Olen tälläkin viikolla laittanut vaikka miten monelle naiselle viestiä, ja siinä lukee LUETTU! Mutta ei minkaanlaista vastausta tule koskaan keneltäkään, kyllä toivoisin että tulis maailman loppu ja räjähtäs tää maapallo tuhannen palasiksi huorineen.
On se ihme kun kunnollinen mies ei kelpaa naisille
34
172
Vastaukset
- Kilttiatm
Lehdessä oli tänään että Ruotsi sattaa joutuu sotaan parin vuoden päästä. Ehkä suomikin sitten osallistuu ja meidät ätmi kelputetaan rintamalle
- helgamies
Sodat poistavat ylimääräisen miesaineksen tehokkaasti. Samalla naisten saatavilla oleva taitelija-YTMi aines kasvaa merkittävästi. Sota on suuri voitto naisille, naisen seksuaalisuus suorastaan vaatii sotaa.
- itkekääluuserit
helgamies kirjoitti:
Sodat poistavat ylimääräisen miesaineksen tehokkaasti. Samalla naisten saatavilla oleva taitelija-YTMi aines kasvaa merkittävästi. Sota on suuri voitto naisille, naisen seksuaalisuus suorastaan vaatii sotaa.
On siellä naisiakin mukana. Moni nainen varmasti parempi sotilas kuin ätmit, jotka eivät näe elämässä mitään mieltä eikä maailmassa tai isänmaassa mitään suojelemista "koska en saa pillua, byääääää!"
"Mä en puolusta tätä maata koska kukaan ei anna mulle pillua, byää! Viiminen pillu ja tissi mihin oon koskenut oli mun äidin, väääääääähähähähähhääääääää!" - helgamies
itkekääluuserit kirjoitti:
On siellä naisiakin mukana. Moni nainen varmasti parempi sotilas kuin ätmit, jotka eivät näe elämässä mitään mieltä eikä maailmassa tai isänmaassa mitään suojelemista "koska en saa pillua, byääääää!"
"Mä en puolusta tätä maata koska kukaan ei anna mulle pillua, byää! Viiminen pillu ja tissi mihin oon koskenut oli mun äidin, väääääääähähähähähhääääääää!"Esim. Lotat kunnostautuivat erityisesti upseerien seksileluina viime sodan aikana. Joten, aivan, kyllä naisille löytyy rintamalta tärkeitä tehtäviä.
itkekääluuserit kirjoitti:
"Mä en puolusta tätä maata koska kukaan ei anna mulle pillua, byää! Viiminen pillu ja tissi mihin oon koskenut oli mun äidin, väääääääähähähähähhääääääää!"Taidat olla tähtäimessä ensimmäisenä.
- Nainen_28v
Ja kuinkakohan monta kertaa miehet tehny tota samaa minulle...
Mitäs olet yrittänyt löytää itsellesi lapsetonta miestä aisuriksi. Hypergamia ei aina onnistu.
- bustedkeaton
katkera huorittelusi paljastaa sun "kunnollisuuden" olevan vain pintaa. mikä lie feikkiprofiili.
Indeed. Mies, jonka mielestä naisten kuuluu vastata hänelle, on lähtenyt ihan väärillä perusteilla liikkeelle.
- NäyttääAjoittainKiltiltä
Marrrnie kirjoitti:
Indeed. Mies, jonka mielestä naisten kuuluu vastata hänelle, on lähtenyt ihan väärillä perusteilla liikkeelle.
Samaa mieltä. Vaikka tunnen myötätuntoa ätmejä kohtaan, niin uskon aloittajan olevan kirjoituksensa perusteella häiriintynyt persoona, jota naisten olisi varottava. Kiltti ja kunnollinen eivät tuossa tapauksessa vastaa todellisuutta.
Tuollaista se on. Treffipalstoilla sen tietysti ymmärtää että se tarkoittaa sitä ettei kukaan ole kiinnostunut, mutta silloinkin on sama homma vaikka yrittäisi vain esim. FB:ssa keskustella naisen kanssa jostain eikä iskeä, niin aina se naisen keskustelu on sitä että vaietaan, kun keskustelukumppani ei miellytä.
Ja kun sitä toitotetaan että pitäisi yrittää tutustua ihmisiin ja yrittää olla sosiaalinen...mutta miten se tapahtuu kun keskustelut jäävät yksinpuheluksi.- 876
Laita ihmeessä esimerkkiä, mistä keskustelet FB:ssä naisen kanssa?
Saattaa olla ettei keskustelukumppanin jutut miellytä. - tarralenkkari666
Menetkö siis tuntemattomille sekoilemaan? Ei fb ole mikään deittisivusto.
- 2626
Minun fb-sivuilleni ei kukaan pääse kirjoittamaan, ellei kuulu kavereihin. En ymmärrä niitä fb:n käyttäjiä, jotka eivät käytä yksityisyysasetuksia.
- 1017
Kiltti, kunnollinen mies ei huorittele naisia. Sinä siis selvästikin yliarvioit itsesi.
Toivon ja oletan viestin olevan huumoria.
"On se ihme kun kunnollinen mies ei kelpaa naisille"
Todella hauskaa huumoria? Nauretaanko yhdessä? Hahahahaha :D
- kirivesmiäs
No joha o ku ei kunnolline mies kelepoo. Suatana ku sitä onki milijoonat jännämiehet päässynä avioon.
Suattaapi olla, ettei sitä kannata kummommin huastella. Ihmispaska o ihmispaska, vaik sit vois paistais. - Kilttiatm
Naiset ei vastaa netissä miehille ellei mies ole todella komea. En ole ainakaan yhtään vastausta saanut. Sadan viestin jälkeen lopetin kun se ei kannata tuhlata aikaa.
- oliskoniin
"Komea mies" Etkö nyt ole nähnyt minkälaisia pareja liikkuu, joku afrikan lyhytraajainen ,lyhtselkäinen ,matalaotsainen , komistus suomalaisen naisen kainalossa tuotako on komeus .
oliskoniin kirjoitti:
"Komea mies" Etkö nyt ole nähnyt minkälaisia pareja liikkuu, joku afrikan lyhytraajainen ,lyhtselkäinen ,matalaotsainen , komistus suomalaisen naisen kainalossa tuotako on komeus .
Ei siinä ole mitään ihmeellistä kun nainen kiinnostuu rumasta ja köyhästä ulkomaalaisesta miehestä. Jostain syystä ulkomaalaisuus tekee miehistä suomalaisten naisten silmissä niin paljon kiinnostavampia, että ätmin tasoisetkin kelpaa, kunhan vaan on ulkomaalainen.
- KuvaOnKemia
Nainen katsoo miehen kuvan ja jos ei miellytä ei vastaa. Profiilin sisällöllä ei ole tuon taivaallista virkaa vaan ainoastaan kuvalla. On meinaan testattu laittamalla netistä haettu atleettisen komean miehen kuva ja vastaavasti nörttimäinen ns ruman miehen kuva. Komea mies samalla profiili tekstillä sai käytännössä aina vastauksia naisilta. Ruma ei ainoatakaan.
- 1119
Entäs kun nainen tekee saman testin? Kumpi saa enemmän vastauksia samalla tekstillä, hottiskissa vai siiderivalas?
- KuvaOnKemia
1119 kirjoitti:
Entäs kun nainen tekee saman testin? Kumpi saa enemmän vastauksia samalla tekstillä, hottiskissa vai siiderivalas?
Kokeiltu sekin. Niin rumaa naista ei löydykään ettei se vastauksia saa. Tai sanotaan naisen ei tarvitse odottaa edes vastausta vaan saavat suoria avauksia. Se ero tässä just onkin kun myös rumilla naisilla on kysyntää mutta rumat miehet ovat aina häviäjiä. Se että saako mies ylipäätään vastauksia on täysin riippuvainen kuvasta.
- rumaätämih
Entäs vitun rumat naiset ja nyt siis puhutaan ihan kuvottavista finninaama naisista yms... en rumana miehenä ole saanut niiltäkään mitää vastausta??
- ruikkuliidin
No kun itse olen komea atleetti, mutta silti lähestyn treffipalstoilla juuri näitä finninaamarumiluksia saadakseni helppoa piparia, niin ei teille ruikuille jää sitten oikein mitään. Siksi ne ei vastaa, kun ne juttelee jo mun kanssa.
- hyvääjatkoa
ruikkuliidin kirjoitti:
No kun itse olen komea atleetti, mutta silti lähestyn treffipalstoilla juuri näitä finninaamarumiluksia saadakseni helppoa piparia, niin ei teille ruikuille jää sitten oikein mitään. Siksi ne ei vastaa, kun ne juttelee jo mun kanssa.
Kerro, että olet kaverin möhlimisen takia istumassa viidettä tuomiota, mutta olet aivan syytön ja vapaudut vuoden kuluttua . Takaan että kirjeitä ,yhteydenottoja tulee ,ei ole naisista puutetta. Jätä komeudet ja mitä niitä oli kiltteydet pois, kerro isosta tulevasta perinnöstä.Siinä "rakennusaineita" tulevaan naismenestykseen .
- jospaskuit
No onkos se täysin poissuljettu ajatus, että tämä nörttimies tekisi itsestään atleetin. Liikunnasta on harrastuksena monia hyötyjä ja yksi niistä on tämä nimenomainen naisten positiivinen huomio. Se on kumma kun luullaan, että jos peräkammarista kirjoitellaan nettiin liirumlaarumeita niin naiset olisi aivan kuumana. Voin vain kuvitella kuinka paljo ne naiset saa niitä viestejä, kun niitä on niin helppo kirjoitella ja siihen pystyy lähes jokainen. Vaan itsensä rantakuntoon vetämiseen tarvitaan usein pitkäjänteisyyttä sekä hien vuodatusta.
- Kilttiatm
Liikunnasta ei ole hyötyä.
- 67u4u57r6
Mistä se nainen voi susta tietää ootko kunnollinen vai ei? Pistä sit ei-kunnollinen ilmoitus jos kerran sillä saa naisia, mitäs siinä vikiset jos kerran tiedät missä on vika niin tiedät myös miten toimia.
- m-i-e-s
Olisinpa minäkin sellainen kiltti ja kunnollinen mies, ettei naiset vastaisi.
Joutuu väkisin olemaan tämmöinen epäilyttävä jännämies, kun naiset ottavat ja pitävät omatoimisesti yhteyttä. (Sillä ei varmasti ole mitään merkitystä, onko kyseessä tekninen laite tai partylite kutsu?) Ei se mikään ihme ole, koska naiset ovat juuri sellaisia.
- ioioioiooi
Ihan turha tätä on sulle kirjoittaa, mutta kuitenkin:
Ainoa konsti on kirjoittaa viestejä, jotka ovat saajastaan niin kiinnostavia, että he vastaavat. Ruikuttaminen ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3761591- 771534
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3641488Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀481221- 671213
Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht371055Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆2521018vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163908Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40885Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20877