Nyt kun kerran palstalla on ollut muotia kysellä näistä valinnoista, niin tehdäänpä tasa-arvoisuuden nimissä sellainen sitten miehillekin.
Lyhyesti: Mies, kumman valitsisit heistä?
Valinta A.
Neitsytmaria/Rose91.
Neitsytmarian kuvan monionkin nähnyt, ja muistelisin eettä hän sanoi tiedoikseen pyöreästi seuraavat: 20v./170cm/50kg
Kun taas Rose91 on pyörerästi myös 20v/160cm/50kg.-luokkaa tiedoiltaan.
Molemmat ovat fiksuja ja huumorintajjuisia, eivätkä osoita kurppaantumisen merkkejä, joten he ovat täysi anti-teesi kilpakumppanilleen. He myöskään eivät vihaa (suomalaista) miestä, tai usko että heidät tulisi vaihtaa taistelu-ytmeihin.
Valinta B. Kurppa.
Koska kaikki kurpat ovat hyvin samanlaisia, kuin jokin eläinlaji, joka tottelee tarkasti sille määriteltyjä tuntomerkkejä, oli se sitten pariutumiskäytös tai aggressiot, näin ollen emme kysy kenestäkään tietysti kurpasta, koska se olisi turhaa; samaa pulskaa ja ryppyistä massaa kaikki.
Heidän keskimääräiset tilastonsa ovat 25-100v/160 cm max (hyvin lyhyet jalat)/ painoluokka: raskas sarja 100-200 kg (tai kuten he sanovat "kurvikas". Heidän käyttöasteensa joka on kertynyt pääasiassa nuoruusvuosina, on yleeensä samaa sarjaa kuin heidän pituutensa/painonsa/ikänsä.
Tässä vielä kuva havainnollistamaan tätä asetelmaa, vasemmalla Neitsytmaria/Rose91 ja oikealla kurppa: http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20120416010960/slaveleiafanfictiona/images/d/de/Leia_cup.jpg
Miehet, Neitsytmaria/Rose91 vai kurppa?
25
210
Vastaukset
- Ex------------PUA
Minun valintani on A. niin kuin alfa. :)
- m-i-e-s
Kyllä nyt valitettavasti joutuu hyllyttämään molemmat vaihtoehdot. Tytön rimpulat ja eläkeikäinen ei nappaa, varsinkaan kun paljon parempaakin on yllinkyllin tarjolla, senkun vain panee ja valkkaa. =)
Tarjolla oli pelkästään 24:sen lankkuja, yksi kuprulla oleva ja kaksi ilmeisen poikavartaloista? A) Sen pitää olla nainen B) sen pitää näyttää naiselta C) sen pitää tuntua naiselta. Tissit on oltava, ei isot, mutta oltava.
Mun penis on varmaan tyttöjen ranteenpaksuinen, johan niillä tulis äitiä ikävä, kun äitiä taas innostais. =P
Mut joo, pyykkikoneita ja pyykkilautoja saa prismastakin.- ykspalstanainen
Itse asiassa hyvinkin voi olla naisellinen kroppa mitoilla 165cm/50kg. Minulla on kokoisekseni isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio mutta en ole luiseva. :>
- nyt_tuli_huti
160 cm / 50 kg voi olla kyllä oikea muotovalio. ota huomioon pituus(lyhyys). Siihen nähden 50 kg on normaali paino. Painoindeksi: 19,5.
- m-i-e-s
ykspalstanainen kirjoitti:
Itse asiassa hyvinkin voi olla naisellinen kroppa mitoilla 165cm/50kg. Minulla on kokoisekseni isot rinnat, kapea vyötärö ja leveä lantio mutta en ole luiseva. :>
Voi olla, onkin ja onhan näitä. Äkkiseltään tulee neljä naista mieleen i 160cm pituusluokassa, joilla kaikilla on "isot" tai isot rinnat. En minä noista naisten alusasuista tiedä, mutta E tai D kirjaimilla varustettuja rintaliivejä 80 - 95 on joutunut käsittelemään =) Onhan noita valitettavasti saman verran 24:sen lankkuja, mitkä tulee heti mieleen ja niistä vain yksi häviää valintaikkunan haasteelle.
Tässä tapauksessa ykspalstanainen ei ollut valintaikkunan kohteena. Kohteena oli kolme eri henkilöä, millä ilmeisesti vain yhdellä on ollut kuva, loput ovat mielikuvituksen tuotetta, jolloin stereotyyppisin palstakurppa on mies tai 160cm/100kg ja omistaa enemmän karvoja naamassaan kuin palstan mies. Loput jäävät näillä näytöillä 24:sen lankuksi, tasapaksu joka kohdasta. - m-i-e-s
nyt_tuli_huti kirjoitti:
160 cm / 50 kg voi olla kyllä oikea muotovalio. ota huomioon pituus(lyhyys). Siihen nähden 50 kg on normaali paino. Painoindeksi: 19,5.
Voi olla muotovalio, voi olla olematta, mutta yhdelläkään koiralla ei säkäkorkeus yllä 160cm. Suomen kennelliitto ja maailman naiset arvostavat sitä, että pidät naisia rakkeina =)
Mitään näyttöä ei tässä tapauksessa ole mihinkään suuntaan ja pessimisti ei pety, joten tässä tapauksessa ei voi tulla hutia. Normaali paino ei kerro vielä mitään muuta kuin numeron mitä vaaka näyttää.
180 cm ja 90 kg, minäkin voin olla muotovalio tai sitten iskävartaloinen, olenko treenattu vai vähän liikaa pullaa syönyt. =) Eli = Your argument is invalid!
- rumamaija
Sori, minä en sovi tuohon painoasteikkoon (painoindeksi 21).
- rumamaija
Ai niin enkä muuten mene pituudeltanikaan: 173 cm ja pitkät sääret.
- m-i-e-s
Aijai, yli pitkä, rinnatkin varmaan vie 1 painoindeksin kappale?
- Kilttiatm
Kukaan noista ai huolisi minua koska olen lyhyt alle 170cm mies.
En kumpaakaan, koska olen varattu, mutta Neitsytmarian kaltaista pikkutyttöä en huolisi missään oloissa.
Saat siis itsellesi läskikurpan. Voitte sitten yhteiskunnan loisina syödä yhdessä sipsejä sohvalla.
- 1210
super-atm kirjoitti:
Saat siis itsellesi läskikurpan. Voitte sitten yhteiskunnan loisina syödä yhdessä sipsejä sohvalla.
Tääkö on vissiin se upee ämmä stadista?
1210 kirjoitti:
Tääkö on vissiin se upee ämmä stadista?
Ai läskikurppa? Eiköhän niitä ihan joka puolelta löydy.
super-atm kirjoitti:
No sinä nyt et saa itsellesi ketään, paitsi ehkä rahalla. Olet itse näin kertonut.
outsider1 kirjoitti:
No sinä nyt et saa itsellesi ketään, paitsi ehkä rahalla. Olet itse näin kertonut.
Eli saan kuitenkin halutessani. Ota huomioon että lähes kaikissa parisuhteissa mies on saanut naisen rahalla. En siis poikkea enemmistöstä millään tavalla.
Mitenkäs työllistymisesi edistyy? Löytyykö töitä, vai oletko niin huono, ettei kukaan halua sinua palkata ja olet niin avuton pelle, ettet osaa/uskalla itse yritystä perustaa?super-atm kirjoitti:
Eli saan kuitenkin halutessani. Ota huomioon että lähes kaikissa parisuhteissa mies on saanut naisen rahalla. En siis poikkea enemmistöstä millään tavalla.
Mitenkäs työllistymisesi edistyy? Löytyykö töitä, vai oletko niin huono, ettei kukaan halua sinua palkata ja olet niin avuton pelle, ettet osaa/uskalla itse yritystä perustaa?Siinä on kuitenkin pikkuisen eroa, onko nainen kanssasi rahasta vai rakkaudesta. Tosin mitäpä yksinäinen katkera setämies tästä ymmärtää.
outsider1 kirjoitti:
Siinä on kuitenkin pikkuisen eroa, onko nainen kanssasi rahasta vai rakkaudesta. Tosin mitäpä yksinäinen katkera setämies tästä ymmärtää.
"Siinä on kuitenkin pikkuisen eroa, onko nainen kanssasi rahasta vai rakkaudesta."
Siinäkin on aika paljonkin eroa onko nainen miehen kanssa rahasta vai rakkaudesta. Naiset, joihin minulla on mahdollisuuksia, kuuluvat niihin jotka olisivat kanssani rahan takia. En suosi parisuhdehuoria, joten ne naiset eivät pääse kanssani toteuttamaan hypergamiaa.
"Tosin mitäpä yksinäinen katkera setämies tästä ymmärtää."
En tosiaan tiedä mitä ymmärtäisit asiasta. Pohdi oikein ajatuksen kanssa, niin ehkä sinäkin voit vielä jotain ymmärtää.
- ccio
Rose91 on noista kahdesta kypsempi, mutta en häntäkään ottaisi. Mitään mummoeukkoakaan en halua, joten jää valitsematta.
- 18plus8
Nyt kysyy ExPUA johdattelevasti aivan liian helppoja. Ilmiselvästi A ;)
- Ex------------PUA
Miten niin, eihän naisten MA laske iän myötä vaan miesten, ja kurpat on täysin kelvollisia hypergamiaan?
- 18plus8
Ex------------PUA kirjoitti:
Miten niin, eihän naisten MA laske iän myötä vaan miesten, ja kurpat on täysin kelvollisia hypergamiaan?
Nainen voi olla nelikymppisenäkin kaunis kuten Nora Rinne tai Mette Mannonen, mutta jos kyseessä on kuvailemasi kurppa joka on max. 160 cm ja kuitenkin yli 100-kiloinen ja muutenkin käytetty ryppyinen lutka, niin valinta menee ilmiselvästi vaihtoehtoon A :D
"Heidän keskimääräiset tilastonsa ovat 25-100v/160 cm max (hyvin lyhyet jalat)/ painoluokka: raskas sarja 100-200 kg (tai kuten he sanovat "kurvikas". Heidän käyttöasteensa joka on kertynyt pääasiassa nuoruusvuosina, on yleeensä samaa sarjaa kuin heidän pituutensa/painonsa/ikänsä."
Kuvailit erittäin hyvin helkan. Noin hän varmasti esittelee itsensä nettitreffeillä ja työhakemuksessa. Sellainen nainen on hänen mielestään varmasti normaali. Kaikki muu on epänormaalia.
Mutta, jos nyt valita saa, niin A.- täytyytyytyä
itseä huonompaan
- Selvähomma
Kurppa on ainakin expuan valinta. Se kun on niin että siitä puhe mistä puute, ja expua ei muusta puhukaan kuin kurpista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181