin mielestäni hänellä on kyllä ihan oikeus kirjoittaa tänne ja kenenkään juttujahan ei ole pakko lukea tai niihin vastata.
      expua voisi ratkaista tuon nimimerkki varkauden rekkaamalla itselleen nikin, niin kuin kaikki muutkin, jotka ei halua omissa nimissään kirtjoiteltavan.

• goyoyol

Ex----Pualla on ihan viihdyttäviä juttuja. Ihan sama onko ne täysin keksittyjä, tosia tai hieman 'väritettyjä'. Hänen tarinoissaan on kuitenkin omasta mielestäni ihan hyviä vinkkejä naisten iskemiseen ja yleiseen kanssa käymiseen.

Aloittaja taas on kateellinen puan asemasta palstalla perinteiseen suomalaiseen tapaan ja tosikko.

• 161026

Monenko miehen käyttämä olet?

• Ikis__M

Oletkohan vähän kateellinen ExPualle? Tuollainen että yrittää haalia joukkovoimaa jotakuta vastaan jos ei oma nokkeluus riitä on lähinnä vähän säälittävää ja tuhoon tuomittua kun ei exPua taida juurikaan välittää. Lisäksi trollailu johohn yrität muitakin houkutella on raukkamaista puskista huutelua jota ihan kaikkien tulisi välttää.

Jos ei ExPuan ja tai muiden jutut miellytä ei niitä ole pakko lukea ja lisäksi voi itse tehdä niitä mielestään fiksumpia avauksia. Jos hakee hyväksyntää olemalla naisten kanssa samaa mieltä, komppaamalla ja hymoiöimällä niitä saattaa olla että jossain muualla on palstoja joilla se toimii paremmin kuin täällä, olet kai huomannut että on suurin osa miehiä? Ehkä joku naistelehden keskustelupalsta olisi hyvä valkoritarointiin ja itsetunnon pönkittämiseen sitä kautta jos semmoista kaipaa. Tuossa avauksessasi viimeinen kappale muuten taisi paljastaa miten ajattelee valkoritarikin pohjimmiltaan.

• miesvm_1967x_out

En valkoritaroi enkä pönkitä itsetuntoani, kunhan testailin mitä tällä aloituksella saa aikaan. Saldo ei näytä hyvältä :D Parempi varmaan että en lue enää expuan sepostuksia koska ne on ihan pyllystä.

Nyt lähden kasaamaan tyttären jotan kylppärihyllykköä. Moro.

• että.silleen
        miesvm_1967x_out kirjoitti:

En valkoritaroi enkä pönkitä itsetuntoani, kunhan testailin mitä tällä aloituksella saa aikaan. Saldo ei näytä hyvältä :D Parempi varmaan että en lue enää expuan sepostuksia koska ne on ihan pyllystä.

Nyt lähden kasaamaan tyttären jotan kylppärihyllykköä. Moro.

Jep. Olen aika usein kanssasi samaa mieltä, mutt tämä ei ollut fiksu ajatus millään muotoa. Mä en ole PUA:n fani, mutt joukko kiusaamiseen en lähde...eikä kenenkään oikeesti aikuisen pitäis sitä tehdä.

Myönnän käyväni välillä härnäämässä toisia erilaisilla mietteilläni mutt teen sen omalla nikkelläni...kuten sinäkin teit. Eikä se ole minusta väärin...vaikka PUA sen ampuukin alas mitätöiden kurppavihana! Luupää mikä luupää, kykenemätön oppimaan mitään uutta toisten ajattelutavasta.
        Ei ole mun murheeni, luojaparatkoon, niin pitäkööt uskontonsa.

• Ex----------PUA

Ja kuten sanonta sanoo: OSU JA UPPOS! :D

Ensimmäinen reaktioni kun luin tämän oli:
      http://media.tumblr.com/2e091e23fb8b631e01612f356d768e4e/tumblr_inline_mr8bt8hVb41qz4rgp.gif

Sitten:
      http://cdn.meme.am/instances2/500x/712333.jpg

Tältä näyttää kurpparaivo, joka on nyt jatkunut sellainen puoltoistakuukautta, yötä päivää putkeen. :D Voi sano, että se on osunut ja uponnut jopa siinä määrin, että voidaan sanoa: luotia ei voitu poistaa, se koteloitui kurppaan.

Tämä ei ole muuten edes ensimmäinen ketju, missä tätä yhtä reppanaa on joutuneet muut palstalaiset toppuuttelemaan, kun se on aloittanut nämä säälittävät purkauksensa, ettei se nyt ihan itseään nyrjäytä: "Yhyyyy Ex-PUA byäääh!!!!"

Samoin, tämä on jo niin uskomaton pohjakosketus, jopa tällle huomiohuoraavalle sedälle joka on täti, että enää minun ei tarvitse erikseen edes sanoa miten idioottimainen tapaus on kyseessä; se tekee sen ihan itse. :D

Vaan se on mielenkiintoinen yhtäläisyys näissä reppanoissa, että tässä eräs toinenkin kurppa yritti ihan samaa, kun itse pärjännyt minua vastaan ja totuus sattui liikaa: "Yhyy ollaan kaikki raukkamaisia koulukiusaajia koska en yksin pärjää Ex-PUA:aa vastaan!!!!111"

Mitä se kertoo minusta ja mitä se kertoo näistä jotka ovat minua vastaan?

Ainakin sen että kenellä tässä porukassa on munat ja kenellä ei.

Samoin, ehdottaisin että kannattaa hankkia sellainen asia kuin "oma tahto", niin ei tarvitse lukea tekstejä joista menee hiekka pilluun.

Minä en suostu vaikenemaan ja sen joko oppii itkulla tai ilman sitä.

• 1210

"Mitä se kertoo minusta ja mitä se kertoo näistä jotka ovat minua vastaan?"

Se kertoo sitä että he pelaavat sinun ja omaan pussiin. Pitävät sinut "julkisuudessa" ja ratsastavat omaan "julkisuuteen" sinulla.

Sinun ja heidän ansiostaan palstalta ei löydy kuin sinä, eli minä jään ilman luettavaa. Ennemmin lukisin naiseni jätti minut kun.... Koska jos se on onnistunut, se on hauska. (Tosin joku yrittää välillä väkisin, niin hauska lähti).

• 1420
        1210 kirjoitti:

"Mitä se kertoo minusta ja mitä se kertoo näistä jotka ovat minua vastaan?"

Se kertoo sitä että he pelaavat sinun ja omaan pussiin. Pitävät sinut "julkisuudessa" ja ratsastavat omaan "julkisuuteen" sinulla.

Sinun ja heidän ansiostaan palstalta ei löydy kuin sinä, eli minä jään ilman luettavaa. Ennemmin lukisin naiseni jätti minut kun.... Koska jos se on onnistunut, se on hauska. (Tosin joku yrittää välillä väkisin, niin hauska lähti).

"...eli minä jään ilman luettavaa."
        Ja moni muukin jää.

• Mielenkiintoista :D Tämän aloituksen jälkeen joku ihan muu miesvm_1967x_out rupesi kirjoittelemaan vaikka mitä outoja siell äsun täällä, heh.

Palvelu oli tänään aamulla klo 07 "oivoirikki" enkä ole ehtinyt käymään täällä tässä ketjussa olleen kirjoitukseni jälkeen eilisen puolenpäivän jälkeen.

Mutta aika mielenkiintoista on että kun heitin tällaisen puolikahelin esityksen niin minun rekkaamaton nikkini varastettiin heti ja sillä tehtiin nolon tuhoisaa jälkeä. Kuka mahtoi olla asialla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe