Tyypillinen esimerkki tiedemiesten ylimielisyydest

Fiksu-._.-Kreationisti

Suomessa monet ihmiset, minä mukaanlukien, kärsivät maitotaudista. Evokkien mukaan, "tieteellistä näyttöä" maitotaudin olemassaolosta ei ole, koska evokit eivät kykene ymmärtämään sitä, että miksi pilkottu maito voisi aiheuttaa ongelmia: mutta maitotaudista kärsivät tuntevat maitotaudin aiheuttamat ongelmat varsin hyvin. Kokemusperäistä näyttöä on vaikka kuinka.

http://maitotauti.com/index.php

Kun olin 6 vuotias, itkin pytyllä kun en saanut kakkaa tulemaan. Kärsin tuntemattomasta ongelmasta nimeltä maitotauti. Edelleenkin homogenoimaton maito aiheuttaa minulle suolisto-ongelmia. Vastaavanlaisesta ongelmasta kärsivät monet muutkin suomalaiset.

Nykyajan tiedemiehet eivät kuitenkaan hyväksy ongelmaa. Miksi? Kaikilla maitotaudin ongelmilla oireet ovat loppuneet välittömästi, kun on lopetettanut homogenoimattoman maidon juomisen. Myös itselläni.

Voin vain keksiä yhden vastauksen, ja vastaus on sama kuin heidän vastahakoisuutensa kreationismia kohtaan. Se on Ylpeys. Ylpeys saa tiedemiehen kuvittelemaan, että hän on älykkäämpi kuin muut, ja hylkäämään kaiken kokemusperäisen näytön. Ylpeys saa ihmisen ajattelemaan, että hän on oikeassa aina ja kaikki muut väärässä - aina. Ainakin "alemman tason" ihmiset jotka eivät ole hankkineet koulutusta, huolimatta runsaasta kokemusperäisestä(tai kun luomisen kohdalla muustakin) näytöstä.

28

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Edelleenkin homogenoimaton maito aiheuttaa minulle suolisto-ongelmia. "
      Ei, se on Saatana joka tukkii suolesi. Puhu rohkeasti naapurillesi tai bussissa vierustoverillesi asiasta. Tai tilaa netistä papin siunaamia Ave Maria -suppoja. Niillä se Saatana lähtee. Lykkyä pyttyyn, jos sallitaan pieni sanallinen ilottelu.

• VaihtoehtoLääketiede

Minä veikkaan kyllä että suolta tukkii Jeesus.

PS.Miksi aikuisen ihmisen pitäisi juoda maitoa?

• syntinen-atteri-evokki

Miksi litkiä maitoa, kun kaljaakin on?

• Fiksu.-_-Kreationisti

En minä itse juokaan maitoa juuri ollenkaan. Tosin en juo kaljaakaan.. pointti on se että nuoret lapset joutuvat kärsimään ongelmista joista heidän ei tarvitsisi kärsiä jos heillä olisi vain tarvittava tieto.

Ja mistä tämä johtuu?

Evoluutikkojen ylpeydestä. Ainoastaan tiedemiesten ylpeys estää heitä tunnustamasta maitotaudin olemassaoloa, vaikka kokemusperäistä näyttöä on vaikka kuinka.

Samasta syystä johtuu evoluutikkojen kykenemättömyys hyväksyä luomista. Ammatillinen ylpeys on liian suurta, jotta he voisivat tunnustaa olevansa väärässä, vaikka mitään todisteita ei ole.

• syntinen-atteri-evokki

Höpöti pöpöti. Kyllä sinunkin olisi hyvä juoda kaljaa. Kaljapubeissa käy usein hyvinkin fiksuja ihmisiä, voisit sinäkin päästä harhoistasi.

• utti
        Fiksu.-_-Kreationisti kirjoitti:

En minä itse juokaan maitoa juuri ollenkaan. Tosin en juo kaljaakaan.. pointti on se että nuoret lapset joutuvat kärsimään ongelmista joista heidän ei tarvitsisi kärsiä jos heillä olisi vain tarvittava tieto.

Ja mistä tämä johtuu?

Evoluutikkojen ylpeydestä. Ainoastaan tiedemiesten ylpeys estää heitä tunnustamasta maitotaudin olemassaoloa, vaikka kokemusperäistä näyttöä on vaikka kuinka.

Samasta syystä johtuu evoluutikkojen kykenemättömyys hyväksyä luomista. Ammatillinen ylpeys on liian suurta, jotta he voisivat tunnustaa olevansa väärässä, vaikka mitään todisteita ei ole.

Mikä helvetti evoluutikko nyt on? Synonyymi tiedemiehelle?

• heh-heh-heh-
        syntinen-atteri-evokki kirjoitti:

Höpöti pöpöti. Kyllä sinunkin olisi hyvä juoda kaljaa. Kaljapubeissa käy usein hyvinkin fiksuja ihmisiä, voisit sinäkin päästä harhoistasi.

Esko Valtaoja käy Apteekissa:)

• heh-heh-heh-

• syntinen-atteri-evokki

Olen kerran käynyt ja tuttuhan se Vares leffoista on.

• Taikauskonnoton

Apteekki on tyylikäs räkälä. Pari vuotta tuli siellä käytyä silloin tällöin.
        Voin hyvin kuvitella Eskon myös istuvan siellä.

• Fiksu.._.-kreationisti

Henkilökohtaiset kakkafantasiat eivät kuulu palstan aihepiiriin.

Ilmoitettu poistoon.

• utti

"Kun olin 6 vuotias, itkin pytyllä kun en saanut kakkaa tulemaan"

Goddidit

• HyiJumala

Oliko siis Jumala tukkimassa peräreikää kun sanot "Goddidit"?

• utti
        HyiJumala kirjoitti:

Oliko siis Jumala tukkimassa peräreikää kun sanot "Goddidit"?

Eikös tuo ole kretujen selitys kaikelle, miksei siis tuollekin?

• Juuri jumalattomien ihmisten ylpeys on yksi suurimpia syitä maapallomme ongelmiin. Jumala on antanut ihmisille selvät elämänohjeet, mutta jumalattomat ihmiset ovat halveksineet niitä ja kuvitelleet voivansa järjestää asiat paremmin kuin Jumala.

Koska Jumala on antanut ihmisille vapaan tahdon, Hän ei ole estänyt ihmisiä toteuttamasta tahtoaan. Niinpä Hän on antanut ihmisille mahdollisuuden näyttää, mihin he pystyvät. Ovatko he pystyneet luomaan paremman maailman? Jokainen voi nähdä, että he eivät ole pystyneet siihen. Jumalattomien tiedemiesten, päättäjien ja "asiantuntijoiden" luomat järjestelmät ovat tuoneet vain monia ongelmia maapallolle. Näistä he sitten syyttävät Jumalaa, jonka itse ovat hyljänneet.

"Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin. Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ruhtinaihin." (Psalmi 118:8-9)
      "Kuin mureneva hammas ja horjuva jalka on uskottoman turva ahdingon päivänä." (Snl.25:19)

• heh-heh-heh-

"Ovatko he pystyneet luomaan paremman maailman?"
        Millainen olisi se Herraan luottavien maailma? Veikkaan, että muistuttaisi ajatollah Khomeinin Irania, tai Saudi Arabiaa.

• olkoonSinunKohtalo

Sinähän paskanaama aikaisemmin kerroit että ihmisille ei syntyisi vammaisia lapsia jos he vain eläisivät raamatun mukaan?

• Taikauskonnoton

"Jumala on antanut ihmisille selvät elämänohjeet"
        Eipä vaan osannut kertoa aloittajallekaan, ettei homogenoimatonta maitoa kannata kaikkien juoda.
        Itse käytän maitoa lähinnä kahvissa, silloinkin vanhanajan luomumaitoa. Punaista.

• wanhalevy

Ketjun aloittajan pitäisi osoittaa syyttävä sormensa Jumalaansa (tai itseään, ks. alla) kohti tiedemiesten sijasta. Homogenointihan on ihmisen tekemä luonnoton prosessi maidolle. Maito olisi luonnostaan homogenoitu, jos Luoja olisi niin tarkoittanut.

Toisaalta tämäkin voidaan kuitata perisynnillä, että noita oireita tulee. Joten ketjun aloittaja voi syyttää vain itseään tästäkin.

• Love_milk

Itsehän syön ja juon ihan kaikkia maitotuotteita suurella nautinnolla. Tosin kohtuudella ja kristillisesti, ilman ylensyöntiä ja mässäilyä. Eivät aiheuta mitään ongelmia. Minkä siunauksen herra onkin antanut meille maukkaiden juustojen ja täyteläisten jugurttien muodossa. Miten hienoa onkaan syödä pala juustokakkua tai nauttia tuoreita marjoja kerman kanssa! Eikö ole upeaa, miten Herra on meitä siunannut hienoilla makunautinnoilla.
      Varmasti siihen on joku syy, että jotkut eivät pysty herkuista nauttimaan. Syntiinlankeemuksesta se pohjimmiltaan johtuu. Herra saattaa myös kostaa isien pahoja tekoja. Epigenetiikka nääs, mutta eihän sille voi mitään. God bless all dairy products!! Sinners beware.

• Taikauskonnoton

Allergiat johtuvat aivan varmasti syntisestä elämästä. Neuvoisin aloittajaakin lopettamaan synninteon, niin elämäsi parantuu. Synniksi laskettakoon kaikki, mikä tekee kreationistista kreationistin.

Itse synnittömänä en kärsi minkään valtakunnan allergioista.

• IlkimyksenSetävainaa

"Ylpeys saa ihmisen ajattelemaan, että hän on oikeassa aina ja kaikki muut väärässä - aina. Ainakin "alemman tason" ihmiset jotka eivät ole hankkineet koulutusta, huolimatta runsaasta kokemusperäisestä(tai kun luomisen kohdalla muustakin) näytöstä."

Sinussa ja Biblessä ja Mark5:ssä tämä näkyy. Totisesti ja aamen.

• Taidat trollata kun sekoilet sanoissakin. Pilkottu maitohan on nimenomaan sitä homogenoitua, ja homogenoimaton "luonnollista".
      Laktoosia on molemmissa.

• mikä.hihhuli.olet

Ei täällä kukaan koskaan trollaa. Etkö usko ihmisiin?

• mikä.hihhuli.olet kirjoitti:

Ei täällä kukaan koskaan trollaa. Etkö usko ihmisiin?

>>Ei täällä kukaan koskaan trollaa.<<
        Kyllä trollaa.
        >>Etkö usko ihmisiin?<<
        Rajallisesti.

• leipäsusiparisuhdeluku

"Kun olin 6 vuotias, itkin pytyllä kun en saanut kakkaa tulemaan."
      Ts. viime vuonna.

• Taikauskonnoton

Ehkei siitä sitten vain ole suoraa tieteellistä näyttöä. En tiedä en ole asiaa tutkinut.
      Mutta kyllähän tuo homogenoidun maidon ongelma on yleisessä tiedossa. Kerro nyt kuitenkin joitain tällaisen alan tiedemiehiä, jotka väittävät ettei kyseistä ongelmaa olemassakaan. Muutenhan kyseessä on taas vain väite ilman mitään tukea.

Mitään tekemistä tällä asialla ei siltikään ole kreationismin kanssa.

• "Mitään tekemistä tällä asialla ei siltikään ole kreationismin kanssa."

Hupaisaa touhua tältä kretiiniltä, koska FK järjestään ilmoittaa toisten avauksia tai viestejä palstan aihepiiriin kuulumattomina poistoon, mutta suo itselleen oikeuden poiketa tästä säännöstä.

Josta tietysti näemme, että kretiineillä oma touhu on kretiinin sokea piste. FK lienee omasta mielestään fiksu mutta totuushan on aivan toinen.

Toisaalta, mitä väliä, jos kerran FK on pahainen trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2433
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2121
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1687
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1642
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1570
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1466
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1450
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1200
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      26
      1158
    Aihe