Kysymyksiä naismenestyksestä

Hämmästynyt

Haluaisin kysyä pari kysymystä liittyen naismenestykseen, jotka ovat selkeässä ristiriidassa useammankin asian kanssa. Esitän asiani lyhyesti.

Täällä väitetään, että koska jankkaan tällä palstalla, niin se on syy siihen, että naismenestys on ollut kohdallani olematon. Okei, siitä saa moni kirjoittaja hyvän tekosyyn, koska he luulevat, etä toimin myöskin palstan ulkopuolella niin. Että oikeiden ihmisten kanssa jankkaan asioita rasittavalla tavalla. No, kovin paljon virheellisempää tulkintaa ei voi ollakaan.

Kyllä kaverini, työkaverini, tuttuni, jne. olisivat huomauttaneet asiasta ja itse tiedostan kyllä, miten puhun oikeiden ihmisten kanssa. En siis jankkaa oikeassa elämässä, joten syy naisettomuuteen on pakko olla kokonaan muualla.

Sitten moni väittää, että ulkonäköni ei muka olisi syynä minun naismenestykseen. Ensinnäkin, miksi sitten ne rumat ja keskitason miehet saavat olla ihan rauhassa naisten jatkuvalta seksuaaliselta kiinnostukselta, aloitteiden teolta, kiinnostuksen osoituksilta, jatkuvalta ihailulta, jne. mutta ne harvinaisen komeat miehet, jotka ovat sitä miesmallitasoa, saavat tätä kaikkea jatkuvasti ja joka paikassa. Okei, itseluottamus näkyy, mutta mikä muu voi selittää tämän eron harvinaisen komean ja tavismiehen välillä kuin ulkonäkö? Persoona voi olla ihan yhtä kiinnostava, samoin kuin luonne. Mutta miksi nämä harvinaisen komeat miehet sitten ovat aina niitä, joiden ympärillä pyörii KAIKISTA ENITEN näitä naisia? Mikä muu kuin ulkonäkö voi tämän asian selittää? Ihmettelen vain ja haluan vastauksen.

Sitten tähän jankkaamiseen. Tässähän on oletus, että olen myöskin keskustellut naisten kanssa ja naiset ovat kyllästyneet jankkaamiseeni. Eli olen ollut tutustumisvaiheessa. Mutta miten sitten voi olla mahdollista, että ne miesmallitason miehet ovat niitä, jotka saavat naisten jatkuvia aloitteita ILMAN, että ovat sanoneet sanaakaan. Miksi minä en rumana miehenä saa naisten jatkuvaa seksuaalista kiinnostusta, mutta nuo miesmallitason miehet saavat? Eli tässäkään ei voi olla millään lailla mahdollista, että jankkaaminen karkoittaa naiset, kun he eivät ylipäätään edes IKINÄ LÄHESTY MINUA. Ei siis voi olla mahdollista.

Ja monet tavismiehet ja rumat miehet eivät jankkaa naisten tai kenenkään muun kanssa. Miksi heillä ei ole naisia ihan yhtä paljon kuin näillä miesmallitason miehillä? Mikä muu kuin ulkonäkö voi sen selittää, koska monilla rumilla ja keskitason miehillä on samanlainen persoona ja luonne? Itseluottamuskin voi olla täysin sama, mutta silti komeuden mukaan menee se, ketkä saavat JATKUVAA huomiota naisilta.

Eli kiistän täysin, että jankkaaminen ja ulkonäön puute olisivat syynä siihen, etten ole harvinaisen viehättävä mies. Se ei voi pitää paikkaansa. Ja ulkonäkö TODELLAKIN vaikuttaa siihen naismenestykseen.
Kysymyksiini asiallisia vastauksia. Jos olette niin varmoja asioista, niin haluan, että nuo ristiriidat myöskin selitetään minulle, eikä olla vain hiljaa.

27

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • get.help

En yleensä miehenä sano muille miehille, että tarvitsisivat ammattiapua mutta sulle kyllä tulisi tarpeen puhua jollekin psykologille/psykiatrille tuosta sun päähänpinttymästä, ei varmasti ole terveellistä.

• Mözj

Tämä on ihan totta. Ap, vaikka kirjoituksesi vaikuttavat omassa päässäsi järkeviltä (ja perustelusi siis sinänsä totta ovatkin), niin voin sanoa rehellisesti, että suurimmalle osalle ihmisistä sinun ajatusprosessisi vaikuttavat epänormaaleilta ja pakkomielteisiltä.

En sano tätä loukatakseni, en todellakaan. Mietin vain, oletko koskaan saanut minkäänlaista diagnoosia tai muuta psykologin arviota? Vaikea sanoa, ajattelusi ei vaikuta asperger-tyyliseltäkään, ainakaan kokonaan.

Tämä epätavallisuus teksteissäsi ei siis johdu siitä, että olisimme eri mieltä asioista kanssasi, vaan siitä, että vaikutat jumittuvan johonkin tiettyyn ajatukseen epänormaalilla tavalla, suurentelevan sitä tolkuttomiin mittasuhteisiin, ja kiertävän ajatuksissasi kehää niin, ettei normaali eteenpäinmenevä keskustelu kanssasi ole mahdollista. Et tietenkään välttämättä puhu samalla tavalla kuin kirjoitat, mutta tuo ajatusprosessin epätavallisuus kyllä tulee läpi kirjoituksistasi, ja se sama epätavallinen ajatusprosessi on taustalla myös normaalissa elämässäsi.

• Jaa että lyhyesti ja jankkaamatta...

• Hämmästynyt

Okei, jankkasin kyllä, myönnän sen, mutta älkää välittäkö siitä.

Vastatkaa noihin kysymyksiin, joissa on selkeä ristiriita. Haluan niihin vastauksen, koska olette eri mieltä. Älkää puuttuko mihinkään muuhun kuin noihin kysymyksiin ja niihin vastaamiseen.

Vai ettekö osaa vastata?

• Now.go.to.sleep

Lähes kaikki on kiinni ulkonäöstä, se on kiistämätön fakta.

• 113

Ei kai kukaan edes ole eri mieltä.
        En ainakaan itse muista lukeneeni mitään selviä vastaväitteitä siinä ketjussa, jossa pakotin itseni jankkaamisesi lukemaan. Vähän niissä yritettiin laajentaa näkökulmaa, mutta mitään suoranaista vastaanvänkäämistä en huomannut.
        Ja, kuten tuossa joku jo totesikin, tuo epänormaali ajatusprosessisi ei voi olla näkymättä myös livessä. Ei ole mahdollista, että olisit normaalielämässä niin täysin erlainen, ettei tuo ajatusmaailmaasi täyttävä pakkomielle tulisi jossain määrin esille.

• Bi-nainen

Siis oot rasittava jankkaaja, mutta se ei sais olla se syy, vaan pitäis keksiä joku muu syy?

Ulkonäkö voi olla syy, mut luonne/tapa kohdata ihmiset on vielä pahempi syy. Ulkonäköä voi aika pitkälle muuttaa, jos on rahaa ja motivaatiota. Luonne taas, se onkin jo vaikeampi juttu.

• Bluede

Kyllähän se nyt on kaikille ihan selvä juttu, että et saa varmastikaan yhtä paljon huomiota kuin komeampi mies. Väärinkäsitys taitaa olla siinä, että ihmiset ajattelevat sinun haluavan yhden hyvän kumppanin, kun todellisuudessa haluat lukemattomien naisten kiinnostuksen. Se virhe heille annettakoon anteeksi, sillä on ehkä tavallisempaa olla tyytyväinen siihen yhteen sopivaan.

Jos et pysty ikinä naisrintamalla elämään sellaista elämää kuin haluat, niin onko sinulla kuitenkin jotain muuta sisältöä elämässäsi, joka tuottaisi onnellisuutta ja tyytyiväisyyttä? Se taitaa olla ainoa vaihtoehto saada hyvä elämä, sillä olet oikeassa - et tule koskaan saavuttamaan tuota unelmaasi naisten loputtomasta suosiosta.

• Kummastunut_lukija

Kuuleppas, kyllä se on aika harvassa ne miehet jotka saa naisilta mainittavasti suosiota. Et sinä ole ainoa. Tyydy nyt vain osaasi ja etsi oman tasoistesi naisten seuraa. Maksullisiakin on jos ei muuten onnista. Lopeta tuo naurettava läyhääminen! Olet hirvittävän kateellinen komeille miehille. Kateus ja katkeruus myrkyttää elämäsi.

• turha_yrittää

"niin onko sinulla kuitenkin jotain muuta sisältöä elämässäsi, joka tuottaisi onnellisuutta ja tyytyiväisyyttä?"

Tämä ei olekaan se pointti, onko vai eikö ole. Totta kai minulla on vaikka ja mitä. Mutta koska seksuaalisuuden osalta on kyse siitä, MILLAINEN minä olen seksuaalisena olentona ja minkälainen minä olen nimenomaan MIEHENÄ, oman sukupuolen edustajana.
      Teen kaikkea elämässäni nimenomaan seksuaalisena olentona ja miehenä. Mutta entä, kun ihminen ei voi toteuttaa ja ilmentää itseään oman sukupuolensa edustajana eikä seksuaalisena olentona?

Tästä on kyse. Ne ovat KOKO IHMISEN ELÄMÄ, nämä kaksi asiaa.
      Jos ihmisellä on haluja ja tarpeita, mutta niihin ei voida vastata, tästä on kyse. Nimenomaan tästä on kyse. Koska minulla on tasan samanlaiset tarpeet ja halut kuin näillä halutuimmillakin miehillä, mutta minulta puuttuvat NE MAHDOLLISUUDET, seuraa ristiriita. Miksi minulla sitten on näitä haluja ja tarpeita, mutta ei lainkaan mahdollisuuksia niiden toteuttamiseen? Tällöin ne tarpeet ja halut ovat minun kohdallani täysin turhia, koska ne aiheuttavat pelkkää ahdistusta ja kipua.

"oman tasoistesi naisten seuraa."

Luuletko tätä joksikin ratkaisuksi? Mitä se ratkaisee minun kohdallani? Ensinnäkin, nuo naiset eivät viehätä minua lainkaan, eivätkä ne naiset viehäty minusta lainkaan. Mitä tuo tuottaa minulle tai kenellekään muulle yhtään mitään? Mitä minua hyödyttää nainen, josta en ole lainkaan kiinnostunut ja joka ei ole minusta yhtään kiinnostunut? Oman tasoinen kumppani ei tarkoita sitä, että kyseinen henkilö kiihoittaisi, kiinnostaisi tai viehättäisi millään lailla.

"Maksullisiakin on jos ei muuten onnista."

Mikä ratkaisu tämä on mihinkään, koska nuo naiset tekevät sitä PELKÄSTÄ RAHASTA? Siinä ei ole kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta varsinkaan minua kohtaan. Siinä kaikki kehuminen on pelkkää VASTINETTA RAHOILLE, eivätkä nekään ole mitään kehumisia, vaan pelkkää vitun esittämistä. Kuinka alhainen on ruman ihmisen oltava, jotta hän menee maksullisiin? Nainen tekee sen kaiken pelkkää rahaa vastaan, eikä mistään seksuaalisesta kiinnostuksesta ole tietoakaan.

Joillekin on ehkä tärkeää se, että kunhan vain saa pillua, ei sillä naisella ole niin väliä, eikä sillä, onko se nainen minusta kiinnostunut vai eikö ole. Minulle näillä asioilla on se suurin merkitys.

Ja vielä, minun käsketään tyytymään tasooni, mutta niinhän ne halutuimmatkin miehet tyytyvät tasoonsa. Ongelma tässä onkin se, että sillä toisella se tason on niin vitun paljon korkeampi, että hän voi valita niitä itseään kiinnostavia naisia vaikka ja kuinka paljon. Hänellä on MAHDOLLISUUS siihen, että häntä ihaillaan, häntä arvostetaan, häntä kunnioitetaan, häntä halutaan seksuaalisesti, hänen kanssaan naiset haluavat paljon vakavempaakin kuin pelkkää seksiä, jne. Kaikkea sitä, mistä muut miehet vain haaveilevat.

On täysin paskapuhetta väittää, etteivätkö muutkin miehet haluaisi olla tuollaisia haluttavia miehiä, joita kadehtitaan ja jotka saavat naiset kiihoittumaan seksuaalisesti pelkällä läsnäololla. Se on jokaisen miehen salainen haave, vaikka eivät sitä myönnäkään. Sitten jossain vaiheessa otetaan se realistisuus kehiin, kun ei muuta voida, mutta kyllä jokaisen miehen salainen haave on olla tuollainen kuvailemani kaltainen mies, jota ihaillaan, kehutaan, arvostetaan ja kunnioitetaan.

Etsi oman tasoinen nainen on vain pelkkää sanahelinää, koska ensinnäkin, kyseiset naiset eivät haaveile mistään minunlaisista vitun rumiluksista ja miehenkuvatuksista, vaan juuri niistä halutuimmista miehistä, kuten muutkin naiset. Ja tämä on täysin luonnollista. Hekin sitten TYYTYVÄT siihen, mitä saavat, kun eivät saa haluamaansa.
      Joten mitä minua hyödyttävät oman tasoiset naiset tai maksulliset?

"Et sinä ole ainoa."

Mitä sillä on väliä, olenko ainoa vai en? Jokainen suhtautuu siihen omaan elämäänsä ja kohtaloonsa kuin haluaa. Ei se ole minulta pois. Ei sillä ole väliä, kuinka paljon tuollaisia miehiä on olemassa, väliä on vain sillä, miltä tuntuu olla tällainen mies

• Hufgh

Olet aiemmin ilmoittanut, ettet hyväksy tätä epäreilua asetelmaa, jossa sinulla on samat halut mutta ei mahdollisuuksia. Jos et hyväksy, niin mitä aiot tehdä asialle?

Realistisesti et voi tehdä niille mahdollisuuksillesi riittävästi saadaksesi sen mitä haluat, joten ainoa vaihtoehto on tehdä jotain niille haluille. Oletko tutkinut mahdollisuuksia saada kemiallista kastraatiota tai muuten poistaa testosteronia? Voisi olla hyvä ajatus.

• Kummastunut_lukija

Aiotko ehkä loppuelämäsi jatkaa läyhäämistäsi palstoilla ja rypeä itsesäälissä? Älä tuhlaa elämääsi sellaiseen. Keskity muihin asioihin, harrasta mukavia asioita jne.
        Sinä olet harvinaisen rasittava ihminen. On aika laittaa piste tuohon myrkyn vuodattamiseen.

• hmmmmm

Oletko harkinnut plastiikkakirurgiaa? Kallistahan se toki on, mutta mihin muuhunkaan sinä rahaa säästäisit, kun tuo kerran on ainut asia jonka takia mielestäsi kannattaa elää.
        Hyvissä klinigoissa pstytään nykyään tekemään suoranaisia ihmeitä ihmisen ulkonäölle. Ruma nenä ja hörökorvat ovat niitä helpoimpia korjattavia. Hampaat on myöskin helppo laittaa uusiksi. Nykyään tehdään myös leuanmuotoilu leikkaukisa. Implanteilla pystytään pientä leukaa suurentamaan, ja höyläämällä liian suurta pienentämään. Leuan asentoa voidaan myöskin muuttaa, jos esim alaleuka (tai yläleuka) on huomattavasti ulospäin työntynyt.

• Niin kuin moni onkin jo sanonut, ettei kiistä läheskään kaikkia ajatuksiasi, eli puhut paljon ihan asiaa ja tämä asia vaikuttaa mieleesi samalla tavalla, kuin moni muukin haitallinen kehäajatus/ajatuslukko, joka kiertää vain päässäsi........palstalla täysin vastaavaa on tuo MA-uskovaisuus, joka aiheuttaa ihan vastaavia asioita.

"......Joillekin on ehkä tärkeää se, että kunhan vain saa pillua, ei sillä naisella ole niin väliä, eikä sillä, onko se nainen minusta kiinnostunut vai eikö ole. Minulle näillä asioilla on se suurin merkitys."

Olen samaa mieltä tästä asiasta.....jos näin ei ole ja kiinnostus on muita asioita kohtaan suurempi, niin kuin joissain suhteissa on, niin ei kiitos sellaiselle.

"On täysin paskapuhetta väittää, etteivätkö muutkin miehet haluaisi olla tuollaisia haluttavia miehiä, joita kadehtitaan ja jotka saavat naiset kiihoittumaan seksuaalisesti pelkällä läsnäololla. Se on jokaisen miehen salainen haave, vaikka eivät sitä myönnäkään. Sitten jossain vaiheessa otetaan se realistisuus kehiin, kun ei muuta voida, mutta kyllä jokaisen miehen salainen haave on olla tuollainen kuvailemani kaltainen mies, jota ihaillaan, kehutaan, arvostetaan ja kunnioitetaan."

Tästä asiasta olen täysin eri mieltä ja uskon, että meitä on lukemattomia muitakin miehiä, jotka ajattelevat samalla tavalla.............kuvaat nyt ihmistyyppiä, joka on "huomionhakuinen", näitä löytyy niin miehistä, kuin naisistakin ja tämän tyyppiset yksilöt tuntuvat lisääntyvät tässä nykymaailmassa lisääntyvää tahtia, joka johtuu monestakin asiasta nykymaailmassa.

Sitten vielä tuohon "jota ihaillaan, kehutaan, arvostetaan ja kunnioitetaan." kohtaan sanoisin, että monesti tuo kaikki on pelkkää teatteria ja myös sellaista tietyn tyyppisten ihmisten käytöstä, jotka saavat siitä jotain mitä ovat vailla riippuen ihan tapauksesta, sekä se on monesti niin imelän tuntuista jo kohteestakin, ettei ainakaan kaikki sellaista halua tai sitä arvosta......

Sinulla on paljon totuutta teksteissä, mutta niputat, yleistät ja yksinkertaistat myös asioita, eli voit kertoa vain itsestäsi, mutta älä kuvittele että kaikki muut ajattelevat ja tuntevat, niin kuin sinä......

• life.is.cruel

Jotkut ihmiset syntyy miljonääreiksi ja jotkut ihmiset syntyy täydellisellä ulkonäöllä, eipä tässä voi tehdä muuta kuin pelata korteilla mitä on jaettu.
      Aina voisi olla huonomminkin tilanne..

• turha_yrittää

Itselläni kun tuota testoa ei ole juuri muutenkaan, niin miten se tähän vaikuttaisi? Ei yhtään mitenkään. Ei se testo tässä ole se syy, vaan nimenomaan sen PUUTE MURROSIÄSSÄ, jolloinka se miehen ulkonäkö muodostuu. Silloin sitä testoa ja kasvuhormonia pitäisi saada, jotta minusta olisi tullut harvinaisen komea ja seksikäs ja miehekäs mies.

Se testokaan ei tässä iässä (27-v) auta mitään, koska se muuttaa ainoastaan käytöstä ja sitäkin äärimmäisen vähän. Ensinnäkin, se ei muuta minun ulkonäköäni ja geeniperimääni harvinaisen komeaksi. Se ei muuta minun pituuttani mihinkään. Se ei auta tässä tilanteessa yhtään, vaan jäisin edelleen samanlaiseksi miehenkuvatukseksi ja rumilukseksi, josta naiset eivät ole lainkaan kiinnostuneita. Niin se vain menee.

"Oletko harkinnut plastiikkakirurgiaa?"

Jos tuo muuttaisi asiat sellaiseksi kuin haluaisin, niin harkitsisin. Mutta pointti tässä onkin ensinnäkin se, että ne tulokset leikkauksien jälkeen eivät IKINÄ ole sitä, mitä haluan. Niistä näkyy leikkausarvet ja lopputulos muutenkin täysin epämuodostuneen näköinen. Se ei vastaa todellakaan sitä lopputulosta, jota minä haluan.

Toisekseen, sellaiset miehet, jotka käyvät kauneusleikkauksissa, eivät ole niitä HALUTUIMPIA, kuten varmasti itsekin tajuat. Eivät naiset anna seksuaalista arvoa miehelle, joka rumana ja kuvottavana on käynyt kauneusleikkauksessa, jolla näkyy kaikki arvet leikkauksesta ja joka on muutenkin epämuodostuneen näköinen. Niin se vain menee.

Kun katselet AIDOSTI miesmallin näköistä miestä ja sitten jotain miestä, joka on käynyt leikkauksessa, niin jokainen kyllä näkee, kumpi on kumpi. Joten tästä ei auta kiistellä.
      Sellaiset miehet, jotka leikkauksessa käyvät, ovat aivan yhtä seksuaalisesti epäviehättäviä kuin nekin, jotka eivät käy ja pysyvät rumana. AITO ON AINA AITOA!!!!!!

Sitä ei muuta yhtään mikään leikkaus suuntaan eikä toiseen. AITO ON AINA JA KAIKKIALLA AITOA!!!!!! Valheelliset leikkaukset kyllä näkyvät, eivät ole yhtä kuin aidot kasvonpiirteet, jne. Ja toisekseen, luuletko todella että kyseessä ovat PELKÄSTÄÄN kasvonpiirteet? Kalun koko, pituus, GENEETTINEN RUUMIINRAKENNE, luonnollinen lihaksikkuus ja harteikkuus, seksikäs ja matala, naisia viehättävä ääni, jne.

Näitä asioita vain ei voi muuttaa TÄYDELLISEN LUONNOLLISEN näköisiksi, se on täysin mahdotonta. Ja kumman luulet viehättävän naisia HUOMATTAVASTI ENEMMÄN, miehen, joka on AIDOSTI noita kaikkia vai mies, joka on yrittänyt leikkauksien avulla tehdä itsestään sellaisen ja joka näkyy epämuodostuneena joka paikkaan?
      AITO ON AITOA ON AITOA ON AITOA ON AITOA, jne.

Eli kuten huomaat, ei ole mitään keinoa millään leikkauksilla saada sitä, mitä haluaa. Ne ovat kaikki pelkkiä säälittäviä korjausyrityksiä, mutta naisia kiinnostavat vain ne miehet, jotka AIDOSTI OVAT sitä. Ei millään leikkauksilla hankittua.

Ja toisekseen, tiedätkö, että pituus, kasvojen komeus, luontainen ruumiinrakenne, mahdollisuus TIETYNLAISEEN lihaksikkuuteen ja harteikkuuteen, jne. on GENEETTISTÄ? Leikkauksien avulla et voi mitenkään vaikuttaa siihen GENEETTISYYTEEN. Ja nimenomaan täsät syystä naiset ovat eniten kiinnostuneita niistä miehistä, jotka ovat AIDOSTI sitä. Koska heillä on GENEETTISTÄ LAHJAKKUUTTA, ja se lahjakkuus kiinnostaa naisia.

Onko minulla siis leikkauksien jälkeen muka tuota geneettisyyttä näihin? Olenko silloin GENEETTISESTI kyvykäs ja hyvälaatuinen mies? En ole ja tämä kyllä näkyy myöskin naisten reaktioissa.
      Et pysty näitä asioita muuttamaan millään, koska edelleen, ne LUONTAISET JA AIDOT miehet, ketkä ovat LUONTAISESTI JA AIDOSTI tuollaisia, ovat niitä, jotka viehättävät.

• hmmmmm

Okei. Sinulla ei siis ole mitään mahdollisuuksia, selvä.
        Pahin esteesi tosin on oma asenteesi. On vain sinun luulottelua ja negatiivista asennettasi kuvitella että kauneusleikkaukset tekevät ihmisistä epämuodostuneen näköisiä. Tottakai niinkin voi tapahtua, jos jollekin puoskarille erehtyy menemään. Siksi klinigga kannattaakin valita huolella.
        Mutta joo, olet kertonut vain olevai ruma. Minä en tiennyt sinun olevan myös lyhyt, hintelä ja lipeäkalan äänellä varustettu. Siksi ajattelin, että plastiikkakirurgiasta voisi olla apua. Kun ei niin ei.
        Maailman täydellisintä sinusta ei olisi voinut tulla mitenkään. Vaikka olisit saanut kuinka poikkeuksellisen hyvän geeniperimän, niin silti jostain maailman kolkasta löytyisi aina joku mies, joka olisi vielä sinuakin täydellisempi, ja sehän olisi sitten siinä. Kun sinulle ei kerran riitä mikään muu kuin jumaluus, niin olet sitten se hylkiö ja siksi jäät. Mitään jumalolentoa sinusta ei olisi minkäänlaisella geeniperimällä tullut.

• turha_yrittää

Ja miksi kukaan ei ole edelleenkään vastannut noihin kysymyksiin? Moni väittää vastaan noissa asioissa, mutta edelleenkin nuo kysymykset ovat kokonaan vastaamatta. Miksi ne ovat vastaamatta? Mitä vaikeaa niihin vastaamisessa on? Vai eikö kukaan vain millään löydä niihin vastausta? Se vain tarkoittaa silloin sitä, että se, joka kysyy, on oikeassa, jos vastapuoli ei löydä mitään vastausta niihin.

• helmiä.sioille

Sä taidat vaan olla ruma ihminen. Ulkoisesti ja sisäisestikin. And that's all I have to say about it.

• 6545

Keskitason naiset ei ole YTMien perään kun tietävät ettei ole sanssia, eivät usko tosissaan mahdollisuuksiinsa vaikka niille ytmi menisi ehdottelemaan.. Ne voivat olla YKTMien perään kylläkin. Jne.

• ruma-ätmi

Totuushan on että naiset ei puhu rumille miehille. Komeille naiset puhuu koska haluaisivat naida niiden kanssa.

• ulkonäkö_vaikuttaa

Nimenomaan päinvastoin. En ole koskaan tuntenut, enkä ole koskaan kuullut sellaisesta naisesta, joka ei kävisi kuumana näihin haluttuihin komistuksiin. Niin se vain menee. Kyllä niiden keskitason ja rumienkin naisten suusta vain kuulee JATKUVASTI JA KOKO AJAN ihailevia ja kehuvia sanoja ja asioita niistä halutuimmista miehistä. Joten se siitä sinun väitteestäsi.

Jos edes tajuaisit, kuinka paljon niitä keskitason miehiä pyörii Hunks-tanssijoiden keikoilla, kun vain tajuaisit, kuinka paljon niitä keskitason ja rumiakin naisia pyörii näiden tanssijoiden ympärillä, kun joku näistä on vaikkapa ravintolassa, jne. On täysin turhaa edes kuvitella väittävänsä, että keskitason naiset eivät muka kiinnostuisi näistä miehistä.

Ja joo, eivät he heitä ajattele parisuhteeseen saavansa, mutta heidän SEKSUAALINEN HALUNSA kuitenkin kohdistuu KAIKISTA ENITEN näihin miehiin, vaikka he TYYTYVÄTKIN niihin keskitason miehiin. Luuletko, että kun minä sitten saisin sen oman tasoiseni naisen, niin en muka olisi kiinnostunut niistä kauniista, seksikkäistä ja persoonallisista naisista? Luuletko, että minun kiinnostus näitä naisia kohtaan jotenkin lakkaisi vain olemasta? Joo, kyllä, jos haluaisin naisen, niin en minä niitä kaunottaria lähestyisi, vaan juurikin niitä oman tasoisia naisia, jotta voisin onnistua. Mutta ei se minun seksuaalinen kiinnostus häviä niitä kaunottaria kohtaan mihinkään, eikä se seksuaalinen viehätys lisäänny niitä oman tasoisia naisia kohtaan millään lailla.

Olet siis totaalisen pihalla, jos väität, että ne keskitason naiset eivät muka kiihoittuisi seksuaalisesti näistä komistuksista. Olet ihan missä tahansa, jossa on tuollainen HARVINAISEN KOMEA ja seksikäs mies, niin ei siinä ole sillä naisen omalla tasolla hevon vitunkaan väliä. Kiinnostuneita ovat siitä huolimatta.

En tarkoita, että kaikki kauneusleikkaukset olisivat täysin epäonnistuneita, mutta en ole myöskään koskaan ikinä missään nähnyt, että rumasta miehestä koulittaisiin MIESMALLITASON mies. En ole missään edes kuullut tuollaisesta. Varsinkaan jos puhumme AIDOSTA ulkonäöstä. Aidon ulkonäönhän voi saada ainoastaan, kun SYNTYY sellaiset geenit omaavana.

Ja lähestyit asiaa nyt muutenkin ihan väärästä päästä. Siis kyse on nimenomaan GEENEISTÄ, jos et asiaa tajua. Minä tajuan. Ja vaikka minä kävisin kauneusleikkauksessa, niin minun GEENINI eivät muuttuisi mihinkään. Tajuatko yhtään, mitä tarkoitan? Tällöin minun seksuaalinen vetovoimani ei muuttuisi YHTÄÄN MIHINKÄÄN. Olisin edelleen se vitun saatanan rumana syntynyt mies. Edelleen.
      Ja luuletko, että minä muka eläisin KOKO ELÄMÄNI niin, että olisin käynyt kauneusleikkauksissa ja kukaan ei muka tajuaisi yhtään mitään? Kaverini, tms. eivät koskaan ikinä missään milloinkaan saisi tietää tästä? Kukaan minut tunteva ei muka tietäisi näistä asioista?

Kyllä se vain niin menee, vänkäät vastaan ihan miten paljon vain, mutta jos mies muuttaa leikkauksella itsensä komeamman näköiseksi, niin se AIDOSTI KOMEA JA SEKSIKÄS mies on viehättävämpi JOKAISEN NAISEN SILMISSÄ. Miksi näin? Koska se AIDOSTI KOMEA on myöskin AIDOSTI sitä, mistä naiset kiinnostuvat. Niin se vain menee, vaikket usko.

Ja kyllä, siitä vain jää arvet ja toisekseen, et voi muuttaa kenenkään ulkonäköä TÄYDELLISESTI TOISEKSI. Siitä vain näkyy, että jotain on yritetty muuttaa. Näytä minulle ihan mikä tahansa kuva, jossa mies on käynyt kauneusleikkauksessa ja näytän, mikä siinä on vialla niin, että AIDOSTI KOMEA, SIIS GENEETTISESTI KOMEA mies on huomattavasti ja VITUN PALJON seksikkäämpi.

Ja kyllä, ylivoimaisesti suurin osa, siis YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA naisista pitää sitä AIDOSTI KOMEAA JA SEKSIKÄSTÄ miestä niin paljon seksikkäämpänä ja haluttavampana kuin tätä yrittäjää. AITOUS voittaa aina, tässäkin. Se ruma mies on vain pelkkä SÄÄLITTÄVÄ yrittäjä, joka haluaisi samaa kuin tämä AIDOSTI KOMEAKIN mies, mutta ei onnistu. AIDOSTI SEKSIKÄS mies on vitun paljon seksikkäämpi.

Joten, vaikket sitä itse haluaisikaan myöntää, niin AIDOSTI KOMEA mies voittaa tämän leikatun miehen ihan vitun mennen tullen. Häntä ei ihailla, ei arvosteta, ei kunnioiteta, eikä hänestä kiinnostuta seksuaalisesti MILLÄÄN TAVOIN niin kuin näistä AIDOSTI KOMEISTA miehistä. Joku tietää aina, että olen käynyt leikkauksissa, koska olen vitun ruma ja tämä nimenomaan ALENTAA SITÄ KIINNOSTUSTA. Näin se vain menee. YLIVOIMAISESTI SUURIN OSA NAISISTA ei näe minua seksikkäänä ja komeana miehenä, vaan täysin päinvastoin.

Leikkauksen ei tarvitse epäonnistua totaalisesti, jotta tämä AIDOSTI KOMEA mies olisi myöskin KAIKIN TAVOIN niiden naisten suosiossa. Niin se vain menee, myönnät sitten tai et myönnä. Minä myönnän.
      Mutta tosiaan, näytä minulle yksikin leikatun miehen kuva, niin minä näytän, mikä siinä erottaa miehen AIDOSTI KOMEASTA MIEHESTÄ. Et löydä sellaista kuvaa, vaikka etsisitkin

• Bluede

Ihan oikeasti, vaikka täällä porukka heittelee näitä "vaihtoehtoja" joilla tulla viehättävämmäksi, niin ei KUKAAN kiellä, etteikö se luontaisesti kaikkein komein ja muutenkin viehättävin mies olisi myöskin se naisten mielestä paras.

Se kysymys, mihin SINÄ et suostu vastaamaan on, että mitä aiot nyt sitten tehdä asialle? Olet tyytymätön etkä hyväksy tätä asetelmaa ja omaa kohtaloasi, etkä hyväksy kenenkään muun parannusehdotuksia, niin MITÄ sitten oikein aiot tehdä asialle? Valittaa lisää hamaan tulevaisuuteen? Mitä? Mikä on sinun suunnitelmasi?

• keharitonvammasii

Onko sulla ASPERGERIN SYNDROOMA??

• pimpettiä

Aloittaja. Tiedät itse vastaukset kysymyksiisi, joten kyselet täällä turhaan.
      Haluat vain purkaa pahaa oloasi. :) okei.
      En omaa tasoani tiedä naisten silmissä. Toiset pitää jotkut ei.
      Ei ihmisen tasokkuus ja seksikkyys, puoleensavetävyys ole pelkästä ulkonäköseikoista kiinni. Et vaan ole tarpeeksi kokenut kyetäksesi hahmottamaan asiaa..joten käy huorissa. Nai rumia jne. Poista paineita :) elä...

• "Ensinnäkin, miksi sitten ne rumat ja keskitason miehet saavat olla ihan rauhassa naisten jatkuvalta seksuaaliselta kiinnostukselta, aloitteiden teolta, kiinnostuksen osoituksilta, jatkuvalta ihailulta, jne. mutta ne harvinaisen komeat miehet, jotka ovat sitä miesmallitasoa, saavat tätä kaikkea jatkuvasti ja joka paikassa. Okei, itseluottamus näkyy, mutta mikä muu voi selittää tämän eron harvinaisen komean ja tavismiehen välillä kuin ulkonäkö?"

Onko joku väittänyt, että eron selittäisi jokin muu kuin ulkonäkö? :o

Naiset tekevät aloitteita vain miehille, jotka he kokevat puoleensavetäviksi. Yhteistä komeille miehille on se, että he ovat useimpien (ainakin nykyisessä länsimaisessa kulttuurissa kasvaneiden) naisten mielestä komeita eli puoleensavetäviä.

"Persoona voi olla ihan yhtä kiinnostava, samoin kuin luonne. Mutta miksi nämä harvinaisen komeat miehet sitten ovat aina niitä, joiden ympärillä pyörii KAIKISTA ENITEN näitä naisia? Mikä muu kuin ulkonäkö voi tämän asian selittää? Ihmettelen vain ja haluan vastauksen."

Kuka on väittänyt, että muu kuin ulkonäkö selittää sen, kenelle tehdään paljon aloitteita ja kenelle ei? Väitätkö sinä, että rumalle, lihavalle naiselle tehdään yhtä paljon aloitteita kuin kauniille, hoikalle naiselle? No ei tietenkään.

"Miksi minä en rumana miehenä saa naisten jatkuvaa seksuaalista kiinnostusta, mutta nuo miesmallitason miehet saavat?"

Koska sinä olet ruma ja he useimpien mielestä puoleensavetäviä eli komeita.

Jos aiot käyttää loppuelämäsi sen suremiseen, ettet ole useimpien maailman naisten silmissä KAIKKEIN HALUTTAVIN mies, niin loppuelämästäsi tulee synkkä. Onneksi useimmille miehille edelleen riittää, että he ovat oman tyttöystävänsä tai vaimonsa silmissä kaikkein haluttavimpia. Vietin jälleen viikonlopun yhden sellaisen miehen kanssa. Eivät teinitytöt pyörtyile hänet nähdessään eikä häntä huolittaisi Hunkseihin tai Dressmannin mainokseen, mutta voi luoja kuinka hän saa sukat pyörimään juuri minun jaloissani. Enkä kyllä ole kertaakaan kuullut hänen murehtivan sitä, ettei hän ole KAIKKEIN HALUTTAVIN mies maailmassa.

• Kummastunut_lukija

Etköhän sinä ole nyt jo saanut selkeät vastaukset kysymyksiisi joten sinun ei tarvitse enää jankata tätä asiaa. Onko tämä asia nyt selvä aloittajalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      239
      4190
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      114
      2649
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2402
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1446
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1446
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      973
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      956
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe