BREAKING: Miehen MA todellakin nousee iän myötä

Ex-------PUA

9

129

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raivotkaa kurpat raivotkaa!!

    • Olisipa hauska tietää kuinka monen ihon alle expua on päässyt noin pahasti?... ;P

      Ampuuhan sillä jutut monesti yli, mutta jollain nyt on mennyt iso PalkoKasvi nenuun, kun jaksaa Floodata palstaa noin pahasti.... ;P

      Noh....kai sillä on tarkoituksensa vaikka en näe kauheasti hyötyä tuosta toiminnasta...vaan ennemminkin lisä haittaa ja harmia palstalle....voin olla väärässäkin, mutta tuskin olen... ;D

      TrolliMetsän NormiPäivä.... ;P

      • Ex----------PUA

        :D Äläpä muuta sano.

        Tässä ruvetaan olemaan jo ei vain pelkkä elämänsisältö, vaan myös elämäntehtävä kurpalle.

        Mutta kaikki tämä todistaa, että on osunut ja uponnut.

        Ei savua ilman tulta, eikä kurpparaivoa ilman syytä. :)

        Näinhän se menee, että valheessa eläjät vihaavat totuuden puhujaa.

        Tässä tapauksessa minä edustan jotakuta joka mm.autan muita palstalaisia, ja kurppa puolestaan on keskusteluparasiitti, joka ei siedä sellaista, vaan haluaa vetää palstan tason alas mukanaan. Täytyy olla melkoinen mitättömyys ja paha ikäkriisi. Samaa sarjaa näiden koiranmyrkyttäjien kanssa.


    • vihatipunen

      Trolli on tainnut nyt ymmärtää termin "yksittäistapaus" väärin. Nuo olivat kyllä yksin, että kai ne sittenkin ovat niitä tapauksia

    • No niinpä näyttää. Wau, ihan alkoi polvet tutisemaan. Onpa siinä läjäpäin MA huipulla kruisailijoita. :)

      • Joudut varmaan odottamaan vuoroasi.....alla olevat HemaisevatHerkkuPyllyt&Masut menevät luultavasti ohitsesi niin, että Heltat&Heilat HeiLahtaa...;P

        https://www.funnypica.com/top-15-funny-old-woman/
        https://www.funnypica.com/top-15-funny-pictures-of-fat-women/



      • sönkkö kirjoitti:

        Joo, ei mitään kiirettä. :)

        =DD.... ;P


    • Ex----------PUA

      Onko alfapakkomielteesi ja fanaattinen ihailusi saanut sinut näkemään peräti noin paljon vaivaa että ihan rekisteröit nimimerkkini. :D :D NOLOA! Kurppa on kuin jokin sairas stalkkeri, jollaisia saavat vain korkean statuksen ytmit.

      Ei mutta hienoahan se on, sillä tämä todistaa alfastatukseni, sen että on osunut ja uponnut, ja antaa sinulle elämänsisältöä.

      Harmi vaan että tuossa on viivoja ihan väärä määrä, enkä koskaan rekisteröi nimimerkkiäni.

      Mutta kokeile ehdottomasti toistella jatkossakin samoja kurpparaivoklisheitä, sillä varmasti kun hakkaat päätäsi kyllin seinään, ne alkavat tehota, eivätkä enää todista että olen oikeassa. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe