Palstaraati koolle: Tehdäkö liike?

Ex------------PUA

Eli, tässä on nyt loppuvuoden ponnistukset edessä, ja nyt onkin kohteena eräs vieläpä hyvin vetovoimainen typy.

Meillä on alusta alkaen "skulannut" ihan hyvin, jopa kuukausien breikki tuntui vain vahvistaneen tätä seikkaa (hän ilahtui tuntuvasti kun muistin hänet, ja sen jälkeen olenkin saanut havaita että hän suorastaan uhkuu kiinnostuksen merkkejä, alkaen hymyillä aina minut nähdessään, nauraa hihittää kaikellle mitä puhun, on kuin lottovoittaja kun noteeraan hänet).

Mutta tässä on pieni käärme paratiisissa, sillä en ole varma onko kyseessä varattu tapaus.

Sellainen pieni "huhu" , mutta 100% varma en ole. Hänen oma käytöksensä kieltämättä on sellaista, että ainakin hypergamian lait toimivat jos kyseessä todellakin on varattu tapaus, sillä olen mies joka saa hänet "eloisaksi", mikä tarkkoittaa ainoastaan sitä, että hän pitää minua parempana kuin miestään. - Tälläinen nainen ei tosin pitkässä juoksussa kyllä oikein sovi kuvioihin.

Joten, mitäs tehdään?

Vaihtoehdot:

A. Pitäisikö näistä huhuista huolimatta ottaa ja tehdä liike, ja tarvittaessa kaatua kuten mies kaatuu? Tällöin kyllä jatkossa kohtaamiset voivat muuttua hivenen kiusaantuneiksi, ja homma on sillä ohi, ellei jotain ihmeitä tapahdu. Oikea "upporikasta ja rutiköyhää"-malli.

B. Vai pitäisikö ottaa jonkinlainen aikalisä, ja tehdä tutkimustyötä asian tiimoilta, ja sitten katsoa tilannetta uudestaan?

(Erään naisen kanssa selvisi ajoissa että se oli varattu, joten lopetin lämppäysprosessiin siihen paikkaan. Mutta hän tosin on pysynyt mukana kuvioissa, ja tuntuu että hänen kiinnostuksensa olisi vain kasvanut. Ehkä on tullut ero? Ehkä charmi puree edelleen? En tiedä. Joka tapauksessa tälläinen varattu, suurisilmäinen ja muodokas blondi, jolla on nöpö nenä ja joka punastelee vieläkin aika ajoin kanssani on ollut erinomainen kaveri kun on haettu pre-selectionia. Kummasti kilpailuhenki on pysynyt potentiaalisissa naisissa. Joten tälläkin vaihtoehdolla on hyötynsä ).

32

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaivieläalfa

Aito alfa ei todellakaan kysyisi ATM:LTÄ neuvoja naisasioissa!

• Ex------------PUA

VÄÄRIN. Kyseessä on 100% alfa-ominaisuus:

"Social behaviour – Hang out mostly with other alpha males. A true Alpha male finds the most value in hanging out with others like him. He also finds growth in doing this by learning from others who are better than him at one thing or another. That is why he never fails in life, he surrounds himself with people who are either like him or better achieved than him. Those are his company."

Palstallahan on useita alfoja, ja he ovat myös minun hyviä ystäviäni.

Totta kai olen kiinnostunut kysymään neuvoja ja mielipiteitä.

Kaikki suuret johtajat aina konsultoivat muita, ja lopulta itse tekevät päätöksensä.

• Valkoritarinumeroxxxxxx

Voin tulla pitämään sinua kädestä jos olet menossa treffeille. Mikään ei saa hermostuneisuutta paremmin kuriin kuin valkoritarin isällinen ote kädestä ja rauhallinen puhe.
      ;)

• Ex------------PUA

Hauskaa miten valkoritari on tottunut siihen, että naisten kanssa tekemisissä oltaessa siihen aina liittyy muita miehiä.

Mutta ilmeisestii tuo tarkoittaa vaihtoehtoa A, eli että pitäisi ottaa riski.

Laitetaan pöytäkirjaan.

• Eivoisvähempääkiinn

Aivan sama.

• Ex------------PUA

Ei ollut koska vastasit.

• Eivoisvähempääkiinn
        Ex------------PUA kirjoitti:

Ei ollut koska vastasit.

Olipas.

• Ex------------PUA
        Eivoisvähempääkiinn kirjoitti:

Olipas.

Ei ollut.

• Suomenkingi

Mä olen sit suomen kuningas jos et--pulla on alfa :D ei vaan etkö sä älyä että nämä sun jutut menee astetta aina vain hauskemmaksi. Jatka toki. Mutta oikea alfa ei kirjoittele tällaiselle palstalle.

• dfggs

Sitä vaivaa keisarin uudet vaatteet -ilmiö :D

• Ex------------PUA

Moi Suomen kuningas. :D

• Naishenkilö_

Kappas. Itseään alfaksi tituleeraava kysyy naisasioissa apua kokemattomilta ätmeiltä.

• Ex------------PUA

Olet siis kokematon ätmi? Yritä edes, vaihdoitko vain nimimerkkiä vai kopioitko suoraan, sillä tuo on käytetty repla, ja olen siihen jo vastannutkin.

Vaan, tässä näemme miten kurpat tuhoavat asiallisetkin keskustelut henkilöhyökkäyksillään. Joten, ei auta muuta kuin jatkaa entisillä linjoilla. :/

• Naishenkilö_

Olet siis kokematon ätmi? Yritä edes, vaihdoitko vain nimimerkkiä vai kopioitko suoraan, sillä tuo on käytetty repla, ja olen siihen jo vastannutkin.

Vaan, tässä näemme miten kurpat tuhoavat asiallisetkin keskustelut henkilöhyökkäyksillään. Joten, ei auta muuta kuin jatkaa entisillä linjoilla. :/

Se on totuus.

Haluatko saada naisen mielipiteen?

• Naishenkilö

Kuka lie tuo vastannut mutta tämä kurpake on se oikea naishenkilö.
        Alaviivan hän on lisännyt, jota en itse käytä.
        Saattaisko joku kiusata sua?

• Ex------------PUA

• Ex------------PUA
        Naishenkilö kirjoitti:

Kuka lie tuo vastannut mutta tämä kurpake on se oikea naishenkilö.
        Alaviivan hän on lisännyt, jota en itse käytä.
        Saattaisko joku kiusata sua?

Sairaat paskat tunnistaa yleensä siitä, että ne ovat kiusaajia tai uhrien syyttelijöitä. Aivan kuten betat tunnistaa siitä että ne tuntevat alemmutta alfaa kohtaan, ja yrittävät saada tätä pois statuksestaan, mikä tosin vahvistaa vain alfa-asemaa, sillä mitättömyyksiä ei vihata.

Mitä luulet, ovatko kurpat sellaisia?

• helgamies

Varattujen naisten lämmittely on kaikkein hauskinta;) Ja palkitsevinta..

• Toiminnan mies tekee eikä jahkaile. On ätimimäinen (tai naismainen) tapa jahkailla ja miettiä mahdollisuuksiaan. Yrityksestähän voi, hui kauheaa, seurata pakit.

• Ex------------PUA

Niin, toisaalta tässä tapauksessa tuo on ihan hyvä asenne pakkien mahdollisuuteen.

Juttu on toisaalta vielä niin tuore, että ei pääse kehittymään huonoimmassa tapauksessa turhia tuntemuksia, jos nyt ottaa selville mikä jutun laita on.

• m-i-e-s

Kysyt vakavissasi? (taas vahvistuu http://yle.fi/uutiset/alykkyystason_kasvu_tyssasi_monissa_lansimaissa__suomalaiset_tyhmentyneet_vuodesta_1997_lahtien/7790833) =)

Ensinnäkin teet molemmat (A:n ja B:n). Lähdet alkuun ryömittämään hitaasti eteenpäin, samalla kun yrität ottaa selvää huhuista. (Naamakirjassa varmaan lukee naimisissa käyttäjän nönnönnöö kanssa, joten huhut on varmoja). Ajat hitaasti eteenpäin, että on mahdollisuus jarruttaa ja pysähtyä tahdikkaasti ilman kiusallisia tilanteita, mikäli huhut pitävät paikkaansa. (Mikäli huhut ovat valheellisia, ihan vapaasti hitaan alun jälkeen 160km/h lasissa)

• Kyllähän valinta A: on viihdyttävämpi suurelle yleisölle. Ymmärtääkseni elät kohtaa B jo tällä hetkellä ja niin kauan, kun kunnes teet liikkeen.

Itse olen vähän miettinyt samaa salilla, jossa käyn. Siellä on pari todella nuorta misua, jotka minun tulkintani mukaan osoittavat kiinnostuksen merkkejä. Vaikeutena on vaan, että olen todella huono tulkitsemaan noin nuorten naisten signaaleja ja toiseksi ei myöskään haluaisi tehdä kenenkään oloa ahdistuneeksi mukavan harrastuksen parissa, jos olenkin tulkinnut merkit väärin.

• m-i-e-s

Onko se noin vaikeaa? Misut varmasti treenaa täysin eri asioita, joten sun täytyy treenata samoja asioita ja pyytää käytännön neuvoja ja muistaa kehua hyvästä opetuksesta ja keskustelua voi jatkaa ko. treeniin liittyvistä tuntemuksista.

Mikäli on tai ei ole kiinnostusta sen huomaa nopeasti ja mikäli misut alkavat välttelemään ja/tai saamaan oireita, niin tiedät luovuttaa, mutta kannattaa edelleen jatkaa ko. treeniä säännöllisesti, sillä muuten teet misujen olon ahdistuneeksi, kun annat tarkoituksenmukaisesti oikean laskutuloksen (tulkinnan).

• Ex------------PUA

Hyvä pointti tuo kohta B. :D

Kiitoksia! Tottahan se on, että olin menossa vaihtoehdon A. mukaisesti, kunnes tuli huhuja matkaan, ja sitten näemmä ajauduin kohtaan B.

Tuo tilanteesi on muuten hyvin samanlainen. Että kanssa tuollainen yhteisöllinen juttu vähäsen kyseessä, jossa näemme suunnilleen viikottain.

Sinulle suosittelisin sitä, että tekisit kuten minä että koittaisit kepillä jäätä ja vaikka alussa puhuisit.

Sen kerran jälkeen tilanne alkaa muodostua; se lopettaa kiinnostuneisuuden tai käy kuten minun tapauksessani, että ne nousevat radikaalisti.

Tuo tunnustelu on siitäkin hyvä, että se on täysin "viatonta", ei kukaan täysjärkinen voi syyttää sinua mistään jos se on vain small talkia.

• Ex------------PUA

Noh, kun lukee tätä ja muita vastauksia, niin aika moni kannattaa vaihtoehtoa A.

Kyllä se sitten taitaa olla.

Nyt kiinnostus on jo niin korkealla, että metalli suorastaan hehkuu punaisena, joten ei kai siinä muu auta.

Voin vastailla paremmin yksilökohtaisesti, vaan nyt alkaa olla kiire. Pitää ottaa läppäri kainaloon ja lähteä (ei kuitenkaan puiston penkille).

Huomenna voi muuten tulla mahdollisuuus tavata tätä tipua. Hmmmmmmm.

• Naishenkilö

Yksin kahvilaan siis ja lukemaan palstaa.

• Ex------------PUA
        Naishenkilö kirjoitti:

Yksin kahvilaan siis ja lukemaan palstaa.

Yksin totta kai, miksi en? :D Otatko sinä kaverit mukaan töihin? "yhyy olen niin joukkosieluinen paskahousu että en uskalla mennä edes vessaan yksin". Tyypillinen nainen. :D

Kannattaa koittaa molempia tai jompaa kumpaa, yksinoloa ja/tai työskentelyä. SItä kutsutaan aikuisuudeksi, mikä tietysti on melkoinen vaatimus.

• Naishenkilö_

Yksin totta kai, miksi en? :D Otatko sinä kaverit mukaan töihin? "yhyy olen niin joukkosieluinen paskahousu että en uskalla mennä edes vessaan yksin". Tyypillinen nainen. :D

Kannattaa koittaa molempia tai jompaa kumpaa, yksinoloa ja/tai työskentelyä. SItä kutsutaan aikuisuudeksi, mikä tietysti on melkoinen vaatimus.

Yksin tottakai.

• Ex------------PUA
        Naishenkilö_ kirjoitti:

Yksin tottakai.

Darkkis 1. ei uskalla mennä yksin baariin.
        Kun taas sinä, darkkis 2. et uskalla mennä yksin kahvilaan.

:D :D

• Rose_91

Itse kannatan vaihtoehtoa B. Toki teet mitä haluat. Sinkku ei ole tilivelvollinen kenellekään. Mutta minä en haluaisi avustaa ketään pettämisessä.

• Ex------------PUA

Minäkään en pettämisessä avustaisi, ongelma vaan lähinnä on siinä että tietysti jos tuo on varattu, niin molemmissa tapauksissa juttu ei välttämätttä lähde kovinkaan oikeaan suuntaan.

Pakit oikopäätä tai sitten kiilautuminen parin väliin.

• vinkkivink

Ehkä ei kannattaisi säätää monen kanssa niinkuin tunnut itse tekevän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2478
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2274
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1415
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82