Mitähän tässä pitäisi tehdä........

Solmussaa

Tuota noin, olen ihan solmussa, nyt olisi hyvät neuvot tarpeen! Niin eli olen paneskellu kohta kolme vuotta ihanan miehen kanssa ja fyysinen vetovoima on välillämme on ihan käsittämätön. Erottuani hankalasta suhteesta ajattelin, ettei kevyestä seksisuhteesta ole mitään haittaa kunnes tunteet alkoivat tulla mukaan. No, nyt sitten en ole saanut kerrottua miehelle totuutta. Pelkään, että karkotan miehen puheillani. Toisaalta en haluaisi luopua ihanasta seksistä, toisaalta tuntuu pahalta, kun haluaisin mieheltä niin paljon enemmän. Mies on juro ja hiljainen ehkä jopa estynyt persoonallisuus. Itse olen yleensä puhelias ja reipas, mutta tämän miehen seurassa menen ihan ujoksi itsekin....

No, yritän selittää erään tilanteen mikä harmittaa tällä hetkellä ihan kamalasti... Eli mies puhui joskus vuosi sitten matkoista ja nyt selvisi, ettei ole silloinkaan ollut matkalla eli ilmeisesti hän halusi jo silloin minusta matkaseuraa... No, nyt pitkästä aikaa mies puhui taas matkoista. No, sanoin kyllä, ettei itsellänikään ole matkaseuraa, ett ä haluaisin myös matkalle. Ja kysyin myös, että meneekö mies yksin matkalle. Tähän mies vastasi, että äkkilähtöön pitäisi pystyä lähtemään lyhyellä varoajalla. Sitten mies oli pitkään hiljaa ja mietteliään näköinen eli ilmeisesti odotti, että olisin ehdottanut yhteistä matkaa tai sitten tulkitsin tilanteen aivan pieleen.... Tällä hetkellä tunnen itseni ihan uunoksi, totta kai olisi pitänyt tuossa tilanteessa ehdottaa yhteistä matkaa. Nyt olen pohtinut laittaisinko tekstiviestin perään vai odotanko seuraavaan tapaamiseen??

Aina kun tapaamme olen melkein varma, että mieskin tykkää minusta, mutta se saa minut epäröimään, kun mies aina lähtee kuitenkin illan päätteeksi pois.... Suhteen alussa mies nukkui pari yötä kanssani, mutta se oli aika tukalaa, kun kaksi ujoa oli vierekkäin.... Repeän kohta näiden tunteitteni kanssa, en voi elää ilman tätä miestä.......

T

18

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heivaan-hei

      Olette jo kolme vuotta nussineet ja mietit että tykkääkö mies sinusta. Että nainen voi olla yksinkertainen ja tyhmä. Miksi et saa suutasi auki ja pyydä että menette matkatoimistoon varamaan yhteinne matka.

    • Solmussaa

      Menisiköhän tämä homma ihan pilalle, jos laitan miehelle tekstarin ja kysyn matkalle... Mahtaakohan tulla enää milloinkaan mun luo??? No, kyllähän tuo seksi sen verran kiihkeää on, että voisin kuvitella miehenkin musta tykkäävän, mutta pelkään, että haluaa vaan pelkkää seksiä multa ja siinä kaikki....

      • Suu_auki

        Hei halloo!

        Aikuiset ihmiset ratkovat asioita puhumalla. Kokeile.


    • heivaan-hei

      Jos ei halua matkailla sun kanssa niin olet sitten sille pelkkä pano joten kysy ensin matkalle sitä ja sitten voit alkaa suunnittelee yhteen muuttoa

    • Etkö ole tehnyt jo aika monta avausta suhteestanne ja tästä matka-asiasta?

      Laita miehelle spontaani tekstiviesti, jossa ehdotat vaikka hotelliviikonloppua Tallinnassa. "Hei, tuli mieleeni kun niistä matkoista puhuttiin; mitä jos lähdettäisiin tammikuussa yhdessä Tallinnaan pitämään hauskaa?"

      Jos kerran edes yötä ette yhdessä pysty kiusaantumatta olemaan, niin en ihan ensimmäiseksi pitempiä matkoja lähtisi ehdottelemaan.

      Tule kertomaan, mitä hän vastasi ;)

    • Solmussaa

      En ole tehnyt ainoatakaan avausta suhteestamme.... Ja jos mies on mitään siihen suuntaan vihjannut, niin olen mennyt ihan mykäksi... Joskus mies heitti, että hänen taloonsa voi rakentaa lisätiloja ja kerran sanoi, että pitäisi käydä tutustumassa erääseen hänen alueensa huvipuistoon... Olisinhan voinut tarttua mihin tahansa noista hänen heitoistaan, jos olisin vaan uskaltanut... Sama nytkin, ei kai nyt kukaan ittekseen ole etelään lähdössä, ihan selvästi yritti saada matkaseuraa tai sitten höpisee lämpimikseen, tosin ei ole sen sorttinen, että paskaa jauhaisi...

      Toisaalta mietin ihan suhteemme alussa, että olemme ihan liian erilaisia, kun itse olen herkkä ja puhelias ja mies vähän karu ja murahteleekin toisinaan vaikka on kyllä lempeä.... Mutta kun mukaan tuli tunteita, niin tämä miehen erilaisuus alkoikin kiehtoa... Lisättäköön vielä, että miehellä ei ole ollut muuta kuin lyhyitä suhteita eli ehkä hän on sen sorttinen, ettei osaa viedä suhdetta eteenpäin.... Eipä tässä itsekään tiedä itkisikö vai nauraisiko vai heittäisikö hanskat tiskiin....

      Toisaalta on sekin kyllä tosi törkeää miehen taholta, jos on saanut minut ihastumaan itseensä ja sitten tavallaan käyttää hyväkseen ja käyttää vaan panopuuna.... Eli ehkä tämä homma pitäisi jotenkin edes selvittää ja katkaista vaikka miten pahalta tuntuisi....

      Niin ja voiko mies säikähtää viestistäni niin paljon, ettei tulisi enää luokseni.... Eli olisiko kuitenkin parempi puhua kasvotusten... ?? Vai onko vaan parempi, että homma sitten lopahtaa, eipähän tarttisi enää olla epätietoisuudessa....

      Yksi asia on ainakin varma, EI IKINÄ ENÄÄ PANOSUHDETTA............

    • kggjkk

      Kyllähän täällä saa jankata ja on sitä täällä paljon epäasiallisempiakin aloituksen nähty.... Minkäs sille voi, nainen on selvästi palavasti rakastunut mieheen ja asia mietityttää..... Rohkeasti vaan seuraavaa siirtoa....

      • paljastuit.taas

        Vastailet jo ittelleskin? (........) ;D tästä tavasta et vaan näköjään pääse eroon.


      • Solmussaa

        Minkäs sille voi, että se mies on sumentanut mun pääni näköjään lopullisesti.... = D Tai sen kulli on tainu sumentaa mun alapään..... = DD Niin oon kyllä ihan täysjärkinen nainen, mutta ihan onneton näköjään rakastuneena...... Itken varmaan monta viikkoa, jos homma menee puihin tän mun miehen kaa........ : ((((


    • tartusiimaan

      Jos mies on tehnyt jo monta avausta, mutta sinä olet niistä aina mennyt aivan hiljaiseksi, niin miltä ajattelit sen miehen näkökulmasta vaikuttavan? Luulisi, että kiinnostunut ihminen antaisi edes vähän siimaa, eikä pakenisi tilannetta täydellisellä hiljaisuudella, eikös?

      Ilmeisesti kommunikaatio ei ole vahvin lajisi, eli tässä tapauksessa paras vaihtoehto olisi vain laittaa viesti, jossa pahoittelet yleistä ujouttasi, ja kerrot mitä suhteeltanne haluat.

    • Solmussaa

      No, miksei mies voi itse kysyä ihan suoraan matkalle tai puuhailemaan yhdessä jotain?? Tosin voihan hänkin olla kovin epävarma itsestään... Yhtä hyvin mies olisi voinut tarttua siihen, kun totesin, että itsekin tahtoisin matkalle, että ei ole matkaseuraa, niin olisi vaan pyytänyt reilusti mukaan.... Eli mikä selittää miehen käytöksen? Toisaalta on ujon sorttinen, eikä tosiaan pitkiä suhteita ole, mutta silti.... Haluaisin olla ensin varma miehestä ja hänen tunteista, ennen kuin nolaan itseni.....

    • Solmussaaa

      Tässä on mennyt koko alkuviikko ihan tuskissa, kun olen 95 % varma, että mies olisi halunnut, että ehdotan yhteistä matkaa.... Ekan kerran tää homma ahdistaa niin paljon, että mun on ihan pakko toimia, en pysty enää tähän..... Välitän miehestä niin paljon, että repeän ja harmitttaa ihan kamalasti, jos mies pettyi, kun en ollutkaan tarttunutkaan matkaehdotukseen..... Tämä homma taitaa olla ihan umpikujassa....

    • Ärsyttäväääääää

      En ole lukenut muita aloituksia aiheesta, mut jo tämän perusteella mulle tulee palava halu ravistella tuollaista jahkaavaa muttamitäsjostaioliskokuitenkinparempi -vänkääjää oikein kunnolla. Yksi ärsyttävimmistä luonteenpiirteistä mitä ihmisellä voi olla!!! Miten sä voit paneskella jonkun kanssa vuositolkulla, mutta et saa sen vertaa YLÄPÄÄTÄ auki, että ottaisit jonkun matkan puheeksi?? En voi käsittää. Ja jos te molemmat olette yhtä surkeita keskustelemaan mistään, niin tuo homma ei koskaan etene minnekään.

      • Eiköhän kyseessä ole pelkkä trolli. Ei voi kukaan oikeasti tehdä elämästään itselleen noin vaikeaa.


    • Solmussaa

      Ei ole trolli... Mutta myönnän kyllä, että itseäni tässä vaan kiusaan... Toisaalta pelkään pakkeja tai naurunalaiseksi joutumista... Mutta kyllä tämä tilanne on sen verran tukalaksi mennyt, että kohta on pakko ottaa mieheen yhteyttä, en pysty enää pitämään asioita sisälläni....

      • Suhteeteiolehelppoja

        Ehdota yhteistä reissua.
        ..eiköhän olisi jo aika alkaa puhua asioista :)?
        Jos mies ei halua kuin seksisuhteen, silloin tiedät missä tilanne menee. Teet oman päätöksesi silloin.
        Mieluummin se paska totuus, kuin jatkuva epävarmuus.


    • koiranluupää

      Taidat luulla hyvää panoa rakkaudeksi.

    • tässäneuvosinulle

      Jatka vaan nussimista. TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe