Kuinka outoa teidän mielestä on se, jos on jo 40v mies, mutta vielä neitsyt, ilman minkäänlaista seurustelukokemusta? Mitä ajattelisitte tämmöisestä tyypistä? Voisitteko ruveta seurustelemaan vai nauraisitteko lyttyyn ilman minkäänlaista tutustumista?
40v neitsyt
57
1078
Vastaukset
- huuhyyuijaa
Kysy DarkFearilta parin vuoden kuluttua.
Nyt hän on vasta 38-vuotias neitsyt-setä.Itse oon vasta 28-vuotias nuori mies ja sen poikuuden menetin naisen kanssa jo heti parikymppisenä, ihan kuten KAIKKI SUVAITSEVAISET EUROOPPALAISET MIEHET JUST MENETTÄVÄTKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä sitä itse vittu oletkin varmaan joku vitun saatanan ALI-IHMINEN jolla on vielä se poikuus tallella saatana, että oikein hyvin voisi vasaralla päähän lyödä tollaista vitun PASKA-AIVOA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! TAPETAAN VAAN TÄSTÄ MAASTA KAIKKI NEITSYYTENSÄ SÄILYTTÄNEET ALI-IHMISÄTMIT SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kerro muuten mulle se asia, että mikset sä itse ole koskaan ketään naista elämässäsi nussinut saatana??? Täytyy ihan ihmetellä tollaisia "miehiä" jotka vaan pitävät siitä omasta neitsydestään kiinni vielä aikuisiälläkin. Ei kyllä tollaisia luusereita voi mitenkään oikeiksi miehiksi sanoa, vaan enemmänkin vaan pelkästään ALI-IHMISIKSI!!!!!!!!!!!!!!!!
Onko muuten ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kieltäneet sulta sen naisten panemisen sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia, vai mikä ihme sulla oikein muuten voi olla syynä siihen sun pakkomielteiseen neitsyyden vaalimiseen????? Sullehan se varmasti onkin se kaveruus niiden ahdasmielisten persujunttien ja muiden militaristipaskajunttien kansa paljon tärkeämpi asia, kun se parisuhde, naisten paneminen ja siitä omasta neitsyydestä eroon pääseminen.- sfsfsfsffss
Oho, minne päin Suomea olet muuttanut? Onko asuinpaikan vaihdos tehnyt hyvää?
- DarkFear_ei.kirj
sfsfsfsffss kirjoitti:
Oho, minne päin Suomea olet muuttanut? Onko asuinpaikan vaihdos tehnyt hyvää?
Äidin luokse takaisin Lahteen! Eihän tällainen nuori poika pysty asumaan itsekseen ja kyllä ne EUROOPPALAISET miehetkin asuvat äitiensä luona parhaimpiin nuoruusvuosiinsa asti eli yli 40-vuotiaiksi!!!
- 19p7
Sano nyt DarkFear ihan suoraan: Miksi äänestit persuja viime vaaleissa???
19p7 kirjoitti:
Sano nyt DarkFear ihan suoraan: Miksi äänestit persuja viime vaaleissa???
En ole ikinä äänestänyt persuja, koska olen SUVAITSEVAINEN EUROOPPALAINEN MIES. Nyt viime vaaleissa äänestin demareiden ehdokasta ja naista.
Tutkimusten mukaan noin 10% miehistä menee hautaan poikuus tallella. Kysymys siis kuuluu, onko 10% vähemmistö outo? Minusta se on aika suuri joukko ihmisiä. Se on esimerkiksi kaksi kertaa enemmän kuin Suomessa on kasvissyöjiä tai saman verran kun on työttömiä.
- Luolamadonna
Ei vittu voi olla totta.
(Reps) - Nainen_28v
Mistä toi prosentti on revitty??? omassa lähipiirissä / suvussa on vain yksinäisiä naisia :O
Nainen_28v kirjoitti:
Mistä toi prosentti on revitty??? omassa lähipiirissä / suvussa on vain yksinäisiä naisia :O
Olen lukenut samanlaisesta tutkimuksesta ainakin pariin otteeseen vuosien saatossa. Naisissa luku oli hieman alhaisempi. Vammaisia, syrjäytyneitä, aseksuaaleja ja muita, jotka eivät ole kumppania löytäneet.
- 12121212
Kuulostaa ihan uskottavalta. Suuren suomalaisen seksitutkimuksen mukaan 21-vuotiaista neitsyitä on 20% (miehet( ja 6% (naiset).
Kun tuohon ympätään sellainen tutkittu juttu että seksikokemusten määrän suhteen miehillä on tapana liioitella ja naisilla vähätellä, luultavasti osa neitsytmiehistä ei anonyyminäkään tunnustanut asiaa.
Jos on neitsyt 21-vuotiaana, ikävuosina 22-25 asiaa on vaikea muuttaa koska naiset voivat valita kenet haluavat ja monien sinkkuillessa irtoseksimarkkinoilla miesten top 5% höylää läpi useimmat naiset. 25-35v tienoilla seuraa pelastus toivonsa säilyttäneille hölmöläisille kun naiset haluavat lapsia, talon ja etelän matkat. Ne jotka jäävät ilman, eivät enää 35v jälkeen viitsi juosta naisten perässä, vaan keskittyvät kalastamiseen tms. - Mitenihimeessä
Miten hautaan voi mennä???
- Nainen_28v
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen lukenut samanlaisesta tutkimuksesta ainakin pariin otteeseen vuosien saatossa. Naisissa luku oli hieman alhaisempi. Vammaisia, syrjäytyneitä, aseksuaaleja ja muita, jotka eivät ole kumppania löytäneet.
Kuulostaa kyllä aika erikoiselta. :O mitään hajua mistään luvuista ei itsellä ole kuitenkaan...
- markkinaseurailija
12121212 kirjoitti:
Kuulostaa ihan uskottavalta. Suuren suomalaisen seksitutkimuksen mukaan 21-vuotiaista neitsyitä on 20% (miehet( ja 6% (naiset).
Kun tuohon ympätään sellainen tutkittu juttu että seksikokemusten määrän suhteen miehillä on tapana liioitella ja naisilla vähätellä, luultavasti osa neitsytmiehistä ei anonyyminäkään tunnustanut asiaa.
Jos on neitsyt 21-vuotiaana, ikävuosina 22-25 asiaa on vaikea muuttaa koska naiset voivat valita kenet haluavat ja monien sinkkuillessa irtoseksimarkkinoilla miesten top 5% höylää läpi useimmat naiset. 25-35v tienoilla seuraa pelastus toivonsa säilyttäneille hölmöläisille kun naiset haluavat lapsia, talon ja etelän matkat. Ne jotka jäävät ilman, eivät enää 35v jälkeen viitsi juosta naisten perässä, vaan keskittyvät kalastamiseen tms.Just jotain tuollaista se on.
- rumamaija
12121212 kirjoitti:
Jos on neitsyt 21-vuotiaana, ikävuosina 22-25 asiaa on vaikea muuttaa koska naiset voivat valita kenet haluavat ja monien sinkkuillessa irtoseksimarkkinoilla miesten top 5% höylää läpi useimmat naiset. 25-35v tienoilla seuraa pelastus toivonsa säilyttäneille hölmöläisille kun naiset haluavat lapsia, talon ja etelän matkat. Ne jotka jäävät ilman, eivät enää 35v jälkeen viitsi juosta naisten perässä, vaan keskittyvät kalastamiseen tms.Etelän matkani maksan mieluiten ihan itse, en tarvitse sitä varten miestä! Joten voin valita pariutua vasta kun kohdalle sattuu sopiva yksilö, jota voi oikeasti rakastaa. Enkä tarvitse pariutumista vain siksi, että saisin jotain "etuja" sen myötä!
Nainen_28v kirjoitti:
Ihmettelysi johtuu vain siitä, että sinä et tunne yksinäisiä miehiä, vaan vain naisia.
Mistä tuo %-luku on peräisin? Itse uskon todellisuuden olevan lähempänä kahta prosenttia.
http://www.image.fi/image-lehti/ma-en-oo-koskaan
Mitä aloittajan kysymykseen tulee niin en nauraisi, mutta en kyllä alkaisi seurustellakaan, sen verran kaukana "maailmamme" olisivat.- Neitsytsetä
helka kirjoitti:
Mistä tuo %-luku on peräisin? Itse uskon todellisuuden olevan lähempänä kahta prosenttia.
Mitä aloittajan kysymykseen tulee niin en nauraisi, mutta en kyllä alkaisi seurustellakaan, sen verran kaukana "maailmamme" olisivat.Entäs jos mies ei kertoisi asiasta (kyllä, off-topic, mutta kysynpä silti).
Oletko 100% varma että huomaisit jos mies on kokematon, ja missä vaiheessa uskoisit tämän viimeistään tulevan ilmi? - rumamaija
helka kirjoitti:
Mitä aloittajan kysymykseen tulee niin en nauraisi, mutta en kyllä alkaisi seurustellakaan, sen verran kaukana "maailmamme" olisivat.Kylläpäs olikin masentavaa lukea "Suomalaisista nuorista naisista 94 prosenttia alkaa ensimmäisen vakituisen seurustelusuhteen ennen kuin täyttää 20" kun tietää itse kuuluneensa siihen 6 % vähemmistöön joka aloitti ensimmäisen seurustelusuhteen vasta useampi vuosi (22-vuotiaana) tuota rajapyykkiä myöhemmin...
Neitsytsetä kirjoitti:
Entäs jos mies ei kertoisi asiasta (kyllä, off-topic, mutta kysynpä silti).
Oletko 100% varma että huomaisit jos mies on kokematon, ja missä vaiheessa uskoisit tämän viimeistään tulevan ilmi?Taas näitä mielikuvitusleikkejä... Missä tilanteessa tapaisin tuon miehen? Miten asiat etenisivät?
Kuvitellaan, että tapaan hänet baarissa. Jos hän on ihminen, jonka on helppo ottaa baarissa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, niin miten on mahdollista, että hän on kuitenkin jäänyt ilman naiskokemusta?
Jos mielikuvitusleikissäsi tapaamisemme/tutustumisemme tapahtuu jossain muussa ympäristössä niin kerro missä ja miten.helka kirjoitti:
Mitä aloittajan kysymykseen tulee niin en nauraisi, mutta en kyllä alkaisi seurustellakaan, sen verran kaukana "maailmamme" olisivat.Yritin etsiä sitä törmäten mm. tuohon Imagen linkkiin. Luulen kuitenkin muistavani oikein. Toisen lukemani jutun mukaan 20-vuotiaista miehistä kokemattomia oli vielä joku 20%. En millään usko, että niistä lähes kaikki petipuuhiin pääsee.
Vammaisia, syrjäytyneitä, aseksuaaleja, friikkiuskovaisia ja muita on taatusti enemmän.- Neitsytsetä
helka kirjoitti:
Taas näitä mielikuvitusleikkejä... Missä tilanteessa tapaisin tuon miehen? Miten asiat etenisivät?
Kuvitellaan, että tapaan hänet baarissa. Jos hän on ihminen, jonka on helppo ottaa baarissa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, niin miten on mahdollista, että hän on kuitenkin jäänyt ilman naiskokemusta?
Jos mielikuvitusleikissäsi tapaamisemme/tutustumisemme tapahtuu jossain muussa ympäristössä niin kerro missä ja miten.Hmm.
Olet kyllä oikeassa. Koska baarissa yleensä vaaditaan ne pakolliset flirttikuviot ja sulava eteneminen tilanteeseen jossa päästään iholle, mies joka nämä kuviot hallitsee on luultavasti yrittänyt pokailla naisia ja onnistunut siinä.
Mutta onko tilanteen aina pakko olla baari? Mitäpä jos tilanne olisi vaikka nettitreffit?
Ehkäpä 1. treffit kahvilassa, seuraavaksi puistossa, jos kaikki menee hyvin niin vaikkapa miehen kotona aterian ja leffan parissa?
Missä vaiheessa uskoisit että punainen valo syttyisi?
"Jos hän on ihminen, jonka on helppo ottaa baarissa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, niin miten on mahdollista, että hän on kuitenkin jäänyt ilman naiskokemusta?"
Helppoa ja helppoa...useimmille se on vaikeaa, vaikkei sitä naisille tunnustetakaan. Minultakin on pari eronnutta miestä kysellyt vinkkejä (!) kuinka lähestyä naista, vaikka nimimerkkini on ihan totta. Vaikeaa, mutta leuka pystyyn ja yrittämään, niin taitaa useimmilla mennä.
Miten on mahdollista? Asia ei ole niin yksinkertainen, etenkin kun otat huomioon että ihmiset muuttuvat. Ehkäpä joku ei nuorena osannut, eikä vanhempana ole epätoivoisesti yrittämässä pelkkää yhden yön seksiä?
Noin esimerkkinä :) Neitsytsetä kirjoitti:
Hmm.
Olet kyllä oikeassa. Koska baarissa yleensä vaaditaan ne pakolliset flirttikuviot ja sulava eteneminen tilanteeseen jossa päästään iholle, mies joka nämä kuviot hallitsee on luultavasti yrittänyt pokailla naisia ja onnistunut siinä.
Mutta onko tilanteen aina pakko olla baari? Mitäpä jos tilanne olisi vaikka nettitreffit?
Ehkäpä 1. treffit kahvilassa, seuraavaksi puistossa, jos kaikki menee hyvin niin vaikkapa miehen kotona aterian ja leffan parissa?
Missä vaiheessa uskoisit että punainen valo syttyisi?
"Jos hän on ihminen, jonka on helppo ottaa baarissa kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen, niin miten on mahdollista, että hän on kuitenkin jäänyt ilman naiskokemusta?"
Helppoa ja helppoa...useimmille se on vaikeaa, vaikkei sitä naisille tunnustetakaan. Minultakin on pari eronnutta miestä kysellyt vinkkejä (!) kuinka lähestyä naista, vaikka nimimerkkini on ihan totta. Vaikeaa, mutta leuka pystyyn ja yrittämään, niin taitaa useimmilla mennä.
Miten on mahdollista? Asia ei ole niin yksinkertainen, etenkin kun otat huomioon että ihmiset muuttuvat. Ehkäpä joku ei nuorena osannut, eikä vanhempana ole epätoivoisesti yrittämässä pelkkää yhden yön seksiä?
Noin esimerkkinä :)Minä olen siitä huono esimerkki tähän mielikuvitusleikkiin, kun kohdallani se punainen valo olisi syttynyt siinä kohtaa kun hänellä olisi lukenut tiedoissaan "sinkku" (ei eronnut tai leski) ja "ei lapsia". Mutta leikitään, että olemme vaihtaneet kuitenkin viestin tai pari ja lähteneet spontaaneille treffeille. Mitä mies vastaa, kun kysyn jossain kohtaa "ooksää pitkään ollu sinkku?"
- Neitsytsetä
helka kirjoitti:
Minä olen siitä huono esimerkki tähän mielikuvitusleikkiin, kun kohdallani se punainen valo olisi syttynyt siinä kohtaa kun hänellä olisi lukenut tiedoissaan "sinkku" (ei eronnut tai leski) ja "ei lapsia". Mutta leikitään, että olemme vaihtaneet kuitenkin viestin tai pari ja lähteneet spontaaneille treffeille. Mitä mies vastaa, kun kysyn jossain kohtaa "ooksää pitkään ollu sinkku?"
Riippuu vähän tilanteesta. Nopea vastaus olisi "vasta x vuotta" (ikäni).
Aikaisempien kokemuksieni perusteella et uskoisi minua heti. Vaikeaa sanoa mitä tuosta seuraisi, kun treffikokemusta on niin vähän. Mutta tietysti jos sinulla on ehdottomana kriteerinä seurustelukokemus, avioliitto ja lapset...niin vastaus lienee että punainen valo syttyisi heti ensimetreillä. Kiitän vastauksesta.
Monilla tuntuu olevan ehdottomia kriteerejä. Usein niin päin että naiset vaativat riittävästi kokemusta kun taas miehet vaativat ettei kokemusta tai kokemuksia saa olla liikaa. Kaippa molemmilla kriteerilistoilla on perusteensa.
Voin paljastaa sen verran että olen ollut "treffeillä" naisen kanssa joka sanoi alkuillasta porukassa ettei voisi kuvitella olevansa yhdessä miehen kanssa jolla ei ole vastaavaa kokemusta seurustelusta ja perheestä. Loppuillasta kahden kesken ravintolan hiljaisemmassa nurkassa tämä nainen oli muuttanut mieltään, vaikka kerroin kysyttäessä ihan rehellisesti että olen ikisinkku. Harmi vaan kun minunkin mieleni oli muuttunut, vain eri suuntaan. Tavallaan kiva nainen ja jotain hänessä oli mikä ns. sytytti, mutta emme sopisi yhteen. helka kirjoitti:
Minä olen siitä huono esimerkki tähän mielikuvitusleikkiin, kun kohdallani se punainen valo olisi syttynyt siinä kohtaa kun hänellä olisi lukenut tiedoissaan "sinkku" (ei eronnut tai leski) ja "ei lapsia". Mutta leikitään, että olemme vaihtaneet kuitenkin viestin tai pari ja lähteneet spontaaneille treffeille. Mitä mies vastaa, kun kysyn jossain kohtaa "ooksää pitkään ollu sinkku?"
Aika moni eronnut, ainakin avoliiton päättänyt tai muuten pitkässä parisuhteessa ollutkin käyttää sinkku-statusta eronneen sijaan.
Ja jos olisin tuon "neitsytsedän" tilalla, vastaisin kysymykseen sinkkuudesta, että" aika kauan" tai "pitkään", enkä puhuisi ajasta mitään.Neitsytsetä kirjoitti:
Riippuu vähän tilanteesta. Nopea vastaus olisi "vasta x vuotta" (ikäni).
Aikaisempien kokemuksieni perusteella et uskoisi minua heti. Vaikeaa sanoa mitä tuosta seuraisi, kun treffikokemusta on niin vähän. Mutta tietysti jos sinulla on ehdottomana kriteerinä seurustelukokemus, avioliitto ja lapset...niin vastaus lienee että punainen valo syttyisi heti ensimetreillä. Kiitän vastauksesta.
Monilla tuntuu olevan ehdottomia kriteerejä. Usein niin päin että naiset vaativat riittävästi kokemusta kun taas miehet vaativat ettei kokemusta tai kokemuksia saa olla liikaa. Kaippa molemmilla kriteerilistoilla on perusteensa.
Voin paljastaa sen verran että olen ollut "treffeillä" naisen kanssa joka sanoi alkuillasta porukassa ettei voisi kuvitella olevansa yhdessä miehen kanssa jolla ei ole vastaavaa kokemusta seurustelusta ja perheestä. Loppuillasta kahden kesken ravintolan hiljaisemmassa nurkassa tämä nainen oli muuttanut mieltään, vaikka kerroin kysyttäessä ihan rehellisesti että olen ikisinkku. Harmi vaan kun minunkin mieleni oli muuttunut, vain eri suuntaan. Tavallaan kiva nainen ja jotain hänessä oli mikä ns. sytytti, mutta emme sopisi yhteen.Mahdotonta sanoa, miten reagoisin vastaukseesi, kun en tiedä millainen fiilis kaiken kaikkiaan olisi. Olisiko välillämme jo kemiaa (merkityksessä "panisinko" ensivaikutelman perusteella) vai olisiko jompi kumpi tai molemmat jo heti toisen nähtyämme tiennyt sisimmässään, että ei kiinnosta. (Live-tilanteen kuvitteleminen on muuten sikäli helpompaa, että siinä voi lähteä oletuksesta, että keskinäinen kiinnostus ulkonäön ja olemuksen perusteella on jo herännyt.)
Jos tässä mielikuvitusleikissä (sic!) niitä puoleensavetäviä tekijöitä olisi, niin tuskin tuossa kohtaa lähtisin kävelemään minkään periaatteen tai "kriteerin" vuoksi, enkä pelkästään sen takia kieltäytyisi uusista treffeistäkään. Se, että etenisikö tapaaminen seksiin riippuisi sitten siitä, miten fiilikset puolin ja toisin etenisivät.
Jos leikin vuoksi kuvitellaan, että seksi toimisi ja tapailu jatkuisi, niin siinähän sitä sitten pikkuhiljaa näkisi, kuinka erilaisissa maailmoissa eletään, jos toisella on jo aikuinen lapsi ja kokemusta parisuhteista ja toinen olisi kokematon. Samalla tavallahan se tapahtuu kahden "kokeneenkin" kohdalla: tapaillaan ja opitaan tuntemaan ja katsotaan miten pitkälle yhteiset eväät riittävät. Nähdään, miten toinen toimii tietyissä tilanteissa, millainen hän on, ja parhaassa tapauksessa opitaan itsestäkin koko ajan lisää.Ratikkakuski kirjoitti:
Aika moni eronnut, ainakin avoliiton päättänyt tai muuten pitkässä parisuhteessa ollutkin käyttää sinkku-statusta eronneen sijaan.
Ja jos olisin tuon "neitsytsedän" tilalla, vastaisin kysymykseen sinkkuudesta, että" aika kauan" tai "pitkään", enkä puhuisi ajasta mitään.Mielikuvitusleikit ovat vain ajankulua. On ihan mahdotonta tietää, kuinka todellisessa tilanteessa vastaisi tai käyttäytyisi.
Ja joo, tiedän että moni merkitsee olevansa sinkku, vaikka olisi eronnut. Siksi aikoinani kävin kyllä läpi myös sinkkujen profiileja, vaikka eronnutta miestä etsinkin.helka kirjoitti:
Mielikuvitusleikit ovat vain ajankulua. On ihan mahdotonta tietää, kuinka todellisessa tilanteessa vastaisi tai käyttäytyisi.
Ja joo, tiedän että moni merkitsee olevansa sinkku, vaikka olisi eronnut. Siksi aikoinani kävin kyllä läpi myös sinkkujen profiileja, vaikka eronnutta miestä etsinkin.Lasten olemassaolon tai olemattomuuden kriteerinä ymmärrän kokemuksestakin oikein hyvin. Mutta mitä väliä on, onko joku ollut vuosikymmenen avo- vai avioliitossa?
Enemmän minua kiinnostaisi, onko ihminen tulevaisuudessa valmis sitoutumaan, esimerkiksi muuttamaan yhteen.Ratikkakuski kirjoitti:
Lasten olemassaolon tai olemattomuuden kriteerinä ymmärrän kokemuksestakin oikein hyvin. Mutta mitä väliä on, onko joku ollut vuosikymmenen avo- vai avioliitossa?
Enemmän minua kiinnostaisi, onko ihminen tulevaisuudessa valmis sitoutumaan, esimerkiksi muuttamaan yhteen.Minulla elää usko siihen, että ihminen ei voi tietää kuinka hän käyttäytyy ja toimii tietyissä tilanteissa ellei hän ole niitä koskaan kokenut. Helposti ymmärrettävänä esimerkkinä mustasukkaisuus: jos ei koskaan ole ollut mustasukkainen, niin voiko todella tietää, miltä se tuntuu ja miten se saa käyttäytymään? Tuo siis vain yhtenä esimerkkinä.
helka kirjoitti:
Minulla elää usko siihen, että ihminen ei voi tietää kuinka hän käyttäytyy ja toimii tietyissä tilanteissa ellei hän ole niitä koskaan kokenut. Helposti ymmärrettävänä esimerkkinä mustasukkaisuus: jos ei koskaan ole ollut mustasukkainen, niin voiko todella tietää, miltä se tuntuu ja miten se saa käyttäytymään? Tuo siis vain yhtenä esimerkkinä.
Oikeassa olet. Tosin jos on aiemmin seurustellut, tullut niin petetyksi kuin jätetyksikin, niin on jonkinlainen ymmärrys siitä, miten mustasukkainen luonne on. Tosin eihän sitä koskaan tiedä, millaisia tuntemuksia joku toinen ihminen ja elämäntilanne aiheuttaa.
Olen joskus miettinyt tuota asiaa lasten kasvatuksen näkökulmasta. Että jos minulla oikeasti olisi lapsia, kasvattaisinko niitä niin kuin nyt muiden touhuja vierestä seuranneena olen kuvitellut. Tuskin. Ihminen on vissiin luonnostaan parempi neuvoja kuin tekijä. ;-)- Neitsytsetä
helka kirjoitti:
Minulla elää usko siihen, että ihminen ei voi tietää kuinka hän käyttäytyy ja toimii tietyissä tilanteissa ellei hän ole niitä koskaan kokenut. Helposti ymmärrettävänä esimerkkinä mustasukkaisuus: jos ei koskaan ole ollut mustasukkainen, niin voiko todella tietää, miltä se tuntuu ja miten se saa käyttäytymään? Tuo siis vain yhtenä esimerkkinä.
Ehkäpä.
Mutta jos kuvitellaan että mies on ollut parisuhteessa ja paljastunut mustasukkaiseksi luonteeksi, mahtaako hän kertoa sitä treffeillä? ;) Minä veikkaan että riippumatta siitä onko miehellä parisuhdekokemusta vai ei, nämä asiat paljastuvat vasta myöhemmin.
Täysin puolueellisesi en pidä parisuhdekokemusta yksiselitteisesti positiivisena asiana, vaikka se kokonaisuutena voikin olla sitä. Monella ikäiselläni kokeneemmalla vaikuttaa olevan hirveän rutiininomainen asennoituminen seurusteluun. Ei ole pahaksi jos sitä nuoruuden intoa on jäljellä, vaikka sitten koska tietyt asiat ovat vielä kokematta.
Itse en koe olevani niin vanha ja väsynyt että kaiken pitäisi sujua rutiinilla, ilman kokeiluja ja kömmähdyksiä. Neitsytsetä kirjoitti:
Ehkäpä.
Mutta jos kuvitellaan että mies on ollut parisuhteessa ja paljastunut mustasukkaiseksi luonteeksi, mahtaako hän kertoa sitä treffeillä? ;) Minä veikkaan että riippumatta siitä onko miehellä parisuhdekokemusta vai ei, nämä asiat paljastuvat vasta myöhemmin.
Täysin puolueellisesi en pidä parisuhdekokemusta yksiselitteisesti positiivisena asiana, vaikka se kokonaisuutena voikin olla sitä. Monella ikäiselläni kokeneemmalla vaikuttaa olevan hirveän rutiininomainen asennoituminen seurusteluun. Ei ole pahaksi jos sitä nuoruuden intoa on jäljellä, vaikka sitten koska tietyt asiat ovat vielä kokematta.
Itse en koe olevani niin vanha ja väsynyt että kaiken pitäisi sujua rutiinilla, ilman kokeiluja ja kömmähdyksiä."Monella ikäiselläni kokeneemmalla vaikuttaa olevan hirveän rutiininomainen asennoituminen seurusteluun. Ei ole pahaksi jos sitä nuoruuden intoa on jäljellä, vaikka sitten koska tietyt asiat ovat vielä kokematta."
Mutta eikö tuossakin olisi hyvä olla "samalla viivalla"? Jos toinen alkaa huumassaan maalailla mielessään kirkkohäitä ja toinen tietää kokemuksesta, että usein tapailu on lopahtanut jo parin-kolmen kuukauden kuluttua, niin kohtaavatko heidän odotuksensa ja näkemyksensä?- sinkkumies12313123
helka kirjoitti:
Hieman outoa mielestäni. Kaikki eivät pysty saamaan lapsia tai edes halua niitä. Osa ei myöskään ei halua mennä naimisiin ja voi olla monia vuosia avoliitossa - tällöin olisi aika helppoa ymmärtää miksi status on "sinkku" ja "ei lapsia". Olen itse ollut monia vuosia suhteessa, mutta emme koskaan menneet naimisiin tai hankkineet lapsia. Kumpikaan ei nähnyt tälle tarvetta. Jos olisin nettitreffeissä niin statukseni olisi "Sinkku".
- Neitsytsetä
helka kirjoitti:
"Monella ikäiselläni kokeneemmalla vaikuttaa olevan hirveän rutiininomainen asennoituminen seurusteluun. Ei ole pahaksi jos sitä nuoruuden intoa on jäljellä, vaikka sitten koska tietyt asiat ovat vielä kokematta."
Mutta eikö tuossakin olisi hyvä olla "samalla viivalla"? Jos toinen alkaa huumassaan maalailla mielessään kirkkohäitä ja toinen tietää kokemuksesta, että usein tapailu on lopahtanut jo parin-kolmen kuukauden kuluttua, niin kohtaavatko heidän odotuksensa ja näkemyksensä?On se varmaankin helpointa.
Nyt kylläkin maalailet stereotypioita, ehkä muistellen millaisia miehet olivat nuorina ja kokemattomina. Kokematon vanhempi mies on eri asia kuin kokematon nuori mies.
Totta kyllä että näkisin positiivisena asiana jos nainen ei ole ihan kaiken kokenut. Ei tarkoita neitsyttä, ikisinkkua, tai edes naimatonta ja lapsetonta...välttämättä.
Realiteetit kylläkin ovat sellaiset kuin ovat. Olen liian vanha nuoruuden takia kokemattomille, ja vaikka kokemattomia suurin piirtein oman ikäisiäni naisia onkin olemassa, niiden muutamien sopivalta tuntuvien löytäminen onkin haastavampi juttu. Vaikka parisuhdekokemuksessa oltaisiin samalla viivalla, muissa asioissa ei välttämättä olla riittävän samanlaisia.
Onneksi ei ole välttämätöntä tarvetta pariutua hetijustnyt. Kokemattomuus ei häiritse itseä enää, siitä olisin viime vuonna päässyt eroon pariin otteeseen kävelemällä naisen mukana kiltisti baarista ulos. Taidan sittenkin olla jännämies kun en ollut kiltti ja suostunut moiseen :D - ATM-automaatti
Neitsytsetä kirjoitti:
On se varmaankin helpointa.
Nyt kylläkin maalailet stereotypioita, ehkä muistellen millaisia miehet olivat nuorina ja kokemattomina. Kokematon vanhempi mies on eri asia kuin kokematon nuori mies.
Totta kyllä että näkisin positiivisena asiana jos nainen ei ole ihan kaiken kokenut. Ei tarkoita neitsyttä, ikisinkkua, tai edes naimatonta ja lapsetonta...välttämättä.
Realiteetit kylläkin ovat sellaiset kuin ovat. Olen liian vanha nuoruuden takia kokemattomille, ja vaikka kokemattomia suurin piirtein oman ikäisiäni naisia onkin olemassa, niiden muutamien sopivalta tuntuvien löytäminen onkin haastavampi juttu. Vaikka parisuhdekokemuksessa oltaisiin samalla viivalla, muissa asioissa ei välttämättä olla riittävän samanlaisia.
Onneksi ei ole välttämätöntä tarvetta pariutua hetijustnyt. Kokemattomuus ei häiritse itseä enää, siitä olisin viime vuonna päässyt eroon pariin otteeseen kävelemällä naisen mukana kiltisti baarista ulos. Taidan sittenkin olla jännämies kun en ollut kiltti ja suostunut moiseen :DMinkä näköisiä naiset olivat?
Ne joilta olisit saanut. - Neitsytsetä
ATM-automaatti kirjoitti:
Minkä näköisiä naiset olivat?
Ne joilta olisit saanut.Ihan tavallisen näköisiä naisia, oletettavasti 35-45v.
Muiden asioiden takia sanoin kiitos ei (liian humalassa, vihkisormus, liian aggressiivinen ja/tai omituinen käytös). - flowersreally
helka kirjoitti:
Aiempi kokemus ei takaa sitä, että osaisi "käyttäytyä" paremmin. Tiedäthän, se juttu virrasta. Et voi astua samaan virtaan kahdesti. Virta on eri, niin sinäkin.
- Naisasialooseri1
helka kirjoitti:
Mitä aloittajan kysymykseen tulee niin en nauraisi, mutta en kyllä alkaisi seurustellakaan, sen verran kaukana "maailmamme" olisivat.No ei helvetissä ole kyllä niin pieni prosentti kuin 2%, missä satumaailmassa elät? Varsinkin jos puhutaan 20 vuotiaista miehistä niin väitän, että se prosentti on vähintään se 20 jos ei enemmänkin. Ehkä 40 vuotiaista miehistä se 2% voi olla todellinen prosentti, jos siis mukaan lasketaan ne joilla ei ole poikuus tallella, mutta jotka eivät ole koskaan saaneet eli maksullisissa käyneet.
- Totuus_1
helka kirjoitti:
Mitä aloittajan kysymykseen tulee niin en nauraisi, mutta en kyllä alkaisi seurustellakaan, sen verran kaukana "maailmamme" olisivat.Tuossa puhuttiin suomalaisista.
- Luolamadonna
Mun mielestä se on mahdotonta. tai ainakin se on niin epätodennäköistä, että pidän sitä läppänä ja yrityksenä päästä ilmaiseksi friikkishown loungeen.
(Hihitystä) - Nnnaaiinennnn
Persoonallisuus. Se ratkasee.
Jos vaikka vikat 10v oisit työskennellyt koomikkona ja saisit mut nauramaan kippurassa, mahiksesi ois paremmat ku tylsän eronneen miehen.
Se on kans oleellista osaatko suhtautua rakastavasti ja hyäksyvästi ihmisiin. - kiltti-kunnollinen-mies
En yhtään ihmettelis täällä suomessa, ku naisille on ilmaa kunnolliset miehet.
- Nainen.44--
Jos 40 vuotias ei ole edes maksulliselle mennyt niin ei se ansaitse mitään naista
- eri.mieltä
Erikoista että nainen kannustaa käymään maksullisella?
Itse miehenä olen maksullisella käymistä vastaan, varsinkin poikuuden menettämisen suhteen.
Itse odotin 28v asti omaa ekaa kertaani ja jälkikäteen ajateltuna olen tyytyväinen siihen että odotin kunnes löysin itselleni tärkeän naisen.
Eka kerta oli unohtumattoman hyvä. - vanhamiesjo
Itse menetin 23v ikäisenä poikuuteni huoralle, ja oikein tein.
- eimullamuuta
Maksulliselle meneminen on ihan sama kun löytäis baarista jonkun kännisen naisen ja panis sitä. Se ei eroa mitenkään siitä että maksaa naiselle, siinä varmaan säästää rahaa kun jos 40 vuotias mies on baareissa käynyt 20 vuotta eikä olen naista löytänyt niin menemällä maksullisella mies olisi säästänyt varmaan kymmeniä tuhansia. Sitä paitsi jos on poikuus tallella, se johtuu täysin ujoudesta saako naisia, monet on niin ujoja etteivät uskalla lähestyä naisia. Tiedän rumia miehii jotka saa pilluu koska uskaltavat lähestyy naisia.
- absolute-no-no
En haluaisi olla sun eka, en todellakaan.
- Paritusta
Miksi et?
- selkääntaputtaja
Outoudesta en tiedä, mutta harvinaista se on. Ei kuitenkaan sen kummempia aatoksia herätä.
Tässä naiset jakaantuu tosielämässä kahteen kuppikuntaan.
Olen kokeen vuoksi kertonut heti olevani elämäntapasinkku, eli ei koskaan surustellut, (mutta minulla tosin on jonkin verran kokemusta seksistä kuitenkin).
Niin osa naisista on jopa innostunut tämän kuultuaan ja useammalle olis kelvannu sillä mielellä, että lähtis tutustumaan vakavissaan ja vielä useammalle pelkkään seksiin, mutta tosiasiassa en itse nähnyt itselleni tulevaisuutta heidän kanssaan, mutta se mitä sanon, niin seurustelemattomuus ei näyttäisi olevan este muualla kuin tällä palstalla.
Itselleen tosin vaan tuntuu paremmalta sanoo, et on seurustellutkin kysyttäessä.
Uskon, että jopa nelikymppisellekkin totaali kokemattomalle miehelle löytyisi "korkkaaja" mikäli mitoiltaan lukeutuu normaaliksi ja avoimesti sitä hakisi.
Oma poikuus kun meni, niin en moista tunnustanut, vaan nainen oli siinä uskossa, että olen ollut jopa parisuhteessakin. Eikä siinä mitään ongelmaa ollutkaan.
Lopulta ihminen voi sanoa toiselle oikeastaan ihan mitä vaan, jos vaan itsellään pokka riittää siihen ja näin ollen poistaa ongelmat elämästään siltä osin, mikäli niitä oikeita ongelmia ei ihmeemmin olekkaan..- addiasperger
Itse ADD/Asperger sairastava. 25v neitsyt mies. Ennen diagnoosia asia vaivasi aika paljonkin, diagnoosin jälkeen tajunnut, että isellä ei edes käytännön tarvetta kumppanille ole henkisellä tasolla. Ollut vain yhteisön "paine" aloittaa seurustelu. Panetukset tulee kyllä niinkuin miehelle yleensäkin, mutta omien aivojen yli loogisella ja tunnelattealla toimintaperiaatteella ihan oikeasti aivan sama hoitaako sen panetuksen itse vai naisen reikään. Toinen autismin kirjon oireiston omaava henkilö voisi sopia elämänkumppaniksi.
Muutamia ominaisisia piirteitä ainakin itsellä:
"small-talk" mitä vittua se on. sillon avataan leipäluukku kun on jotain asiaa.
Toista on erittäin vaikea katsoa silmiin. Aiheuttaa ahdistuksen kaltaisia oireita.
Asiat sanotaan bluntisti suoraan niinkuin ne on.
Äärimmäisesti logiikan varassa toimiminen joka tilanteessa "mikä on järkevämpää"
Ja ei en näe mitään outoa 40v ja neitsyt, jos taustalla on neurologisia/mielenterveydellisiä ongelmia. Eihän äitä terveet käsitä. - persuveljien_ongelma
Homma dildo, niin pääset omin käsin neitsyydestäsi.
- PuhtaanaPuhtaalle
Kunnioitan miestä, jolla on itsekunnioitus kohdillaan. 40 v ja neitsyt on kunniallisen miehen merkki. Tai naisen. Molempia on vielä paljon.
Ei ole siis outoa ollenkaan kohdata kaltaistasi miestä kaudulla. Kaikki eivät ole kiinnostuneet haureellisestä elämästä. Aseksuaalisuus on yleisempää kuin homoseksuaalisuus. Terveellä seksuaalisella varustettu ihminen muuttuu hyvin nopeasti tässä yhteiskunnassa aseksuaaliksi. Sillä ihmisen seksuaalisuudesta on väännetty irvikuva, porno. Se jos joku saa terveen ihmisen voimaan pahoin ja pysymään erossa moisesta touhusta.
Tänä pänä on niin helppoa kuksia miten ja milloin vain. Miehillä maksullisissa käymällä ja naisilla ihan ilmaiseksi. Neitsyys on erityisesti tänä aikana vahvan hengen merkki. Nuorena menetetty neitsyys on heikon hengen merkki. Maksullisissa käyvillä ei ole sielua laisinkaan. He ovat esineellistäneet itsensä esineellistämällä muita. Mielestäni on aivan yhtä sairasta harjoittaa haureutta elottoman esineen kanssa kuin elollisen esineenkin kanssa.
Meitä naisia käydään niin usein lirkuttelemassa, että pidän itse arvossa miestä, joka ei yritä heti iholle. Pidän arvossa miestä, joka ei esineellistä minua vaan haluaa ensin tutustua. Sellaisen kanssa olen lähtenyt kahvillekin. Noiden lirkuttelijoille en viitsi edes jutella. Eronneita ja karanneita kaihdan yhtälailla. En lähtisi parisuhteeseen eronneen viikonloppuisän kanssa. En halua lähteä omaan parisuhteeseen kolmanneksi pyöräksi. En voisi kuvitellakaan lähteväni parisuhteeseen miehen kanssa, joka on "höylännyt" satunnaisesti tuntemattomia, puolituttuja, maksullisia tai pumpattavaa barbaraa. Ihan vaan siitä tietää, että ei ole kovin kummoista kyytiä tiedossa, jos mennään lihan eikä hengen voimalla. Sielukkuus puuttuu, joten kovin tylsää touhua tiedossa, vaikka asennoissa riittäisikin.
Joten, vaihda seuroja, jos neitsyys tuntuu häpeälliseltä. Kun löydät tervettä ja hengessä vahvaa seuraa, että kaltaisiasi on paljon ympärillä. Heidän löytäminen ei ole niin helppoa, koska he eivät tee itsestään numeroa, tosin kuin nämä haureelliset mylvivät joka paikassa.
Ne, jotka ovat lähteneet lirkuttelijoiden matkaan ovat nyt onnettomampia kuin me, jotka eivät lähteneet. Selibaatti on parempi vaihtoehto kuin käydä maksullisissa. Sukupuolitaudit vaikuttavat mielenterveyteen, herpes ja kuppa ovat varmaan tunnetuimmat mielenterveysongelmien aiheuttajat. Vakavia sairauksia aiheuttavat mm. HIV ja papillooma, jotka tietysti myös masentavat vakavan sairauden takia.
Tiedän mistä puhun. Olin aikoinani itse se nuori, kun kaverit veivät baarista kotiin seuraa ja itse vein kotiin vain puhelinnumeron. Nyt 40 huomaan, että se kannatti. Kannatti pitää itsenä puhtaana. Nyt nuo kaverini ovat vanhentuneet ennen aikojaan ja kovin "elottomia." Itselläni rakkaus on keveää, kun ei ole exiä kaapissa rasittamassa suhdetta. - Huonotnaiset
Mitäs teet kun naiset ei kutsu naimaan vaan jättää miehet neitsyiksi, eli huonot naiset===!
- neitsyyshyväasia
Miksi tästä ylipäätään tehdään niin suuri numero?
Missä on suvaitsevaisuus ihmisille, jotka haluavat säästää tai ovat säästyneet vastoin tahtoaan neitsyinä?
Ei ole outoa mutta outo on tämä maailma, joka pitää sitä outona!
Neitsyiden hyvät puolet:
- ei sukupuolitauteja
- ei exiä
- ei rikkinäistä sydäntä
- valmis opettelemaan asiat
Eikö jokainen ole joskus ollut kokematon ja oppinut asiat? Haloo! Miksi tämä muka olisi ongelma? Ei todellakaan ole mikään este parisuhteelle! Miksi neitsyitä vastaan on niin monilla huono asenne? Asenteessa olisi tarkistamisen varaa! Hyvät asiat joutuvat nykypäivänä pilkatuiksi. Muistelkaapa 60-lukua!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983