IkisM ja kahvittelukutsu

Kysymys.1

Oletko saanut useamman kuin yhden kahvittelukutsun sinkut-palstalta, jossa olet viettänyt jo 10 vuotta?

Kahvittelukutsuhan tapahtui syksyllä 2015, josta tosin jänistit.

25

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikis__M

Jos minulla olisi rekattu nimimerkki olisin epäilemättä saanut kymmeniä, ellen jopa satoja kahvittelukutsuja kiimaisilta palstanaisilta :) En kai minä nyt niin kauan? 3-4 vuotta varmaankin, kylläpäs se aika kuluukin nopsaan.

• Kysymys.1

Niin. Olet kuitenkin saanut vain yhden.

• Ikis__M
        Kysymys.1 kirjoitti:

Niin. Olet kuitenkin saanut vain yhden.

En nyt itsekään äkkiä muista muita mutta ennen tätä nimimerkkiä esiinnyin lyhyen aikaa eräällä toisella. Siitä seurasi pari tapaamista ja eräänlaista draamaakin, taisin pahoittaa pari mieltäkin kun en sitten ollutkaan niin kiinnostunut kuin ne toiset ja oli muutakin sutinaa silloin. Vahingosta viisastuneena totesin että taidan olla enemmän ikisinkku luonteeltani, vaihdoin nimimerkkiä ja jyrkensin vähän tyyliä & mielipiteitä niin ettei liikaa kiiinnostusta pääse syntymään, näin ei ainakaan ketään oikeasti satu.

• Kysymys.1
        Ikis__M kirjoitti:

En nyt itsekään äkkiä muista muita mutta ennen tätä nimimerkkiä esiinnyin lyhyen aikaa eräällä toisella. Siitä seurasi pari tapaamista ja eräänlaista draamaakin, taisin pahoittaa pari mieltäkin kun en sitten ollutkaan niin kiinnostunut kuin ne toiset ja oli muutakin sutinaa silloin. Vahingosta viisastuneena totesin että taidan olla enemmän ikisinkku luonteeltani, vaihdoin nimimerkkiä ja jyrkensin vähän tyyliä & mielipiteitä niin ettei liikaa kiiinnostusta pääse syntymään, näin ei ainakaan ketään oikeasti satu.

Tuota ei usko kukaan.

• Hhjkk
        Ikis__M kirjoitti:

Eivätkö olleet 50-luvulla syntyneitä? Olivatko edes naisia?

• Palstailija

Ikiksellä riittää vientiä. :)

• Mulla oli aina tunne, että tämä plaah oli ikiksen oma tekele. Se on niin tyypillistä tällä palstalla.

• Ikis__M

• Ikis__M kirjoitti:

Herää kysymys että miksi noin? Tarkistahan nuo oireet tuolta ettei niitäkin olisi:

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00148

Ei ole häpeä hakea apua jos tarvitsee.

No en ou sen enmpätä asialla päätäni vaivannu, ku se nyt on totaalisen yhdentekevää minulle. Aina vaan oli se tunne. Kiva juttu mikäli hän oli tosiaan nainen, mutta kaikkien näiden sekoilujesi jälkeen mitä on kuultu olisin kyllä kohtuu skeptinen sen suhteen. Toisaalta kukapa naisista koskaan tietää.

• Ex---PUA

Etei nyt vaan olisi kateutta, menvy-syndroomaa, ilmassa. ;)

• Ihanaenen

Kuka haluaa kahvikutsun??? Sillä pääsee palstan Alfaksi.
      IkisM totesi jos olisi rekisteröinyt nimimerkkinsä täällä, kutsuja olisi hänelle tullut jopa satoja!

• Ex----PUA

Kurppa näki heti tilaisuutensa koittaneen. :D

Eikö ole pokkaa kysyä suoraan? Tähti-silmä ehdotteli minulle jatkuvasti ja Plaaah kysyi suoraan Ikiseltä. Meillä on sen verran kysyntää että nopeat syövät hitaat.

Ja kuten tiedämme, jos joku kiltti ja kunnon mies ottaisi syötin, pakit tulisi, koska hypergamia.

• Ihanaenen
        Ex----PUA kirjoitti:

Kurppa näki heti tilaisuutensa koittaneen. :D

Eikö ole pokkaa kysyä suoraan? Tähti-silmä ehdotteli minulle jatkuvasti ja Plaaah kysyi suoraan Ikiseltä. Meillä on sen verran kysyntää että nopeat syövät hitaat.

Ja kuten tiedämme, jos joku kiltti ja kunnon mies ottaisi syötin, pakit tulisi, koska hypergamia.

Eikö palstan miehillä olisi oikeus saada asiallista kohtelua naiselta, rehellisesti?
        Nyt kaivataan sosiaalisia taitoja. Naiskokemukset ovat sivuseikkoja.

• Ex----PUA
        Ihanaenen kirjoitti:

Eikö palstan miehillä olisi oikeus saada asiallista kohtelua naiselta, rehellisesti?
        Nyt kaivataan sosiaalisia taitoja. Naiskokemukset ovat sivuseikkoja.

Totta kai olisi. Mutta naiset ovat hypergamisia.

Mitä tulee sosiaalisiin taitoihin, niin niillä pääsee kamupojaksi ja "jonkun toisen naisen mieheksi".
        Sen sijaan naiskokemuksia omaavan miehen haluaa jokainen nainen suunnilleen, koska nainen on joukkosieluinen eikä voi itse tehdä niin ylivoimaisia päätöksiä.

• Ihanaenen
        Ex----PUA kirjoitti:

Totta kai olisi. Mutta naiset ovat hypergamisia.

Mitä tulee sosiaalisiin taitoihin, niin niillä pääsee kamupojaksi ja "jonkun toisen naisen mieheksi".
        Sen sijaan naiskokemuksia omaavan miehen haluaa jokainen nainen suunnilleen, koska nainen on joukkosieluinen eikä voi itse tehdä niin ylivoimaisia päätöksiä.

Täällä kukaan ei voi todeksi näyttää mitä tekee oikeasti. Täällä on vain sanoja. Niitä pystyy kopioimaan aivan kuka tahansa.
        Kuka tahansa voidi olla täällä Alfa.
        Sen Alfuuden päättävät naiset palstalla, eivät miehet.
        Aivan kuten kävi sinun ja Darkfearin välillä. Jäit toiseksi kun naiset saivat itse valita. Miten ihmeessä hän meni Alfan ohi?
        Saat minun puolestani mennäkin, jonkun toisen naisen mieheksi mutta kohteleppa kunnolla ettei tule isäpappa ja suku kimppuun.

• Ex------------PUA
        Ihanaenen kirjoitti:

Täällä kukaan ei voi todeksi näyttää mitä tekee oikeasti. Täällä on vain sanoja. Niitä pystyy kopioimaan aivan kuka tahansa.
        Kuka tahansa voidi olla täällä Alfa.
        Sen Alfuuden päättävät naiset palstalla, eivät miehet.
        Aivan kuten kävi sinun ja Darkfearin välillä. Jäit toiseksi kun naiset saivat itse valita. Miten ihmeessä hän meni Alfan ohi?
        Saat minun puolestani mennäkin, jonkun toisen naisen mieheksi mutta kohteleppa kunnolla ettei tule isäpappa ja suku kimppuun.

JA mikä reaktio oli, kun sanoin kurpille etten ole kiinnostunut heistä? Kurpparaivoa.
        Mikä oli reaktio, kun kerroin että panen parikymppisiä nuoria naisia? Kurpparaivoa.

Tuo ei ole mitään muuta kuin sitä, mistä kerroin alempana:
        "Se mitä nainen haluaa vs. Mitä sanoo haluavansa.

"Haluan kiltin ja kunnollisen miehen, joka on valkoritari ja feministi."

Valitsee jännämiehen/palsta-alfan/kunnian miehen".

Tai:

"En usko tasoihin."

Valitsee YTMin, minkä kaikki muutkin naiset haluaa.

Tästä ei päästä sitten mihinkään."

Kaikki muu on, kutensanoit pelkkiä sanoja.

Ja tämä pätee tuohon Darkkisjuttuun. Ajatteleeko kurpat oikeasti että minä välitän? :D

Vieläpä kun se on tuollaista täysin läpinäkyvää ja epäitoivoista todistelemista, (paskahousutäti kysyy multinikeltään, ja multinikit antavat halutun vastauksen).

Fakta on, että jos en olisi alfa, sitä ei tarvitsisi todistella, ja naiset eivät antaisi huomiotaan minulle.

Jos et usko, niin miten monta ätmiä on laitettu vastaavaan puntariiin?

Miksi heidän tasoaan ei yritetä todistella?

Aivan, koska nainen snaoo yhtä ja tekee toista.

Tai kuten sinä sanoit: "Täällä kukaan ei voi todeksi näyttää mitä tekee oikeasti. Täällä on vain sanoja. Niitä pystyy kopioimaan aivan kuka tahansa."

• Ihanaenen
        Ex------------PUA kirjoitti:

JA mikä reaktio oli, kun sanoin kurpille etten ole kiinnostunut heistä? Kurpparaivoa.
        Mikä oli reaktio, kun kerroin että panen parikymppisiä nuoria naisia? Kurpparaivoa.

Tuo ei ole mitään muuta kuin sitä, mistä kerroin alempana:
        "Se mitä nainen haluaa vs. Mitä sanoo haluavansa.

Tai:

"En usko tasoihin."

Tästä ei päästä sitten mihinkään."

Kaikki muu on, kutensanoit pelkkiä sanoja.

Ja tämä pätee tuohon Darkkisjuttuun. Ajatteleeko kurpat oikeasti että minä välitän? :D

Vieläpä kun se on tuollaista täysin läpinäkyvää ja epäitoivoista todistelemista, (paskahousutäti kysyy multinikeltään, ja multinikit antavat halutun vastauksen).

Fakta on, että jos en olisi alfa, sitä ei tarvitsisi todistella, ja naiset eivät antaisi huomiotaan minulle.

Jos et usko, niin miten monta ätmiä on laitettu vastaavaan puntariiin?

Miksi heidän tasoaan ei yritetä todistella?

Aivan, koska nainen snaoo yhtä ja tekee toista.

Tai kuten sinä sanoit: "Täällä kukaan ei voi todeksi näyttää mitä tekee oikeasti. Täällä on vain sanoja. Niitä pystyy kopioimaan aivan kuka tahansa."

Mielestäni arvostuksen saaminen, lähtee kunnioituksesta toista kohtaan. Oman edun/ hyödyn tavoittelu ja toisen mitätöinti ei sitä tuo.
        Minä arvostan miestä, jonka ei tarvitse luokitella muita miehiä, eikä naisia. Ei hakea mitalia naismäärillään tai materialla.
        Aivot ja sydän. Mies riittää miehenä, ilman gorillan pullistelua.
        Tietenkin kurpparaivosin mielestäsi. Enkö osannutkaan miellyttää sinua, palstalla itsensä alfaksi korottanutta? Keskittyisit vain niihin oikean elämän todellisiin positiivisiin asioihin ja jättäisit jo loputtoman raivosi elämään kuuluvasta ajankulusta. Olen aivan sinut ikäni kanssa, ok? Selviäisit laadukkaammin vähemmällä suorittamispakolla jopa täällä jos lopettaisit esittämisen. Eikö ole vain ainoastaan hyvä, ettei meillä keskenämme kohtaa edes sanojen muodossa? Ikä ei ollut se oikea syy "palautteeseesi" vaan se, että torjuin sinut kaikin puolin ja pyysin kohtelemaan naisia kunnolla.
        Saat pitää näkemyksesi minustakin naisena ja minä omani sinusta kirjoituksiesi perusteella.
        Tiedän kuka olen, mitä toivon. Tiedän millainen on hyvä mies, sen kerroin jo ylempänä. Kaksi tärkeää asiaa.
        Tiedän täällä olevan niitä kunnollisia ja hyviä miehiä, he vain eivät pidä melua itsestään.
        Minun Alfani ei ole sellainen mies mitä sinä luulet.

• Ex------------PUA
        Ihanaenen kirjoitti:

Mielestäni arvostuksen saaminen, lähtee kunnioituksesta toista kohtaan. Oman edun/ hyödyn tavoittelu ja toisen mitätöinti ei sitä tuo.
        Minä arvostan miestä, jonka ei tarvitse luokitella muita miehiä, eikä naisia. Ei hakea mitalia naismäärillään tai materialla.
        Aivot ja sydän. Mies riittää miehenä, ilman gorillan pullistelua.
        Tietenkin kurpparaivosin mielestäsi. Enkö osannutkaan miellyttää sinua, palstalla itsensä alfaksi korottanutta? Keskittyisit vain niihin oikean elämän todellisiin positiivisiin asioihin ja jättäisit jo loputtoman raivosi elämään kuuluvasta ajankulusta. Olen aivan sinut ikäni kanssa, ok? Selviäisit laadukkaammin vähemmällä suorittamispakolla jopa täällä jos lopettaisit esittämisen. Eikö ole vain ainoastaan hyvä, ettei meillä keskenämme kohtaa edes sanojen muodossa? Ikä ei ollut se oikea syy "palautteeseesi" vaan se, että torjuin sinut kaikin puolin ja pyysin kohtelemaan naisia kunnolla.
        Saat pitää näkemyksesi minustakin naisena ja minä omani sinusta kirjoituksiesi perusteella.
        Tiedän kuka olen, mitä toivon. Tiedän millainen on hyvä mies, sen kerroin jo ylempänä. Kaksi tärkeää asiaa.
        Tiedän täällä olevan niitä kunnollisia ja hyviä miehiä, he vain eivät pidä melua itsestään.
        Minun Alfani ei ole sellainen mies mitä sinä luulet.

Minä en ole korottanut itseäni alfaksi, minut on korotettu siihen - ja katso; olen tehnyt niin myös muille, jotka ovat sen tittelin ansainneet.

Tämän varmentaa naisten teot, eiikä sanat.

Mitä teet nyt , on se että puhut siitä miten asioiden pitäisi olla.

Mitä minä teen, on se että puhun siitä miten ne tuppaavat olemaan.

Te naiset harrastatte sitä paljon, ja se pitkälti on tämän alfakysymyksen keskiössä.

• plaaahhh

Jos kahvittelukutsu tuli minulta, niin en ole kiinnostunut Ikisinkusta vaan olisi ollut kiva jutella nokakkain, vaikka Ikis on kaikkea muuta mitä haluan.

• Ex----PUA

Tässä onkin tärkeä opetus:
        Se mitä nainen haluaa vs. Mitä sanoo haluavansa.

Tai:
        "En usko tasoihin."

Tästä ei päästä sitten mihinkään.

• plaaahhh
        Ex----PUA kirjoitti:

Tässä onkin tärkeä opetus:
        Se mitä nainen haluaa vs. Mitä sanoo haluavansa.

Tai:
        "En usko tasoihin."

Tästä ei päästä sitten mihinkään.

Tiedän mitä haluan eikä se löydy netistä.

• Vitsipalsta
        plaaahhh kirjoitti:

Tiedän mitä haluan eikä se löydy netistä.

Kuinkas nyt satuitkin juuri tänne ja nyt?
        On hyvä olla harrastus ja muistin treenaaminen ehkäisee dementiaa :D.
        Onko perse arkkiintunut ja montako nimimerkkiä muistissa?

• plaaahhh
        Vitsipalsta kirjoitti:

Kuinkas nyt satuitkin juuri tänne ja nyt?
        On hyvä olla harrastus ja muistin treenaaminen ehkäisee dementiaa :D.
        Onko perse arkkiintunut ja montako nimimerkkiä muistissa?

Eikö olisi saanut tiedustella asiasta?

Kuten kerroin, netistä en kelpuuta ketään.

• Vitsipalsta
        plaaahhh kirjoitti:

Eikö olisi saanut tiedustella asiasta?

Kuten kerroin, netistä en kelpuuta ketään.

Tietenkin saa.
        Oletkin joku muu kuin plaaahhh täällä muuna aikana, muuten et olisi osannut tulla juuri tänne kun nyt sut mainittiin.
        Tämä on erittäin hyvä vitsipalsta.
        Olet oikeassa, netissä ei ole oikeata elämää.

• Taisinpa

Kerran kutsua mutta oli niin pitkä matka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2371
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2267
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2260
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1522
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1456
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1412
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1160
    10. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1136
    Aihe