En voi kiduttaa itseäni enää....

Järkivoittaa

Mun luona on kohta kolme vuotta ihana mies, jonka kanssa puuhastellaan lakanoiden välissä.... Mutta olen tainut vihdoin tulla järkiini ja päättänyt lopettaa koko homman, vaikka se sattuukin.... En ole saanut sanottua miehelle, että minulla on tunteita häntä kohtaan... Mies on ujo ja hiljainen, eikä taatusti itse ainakaan kovin helposti tee mitään aloitetta.... Joskus hän puhui ohimennen matkoista, mutten osannut silloin ajatella, että mies saattoi haluta yhteiselle matkalle....

Viimeksi kun mies oli luonani hän nukahti hommien jälkeen ja nukkui ainakin kaksi tuntia... Mutta kun hän heräsi uniltaan, niin pomppasi vaan ylös ja lähti muina miehinä kotiinsa siis toki antoi lähtösuukon jne, Mutta silti tuntui tosi pahalta, kun luulin, että mies jää yöksi luokseni, kun kellokin oli jo paljon... Joskus suhteemme alkupuolella mies nukkui pari yötä kanssani, mutta kahdelle ujolle ihmiselle yhdessä nukkuminen oli hieman hankalaa....

Mutta nyt olen päätökseni tehnyt, lopetan nämä hommat jouluun mennessä ja aion myös selvittää missä mennään.... Voisin kuvitella miehenkin olevan minuun ihastunut, mutta kyllä tuo kotiin lähteminen aina hommien jälkeen kertoo kyllä ihan jostain muusta... Haluan juuri tältä mieheltä ihan jotain muuta kuin pelkkää paneskelua... Siis ensimmäinen vuosi suhteessamme meni niin, että itsekin halusin vaan seksiä kunnes tunteet tuli mukaan...

Tai vaikka suhteemme pelkkänä seksinä jatkuisikin, niin ainakin se pitää ääneen yhdessä sopia, eikä jatkaa näin, että toinen elättelee jatkuvasti turhia toiveita.... Ja että toinen tietää sen, että etsin koko ajan myös vakavaa suhdetta... Ja nyt vihdoin olen valmis ottamaan jopa sen riskin, että mies juoksee karkuun, kun alan puhua asioista, mutta siinäpähän sitten juoksee.... Olen valmis jopa menettämään hänet, koska vihdoin ja viimein uskon, että olen myös itse tärkeä.... En voi kiusata itseäni enää yhtään enempää....

Ja jos vastaus on se, ettei miehellä ole enempää tunteita, niin ainakin sitten voin päättää haluanko jatkaa sekstailua pelkkänä sekstailuna eli varmasti keskusteleminen puhdistaa ilmaa joka tapauksessa.... Ja jos mies ei kestä suoraa puhetta, niin ei kyllä suhdekaan onnistuisi sellaisen ihmisen kanssa.....

Mutta se ei kerta kaikkiaan ole oikein, että olen joka kerta aivan sydänsyrjällään, kun mies lähtee kotiinsa........

12

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletTainnut

      Kirjoittaa hänestä aiemminkin?
      Tai sitten sama tyyppi säätää muuallakin.
      Tai kumpaakin.

    • Järkivoittaa

      Niin olenkin.... Sen verran tämä kaveri aiheuttaa minulle päänvaivaa.... Mutta olen ylpeä itsestäni, että olen vihdoin päättänyt tehdä asialle oikeasti jotain..... Sitten kun käyn vaikka jonkun muun miehen kanssa treffeillä ei tällaista ongelmaa synny, koska asiat heti alussa terveemmällä pohjalla ja ns. pelkkien treffikamujen kanssa asiat yleensä keskustellaan jo alussa.... Niin ja kyllähän tuo ihana seksi koukuttaa helposti, mutta kyllä nyt jo haluan jotain muuta.... Ja itselläni on huono naisellinen itsetunto, kun olen pohtinut miksen kelpaa sitten kunnon suhteeseen tälle mun seksikamulle?? Tuskin se vika minussa loppujen lopuksi on, vaan ehkä olen helppo uhri kaiken maailman vedättäjille juuri tuon itsetunto-ongelman vuoksi....

    • Karistakaajotenkin

      Voi teitä ujoja,kun ette pysty puhumaan.

      • Ilman.pilluu

        Ujoja? Jakaa persettään vuosia, mutta ei pysty puhumaan!

        Minäkö tyhmä!? No nyt en kyllä ymmärrä yhtään!


      • nääonäitä

        Ei tuo nainen (ap) ole ujo, vaan saamaton. Samoin mies. Ei tuollaisella käytöksellä ole mitään tekemistä ujouden kanssa. Haluaa vain antaa "paremman" kuvan itsestään.


    • Järkivoittaa

      Eiköhän me jaeta ihan puolin ja toisin... Ei se enää 2000-luvulla mee niin, että vaan nainen jakaa..... Mutta joo, musta on aika selvä merkki, kun mies häippäsee hommien jälkeen, ettei halua muuta.... Mutta, onhan tuo kolme vuotta pitkä aika ja toki miehen muu käytös voisi toki kertoa välittämisestäkin... Tai sitten osaa tosi hyvin feikata.... Otapa tosta sitten selvää.....

      • nääonäitä

        Et sitten oo aikasemmin viittiny kysästä, mitä mies haluaa. Ootte vaan kolme vuotta paneskellu, ettekä oo puhunu mitään. :)


    • Järkivoittaa

      Kyllä mulla on nyt tosi vahva tunne siitä, että on ihan pakko puhua miehelle... Olen saanut nyt syksyn aikana tosi paljon treffipyyntöjä, mutta yksinkertaisesti ei mua muut miehet nappaa, ei kiinnosta pätkääkään... Mulle alkaa olla pikkuhiljaa ihan sama pötkiikö äijä karkuun tai mitä vastaa, oon valmis nolaamaan itteni ja kestämään kärsimyksen.... Mutta en pysty enää pitämään asiaa sisälläni, koska haluan just tämän miehen..... Ajatelkoot mitä tykkää eli oon pelännyt miehen reaktiota tai sitä että hän häviää mun elämästä, jos kerron totuuden... Mutta itseäni en voi kiusata enää.....

    • Outoaa

      Voihan se olla, että miehellä on samanlaisia aatoksia, mutta ei saa myöskään suuta auki... Ja voihan se olla tukalaa nukkua yhdessä, kun ette kuitenkaan kumpikaan tiedä missä mennään.... Ja onhan se outoa, jos mies ei sitten edes sano ääneen tai vihjaa mitenkään, että ei halua vakavaa suhdetta... Ei kai kukaan halua vedättää ketään....

    • lgfögöflg

      Älä sitten kiduta, vaan puhu miehelle!!!!

    • kidutajanussi

      Nussi eläkä kitise TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

      • Einytpliis.seota

        ÄläpliisnytsekoaÄläpliisnytsekoaÄläpliisnytsekoaÄläpliisnytsekoaÄläpliisnytsekoa

        No, ehkä voisimmekin päästä samaan terapiaan yhdessä, keinohan se olisi sekin.

        TätäkötämäikäväteettääTätäkötämäikäväteettää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe