ARVOISAT PALSTALAISET!
Nyt se on tapahtunut!
Kuten tiedätte, on minullla maine tunnustusten uloskiskojana; joka joutuu piinapenkkiini, antaa sen joko itkulla tai ilman.
Tällä kertaa se tuli itkulla, ja samalla tuli todistetuksi taas se, että olen ollut oikeassa.
Nähkääs kyseessä on multinikkailu ja puskista ammuskelu, ja tällä kertaa palstan virallinen kiintiöfeministi jäi siitä kiinni nolosti aloittamassaan ketjussa.
Kyseessä on siis valeraiskaus-syytöksistä ynnä muusta täysin sairaasta, mutta feministeille tyypillisestä käytöksestä tuttu tarralenkkari666 - jonka aikomuksena oli etusivulle päätyyneessä ketjussa tehdä siis siten, että esittää "asiallista feministiä" nimimerkillä "Marnnie" ja sitten multinikkaamalla päästää todellisen luontonsa esille. Osa multinikeistä oli miesnimimerkkejä, sillä uten tiedämme, eivät edes feministit pidä naisia uskottavina. Eikä kyllä kukaan muukaan tämän jälkeen.
(Jopa nimimerkillä marrnie hän epäonnistuu totaalisesti, joko lähtien karkuun tai vastailleen alentuvaiseen lällättelytapaan kaikkiin vastineisiin, joihini hän ei pysty antamaan asiallista vastausta).
Ketju: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14092199/mika-meissa-feministeissa-on-niin-kamalaa
Todistusaineisto:
"LOL"-teinix-termi, jota käyttää vain tumblr-feministit kuten tarralenkkari666: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14092199/mika-meissa-feministeissa-on-niin-kamalaa#comment-82958358
Valeraiskaus(fantasia)-syytös tuttuun tapaan : http://keskustelu.suomi24.fi/t/14092199/mika-meissa-feministeissa-on-niin-kamalaa#comment-82957838
Ja sitten vielä tunnustukset:
Suora: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14092199/mika-meissa-feministeissa-on-niin-kamalaa#comment-83010361
Epäsuora (jossa unohti vaihtaa multinikilleen :D ): http://keskustelu.suomi24.fi/t/14092199/mika-meissa-feministeissa-on-niin-kamalaa#comment-83059372
Jokaisessa eri nimimerkki.
Enkä edes mene niihin silmitöntä riehumista ja kurpparaivoklisheitä täynnä oleviin multinikkauksiin, jotka hän tekee miesnimimerkeillä, yrittäen näin saada miehet näyttämään pahoilta.
Eli tämä ketju on täysin sanomanimukainen, missä siis paskahousutäti multinikkaa lähes kaikki puheenvuorot, syyllistyen kaikkin ennalta-arvattaviin (lähes) klisheisiin.
En tee samaa kuin jotkut raukkamaiset ja minulle pärjäämättömät koulukiusaajatyypit, että yllyttäisin vastustajan kimppuun muita palstalaisia - se on Munattomien puolueen tapa toimia.
Sen sijaan kysynkin nyt palstan naiset ja feministit, että aiotteko te turvautua nyt hyväsiskojärjestelmään ja myöntää että tämä on teidän yleinen käytönne, vai aiotteko te irtisanoutua tästä?
HUOM: Jokainen ohivastaus, kurpparaivoklishee yms. lasketaan tälläisen toiminnan kannattamiseksi ja hyväsiskotoiminnaksi, sekä sen myöntämiseksi että olen oikeassa ja tämä on yleinen feministien ja palstanaisten tapa toimia.
ExPUA:n piinapenkki: Feministi jäi kiinni!
68
282
Vastaukset
- 8plus1
Tämä on kyllä todennäköisesti sarkasmia:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14092199/mika-meissa-feministeissa-on-niin-kamalaa#comment-83010361 - Kilttiatm
Naiset yrittää mustamaalata meitä kunnollisia miehiä ja saada meidät näyttämään pahoilta vain siksi että joku jännämies on hakannut ja pettänyt naista ja naiset kostaa sitten meille kunnollisille kilteille miehille.
- kuuonjuustoa
Oletko vampas vai trolli?
- Ex------------PUA
Niin tekee, ja se on todistettu tässä ketjussa.
Vasemmanjalansaapas666 on niin ruma ja epätoivoinen femakko, ettei se saa edes valkoritareita hoitamaan tuota likaista työtä, niin se joutuu multinikkaamaan miesnimimerkitkin. :D
Sinulle on varmaan aivan turha selittää, että en ole kyseinen tarralenkkari666, vaikka hän hyvältä tyypiltä vaikuttaakin.
Olen joka tapauksessa otettu huomiostasi.- Henkilöhyökkäys
Pullalla on kiinnostavuus sama kuin napanöyhdällä, uskottavuus samaa luokkaa, siksi täällä mesoaa.
Myös kaikenlainen "tunnistaminen " kuuluu taudinkuvaan. - Riiiiiiiiiiiii
Minäkään en ole tarralenkkari, vaikka käytin tuossa männäviikolla jollekin LOL-sanontaa. Se oli joku ätmi joka toivotti minulle huonoa yötä:). En myöskään ole toveri Marrnie.
Expöllön linkit avautuvat kaikki tuon feministikeskustelun alkuun, enkä osaa etsiä niitä tuosta heinäsuovasta.
Aloitus oli sen verran sekava, että tiukkaa tekee vastata, mutta mikäli syytetään multinikkailusta niin kerron itse en tällä palstalla sitä tee. Muista en osaa sanoa.
Minäkin olen otettu huomiosta. Lainaan erästä kommenttia, jossa ihmeteltiin miten itsensä kovan luokan panomieheksi laskeva alfa (krmh) viitsii päivät pääksytysten jauhaa kurpista ja feministeistä.
Järkyttääkö miekkosia useamman naisen kirjoittelu palstalle? Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Minäkään en ole tarralenkkari, vaikka käytin tuossa männäviikolla jollekin LOL-sanontaa. Se oli joku ätmi joka toivotti minulle huonoa yötä:). En myöskään ole toveri Marrnie.
Expöllön linkit avautuvat kaikki tuon feministikeskustelun alkuun, enkä osaa etsiä niitä tuosta heinäsuovasta.
Aloitus oli sen verran sekava, että tiukkaa tekee vastata, mutta mikäli syytetään multinikkailusta niin kerron itse en tällä palstalla sitä tee. Muista en osaa sanoa.
Minäkin olen otettu huomiosta. Lainaan erästä kommenttia, jossa ihmeteltiin miten itsensä kovan luokan panomieheksi laskeva alfa (krmh) viitsii päivät pääksytysten jauhaa kurpista ja feministeistä.
Järkyttääkö miekkosia useamman naisen kirjoittelu palstalle?Ainakin tätä yhtä miestä ilmeisesti?
Mutta hei Ex----PUA (ja kaikki sivupersoonasi?), minä irtisanoudun multinikkaamisesta. Olen kirjoittanut viestejä vain ja ainoastaan itsenäni, en tarralenkkarina, Riiiinä enkä muinakaan. Olen uusi koko palstalla ja tähän mennessä olenkin saanut varsin mielenkiintoisen kuvan täällä kirjoittelevasta jengistä, tai no, lähinnä miehistä.
Onko nyt hyvä?- Ex------------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Ainakin tätä yhtä miestä ilmeisesti?
Mutta hei Ex----PUA (ja kaikki sivupersoonasi?), minä irtisanoudun multinikkaamisesta. Olen kirjoittanut viestejä vain ja ainoastaan itsenäni, en tarralenkkarina, Riiiinä enkä muinakaan. Olen uusi koko palstalla ja tähän mennessä olenkin saanut varsin mielenkiintoisen kuvan täällä kirjoittelevasta jengistä, tai no, lähinnä miehistä.
Onko nyt hyvä?Miten selität todisteet jotka esitin?
Vai onko tuo irtisanoutuminen JATKOSSA multinikkaamisesta? ;)
Vähäsen hassua, että palstalle ilmestyy joku, joka käyttää täsmälleen samaa kieltä ja klisheitä kuin joku, joka on ollut täällä kauemmin.
Ja tämäkin silloin, kun on ns. hermo pinnassa, jolloin kulissit tapaavat hieman repsahtaa. Ex------------PUA kirjoitti:
Miten selität todisteet jotka esitin?
Vai onko tuo irtisanoutuminen JATKOSSA multinikkaamisesta? ;)
Vähäsen hassua, että palstalle ilmestyy joku, joka käyttää täsmälleen samaa kieltä ja klisheitä kuin joku, joka on ollut täällä kauemmin.
Ja tämäkin silloin, kun on ns. hermo pinnassa, jolloin kulissit tapaavat hieman repsahtaa.Minä olen käyttänyt yleiskieltä, joka jo nimensä puolesta on perin yleistä.
Ja miksi minun pitäisi ylipäätään selittää sinulle mitään? Sinun "todistusaineistosi" ei todista yhtään mitään, ja minkäs minä sille voin, että sinä olet päästäsi niin sekaisin, ettet usko mitään.
Sinulle tekee varmaan kipeää, että tällä palstalla on useita ihmisiä (etenkin naisia), jotka eivät arvosta sinua kovin korkealle. Olet nolo tapaus, tiedät sen itsekin. Sinun kustannuksellasi on toisaalta ihan hupaisaa pelleillä.
Muuten, klisee kuuluu kirjoittaa ilman h:ta. Ärsyttää tuo sinun sössötyksesi.- Ex------------PUA
Marrrnie kirjoitti:
Minä olen käyttänyt yleiskieltä, joka jo nimensä puolesta on perin yleistä.
Ja miksi minun pitäisi ylipäätään selittää sinulle mitään? Sinun "todistusaineistosi" ei todista yhtään mitään, ja minkäs minä sille voin, että sinä olet päästäsi niin sekaisin, ettet usko mitään.
Sinulle tekee varmaan kipeää, että tällä palstalla on useita ihmisiä (etenkin naisia), jotka eivät arvosta sinua kovin korkealle. Olet nolo tapaus, tiedät sen itsekin. Sinun kustannuksellasi on toisaalta ihan hupaisaa pelleillä.
Muuten, klisee kuuluu kirjoittaa ilman h:ta. Ärsyttää tuo sinun sössötyksesi.Ja ei mitään todisteita tai selitystä, vaan juuri tuota samaa tyhmän huoran ennalta-arvattavaa, sen jokaisella multinikillä toistamaa alentuvaista lässytystä.
Onneksi olkoon, idiootti, sen lisäksi ettet pystynyt kieltämään mitään todistusaineistosta, sinä vain tulit todistaneeksi pointtini.
Mutta siihenhän sinunlainen tyhmä huora on jo erikoistunutkin. Mahtaa vituttaa olla tuollainen idiootti jota kukaan ei pysty ottamaan tosissaan.
Sinä esim. käytit tämsälleen tuosta sama noloa ja jälkeenjäänyttä teinix-lol-kieltä mitä myös muilla nimimerkeillä, kukaan aikuinen ei puhu täällä niin.
Samoin, vain tarralenkkari on turvautunut valeraiskaus-syytökseen, mihin sinä syyllistyit, vaikka "juuri tulit palstalle".
Sinä olet patologinen valehtelija, ja täten tyypillinen luonnevikainen femakko, joka pidät palstalaisia tyhmänä.
"Sinulle tekee varmaan kipeää, että tällä palstalla on useita ihmisiä (etenkin naisia), jotka eivät arvosta sinua kovin korkealle. "
:D
Ensinäkin tyhmän femakkohuoran, eli sinun arvostuksesi ei merkitse minulle mitään. Itse asiassa tuo kurpparaivoreaktio vain kertoo sen, että se on osunut ja uponnut, ja sekös herättää sairaassa femakossa kuten sinussa vihaa.
Vain ne jotka elävät valheessa, raivostuvat kun joku puhuu totta.
Toiseksi, sinun multinikkejä jotka tässä paljastui ei lasketa "useiksi ihmisiksi".
"Olet nolo tapaus, tiedät sen itsekin. Sinun kustannuksellasi on toisaalta ihan hupaisaa pelleillä."
Ja toistamasi itte ot-defenssi käyttöön. :D
Voi tätä ironiaa, sinä sanot muita noloiksi ja itse olet juuri jäänyt nolosti kiinni siitä että olet todistanut täysin vastapuolen väitteet oikeiksi, sinä kävelevä aivovaurio. Se olet sinä joka multinikkaat ja siitä huolimatta se todellinen ääliö tulee sen kaiken takaa esille.
Samoin mitä sinä olet pellleillyt kustannuksellani? Olet kurpparaivonnut itsestäsi paskat pihalle ? Näyttänyt että olen oikeassa? Hävinnyt minulle väittelyissä? Käyttänyt itte oot-defenssi, taas? :D Kerro!
Ai niin, turha kysyä: "MUN EI TARTTE PERUSTELLA VÄITTEITÄ OLEN FEMAKKO!!!!!! LOL!" Minkä jälkeen tapahtuu karkuun luikkiminen. - Riiiiiiiiiiiii
Marrrnie kirjoitti:
Minä olen käyttänyt yleiskieltä, joka jo nimensä puolesta on perin yleistä.
Muuten, klisee kuuluu kirjoittaa ilman h:ta. Ärsyttää tuo sinun sössötyksesi.Hänen mielestään multinikkaamista on se, että on kirjoittanut feminismistä kerran myönteiseen sävyyn tai on kritisoinut hänen logiikkaansa tahi sen puutetta tai naisten nimittelyä. Yksimielisyys ei tosin haitannut silloin kun kyse oli tästä lassukoiden markkina-arvoteoriasta tai naisten haukkumisesta.
Hauskaa tai hieman surullistakin, kun syyttelee muita "nolosta ja jälkeenjääneestä kielestä". :D. Viittaan, no, kaikki tietävät mihin.
Voi hyvänen aika. - Ex------------PUA
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Hänen mielestään multinikkaamista on se, että on kirjoittanut feminismistä kerran myönteiseen sävyyn tai on kritisoinut hänen logiikkaansa tahi sen puutetta tai naisten nimittelyä. Yksimielisyys ei tosin haitannut silloin kun kyse oli tästä lassukoiden markkina-arvoteoriasta tai naisten haukkumisesta.
Hauskaa tai hieman surullistakin, kun syyttelee muita "nolosta ja jälkeenjääneestä kielestä". :D. Viittaan, no, kaikki tietävät mihin.
Voi hyvänen aika.Noloa multinikkaamista on tuo, että keskustelet itsesi kanssa multinikilläsi. :D
Mitä taas tulee kielenkäyttöön, niin hauska huomata että tuo termini osui ja upposi.
Kieltämättä kun sinunlainen vanha haaska yrittää olla hirveä teinix käyttämllä teinimäisiä LOL-ilmaisuja, on siinä kyseessä erittäin paljon myötähäpeää herättävä teko, mutta myös jokin mikä paljastaa sinut multinikatessa.
Tästä ketjusta on tullut varsinainen farssi paskahousutädistä, sillä se suorastaan huutaa ääneen että olin oikeassa. :D
No, tässä ei mennyt vain yhden femakon uskottavuus, vaan kaikkien multinikkiesikin.
- Naishenkilö
Minä olen nimimerkin henkilö usko tai älä, eikä ne kemiat säkenöi tietenkään miljoonista syistä ja asia on ok. Sun nikkiä ei kukaan halua tosimielellä varastella. Mun nikki on avoin käyttöön kaikille palstan tasokkaille ajattelijoille. En käytä nutturaa ;) vielä! Multinikkailun salat osaa ihan ap itsekin ja se on fakta. Jopa mä kurppana.
Kyllähän maltoit pitkään pidätellä hyvin kasattua ja laajaa todistusaineistoa. Olikohan tämä nyt jonkinnäköinen kehu atk- taidoistasi..
Itseasiassa vain läpivilkaisin juttusi eikä sormi jaksanut linkkejä avata.
Kuulet itkua nikkien takaa aloituksesi mukaan? Hmmm..näetkö itkua ja itkupotkuraivareita, puskista ampumistakin? Huoraavia ja femakoitakin? Haisevat paskaiset housut tuntuvat nenään vai? Juuuhh..
Ota lanttulääkäriisi yhteys, siellä hän on sua varten. Tämä oli vain ystävällinen kehoitus, mieti miksi. - Tähti--Silmä
Ex---PUA mikä sekoittaa pääsi? :(
- Tähti--Silmä
Joku pöllö taas varastanut mun nimimerkkini :(
- nyt.se.kilahti
Eihän tuossa kyseisessä ketjussa edes expuan ihastus "tarralenkkari666"-nimimerkki edes ollut.
Eikö tarralenkkari666 lämmennyt "alfan" iskuyrityksiin? - Gjkj
Kuivaa tekstiä. Eikö palsta Alfan mielikuvitus suostu tekemään märän kauden fantasioita? Muokkaa valmiita satuja ja lisää nimimerkkisi.
- Johannes.kostaja
Oi kuinka suloista!! Oikein sydäntä lämmittää!
Ex----pualla on kovasti ollut tänään näköjään ikävä taas kunnon ass-whuppingia - eikö kukaan ole potkinut täällä sinua ja lukemattomia nimimerkkejäsi tarpeeksi palleillesi kun en ole ollut paikalla?
Voi sua, liekö sitten niin ettet ole tänään saanut tarpeeksi pyllyntäytettä vai mistäkö kiikastaa, senkin vanha masokistinen lipistelijä.
Mutta asiaan: onko sinusta kiva olla kuin elukka, jonka käytöksen jokainen pystyy ennustamaan? - Ex-----PUA
Ja näin siinä kävi.
Olin jälleen oikeassa, en vain paskahousutäteilyn ja multinillaamiaen suhteen, vaan myös sen suhteen minkälaisia rottia palstakurpat ja femakot ovat; kukaan ei irtisanoutunut tuosta.Eli 1. Kurpat ja femakot käyttävät ja hyväksyvät paskahousutäteilyn sekä muun epäasiallisen keskustelutyylin. 2. Myöntävät että tämä on normaali tapa kaikille naisille 3. Kanamainen hyväsisko-kerho ylittää kaikki moraalin ja kunnian rajat.
Vasemmanjalansaapas666 tosin kävi patologisena valehtelijana ja sairaana femakkona vielä yrittämässä multinikata vaikka jäi kiinni itseteosta. :D Se rupeaa olemaan kyllä niin nolouden huippu että. Mutta hei kyseessä on femakko, mitä voi odottaa? - tarralenkkari666
Söpöä, että olen päässyt niin nahkasi alle, että näet minua joka puolella *pusu*
Hyvä, että muutkin ovat tajunneet, että ehdottamasi malli perustuu suostumuksen ohittamiselle, eli on raiskaus. Ei se ole vale, jos oikeasti fantasioit raiskauksista (eli siitä, että naiset(ja myös miehet) pakotetaan kuolemanrangaistuksen uhalla).
Jäi vähän hämäräksi mistä feministi oli jäänyt kiinni? Siis kuvittelemastasi multinikkauksesta, jota todennäköisesti itsekin harrastat? Samoin kuin shaming languagea ja ite-oot-defenssiä :D - Ex------------PUA
Nolouden huippu, jos seepra ei pääse raidoistaan, ei tyhmä femakkohuora pääse tyhmyydestään.
Monivalinta tehtävä: Mikä seuraavista on tarralenkkari666 sanoma:
A. "Söpöä, että olen päässyt niin nahkasi alle, että näet minua joka puolella *pusu*"
B."Oi kuinka suloista!! Oikein sydäntä lämmittää! Ex----pualla on kovasti ollut tänään näköjään ikävä"
C. "Olen joka tapauksessa otettu huomiostasi."
Jokeri:
D. Kompa, jokainen on saman nimimerkin kirjoittama.
Kaikissa tuo täsmälleen sama "OLEN ITSEKESKEINEN TYHMÄ HUORA JA KUN JÄÄN KIINNI IDIOOTTIMAISUUDESTANI SE ON MERKKI ETTÄ OLEN niin SUOSITTU LÄLÄLLÄÄLÄÄÄÄÄÄÄ!!"-lällättely/tyhmän huoran logiikka.
vrt.
"Jopa nimimerkillä marrnie hän epäonnistuu totaalisesti, joko lähtien karkuun tai vastailleen alentuvaiseen lällättelytapaan kaikkiin vastineisiin, joihini hän ei pysty antamaan asiallista vastausta"
Tuo on kuin seuraisi jonkun elukan lajityyppistä käytöstä jostain luontodokumentista. Kieltämättä aika hyvin feministiä kuvaakin strutsi: pienet aivot, ruma pää ja iso perse. Se hautaa päänsä hiekkaan, ja kuvittelee ettei kukaan näe sitä. :D Nyt samat tuntomerkit täyttävät sairas femakko piiloutuu multinikkien taakse, mutta aina paljastaa itsensä siitä huolimatta, ja vielä jatkaa sitä samaa tuskallisen noloa raivoamistaan vaikka jo jokainen tietää mistä on kyse.
Tämä on jälleen suuri tappion päivä feministeille ja palstakurpille, ja suuri voiton päivä minulle. :)- Ex------------PUA
Ja taas, uusi:
"Minäkin olen otettu huomiosta.."
Taitaa olla eläkeläiskurpalla aikaa ja paljon, sekä runsaasti ikäkriisistä johtuvaa, patoutunutta kurpparaivoa kun se jaksaa kirjoittaa noin monella nimimerkillä, ja keskustella vielä myös itsensä kanssa.
Tässäkin kurppa paljasti taas itsensä, vaikka kyse ei ollut (oletettavasti) hänestä, tuli silti hän tuli vastaamaan ketjuun, "otettuna huomiosta". :D - Riiiiiiiiiii
Voi hyvä ihminen, eikös tuon vastaajan IP-osoitteen voi nähdä jostain jotta vakuuttuisit että tänne kirjoittaa moni nainen eri koneilta? Etukäteen anteeksi mahdollisesta virheestäni nörtit, en tajua koneista mitään.
Jos roikkuu tällä palstalla, on selvää että käy katsomassa kaikki uudet ketjut. Tällöin voi myös vastata nopeasti. Itse vastasin siksi, että kerroit kaikki LOL-sanontaa käyttävien olevan tietyn nimimerkin laittamia.
Tässä taas meni täysin tuloksettomaan väittelyyn 5 minuuttia elämästä hukkaan. Joo, pitää mennä hommiin. Hyvää mielenterveyttä kaikille. - Ex------------PUA
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Voi hyvä ihminen, eikös tuon vastaajan IP-osoitteen voi nähdä jostain jotta vakuuttuisit että tänne kirjoittaa moni nainen eri koneilta? Etukäteen anteeksi mahdollisesta virheestäni nörtit, en tajua koneista mitään.
Jos roikkuu tällä palstalla, on selvää että käy katsomassa kaikki uudet ketjut. Tällöin voi myös vastata nopeasti. Itse vastasin siksi, että kerroit kaikki LOL-sanontaa käyttävien olevan tietyn nimimerkin laittamia.
Tässä taas meni täysin tuloksettomaan väittelyyn 5 minuuttia elämästä hukkaan. Joo, pitää mennä hommiin. Hyvää mielenterveyttä kaikille.Osu ja uppos! :D Niin se paskahousutäti ulvahti.
Älä nolostu, vaikka käytät elämäsi minun stalkkaamiseen ja palstalla multinikkaamiseen. ;)
Miltä tuntuu olla ennalta-arvattava ja juuri niin kaavamainen paskahousutäti mitä olen sanonut sinun olevan?
Tietysti voit väittää nyt, että kyseessä ei ole multinikki, mutta tälllöin taas tunnustat että feministit ja kurpat yleisesti ovat täsmälleen toistensa persoonattomia kopioita, kuin jokin eläinlaji.
Joten ihan miten vain.
Minun pointtini on nyt todistettu ja koko palsta näkee että minkälaisia tyhmiä ja kieroilevia elukoita te femakot olette.
Kato ExPUA moro! :D
Minkä ikäinen olet ja miten moni nainen on antanut sinulle pakit?- huomionkipeetä
Pulla hakee näköjään taas naisten huomiota. Kyllä on säälittävää jos ei sitä muualta saa kuin palstalta, eikä muuten kuin haukkumalla ja törkeillä kirjoituksilla. Ihan kuin alakoululaisten meininkiä johon aikuisilla oli tapana todeta, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.
- Ex-----PUA
Kai se sitten on tunnustettava että mä olen korviani myöten rakastunut feministeihin ja vanhoihin naisiin ja siksi haukun heitä päivät pitkät palstalla.
Jos en olisi lainkaan kiinnostunut heistä, niin en huomioisi enkä haukkuisi heitä niin paljon, vaan he olisivat minulle pelkkää ilmaa ts. yhdentekeviä.
Parisuhteessakin riitely on merkki rakkaudesta. - tarralenkkari666
Minulta se ei ole saanut pitkiin aikoihin huomiota ja siksipä piti keksiä tälläinen, jotta saisi provosoitua minut antamaan sitä huomiota. Voi voi :D
- Ex------------PUA
*face palm*
Tässä kyseessä ollut tyhmä huora unohtaa vaihtaa nikkiä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106684/kohderyhmaajattelua#comment-83072170
Viestini oli marrnielle, ja siihen vastaa vasemmanjalansaapas666.
Mikä nolointa, valehdellen multinikin takaa siitä, ettei multinikkaa. :D
On kyllä ihan oma komiikkansa seurata, kun huorassa yhdistyy patologinen valehtelija ja rajaton tyhmyys.- tarralenkkari666
Oot kyllä aikamoinen pelle. Mainitset minut viestissä, joka on osoitettu toiselle henkilölle ja sitten kuvittelet paljastaneesi jotain, kun vastaan nimimerkkini maininneeseen viestiin XD
Kerro vielä lisää. - Ex------------PUA
tarralenkkari666 kirjoitti:
Oot kyllä aikamoinen pelle. Mainitset minut viestissä, joka on osoitettu toiselle henkilölle ja sitten kuvittelet paljastaneesi jotain, kun vastaan nimimerkkini maininneeseen viestiin XD
Kerro vielä lisää.Osu ja uppos! :D
Sattuuko femakkoa totuus? Etenkin kun anti-feministi nöyryyttää sinut tällä tavalla, niin että jokainen näkee minkälainen säälittävä luuseri sinä olet? :D
Tyhmän huoran logiikalla on täysin loogista, että henkilö jolle viesti ei ole osoitettu, suuttuu siiitä ja tulee vastaamaan viestin lähettäjälle.
Mutta koskame muut emme ole femakon oravanaivoilla varustettuja, me hyvin tiedämme että kurpparaivo ohjaa kurppaa, jopa niin että hänelle ominainen moka toistuu, ja se on se että unohdetaan vaihtaa nimimerkkiä.
- Ex------------PUA
Ja nyt jo saatiin ketjuun myös nimimerkin varastelua.
Vasemmanjalansapas666 on silmittömän kurpparaivon vallassa, ja riuhtoo nyt kuin strutsi jolla on pää juttunut kuoppaan. :D- Ex------------PUA
Samoin ei edelleenkään irtisanoutumista, vaan seuraavan vahvistusta: "HUOM: Jokainen ohivastaus, kurpparaivoklishee yms. lasketaan tälläisen toiminnan kannattamiseksi ja hyväsiskotoiminnaksi, sekä sen myöntämiseksi että olen oikeassa ja tämä on yleinen feministien ja palstanaisten tapa toimia."
Voisin melkein lyödä vetoa, ettei kukaan pysty irtaantumaan tuosta ennalta-arvattavasta käytösmallista koko ketjussa.
Ei vaikka kurppa ei irtisanoutuisikaan, mutta ne ovat niin kaavamisia että ne eivät yksinkertisesti osaa mitään muuta! :D
Katsokaa ja todetkaa Ex PUA.n olleen taas oikeassa. - 11plus7
"riuhtoo nyt kuin strutsi jolla on pää juttunut kuoppaan"
Haha, hauska kielikuva. Nyt kyllä repesin :D
- m-i-e-s
1-luokan agressiivinen aivopieru päässyt valloinneen, lääkkeeksi suositellaan pulleaa nänniä huulten välissä.
Kassatypy, tinder matchit, mitä vielä? Luulisi että sitä ennemmin pyörittäisi feministejä peitonalla, kun tällä palstalla.
Itse pyöritän hetken vielä maailmaa, ennen kuin voin omistautua hameväelle, mutta mikä on sun tekosyy? Mun tekosyy on, että en tee tuottavaa työtä
Tää voisi mennä aika lähelle. =)
https://www.youtube.com/watch?v=v_S2JVaINO4- m-i-e-s
Lisätään: Jokaisella on oikeus vastata jokaiseen haluamansa viestiin, oli ne kuinka osoitettu yhdelle ihmiselle. Tämä ei ole chat, tämä on keskustelupalsta. Jokaisella on oikeus jakaa mielipiteensä tai näkemyksensä keskustelupalstan sisältöön.
- Riiiiiiiiiiiii
Ja tässä herra 47 etsii siippaa tarkentaen ikäluokka-vaatimuksia:
https://www.youtube.com/watch?v=MLH6rUdHSyc
Miten olis:D? Klassikko. Kun kerran ei näy olevan kassatyttöä paukutettavaksi.
Kattokaa muuten telkkarissa on just ykkösellä Herra Hännikäinen.
- Ex------------PUA
Ketjussa rupeaa olemaan kymmeniä vastauksia mutta yksikään (multi)nikkki ei ole voinut kieltää sitä mitä olen sanonut. :D
Jotenkin creepyä tietää, että valtaosa niistä on saman sairaan femakkokurpan usealla eri nimimerkillä kirjoittamia.
Mutta näemmähän taas sen, että olin oikeassa myös sen suhteen että ensiksi osuu ja uppoaa, seuraavaksi alkaa kurpparaivo, ja sen voimme todentaa taas kurpparaivoklisheistä.
Samoin tämä sama sairas femakko on jo raivonnut minulle pitkin muita ketjuja, jäätyään taas kiinni multinikkkaamisesta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106684/kohderyhmaajattelua#comment-83074907- Kirkkovene
Koska juttusi ovat sekavia, täysin vailla todellisuuspohjaa, sekä mielenkiinnottomia?
- Ex------------PUA
Toinen hyökkäys, taas eri nikillä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106684/kohderyhmaajattelua#comment-83075619
Jotenkin tämä seinähullun kurpan, ja keskivertofeministiin seuraaminen on kuin olisi jäänyt katsomaan jotain rujoa onnettomuutta. - Kirkkovene
Ex------------PUA kirjoitti:
Toinen hyökkäys, taas eri nikillä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14106684/kohderyhmaajattelua#comment-83075619
Jotenkin tämä seinähullun kurpan, ja keskivertofeministiin seuraaminen on kuin olisi jäänyt katsomaan jotain rujoa onnettomuutta.Tuo on nyt jo noloa, en ole kyseistä ketjua edes lukenut, enkä siis varsinkaan kommentoinut.
Minulla on täällä yksi ainoa toinen nikki, rekisteröity, sen huomaa jokainen, joka osaa (oikeasti) yhdistellä asioita. - Ex------------PUA
Kirkkovene kirjoitti:
Tuo on nyt jo noloa, en ole kyseistä ketjua edes lukenut, enkä siis varsinkaan kommentoinut.
Minulla on täällä yksi ainoa toinen nikki, rekisteröity, sen huomaa jokainen, joka osaa (oikeasti) yhdistellä asioita.Osu ja uppos! :D
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa? - Kirkkovene
Osu ja uppos! :D
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa?Sinun kohdallasi se ei tule tapahtumaan, olemme jo luopuneet toivosta.
- Ex------------PUA
Kirkkovene kirjoitti:
Sinun kohdallasi se ei tule tapahtumaan, olemme jo luopuneet toivosta.
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa?
- Naishenkilö
Creepyä sulle tietää, mitä luulet tietäväsi..
Me muut kyllä pärjätään mutta sun tilanne on kaoottinen kuten tiedät. - Ex------------PUA
Naishenkilö kirjoitti:
Creepyä sulle tietää, mitä luulet tietäväsi..
Me muut kyllä pärjätään mutta sun tilanne on kaoottinen kuten tiedät.Ja taas kurpparaivoklisheee: nimimerkin vaihto. :D
Ketjussa jossa multinikkaava femakko on jäänyt rysän päältä kiinni.
No, me jatkamme silti kyselyä, joka kyselyn jatkuessa vain pahentaa asemaasi.:
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa? - MielenkiinnollaSeuraan
Lopullista romahdustasi.
- Ex------------PUA
MielenkiinnollaSeuraan kirjoitti:
Lopullista romahdustasi.
vrt. "Ja taas kurpparaivoklisheee: nimimerkin vaihto. :D
Ketjussa jossa multinikkaava femakko on jäänyt rysän päältä kiinni."
- TAAS!
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa? - HeikkiVirtanen
- TAAS!
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa?Mikä vittu sun ongelma oikein on?
- Ex------------PUA
- TAAS!
Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa?Eli mielestäsi tässä ketjussa ei ole muita kuin sinä ja minä, eli minä ja minä?
Vai miten se nyt oli. - Ex------------PUA
Ja taas, nimimerkin vaihto ja varastaminen sekä puheenaiheen vaihto.
Mitä paskahousutäti tekee ketjussa, jossa hän jäi kiinni mm. yllä olevasta käytöskestä?
Todistaa sen käytännössä. :D Tarralenkkari666 kyllä kuvaa hyvin sinua, vaikka tietysti tarralenkkareita te femakot käytätte, sillä olette liian tyhmiä solmimaan kengännauhojakaan. :D
Vaan takaisin kysymykseen: Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa? - Naishenkilö
Mitä paskahousutäti tekee ketjussa, jossa hän jäi kiinni mm. yllä olevasta käytöskestä?
Todistaa sen käytännössä. :D Tarralenkkari666 kyllä kuvaa hyvin sinua, vaikka tietysti tarralenkkareita te femakot käytätte, sillä olette liian tyhmiä solmimaan kengännauhojakaan. :D
Vaan takaisin kysymykseen: Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa?;). Ei voi kun nauraa röhöttää. Kyllä on sulla harrastus hulvaton, sinkkupalsta ja Alfakin.
Jospa vaihteeksi menisit "ulos" ja nostelisit tasoasi laadukkaasti.
Viimeistään maanantaina se yksi ainoa palstalainen multinikeillä, tulee kimppuusi raivoineen. Tehkää treffit :D.
Selvitä nyt molemmat hymiöt. - 2453553
Vaan takaisin kysymykseen: Ymmärräthän, että vain pahennat asiaa jatkamalla pointtini todistamista tässä ketjussa?Voi vittu mikä ääliö oot! Hanki elämä vitun luuseri!
- Kettu--tyttö
2453553 kirjoitti:
Voi vittu mikä ääliö oot! Hanki elämä vitun luuseri!
Ex Pulla on palstan viihdyttäjä täti :D
Ei löydy munaa puhua oikeilla sanoilla, vaan lyö lekkeriksi kaiken :(
- getroffen.versunken
"Enkä edes mene niihin silmitöntä riehumista ja kurpparaivoklisheitä täynnä oleviin multinikkauksiin, jotka hän tekee miesnimimerkeillä, yrittäen näin saada miehet näyttämään pahoilta."
Tuo kuulostaa jo aika pahalta, pitäisiköhän tässä olla jo huolissaan? Jos kurpparaivo pääsee tästä vielä eskaloitumaan, niin seuraukset voivat olla vakavat. - aavelaiva1
Jumalauta että ExPUA on TYHMÄ! Ei ymmärrä että linkittämänsä kommentit ovat aivan selvästi kirjoitettu sarkastisesti :D
- Kanootti2
Juu ei, itselle on opetettu, ettei erilaisia saa kiusata. On varmaan parempi lopettaa Pullan kiusiminen, ennen kuin saamme lukea lehdestä, kuinka kadulta on talteenotettu sekavia mantroja ja tunnistamisia huuteleva mies.
Pulla: kyllä varmasti olisin osannut vastata paljon ilkeämmin -me kaikki osaisimme- en vain halua sellaiseen ryhtyä, se kertoo aina enemmän sanojastaan, kuin kohteestaan. Sinustakin. - Ex------------PUA
Ja näin, on aika avata pöytäkirjat.
Sanoin tuossa yhdessä vaiheessa seuraavaa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107901/expuan-piinapenkki-feministi-jai-kiinni!#comment-83073414
Ja se on toteutunut.
Joten voimme todeta, että kukaan feministi ja palstakurppa ei voinut tai halunnut irtisanoutua avauksessa mainitusta epäasiallisesta käytöksestä, vaan päinvastoin myönsi että he ovat osana ongelmaa.
Pistän tämän etusivulla olevaan feministiiketjuun, jotta myös muille suomi24.:Fi:n käyttäjille tulee ilmi, minkälaisia feministit oikeasti ovat.
Laitan vielä erään freudilaisen lipsahduksen mikä tuli feministin eräältä multinikiltä, ja kertaan mitä kaikkea se todistaa ja kertoo:
"Sinun kustannuksellasi on toisaalta ihan hupaisaa pelleillä."
Jos "marrrnie" on "uusi käyttäjä", joka ei ole minua ennen nähnytkään, mihin hän perustaa tuon? Valehtelua? Itte oot-defenssi kun osoitan hänelle hänen sijaintinsa hänen ryhtyessä pätemään tai kurpilta tuttu "se että mä raivoon sulle, on sitä että mä trollaan sua!!!"-selitys? Vaiko sen myöntäminen että kun kiusallinen totuus osuu ja uppoaa, alkaa kurpparaivo?
Se joka tapauksessa on sen myöntämistä, että femakot eivät pysty asialliseen keskusteluun, vaan helgamies oli oikeassa alkuperäisessä ketjussa, että tätä femakkoa ei voida ottaa vakavissaan.
Oli toteutus miten omaan nilkkaan osuvaa tahansa, on tunnustus ilmeinen.
Joka tapauksessa hän ei pystynyt yrityksestä huolimatta kumoamaan todisteita, vaan lähti paskat housuissa karkuun. Ei ihmee että joutuu käyttämään multinikkejä, kun pelkona on maineen menetys.
No, nyt se pelko on käynyt toteen. :)
Minun ansiostani! :D- Ex------------PUA
Femakon onneksi se keskustelu oli suljettu.
Mutta tämä pompahtakoon jatkossa aina pinnalle. ;) - KanoottiKakkonen
Kukaan ei ole vastannut alkuperäiseen kysymykseesi, koska se on niin far out.
Itse et vastaa asiallisiin kysymyksiin.
Et myöskään vastaa kirjoituksiin, joita et pysty kiistämään, ja jopa itse huomaat niiden "osuneen ja uponneen"..sinuun itseesi.
Luulet trollaamisia aidoiksi, et tunista sarkasmia.
Luulet aitoja eri ihmisiä samaksi trolliksi.
I rest my case. KanoottiKakkonen kirjoitti:
Kukaan ei ole vastannut alkuperäiseen kysymykseesi, koska se on niin far out.
Itse et vastaa asiallisiin kysymyksiin.
Et myöskään vastaa kirjoituksiin, joita et pysty kiistämään, ja jopa itse huomaat niiden "osuneen ja uponneen"..sinuun itseesi.
Luulet trollaamisia aidoiksi, et tunista sarkasmia.
Luulet aitoja eri ihmisiä samaksi trolliksi.
I rest my case.Kiitos. Minäkin lepuutan salkkuni.
Paitsi tähän kyllä vielä palaan:
"Jos "marrrnie" on "uusi käyttäjä", joka ei ole minua ennen nähnytkään, mihin hän perustaa tuon?"
Siihen, että olet ollut alusta (eli juurikin tuosta feminismi-keskustelusta) alkaen todella rasittava keskustelukumppani. Sinun argumentaatiosi on niin kyvytöntä, sekavaa ja itseään toistavaa, mutta kuitenkaan et osaa lopettaa ajoissa. Sitä on se sinun kustannuksellasi pelleily. En jää odottamaan hivenen ennalta-arvattavaa vastaustasi.- Gjoy
Marrrnie kirjoitti:
Kiitos. Minäkin lepuutan salkkuni.
Trolli tuo pulla on.
Tosielämän Alfan ei täällä tarvitsisi kiehua, ei kaadoiltaan ehtisi. Gjoy kirjoitti:
Trolli tuo pulla on.
Tosielämän Alfan ei täällä tarvitsisi kiehua, ei kaadoiltaan ehtisi.Se on aivan selvä.
- noloootheioikeesti
Hei teemu, joonajoona, joonami, älymies, mies1980, mies32, eino, naisasialooseri, viimeisen sanan mies ja tappelujen aloittaja sekä taisteluiden voittaja.. mitä valitat, muutkin voi kato multinikkailla..
- vtuheioikeest
eatme
- Pisteytys
EI KIINNOSTA:
Tiedätkö miksi hyvä aloittaja:
Koska jos hän on feministi niin olipa nikki tai sukupuoli mikä hyvänsä:
Hän on PERSEESTÄ! Eikä sellaisen kuntuksen mielipiteestä tarvitse välittää.
Vain down syndroomat omaavat pillut ja pillumiehet (munan tilalla pillu) ovat feministejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076