En haluaisi pettyä........

Solmussaa

Nyt on hyvät neuvot enemmän kuin tarpeen... Olen paneskellut kohta kolme vuotta ihanan miehen kanssa ja välillämme on uskomaton fyysinen vetovoima. Ja tosiaan vaikean eroni jälkeen ajattelin, ettei kevyessä seksisuhteessa ole mitään väärää, mutta kuinkas ollakaan menin ja ihastuin tähän seksikamuuni.... Siinä meni aika kauan ennen kuin tunteet tulivat mukaan kuvioihin ja nyt en ole saanut kerrottua miehelle totuutta.... Olen ihan solmussa tämän tilanteen kanssa, toisaalta en haluaisi menettää ihanaa seksiä, mutta toisinaan tuntuu pahalta, kun haluaisin mieheltä niin paljon enemmän....

Tunnen itseni ihan saamattomaksi urpoksi tällä hetkellä, mies on juro ja vetäytyvää sorttia voi olla jopa estynyt persoonallisuus mistä joku täällä aiemminkin kirjoitti. Itse olen ihmisenä puhelias ja reipas, mutta tämän miehen seurassa vetäydyn ja jännitän itsekin tai en ainakaan saa suutani auki mistään tärkeästä.... Pelkään, että karkotan miehen, jos alan puhumaan syvempiä...

Mutta itse asiaan, tämä on vähän monimutkainen tarina, mutta yritän kertoa eli mies puhui n. vuosi sitten useaan otteeseen ulkomaanmatkasta ja juteltiin mitä olisi kiva tehdä kohteessa jne. No, asia unohtui pitkäksi aikaa, kun itse silloin totesin, ettei ole rahaa jne. No, nyt mies taas puhui ulkomaanmatkoista ja äkkilähdöistä ja kaiken lisäksi selvisi, kun kysyin, ettei mies ole ollut viimeksikään matkalla kun niistä puhui eli ilmeisesti olisi ollut silloin jo matkakumppania vailla.... No, nyt kun mies niistä puhui, niin yritin kautta rantain sanoa, että itsellänikin on matkakuume, ei vaan ole ketään kuka lähtisi kanssani ja kysyin jopa häneltä, että onko hän lähdössä yksin vai kenen kanssa?? Tähän mies vastasi, että on toki hankalaa, kun pitäisi päästä heti lähtemään, että loma-aikana onnistuu parhaiten... Eli ilmeisesti hän ei ollenkaan ymmärtänyt mitä ajan takaa.... Eli tuon suorempaa en kehdannut asiasta kysyä vaikka olisin toki voinut sanoa, että mites kun molemmilla on matkasuunnitelmia niin mentäisiinkö yhdessä.... Eli nyt tunnen itseni ihan uunoksi, kun en saanut suutani auki......

Niin ja aina alussa kun nähdään, niin voisin kuvitella, että mies on minusta tosi kiinnostunut, mutta sitten hän kuitenkin seksin jälkeen häipyy kotiinsa.... Eli tämä on se suurin syy miksi luulen, että hän haluaa vaan seksiä........ Suhteen alussa hän nukkui pari yötä kanssani, mutta kaksi ujoa ihmistä vierekkäin oli aika hankalaa nukkua.....

Mitä ihmettä teen......???

38

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Seuraavan kerran ilmoita hinta euroissa paljonko haluat hänen maksavan yhdestä yöstä kanssasi. Niin ammattisiskosikin tekevät.

      Sinähän et ole miehelle mitään muuta kuin ilmainen h....
      Mies on harvasanaisuudessaan ja ujoudessaan ilmaissut sen jo satoja kertoja. Miten maailmassa sinä olet onnistunut peittämään silmäsi ja korvasi tuolta?
      Menee yli ymmärryksen!

    • anilian1

      Jätä se mies. Olen tosissani.

      Erosin juuri sellaisesta liitosta, jossa oli kuvaamasi mukainen mies. Suhde kesti 15 v. Kesti siksi että itse reippaana ja puheliaana yritin etsiä itsestäni vikoja yms. Kun olet puhelias ja reipas, ennen pitkää mies rikkoo sinut omalla estyneosyydellä. Tosiasiassa tälläisissä ihmisillä ei liiku mielessään oikeastaan mikä. Siksi hän tajunnut mitä tarkoitit kun kysyit kenen kanssa matkoihin on lähdössä.

      Voimia ja lähe karkuun, ettet polta sormia toista kertaa.

      • Solmussaa

        Tämä anilian1 viesti sai minut ihan tosissani ajattelemaan.... Ensimmäinen kerta, kun saan jotain tolkkua tähän kuvioon ja ajatuksiini... Ei nuo muut mollaavat ja tyhmäksi- haukkuvat viestit auta yhtään mitään...

        Eli juurikin näin, etsin itsestäni jatkuvasti vikoja ja olen epävarma tämän miehen seurassa vaikka seksi nyt ihanaa onkin.... Ja tosiaan miehen olisi pitänyt ymmärtää tarttua minun kysymykseeni, onko hän yksin matkalle lähdössä, eikä niin päin, että mies odottaa minun pelastavan tilanteen.... Ja kyllä hän oli tympääntynyt pois lähtiessään, mutta niin olin minäkin tai ainakin minun olisi kuulunut olla yhtä paljon kuin hänenkin....

        Siis oikeasti, millanen mies ei saa kysyttyä suoraan, että haluaa matkalle ja matkaseura puuttuu, voitaisiinko mennä yhdessä??? Ei varmaan ole kovin vaikeaa.... Toki mies on estynyt ja hänellä ei ole ollut koskaan pitkää suhdetta, enkä kyllä enää yhtään ihmettele miksei ole....

        Toki voisin mennä miestä vastaan ja auttaa, mutta tosiaan saattaisi se yhteiselo olla aika hajottavaa, jos toinen vaan murahtelee eikä häneen saa kunnolla kontaktia...

        Kiitos parhaasta neuvosta aikoihin, joka auttoi minua näkemään asian ja miehen uudessa valossa.....


      • rohvessori

        "Siis oikeasti, millanen mies ei saa kysyttyä suoraan, että haluaa matkalle ja matkaseura puuttuu, voitaisiinko mennä yhdessä??? Ei varmaan ole kovin vaikeaa...."

        Ottamatta muuten kantaa koko asiaan, osaat varmaan tuohon vastata itsekin? Vai pitäisikö kysyä, että "millainen NAINEN ei saa kysyttyä suoraan, että haluaa matkalle ja matkaseura puuttuu?"... Ei varmaan ole kovin vaikeaa? Odotat mieheltä, jotain johon et edes itse pystynyt. Minusta aika erikoista.


      • nainen25v
        Solmussaa kirjoitti:

        Tämä anilian1 viesti sai minut ihan tosissani ajattelemaan.... Ensimmäinen kerta, kun saan jotain tolkkua tähän kuvioon ja ajatuksiini... Ei nuo muut mollaavat ja tyhmäksi- haukkuvat viestit auta yhtään mitään...

        Eli juurikin näin, etsin itsestäni jatkuvasti vikoja ja olen epävarma tämän miehen seurassa vaikka seksi nyt ihanaa onkin.... Ja tosiaan miehen olisi pitänyt ymmärtää tarttua minun kysymykseeni, onko hän yksin matkalle lähdössä, eikä niin päin, että mies odottaa minun pelastavan tilanteen.... Ja kyllä hän oli tympääntynyt pois lähtiessään, mutta niin olin minäkin tai ainakin minun olisi kuulunut olla yhtä paljon kuin hänenkin....

        Siis oikeasti, millanen mies ei saa kysyttyä suoraan, että haluaa matkalle ja matkaseura puuttuu, voitaisiinko mennä yhdessä??? Ei varmaan ole kovin vaikeaa.... Toki mies on estynyt ja hänellä ei ole ollut koskaan pitkää suhdetta, enkä kyllä enää yhtään ihmettele miksei ole....

        Toki voisin mennä miestä vastaan ja auttaa, mutta tosiaan saattaisi se yhteiselo olla aika hajottavaa, jos toinen vaan murahtelee eikä häneen saa kunnolla kontaktia...

        Kiitos parhaasta neuvosta aikoihin, joka auttoi minua näkemään asian ja miehen uudessa valossa.....

        Vastasit itsekin kysymykseesi. Seksi on ihanaa, muu ei. Miehella on ollut jo 3 vuotta aikaa pyytaa sinua matkalle, treffeille, puhua tunteista (jos niita on) ja jos on tunteita, vannon ettei kukaan 3 vuotta voi olla hiljaa. Kaikella rakkaudella, ota asia puheeksi ja jos tulos ei ole toivotunlainen, liiku elamassa eteenpain. Ansaitset ja saat paljon parempaakin. Taman ei ole tarkoitus olla ilkea kommentti, enemman heratteleva. Olin nuorempana samanlainen etta roikuin miehissa jotka eivat tyydyttaneet emotionaalisia tarpeitani ja kohdelleet oikein. Kasvoin aikuisemmaks, sain munaa ja hankin itsearvostuksen ja nykyaan asiat ovat toisin. Tsemppia!


    • itkenoikeesti

      Niin ja aina alussa kun nähdään, niin voisin kuvitella, että mies on minusta tosi kiinnostunut, mutta sitten hän kuitenkin seksin jälkeen häipyy kotiinsa.... voi helvetti ap. nauraako pitäisi... oikeesti .... et ole mitään tuollaisen ihmisen ajatuksissa.
      Joko kumpikin on tyhmiä tai toinen esittää sitä suorastaan näyttelijän lahjoin.
      Jos mies ei ole sun kanssa päivällä

    • voijessussentäänsua

      Mies lähtee seksin jälkeen kotiinsa, ei edes ole yötä sun luona kun olette niin ujoja molemmat nukkumaan samassa sängyssä. Voi jestas! Mies tyydyttää suhun seksuaaliset tarpeensa, ei muuta. Sä olet aina käytettävissä, miehen ei tarvitse hukata aikaansa seksiseuran saamiseen.
      Tuosta ei tule oikeaa suhdetta koskaan. Et ikinä pääse miehen kanssa matkalle yms. Heräähän nyt ja vaihda mieheen, joka haluaa oikean parisuhteen. Tuo mies ei sitä halua. Jöröys ja ujous on ehkä häneltä tietoista toimintaa ettet vaan alkaisi kuvitella teidän seksisuhteesta mitään muuta. Oletko ajatellut sellaista vaihtoehtoa?

    • Eril

      Kuinka vanha olet? Vain nuori ja naivi ihminen käyttäytyy noin. Taidat muutenkin etsiä parisuhdetta täysin väärän ihmisen luota. Opitpahan kantapään kautta.

    • Mimmimimmi

      Ihan kuin olisin lukenut omaa tarinaani!!Kun luin tuota alkuperäistä viestiä, niin uskomattomalta kuin se tuntuukin!
      Asiat kun eivät ole niin mustavalkoisia . Uskokaas se arvon lukijat!Useat jotka ovat tähän kommentoineet, eivät todellakaan ole ajatelleet sitä "kliseetä" pidemmälle. Aina ei tarvi olla pahis heti suoralta kädeltä. Pikkuisen voisi polvista notkistaa ja asettua toisen asemaan.. Eikä tuon ap:n miehen ( tai minunkaan ) tarvitse olla se hyväksi käyttävä paska, vaan hän voi olla vain ihan ihminen omine vikoineen..
      Olen elänyt 1,5 vuotta tismalleen samanlaisessa suhteessa ja se on sopinut vaikean eroni jälkeen minulle todella hyvin! En ole muuta kaivannutkaan.
      Paitsi viime päivinä..
      Minulle on myös käynyt tismalleen samalla tavalla! Olen mennyt ihastumaan tähän mieheen.Jopa rakastumaankin! Enkä saa suutani tunteistani auki.. tyhmää, lapsellista jne jne..Mutta tiedän tismalleen mitä tarkoitat.
      Väitän myös , että kyseessä ei ole mikään ilmaisen maksullisen h....an hyväksikäyttö.
      Olen miettinyt asiaa paljon ja tullut siihen tulokseen, että kaikki ihmiset eivät yksinkertaisesti osaa olla parisuhteessa. Että tällainen yhdessä olo muoto on ainoa mihinkä tämän tyyppinen ihminen osaa " sitoututua". Ainakin alkuun..
      Tässäkin tapauksessa nämä molemmat miehet taitavat olla juuri sellaisia. Minusta enemmänkin tuntuu, että olemme saaneet arvokkaan lahjan tässä suhteessa.:Voi mennä ja tulla , eikä ole niskaan huohottamassa mustasukkaista puolisoa. Ei ole riitoja siitä missä toinen on ollut. Ei tarvitse selitellä minne on menossa .Saa taivaallista seksiä ( huom ! tällaisessa suhteessa sitä just saa), sekä kainaloa ja läheisyyttä. Molemmat!! Ei siis vain se " pahis mies"..Saa kermat kakusta. Ei ole sitä puuduttavaa arkea..
      Omassa suhteessani olen huomannut, että pikkuhiljaa olemme kyllä päässeet lähemmäksi toisiamme.Mutta arvostan myös hänen tarvettaan saada " omaa tilaa", kuten minäkin sitä tarvitsen.. Olemme toki viettäneet yhdessä öitä ja olemme olleet yhdessä myös " ihmisten ilmoilla". Mutta siinä klassisessa mielessä ei tätä voi seurusteluksi sanoa..
      Joten sinulle ap : Ihanaa lukea , että meitä on muitakin.. ja lisäisin vielä . Moni ei sellaisia tunteita löydä ollenkaan , joten: Nauti kyydistä!

    • Solmussaaa

      Ihana rento kommentti vaihteeksi... Ja tosiaan olisi tosi kiva kuulla millaista täällä suhdettani mollanneiden ja arvostelijoiden oma rakkaus elämä on?? Jos on niin kovin ruusuista ja puhtoista, niin sitten voi toki omaa ratkaisuani arvostellakin....

      Juuri noin eli itsellenikin tämä ihana hauskanpitokaveri oli juuri paikallaan vaikean suhteen ja eron jälkeen... Meni tosi pitkään, melkein pari vuotta, etten edes halunnut mitään muuta ja olin jopa helpottunut, kun mies lähti aina hommien jälkeen kotiinsa.... Ihana oma rauha oli sitten taas... Ja tosiaan tämä omakin kaverini on juuri sen sorttinen, että tarvitsee omaa tilaa ja hänellä on ihan varmasti oikeasti ollut tukala nukkua ujona ihmisenä vieressäni... Miksi ihmeessä feikkaisi mitään muuta, kun itsellenikin oli todella vaikeaa yhdessä nukkuminen, kun ei olla kuitenkaan puhuttu ja sovittu asioista....

      Tosiaan tämä homma on mennyt hankalaksi vasta viimeisen vuoden aikana, kun tunteet tulivat mukaan. Ja hankalaksi asian myös tekee se, ettei miehellä ole pitkistä suhteista kokemusta... En myöskään koe, että mies olisi mikään hyväksikäyttäjä vaan aito ihminen, jolla myös on tarvetta läheisyyteen ja kontaktiin vaikka muuten onkin estynyt... Ei kukaan pysty tuollaista luonnetyyppiä feikkaamaan ja entäs sitten jos feikkaa, ei se minulta ole pois....

      Tosiaan olen myös tullut siihen tulokseen, että antaa homman edetä omalla painollaan, jos on edetäkseen... Ja voisinhan sitä matkaa ehdottaa aluksi ihan kevyesti, hauskanpitofiiliksellä, ettei homma mene turhan vakavaksi.... Joka tapauksessa en ole tällaista kokenut milloinkaan elämässäni, en ole ikinä saanut näin ihanaa seksiä, enkä kokenut näin intohimoisia tunteita... Niin ehkä tämä on niin once in a life time- kokemuksia..... Niin ja tämä ei tosiaankaan ole mitään teinisäätämistä vaan kahden lähes nelikymppisen aikuisen syvää ja intohimoista lemmenleikkiä.....

      • Mimmimimmi2

        Solmussaaa.. Olen kanssasi tismalleen samaa mieltä! Sanasta sanaan mitä kirjoitit, olen tismalleen samaa mieltä.
        Minun mielestäni tämä on yksi rehellisimmistä suhteista missä olen ikinään ollut. Ei mitään paskanjauhantaa. Ei turhia lupauksia.Ei pilvilinnahattaroita.Ei tarvitse feikata- mitään. Rehellistä pelkistetyssä muodossaan. Eikä ole mitään kolmansia osapuolia. Ei ykkösiä eikä kakkosia. Vain kaksi aikuista toisistaan pitävää ihmistä.

        Juurikin noin! Kysyt matka-asiaa ihan kevyesti, hauskanpitofiiliksellä. Mun mielestäni juuri se, että ei luo paineita toisen niskaan vie hommaa eteenpäin. Ainakin tässä minun tapauksessani on näin käynyt:)
        .. Niin eikä täälläkään mitään teinarimeininkiä ole, vaan kahden viisikymppisen (!) aikuisen syvää, hyvää ja intohimoista lemmenleikkiä...:)


    • Solmussaa

      Niin ja olisi tosiaan kiva kuulla täällä palstalla aiemmin kommentoineiden kertomuksia omista suhteistaan vai mahtaako heillä olla edes mitään elämää kun noin on nutturat kireellä..... = D Mutta tosiaan, uskon kans, että tälle miehelle ei kannata ihan kauhean vakavaan ja surkeaan sävyyn alkaa vuodattaa koko tarinaa vaan kokeilla ihan leikkisästi tuota matkahommaa, siinä ei sitten tule niin pahasti siipeenkään, kun esittää vaan viattomasti etsivänsä mukavaa matkaseuraa... : )

      • juurinoin

        Unelmasuhde että molemmilla omat tupa ja oma lupa tulla ja mennä niinkuin haluaa. Mutta oikeesti sun aloitus antoi vaikutelman, että olet parisuhdeasioissa ihan untuvikko, hyvin nuori ja kokematon.
        Keski-ikäinen ihminen kyllä uskaltaa edes kysyä mikä on homman nimi. Mitä ujostelemista siinä on? Kysyt äijältä, missä mennään ja mennäänkö yhdessä matkalle.


      • rohvessori

        Itselläni on ollut elämäni aikana kolme pidempää parisuhdetta. Tällä hetkellä sinkkuna jälleen valitettavasti.

        Palstalla olevien törkeyksistä ei kannata välittää. Ymmärrän, että varmasti haet täältä tukea ja kenties rohkeutta tehdä jokin päätös asian suhteen.

        Hyvä ohje, jonka itse sain joskus aikoinaan on, että nosta kissa pöydälle. Jos takkiin tulee niin kerran se kirpaisee, mutta voi mennä eteenpäin. Ei tartte jäädä pitkäksi aikaa murehtimaan ja kenties menettää monta muuta mahdollisuutta.

        Suhdeasioissa kannattaa muistaa, että miehetkin haluaa kokea olevansa haluttuja ja kaivattuja. Jos mies on estynyt niin koita edes sinä tehdä joku aloite asiassa. Tiedä vaikka mies miettisi täsmälleen samanlaisia asioita kuin sinäkin. Jos taas tällainen varautuneempi tai "saamaton" mies ei kiinnosta niin etsi joku toinen.


    • meevaan

      exät on kyllä oikeita lusmuja kunhan vaan löytyy joku etelän pillu ei nähdä mitään tungetaan miehen asuntoon noin vaan pilaten monen joulun ja jää vielä moneksi kk käyttämään etuja kuinkahan asumistuen käy kannattaa varmaan ilmiaNTAA KELALLE

    • xvsfggfg

      samoilla lijoilla, itsellä pari kolme naista tässä vakio ajossa ja yksi puhuu ulkomaan matkoista minulle riittää että kierrän viikon niiden luona ja esitän yksiavioista, ette usko miten vaikeaa on muistaa kenen kanssa pitää laittaa kortonki ja kehen saa laskea mällin persreikään, joskus pitää ihan pinnistää muistia

    • ymmärrystoivomustosiasia

      Alkutilanne minua ainakin hämmensi siis haluat aloittaa suhteen. Siksi tälle palstalle aloitus.. mutta mutta.. jos ei kykene edes parituntisen session aikana yöaikaan ilmaisemaan itseään toiselle eikä toinenkaan niin aika surkeaksi se teidän yhteinen elo siellä lomalla tulee olemaan.
      Järki syistä panosuhde on panosuhde. Ei muuta. JOS toivot jotain muuta kerro kysele toiselta mutt älä sen takia lähde lomalle josta voi tulla aika itkunsekainen jos huomaatkin että äijää ei kiinnosta sun olos lomalla pätkääkään. MIES todennäköisesti lentää iltapuuhiinsa muihin huoneisiin jos näkee siihen mahdollisuuden on sitten lomalla tai vain täällä kotimaassa.
      Kantsii lopettaa panosuhde ja miettiä parin kk jälkeen jos toinen kiinnostuis muutenkin. Yleensä siinä vaiheessa miehellekin on selvinnyt oliko niitä tunteita vai ei. Tämä koe kierros ainakin on itselle selvittänyt homman laadun. Toinen johti suhteeseen ja toinen hiipui pois omasta mielestäkin lakon aikana.

      • Solmussaa

        Niin joku muukin mulle kommentoi, ettei kannata seksiorjaksi miehen mukaan lähteä ennen kuin muuten tietää missä mennään... Ite olen kans miettinyt, että Pystyisitkö mies luopumaan minusta, jos kertoisin tilanteeni ja lopettaisi suhteen... Eli onko sinun kohdallasi käynyt niin, että panosuhde muuttui kunnon suhteeksi tauon jälkeen??


    • Puhuminenkannattaa

      En ole kommentoinut sinulle aikaisemmin enkä halua olla ilkeä, mutta ihmettelen kyllä kovasti, että noinkin ujot ihmiset uskaltavat harrastaa seksiä, mutta eivät uskalla ottaa tunteita puheeksi. Jos tavataan kohtuullisen usein ja vietetään aikaa yhdessä muutenkin kuin seksin merkeissä niin pakostakin siinä tulee molemmille tunteita. Ellei tähän mennessä ole tullut tunteita niin niitä ei ole tulossakaan. Jos ei kumpikaan uskalla puhua niin saatat menettää hyvän miehen tai mies hyvän naisen. Ole rohkea ja kerro, että sinulla on tunteita ja haluat jatkaa niin, että olette seurustelusuhteessa tai mitä sitten haluatkin... Ellei mies tunne samoin niin teidän on parempi erota, turha roikkua suhteessa jos siitä ei tule mitään. Eron jälkeen pääset vapaasti etsimään miestä, joka arvostaa sinua muutenkin kuin seksin ansiosta. Onnea

    • Solmussaaa

      Kiitos puhuminen kannattaa erittäin hyvästä vastauksesta.. Mies kävi taas muutama viikko sitten, nyt ei kumpikaan puhunut sanallakaan matkoista... Olin aikeissa puhua, mutta odotan tilannetta, että itselläni on hyvä ja varma fiilis puhua, viimeksi ei tuntunut siltä.... Ja jotenkin yritin katsoa tilannetta uudeltakin kantilta eli mikä mua oikeasti estää puhumasta ja mikä miestä.... Ehkä meitä ei vaan ole tarkoitettu toisillemme, kun asiasta on tullut näin vaikea... Kumpikin on ihan jäykkänä ja mykkänä toisen seurassa vaikka toki siis jutellaan ja meillä on hyvä yhteisymmärrys.... Mutta tosiaan kaikille muille miehille treffikamuille tai yhden illan jutuille olen pystynyt edes jotenkin puhumaan ja olen aina saanut muiden kanssa selvitettyä missä mennään, eikä niitä tilanteita ole tarvinnut jäädä pitkäksi aikaa märehtimään ja ihan hyvällä mielellä on voinut olla.... Mutta tämän miehen kanssa on kyllä tosi outo tämä kuvio, tiedän sen itsekin.... Ja olisihan se ihan reilua molemmin puolin selvittää, jos homma on vaan panemista, niin pysykööt sitten sellaisena, mutta asiaa ei tarvi enää vatkata sen kummemmin....

      Ja viimeksi mietin ekan kerran pitkästä aikaa, että menihän minulla aluksikin tosi kauan ennen kuin ihastuin mieheen, koska mielestäni olimme sen verran erinlaisia... Ja nyt viimeksi kun mies oli luonani, niin ajattelin, että ehkä johtuukin meidän erilaisuudesta ettei asiat etene mihinkään suuntaan.... Ajattelin jopa, että olisikohan se mahdollinen yhdessäolo sitten jatkuvaa ristiriitaa ja yhteentörmäystä, itkua ja hammasten kiristystä... Kun olen ajatellut, että tarvitsen puheliaan ja rempseän ja ennen kaikkea avoimen miehen... Eli ehkä homma toimii tällaisenaan silloin tällöin sängyn lämmittämisenä puolin ja toisin....

      Ja kyllähän se kertoo miehestäkin aika paljon, jos hänkään ei saa suutaan auki mistään, voisihan hän edes vihjata jotenkin, ettei hän halua mitään muuta.... Fiksu mies toisi myös sen asian selville ihan itse ilman kyselemisiä; sanoisi vaikka, että katsele ihmeessä muitakin.... Olen tavannut miehiä, jotka ovat ihan suoraan vihjanneet, että oli ihan kivaa, mutta that´s it.... Toisaalta tuntuu jopa hyvältä, että ehkä tunteeni miestä kohtaan alkavat vähän laimeta, niin ehkä sitten tuo kynnys puhumiseenkin voisi madaltua.... Ja vaikka tuo seksi tämän miehen kanssa onkin todella ihanaa, niin uskon, että siitä jää kummaltakin vielä yksi vaihe kokematta, kun ainakin itse kaipaan vielä syvempää yhteyttä tähän mieheen.... Mutta ehkä minun on pakko alkaa jäädyttää tunteitani tähän mieheen, jos aion joskus saada suuni auki.... Ja toisaalta itsetuntoni on alkanut nousta ja osaan jopa ajatella, että on maailmassa muitakin miehiä ehkä jopa joku sellainen joka haluaa minut ihan kokonaan: sieluni, ihoni, tunteeni ja ajatukseni.... Ainoa seikka joka antaa miehelle mahdollisuuksia on se, ettei hänellä ole tosiaan ollut pitkiä suhteita ehkä hänet voisi saada hommaan mukaan, jos vaan alkaisin rohkeasti ja lempeästi häneltä kyselemään asioita.... Hän on sen sortin mies, että tuskin itse isompaa aloitetta tekee......

    • lkdghsj

      SUORAAN SANOTTUNA..
      Mies voi valehdella, uskotella, teeskennellä.. käytännössä kaikki keinot toisen tunteita välittämättä. JOS VAAN SAA PILLUA. (kirjoitan tarkoituksella näin)
      Tuttu kuvio... niin monta kertaa kuultu.
      SE MIES EI HALUA SINUA VAAN PILLUA! simple as that.
      (noin olen minäkin kerran toiminut)

    • solmussaaa

      No, lähtötilanne oli pitkään, että itsekin halusin itsekin vaan kulmia ja ihanaa seksiä... Ja nyt ei olekaan mitenkään helppoa luopua ihanasta seksistä.... Mutta joo oman mielenrauhani takia olisi järkevää puhua miehen kanssa ja vaikka sitten sopia, että olkoot homma pelkkää seksiä, niin ei tarvi vatkata asiaa... Ja Toisekseen vedetään toinen kierros aina paljaalla ja keskeytetään, niin ei miestä tunnu paljon haittaavan, jos vaikka pienokaisia sattuisi tulemaan.... Ainakin sen olen oppinut, ettei enää milloinkaan seksisuhdetta, ovat ihan liian monimutkaisia....

      • huhuu.ööö.bimbelibom

        Määrääkö sinun ruumiissasi ala- vai yläpää? Hei haloo. Sä oot nainen.

        Mä oon miehenä pärjännyt 3 vuotta ilman seksiä aivan hyvin. Mikä se sua estää tekemästä samoin ja elämästä itseäsi varten?


    • Puhuminenkannattaa

      Pakko vielä lisätä sinulle, että olet pohtinut asiaa tosi paljon, mikä on hyvä asia, mutta suhteen jatkaminen pelkkänä seksisuhteena sitoo sinut siihen mieheen edelleenkin, et pysty tukahduttamaan tunteitasi häntä kohtaan - ne vaan vahvistuvat. Ja se tunne estää sen aidon parisuhteen etsimisen ja löytämisen. Puhun tässä myös omasta kokemuksestani, me kyllä keskustelimme asiasta hyvinkin paljon ja miehelläkin oli tunteita, mutta iso ikäeromme esti varsinaisen suhteen ja tämä oli tiedossa jo suhdetta aloitettaessa. Valitettavasti järki ei auttanut tässä asiassa, tunteita ei voi estää syntymästä eikä tappaa napista painamalla. Rakastaminen on myös kärsimystä;) Yritähän pärjäillä ja tee mitä naisen täytyy tehdä, kunhan saatte tämän keskusteluongelman selvitettyä..

    • solmussaaa

      Miten teidän suhde päättyi ja miten kauan se kesti? Tuo on niin totta, en juurikaan kiinnostu tai etsi muita, kun olen sidoksissa tähän seksikamuun... Liian monimutkaista...

      • Puhuminenkannattaa

        Meidän suhde kesti viisi vuotta - alkoi seksisuhteena, mutta aika pian molemmilla tuli myös tunteita mukaan, vaikka ei pitänyt


      • Solmussaaa

        Kuinka saitte selvitettyä ne tunteet? Kerroitteko ihan avoimesti niistä toisillenne? Olisi kiva kuulla muiden tarinoita....


      • Puhuminenkannattaa

        Kirjoitin sinulle jo aiemmin pitemmän vastauksen, mutta suurin osa siitä katosi jonnekin bittiavaruuteen.. No - me puhuimme tunteista ja kaikesta muustakin hyvin avoimesti. Ne hyvät keskustelut ja luonteva yhdessäolo olivat koko suhteen parasta antia. Olemme molemmat avoimia ja sosiaalisia, siksi se oli niin helppoa. Asetimme suhteelle eräänlaisen takarajan hänelle merkittävän tapahtuman aikaan ja päätimme suhteen silloin, vaikka senkin jälkeen tapasimme muutamia kertoja. Olemme edelleen ystäviä keskustelutasolla, soittelemme ja juttelemme Facebookissa, enimmäkseen ihmissuhteista. Hänelle on tapahtunut paljon iloisia ja ikäviäkin asioita eromme jälkeen, minulle ei oikeastaan mitään erityistä. Hän on niin erilainen kuin minä - ei pysty olemaan hetkeäkään ilman kumppania, kun minä tarvitsen pitkän toipumisajan. En voi alkaa kenenkään kanssa, ellen tunne itseäni onnelliseksi ja vapaaksi entisistä suhteista. Kaikki eivät toimi tai ajattele samoin eikä siinäkään ole mitään pahaa. En kadu suhdettamme, mutta enää en lähtisi samaan leikkiin. Se on aivan liian kuluttavaa henkisesti. Elämä on paljon helpompaa, kun ei tarvitse pelätä, milloin ero tulee (kun meidän tapauksessa ero oli tiedossa koko ajan) ja surra sitten, kun se viimein tulee. Toivon seuraavaksi tasa-arvoista ja -painoista suhdetta, jossa molemmat saavat olla omia itsejään ja rakastaa toisiaan ilman pelkoa. Toivottavasti saatte puhuttua asiat selväksi ja tiedätte, missä mennään vai mennäänkö missään.


    • Ihan.itse.kerrot

      Ajatteles nyt asiaa miehen kannalta. Olit pari vuotta hänen kanssaan seksisuhteessa, etkä muuta halunnutkaan. Jossain kohtaa mies jopa koitti kepillä jäätä ja puhui matkasta.

      Minkä johtopäätöksen mies tekee? No sen, että sinä et häneltä muuta halua kuin seksiä. Jos sinä nyt haluaisitkin muuta, niin sinun pitää se ihan itse kertoa, eikä harmitella miksi mies ei sano mitään. Miksi sanoisi, jos hän kuvittelee että pelkkä seksi riittää sinulle? Älä vieritä vastuuta omista haluamisistasi miehen harteille.

    • lgkhlgkhlgk

      Tässä yhtenä päivänä eräät tapahtumat saivat minut todella ajattelemaan.... Olin ensi kivoilla treffeillä päivällä sellaisen miehen kanssa, joka haluaa edetä rauhassa... Sitten tämä mun seksikamu kävi kylässä.... Sai kyllä itse tosi nopeasti, mutta sitten heppi ei enää toiminutkaan ja lähti vaan muina miehinä kotiinsa.... Eli en juurikaan saanut mitään tyydytystä, tosin näin ei ole kovin monesti käynyt.... Mutta silti aika paska fiilis jäi, olisihan mies voinut jäädä vaikka yöksi ja odottaa kunnes heppi taas toimii..... Ja muutenkin mies oli tällä kertaa tavallista vähäsanaisempi.... Eli en jaksa enää olla panopuu... Harmi, että tää homma menee näin.... Olisi voinut mennä ihan toisin.... Toki en ole itsekään saanut suuta auki, mutta ehkä tää homma oli tässä.... Pystyn juttelemaan kaikkien muiden miesten kanssa kunnolla, mutta joku tässä seksikamussa mättää.... Ehkä hän on mies, joka ei tuosta muuksi muutu.... En tosiaan jaksa enää olla hänen seksilelu, jos asia ei miksikään muutu.... Menee elämä hukkaan tässä vaikka seksi ihanaa onkin....

      • helpompinakkiyö

        No eikö tuo aika selvää. Eihän tuollaista itsekästä panomiestä nyt kunnon panopuukaan katsele. Mieshän ei kunnioita sinua edes sen vertaa mikä on minimi ehto että edes yön viihtyy vierellä. Kannattaa panostaa nyt vain noihin treffikumppaneihin . Kyllä niillekin helppo seksi ja heti varmasti, soveltuu pitemmän päälle.


    • dlglgk

      No, en nyt ole helpon seksin perässä ollenkaan eli näiden treffikamujen kanssa etenen ihan rauhassa, eikä seksi tule alussa kuvioihin ollenkaan.... Tämä seksikamuhomma tuli vaikean eroni jälkeen kuvioihin, kun ajattelin, että voihan sitä hauskaa pitää... Mutta ei kuulu muuten tapoihin.... Ja mikäs sen parempaa kuin saada kunnolla välillä, mutta sitten on hankalaa, jos tunteet tulee mukaan niin kuin nyt on käynyt.... Kyllähän meillä naisillakin tarpeet on... Eikä alussa edes haitannut vaikka mies lähti hommien jälkeen kotiinsa, sitä ajatteli vaan, että ihana oma rauha taas......

    • paneskelijaontunteeton

      Jotkut ihmiset eivät lainkaan paneskele vaan enemmänkin rakastelee. Joskus tietty väljähtäneessä suhteessa tilanne voi muuttua paneskeluksi, mutta jos noin lähtökohtaisesti suhteen aluksi paneskelee niin mitäköhän se oikein kertoo? Ainakin sen, että vaikka suhteeseen ryhtyisit niin ainakin siinä vaiheessa kun seksi ei enää ole mielestäsi riittävän hyvää tai sitä ei ole riittävän paljon niin varmaan paneskelisit jo siinä vaiheessa jonkun kanssa ellet jo aiemmin

    • lglkg

      En ole ikinä pettänyt, enkä tule milloinkaan pettämään.... Olen kunnollinen yhden miehen nainen.... Kiva, kun täällä arvaillaan kaikenlaista ihmisistä tietämättä asioista sen tarkemmin.... Ja eksytään varsinaisesta aiheesta....

      • kaksnaamanenko

        Ihan sama. Olet näköjään päättänyt jatkaa miehen ehdoilla tulee kun sopii ja lähtee kun itse haluaa. Tuollainen ei ole oikeastaan edes suhde.. Miehelle joka käy paneskelemassa yön aikana , tuollainen vain 1 miehen nainen sopii kuvioon kun piste iin päälle. Jatka toki . Jonain pv voi vaan olla että miehesi kuulee epämääräisestä yöelämästäsi ennen sitä suurta rakkauttanne. Vähänkin nimeä kantavassa suvussa sinun tyylitajulla elävää miniää ei hyvällä katsota.


      • aikanormia

        Minusta tuntuu, että nykymaailmassa monet nuoret, parikymppiset naiset käyttäytyvät hyvinkin seksuaalisesti vapautuneesti ja seksiä on vähän sinne sun tänne. Monien yli kolmikymppisten on ehkä hieman vaikea ymmärtää tätä.
        Jonkunlainen tunne-elämän häiriöhän tuollaisessa pelkässä seksisuhteiden ylläpitämisessä on, etenkin jos kyse on jo selvästi aikuisista ihmisistä ja ihan sama onko kyseessä mies vai nainen. Aloittajankin tapauksessa kyse on eronneesta ja monesti eron tms. muun syyn kautta hajonneiden suhteiden jälkeen ihmiset ovat sen verta rikki, että kovin herkästi eivät edes uskalla tunnetasolla sitoutua uudelleen. Jos rakastuukin voimakkaasti, entä jos päättyy taas niin sattuu taas. Eli tavallaan aika luonnollinenkin reaktio, ymmärrettävää mielestäni. Mutta ehkä parempi tapa kuin paneskella olisi oikeasti koittaa rakentaa sitä luottamusta, uskaltaa rakastaa ja ottaa tunteetkin mukaan. Kirjoittaja kaksnaamanenko taitaa elää vielä jotakin sääty-yhteiskunnan aikaa, kun oikein suvuistakin jo houritaan ja mietitään, että onko sukuun sopiva. Lisäksi tuossa aloittajan yösuhteissa yhden miehen kanssa on melko vaatimatonta ja uskollista elämää näin nykypäivän mittapuulla katsottuna.


    • gjkiu

      Ihmiset on jakautuneet todellakin rupusakkiin ja niihin jotka onnistuvat parisuhteissaan. Eikä heillä ole takana monia epäonnistumisia erinäisissä suhteissa. Se mikä on eräille itsestään selvyys on toisille taas epäselvää. Itse ainakaan en seurustele sellaisten kanssa joiden epärehellisyys pukkaa ensimmäisenä pintaan.
      Monikin on eronnut . Mutta osaa hoitaa seksintarpeensa muutoin kuin hyppäämällä epämääräiseen yöpillun rooliin. Meitä on moneksi.

    • arkasika

      Siellä on kotona muija ja mukulat ja kenties yhteinen talo tai ainakin asunto...etsi vaan uusi mies tai hyväksy nykytilanne. (Tälle tyypille tulee toki ero ennemmin tai myöhemmin, jos olet niin kiimoissas niin odota).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      233
      14204
    2. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      49
      3429
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      323
      2819
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1651
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      56
      1182
    6. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1130
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1069
    8. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      62
      1055
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      61
      995
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      58
      989
    Aihe