Olen tuossa keskustellut kaverien kanssa jotka ovat päässeet avoliiton auvoiseen satamaan. Useimmat kertovat että seksielämä on hyytynyt pahemman kerran kun avioon on päästy ja sitten kun on jälkikasvukin saatu tehtyä niin vaimon seksihalut ovat lopahtaneet totaalisesti. Olen itse omassa avoliitossa törmännyt samaan, toki vielä joskus peitto heiluu muutta liian harvoin joten muutakin kuin avopuolison tarjoamaa helpotusta tarvitaan.
Huonoa tuuriako
5
55
Vastaukset
- Lyckyme
Nimenomaan, huonoa tuuria tai sitten puutteelliset taidot
- 543566
Normaalia. Mutta ihmeellistä juoruamista yksityisasioista kavereiden kesken. Pahempaa kuin pettäminen, sanoisin.
- luomunamunaa
pillerit pois, niin halut palaa. jos ei siis kohtele vaimoaan idioottimaisesti tai tylysti, silloin vaimo ei taatusti halua.
- MoninaisuusKun
En tiedä muista mutta kyllä meillä ainakin on seksiä edelleen varsin usein vaikka ollaan yhdessä olleet jo 20 vuotta ja pari lasta on tullut tehtyä. En ole huomannut mitään yhteyttä vaimon halujen ja avioliiton tai lasten saamisen kanssa. Erot aktiivisuudessa ovat tulleet vain väsymyksestä ja kiireestä joka joskus lapsiperheitä vaivaa. Kun aikaa ja rauhaa on löytynyt niin haluja on myös aina ollut.
- 7167
Tuskin huonoa tuuria vaan lyhyen tähtäyksen valitaperusteet elinkumppaniksi.
Jos henkinen yhteys toimii ja kestää niin silloin toimii kaikki muukin.
En usko, että olemme millään tapaa poikkeuksia 46:n aviovuoden jälkeenkään.
Tietenkin näin ikärinä edellytyksenä on kohtuullinen terveys.
Vaihtelua on aikanaan ollut mutta ei varsinaista, lyhyttäkään lamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751137Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771124Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898