Deittiehdotuksia tasan 0

rumilusnainen

Olen laittanut kuvallisen profiilini suomi24 nettideitti sivustolle sekä tinderiin eikä yksikään mies ole ollut halukas tutustumaan. No taidan ollakin ainoa nainen lajissani ja todella luotaantyöntävän näköinen rumilus. En ole ylipainoinen enkä alkoholisti eikä minulla myöskään ole mitään kehitysvammaa, mutta silti olen maailmanennätyksen tekijä siinä, etten saa miesseuraa naamallani.

26

142

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erty654

Laita linkki tänne sun profiiliin, niin voidaan vastata vähän paremmin. Myös neuvoja/mahdollisia miesehdokkaita löytyy paremmin.

• rumilusnainen

Olen ottanut jo pois kuvani ja ilmoitukseni. Olen hakenut toistakymmentä vuotta seuraa erilaisilla ilmoituksilla, joitakin vastauksia olen saanut, mutta vain silloin kun en ole laittanut kuvaani, mutta auta armias kun olen kuvani näytille laittanut haihtuu jokainen mies-ehdokas kuin pieru saharaan.

Ei miehet naisessa mitään sisäistä ihmistä ja luonnetta etsi vaan naisen ainoa tarkoitus on ulkonäkö ja sen pitää olla kaunis tai ainakin tavallisenkaan näköinen mutta jos on todella ruma niin ei mitään mahiksia, vaikka olis maailman ihanin luonne.

• sda22222

Ei se kuule rumilla miehilläkään ole helppoa. Ihan yhtälailla naiset ei välitä muusta, mutta jos ruma olet, niin ei se kiinnosta tietenkään.
        Joku raja yleensä naamallakin on, tai ylipainolla.
        Jotkut nyt vaan on sellaisia.

• elämäjatkuueteenpäin

Täytyy sanoja kävin sivustolla kaksi vastasi toinen hävisi yhden viestin jälkeen ja toinen laittoi että aika ja paikka väärä vaikka asui samassa läänissä...tasavertaisia molemmat osapuolet...

• rururururururu

Ainakin ap kelpaa jollekin nuorelle epätoivoiselle harjoittelu alustaksi. Mieti toisinpäin.
      Yksikään nuori nainen ei lähtisi sysiruman miehen kanssa sänkyyn

• 40v-sinkkumies

Minä olen ennätys mies siinä etten ole koskaan päässyt treffeille. Olen erittäin ruma naisten mielestä joten siksi naiset ei halua tutustua. En ole alkoholisti, rikollinen, en hakkaa naisia , en ole vammainen mutta naiset ei halua koskaan tutustua. Niin rumia naisia ei ole ettei joku mies haluaisi tutustua joten aloitus on varmana provo

• 40v-sinkkumies

Ei naiset miehessä mitään sisäistä ihmistä ja luonnetta etsi vaan miehen ainoa tarkoitus on ulkonäkö ja sen pitää olla komea tai ainakin tavallisenkaan näköinen mutta jos on todella ruma niin ei mitään mahiksia, vaikka olis maailman ihanin luonne. Naiset ottaa komean juoppo miehen joka kohtelee naista huonosti ennemmin kuin rauhallisen ruman miehen joka kohtelee naista hyvin

• omaalääkettäs

Miltäs se tuntuu kun joku nainen valittaa samaa mitä mantraa sinä olet jauhanu jo vuosikaudet (nirso 10-prinsessaa havitteleva 6-atmi kun olet)?
        Niin rumia miehiä ei ole ettei joku nainen haluaisi tutustua joten olet varmana provo.

" Naiset ottaa komean juoppo miehen joka kohtelee naista huonosti ennemmin kuin rauhallisen ruman miehen joka kohtelee naista hyvin"

Höpö höpö näitä omia pinttyneitä harhaluulojas. Useimmat ei tuossa tapauksessa ottais kumpaakaan vaan odottais molemmilta osin miellyttävää, siis omissa silmissä komeaa ja luonteelta kilttiä ja kunnollista (josta muuten täällä jäkättävä 6-atmi on kaikessa katkeruudessaan ja naisia alentavasti yleistävällä asenteellaan kaukana).

• onneaonnea

Nythän rumilusnainen ja 40v-sinkkumies voisivat ottaa toisiinsa yhteyttä kun ajatusmaailma kohtaa näköjään.
      Kannattaa ainkain yrittää.

• naamadeitti

Kylläpäs nainen on nirso jos ei saa yhtään deitti ehdotusta. Vika ei ole miehissä vaan naisissa, myöntäkää se naiset.

• Nainen on nirso kun yksikään mies ei kelpuuta häntä?

• rumilusnainen

Niin ja vielä ihan, että en todellakaan olisi nirso, mulle kelpais ulkonäön puolesta ihan minkä näköinen tahansa aivan sama onko maailman rumin vai ei. Luonne on se mikä ratkaisee eli kunnollinen, raitis, kiltti ja luotettava.

• rumilusnainen

Kyllä ne miehet on kans todella nirsoja kun naisen pitää omata "tietynlainen" ulkomuoto, että kelpaa. Jos on kovastikin massasta poikkeavan näköinen ja erinäköinen kuin naiset keskimäärin niin heti pidetään rumana ja oletetaan tieskö mitä ulkonäön perusteella. Miks pitäisi olla samasta muotista kuin kaikki muut?

• asdsadasda
        rumilusnainen kirjoitti:

Kyllä ne miehet on kans todella nirsoja kun naisen pitää omata "tietynlainen" ulkomuoto, että kelpaa. Jos on kovastikin massasta poikkeavan näköinen ja erinäköinen kuin naiset keskimäärin niin heti pidetään rumana ja oletetaan tieskö mitä ulkonäön perusteella. Miks pitäisi olla samasta muotista kuin kaikki muut?

Sulla on sentään hyvä tilanne että jos pidät kropan timminä niin olet lähtökohtaisesti aina kiinnostava.

• rt4t4t4

Tutustu nyt hyvä ihminen näihin palstan rumiin miehiin.
        Vai eikö kelpaa?

• kutosennainen
        rt4t4t4 kirjoitti:

Tutustu nyt hyvä ihminen näihin palstan rumiin miehiin.
        Vai eikö kelpaa?

Edes vitosen miehet ei kelpuuta liian rumaa naista.

• ikuinen-sinkku

Hoikka tai normipainoinen nainen kyllä saa miehen mutta olet kai avuton tekemään alotteita. Miksi miesten pitäis aina niitä alotteita tehdä.

• sikskun

se on miehen homma. Kukapa nainen nyt jotain alotekyvytöntä, perässäraahattavaa vätystelijää haluaiskaan.

"Hoikka tai normipainoinen nainen kyllä saa miehen"

No kun eipä vaan saa. Jollei sit jokkut läskit kiinnosta. Onhan se tutkittukin, että miehistä 66% on ylipainosia, kun taas naisista 46%. Joten hoikkia miehiä ei riitä kaikille hoikille naisille, ja harvempi hoikka kiinnostuu läskeistä. Moni läski mies sen sijaan kelpuuttais vaan hoikkia naisia.

• boooj

Eipä voi kuin ihmetellä. Eikö yhtään? Koita ilman kuvaa. Minä jätin tarkoituksella pois, koska en halua että minusta kiinnostutaan ulkonäköni takia eikä minua kiinnosta miesten mielipiteet ulkonäöstäni. En tajua myöskään miehiä jotka pyytää kommenttia omasta ulkonäöstään. Mies on mies. Kunhan on jotain 175-200cm väliltä niin kelpaa. Kaikki muu on sitten luonteesta kiinni. Pituudestakin voin joustaa 5cm alaspäin. Kokemuksesta tiedän että kun rakastuu niin se on ihan sama miten ruma se mies muka on kun omissa silmissä se on maailman komein. Minä todellakin olen saanut paljon kuulla miehistäni että olenko ihan tosissani. Ihmettelijät on olleet niin ystävistä tuntemattomiin kummissaan että olenko sokea. Naisissa onkin katsomista mutta miehissä ei ole kyllä mitään. Kuvan miehestä haluan nähdä vain siksi että katson onko päihdeongelmaisen piirteitä.

• rumilusnainen

Ei yhtään ilmoitusta ainakaan silloin kun kuva on laitettu, mutta ilman kuvaa on tullut joitakin. Mulle kelpais kyllä mies kuin mies, mutta kun tämän näköinen nainen ei kelpaa niin ei voi mitään. Joku homo saattais tykätä, mutta miesmäisen ulkonäön lisäksi omaan kumminkin pillun niin se karkottaa homonkin. Muutenkin olen päästä varpaisiin epäsopusuhtainen ja epätasapainoinen, vaikka hoikka olenkin, mutta olen sairaaloisen isoluinen ja rotevarakenteinen ja ksvotkin kuin todella maskuliinisella miehellä niin kukapa mies sellaisesta voisi kiinnostua.

• boooj

Älähän nyt. Exäni veli oli ihan hyvännäköinen ja hänen vaimonsa oli ihan järkyttävän ruma. Vaikka oli kiva ihminen niin aina vaan järkytyin miten voi olla nainen ruma. Joltain hevosen ja aasin välimuodolta sen naama näytti ja perse kuin 7 leivän uuni vaikka olikin hoikka. Exänikin sitä aina kehui. Kyllähän se harmitti kun en minä pystynyt miestäni ulkonäöllisesti miellyttämään. Olen kuitenkin hoikka, pitkä ja suuret silmät, pitkät sääret ja korkeat poskipäät ja kauniit huulet. Minä olen kokonaan lopettanut miesten tapailun ja päättänyt elää yksin niin pitkään kuin pystyn eikä sekään ole huono asia. Minä olen tullut tulokseen, että miehet ei halua nättiä naista joten johtopäätökseni on eri kuin sinun. En kestä enää yhtään mustasukkaista kohtelua ja kotiin sulkemista ja vahtimista. Kun jätin exäni niin hän otti ruman naisen. Varmaan nyt on helpottunut ja vaikuttaa onnelliselle, koska voi olla aivan varma että ketään ei hänen vaimonsa kiinnosta. Minullakin oli ihan tavallinen ylipainoinen huomattavasti vanhempi mies hänen jälkeensä. Sama lopputulos. Mustasukkaista kyttäämistä ja kuulusteluja niin että lopulta ei uskaltanut kännykkäänsäkään käyttää tai olla tietokoneella kun seurasi jo vihaisia katseita ja kuulusteluja. Kiitos ei enää miehiä.

Kuulostat kivalle ihmiselle ja rankka realismisi on virkistävää. Tuollainen jalat maassa nainen olisi kenelle tahansa miehelle löytö. Älähän luovuta :)

• rumilusnainen
        boooj kirjoitti:

Älähän nyt. Exäni veli oli ihan hyvännäköinen ja hänen vaimonsa oli ihan järkyttävän ruma. Vaikka oli kiva ihminen niin aina vaan järkytyin miten voi olla nainen ruma. Joltain hevosen ja aasin välimuodolta sen naama näytti ja perse kuin 7 leivän uuni vaikka olikin hoikka. Exänikin sitä aina kehui. Kyllähän se harmitti kun en minä pystynyt miestäni ulkonäöllisesti miellyttämään. Olen kuitenkin hoikka, pitkä ja suuret silmät, pitkät sääret ja korkeat poskipäät ja kauniit huulet. Minä olen kokonaan lopettanut miesten tapailun ja päättänyt elää yksin niin pitkään kuin pystyn eikä sekään ole huono asia. Minä olen tullut tulokseen, että miehet ei halua nättiä naista joten johtopäätökseni on eri kuin sinun. En kestä enää yhtään mustasukkaista kohtelua ja kotiin sulkemista ja vahtimista. Kun jätin exäni niin hän otti ruman naisen. Varmaan nyt on helpottunut ja vaikuttaa onnelliselle, koska voi olla aivan varma että ketään ei hänen vaimonsa kiinnosta. Minullakin oli ihan tavallinen ylipainoinen huomattavasti vanhempi mies hänen jälkeensä. Sama lopputulos. Mustasukkaista kyttäämistä ja kuulusteluja niin että lopulta ei uskaltanut kännykkäänsäkään käyttää tai olla tietokoneella kun seurasi jo vihaisia katseita ja kuulusteluja. Kiitos ei enää miehiä.

Kuulostat kivalle ihmiselle ja rankka realismisi on virkistävää. Tuollainen jalat maassa nainen olisi kenelle tahansa miehelle löytö. Älähän luovuta :)

Mun luonteellani ei ole mitään merkitystä enää näin ruman naisen kohdalla. Omaan täysin miehen luuston rakenteen ja vartalonmallin sekä kasvonpiirteet eli olen maskuliinisemman näköinen kuin suomalaiset miehet yleensä. Vaikka olen hoikka 50 kiloa 164 cm niin olen todella raskasluustoisen ja rotevarakenteisen mallinen ja siis täysin miehen vartalonmalli ja kasvot vain pillu on pippelin tilalla se on ainoa joka minut miehestä vielä erottaa. Joten tällaisesta naisesta siis nyt kyse jos nyt naisesta voi edes puhua.

• boooj

Kuulostat silti viehkeämmältä kuin ex aviomieheni veljen vaimo... minä olen biseksuaali joten miehekäs nainen ja vieläpä jos on treenattu niin sitä mielenkiintoisempi. Suosittelen salia. Siinä ympäristössä saattaisit näyttää just hyvälle! Jopa miehistä. Kyllä meillä on ongelmat. Minä taas olen linnunluinen ja epätoivoisesti yritän rakentaa lihasta ja juuri leveää selkää ja isoja käsivarsia. Rintani aion pienentää ja koska olen muunsukupuolinen niin tosissani mietin hormoonihoitoja. Ei ole ihminen tyytyväinen koskaan.

• rumilusnainen
        boooj kirjoitti:

Kuulostat silti viehkeämmältä kuin ex aviomieheni veljen vaimo... minä olen biseksuaali joten miehekäs nainen ja vieläpä jos on treenattu niin sitä mielenkiintoisempi. Suosittelen salia. Siinä ympäristössä saattaisit näyttää just hyvälle! Jopa miehistä. Kyllä meillä on ongelmat. Minä taas olen linnunluinen ja epätoivoisesti yritän rakentaa lihasta ja juuri leveää selkää ja isoja käsivarsia. Rintani aion pienentää ja koska olen muunsukupuolinen niin tosissani mietin hormoonihoitoja. Ei ole ihminen tyytyväinen koskaan.

Miehet olen jo unohtanut kun tiedän, että en saa niitä, tajuaahan sen jo vähemmästäkin, että olen kauneussihanteiden täydellinen vastakohta ja miehet ei halua kirveelläkään. Tuo olisi pitänyt tajuta jo teini-ikäisenä, mutta yrittelin vain vielä myöhemmälläkin iällä tyhmä kun olen.

Nyt mulle riittäisi kunhan vaan voisi elää ihan arkipäivästä toiseen eli voisi käydä esim. normaalisti kaupassa ilman, että tuijotetaan suut auki ja pyöritellään päätä ja katsotaan inhon vallassa ja ihmiset ei todellakaan edes yritä peitellä sitä inhoaan vaan näyttävät sen suoraan. Ylipainoinen ja vammainenkin saa olla tässä maailmassa, mutta jos nainen on maskuliininen ja miesmäisen näköinen ja todella ruma niin se on hirvittävintä mitä maapalolla voi olla.

Eli mä en voi edes mennä enää edes ulos saati sitten että eläisin tavallista elämää kuten kävisin ulkona asioilla edes roskat viemässä.

• rumilusnainen

Ja kaikki nuo muut naiset mitkä kuvia laittaa deitti-ilmoituksiin niin mielestäni siellä varsinkin nuoremmissa ei ole yhtään edes tavallisen näköistä vaan lähes kaikki on ihan missin kauniita. Onkohan niin, että viime vuosikymmenninä siis joskus 90 luvulla miehet lisääntyi vain tietyn piirteet omaavien naisten kanssa kun kaikilla on nykyään sellainen samanlainen missinaama. Ja varsinkin nykynuoret on kaikki ihan samannäköisä piirteiltänsä saa käydä läpi satoja kuvia enenkuin vastaan tulee edes tavallisen näköisen tytön kuva ja kaikki on tosiaan samantyylisiä piirteiltänsä. Tavallisen näköisiä tyttöjä ei enää ole koska kaikki on jalostuneet super ihmisiksi ja rumia ei ole olemassakaan paitsi minä. Ei ihme, että kaupoissa mua katsotaan naama inhon virneessä jopa ne todella ylipainoisetkin kattoo samon eli inhoten.

• boooj

Olen samaa mieltä, että nämä 90-luvulla syntyneet on toistensa klooneja. Varmaan kaikilla vähintään sama isä :D Onneksi itse olen ikäpolvea jolla on vielä ihan oma naama :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe