BREAKING: Kurpparaivo ei ole myytti!

Ex----------PUA

Viime viikko oli taas kaavamaisen ja itseään toistavan kurpparaivoamisen huippua.

Voidaankin sanoa, että loppuviikosta tämä raivo otti vielä oikean loppuspurtin.

Aloitetaanpa siis tämä viikko siitä, mihin jäimme viime viikolla.!

Ensimmäinen tapaus:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13943306/palstakurpat-vauhdissa!

Erittäin klassinen tapaus, jossa palstan oma pirttihirmu raivoaa erittäin ala-arvoiseen sävyyn palstan kiistattomalla YT-naiselle, Neitsytmarialle, joka on tunnettu fiksuudesta ja filmaattisuudestaan - hänellä lieneekin kaikkea mitä pirttihirmulla ei ole.

Toinen tapaus puolestaan raivoaa ketjussaan vielä tänäkin päivänä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13930382/super-ytmn-valinta

(Samaisessa ketjussa sain tapani mukaan häneltä puristettua tunnustuksen irti: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13934968/breaking-palstakurppa-myonsi-miehen-pituusrajat!

Jos edelliset olivat esimerkkejä yksilötason kurpparaivoamisesta, niin tässä ketjussa olikin jo lauma kurppia raivoamassa palstatotuuden mukaisesta pariutumisesta, jonka epäiltiin tapahtuneen YTM-Hjalliksen ja nuoren Susanna Kosken välillä:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13944013/hjallis-on-alkanut-hoylata-susanna-koskea

(En ota kantaa onko huhu totta, eikä sillä ole mitään merkitystä tämän asian kannalta.)

Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista.

Eräs sen suurimpia aiheuttajia ovat nuoret, ja korkean MA:n omaavat naiset. Myös vanhemmat miehet, jotka saavat nuoria naisia, herättävät tällä "moraalittomalla" pariutumisellaan suurta hysteriaa.

Kaiken tämän taustalla suurta osaa näyttelee ikäkriisi.

Kurpparaivo menee täsmälleen kuten olen sanonutkin sen menevän.

69

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin.koomista

      Tämä...

      "Shaming language ja henkilöhyökkäys ei ole rakentavaa kritikkiä, vaan siinä epärakentavasti arvostellaan henkilöä, ei tämän argumenttia."

      Ja tämä...

      "Tämä on tyypillinen kurpan logiikalla tehty, "itte oot"-defenssi, koko aloitus.

      Jos puhutaan henkilökohtaisuuksista, on tämä tehty pelkästään henkilön pohjalta.

      Vieläpä jonkun toimesta joka syyttää minua siitä mihin syyllistyy itse."

      Että ei muuta kuin:

      http://memesvault.com/wp-content/uploads/Facepalm-Meme-17.jpg

      • Ex------------PUA

        Ja myös täällä, tuttu kaava: "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        Tällä kertaa "itte oot"-defenssi ja matkiminen on viety ihan uudelle tasolle näemmä.

        Liekö vielä käytetty samaa face palm-kuvaa kuin mitä minä käytän. :D

        Ihan mielenkiinnosta: ymmärrätkö siinä käyttämiesi lauseiden merkityksiä?


      • Niin.koomista
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja myös täällä, tuttu kaava: "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        Tällä kertaa "itte oot"-defenssi ja matkiminen on viety ihan uudelle tasolle näemmä.

        Liekö vielä käytetty samaa face palm-kuvaa kuin mitä minä käytän. :D

        Ihan mielenkiinnosta: ymmärrätkö siinä käyttämiesi lauseiden merkityksiä?

        Ai onko tuo kyseinen facepalm -meemikin varattu vain sinulle?

        http://www.quickmeme.com/img/c6/c609db21075fd48871d75349ca0be805ea614ef6c64a313ba3665e2561a20bf1.jpg

        Mutta tiedoksesi sellainen, etten tiennyt sinun käyttäneen tuota meemiä, koska en yleensä avaa linkkejäsi, koska ei kiinnosta...

        Kuitenkin vikisemällä tuosta meemistäkin, osoitit taas vain koomisuutesi... Meni jo tälle tasolle:

        http://memesvault.com/wp-content/uploads/Extreme-Facepalm-Meme-10.png


      • Ex------------PUA
        Niin.koomista kirjoitti:

        Ai onko tuo kyseinen facepalm -meemikin varattu vain sinulle?

        http://www.quickmeme.com/img/c6/c609db21075fd48871d75349ca0be805ea614ef6c64a313ba3665e2561a20bf1.jpg

        Mutta tiedoksesi sellainen, etten tiennyt sinun käyttäneen tuota meemiä, koska en yleensä avaa linkkejäsi, koska ei kiinnosta...

        Kuitenkin vikisemällä tuosta meemistäkin, osoitit taas vain koomisuutesi... Meni jo tälle tasolle:

        http://memesvault.com/wp-content/uploads/Extreme-Facepalm-Meme-10.png

        Jos en olisi joskus käyttänyt facepalm-meemiä palstalla, sinäkään et olisi käyttänyt.

        Näet, matkiminen on vilpittömintä ihailua.

        Silloin jos vastustajatkin matkivat sinua, et ole vain voittanut, vaan olet legenda.


      • Niin.koomista
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Jos en olisi joskus käyttänyt facepalm-meemiä palstalla, sinäkään et olisi käyttänyt.

        Näet, matkiminen on vilpittömintä ihailua.

        Silloin jos vastustajatkin matkivat sinua, et ole vain voittanut, vaan olet legenda.

        Mikä helvetin vajaaälyinen vanha käpy sinä oikein olet, kun luulet olevasi ainut koko suomi24 -palstoilla, joka facepalm -meemiä on koskaan käyttänyt? Pappa löysi meemit! Vau mikä ihme, että sellaisiakin on!!! Voi tätä nykyaikaa ja sen lukuisia ihmeitä! Pappa on nyt varmaan siellä niin ihmeissään, että tirahti housuun... Muista aivokääpiö, että sinä et sitten voi käyttää noita kahta meemiä, jotka minä linkkasin tuohon tai matkit minua. Ole myös tarkkana haukkuma -nimitysten kanssa, ettei vaan tule käytettyä samoja kuin minä. Minä nyt varaan ainakin sanat käpy ja aivokääpiö, ne on sinulta kielletty. Muut saa käyttää niitä, ainakin kohdistettuna sinuun vitun aivokääpiö... Vitun pelle. Oot niin älyttömän tyhmä, että ei kai tuollaista voi olla olemassakaan. Sun paikka olisi jossain laitoksessa pehmustetussa kopissa lukkojen takana.


      • Ex------------PUA
        Niin.koomista kirjoitti:

        Mikä helvetin vajaaälyinen vanha käpy sinä oikein olet, kun luulet olevasi ainut koko suomi24 -palstoilla, joka facepalm -meemiä on koskaan käyttänyt? Pappa löysi meemit! Vau mikä ihme, että sellaisiakin on!!! Voi tätä nykyaikaa ja sen lukuisia ihmeitä! Pappa on nyt varmaan siellä niin ihmeissään, että tirahti housuun... Muista aivokääpiö, että sinä et sitten voi käyttää noita kahta meemiä, jotka minä linkkasin tuohon tai matkit minua. Ole myös tarkkana haukkuma -nimitysten kanssa, ettei vaan tule käytettyä samoja kuin minä. Minä nyt varaan ainakin sanat käpy ja aivokääpiö, ne on sinulta kielletty. Muut saa käyttää niitä, ainakin kohdistettuna sinuun vitun aivokääpiö... Vitun pelle. Oot niin älyttömän tyhmä, että ei kai tuollaista voi olla olemassakaan. Sun paikka olisi jossain laitoksessa pehmustetussa kopissa lukkojen takana.

        Osu ja uppos! :D

        Mitä se vanha huora siellä huutaa? Ottaako noin koville se, että silloin kun jännnämies ei ole (tosin ei enää, olt jo niin vanha) kiskomassa sinua pataan, saat selkääsi minulta palstalla? (Tai no, keneltä et täällä saisi selkään).


      • Niin.koomista
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Mitä se vanha huora siellä huutaa? Ottaako noin koville se, että silloin kun jännnämies ei ole (tosin ei enää, olt jo niin vanha) kiskomassa sinua pataan, saat selkääsi minulta palstalla? (Tai no, keneltä et täällä saisi selkään).

        Sinä vanha ruma neitsytsetä runkkari et pysty antamaan turpiin kenellekään tällä palstalla. Kaikki tietää mikä nolo pelle olet, ja ainut johon osuu ja uppoaa jatkuvasti olet sinä itse.


      • Niin.koomista

        Menikö aivokääpiö papparaisella taas paska housuun, vai mitä uliset?


      • oikeestiiiiiiiiiii

        Teemu hei, älä hakkaa näppistä tolla volyymilla..vaikka kalju paistaa ja pituutta ei ole, ja parhaat nuoruusvuodet on takana, ei silti tarvitse haukkua muita ihmisiä ja harhakuvitelmissa seota päivät pitkät. Hae apua ja lopeta se haaveissa eläminen. Oikeasti.


      • Ex------------PUA
        Niin.koomista kirjoitti:

        Menikö aivokääpiö papparaisella taas paska housuun, vai mitä uliset?

        Mitä se vanha huora siellä huutaa? Ottaako noin koville se, että silloin kun jännnämies ei ole (tosin ei enää, olt jo niin vanha) kiskomassa sinua pataan, saat selkääsi minulta palstalla? (Tai no, keneltä sinä et täällä saisi selkään).


      • Niin.koomista

      • Ex----------PUA

      • SäännötTeemuilulle
        Ex----------PUA kirjoitti:

        Et vastannut: Mitä se vanha huora siellä huutaa? Ottaako noin koville se, että silloin kun jännnämies ei ole (tosin ei enää, olt jo niin vanha) kiskomassa sinua pataan, saat selkääsi minulta palstalla? (Tai no, keneltä sinä et täällä saisi selkään).

        Rauhoitu Teemu...

        https://static.ylilauta.org/files/r8/orig/ggbm0rtv/image.png


    • Glhk

      Lässynlää PULA- pullero.

      • Ex------------PUA

        Osu ja uppos!! :D

        Jälleen kaavan mukaan: "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."


    • Hyvintodistettu

      Itsehän sinä olet kurpparaivon henkilöitymä.

      • SamaaIhmetellyt

        Ketään muuta en ole huomannut kurpparaivon vallassa.
        Olisi Freudille hommia.


      • Ex------------PUA

        vrt. "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        KKlisheenä: "itte oot"-defenssi.


      • Väärin.menee
        Ex------------PUA kirjoitti:

        vrt. "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        KKlisheenä: "itte oot"-defenssi.

        Näytä missä on kurpparaivoa. Paremminkin sinä olet setämiesraivon henkilöitymä.


      • Ex------------PUA
        Väärin.menee kirjoitti:

        Näytä missä on kurpparaivoa. Paremminkin sinä olet setämiesraivon henkilöitymä.

        "Itte oot"-defenssi jälleen. Kuten sanoin, kyseessä on nyt uusi trendi.

        Samoin, kysymyksestäsi päätellen et ehkä osaa lukea, joten siihen on turha vastata.


      • Kehitysvammainenko.olet
        Ex------------PUA kirjoitti:

        "Itte oot"-defenssi jälleen. Kuten sanoin, kyseessä on nyt uusi trendi.

        Samoin, kysymyksestäsi päätellen et ehkä osaa lukea, joten siihen on turha vastata.

        Näytä missä on kurpparaivoa ja miksi pelkäät vanhempia/ikäisiäsi naisia?


      • Ex------------PUA
        Kehitysvammainenko.olet kirjoitti:

        Näytä missä on kurpparaivoa ja miksi pelkäät vanhempia/ikäisiäsi naisia?

        Jep, et osaa lukea.


      • expuaNal

        Olet kohta neljäkymmentä, lyhyt ja kovaa kyytiä kaljuuntumassa. Se ei ole syy yrittää itsemurhaa. Voisit paremmin jos menisit ammattiauttajan puheille. Synkkyys jota ruokit kasvaa sisälläsi joka viestisi myötä. Kai ymmärrät että palsta ei auta sinua yhtään, päinvastoin.


    • Ytmies

      Nää jutut osottaa, että kurppa-aivo on totta

    • Kurppis

      Mitä ihmettä puhut? Missä rakentava kritiikki?
      Ei minulla ole mitään raivoa, olen saanut miehet jotka olen halunnut, ja saan vieläkin.
      Jos joku julkisuudesta tuttu mieshenkilö tapailee nuorempaa, mitä sitten, minulla myös on ollut omat "leluni". Preferoin kyllä omaa ikäluokkaani, niin on puhuttavaa kammarin ulkopuolellakin.
      Niin kenen pipoa tässä nyt kiristää?

      • Olikosvaikkanäin

        Sitähän tässä muutkin kirjoittajat ketju ketjun perään ihmettelevät. Onko oman,mutta ex-puan mielipiteestä eroavan kommentin postaaminen kurpparaivoa?Siinä tapauksessa hänellä on aika mielenkiintonen näkemys keskustelusta.Eipä tunnu kenelläkään muulla tällä palstalla olevan yhtä pahasti raivot pinnassa kun ex-pualla,kun noita esimerkkiketjujakin katsoo. Ja taitaa ex-pualla olla koko ajan kurpat mielessä,pelkästään näiden alotusten määrän perusteella. Miksi kurpat kiinnostavat näin kovasti,ex-pua?


      • Ex----------PUA
        Olikosvaikkanäin kirjoitti:

        Sitähän tässä muutkin kirjoittajat ketju ketjun perään ihmettelevät. Onko oman,mutta ex-puan mielipiteestä eroavan kommentin postaaminen kurpparaivoa?Siinä tapauksessa hänellä on aika mielenkiintonen näkemys keskustelusta.Eipä tunnu kenelläkään muulla tällä palstalla olevan yhtä pahasti raivot pinnassa kun ex-pualla,kun noita esimerkkiketjujakin katsoo. Ja taitaa ex-pualla olla koko ajan kurpat mielessä,pelkästään näiden alotusten määrän perusteella. Miksi kurpat kiinnostavat näin kovasti,ex-pua?

        JA jälleen: "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        Nyt pyttyy pyörähti jälleen "itte oot"-defenssi.

        Erittäin suosittu trendi nykyisin.


      • Setämiesraivo
        Ex----------PUA kirjoitti:

        JA jälleen: "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        Nyt pyttyy pyörähti jälleen "itte oot"-defenssi.

        Erittäin suosittu trendi nykyisin.

        Omako on keksimä: ""Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista.""


      • Olikosvaikkanäin
        Ex----------PUA kirjoitti:

        JA jälleen: "Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista."

        Nyt pyttyy pyörähti jälleen "itte oot"-defenssi.

        Erittäin suosittu trendi nykyisin.

        Mielestäni esitin ihan asiallisesti mielipiteeni,en nimitellyt,enkä haukkunut,enkä näe kommentissani lainkaan raivoa.En oikein ymmärrä mikä minuun nyt olisi osunut tai uponnut,vastasin vaan tekemääsi alotukseen,mitä kurppakliseitä mahdoin näin tehdessäni käyttää?Et vastannut kommentissani esittämiini kysymyksiin lainkaan vaan samalla tekstillä kun kaikille muillekin ketjuusi kommentoinneille.Ilmeisesti vastauksilla tässä ketjussa ei sinällään ole väliä,kunhan pääset taas hokemaan omaa mantraasi? Eikä se ole mikään itte oot-defenssi että ex-pua raivoaa,sen näkee lukemalla esimerkkiketjut,eli siitä on todisteita,et kai voi kieltää aika pahasti suuttuneesi,varsinkin ytmin.valinta tuntui ärsyttävän. Miksi kiellät tosiasioita ketjuista jotka vielä itse tähän alotukseen linkitit?


      • Ex------------PUA
        Setämiesraivo kirjoitti:

        Omako on keksimä: ""Kaava on aina sama: Osuu ja uppoaa- > kurpparaivoa -> kurpparaivoklisheiden kakkaaamista.""

        Jep.

        Tunnenhan naiset kuin omat taskuni!


      • Ex------------PUA
        Olikosvaikkanäin kirjoitti:

        Mielestäni esitin ihan asiallisesti mielipiteeni,en nimitellyt,enkä haukkunut,enkä näe kommentissani lainkaan raivoa.En oikein ymmärrä mikä minuun nyt olisi osunut tai uponnut,vastasin vaan tekemääsi alotukseen,mitä kurppakliseitä mahdoin näin tehdessäni käyttää?Et vastannut kommentissani esittämiini kysymyksiin lainkaan vaan samalla tekstillä kun kaikille muillekin ketjuusi kommentoinneille.Ilmeisesti vastauksilla tässä ketjussa ei sinällään ole väliä,kunhan pääset taas hokemaan omaa mantraasi? Eikä se ole mikään itte oot-defenssi että ex-pua raivoaa,sen näkee lukemalla esimerkkiketjut,eli siitä on todisteita,et kai voi kieltää aika pahasti suuttuneesi,varsinkin ytmin.valinta tuntui ärsyttävän. Miksi kiellät tosiasioita ketjuista jotka vielä itse tähän alotukseen linkitit?

        Oletko tyhmä?


      • Olikosvaikkanäin
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä?

        Ei,en ole tyhmä. Katso, näin helppoa on vastata kysymyksiin. Sinäkin voisit kokeilla joskus. Ja kun oma antisi tähänkin ketjuun on ainoastaan haukkuminen et kyllä anna itsestäsi ihan niin älykästä kuvaa,kun ilmeisesti itse kuvittelet. Muiden nimitteleminen ja haukkuminen on turhan helppoa, asiallinen mielipiteiden vaihto ei tunnu sita vastoin sinulta onnistuvan lainkaan. Miksi edes teet aloituksia kun selkeästi haluat niihin vain tietynlaisia kommentteja? Ainoa tässä ketjussa ketä et haukkunut oli se viesti mikä komppasi sinua.


      • Ex------------PUA
        Olikosvaikkanäin kirjoitti:

        Ei,en ole tyhmä. Katso, näin helppoa on vastata kysymyksiin. Sinäkin voisit kokeilla joskus. Ja kun oma antisi tähänkin ketjuun on ainoastaan haukkuminen et kyllä anna itsestäsi ihan niin älykästä kuvaa,kun ilmeisesti itse kuvittelet. Muiden nimitteleminen ja haukkuminen on turhan helppoa, asiallinen mielipiteiden vaihto ei tunnu sita vastoin sinulta onnistuvan lainkaan. Miksi edes teet aloituksia kun selkeästi haluat niihin vain tietynlaisia kommentteja? Ainoa tässä ketjussa ketä et haukkunut oli se viesti mikä komppasi sinua.

        Hyvänen aika, jos vastaajien anti avaukseeni on pelkkää paskahousutäteilyä, niin minulla ei ole mikään velvollisuus vastata heille tai keskustella kunnolla.

        Ja itse asiassa, pysyn asiassa koska kurpparaivostahan heidän reagointinsa todistaa aloituksen pointin.

        " Miksi edes teet aloituksia kun selkeästi haluat niihin vain tietynlaisia kommentteja?"

        Koska oletan että kaikki keskustelijat osaavat hyvät käytöstavat, ja omaavat edes alkeelliset keskustelutaidot.

        Oletko sitä mieltä etten ole vielä tarpeeksi montaa kertaa antanut rökitystä shaming languagesta ja muusta keskustelun tasoa alaspäinvievästä paskahousutäteilystä?

        Sellainen ei ole asiallista keskustelua.

        "Ainoa tässä ketjussa ketä et haukkunut oli se viesti mikä komppasi sinua."

        Jos muut haukkuivat minua tai kurpparaivosivat, niin ongelma on sinun älyssä tai oikeudenmukaisuudessa (tai niiden puutteessa paremminkin) jos tuo oli vakav toteamus.


    • raivoisaa

      Heheheheee... Täällähän oppii uusia somenkielen sanoja.
      Kurpparaivo.
      Voi helevetti, oon tukehtua nauruun! ;D

    • Finnharald

      Myytinen olento tämä raivoava kurppa. Ornitologiselta kannalta katsottuna suoranainen invaasiolajike. Etelästä pohoisnavalle ulottuvalla alueella, muuttokykyinen, kantavaääninen. Alas ammuttava. Mutta suojeltu.

      • Ex------------PUA

        :D Pesii mielellään suomi24.FI:n foorumiympäristössä.

        Yleensä lajit ovat evolvoituneet nuoruuden munahaukoista, degeraation kautta tosin. Tämä myös selittää raivon.


      • Ex------------PUA

        Niin, ja hautoo mielellään munia, vaan ei omia.


    • EräsTulkinta

      Kurpparaivo on kurpan sijaistoiminto sille, että hänen ulkonäkönsä on rapistunut. Kurppa tulkitsee kurpparaivonsa ja ylimielisyytensä älykkyydeksi ja elämänkokemukseksi, jota se todellisuudessa ei tietenkään ole.

      • Ex------------PUA

        Erittäin hyvin määritelty.

        Asiahan on myös tieteellisesti tutkittu, ja on voitu havaita, että oma heikko taso johtaa moiseen käytökseen: http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/rumat-miehet-joutuvat-sijaiskarsijoiksi

        Ikäkriisi ja pakit ytmiltä, ovat hypergamille liikaa. He näkevät ätmissä itsensä, oman tasonsa, joten sille pitää kostaa. Myöhemmin tuo tooki laajenee koskemaan jokaista miestä.


      • kelaavähä
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Erittäin hyvin määritelty.

        Asiahan on myös tieteellisesti tutkittu, ja on voitu havaita, että oma heikko taso johtaa moiseen käytökseen: http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/rumat-miehet-joutuvat-sijaiskarsijoiksi

        Ikäkriisi ja pakit ytmiltä, ovat hypergamille liikaa. He näkevät ätmissä itsensä, oman tasonsa, joten sille pitää kostaa. Myöhemmin tuo tooki laajenee koskemaan jokaista miestä.

        Sä kuvasit just ätmin : "Ikäkriisi ja pakit ytniltä, ovat ätmille liikaa. He näkevät ätnissä itsensä, oman tasonsa, joten sille pitää kostaa. Myöhemmin tuo toki laajenee koskemaan jokaista naista"

        Usein ei näe omaa käytöstään vaan syyttää siitä kaikkia muita. Esim. sä haukut palstalla muita jotka on eri mieltä etkä soisi kenenkään kuitenkaan sua haukkuvan. jos joku antaa sulle samalla mitalla se ei oo ok vaan se on shaming language tai kurpparaivo. Vain sä saat uhata muita jne.

        Oletko narsisti, autisti, asperger tai joku vastaava?


      • Random3
        kelaavähä kirjoitti:

        Sä kuvasit just ätmin : "Ikäkriisi ja pakit ytniltä, ovat ätmille liikaa. He näkevät ätnissä itsensä, oman tasonsa, joten sille pitää kostaa. Myöhemmin tuo toki laajenee koskemaan jokaista naista"

        Usein ei näe omaa käytöstään vaan syyttää siitä kaikkia muita. Esim. sä haukut palstalla muita jotka on eri mieltä etkä soisi kenenkään kuitenkaan sua haukkuvan. jos joku antaa sulle samalla mitalla se ei oo ok vaan se on shaming language tai kurpparaivo. Vain sä saat uhata muita jne.

        Oletko narsisti, autisti, asperger tai joku vastaava?

        Se kuvasi tuossa itsensä osuvasti tuossa mitä kirjoitit.

        Kaverilla on selkeästi joku autismin muoto ja samalla grandiooseja kuvitelmia itsestään ja kyvyistään, eikä kykene itse tajuamaan putkinäköisyyttään.


      • LegendaTosiaan
        Random3 kirjoitti:

        Se kuvasi tuossa itsensä osuvasti tuossa mitä kirjoitit.

        Kaverilla on selkeästi joku autismin muoto ja samalla grandiooseja kuvitelmia itsestään ja kyvyistään, eikä kykene itse tajuamaan putkinäköisyyttään.

        Mutta ei hyvällä tavalla.
        Eikä itse sitä edes ymmärrä.


      • Ex------------PUA
        kelaavähä kirjoitti:

        Sä kuvasit just ätmin : "Ikäkriisi ja pakit ytniltä, ovat ätmille liikaa. He näkevät ätnissä itsensä, oman tasonsa, joten sille pitää kostaa. Myöhemmin tuo toki laajenee koskemaan jokaista naista"

        Usein ei näe omaa käytöstään vaan syyttää siitä kaikkia muita. Esim. sä haukut palstalla muita jotka on eri mieltä etkä soisi kenenkään kuitenkaan sua haukkuvan. jos joku antaa sulle samalla mitalla se ei oo ok vaan se on shaming language tai kurpparaivo. Vain sä saat uhata muita jne.

        Oletko narsisti, autisti, asperger tai joku vastaava?

        "itte oot"-defenssi. Tai oikeastaan tässä tapauksessa sen variaatio: "no mut miehetkin".

        Älä osoittele sormella muita kun kyse on sinusta ja kaltaisistasi.


      • Ex------------PUA
        Random3 kirjoitti:

        Se kuvasi tuossa itsensä osuvasti tuossa mitä kirjoitit.

        Kaverilla on selkeästi joku autismin muoto ja samalla grandiooseja kuvitelmia itsestään ja kyvyistään, eikä kykene itse tajuamaan putkinäköisyyttään.

        Osu ja uppos! :D

        Saatiinhan me se "itte oot"-defenssikin käytettyä!


      • SäännötTeemuilulle

      • kjhhj
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Saatiinhan me se "itte oot"-defenssikin käytettyä!

        Meepä nasse johkin autistien omalle palstalle sekoilemaan, hus hus.


      • ammattiauttajaa1
        Ex------------PUA kirjoitti:

        "itte oot"-defenssi. Tai oikeastaan tässä tapauksessa sen variaatio: "no mut miehetkin".

        Älä osoittele sormella muita kun kyse on sinusta ja kaltaisistasi.

        Niin saman voisi sanoa sinullekin. jos tasoisesti lyhyt pullero joka pikku hiljaa kaljuuntuu ja ikä lähenee neljää kymppiä ei sinulle ja kaltaisillesi kelpaa niin olkaa ilman sitten. Ihan oikeasti.

        Palstaotannan mukaan atmit ovat niitä nirsoimpia ja huonokäytöksisimpiä.


    • oletkosokeavaiprovo

      Ihan oikeasti, sinä olet ainoa joka raivoaa palstalla ja hyökkäilee toisten kirjoittelijoiden kirjoituksia vastaan. En ole havainnut kurpparaivoa palstalla, pelkästään expuaraivoa.

    • setämiesraivoexpua

      Olet palstan alatyylisin kirjoittaja joka haukkuu kaikki ne kirjoittelijat jotka eivät jaa mielipidettäsi. Sullakin alkaa olemaan jo ikää, älä projisoi tuskaasi omanikäisiin tai vanhempiin naisiin. Anna heidän olla rauhassa.

    • enkertakaikkiaanymmärrä

      Miksi aloitat joka päivä uuden vanhempien naisten haukkumisketjun? Mitä saat tästä käytöksestä?
      Mitä se sinulta on pois että vanhemmillakin naisilla on miesystäviä/rakkautta/seksiä jos et heitä itse kuitenkaan halua?

      • Ex------------PUA

        Palstan häiriköiden arvostelu on täysin hyväksyttyä, ja jopa suotavaa.

        Nehän tässä kurpparaivoavat ja riitaa haastavat. Esim. heti hyökkäys tapahtui nuorempaa ja kauniimpaa naista vastaan, kun tämä tuli palstalle.


      • ykspluskasi

        Et vastannut kysymyksiin kattavasti, miksi vaadit muilta kattavaa vastausta kysymyksiisi?
        Olet aiemmin tuominnut samankaltaisen vastaamisen mitä nyt itse teit. Et pysynyt aiheessa vaan annoit argumentiksi "kun naisetkin niin tekee" vaikka naiset eivät saisi vastauksissaan käyttää esimerkkeinä ja oikeutuksinaan mitä miehet tkevät/tekivät/kirjoittivat.
        Annoit esimerkiksi myös vanhan ketjun ja siinä tapahtuneet kommentit vaikka erimieltä kanssasi oleva kirjoittaja ei saisi mielestäsi missään nimessä niin toimia.
        Missä logiikkasi?

        Setämiesraivoat koska kurpparaivo? Mutta sinua vastaan ei saisi puolustautua koska "itte oot" "shaming language" "passiivisaggressiivis" "hymiöjamitälie"

        Kerro nyt miksi sinua ei saisi arvostella häirikkökäytöksesi ja alatyylisten kirjoitustesi perusteella jos muita saa? Miksi vain sinä asetat palstalle normit, joit amyös itse saat muunnella ja rikkoa mielesi mukaan?

        Sinua ja kirjoituksiasi on vaikea ottaa vakavasti näiden asioiden valossa.


    • Suttunnistetaanjo

      Osaatko tehdä aloituksen, joka ei ole samanlaista tyyliltään kuin kaikki aiemmat?
      Onko käväissyt mielessä että tapasi ilmaista, saattaakin olla vallan vääränlaista?
      Näytä äidillesi yksi kirjoituksesi, ilman että kerrot tehneesi sen. Hän kyllä kertoo aidon mielipiteensä. Silloin kannattaa kuunnella tarkkaan.
      Uskallatko?

    • TeemuKaljuLyhyt

      Uskomaton kiihko päällä taas.
      Taasko on voitettu ja päihitetty, taisteltu verissä päin sotisovassa ja miekka tanassa. Jo kymmenen vuoden ajan vaihtuvilla nimimerkeillä. Minäkin olen elänyt oikeasti elämää tässä välissä. Ihan oikeasti rakastunut, rakastellut ja elänyt..ei tartte kirjoitella kuinka panin teinilikkoja tai muuta hullua. Ei sua kukaan usko, varmaan toki ite uskot juttus ja seksiseikkailus vaikkei niitä koskaan tapahtuisikaan. Surullista jäbä ihan oikeesti. Säkin oot kohta nelkyt.

      Toki palstaa saa seurata kymmenien vuosien ajan, kunhan ei asu täällä taistelemassa.

      • SäännötTeemuilulle

      • kfldsöf

    • PikkuLikka

      Diagnoosi: Kupparaivo ei ole myytti, vaan tosiasia. Joitakin palstalaisia vaivaa ikävä kyllä pitkälle edennyt kupparaivo. Prostituoidulta hankittu syfilis on hoitamattomana edennyt neurosyfilikseksi.. Oireina mm. ärtyisyys, mielialan vaihtelut, heikko kielellinen suoriutuminen, konfabulaatio ja psykoosi.

      • Katoppas

        Kirjoittele vaan omalla nikilläsi Ex---Pua - vaikkakin mieluummin jonnekin vajakkien kaskustelupalstalle, missä autistinen ranttaamisesi on enemmän kotonaan.


      • Ex----------PUA
        Katoppas kirjoitti:

        Kirjoittele vaan omalla nikilläsi Ex---Pua - vaikkakin mieluummin jonnekin vajakkien kaskustelupalstalle, missä autistinen ranttaamisesi on enemmän kotonaan.

        Onko tuo sinun nimimerkkisi?


      • PikkuLikka
        Katoppas kirjoitti:

        Kirjoittele vaan omalla nikilläsi Ex---Pua - vaikkakin mieluummin jonnekin vajakkien kaskustelupalstalle, missä autistinen ranttaamisesi on enemmän kotonaan.

        Oletpas sinäkin väsyttävän vainoharhainen ja tyhmä. En ole Ex ---pua, vaan ihan oma itseni, eikä minulla ole hänen kanssaan mitään tekemistä. Pitänee varmaan istua kopiokoneen päälle ja laittaa kuva palstalle, niin loppuu tämä typerä spekulointi.


      • expulla

        no ei siihen kopiokonetta tarvitse, copypastettavaa tavaraa on jo netti päällä


    • Kerran tapasin ihan oikean kurpan. Vihasi minua ennen kuin kerkesin suutani avata.

    • Ex------------PUA

      Voittokerroin on verrattaen suuri, kun:
      Tee avaus kurpparaivosta.
      Saa ketju täyteen kurpparaivoa.

      :D

      • SäännötTeemuilulle

      • Setämiesraivoa

        "Saa ketju täyteen kurpparaivoa."

        Näytä missä tässä ketjussa on kurpparaivoa.


      • Ex------------PUA
        Setämiesraivoa kirjoitti:

        "Saa ketju täyteen kurpparaivoa."

        Näytä missä tässä ketjussa on kurpparaivoa.

        "itteoot!!"-defenssi.

        Ja jälleen uusi elävä esimerkki!


      • Setämiesraivoa
        Ex------------PUA kirjoitti:

        "itteoot!!"-defenssi.

        Ja jälleen uusi elävä esimerkki!

        Näytä missä tässä ketjussa on kurpparaivoa.


      • SäännötTeemuilulle

    • kurpparaivohälytys

      Onko tilanne edennyt kurpparaivon suhteen jo niin pahaksi, että edes poikkeustilan julistaminen ei enää auta? Kolmas maailmansota on väistämätön?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe