Vaimon kanssa tulee kohta neljä vuotta täyteen lähes ilman läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä. Jaksoin kolmen vuoden ajan yrittää, mutta kun tarpeeksi monta kertaa torjutaan, alkaa kiinnostus lopahtaa. Ja harvoin tapahtuva velvollisuusseksi on sitä nöyryyttävintä. Vaimoni kertoi noin vuosi sitten, että seksi ei ole oikeastaan ikinä kiinnostanut missään muodossa ja kyllähän se harmittaa tässä vaiheessa saada tietää asia, kun aluksi antoi itsestään toisen kuvan. En tee kuulemma mitään väärin edes. Ja vientiä riittäisi muualla, ulkonäköä on itse asiassa suotu todella reippaasti ja houkutuksia on joka kulmalla.
Hän räplää puhelintaan taukoamatta aamusta iltaan ja en jaksa keskustelua virittää, kun toinen on muissa maailmoissa (ennen jaksoin yrittää, mutta lopulta annoin periksi). Tiedän, että hänellä ei ole ketään muuta. Toivon että olisi, niin pääsisin eteenpäin elämässä.
Lisäksi arjen työnjako ei suju millään tavalla. Itse tuon leivän pöytään ja hoidan ns. perinteiset miesten hommat sekä ulkohommat (niitä riittää kyllä jonkun verran omakotitalossa), mutta vaimoni lähinnä makaa sohvalla ja levittää nurkat täyteen epämääräistä roinaansa, vaatteita, tilpehööriä yms..
Pienin lisämausteen soppaan tuo, että olen lähentynyt erään naisen kanssa viime aikoina, joka olisi erittäin innokas jakamaan elämän kanssani. Ja hänen kanssaan voisin luultavasti saada toimivan arjen. Voiko vaihtamalla parantua?
Yhteinen lapsemme pitää meitä yhdessä, mutta luulen lapsellemmekin olevan parasta jos jatkossa asuisimme eri osoitteissa. Joskus asiat menevät vaan niin solmuun, että niitä on vaikea enää avata.
Ja siis tämä kirjoitus on tarkoitettu lähinnä omien ajatuksieni selventämiseen. Jos tämä mätäsäkkiforum on entisellään, älkää kiitos vaivautuko vastamaan
Ongelmia kaikessa
7
95
Vastaukset
- kokenutsaman
Vaihda naista, ei tarvii kituuttaa. Jollei muijaa kiinnosta ni jätä se.
- Selväpeli
Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen. Pitkään olet jaksanut olla ilman. Tietenkin jos kumpikin on tyytyväinen seksittömään liittoon asia on toinen. Mikset siis eroa? En usko, että avioliiton ulkopuolinen seksi on vastaus vaan reilu peli eli kerro vaimollesi, ettet enää suostu elämään ilman läheisyyttä ja seksiä.
- Grrrrrr
Minä täällä naisena kommentoin että tuskin vaimosikaan on tyytyväinen suhteeseen jos häntä ei kiinnosta yhtään sen paremmin kodinhoito kuin seksikään. Jos kunnioittaa miestään niin kyllähän sitä tekee oman osuutensa.
Yksi vähän kummallinen asia tulee mieleeni: meneekö seksi teillä jonkin tietyn kaavan mukaan? Voisittekohan puhua tuosta asiasta ja suunnitella kokeilevanne jotakin ihan uutta? Minulla on suhteessani joskus ollut vähän saman oloinen tilanne; arjesta oli tullut tosi tylsää. En tiedä mistä mieheni keksi alkaa dominoida minua - siis aluksi vain makuuhuoneen puolella mutta sillä oli kyllä todella sähköistävä vaikutus koko suhteeseen. Ja levisihän se siitä vähän myös makuuhuoneen ulkopuolelle.
Kun se "matkalla" tekstari tulee hänen työpäivänsä päätteeksi ehdin vielä pikaisesti siistiä paikat ja käydä tsekkaamassa että meikki ja hiukset on hyvin ja vaihtaa vaikka mekon päälleni jos olen viettänyt päiväni verkkareissa. Kun kuulen auton oven käyvän oven ulkopuolella niin vatsaani saattaa kouraista kun en tiedä mitä tuleman pitää - syömmekö vain kaikessa rauhassa ja juttelemme siirtyen vaikka katselemaan leffaa yhdessä vai onko hänellä mielessään jotakin muuta.
Ja vielä - jos sitä liittoa ei saa toimimaan millään - asiantuntijankin luona kannattaisi ehkä käydä - niin ei ne väsyneet ja huonosti voivat vanhemmat tee sille lapselle hyvää kotia. - sakke45
Näytä ulko-ovea äläkä takasin tule!!
- Ironman2015
I did it with my woman 'cause she couldn't help me with my mind.
- noikku
Mitä oikein odotat? Lupaa erota?
Sinulla tuntuu olevan selvät sävelet. Luettelit asiat jotka ovat pielessä, vaimo sitä vaimo tätä, mutta minä teen kaiken, hankin rahat ja teen kotona kaiken, komea olen kuin mikä ja naisia roikkuu housunlahkeissa kiinni, suorastaan hyökkäilevät kimppuun....Mutta minä pysyn nöyränä ja uskollisena vaikka vaimo on sitä sun tätä.
Ota siis se ero kun uusi on jo katsottuna. Vapautuu vaimokin samalla. Mutta älä selittele itsellesi äläkä muille. Kyllä se olet myös sinä joka olet kääntänyt selkäsi avioliitolle.
Oletko yrittänyt ottaa selville mikä vaimoa vaivaa? Onko hän pettynyt elämäänsä? Onko hänellä masennus? Onko hänellä joitain unelmia joita vielä haluaisi toteuttaa mutta tuntee olevansa umpikujassa? Mutta sinä kerrot vain että olet vongannut seksiä ja sitten lopettanut senkin. Mikään ei voi masentaa naista enemmän kuin tuo!- Hyvin.sanottu
Ei muuta lisättävää kuin että odottaako mies vain mitä hän saa? Kaiva esiin MIKSI vaimo ei halua kanssasi seksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922