Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

"Ei mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi."

Jeesuksenoma

(sinetti)
Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
jatkuu......

38

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksenoma

      40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
      41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
      42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."

    • Jeesuksenoma

      Tuo sananpaikka sopii tämänpäivän ajatuksiini, jotka nousevat eilisestä päivästä, jolloin en ollut täällä kirjoittamassa, enkä kommentoimassa. Minulla oli raskas työpäivä ja illalla kun tulin pikaisesti, väsyneenä koneelle katsomaan, mitä tänne kuuluu, sain järkytyksekseni taas huomata, että joku minun vihaajani, kertoi täällä minun nimiini, minun nähneeni teille näkyjä jotka olivat taas pahaa hedelmää täynnä. Se oli kauheaa pahuutta ja irstautta ja sen voin sanoa ettei sen kirjoittaja voi olla ainakaan oikea uskova ja jos niin kuvittelee, on hän tehnyt vakavan synnin, tuodessaan tuollaisia pahuuden valheita. Tuon kirjoittajan, joka nimissäni teki tuota, sopii mennä peilin ääreen, sillä hänessä asuu sisimmässä pahuus ja se kertoo ja nostaa tuon ihmisparan mieleen kauheita asioita, joita sitten nostaa muiden taakaksi. Muista että Herra, Jeesus Kristus, Jumalamme, jolla on kaikkinäkevä silmä, on sinut nähnyt.

      t.sinetti

      • Jeesuksenoma

        5 Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.
        Sananlaskut 14


    • Jeesuksenoma

      Tähän käytökseen sopiva selitys löytyy tästä:
      "Narsismin erilaisia häiriöitä esiintyy väestöstä noin 7-9 prosentilla, miesten keskuudessa 11-18 prosentilla. Narsistinen luonnehäiriö voidaan jakaa neljään tyyppiin: narsistiseen, epäsosiaaliseen, huomiohakuiseen ja epävakaaseen persoonallisuushäiriöön.
      Yhteistä kaikille luonnehäiriötyypeille on tietty lapsenomaisuus. Niihin kaikkiin kuuluu itsekeskeisyyttä ja toisten huomioonottamisen puutetta. Myös vaikeus hallita omia impulsseja on yleistä narsistisissa persoonallisuushäiriöissä.
      Seuraavassa esitellään lyhyesti narsismin neljä erilaista luonnehäiriötyyppiä.
      1. Narsistinen persoonallisuushäiriö

      Suuruudenhullut kuvitelmat omasta erinomaisuudesta ja ylivertaisuudesta.
      Epärealistinen minäkuva: keskittyy ajatuksissaan rajattomaan menestykseen, voimaan, kauneuteen ja rakkauteen.
      Vaatii läheisiltään ylikorostunutta ihailua.
      Olettaa erityiskohtelua: ei sopeudu yleisiin sääntöihin.
      Hyväksikäyttää muita. Ei osoita kiitollisuutta.
      Kyvytön empatiaan ja huomioimaan muiden tarpeita.
      Ylimielinen ja röyhkeä käytökseltään ja asenteiltaan.
      Kadehtii muita, mutta luulee toisten kadehtivan häntä.
      Esiintyy väestössä hieman alle yhdellä prosentilla. Tutkitusti narsisteista 50-80 prosenttia on miehiä."

      • Jeesuksenoma

        "Uskovainen ei voi kuitenkaan elää tietoisesti valheessa ja pelastua. Paavali kirjoittaa selvästi, ettei uskovainen saa elää synnissä, kun on armon alla. Room 6:1-2,14-15 Hän kehotti efesolaisia puhumaan totta kukin toiselleen. Efe 4:25 Me olemme hyljänneet häpeälliset salatiet, missä täytyy valehdella, jotta syntimme eivät paljastuisi. 2Kor 4:2 Uskovaisen ei tarvitse peitellä tekojaan vaan hän voi tuoda ne julki, sillä ne ovat Herrassa tehtyjä hyviä tekoja eivätkä syntiä. Joh 3:15-21, Matt 5:16 Uskovainen ei elä synnissä, sen orjana, vaan on muuttunut mieleltään ja palvelee kuuliaisuutta vanhurskaudeksi. Room 6:16 Jumalan tottelemiseen ei kuulu valheessa eläminen. Jeesuksen sanojen mukaan valehtelijat eivät peri taivasten valtakuntaa vaan he joutuvat kadotukseen. Ilm 21:8 Uskovainen ei voi siten olla valehtelija vaan hän vaeltaa rakkaudessa totuutta noudattaen."


      • Jeesuksenoma

        Totisesti, annoit hyvän virsi nro:n:


        453Kivi onko kourassani

        Saksassa 1745


        1.
        Kivi onko kourassani,
        joku langennut jos on?
        Jäädyttääkö katsettani
        kylmä viima tuomion?
        Kuka meistä syyllisistä
        pystyy muita mittaamaan?
        Tilille myös asenteista
        meidät kaikki kutsutaan.

        2.
        Hoida meitä, Herran Henki,
        anna mieltä Kristuksen,
        että nyrkki aukeaisi
        toisen käteen tarttuen.
        Tutki meitä langenneita
        armon silmin, Jumala,
        viha päästä pimennoistaan,
        päästä meidät pahasta!


      • Jeesuksenoma

        432Herra Jeesus, kunniasta

        Toisinto Pohjois-Savosta


        1.
        Herra Jeesus, kunniasta
        astuit uhrikuolemaan
        tuoden meille langenneille
        pääsyn taivaan kunniaan.
        Tuhlaten ja uupumatta
        Luojan kädet jakavat
        ansiotta elämäämme
        lahjat lukemattomat.

        2.
        Auta, että lahjojasi
        aina jaamme iloiten.
        Voita itsekkyyden luonto,
        murra sydän kivinen.
        Näytä, Jeesus, paistaessa
        hyvyytesi auringon:
        jos on autuasta saada,
        autuaampi antaa on.
        3.
        Lähimmäisten kärsimykset,
        puute, tuskat vaikeat
        lahjojamme, voimiamme
        palvelukseen kutsuvat.
        Auta, että heitä emme
        huomaamatta jättäisi,
        jotta armokasvojasi
        pois et meistä kääntäisi.

        4.
        Herra Jeesus, kunniasta
        astuit uhrikuolemaan
        tuodaksesi langenneille
        pääsyn taivaan kunniaan.
        Anna uskon uskallusta,
        anna toivo, luottamus.
        Yli kaiken, Herra, anna
        lahja suurin, rakkaus.


      • Pyhän Hengen - ohjaamaa - näpyttelyä . . . molemmin puolin . . . ;)


    • Jeesuksenoma

      KYMMENEN KÄSKYÄ

      1. Minä olen Herra sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.

      Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.

      2. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.

      Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille jotka minua vihaavat; mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.

      3. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

      4. Muistaa pyhittää sapatinpäivä.

      Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi; mutta seitsemäs päivä on Herran sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi sapatinpäivän ja pyhitti sen.

      5. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.

      6. Älä tapa.

      7. Älä tee huorin.

      8. Älä varasta.

      9. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.

      10. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta

      Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa.

      2.Moos. 20:2-17

      "Älkää lisätkö mitään siihen, mitä minä teille määrään, älkääkä ottako siitä mitään pois, vaan noudattakaa Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä teille annan" (5.Moos. 4:2).

      "Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat rikkoneet lait, muuttaneet käskyt, hyljänneet iankaikkisen liiton. Sentähden kirous kalvaa maata, ja sen asukkaat syystänsä kärsivät; sentähden maan asukkaat kuumuudesta korventuvat, ja vähän jää ihmisiä jäljelle" (Jes. 24:5-6).

      • Jeesuksenoma

        "9. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.! "


      • Jeesuksenoma
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        "9. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.! "

        Tässä paljastetaan vain tämän käskyn luonnollinen merkitys eli, se että Kenestäkään ei tule sanoa väärää todistusta tuomioistuimen tai yleensä ihmisten edessä. Ja että tämä käsky kieltää valheen, petoksen sekä toisen ihmisen maineen vahingoittamisen yhteiskunnallisessa elämässä.


      • Jeesuksenoma

    • Jeesuksenoma

      Joh. 8:44

      Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. [1. Joh. 3:8]

      Joh. 8:55

      Te ette ole oppineet tuntemaan häntä, mutta minä tunnen hänet. Jos sanoisin, etten tunne, olisin valehtelija niin kuin te. Mutta minä tunnen hänet ja pidän kiinni hänen sanastaan.

      1. Joh. 2:4

      Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.

      1. Joh. 2:22

      Kuka sitten on valehtelija, ellei se, joka kieltää Jeesuksen olevan Kristus? Sellainen ihminen on antikristus, niin Isän kuin Pojan kieltäjä.

    • Jeesuksenoma

      ""Valehtelulla tarkoitan puhetta jossa puhuja tietää itse miten asia on mutta puhuu kuulijoilleen vääristeltyä totuutta. Eli puhuja puhuu muille erinlailla asiasta kuin itse tietää asian oikeasti olevan. Eli en tarkoita väärässä olemista sillä me jokainen olemme jossain asiassa väärässä vaan tietoista valehtelemista.

      1.Kor.6:9 Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
      6:10 eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.

      Ilm.21:8 Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

      Raamattu Jumalan sana opettaa että valehteleminen ja pilkkaaminen ovat syntiä joidenka harjoittajat eivät voi periä Jumalan valtakuntaa jos eivät tee parannusta uskossa Herraan Jeesukseen.

      Joh.8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

      2.Tim.2:24 Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään;
      2:25 hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden
      2:26 ja selviävät perkeleen pauloista, joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

      perkele on valheen isä. Raamattu ilmoittaa että ihminen joka ei usko Herraan Jeesukseen elää perkeleen orjuudessa toteuttaen hänen tahtoaan eläen tottelemattomuudessa syntiä palvellen. Valehtelu ja pilkkaaminen ovat perkeleen tekoja joita hän myös vaikuttaa uskottomissa ihmisissä.

      Valehteleminen ja pilkkaaminen ovat siis syntiä (Jumalan tahdon vastaisia asioita) jotka ovat perkeleen tekoja. Ihmiset jotka valehtelevat ja pilkkaavat toteuttavat siis perkeleen tahtoa sillä hän on vanginnut ihmiset tahtoaan (syntiä) tekemään. Valehtelun ja pilkkaamisen kautta palvellaan perkeleen tahtoa. Jos lapsia opetetaan valehtelemaan ja pilkkaamaan tarkoittaa se silloin että heitä opetetaan palvelemaan perkeleen tahtoa. Valehtelu ja pilkka on siis perkeleestä ja niiden harjoittajat palvelevat perkeleen tahtoa.

      Lapsia ei tulisi opettaa palvelemaan perkelettä vaan Jumalaa. Siksi lapsille ei tule opettaa valehtelua hyvänä asiana vaan pahana ja totuutta hyvänä!

      Joh.14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      Tiit.1:1 Paavali, Jumalan palvelija ja Jeesuksen Kristuksen apostoli Jumalan valittujen uskoa ja sen totuuden tuntemista varten, joka on jumalisuuden mukainen,

      1:2 apostoli sen iankaikkisen elämän toivon perusteella, jonka Jumala, joka ei valhettele, on luvannut ennen ikuisia aikoja-

      Herra Jeesus on totuus. Jumala ei valehtele sillä Hän on totuus ja totuudessa ei valhetta ole. perkele ei taas voi totuudessa pysyä sillä hänessä ei totuutta ole sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

      1.Kor.13:4 Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
      13:5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      13:6 ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.

      Jumala on rakkaus ja totuus ja rakkaus ei iloitse vääryydestä (valehtelusta) vaan totuudesta. Oikeaa lähimmäisen rakkautta ei ole valehdella lähimmäiselle vaan elää totuudessa lähimmäisten kanssa.

      Joh.8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
      8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

      Usko Herraan Jeesukseen vapauttaa ihmisen valheen (perkeleen) kahleista totuuden (Jumalan) mukaiseen elämään.

      Joh.7: 38.(Jeesus): Joka uskoo minun päälleni, niinkuin Raamattu sanoo, hänen kohdustansa pitää vuotaman elämän veden virrat.
      39. (Mutta sen hän sanoi siitä hengestä, jonka niiden piti saaman, jotka uskovat hänen päällensä; sillä ei Pyhä Henki vielä silloin saapuvilla ollut, ettei Jesus ollut vielä kirkastettu.)

      Room.5: 5. Mutta toivo ei anna häpiään tulla, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka meille annettu on.

      Joka uskoo Herraan Jeesukseen niinkuin Raamattu sanoo saa Pyhän Hengen. Pyhän Hengen kautta Jumalan rakkaus vuodatetaan ihmisen sydämeen Jumalan armosta. Jumalan rakkaus vaikuttaa ihmisessä tahtoa ja tekemistä Jumalan tahdon mukaiseen elämään Jumalan armosta. Jumalan rakkaus vaikuttaa ihmisessä mielenmuutoksen parannukseen pahuudesta ja opettaa kaiken jumalattoman menon hylkäämään ja maailmalliset himot ja tässä maailmassa siviästi ja hurskaasti ja jumalisesti elämään. ""

    • Jeesuksenoma

      SIIS YHTEENVETO: Olisiko jo anteeksipyynnön paikka, vai menetkö valheinesi Herran eteen?

      t.sinetti

      • Jeesuksenoma

      • Jeesuksenoma

      • Jeesuksenoma
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Puolestani on taas nähty valhenäkyjä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14108566/quotei-mitaan-salattua-mika-ei-tule-tunnetuksi-quot#comment-83072835

        aloituksessa tarkoitettiin tätä valhenäkyä, joka oli tuotu minun nimiini kaikki muut törkyaloitukset eilisellä 4.2. päivänä, jolloin en täällä edes ollut, koko päivänä: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14107422/uusi-naky--palstalainen-tapettiin

        ...eikä tässä ole edes vielä kaikki.... Totuus esiin.

        ...tuo ylenpi linkki tästä ketjusta tuli vahingossa mukaan, kun kopion nostin tähän eräästä kommentistani toisessa ketjussa.... "ei mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi..."


      • Jeesuksenoma

      • Jeesuksenoma

        ... mutta anteeksi pyyntöä ei vaan kuulu, kovin on sydän ylpeä, saadaan tuollaista saastaa kirjoitettua, mutta ei löydy rohkeutta anteeksipyyntöön.


    • Jeesuksenoma

      Isä meidän, joka olet taivaissa.
      Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
      Tulkoon sinun valtakuntasi.
      Tapahtukoon sinun tahtosi,
      myös maan päällä niin kuin taivaassa.
      Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
      Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Äläkä saata meitä kiusaukseen,
      vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

      • Jeesuksenoma

        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

        Isä meidän -rukouksessa tunnustamme, että itsekkyytemme ajaa meitä eroon Jumalasta ja lähimmäisestä. Olemme täysin riippuvaisia Jumalan armosta ja anteeksiantamuksesta. Emme voi vedota omaan erinomaisuuteemme tai omiin ansioihimme. Joudumme joka päivä pyytämään: Herra, armahda meitä.

        Rukous on luottamusta siihen, että Jumala Jeesuksen Kristuksen tähden antaa varauksetta ja ilman ehtoja meille koko syntivelkamme anteeksi. Yhä uudestaan voimme turvata Jumalan sanaan, joka vapauttaa meidät syyllisyydestä ja antaa meille rauhan ja ilon.

        Jumalan rakkaus saa meidät tekemään toisille niin kuin Jumala on tehnyt meille. Emme voi olla armottomia edes vastustajillemme, koska Jumala on ollut ja on jatkuvasti meille armollinen.

        Niin kuin isä armahtaa lapsiaan, niin armahtaa Herra niitä, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä. (Ps. 103:13)
        Jeesus sanoi: ”Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne.”
        (Matt. 6:14–15)
        Kuningas kutsutti palvelijan luokseen ja sanoi: ”Sinä kelvoton! Minä annoin sinulle anteeksi koko velan, kun sitä minulta pyysit. Eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa työtoveriasi, niin kuin minä armahdin sinua?”
        (Matt. 18:32–33)

        Ja anna meille anteeksi velkamme niin kuin mekin annamme anteeksi velallisillemme.

        MITÄ SE MERKITSEE? VASTAUS:

        Pyydämme tässä rukouksessa, ettei taivaallinen Isä ottaisi huomioon syntejämme eikä niiden vuoksi torjuisi pyyntöjämme. Sillä me emme ensinkään ansaitse sitä, että saisimme mitä pyydämme, vaan Jumala tahtoo antaa meille kaiken armosta. Me teemme näet joka päivä paljon syntiä emmekä ole ansainneet mitään muuta kuin rangaistuksen. Samoin haluamme mekin todella sydämemme pohjasta armahtaa niitä, jotka ovat rikkoneet meitä vastaan, sekä mielellämme tehdä heille hyvää.
        (Lutherin Vähä katekismus)


      • Jeesuksenoma
        Jeesuksenoma kirjoitti:

        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

        Isä meidän -rukouksessa tunnustamme, että itsekkyytemme ajaa meitä eroon Jumalasta ja lähimmäisestä. Olemme täysin riippuvaisia Jumalan armosta ja anteeksiantamuksesta. Emme voi vedota omaan erinomaisuuteemme tai omiin ansioihimme. Joudumme joka päivä pyytämään: Herra, armahda meitä.

        Rukous on luottamusta siihen, että Jumala Jeesuksen Kristuksen tähden antaa varauksetta ja ilman ehtoja meille koko syntivelkamme anteeksi. Yhä uudestaan voimme turvata Jumalan sanaan, joka vapauttaa meidät syyllisyydestä ja antaa meille rauhan ja ilon.

        Jumalan rakkaus saa meidät tekemään toisille niin kuin Jumala on tehnyt meille. Emme voi olla armottomia edes vastustajillemme, koska Jumala on ollut ja on jatkuvasti meille armollinen.

        Niin kuin isä armahtaa lapsiaan, niin armahtaa Herra niitä, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä. (Ps. 103:13)
        Jeesus sanoi: ”Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi. Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne.”
        (Matt. 6:14–15)
        Kuningas kutsutti palvelijan luokseen ja sanoi: ”Sinä kelvoton! Minä annoin sinulle anteeksi koko velan, kun sitä minulta pyysit. Eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa työtoveriasi, niin kuin minä armahdin sinua?”
        (Matt. 18:32–33)

        Ja anna meille anteeksi velkamme niin kuin mekin annamme anteeksi velallisillemme.

        MITÄ SE MERKITSEE? VASTAUS:

        Pyydämme tässä rukouksessa, ettei taivaallinen Isä ottaisi huomioon syntejämme eikä niiden vuoksi torjuisi pyyntöjämme. Sillä me emme ensinkään ansaitse sitä, että saisimme mitä pyydämme, vaan Jumala tahtoo antaa meille kaiken armosta. Me teemme näet joka päivä paljon syntiä emmekä ole ansainneet mitään muuta kuin rangaistuksen. Samoin haluamme mekin todella sydämemme pohjasta armahtaa niitä, jotka ovat rikkoneet meitä vastaan, sekä mielellämme tehdä heille hyvää.
        (Lutherin Vähä katekismus)

        Joko ylpeys väistyisi? Olisiko jo anteeksipyynnön paikka, vai menetkö valheinesi Herran eteen? Minä olen kyllä valmis anteeksiantoon.


      • Jeesuksenoma

        Aamen... tuota loppu kommenttia minä tässä olen varttunut, että sen pääsisin sanomaan, niinkuin Jeesus sanoi syntiselle naiselle.


      • Jeesuksenoma

        Varhain aamulla Jeesus tuli taas temppeliin. Hänen luokseen kerääntyi ihmisiä suurin joukoin, ja hän istuutui ja opetti heitä.

        Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen ja sanoivat: »Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot?» He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä.

        Mutta Jeesus kumartui ja kirjoitti sormellaan maahan. Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: »Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven.» Hän kumartui taas ja kirjoitti maahan. Jeesuksen sanat kuultuaan he lähtivät pois yksi toisensa jälkeen, vanhimmat ensimmäisinä. Kansan keskelle jäi vain Jeesus ja nainen. Jeesus kohotti päänsä ja kysyi: »Nainen, missä ne kaikki ovat? Eikö kukaan tuominnut sinua?» »Ei, herra», nainen vastasi. Jeesus sanoi: »En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä.»
        Joh. 8:2-11.


    • Jeesuksenoma

      Kysymys: Mikä on Raamatun näkemys ylpeydestä?

      Vastaus: Jumalan vihaaman ylpeyden (San. 8:13) ja hyvin suoritetun työn suorittamisesta johtuvasta ylpeydellä on ero. Itsensä kohottamisesta johtuvasta ylpeys on synti ja Jumala vihaa sitä, koska se on esteenä hänen etsimiselleen. Psalmi 10:4 osoittaa ylpeiden olevan täynnä itseään ja kuinka heidän ajatuksensa ovat kaukana Jumalasta: "Jumalaton ylvästelee: "Ei Jumala rankaise. Ei häntä edes ole!" Siinä hänen ajatuksensa". Tällainen korskeus on vastakohta Jumalan rakastamalle vaatimattomuudelle: "Autuaita ovat hengessään köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta" (Matt. 5:3). "Hengessään köyhät" ovat niitä, jotka ymmärtävät hengellisen rappionsa ja kyvyttömyytensä edes tulemaan Jumalan luo ilman hänen kutsuvaa armoaan. Ylpeät ovat taas niin sokaistuneita omasta erinomaisuudestaan, että he eivät ajattele tarvitsevansa Jumalaa, tai mikä vielä pahempaa, Jumalan pitäisi hyväksyä heidät sellaisenaan, koska he ansaitsevat hänen hyväksymisensä.

      Kautta Raamatun meille toistetaan ylpeyden seuraamuksia. San. 16:18-19 kertoo meille "Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Parempi elää hiljaa köyhien parissa kuin jakaa saalista röyhkeiden kanssa." Saatana syöstiin alas taivaasta ylpeyden seurauksena (Jes. 14:12-15). Hän halusi ottaa Jumalan aseman maailmankaikkeuden hallitsijana. Mutta sen sijaan hänet tullaan heittämään tuliseen järveen lopullisella tuomiolla. Ainoastaan turmio odottaa Jumalaa vastaan nousevia (Jes. 14:22).

      Ylpeys estää monia ottamasta Kristusta vastaan Pelastajanaan. Syntisyyden ja oman avuttomuutemme myöntäminen iankaikkisen elämän saamiseksi on jatkuva kompastuskivi ylpeille ihmisille. Meidän ei pidä kerskata itsestämme. Jos haluamme kerskata, silloin meidän pitäisi kehua Jumalan erinomaisuutta. Itsestämme puhuminen ei hyödytä mitään Jumalan työssä. Ainoastaan Jumalan mielipiteellä meistä on merkitystä (2. Kor. 10:13).

      Miksi ylpeys on niin synnillistä? Ylpeys pyrkii palkitsemaan meidät jostakin sellaisesta, minkä Jumala on tehnyt. Ylpeys ottaa Jumalalle kuuluvan ylistyksen ja pitää sen itsellään. Ylpeys on itse asiassa itsensä palvomista. Me emme olisi pystyneet tekemään mitään tässä maailmassa, jos Jumala ei olisi varustanut meitä ja auttanut meitä tekemään sen. "Kuka antaa sinulle erikoisaseman? Onko sinulla mitään, mitä et ole saanut lahjaksi? Jos kerran olet saanut kaiken lahjaksi, miksi ylpeilet niin kuin se olisi omaa ansiotasi?" (1. Kor. 4:7). Tämän vuoksi me ylistämme Jumalaa, hän yksin on sen ansainnut.

    • Jeesuksenoma

      ""Ylpeys saa alkunsa pienestä. Se voi alkaa ylpeytenä jollain elämän alueella (esim. harrastukset, työ, raha-asiat, jne.) ja myöhemmin sokaista ihmisen kuvittelemaan olevansa ylitse muiden myös monessa muussa asiassa. Se on kuin lumipallo, joka kasvaa vieriessään rinnettä alas. Ylpeys tuudittaa ihmisen väärään luottamukseen omista kyvyistään. Ylpeä ihminen sanoo sydämessään Obadjan profetian sanoin: "Kuka voi syöstä minut alas?" Hän erehtyy kuvittelemaan itsestään sellaista, mitä hän ei ole. Ethän anna sydämesi ylpeyden pettää sinua?

      Kuolemansynniksi ylpeys muodostuu siinä vaiheessa, kun se estää ihmistä nöyrtymästä Jumalan edessä. Sydämessään läpeensä ylpeä ihminen ei tunne tarvitsevansa Jumalan armoa pelastuakseen, joten hänen on mahdotonta löytää tietä armonistuimen eteen. Hän mieluummin seisoo omin jaloin ja 'tietää' olevansa kyllin hyvä itsessään, ettei tarvitse armoa osakseen. Varo siis, ettei sinulle käy kuten Edomille, jonka sydämen ylpeys petti sen pahoin. Ethän anna ylpeyden viedä sinulta loistavaa ikuista elämää Jumalan yhteydessä?

      Loppuun vielä 'kevennykseksi' muutama sananlasku koskien ylpeyttä, ensimmäistä kuolemansyntiä. Siunattua viikon alkua näiden sananparsien myötä!

      "Mihin ylpeys tulee, sinne tulee häpeäkin, mutta nöyräin tykönä on viisaus." (Sananl. 11:2)

      "Ylpeys tuottaa pelkkää toraa, mutta jotka ottavat neuvon varteen, niillä on viisaus." (Sananl. 13:10)

      "Ylpeyden alku on se, että ihminen luopuu Herrasta, että hänen sydämensä luopuu hänen Luojastaan." (Sir. 10:12)"

    • Jeesuksenoma

      "Jos te rakastatte minua, te noudatatte minun käskyjäni. Minä käännyn Isän puoleen, ja hän antaa teille toisen puolustajan, joka on kanssanne ikuisesti. Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä. Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne ja on teissä.
      En minä jätä teitä orvoiksi, vaan tulen luoksenne." Joh. 14:15-18

      • Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !

        Kristuksen ruumis . . . Jumalan seurakunta . . . !

        ************************************************
        Jukka Rokan näky Kristuksen ruumiista keväällä 1980

        "Ja nyt sen ylle sidottiin leveä kultainen vyö, jossa luki: RAKKAUS - TÄYDELLISYYDEN SIDE."

        "Tämä täydellisyyden side - Rakkaus - liitti yhteen kaikki patsasruumiin eri osat, lihaston, luuston, elimistön - koko uudestisyntyneiden ruumiin!"

        "Niinpä tähän elävään patsaaseen ilmestyivät sanat: Kristuksen ruumis - Jumalan seurakunta."

        ************************************************
        RAKKAAT LAPSENI - Apostolinen siunaus TEILLE KAIKILLE

        . . . . . . . .

        Herramme Jeesuksen Kristuksen armo,

        Jumalan rakkaus

        ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon sinun kanssasi.

        Aamen.

        . . . . . . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !



      • Jeesuksenoma

    • Westsiider

      Kiitos sisaret ja veljet, tästä hyvästä, opettavaisesta ketjusta, uskon että tykkäätte kuulla mitä Veli Tuomella on sanottavaa, näistä samoista asijoista. Hakuun vain: Veli Tuomi"

    • Jeesuksenoma

      Minä en pyydä kuin yhtä sanaa : ANTEEKSI, ja sitten toivon, ettei hän enää tätä syntiä tee, minulla on aikaa odottaa.

      t.sinetti

      • Jeesuksenoma

        ... tosin, minulle riittää myös, että tämä palsta siistiytyy...


    • Jumala-näkee---

      Kuka kirjoitti nämä häväistyskirjoitukset

      IpsoJure

      6.2.2016 4:29
      _________________________________________________________________________
      Kuka kirjoitti nämä häväistyskirjoitukset Maijaliisa Hiekkaseen suunnattuna?

      ____________________________________________

      Sä olet paljon sairaampi kuin kukaan uskookaan?

      TiedätKylläKuka

      5.2.2016 0:06

      Vakava luonnevika, psyk. sairaus, ylpeys, katkeruus ja kaikkivoipaisuus.

      Kokee, että on jumala. Jatkuvasti riidassa ympäristönsä kanssa, eikä suomessa liene yhtään virastoa, johon solvausviesti ole lähtenyt käräjöinnin ohella.

      Harhassaan ohjeistaa Raamatunsanankin uusiksi. Ei siinä auta mitkään selitykset, sillä jumaláksi itsensä katsovallahan on kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

      Vapauskin vain hänellä ja se on niin täydellinen, ettei muuta asiaa väliin mahdu.

      Katsokaa nyt palstalaiset, ettette ainakaan rohkaise harhoissa elävää ihmistä.

      Myötötunto on väärä asenne, sillä se ei saa häntä hakeutumaan avun piiriin. Avun, jota kipeästi tarvitsee.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14108167/sa-olet-paljon-sairaampi-kuin-kukaan-uskookaan

      _______________________________________________________________________

      Jeesus_valitsi_tekstin

      5.2.2016 0:45

      Rakkaat uskon siskot ja veljet !

      Arvatkaapa ketä yksilöä - Jumala - hieman kouluttaa, tällähetkellä !

      JA - ME MUUT katselemme vierestä, HÄNEN KAIVAMISTAAN . . . :(

      JÄNNITETÄÄN kaivaako - itsensä HELVETTIIN ASTI . . . ikävä juttu seurata.

      HÄN ON VAROITTAVA - ESIMERKKI HENKILÖ !

      _____________________________________________________________

      TunnustaRikoksesi

      5.2.2016 11:44

      Ei sairas ml sillä parane, että syyttää ja solvaa muita.

      Atet tietysti iloitsee todella sairasta, selvä se.

      _____________________________________________________________

      Sairaudentunto puuttuu?

      kjlhg

      4.2.2016 23:38

      Täällä korjaa raamatunsanaa omilla hapatuksillaan, eikä tajua omaa tilaansa.

      • Jeesuksenoma

        ... jos tarkoitat että se olisin minä, olet kyllä pahasti hakoteillä, enhän ole maininnut edes nimikirjaimiasi kirjoituksissani, enkä kenenkään muunkaan, paitsi Jeesuksen nimen, muuten olen kirjoitellut yleisesti kaikille, palstan tilanteen mukaan ja tämän ketjun tein koska täällä kirjoiteltiin hävyttömiä, suorastaan törkeitä näkyjä ja kommentteja nimiini, ei vain lainattu nim.merkkiä, vaan esiinnyttiin minuna.


      • JUMALA HERÄTTELEE ---> Jumalan valitsema teksti !!!

        Jumala etsii yhtä . . . EKSYNYTTÄ LAMMASTAAN !



        Sananlaskut 3:11-18

        11 Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu, kun hän ojentaa sinua --

        12 jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa niin kuin isä omaa lastaan.

        13 Onnellinen se, joka on löytänyt viisauden, se, joka on tavoittanut tiedon,

        14 sillä parempi on viisaus kuin hopea, tuottoisampi on tieto kuin kulta.

        15 Se voittaa korallit kalleudessa, mitkään aarteet eivät vedä sille vertaa.

        16 Sen oikeassa kädessä on pitkä ikä, vasemmassa rikkaus ja kunnia.

        17 Sen tiet ovat suloisia teitä, sen polut onnen polkuja.

        18 Se on elämän puu niille, jotka siihen tarttuvat -- onnellinen, ken pitää siitä kiinni!



        Jeesus_valitsi_tekstin

        5.2.2016 0:45

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Arvatkaapa ketä yksilöä - Jumala - hieman kouluttaa, tällähetkellä !

        JA - ME MUUT katselemme vierestä, HÄNEN KAIVAMISTAAN . . . :(

        JÄNNITETÄÄN kaivaako - itsensä HELVETTIIN ASTI . . . ikävä juttu seurata.

        HÄN ON VAROITTAVA - ESIMERKKI HENKILÖ !

        ------------------------------------------------------------------------

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . . HÄNELLE . . .

        . . . KIROAT PAIKKOJA . . . OMAN MIELESI JA HALUJESI . . . MUKAAN . . . !

        . . . JULISTAT myös . . . SAASTUNEEKSI . . . !

        . . . OLET . . . TÄYNNÄ . . . KATKERUUTTA JA VIHAA . . . !

        . . . OLET KAIVANUT . . . ITSELLESI . . . KUOPAN . . . !

        . . .

        Jumala KYSYY . . . HÄNELTÄ . . .

        KUINKA . . . SYVÄN . . . KUOPAN . . . MEINASIT . . . KAIVAA . . .?

        ****************************************************************

        Jumala SANOO . . . HÄNELLE . . .

        LOPETA JO HYVÄ IHMINEN . . . SE KAIVAMINEN !


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        JUMALA HERÄTTELEE ---> Jumalan valitsema teksti !!!

        Jumala etsii yhtä . . . EKSYNYTTÄ LAMMASTAAN !



        Sananlaskut 3:11-18

        11 Älä torju, poikani, Herran kuritusta, älä katkeroidu, kun hän ojentaa sinua --

        12 jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa niin kuin isä omaa lastaan.

        13 Onnellinen se, joka on löytänyt viisauden, se, joka on tavoittanut tiedon,

        14 sillä parempi on viisaus kuin hopea, tuottoisampi on tieto kuin kulta.

        15 Se voittaa korallit kalleudessa, mitkään aarteet eivät vedä sille vertaa.

        16 Sen oikeassa kädessä on pitkä ikä, vasemmassa rikkaus ja kunnia.

        17 Sen tiet ovat suloisia teitä, sen polut onnen polkuja.

        18 Se on elämän puu niille, jotka siihen tarttuvat -- onnellinen, ken pitää siitä kiinni!



        Jeesus_valitsi_tekstin

        5.2.2016 0:45

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Arvatkaapa ketä yksilöä - Jumala - hieman kouluttaa, tällähetkellä !

        JA - ME MUUT katselemme vierestä, HÄNEN KAIVAMISTAAN . . . :(

        JÄNNITETÄÄN kaivaako - itsensä HELVETTIIN ASTI . . . ikävä juttu seurata.

        HÄN ON VAROITTAVA - ESIMERKKI HENKILÖ !

        ------------------------------------------------------------------------

        KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumala SANOO . . . HÄNELLE . . .

        . . . KIROAT PAIKKOJA . . . OMAN MIELESI JA HALUJESI . . . MUKAAN . . . !

        . . . JULISTAT myös . . . SAASTUNEEKSI . . . !

        . . . OLET . . . TÄYNNÄ . . . KATKERUUTTA JA VIHAA . . . !

        . . . OLET KAIVANUT . . . ITSELLESI . . . KUOPAN . . . !

        . . .

        Jumala KYSYY . . . HÄNELTÄ . . .

        KUINKA . . . SYVÄN . . . KUOPAN . . . MEINASIT . . . KAIVAA . . .?

        ****************************************************************

        Jumala SANOO . . . HÄNELLE . . .

        LOPETA JO HYVÄ IHMINEN . . . SE KAIVAMINEN !

        Jeesus Kristus . . .

        . . . KUTSUU SINUA . . . !

        . . . voi UUDISTAA ELÄMÄSI ja ANTAA ILON ja RAUHAN . . . !

        . . .

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1: 12-13 ---> Uudestisyntyminen

        Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä, jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

        . . .

        UUDESTISYNTYMINEN ---> Pyhän Hengen - OHJAUKSEEN PÄÄSEMINEN !



        SINULLEKIN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA !



        Jesaja 55: 6-7 ---> Etsikää Herraa ja huutakaa häntä avuksi, niin saatte ARMON

        6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

        7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

        . . .

        Siunausta ja Herran rauhaa !


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2348
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2123
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      79
      1745
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1557
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1546
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 55
      1323
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      78
      1268
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe