Olin viime viikolla pariin kertaan baarissa.
Viikolla sisäsuomen suuressa kaupungissa valtavissa opiskelijabileissä-->Ei irronnut. Ei ollut edes lähellä. Asiakaskunta pelkkää opiskelijaa
Viikonloppuna keskikokoisessa sisäsuomalaisessa keskisuuressa kaupungissa normaalissa baari/yökerho: ssa. Siellä olisi ollut nuorta naista tarjolla lähes jonoksi asti. Asiakaskunta 18-70 v
Mietin, että mistä tämä ero johtuu?
1. Opiskelijaporukassa on niin kova ryhmäpaine, että pappoja ei katsella
2. Opiskelijaporukassa on riittävä määrä nuoria YT-miehiä
3. Normibaarissa on niin paljon eri-ikäisiä, että on hyväksytävämpää katsella suuremman ikäeron partneria.
4. Viikonloppuna pienemmässä kaupungissa ollaan muuten vaan rempseämpiä?
5. Jokin muu syy?
Lyhyt raportti viikonlopusta
19
100
Vastaukset
No nyt tuli tehtyä sama juttu kahteen kertaan. Sorry!
- Edwardo_läpikulkumatkoja
420, jossa nolla on satunnainen muuttujafaktori. Kovempi humalatila ja heikompi älyllinen taso lisää tunnetusti seksuaalikäyttäytymisen intesiteettiä. Saman ilmiön voi kokea vaikkapa pääkaupunkiseudulla siirtymällä keskustan pintaliitopaikoista lähiömirkkujen ruovikkoon. Keskustassa pitää sentään hieman yrittää, mutta jossain Vantaalla parikymppiset misukat tekee senkin puolestasi.
- Ujoatm26v
Kumma kun en ole koskaan ollut lähelläkään saada edes lähikapakasta pillua mukaani. Ei minussa nyt sentään noin paljon vikaa luulisi olevan. Silti jossain räkälöissäkään naiset eivät edes huomaa minua.
- Ex----------PUA
Kiitos raportista. Me palstan tutkivina alan miehinä tuomme tänne ensisijaisen kokemuksen. Minun piti lähettää jo la. viimeisin raporttini - ei-baariin sijoittunut - mutta palsta temppuili, ja tuli koko ajan "virhe lähetyksessä" yms. joten se siitä sitten. Kokeilen jos sitä vielä saisi pistettyä. Siinä otettiin taas askel eteenpäin - vaan kirjeessä enemmän.
Havaintosi on kokolailla oikea, tai johtopäätöksesi. Naiset ovat joukkosieluisia, joten heihin vaikuttaa nuo ympyrät missä he ovat. Joukossa voi olla tietysti aina poikkeustapauksia, mutta yleensä niitä pitää olla useampi kuin se yksi, esim. pari kimulia juttelemassa sinusta "siinä mieless"ä. Mutta jos tuo informaatio ei toimi, ns. yhdistävä informaatio, olet ei-tutun-miehen maineessa.
Asiasta on kirjoittanut suuri johtajamme, Henry the Great, joka on kääntänyt sen punaisen pillerin opista, jonka puolestaan on kirjoittanut GLL: http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/tuntemattoman-miehen-syndrooma-pariutumisessa
- Se on yleinen ongelma PUA-jutuissa, ja ylipäänsä jutuissa. Syy miksi nainen lähtee kylmiltään baarissa, on siinä että hän valitsee, joten hän tästä syystä on lähtenyt myöss baariin, jossa on tietysti pakollisena hyväksyttävänä vaihtoehtona se tuntematoon pate pallinaama, tai komeudestaan tunnettu, hyvä ystäväni BEM.
Lukitsen vastausvaihtoehdot 1. ja 3.
Kohtaa 2. en voi kommentoida kun en voinut tehdä ko. havaintoja.- Ex----------PUA
Korjaus: tuo ei tainnutkaan olla GLL:n materiaalia. Muistin että olisi ollut. No, sillä ei ole väliä.
Ja tuon yleisen ongelman kohdalla siis meinasin sitä, että nainen jo lähtiessään tietää, mitkä ovat vaihtoehdot, eli jos meinaa saada seuraa, se on tuntematonta seuraa erittäin todennäköisesti. Kun taas omassa porukassa siihen vaihtoehtoon ei tarvitse tukeutua, vaan tapahtuu se todennäköisin: 1/10 pariutumisesta tapahtuu kylmiltään, baareissa, mutta 9/10 sosiaalisten piirien kautta. Aina ei nappaa edes sosiaaliset piirit, sillä esim. työpaikkaromanssit ovat melko epäkäytännölllisiä.
Unohdin ainakin yhden muuttujan, joka voi olla merkittäväkin.
Viikolla opiskelijabileissä olin yksin ja viikonloppuna seurueessa johon kuului myös naisia.
Eli yksi tekijä, joka voi puhua viikonlopun menestyksen puolesta voi olla tuo, että yksittäinen mies, joka on vielä huomattavasti vanhempi, voi olla vielä vaikeampi lähestyttävä.Tuohan todistaisi, että naispuoliset ystävät, eli valkoritarointi, edistää suhteidenkin syntymistä. Nyt joku ei täsmää palstatotuuden kanssa.
- Ex----------PUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuohan todistaisi, että naispuoliset ystävät, eli valkoritarointi, edistää suhteidenkin syntymistä. Nyt joku ei täsmää palstatotuuden kanssa.
Mitä tekemistä tuolla on valkoritaroinnilla? Kaverialueella oleminen, ja ns. sosiaalinen todiste ovat kaksi eri asiaa.
Tässä juuri viime viikolla hieman "aktivoin" erästä neitokaista, puhumalla eräälle toiselle neitokaiselle tämän läheisyydessä, ja tietysti vitsaillen, tätä nauratten ja muutenkin suloisen tuttavallisella tavalla.
Tosin, se oli sattumaa että tuo tilanne muodostui, mutta kuinka ollakaan, tämä aktivoitunut osapuoli oli seuraavalla kerralla huomattavasti aktiivisempi kuin aiemmin ottamaan minuun kontaktia.
Sitten taas jos olet baarissa, ja näkyy että seurassasi on viihtyviä naisia, niin joukkosieluisen naisen päässä alkaa pyöriä ajatus, että onhan tuon oltava laadukas mies koska muutkin ajattelevat niin, ehkä. Sama on toistunut työympäristöjen kuvioissa, joissa tietty status on tuonut minulle arvoa arvaamatonta, jopa niiltä naisilta jotka eivät ole tunteneet minua sitten yhtään.
Mitään valkoritarointia ei tämän aikaan saamiseksi vaadita. Päinvastoin, voisi jopa sanoa että siinä hienoisesti käytetään naisia hyväkseen.
Tässä on myös punaisen ja sinisen pillerin ero.
Valkoritari odottaa että kaveeraaminen johtaa naisen kiinnostumiseen, ja raahautuu mukana.
Muistan vieläkin kun sosiaalisista piireistäni tuttu, myös feministinen, nuori yliopistomuija oli baarissa erään nuoren miehen kanssa. Satuimme juttelemaan aluksi, ja kohta jutut meni siihen, että tuo mukana ollut mies katseli seiniä kiusaantuneena, samalla kun minä pidin tuota muijaa sylissäni, suukottelun ollessa melkoisen kiihkeää.
Mikä mielenkiintoisinta, hän piti minua aavistuksen mulkkuna ja sovinistina, kuultuaan minun mielipiteitä, joita bileissä kertoilin avoimesti, ja hänenkin kanssaan hieman väittelin. Hän myös myönsi tämmän minulle, että minussa on jotain hyvin ristiriitaista.
Olisi kiva nähdä sinipillerin edustaja valkoritaroimassa saman tilanteen. - Fanisi
Ex----------PUA kirjoitti:
Mitä tekemistä tuolla on valkoritaroinnilla? Kaverialueella oleminen, ja ns. sosiaalinen todiste ovat kaksi eri asiaa.
Tässä juuri viime viikolla hieman "aktivoin" erästä neitokaista, puhumalla eräälle toiselle neitokaiselle tämän läheisyydessä, ja tietysti vitsaillen, tätä nauratten ja muutenkin suloisen tuttavallisella tavalla.
Tosin, se oli sattumaa että tuo tilanne muodostui, mutta kuinka ollakaan, tämä aktivoitunut osapuoli oli seuraavalla kerralla huomattavasti aktiivisempi kuin aiemmin ottamaan minuun kontaktia.
Sitten taas jos olet baarissa, ja näkyy että seurassasi on viihtyviä naisia, niin joukkosieluisen naisen päässä alkaa pyöriä ajatus, että onhan tuon oltava laadukas mies koska muutkin ajattelevat niin, ehkä. Sama on toistunut työympäristöjen kuvioissa, joissa tietty status on tuonut minulle arvoa arvaamatonta, jopa niiltä naisilta jotka eivät ole tunteneet minua sitten yhtään.
Mitään valkoritarointia ei tämän aikaan saamiseksi vaadita. Päinvastoin, voisi jopa sanoa että siinä hienoisesti käytetään naisia hyväkseen.
Tässä on myös punaisen ja sinisen pillerin ero.
Valkoritari odottaa että kaveeraaminen johtaa naisen kiinnostumiseen, ja raahautuu mukana.
Muistan vieläkin kun sosiaalisista piireistäni tuttu, myös feministinen, nuori yliopistomuija oli baarissa erään nuoren miehen kanssa. Satuimme juttelemaan aluksi, ja kohta jutut meni siihen, että tuo mukana ollut mies katseli seiniä kiusaantuneena, samalla kun minä pidin tuota muijaa sylissäni, suukottelun ollessa melkoisen kiihkeää.
Mikä mielenkiintoisinta, hän piti minua aavistuksen mulkkuna ja sovinistina, kuultuaan minun mielipiteitä, joita bileissä kertoilin avoimesti, ja hänenkin kanssaan hieman väittelin. Hän myös myönsi tämmän minulle, että minussa on jotain hyvin ristiriitaista.
Olisi kiva nähdä sinipillerin edustaja valkoritaroimassa saman tilanteen.Alennut nuolemaan femakkoa.
Mikä sua vaivaa? - Ex------------PUA
Fanisi kirjoitti:
Alennut nuolemaan femakkoa.
Mikä sua vaivaa?Näyttääkseni dominanssini.
Lisäksi se nyt on tyypillinen naistutkimusten opiskelija joka on harhaanjohdettu, ja parikymppinen, joten tuollainen liennytys oli ymmärrettävä minulta.
Jokin on mennyt perille, sillä se myös on sittemmin ryhtynyt pukeutumaan naisellisemmin ja treenaamaan jo valmiiksi hoikkaa kroppaansa. Aiemmin se pukeutui ns. suomalaisen naisen tyyliin ja pikemminkin unisex-tyyppisesti. Sittemmin alkoi tulla hameita, hiusten väriä, kynsilakkaa jne. Myös sen luonne on alkanut muuttua. Näissä bileissä joissa kävimme, se saattoi olla hyvinkin draamakuningatar ja jopa osoittaa mieltään isäntäväelle (kaverini muijan kaveri), mutta Ex PUA:n parantava kosketus ja kesken suutelon tehty ilmaannostaminen murtavat pahuuden kahleet, ja parantuminen voi alkaa.
Uskon siiis että tuo feminismi oli ohimenevä vaihe.
Lisäksi tässä sen mies-seuralainen (todennäköinen kaverialuepoika) sai tärkeän oppitunnin naisen luonteesta. - Fanisi
Ex------------PUA kirjoitti:
Näyttääkseni dominanssini.
Lisäksi se nyt on tyypillinen naistutkimusten opiskelija joka on harhaanjohdettu, ja parikymppinen, joten tuollainen liennytys oli ymmärrettävä minulta.
Jokin on mennyt perille, sillä se myös on sittemmin ryhtynyt pukeutumaan naisellisemmin ja treenaamaan jo valmiiksi hoikkaa kroppaansa. Aiemmin se pukeutui ns. suomalaisen naisen tyyliin ja pikemminkin unisex-tyyppisesti. Sittemmin alkoi tulla hameita, hiusten väriä, kynsilakkaa jne. Myös sen luonne on alkanut muuttua. Näissä bileissä joissa kävimme, se saattoi olla hyvinkin draamakuningatar ja jopa osoittaa mieltään isäntäväelle (kaverini muijan kaveri), mutta Ex PUA:n parantava kosketus ja kesken suutelon tehty ilmaannostaminen murtavat pahuuden kahleet, ja parantuminen voi alkaa.
Uskon siiis että tuo feminismi oli ohimenevä vaihe.
Lisäksi tässä sen mies-seuralainen (todennäköinen kaverialuepoika) sai tärkeän oppitunnin naisen luonteesta.Kun pystyisi edes osaan mitä sä teet :(.
Joku muijamagneetti oot. - Ex----------PUA
Fanisi kirjoitti:
Kun pystyisi edes osaan mitä sä teet :(.
Joku muijamagneetti oot.Kiitoksia kohteliaisuudesta. :)
YTKM kokolailla, mikä meinaa sitä että myös takkiin voi tulla, ja onkin tullut, mutta nyt ollaan alettu pääsemään aavistuksen plussan puolelle. Työtä ja tuuriahan sekin toki vaatii. Myös omat burgerointihetket on olleet minullakin.
Raporteissani yritän jakaa sen mitä on tapahtunut, ja mahdollisesti myös antaa heille saumat toteutttaa sitä mitä minä teen, jos vain mahdollista.
Totuushan on se, että jos vain synnyt mieheksi, ja et kuulu siihen 10-1% on peli enemmän tai vähemmän sinua vastaan, joten älä potki itseäsi päähän. Ne ovat yleensä vain naiset ja teeskentelevät miehet jotka uskottelevat että se on yhtä helppoa miehelle kuin naiselle, ja jolla ei käy flaksi on luuseri. - Hihellivetti
Fanisi kirjoitti:
Kun pystyisi edes osaan mitä sä teet :(.
Joku muijamagneetti oot.Kyllähän säkin voit alkaa tänne vaikka mitä tarinoita omista "naisseikkailuista"laittaa.. niinhän pullaliinikin tekee. Muista myös että naisten täytyy olla toinen toistaan kauniinpia ja nuorempia,noniin ei muuta kun raporttia väsäämään.
- Ex----------PUA
Hihellivetti kirjoitti:
Kyllähän säkin voit alkaa tänne vaikka mitä tarinoita omista "naisseikkailuista"laittaa.. niinhän pullaliinikin tekee. Muista myös että naisten täytyy olla toinen toistaan kauniinpia ja nuorempia,noniin ei muuta kun raporttia väsäämään.
Milloin toimitat todisteet siitä, että olen valehdellut?
Näet kateelliseksi valehtelijaksi paljastuneen paskahousutädin vastaväitteet nyt eivät paljoa hetkeuta ketään, ei suuntaan eikä toiseen. - Hihelevetti
Ex----------PUA kirjoitti:
Milloin toimitat todisteet siitä, että olen valehdellut?
Näet kateelliseksi valehtelijaksi paljastuneen paskahousutädin vastaväitteet nyt eivät paljoa hetkeuta ketään, ei suuntaan eikä toiseen.Kyllä näkyy hetkauttavan kun olet täälä vinkumassa.
Todistustaakka on väitteen esittäjällä,sinä näitä satuja tänne rustaat,ei sen epäilijällä. Milloin sinä todistat että omat kirjotuksesi ovat tosia? Eikä riitä että sinä sanot niiden olevan totta.Laitappa tänne vähän aikoja ja paikkoja kuten bem on omassa raportissaan tehnyt niin sunkin juttujen uskottavuus vähän kasvaa.Myöskin jonkinlainen vaihtelu sun naisissasi,taas kuten bemillä ,tekisi jutuistasi vähän uskottavampia,älä laita aina samoja 22-vuotiaita kaunottaria,joilla kaikilla sattuu olemaan täydellinen kroppa,täyteläiset huulet ja kaunis naama. Kuten huomaat bemin raportteja ei taida kukaan epäillä, koska hänen kirjotuksistaan näkee että hän itseasiassa on ollut ja tehnyt/nähnyt mitä sanookin,koska raporteissa on yksityiskohtia ja edes jonkinlaista vaihtelua naisissa ja tapahtumissa,toisin kun sinun saduissasi.
- TiedemansGulli
Mutta tärkein asia on se olitko sexuaalisyhdynnässä myös BEM, koska pelkkä "tuntuu olevan vientiä" "tuntuu että varatulla on vientiä" tai pikku suukottelu (vrt. Heteromiehet valkoritaroivat\bondaavat näytösmielessä pillunsaantia parantaakseen) ei ole yhtään mitään, se on vain omassa päässäsi mitä se muka tarkoittaa!
- Ex----------PUA
Brad Pittillä tuntuu olevan vientiä myös, mutta hän ei pane jokaista naista joka osoittaa kiinnostuksen merkkejä.
Muuttaako tämä hänen MA:tansa?
Ei muuta.
Eräs tärkeä asia mikä näistä raporteista kannattaa tajua, jos ei halua jäädä potemaan autismia ja sen sivuoireita kuten naisettomuutta, on esim. minun mukaan liittämäni SELKEÄT osoitukset naisten kiinnostuksen merkeistä. Nainen valitsee, ja miehen on syytä ymmärtää tämä. Jotain voi ehkä tehdä tuon valinnan ylläpitämiseksi tai sen yllyttämiseksi, mutta lopulta nainen päättää, joten on ymmärrettävä milloin portti on auki.
Niiden mainitsemisen arvo raportissa ylittää pelkän "päädyin sänkyyn"-ilmoituksen, ja niiden ilmaisun ansiosta voidaan myös päätellä että miten tilanteessa olisi kannattanut toimia jne. ellei sitten ole käynyt niin, että niissä on toimitttukin.
Yhtälailla täällä nousee poru, jos päädytään sänkyyn.
Kuitenkin itse en raportoi vain niittä jos päädytään sänkyyn, vaan raportoin silloin kun siitä on jotain hyötyä, tai jos esiim. palstatotuus toteutuu, jolloin minun on suorastaan pakko tulla kertomaan se palstalaisille.
Esim. tuorein, ja julkaisemattomin raporttini - jota jostain syystä en saanut läpi - kertoo sen, miten toimin käyttäen kiinnostuksenmerkkejä, tilanteessa missä nuori neitokainen ei tietenkään suoraan sanonut käyvänsä kuumana minuun, mutta se piti onkia ja koittaa onneaan.
Väärässä paikassa tehtynä, tuo yritys tietäisi mahdollisia pakkeja ja sitä pelättyä virheilmoitusta: "Tykkään susta vain ystävänä, mutta varmasti joku nainen saa sinusta hyvän miehen". Ja siitä jos selviää takaisin, niin hyvä on! Jätin tarkoituksella asian pois, koska seksi vie fokuksen pois itse asiasta. ExPuaakin on syytetty kehumisesta, kun on raportoinut yksityiskohtaisesti illan kulusta.
Koska asiaakuitenkin kysyttiin, niin voin kertoa , että loppuillasta tanssitin 30-vuotispäiviä viettävään (nais)porukkaan. Itse päivänsankaria tanssitin pariinkin otteeseen ja hän olisi tuntunut kovinkin halukkaalta käymään pikavisiitillä hotellihuoneessani. Seurueen naiset (ilkeyttään?) kuitenkin vihjaisivat naisen olevan varattu ja miehen (aisurin) olevan hoitamassa perheen lasta.
Päätin siis lojaaliudessani toisia miehiä kohtaan jättää ko naisen rauhaan. Asiaan saattoi vaikuttaa hänen nuorempi siskonsa, jonka vein sitten huoneeseeni ja jyystin illalla ja aamulla.- tikkusormessaukko
BEM kirjoitti:
Jätin tarkoituksella asian pois, koska seksi vie fokuksen pois itse asiasta. ExPuaakin on syytetty kehumisesta, kun on raportoinut yksityiskohtaisesti illan kulusta.
Koska asiaakuitenkin kysyttiin, niin voin kertoa , että loppuillasta tanssitin 30-vuotispäiviä viettävään (nais)porukkaan. Itse päivänsankaria tanssitin pariinkin otteeseen ja hän olisi tuntunut kovinkin halukkaalta käymään pikavisiitillä hotellihuoneessani. Seurueen naiset (ilkeyttään?) kuitenkin vihjaisivat naisen olevan varattu ja miehen (aisurin) olevan hoitamassa perheen lasta.
Päätin siis lojaaliudessani toisia miehiä kohtaan jättää ko naisen rauhaan. Asiaan saattoi vaikuttaa hänen nuorempi siskonsa, jonka vein sitten huoneeseeni ja jyystin illalla ja aamulla.Olipa kertomus. Jalomielisyytesi tuo kyyneleet silmiini. Ja vuoden jeesus-patsaan sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541648- 111366
- 1741366
- 761284
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2921257- 171170
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61938Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347825