Kulttilaisille ja palstapupeille

Ex------------PUA

Tässä teille hieman kunnianne kuulemista, tämän huhujen mukaan DarkFearin näköisen miehen suusta:

https://www.youtube.com/watch?v=q56Qkejx_FM

Se alkaa melko kovin sanankäänteinen, mikä onkin teille ihan oikein.

Tämä kyseiinenmies muuten myös on ex-pua.

Lisäksi tuossa on jo heti alussa tämmä kulttimentaliteetti tuotu hyvin esille: pupet ja muut kulttilaiset uhriutuvat kun valtavirta ei ymmärrä heitä, vaan jos he vain tietäisivät miten makoisalta kool aid voi maistua, he näkisivät valon joka johtaa ikuiseen pimeyteen.

49

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhän palstan ärmitkin uhrautuvat omassa erilaisuudessaan, kun valtavirta ei muutu heidän kaltaisekseen.

      • Ex------------PUA

        Ätmit eivät ole kultti, vaan he ovat ei-niin-homogeeninen ryhmä miehiä, jotka ovat naisen hypergamian ja syrjinnän uhreja.

        Monihan heistä voi käytännössä olla KTM, joka eri olosuhteissa voisi olla eri tilanteessa, mutta sitten downward spiral tekee temppunsa, ja kuiva kausi sementoituu lähes pysyväksi tilaksi.

        PUA-kultti sen sijaan on pikemminkin kultti, jonka mielestä heillä on jotain salattua tietoa, ja kultin ulkopuoliset ovat jotenkin huonompia ihmisiä (vertauksena voisi olla että he uskovat olevansa ytmejä, ja pitävät kaikkia kultin ulkopuolisia ätmeinä). PUA:n kohdalla kyseessä on siis tietty mindset, kulttilaisuus ja valinta.

        Tuo video tuo todella hyvin näitä piirteitä esille. SIinä on paljon sellaista jota olen huomannut, ja josta olen kertonut.


      • Ex------------PUA kirjoitti:

        Ätmit eivät ole kultti, vaan he ovat ei-niin-homogeeninen ryhmä miehiä, jotka ovat naisen hypergamian ja syrjinnän uhreja.

        Monihan heistä voi käytännössä olla KTM, joka eri olosuhteissa voisi olla eri tilanteessa, mutta sitten downward spiral tekee temppunsa, ja kuiva kausi sementoituu lähes pysyväksi tilaksi.

        PUA-kultti sen sijaan on pikemminkin kultti, jonka mielestä heillä on jotain salattua tietoa, ja kultin ulkopuoliset ovat jotenkin huonompia ihmisiä (vertauksena voisi olla että he uskovat olevansa ytmejä, ja pitävät kaikkia kultin ulkopuolisia ätmeinä). PUA:n kohdalla kyseessä on siis tietty mindset, kulttilaisuus ja valinta.

        Tuo video tuo todella hyvin näitä piirteitä esille. SIinä on paljon sellaista jota olen huomannut, ja josta olen kertonut.

        Tuollaiset kultit ovat huvittavia. Aivan kuin pariutuminen olisi jotain salatiedettä. Minä olen ennemminkin markkina-arvouskovainen. Taso määräytyy juuri siinä kohtaa, mihin omat rahkeet riittävät naismarkkinoilla. Tasoaan voi toki toimillaan nostaa tai laskea, mutta ei ole mitään pillua koskaan saamattomia, mutta sitä haluavaa ketmiä.


      • Kyllä me olemme 110-prosenttisesti heterogeeninen ryhmä.


      • HC-ätmel kirjoitti:

        Kyllä me olemme 110-prosenttisesti heterogeeninen ryhmä.

        Tietyissä asioissa valitettavasti olettekin.


      • Ex------------PUA
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tuollaiset kultit ovat huvittavia. Aivan kuin pariutuminen olisi jotain salatiedettä. Minä olen ennemminkin markkina-arvouskovainen. Taso määräytyy juuri siinä kohtaa, mihin omat rahkeet riittävät naismarkkinoilla. Tasoaan voi toki toimillaan nostaa tai laskea, mutta ei ole mitään pillua koskaan saamattomia, mutta sitä haluavaa ketmiä.

        Olen kokolailla samoilla linjoilla: MAT > PUA:

        Mitä PUA tekee, on että he voivat kyllä (subjektiivisesti) pistää naiset tason mukaan numerojärjestykseen, mutta kukaan puppe ei koskaan arvioi itseään - todennäköisesti he uskovat muuttuneensa automaattisesti ytmeiksi, koska ovat osana kulttia.

        Tähän sitten kun lisää sen "mies on valitsija"-ajatuksen, johon kultti tarjoilee "ratkaisuja", on meillä melkoinen soppa.

        Esim. kuuluisia, vähemmän hyvin PUA-matkansa päättäneitä puppeja oli G. Sodini (tästä en ole ihan 100% se kyllä haki ns. teollista apua en ole varma mistä kaikista firmoista) ja E.Rodger.


    • Ex------------PUA

      Kommenteista, voisi olla minun suustani: "why so many dislikes? The truth hurts?"

      (It does!).

      Vaan tuohon vastauksena on: " this is his best video"

      Joten tämä on erittäin polttava aihe.

      PUA on tulossa elinkaarensa loppuun, ja ihmiset saavat voiton kultista.

      Lisää: "Leo, what about the type of pick-up RSDTyler teaches?
      Do you include him in the same category of PUAs you talked about here?"

      vastaus: "All forms of pickup are ultimately highly manipulative. That's what pickup is, optimized manipulation techniques and mindsets."

      (Tuo firma manipuloi ehkä kaikkein eniten omia fanipoikiaan. Sen eräs entinen ohjaaja kutsui sitä omassa nettiradio-ohjelmassaan kultiksi).

    • m-i-e-s

      Kannattaako olla kulttilainen tai palstapuppe? =)

      Fiksuimmat ryöstää tyhmien rahat laillisesti. Ei se ole tyhmä ketä pyytää, vaan se ketä maksaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=qEUw2iyEx-U <- Jope Ruonansuu - Aatteleppa ite.

      Kannattaa kaikki ajatella omilla aivoilla itse, ei ottaa vaikutteita yhdestäkään pua tai ex-pua ehdokkaasta. Kumminkin molemmat vie enemmän tai vähemmän tuomioon ja idiotismin alkulähteille. Tämmöisellä kolikolla on aina kääntöpuolensa, kun joku entinen saarnaa, se samalla pakottaa tutustumaan siihen saarnaamisen aiheeseen jotta sitä saarnaamista voisi paremmin ymmärtää. Puolesta tai vastaan propagandan tarkoitus on saada heikot ihmismielet tutustumaan ja jäämään koukkuun siihen kuten uskontoon.

      Parempi luottaa omaan päähän, päättelykykyyn ja vaistoon. Tehdä asiat sen mukaan, eikä antaa kenenkään säätää omia juttujaan.

      • Ex------------PUA

        Mielenkiintoinen pointti.

        PUA-kulttiin kuuluvat vain tekevät sen siten, että he jakavat maailman joko kultin maailmankuvaan ja arvoihin istuvaksi, joten et voi olla heidän näkökulmastaan neutraali. Ja kyllä, sikäli kun olet joskus kulttiin kuulunut, niin homman edelleenkin tavallaan näkee niin. :D Siitä vain luopuu vaikka sen tiedostaa.

        Itse kannatan kyllä sitä, että ottaa selville miten voi parantaa tasoaan ja käyttää avun minkä voi käyttää, saadakseen naisia. Sitä itsekin olen tehnyt, ja olen jonkinlaista PUA:n jälkeistä kulttuuria herätellytkin palstalla, esim. raportein. Niistä on tullut mielenkiintoisia keskusteluja parhaimmilaan, jotkut kulttilaiset ovat voineet esittää että jotkut pointtini ovat pua-tyylisiä, mutta toisaalta he pyrkivät niitä löytämällä löytämään. Etenkin viime vuosi oli sitä, kun kokeilin mahdollisimman paljon välttää niitä, ja silti homma toimi. Joskus taas vertailin toimivuuksia jne. Joten ne myös osoittavat, että PUA ei ole tarpeen. Sen sijaan naisten saaminen parhaimmillaan voi olla hyvin YKSINKERTAISTA, mutta edellyttää TOIMINTAA ja hyvää ajoitusta. Tämä on hyvin kaukainen ajatus PUA-yhteisössä jossa kaikki on niin mystifoitua ja monimutkaistettua.

        Esim. kuivan kauden katkaisu oli sitä, että mentiin ryminällä läpi mukavuusalueelta, haettiin se 22 v. muija kotiin, lievitettiin pahimpia tärinöitä hyvällä viinillä, ja sitten mentiin sänkyyn. Sen jälkeen kaikki muuttui.

        Voisi sanoa, että parasta on ottaa se mikä toimii, ja mikä nyt ei ole mitään hirveän epäeettistä, esim. tyrmäystipat toimivat, mutta eivät ole eettisiä.

        PUA-kultti on vain jotain missä on virheellisiä oletuksia, ja kulttina se luonnollisesti sulkee pois monia vinkkejä. Toinen ääripää on sitten he jotka suttaavat kaiken yhteen (esim. eräs suurimpia alan kultteja harrastaa tätä, sillä firman sisälllä eri opettajat opettavat keskenään ristiriitaisia menetelmiä :D). Samoin onhan se, kuten videokin osoittaa melko epäeettinen kaiken kukkuraksi.


      • m-i-e-s
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Mielenkiintoinen pointti.

        PUA-kulttiin kuuluvat vain tekevät sen siten, että he jakavat maailman joko kultin maailmankuvaan ja arvoihin istuvaksi, joten et voi olla heidän näkökulmastaan neutraali. Ja kyllä, sikäli kun olet joskus kulttiin kuulunut, niin homman edelleenkin tavallaan näkee niin. :D Siitä vain luopuu vaikka sen tiedostaa.

        Itse kannatan kyllä sitä, että ottaa selville miten voi parantaa tasoaan ja käyttää avun minkä voi käyttää, saadakseen naisia. Sitä itsekin olen tehnyt, ja olen jonkinlaista PUA:n jälkeistä kulttuuria herätellytkin palstalla, esim. raportein. Niistä on tullut mielenkiintoisia keskusteluja parhaimmilaan, jotkut kulttilaiset ovat voineet esittää että jotkut pointtini ovat pua-tyylisiä, mutta toisaalta he pyrkivät niitä löytämällä löytämään. Etenkin viime vuosi oli sitä, kun kokeilin mahdollisimman paljon välttää niitä, ja silti homma toimi. Joskus taas vertailin toimivuuksia jne. Joten ne myös osoittavat, että PUA ei ole tarpeen. Sen sijaan naisten saaminen parhaimmillaan voi olla hyvin YKSINKERTAISTA, mutta edellyttää TOIMINTAA ja hyvää ajoitusta. Tämä on hyvin kaukainen ajatus PUA-yhteisössä jossa kaikki on niin mystifoitua ja monimutkaistettua.

        Esim. kuivan kauden katkaisu oli sitä, että mentiin ryminällä läpi mukavuusalueelta, haettiin se 22 v. muija kotiin, lievitettiin pahimpia tärinöitä hyvällä viinillä, ja sitten mentiin sänkyyn. Sen jälkeen kaikki muuttui.

        Voisi sanoa, että parasta on ottaa se mikä toimii, ja mikä nyt ei ole mitään hirveän epäeettistä, esim. tyrmäystipat toimivat, mutta eivät ole eettisiä.

        PUA-kultti on vain jotain missä on virheellisiä oletuksia, ja kulttina se luonnollisesti sulkee pois monia vinkkejä. Toinen ääripää on sitten he jotka suttaavat kaiken yhteen (esim. eräs suurimpia alan kultteja harrastaa tätä, sillä firman sisälllä eri opettajat opettavat keskenään ristiriitaisia menetelmiä :D). Samoin onhan se, kuten videokin osoittaa melko epäeettinen kaiken kukkuraksi.

        Kirjoitit juuri kuinka suurinosa uskonnoista toimii, näköjään samat säännöt on uskonnoissa kuten kultissasi. Mm. Islam ja jehovantodistajat tekevät maailmankuvansa samalla tavalla. Jehovilla vain jehovat pelastuvat, muut ei luonnollisesti olekkaan Jumalan lampaita, joita odottaa pelastus.

        Kaikki uskonnolliset hihhulit, järjestöt, kultit tms. elää saman kaavan mukaisesti. Yksi tai useampi hallitsee sanellen suunnan ja tuhannet seuraa sokeana ottaen kaiken sisäänsä kuin vauva äidin rintamaitoa. (Ei ne käskynantajat itseään räjäytä, sen tekee sokea hihhuli, mikä uskoo kaiken mitä sille sanoo.) =)

        Joissakin uskonnoissa harrastetaan raiskauksia ja insestiä. Arvaa tapahtuuko asialle mitään, kun asiat käsitellään uskonnollisten sisäpiirissä ja niistä on kielletty kertomasta ulkopuolisille karkotuksen uhalla, jossa eristetään jopa sukulaisista?
        Kyllä niissä jotain tapahtuu, raiskaukset ja insesti jatkuu. (Ateismi on varmaan turvallisin ja tervein ratkaisu).

        Arvaa vain mitä tulee tapahtumaan mgtow:lle? =) Ehkä elämme riittävän pitkään sen nähdäksemme, mutta lopulta sama käy, mitä käy kaikille.

        Itse kannattaakin ottaa selvää, käyttää omia aivojaan ja silmiään. Ihmisen suku on pärjännyt noin 2–2,5 miljoonaa vuotta ihan ilman mitään hömpötyksiä. Kaikki vastaukset ja ratkaisut on omissa käsissä selvitettävänä, ei siihen muita tarvita kun käyttää omaa päätään. Parempi keksiä itse pyörä, kuin ottaa toiselta neliskulmainen pyörä.

        Pua-kultti on vain ja ainoastaan rahan keräämistä hyväuskoisilta hölmöiltä. Parhaiten kusetus toimii aina, kun siinä on jotain totta, jotain uskomatonta ja väritetty videokuva kuinka kaikki toimii (palkatuilla näyttelijöillä).

        Alussa se on saattanutkin toimia, en tiedä kun ei oo kokemusta, kun suurimmalle osalle kaikki käy luonnostaan. Mutta onhan se sanomattakin selvää, että jos teet yksin jotain mikä vetoaa toimii paremmin kuin se että miljoonat tekee samaa. MIkäli on miljoona jäsentä harrastamassa idiotismia, niin se on sama kuin pitäisi naisia tyhmänä. Nehän menee joka kerta jokaisen miehen samaan vipuun, daa. =P


      • Ex------------PUA
        m-i-e-s kirjoitti:

        Kirjoitit juuri kuinka suurinosa uskonnoista toimii, näköjään samat säännöt on uskonnoissa kuten kultissasi. Mm. Islam ja jehovantodistajat tekevät maailmankuvansa samalla tavalla. Jehovilla vain jehovat pelastuvat, muut ei luonnollisesti olekkaan Jumalan lampaita, joita odottaa pelastus.

        Kaikki uskonnolliset hihhulit, järjestöt, kultit tms. elää saman kaavan mukaisesti. Yksi tai useampi hallitsee sanellen suunnan ja tuhannet seuraa sokeana ottaen kaiken sisäänsä kuin vauva äidin rintamaitoa. (Ei ne käskynantajat itseään räjäytä, sen tekee sokea hihhuli, mikä uskoo kaiken mitä sille sanoo.) =)

        Joissakin uskonnoissa harrastetaan raiskauksia ja insestiä. Arvaa tapahtuuko asialle mitään, kun asiat käsitellään uskonnollisten sisäpiirissä ja niistä on kielletty kertomasta ulkopuolisille karkotuksen uhalla, jossa eristetään jopa sukulaisista?
        Kyllä niissä jotain tapahtuu, raiskaukset ja insesti jatkuu. (Ateismi on varmaan turvallisin ja tervein ratkaisu).

        Arvaa vain mitä tulee tapahtumaan mgtow:lle? =) Ehkä elämme riittävän pitkään sen nähdäksemme, mutta lopulta sama käy, mitä käy kaikille.

        Itse kannattaakin ottaa selvää, käyttää omia aivojaan ja silmiään. Ihmisen suku on pärjännyt noin 2–2,5 miljoonaa vuotta ihan ilman mitään hömpötyksiä. Kaikki vastaukset ja ratkaisut on omissa käsissä selvitettävänä, ei siihen muita tarvita kun käyttää omaa päätään. Parempi keksiä itse pyörä, kuin ottaa toiselta neliskulmainen pyörä.

        Pua-kultti on vain ja ainoastaan rahan keräämistä hyväuskoisilta hölmöiltä. Parhaiten kusetus toimii aina, kun siinä on jotain totta, jotain uskomatonta ja väritetty videokuva kuinka kaikki toimii (palkatuilla näyttelijöillä).

        Alussa se on saattanutkin toimia, en tiedä kun ei oo kokemusta, kun suurimmalle osalle kaikki käy luonnostaan. Mutta onhan se sanomattakin selvää, että jos teet yksin jotain mikä vetoaa toimii paremmin kuin se että miljoonat tekee samaa. MIkäli on miljoona jäsentä harrastamassa idiotismia, niin se on sama kuin pitäisi naisia tyhmänä. Nehän menee joka kerta jokaisen miehen samaan vipuun, daa. =P

        Paljon, paljon hyviä huomiota PUA-kultista.

        Itse pitäisin imarteluna sen vertaamista uskontoon, sen sijaan kulttilaisuus kuvaa sitä erittäin hyvin.

        Se on hyvä huomio, että sen jäljittelee todella paljon näitä kulttien dynamiikkoja ja esim. johtajien kutsuminen ohjaajien sijaan "guruiksi" tai MPUA (mestari-pua) kertoo jo jotain.

        "Pua-kultti on vain ja ainoastaan rahan keräämistä hyväuskoisilta hölmöiltä. Parhaiten kusetus toimii aina, kun siinä on jotain totta, jotain uskomatonta ja väritetty videokuva kuinka kaikki toimii (palkatuilla näyttelijöillä)."

        Tosi hyvä huomio taas.

        Etenkin tuo että olet tajunnut niiden käyttävän näyttelijöitä, tällöin olet jo valovuoden keskimääräistä fanipoikaa edellä.

        Esim. itse olen jopa nähnyt todisteita, ja suoria tunnustuksia näitä näyttelijättäriltä! (PUA-firmat käyttävät usein näitä nuoria malleja ja aloittelevia näyttelijättäriä, näin kumpikin osapuoli voittaa sillä pua:t myyvät lisää tuotettia, ja nämä näyttelijät saavat CV-merkintöjä täten. )

        Tosin, uskon että kyseessä on usein sekoitus, eli jälkien ja kulujen peittämiseksi pupet yhdistelevät satunnaisia oikeita kohtaamisia naisten kanssa ja sen lisäksi sitten näyttelijöiden kanssa tehtyjä, käsikirjoitettuja videointeja.

        Jälkimmäiset tunnistaa siitä, että ne ovat näytellyn tuntuisia, ja niissä jutut sujuvat jotenkin todella käsikirjoitetusti, ja naiset totta kai ovat huippumallitasoa. :D

        Hyviä esimerkkejä on nämä videot, missä tuota viedään jo niin pitkälle, että kameramies seuraa kirjaimellisesti "iskutoimitusta" tekevää puppeja ja hänen naistaan jopa AUTOSSA kotiovelle saakka.

        Siinä oikeasti uskotellaan, että nainen ei huomaa tuota. :D

        Fanipojat on niin aivopestyjä, että heistä tuossa ei ole mitään epäilyttävää!

        (Nimeltä mainitsematon RSD-firma harrastaa tuota, ja tuo video kuuluu vielä maksettaviin tuotteisiin heillä.)

        Eräs toinen vastaava oli video, missä kulttilainen "iskee naisen" kadulta. Naisen, joka on alunperin kännissä. Se vainmenee sen luokse, ja ryhtyy nostamaan sitä.

        Kuvittele nyt, juokset yöllä naisen tykö kadulla ja nostat hänet ilmaan?! :D Pippurisuihke anybody?!

        He ilman mitään naisen vastusteluja menevät sitten yhdessä parkkihalliin, jossa tuo känninen nainen hakee autonsa, ja menee pupen kanssa kotiin. (Tässä vaiheeesa nainen ei enää ole edes känninen. Erinomaista trollausta fanipoikia kohtan. :D)

        Selostuksessa palajstui, että esim.tuo kyseinen puppe tiesi ennen naisen tapaamista, että nainen oli bi-seksuaali, jonka poikakaveri ei suostunut kolmen kimppaan tämän kanssa. Mistä? En tiedä, ehkä PUA-voimat kertoivat. :D

        Kommenteissa joku osasi esittää kysymyksen, että miten on mahdollista että tuo nainen ei reagoi mitenkään kameramieheen joka seuraa heitä molempia kadulta aina autolle asti (jollain tavalla kameramies oli ilmeisesti mikittänyt naisen auton, sillä heidän puhe kuului vielä heidän mentyään autoon sisälle :D).

        Fanipoika riensi apuun, ja selitti piilokamerasta ja siitä miten nainen oli niin pupen vallassa, että ei vain yksinkertaisesti huomannut heitä seuraillutta miestä!

        Voitko uskoa mitä soopaa nämä myyvät?! :D

        "Alussa se on saattanutkin toimia, en tiedä kun ei oo kokemusta, kun suurimmalle osalle kaikki käy luonnostaan. Mutta onhan se sanomattakin selvää, että jos teet yksin jotain mikä vetoaa toimii paremmin kuin se että miljoonat tekee samaa. MIkäli on miljoona jäsentä harrastamassa idiotismia, niin se on sama kuin pitäisi naisia tyhmänä. Nehän menee joka kerta jokaisen miehen samaan vipuun, daa. =P"

        Juurikin näin siinä kävi.

        Alunperin tuon juuret oli siinä, kun miehet jakelivat toisilleen vinkkejä netissä.

        Sitten mukaan tulivat marketoijat jotka tuotteistivat sen kaiken.

        Sekä tietysti egot, jotka halusivat myydä omia oppejaan ja tuotteitaan.

        Esim. Itse olen raporteillani osittain nyt palauttanut tätä alkuperäiseen tilaan, jossa voimme vaihtaa vinkkejä ilman mitään leimoja ja taustateollisuutta tai kultteja.


      • m-i-e-s
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Paljon, paljon hyviä huomiota PUA-kultista.

        Itse pitäisin imarteluna sen vertaamista uskontoon, sen sijaan kulttilaisuus kuvaa sitä erittäin hyvin.

        Se on hyvä huomio, että sen jäljittelee todella paljon näitä kulttien dynamiikkoja ja esim. johtajien kutsuminen ohjaajien sijaan "guruiksi" tai MPUA (mestari-pua) kertoo jo jotain.

        "Pua-kultti on vain ja ainoastaan rahan keräämistä hyväuskoisilta hölmöiltä. Parhaiten kusetus toimii aina, kun siinä on jotain totta, jotain uskomatonta ja väritetty videokuva kuinka kaikki toimii (palkatuilla näyttelijöillä)."

        Tosi hyvä huomio taas.

        Etenkin tuo että olet tajunnut niiden käyttävän näyttelijöitä, tällöin olet jo valovuoden keskimääräistä fanipoikaa edellä.

        Esim. itse olen jopa nähnyt todisteita, ja suoria tunnustuksia näitä näyttelijättäriltä! (PUA-firmat käyttävät usein näitä nuoria malleja ja aloittelevia näyttelijättäriä, näin kumpikin osapuoli voittaa sillä pua:t myyvät lisää tuotettia, ja nämä näyttelijät saavat CV-merkintöjä täten. )

        Tosin, uskon että kyseessä on usein sekoitus, eli jälkien ja kulujen peittämiseksi pupet yhdistelevät satunnaisia oikeita kohtaamisia naisten kanssa ja sen lisäksi sitten näyttelijöiden kanssa tehtyjä, käsikirjoitettuja videointeja.

        Jälkimmäiset tunnistaa siitä, että ne ovat näytellyn tuntuisia, ja niissä jutut sujuvat jotenkin todella käsikirjoitetusti, ja naiset totta kai ovat huippumallitasoa. :D

        Hyviä esimerkkejä on nämä videot, missä tuota viedään jo niin pitkälle, että kameramies seuraa kirjaimellisesti "iskutoimitusta" tekevää puppeja ja hänen naistaan jopa AUTOSSA kotiovelle saakka.

        Siinä oikeasti uskotellaan, että nainen ei huomaa tuota. :D

        Fanipojat on niin aivopestyjä, että heistä tuossa ei ole mitään epäilyttävää!

        (Nimeltä mainitsematon RSD-firma harrastaa tuota, ja tuo video kuuluu vielä maksettaviin tuotteisiin heillä.)

        Eräs toinen vastaava oli video, missä kulttilainen "iskee naisen" kadulta. Naisen, joka on alunperin kännissä. Se vainmenee sen luokse, ja ryhtyy nostamaan sitä.

        Kuvittele nyt, juokset yöllä naisen tykö kadulla ja nostat hänet ilmaan?! :D Pippurisuihke anybody?!

        He ilman mitään naisen vastusteluja menevät sitten yhdessä parkkihalliin, jossa tuo känninen nainen hakee autonsa, ja menee pupen kanssa kotiin. (Tässä vaiheeesa nainen ei enää ole edes känninen. Erinomaista trollausta fanipoikia kohtan. :D)

        Selostuksessa palajstui, että esim.tuo kyseinen puppe tiesi ennen naisen tapaamista, että nainen oli bi-seksuaali, jonka poikakaveri ei suostunut kolmen kimppaan tämän kanssa. Mistä? En tiedä, ehkä PUA-voimat kertoivat. :D

        Kommenteissa joku osasi esittää kysymyksen, että miten on mahdollista että tuo nainen ei reagoi mitenkään kameramieheen joka seuraa heitä molempia kadulta aina autolle asti (jollain tavalla kameramies oli ilmeisesti mikittänyt naisen auton, sillä heidän puhe kuului vielä heidän mentyään autoon sisälle :D).

        Fanipoika riensi apuun, ja selitti piilokamerasta ja siitä miten nainen oli niin pupen vallassa, että ei vain yksinkertaisesti huomannut heitä seuraillutta miestä!

        Voitko uskoa mitä soopaa nämä myyvät?! :D

        "Alussa se on saattanutkin toimia, en tiedä kun ei oo kokemusta, kun suurimmalle osalle kaikki käy luonnostaan. Mutta onhan se sanomattakin selvää, että jos teet yksin jotain mikä vetoaa toimii paremmin kuin se että miljoonat tekee samaa. MIkäli on miljoona jäsentä harrastamassa idiotismia, niin se on sama kuin pitäisi naisia tyhmänä. Nehän menee joka kerta jokaisen miehen samaan vipuun, daa. =P"

        Juurikin näin siinä kävi.

        Alunperin tuon juuret oli siinä, kun miehet jakelivat toisilleen vinkkejä netissä.

        Sitten mukaan tulivat marketoijat jotka tuotteistivat sen kaiken.

        Sekä tietysti egot, jotka halusivat myydä omia oppejaan ja tuotteitaan.

        Esim. Itse olen raporteillani osittain nyt palauttanut tätä alkuperäiseen tilaan, jossa voimme vaihtaa vinkkejä ilman mitään leimoja ja taustateollisuutta tai kultteja.

        "Etenkin tuo että olet tajunnut niiden käyttävän näyttelijöitä, tällöin olet jo valovuoden keskimääräistä fanipoikaa edellä."

        Se nyt ei ole kovin vaikeaa tajuta, sitä paitsi ostoskanava on tehnyt sitä jo 90-luvulta lähtien. =D Sitä tosin on tehty jo ennen väritelevisioita, jossa hyväuskoiset lapset uskovat, että tv-taikurilla on telepatisia kykyjä nähdä minkä kuvion he ovat valinneet tv-ruudusta. (4-kuviota, miljoona lasta, väkisinkin joku valinnut juuri sen kuvion minkä se taikurikin. Kyllä oikein valinneet ottavat todesta, väärin valinneet epäilevät.)

        Palkattuja näyttelijöitä on käytetty paljon ennen kuin on edes televisio ollut.
        Itseasiassa ihmisiä on kusetettu paljon ennen teknologiaa. =) Ihme parantajat on paras kusetus ikinä. <- Kun tätä ideaa ei paljastaisi ja laittaisi palstalaisten keskuuteen naisen "pyörätuolissa" ja "sokean" miehen opaskoiran kanssa vuodeksi tai kahdeksi elämään, niin kaikki uskoisivat että kyseessä on oikeasti pyörätuolissa istuva ja sokea. Nämä sitten vakuuttelisivat palstalaisille olevansa sitä mitä on, näytellen roolia ilman epäonnistuneita kohtauksia. 2-vuoden jälkeen joku saarnaisi minusta ja teoistani, siitä vuoden päästä tulisin profeettana ja parantaisin juuri nämä kaksi ja ihme on tapahtunut ja kaikki seuraa sokeasti jokaista oikkuani, koska heillä ei ole mitään mitä kyseenalaistaa.

        Mulla ehkä on myös jotain mitä ns. keskimäräisellä fanipojalla ei ole. (Mieletön ulkonäkö ja älykkyys. =D ja vuosikausia treenatut silmät havaitsemaan kaikki pienimmätkin normaalista poikkeavat riskitekijät)

        Olen myös todennäköisesti elänyt pidempään kuin kultti. Hyvin on pärjännyt ilman tähänkin asti ja jatkossakin saa pärjätä ilman. =) Kuulin koko jutusta ensimmäistä kertaa viime vuonna ja reaktio oli tämmöinen -> http://media1.giphy.com/media/6OWIl75ibpuFO/giphy.gif

        Huvittavinta tuohon tutustuessa on se Truman show fiilis, että joku on juoksemalla juoksut videokameran kanssa perässä keräten aineistoa ja käärien rahaa. =)


      • Ex------------PUA
        m-i-e-s kirjoitti:

        "Etenkin tuo että olet tajunnut niiden käyttävän näyttelijöitä, tällöin olet jo valovuoden keskimääräistä fanipoikaa edellä."

        Se nyt ei ole kovin vaikeaa tajuta, sitä paitsi ostoskanava on tehnyt sitä jo 90-luvulta lähtien. =D Sitä tosin on tehty jo ennen väritelevisioita, jossa hyväuskoiset lapset uskovat, että tv-taikurilla on telepatisia kykyjä nähdä minkä kuvion he ovat valinneet tv-ruudusta. (4-kuviota, miljoona lasta, väkisinkin joku valinnut juuri sen kuvion minkä se taikurikin. Kyllä oikein valinneet ottavat todesta, väärin valinneet epäilevät.)

        Palkattuja näyttelijöitä on käytetty paljon ennen kuin on edes televisio ollut.
        Itseasiassa ihmisiä on kusetettu paljon ennen teknologiaa. =) Ihme parantajat on paras kusetus ikinä. <- Kun tätä ideaa ei paljastaisi ja laittaisi palstalaisten keskuuteen naisen "pyörätuolissa" ja "sokean" miehen opaskoiran kanssa vuodeksi tai kahdeksi elämään, niin kaikki uskoisivat että kyseessä on oikeasti pyörätuolissa istuva ja sokea. Nämä sitten vakuuttelisivat palstalaisille olevansa sitä mitä on, näytellen roolia ilman epäonnistuneita kohtauksia. 2-vuoden jälkeen joku saarnaisi minusta ja teoistani, siitä vuoden päästä tulisin profeettana ja parantaisin juuri nämä kaksi ja ihme on tapahtunut ja kaikki seuraa sokeasti jokaista oikkuani, koska heillä ei ole mitään mitä kyseenalaistaa.

        Mulla ehkä on myös jotain mitä ns. keskimäräisellä fanipojalla ei ole. (Mieletön ulkonäkö ja älykkyys. =D ja vuosikausia treenatut silmät havaitsemaan kaikki pienimmätkin normaalista poikkeavat riskitekijät)

        Olen myös todennäköisesti elänyt pidempään kuin kultti. Hyvin on pärjännyt ilman tähänkin asti ja jatkossakin saa pärjätä ilman. =) Kuulin koko jutusta ensimmäistä kertaa viime vuonna ja reaktio oli tämmöinen -> http://media1.giphy.com/media/6OWIl75ibpuFO/giphy.gif

        Huvittavinta tuohon tutustuessa on se Truman show fiilis, että joku on juoksemalla juoksut videokameran kanssa perässä keräten aineistoa ja käärien rahaa. =)

        JEp, noinhan se menee.

        Ehkäpä siinä onkin helppoa ohittaa kriittisen faktorit, kun kyseessä on potentiaalinen fanipoika, joka etsii jotain kyllin epätoivoisesti tai milloin mistäkin motiivista.

        Mutta tuo TV shop-analogia oli kyllä hyvä. Sitähän se on. On tavattoman helppoa tarjota taikatemppumaisia todisteita, jotka tajuat yhä vähemmän tekaistuiksi, mitä syvemmällä olet kulttiringissä.

        "Mulla ehkä on myös jotain mitä ns. keskimäräisellä fanipojalla ei ole. (Mieletön ulkonäkö ja älykkyys. =D ja vuosikausia treenatut silmät havaitsemaan kaikki pienimmätkin normaalista poikkeavat riskitekijät)"

        Voipi olla joo!:D

        Ongelma onkin, että jos menet ns, ätminä kulttiin, niin et osaa verrata sitä mikä toimii, siihen mikä ei.

        Itse menin ketminä, ja huomasin että mikä toimii ja mikä ei, joten kun tulos alkoi laskea, oli selvää että hälytyskellot kilisivät.

        Mutta miten joku jolla ei ole vertauskohdetta voisi sen tietää?

        "Huvittavinta tuohon tutustuessa on se Truman show fiilis, että joku on juoksemalla juoksut videokameran kanssa perässä keräten aineistoa ja käärien rahaa. =)"

        Juurikin se,

        Siinä he ovat menneet rohkeampaan suuntaan selvästi, kun ovat huomanneet että mikä tahansa menee läpi. :D

        Nuo pari viimeisintä ovat olleet kyllä ihan huippuja. Siinä tosiaan ollaan enempikin jossain elokuvassa, missä kameramiestä ei lasketa, ja sen tietää näyttelijätkin


      • m-i-e-s
        Ex------------PUA kirjoitti:

        JEp, noinhan se menee.

        Ehkäpä siinä onkin helppoa ohittaa kriittisen faktorit, kun kyseessä on potentiaalinen fanipoika, joka etsii jotain kyllin epätoivoisesti tai milloin mistäkin motiivista.

        Mutta tuo TV shop-analogia oli kyllä hyvä. Sitähän se on. On tavattoman helppoa tarjota taikatemppumaisia todisteita, jotka tajuat yhä vähemmän tekaistuiksi, mitä syvemmällä olet kulttiringissä.

        "Mulla ehkä on myös jotain mitä ns. keskimäräisellä fanipojalla ei ole. (Mieletön ulkonäkö ja älykkyys. =D ja vuosikausia treenatut silmät havaitsemaan kaikki pienimmätkin normaalista poikkeavat riskitekijät)"

        Voipi olla joo!:D

        Ongelma onkin, että jos menet ns, ätminä kulttiin, niin et osaa verrata sitä mikä toimii, siihen mikä ei.

        Itse menin ketminä, ja huomasin että mikä toimii ja mikä ei, joten kun tulos alkoi laskea, oli selvää että hälytyskellot kilisivät.

        Mutta miten joku jolla ei ole vertauskohdetta voisi sen tietää?

        "Huvittavinta tuohon tutustuessa on se Truman show fiilis, että joku on juoksemalla juoksut videokameran kanssa perässä keräten aineistoa ja käärien rahaa. =)"

        Juurikin se,

        Siinä he ovat menneet rohkeampaan suuntaan selvästi, kun ovat huomanneet että mikä tahansa menee läpi. :D

        Nuo pari viimeisintä ovat olleet kyllä ihan huippuja. Siinä tosiaan ollaan enempikin jossain elokuvassa, missä kameramiestä ei lasketa, ja sen tietää näyttelijätkin

        "Ehkäpä siinä onkin helppoa ohittaa kriittisen faktorit, kun kyseessä on potentiaalinen fanipoika, joka etsii jotain kyllin epätoivoisesti tai milloin mistäkin motiivista."

        Hyvin epätoivoinen ihminen on valmis tekemään ja kokeilemaan lähes mitä tahansa. Potentiaalinen fanipoika, joka epätoivoisesti haluaa jotain mitä ei ole saanut on valmis menemään hyvin pitkälle ja tekemään ponnisteluja tämän saavutuksen eteen.

        Röyhkeä huijari tietää tämän ja on valmis kauppaamaan muka toimivaa ratkaisua kohtuullisen kovaan hintaan. Luonnollisesti tähänkin on esityöt jo tehty tuttavapiirin toimesta. Kaveri on antanut ymmärtää vähän liikaa,värittäen totuutta lesoilu tarkoituksissa ja sitten ollaan kuultu kerrottuja tarinoita ja nähty tarinankaltaisia asioita tapahtuvan. Ihmismieli on siitä kiehtova, että se yhdistelee annettuja informaatioita ja luo niistä luultun kokonaisuuden mihin uskoa, vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut. Riittää että on annettu ymmärtää ja on tulkittu näkemänsä väärin.

        Ostos-tv on siltä osin parantanut toimintaansa, ettei se näytteleminen ole enää niin surkeaa, se on jopa uskottavampaa nykyisin, tosin siinä jätetään ennemmin jotain konkreettista sanomatta, ettei kokonaiskuva ole selvästi näkyvillä. Luotetaan siihen, että ihminen näkee vain sen, mitä he haluavat hänen näkevän. Tätä tehostetaan mukamas älyttömillä alennuksilla ja kylkiäisillä. (Jotkut ihmiset menevät hulluiksi kun kuulevat sanan alennus ja kun on alennus useimmat ostaa sitä mitä eivät edes tarvinneet, vain siksi että se oli puoleen hintaan).

        Näissä tapauksissa luonnollisesti helppoa on se, että kohderyhmä hakeutuu näihin itse ja on valmiita kulkemaan sokeina eteenpäin. Sitten kun heille syötetään monelta taholta monimuotoista valhetta, sun annetaan nähdä, kuulla ja ehkä jopa maistaa, niin omaisuus vaihtaa omistajaa.

        (Maistaminen = luotu tilanne, jossa ohjataan tekemään toivottu toimenpide tietylle palkatulle henkilölle. Fanipoika lähtee mukamas iskemään tuiki tuntematonta mallia ja muut seuraa sivusta. Malli on ihan oih voih ja antaa ymmärtää et kaikki osuu ja jalat lähtee alta. Fanipoika ei voi kun todistaa muille, että sehän toimii. Kaikki on niin haltioissaan, etteivät edes ajatelleet, miksi hommat eivät hoituneet loppuun asti, kaikille riitti vain se pieni havaintoesitys, mikä kaatui mallin lähtiessä töihin tms. purien huuliaan ja lipoen kiletään sanoen kiihkeän kosteasti nähdään.)


      • Ex------------PUA
        m-i-e-s kirjoitti:

        "Ehkäpä siinä onkin helppoa ohittaa kriittisen faktorit, kun kyseessä on potentiaalinen fanipoika, joka etsii jotain kyllin epätoivoisesti tai milloin mistäkin motiivista."

        Hyvin epätoivoinen ihminen on valmis tekemään ja kokeilemaan lähes mitä tahansa. Potentiaalinen fanipoika, joka epätoivoisesti haluaa jotain mitä ei ole saanut on valmis menemään hyvin pitkälle ja tekemään ponnisteluja tämän saavutuksen eteen.

        Röyhkeä huijari tietää tämän ja on valmis kauppaamaan muka toimivaa ratkaisua kohtuullisen kovaan hintaan. Luonnollisesti tähänkin on esityöt jo tehty tuttavapiirin toimesta. Kaveri on antanut ymmärtää vähän liikaa,värittäen totuutta lesoilu tarkoituksissa ja sitten ollaan kuultu kerrottuja tarinoita ja nähty tarinankaltaisia asioita tapahtuvan. Ihmismieli on siitä kiehtova, että se yhdistelee annettuja informaatioita ja luo niistä luultun kokonaisuuden mihin uskoa, vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut. Riittää että on annettu ymmärtää ja on tulkittu näkemänsä väärin.

        Ostos-tv on siltä osin parantanut toimintaansa, ettei se näytteleminen ole enää niin surkeaa, se on jopa uskottavampaa nykyisin, tosin siinä jätetään ennemmin jotain konkreettista sanomatta, ettei kokonaiskuva ole selvästi näkyvillä. Luotetaan siihen, että ihminen näkee vain sen, mitä he haluavat hänen näkevän. Tätä tehostetaan mukamas älyttömillä alennuksilla ja kylkiäisillä. (Jotkut ihmiset menevät hulluiksi kun kuulevat sanan alennus ja kun on alennus useimmat ostaa sitä mitä eivät edes tarvinneet, vain siksi että se oli puoleen hintaan).

        Näissä tapauksissa luonnollisesti helppoa on se, että kohderyhmä hakeutuu näihin itse ja on valmiita kulkemaan sokeina eteenpäin. Sitten kun heille syötetään monelta taholta monimuotoista valhetta, sun annetaan nähdä, kuulla ja ehkä jopa maistaa, niin omaisuus vaihtaa omistajaa.

        (Maistaminen = luotu tilanne, jossa ohjataan tekemään toivottu toimenpide tietylle palkatulle henkilölle. Fanipoika lähtee mukamas iskemään tuiki tuntematonta mallia ja muut seuraa sivusta. Malli on ihan oih voih ja antaa ymmärtää et kaikki osuu ja jalat lähtee alta. Fanipoika ei voi kun todistaa muille, että sehän toimii. Kaikki on niin haltioissaan, etteivät edes ajatelleet, miksi hommat eivät hoituneet loppuun asti, kaikille riitti vain se pieni havaintoesitys, mikä kaatui mallin lähtiessä töihin tms. purien huuliaan ja lipoen kiletään sanoen kiihkeän kosteasti nähdään.)

        Jälleen kelpo analyysia.

        Aika hyvin olet kyllä perillä näistä markkinointimekanismeista, joita pitäisi jo opettaa koulussa, että ihmisten harhaanjohtaminen saataisi ehkäistyä.

        "Röyhkeä huijari tietää tämän ja on valmis kauppaamaan muka toimivaa ratkaisua kohtuullisen kovaan hintaan. Luonnollisesti tähänkin on esityöt jo tehty tuttavapiirin toimesta. Kaveri on antanut ymmärtää vähän liikaa,värittäen totuutta lesoilu tarkoituksissa ja sitten ollaan kuultu kerrottuja tarinoita ja nähty tarinankaltaisia asioita tapahtuvan. Ihmismieli on siitä kiehtova, että se yhdistelee annettuja informaatioita ja luo niistä luultun kokonaisuuden mihin uskoa, vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut. Riittää että on annettu ymmärtää ja on tulkittu näkemänsä väärin."

        Jälleen todella hyvä pointti.

        Tuollainne pyramidihuijaus ja verkostomarkkinointi, mikä perustuu vielä toisaalta huijattavien/kool aidin levittäjien omaan egoon (oli se sitten epätoivo tai päteminen ja rehentely) on epäilemättä melko tehokasta.

        Tiedän parikin kaveripiiristä jotka tuohon sekosivat.

        Jotkut tekivät niin, että vaikenivat siitä, mutta se tuli kyllä esille.

        Eräs taas hurahti siihen, samalla kun itse olin jo ns. loppusuoralla sen suhteen. Se oli kyllä silmiä avaava kokemusta.

        Vaan noin se homma toimii.

        Eräs ongelma on sitten se, että näistä lopulta tulee tälläisiä keskinäisten saavustusten kerhon jäseniä, vaikka niitä saavutuksia ei heistä kukaan saisikaan.

        Homma pysyy kuitenkin tuon vuoksi kasassa.

        "Ostos-tv on siltä osin parantanut toimintaansa, ettei se näytteleminen ole enää niin surkeaa, se on jopa uskottavampaa nykyisin, tosin siinä jätetään ennemmin jotain konkreettista sanomatta, ettei kokonaiskuva ole selvästi näkyvillä. Luotetaan siihen, että ihminen näkee vain sen, mitä he haluavat hänen näkevän. Tätä tehostetaan mukamas älyttömillä alennuksilla ja kylkiäisillä. (Jotkut ihmiset menevät hulluiksi kun kuulevat sanan alennus ja kun on alennus useimmat ostaa sitä mitä eivät edes tarvinneet, vain siksi että se oli puoleen hintaan)."

        Juurikin näin.

        PUA-markentointiin kuuluu olennaisena osana nuo alennukset ja kaupan päälliset.

        Siinä vain on se, että ne yleensä ovat sellaisia juttuja kuten "rajoitetun painoksen e-book". :D Sellainen on oiekastikin ollut, eli e-Book jota on mukamas 500 "painosta" ja kaupan tekijäisiksi sitten erinäisiä raportteja yms.

        Esim. tuo firma jonka "piilokamerointeja" tuossa kuvailin, antaa tuon viimeisimmän ohjelmansa kaupan tekijäisiksi kulttijohtajan foorumikirjoituksia. :D

        "(Maistaminen = luotu tilanne, jossa ohjataan tekemään toivottu toimenpide tietylle palkatulle henkilölle. Fanipoika lähtee mukamas iskemään tuiki tuntematonta mallia ja muut seuraa sivusta. Malli on ihan oih voih ja antaa ymmärtää et kaikki osuu ja jalat lähtee alta. Fanipoika ei voi kun todistaa muille, että sehän toimii. Kaikki on niin haltioissaan, etteivät edes ajatelleet, miksi hommat eivät hoituneet loppuun asti, kaikille riitti vain se pieni havaintoesitys, mikä kaatui mallin lähtiessä töihin tms. purien huuliaan ja lipoen kiletään sanoen kiihkeän kosteasti nähdään.)"

        En yhtään epäilisi etteikö tätä käytettäisi.

        Sen pitäisi olla jo osoitus jostain, että esim. näillä bootcampeilla saat menestystä, joka lakkaa heti kun yrität sitä oikeassa elämässä.

        Bootcampit ovat heidän suurin rahan lähteensä, ja tälläinen normaali baariviikonloppu ja luennointi voi tulla maksamaan tuhansia dollareita fanipojalle.

        Ja toki, negatiiviset bootcamp-arvostelut totta kai sensuroidaan.

        Ylipäänsä näiden foorumeilla on ankara sensurointipolitiikka.


    • kjbkjh

      Sairaampi on tuo sinun kulttisi, jossa pelkästään taputtelet alentuvasti epäonnisia miehiä selkään ja koitat saada heitä mukaan patologiseen naisvihaasi ja jo valmiiksi hävittyyn taisteluusi tuulimyllyjä vastaan.. sen sijaan, että edes jollain tapaa koettaisit auttaa heitä.

      • Ex------------PUA

        Itte oot-defenssii.

        Minä en seuraa mitään kulttia.

        JA minä nimenomaan pyrin auttamaan.

        Apuna on:
        - Raportit ja sen kertominen mikä toimii ja minkälaisia naiset ovat
        - Totuuden kertominen naisista

        Punapilleröintiä, sinipilleröintiä vastaan.

        Pitää muistaa, että nainen valitsee, joten en voi pakottaa ketään naista valitsemaan minua tai muitakaan miehiä (voin vain antaa vinkkejä tämän valintatodennäköisyyden parantamiseksi) joten tällöin voi vain parannella omia ja muiden miesten asetelmia, ja antaa heidän tietää että naiset ovat aloittaneet sukupuolten sodan miehiä vastaan ja meidän pitää toimia sen mukaan.

        PUA:t edustavat sinistä pilleriä, jotka asettelevat naisia jalustoille, ja toisaalta samalla vihaavat heitä, mutta eivät epäröi luopua solidarisuudesta muita miehiä kohtaan jos vain tulee tilaisuus saada hetkellinen itsekäs hyöty. He ovat eräänlaisia luopioita, vähän kuten valkoritarit, mutta silti erilaisia kuin he.


      • lknldfg
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssii.

        Minä en seuraa mitään kulttia.

        JA minä nimenomaan pyrin auttamaan.

        Apuna on:
        - Raportit ja sen kertominen mikä toimii ja minkälaisia naiset ovat
        - Totuuden kertominen naisista

        Punapilleröintiä, sinipilleröintiä vastaan.

        Pitää muistaa, että nainen valitsee, joten en voi pakottaa ketään naista valitsemaan minua tai muitakaan miehiä (voin vain antaa vinkkejä tämän valintatodennäköisyyden parantamiseksi) joten tällöin voi vain parannella omia ja muiden miesten asetelmia, ja antaa heidän tietää että naiset ovat aloittaneet sukupuolten sodan miehiä vastaan ja meidän pitää toimia sen mukaan.

        PUA:t edustavat sinistä pilleriä, jotka asettelevat naisia jalustoille, ja toisaalta samalla vihaavat heitä, mutta eivät epäröi luopua solidarisuudesta muita miehiä kohtaan jos vain tulee tilaisuus saada hetkellinen itsekäs hyöty. He ovat eräänlaisia luopioita, vähän kuten valkoritarit, mutta silti erilaisia kuin he.

        Hyvää trollausta. Ja aika erikoinen tulkinta taas vaihteeksi puasta sinulta.
        Enkä ole kertakaan havainnut minkäänlaista apua sinulta kenellekään, mutta selvää on ettei sellainen ole sinun tarkoituksesikaan.. :p
        Sinun kulttisi onkin sinun ikioma kieroutunut käsityksesi punaisesta pilleristä, jota ei ole olemassa muualla.

        Ja tunge ne defenssisi jo perseeseesi apina.


      • Ex------------PUA
        lknldfg kirjoitti:

        Hyvää trollausta. Ja aika erikoinen tulkinta taas vaihteeksi puasta sinulta.
        Enkä ole kertakaan havainnut minkäänlaista apua sinulta kenellekään, mutta selvää on ettei sellainen ole sinun tarkoituksesikaan.. :p
        Sinun kulttisi onkin sinun ikioma kieroutunut käsityksesi punaisesta pilleristä, jota ei ole olemassa muualla.

        Ja tunge ne defenssisi jo perseeseesi apina.

        0% perusteluita
        100% kiukkuisen fanipojan riekkumista.

        Tuo punainen pilleri juttu on usein käsitelty, ja etenkin Roosh V:n jälkeen punaisen p illerin puolelta on ruvettu hylkimään PUA-kulttia, joka siihen on pesiytynyt; se mitä olen sanonut, realisoituu vaikka onkin ollut dormanttina läsnä.

        Samoin, sinä käytit itte oot-defenssin, kun kool aid meni väärään kurkkuun. ;)


      • fjfgjhg
        Ex------------PUA kirjoitti:

        0% perusteluita
        100% kiukkuisen fanipojan riekkumista.

        Tuo punainen pilleri juttu on usein käsitelty, ja etenkin Roosh V:n jälkeen punaisen p illerin puolelta on ruvettu hylkimään PUA-kulttia, joka siihen on pesiytynyt; se mitä olen sanonut, realisoituu vaikka onkin ollut dormanttina läsnä.

        Samoin, sinä käytit itte oot-defenssin, kun kool aid meni väärään kurkkuun. ;)

        Trololoo, syö itse vaan niitä omia pillereitäsi ja kalastele halvalla populismilla itsellesi uusia kulttilaisia. Etova olet.


      • Ex------------PUA
        fjfgjhg kirjoitti:

        Trololoo, syö itse vaan niitä omia pillereitäsi ja kalastele halvalla populismilla itsellesi uusia kulttilaisia. Etova olet.

        0% perusteluita

        100% kiukkuisen fanipojan riekkumista.

        Haluaisitko alkaa seuraamaan minua?


      • jghvkhvk
        Ex------------PUA kirjoitti:

        0% perusteluita

        100% kiukkuisen fanipojan riekkumista.

        Haluaisitko alkaa seuraamaan minua?

        Niinkö yksinäistä on? :/


      • Ex------------PUA
        jghvkhvk kirjoitti:

        Niinkö yksinäistä on? :/

        Ja taas, samalla kaavalla mennään:
        0% vastausta kysymykseen.
        100% kiukkuisen fanipojan raivoamista ja passiivis-aggressiivinen hymiö merkkinä siitä, ihan kuin teinitytöillä. Myös yksinäisyyden käyttö shaming languagena kertoo aika sairaasta ja joukkosieluisesta, mutta ennen kaikkea naismaisesta ajattelusta.

        Hassua että sanoit tuon, sillä videolla juuri sanottiin, ettei muita kulttilaisia lasketa ystäviksi. Taisi kirpaista?

        PS. Se oli retorinen kysymys, sillä sinä jo seuraat minua kuin fanipoika kulttia.
        No, ehkä siten pääset myös neitsyydestäsi eroon, ja saat myös maskuliinisen roolimallin. Tytöt katsos eivät tykkää munattomista pojjista. ;)


      • hjgvcjghv
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Ja taas, samalla kaavalla mennään:
        0% vastausta kysymykseen.
        100% kiukkuisen fanipojan raivoamista ja passiivis-aggressiivinen hymiö merkkinä siitä, ihan kuin teinitytöillä. Myös yksinäisyyden käyttö shaming languagena kertoo aika sairaasta ja joukkosieluisesta, mutta ennen kaikkea naismaisesta ajattelusta.

        Hassua että sanoit tuon, sillä videolla juuri sanottiin, ettei muita kulttilaisia lasketa ystäviksi. Taisi kirpaista?

        PS. Se oli retorinen kysymys, sillä sinä jo seuraat minua kuin fanipoika kulttia.
        No, ehkä siten pääset myös neitsyydestäsi eroon, ja saat myös maskuliinisen roolimallin. Tytöt katsos eivät tykkää munattomista pojjista. ;)

        Osu ja uppos! :D


      • Ex------------PUA
        hjgvcjghv kirjoitti:

        Osu ja uppos! :D

        Osu ja uppos! :D

        Edelleenkin 0% vastausta aiheeseen tai viimeisimpään viestiin.
        100% matkimista, kun yksinkertainen fanipoika älähti kuin kurppa.

        Joten, voitin tämän ja osoitin ettei edes kulttilaiset kykene kumoamaan millään tapaa kritiikkiä kulttia kohtaan. Samoin osuin myös henkilötasolla oikeaan.


    • kultin_kutsu

      Jokainen on sokea aina omalla ideologialleen. Pullakin tuolle omalle kultilleen. Patologinen naisvihansa on hänelle vain "totuus" ihan kuten rasistille on totuus että vieraan väriset haisee pahalle tms. Näinhän se menee. Turha tästä on väitellä kun jokainen on omissa poteroissaan omien harhojensa vallassa mölisemässä omiaan.

      • Ex------------PUA

        Itte oot-defenssi osa 2.

        Ei minulla ole mitään kulttia (enää).

        Jos tarkoitat punaista pilleriä,niin tämä on ote sen redditistä:

        "The point of the Red Pill is to wake up and see the manipulation.

        The goal in Red Pill is not to create a group of followers of a certain emotion.

        Let people make up their own minds.

        Let "Men Go There Own Way" and have their Frame and their unique Game".


      • jvjhvn
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi osa 2.

        Ei minulla ole mitään kulttia (enää).

        Jos tarkoitat punaista pilleriä,niin tämä on ote sen redditistä:

        "The point of the Red Pill is to wake up and see the manipulation.

        The goal in Red Pill is not to create a group of followers of a certain emotion.

        Let people make up their own minds.

        Let "Men Go There Own Way" and have their Frame and their unique Game".

        "Men Go There Own Way" Kuulostaa ihan joltain gaymiesten liikkeeltä? Siitäkö tässä nyt kiikastaakin? o_O


      • Ex------------PUA
        jvjhvn kirjoitti:

        "Men Go There Own Way" Kuulostaa ihan joltain gaymiesten liikkeeltä? Siitäkö tässä nyt kiikastaakin? o_O

        Olet selvä puppe kun sinulle tulee heti sanasta "men" mieleen hinttarointi. :D


      • kultti_mikä_kultti
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi osa 2.

        Ei minulla ole mitään kulttia (enää).

        Jos tarkoitat punaista pilleriä,niin tämä on ote sen redditistä:

        "The point of the Red Pill is to wake up and see the manipulation.

        The goal in Red Pill is not to create a group of followers of a certain emotion.

        Let people make up their own minds.

        Let "Men Go There Own Way" and have their Frame and their unique Game".

        Kuulostaa joltain herätysliikkeeltä.


      • Ex------------PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Olet selvä puppe kun sinulle tulee heti sanasta "men" mieleen hinttarointi. :D

        No joo, eli olen kuin olenkin gay ja koitankin saada miehiä tällä palstalla houkuteltua miestenvälisen lämmön ja fyysisen hellyyden pariin näyttämällä, että ilman noita niljakkaita naisiakin voivat miehet pärjätä paljon paremmin!


      • Pilleripurkki
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Itte oot-defenssi osa 2.

        Ei minulla ole mitään kulttia (enää).

        Jos tarkoitat punaista pilleriä,niin tämä on ote sen redditistä:

        "The point of the Red Pill is to wake up and see the manipulation.

        The goal in Red Pill is not to create a group of followers of a certain emotion.

        Let people make up their own minds.

        Let "Men Go There Own Way" and have their Frame and their unique Game".

        No mun mielestä sinäkin manipuloit ätmejä kuvittelemaan, että naiset on jotain kauhean laskelmoivia ja inhottavia olentoja. En usko että kukaan epävarma mies uskaltaa senkään vertaa ajatella lähestyvänsä naista enää, kun lukee noita sinun "raporttejasi" erinäisistä naisten keskusteluista mitä oot kuunnellut ja muutenkin millaisina naiset esität. Naisetkin kuitenkin on vaan ihmisiä. Ei se luonnetta yms. määritä, mitä haarojen välistä löytyy.

        Ja toinen juttu - miten sun raporttien pitäis auttaa ketään iskemään nainen? Eihän niissä ole mitään neuvoja. Nehän on vaan lähinnä sitä, että menet johonkin baariin ja kohta naiset kaatuu sun syliin ja alkaa nuolemaan... Tai millaista naista olet milloinkin nussinut. Miten siitä mitään vinkkejä saa yhtään mihinkään?


      • Ex------------PUA
        kultti_mikä_kultti kirjoitti:

        Kuulostaa joltain herätysliikkeeltä.

        Puheenaiheen ja nimimerkin vaihto = osu ja uppos? :D


      • Ex------------PUA
        Pilleripurkki kirjoitti:

        No mun mielestä sinäkin manipuloit ätmejä kuvittelemaan, että naiset on jotain kauhean laskelmoivia ja inhottavia olentoja. En usko että kukaan epävarma mies uskaltaa senkään vertaa ajatella lähestyvänsä naista enää, kun lukee noita sinun "raporttejasi" erinäisistä naisten keskusteluista mitä oot kuunnellut ja muutenkin millaisina naiset esität. Naisetkin kuitenkin on vaan ihmisiä. Ei se luonnetta yms. määritä, mitä haarojen välistä löytyy.

        Ja toinen juttu - miten sun raporttien pitäis auttaa ketään iskemään nainen? Eihän niissä ole mitään neuvoja. Nehän on vaan lähinnä sitä, että menet johonkin baariin ja kohta naiset kaatuu sun syliin ja alkaa nuolemaan... Tai millaista naista olet milloinkin nussinut. Miten siitä mitään vinkkejä saa yhtään mihinkään?

        Oho, joku antaa sentään asiallistaa palutetta, eikä vain raivoa kkognitiivisessa dissonanssissa!

        "No mun mielestä sinäkin manipuloit ätmejä kuvittelemaan, että naiset on jotain kauhean laskelmoivia ja inhottavia olentoja. "

        Koska he ovat sellaisia.

        Tässä onkin meidän ero, annan esimerkit oikeastaa elämästä ja sinä taas rakentelet valheita.

        Lisäksi ätmit kyllä hyvin tietävät tuon puolen naisista.

        Punainen pillerihän se on, ettei naiset olekaan enkeleitä, vaan syypäitä miesten kärsimyksiin.

        "En usko että kukaan epävarma mies uskaltaa senkään vertaa ajatella lähestyvänsä naista enää, kun lukee noita sinun "raporttejasi" erinäisistä naisten keskusteluista mitä oot kuunnellut ja muutenkin millaisina naiset esität. Naisetkin kuitenkin on vaan ihmisiä. Ei se luonnetta yms. määritä, mitä haarojen välistä löytyy."

        Heidän on hyvä tietää mikä heitä odottaa.

        Olen myös kertonut hyvistä poikkeuksista, mutta tietämätöntä miestä on helppo päästä iskemään (enkä nyt puhu romanttisesta iskemisestä) alle vyön - oli se sitten hyväksikäyttöä tai muuta sellaista. Siksi heidän tulee tietää asiat.

        Esim. PUA-kultin valheet eivät kyllä juurikaan olleet loppupeleissä hyväksi, kun itse huomasin että heidän markkinoima todellisuus naisista onkin oikeasti hyvin erilainen.

        "Ja toinen juttu - miten sun raporttien pitäis auttaa ketään iskemään nainen? Eihän niissä ole mitään neuvoja. Nehän on vaan lähinnä sitä, että menet johonkin baariin ja kohta naiset kaatuu sun syliin ja alkaa nuolemaan... Tai millaista naista olet milloinkin nussinut. Miten siitä mitään vinkkejä saa yhtään mihinkään?"

        Etkö sinä ole lukenut niitä sitten?

        Niissä on kaksi osaa:
        1. tapahtumat (tässä esim.kerrotaan mitä on sanottu ja tehty, ja annetaan esimerkkejä naisten kiinnostuksen merkeistä)
        2. on analyysi.


      • helpotavähän
        Pilleripurkki kirjoitti:

        No mun mielestä sinäkin manipuloit ätmejä kuvittelemaan, että naiset on jotain kauhean laskelmoivia ja inhottavia olentoja. En usko että kukaan epävarma mies uskaltaa senkään vertaa ajatella lähestyvänsä naista enää, kun lukee noita sinun "raporttejasi" erinäisistä naisten keskusteluista mitä oot kuunnellut ja muutenkin millaisina naiset esität. Naisetkin kuitenkin on vaan ihmisiä. Ei se luonnetta yms. määritä, mitä haarojen välistä löytyy.

        Ja toinen juttu - miten sun raporttien pitäis auttaa ketään iskemään nainen? Eihän niissä ole mitään neuvoja. Nehän on vaan lähinnä sitä, että menet johonkin baariin ja kohta naiset kaatuu sun syliin ja alkaa nuolemaan... Tai millaista naista olet milloinkin nussinut. Miten siitä mitään vinkkejä saa yhtään mihinkään?

        Kysyt pullalta liian vaikeita kysymyksiä.


      • Ex------------PUA
        Ex------------PUA kirjoitti:

        No joo, eli olen kuin olenkin gay ja koitankin saada miehiä tällä palstalla houkuteltua miestenvälisen lämmön ja fyysisen hellyyden pariin näyttämällä, että ilman noita niljakkaita naisiakin voivat miehet pärjätä paljon paremmin!

        Kappas, fanipojasta tuli valistustyöni johdosta myös ex-pua, ja hän samalla astui ulos kaapista. :D


      • Ex------------PUA
        helpotavähän kirjoitti:

        Kysyt pullalta liian vaikeita kysymyksiä.

        "Ex PUA vastasi kysymykseen, minä valehtelen että se ei osaa vastata niihin, vaikka jokainen voi tarkistaa asian".
        - Fanipoika esittelee älyllisiä kykyjään.

        Vaan tuossa taas nähdään että minkä tasoinen porukka edustaa kulttia, tyhmä ja ämmämäinen (käytäytyy kuten paskahousutäti). :D

        No, älä huoli, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olet vielä neitsyt, naiset diggaa tuollaista miehessä!


      • Pilleripurkki
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Oho, joku antaa sentään asiallistaa palutetta, eikä vain raivoa kkognitiivisessa dissonanssissa!

        "No mun mielestä sinäkin manipuloit ätmejä kuvittelemaan, että naiset on jotain kauhean laskelmoivia ja inhottavia olentoja. "

        Koska he ovat sellaisia.

        Tässä onkin meidän ero, annan esimerkit oikeastaa elämästä ja sinä taas rakentelet valheita.

        Lisäksi ätmit kyllä hyvin tietävät tuon puolen naisista.

        Punainen pillerihän se on, ettei naiset olekaan enkeleitä, vaan syypäitä miesten kärsimyksiin.

        "En usko että kukaan epävarma mies uskaltaa senkään vertaa ajatella lähestyvänsä naista enää, kun lukee noita sinun "raporttejasi" erinäisistä naisten keskusteluista mitä oot kuunnellut ja muutenkin millaisina naiset esität. Naisetkin kuitenkin on vaan ihmisiä. Ei se luonnetta yms. määritä, mitä haarojen välistä löytyy."

        Heidän on hyvä tietää mikä heitä odottaa.

        Olen myös kertonut hyvistä poikkeuksista, mutta tietämätöntä miestä on helppo päästä iskemään (enkä nyt puhu romanttisesta iskemisestä) alle vyön - oli se sitten hyväksikäyttöä tai muuta sellaista. Siksi heidän tulee tietää asiat.

        Esim. PUA-kultin valheet eivät kyllä juurikaan olleet loppupeleissä hyväksi, kun itse huomasin että heidän markkinoima todellisuus naisista onkin oikeasti hyvin erilainen.

        "Ja toinen juttu - miten sun raporttien pitäis auttaa ketään iskemään nainen? Eihän niissä ole mitään neuvoja. Nehän on vaan lähinnä sitä, että menet johonkin baariin ja kohta naiset kaatuu sun syliin ja alkaa nuolemaan... Tai millaista naista olet milloinkin nussinut. Miten siitä mitään vinkkejä saa yhtään mihinkään?"

        Etkö sinä ole lukenut niitä sitten?

        Niissä on kaksi osaa:
        1. tapahtumat (tässä esim.kerrotaan mitä on sanottu ja tehty, ja annetaan esimerkkejä naisten kiinnostuksen merkeistä)
        2. on analyysi.

        Eikö sun mielestä oikeasti ole mitään siinä enkelin ja vittumaisen laskelmoivan huoran välimaastossa? Esim. sellainen kuin ihan tavallinen ihminen haarojen välistä riippumatta? Miehissäkin on muuten vittumaisia laskelmoivia huorapukkeja. Varsinaisia enkeleitä en usko löytyvän kummastakaan sukupuolesta, koska ihmiset ei voi olla koskaan täydellisiä. Ja olen minä lukenut raporttisi, mutten niistä mitään käyttökelpoista neuvoa ole löytänyt. Sullehan kaikki tuntuu "vain tapahtuvan" ihan kuin niille lutkille joita tykkäät haukkua. Menet vaan johonkin ja kohta joku minaritypy kaatuu syliisi ja sitten menette naimaan... Tai olet jossain ja kuuntelet vittumaisten huorien puheita. Ajattelen vaan täysin kokematonta ujoa miestä, joka niitä lukee ja toteaa että jos se tuollaista on, niin paljon parempi olla edes yrittämättä ja tyytyä kohtaloonsa.


      • Rose_91
        Ex------------PUA kirjoitti:

        Oho, joku antaa sentään asiallistaa palutetta, eikä vain raivoa kkognitiivisessa dissonanssissa!

        "No mun mielestä sinäkin manipuloit ätmejä kuvittelemaan, että naiset on jotain kauhean laskelmoivia ja inhottavia olentoja. "

        Koska he ovat sellaisia.

        Tässä onkin meidän ero, annan esimerkit oikeastaa elämästä ja sinä taas rakentelet valheita.

        Lisäksi ätmit kyllä hyvin tietävät tuon puolen naisista.

        Punainen pillerihän se on, ettei naiset olekaan enkeleitä, vaan syypäitä miesten kärsimyksiin.

        "En usko että kukaan epävarma mies uskaltaa senkään vertaa ajatella lähestyvänsä naista enää, kun lukee noita sinun "raporttejasi" erinäisistä naisten keskusteluista mitä oot kuunnellut ja muutenkin millaisina naiset esität. Naisetkin kuitenkin on vaan ihmisiä. Ei se luonnetta yms. määritä, mitä haarojen välistä löytyy."

        Heidän on hyvä tietää mikä heitä odottaa.

        Olen myös kertonut hyvistä poikkeuksista, mutta tietämätöntä miestä on helppo päästä iskemään (enkä nyt puhu romanttisesta iskemisestä) alle vyön - oli se sitten hyväksikäyttöä tai muuta sellaista. Siksi heidän tulee tietää asiat.

        Esim. PUA-kultin valheet eivät kyllä juurikaan olleet loppupeleissä hyväksi, kun itse huomasin että heidän markkinoima todellisuus naisista onkin oikeasti hyvin erilainen.

        "Ja toinen juttu - miten sun raporttien pitäis auttaa ketään iskemään nainen? Eihän niissä ole mitään neuvoja. Nehän on vaan lähinnä sitä, että menet johonkin baariin ja kohta naiset kaatuu sun syliin ja alkaa nuolemaan... Tai millaista naista olet milloinkin nussinut. Miten siitä mitään vinkkejä saa yhtään mihinkään?"

        Etkö sinä ole lukenut niitä sitten?

        Niissä on kaksi osaa:
        1. tapahtumat (tässä esim.kerrotaan mitä on sanottu ja tehty, ja annetaan esimerkkejä naisten kiinnostuksen merkeistä)
        2. on analyysi.

        Sinun jutuissasi on totuuden siemen, mutta astut harhaan siinä, että laitat kaikki naiset yhdeksi harmaaksi massaksi. Kaikki naiset eivät todellakaan ole inhottavia olentoja. Ainakaan sen enempää kuin miehetkään. Eikä voida ihan niinkään sanoa, että kaikki naiset ovat syyllisiä miesten kärsimyksiin. Suurin osa naisista (ja miehistä) on ihan tavallisia tyyppejä, jotka eivät laskelmoi.

        Siinä taas osut oikeaan, että naiset eivät ole enkeleitä ja tämän soisi kaikkien miesten oppivan. En tiedä onko tuo käsitys jäänne viktoriaaniselta ajalta, jolloin naisia "alistettiin ylentämällä heidät". Eli naisten oikeuksia rajoitettiin sillä verukkeella, että heidän väitettiin olevan herkkiä enkelimäisiä olentoja, jotka tarvitsevat suojelijan. Tämä käsitys naisten enkelimäisyydestä on sitten jäänyt elämään tähänkin päivään saakka. Ja sitten jos sitä mantraa saa kuulla pienestä asti niin herätys voi olla ikävä.

        Me naiset olemme ihmisiä siinä missä miehetkin ja kykenemme ihan yhtä hyvään ja yhtä pahaan kuin miehet. Siinä mielessä kumpaakaan sukupuolta ei tule nostaa jalustalle.


      • Ex------------PUA
        Pilleripurkki kirjoitti:

        Eikö sun mielestä oikeasti ole mitään siinä enkelin ja vittumaisen laskelmoivan huoran välimaastossa? Esim. sellainen kuin ihan tavallinen ihminen haarojen välistä riippumatta? Miehissäkin on muuten vittumaisia laskelmoivia huorapukkeja. Varsinaisia enkeleitä en usko löytyvän kummastakaan sukupuolesta, koska ihmiset ei voi olla koskaan täydellisiä. Ja olen minä lukenut raporttisi, mutten niistä mitään käyttökelpoista neuvoa ole löytänyt. Sullehan kaikki tuntuu "vain tapahtuvan" ihan kuin niille lutkille joita tykkäät haukkua. Menet vaan johonkin ja kohta joku minaritypy kaatuu syliisi ja sitten menette naimaan... Tai olet jossain ja kuuntelet vittumaisten huorien puheita. Ajattelen vaan täysin kokematonta ujoa miestä, joka niitä lukee ja toteaa että jos se tuollaista on, niin paljon parempi olla edes yrittämättä ja tyytyä kohtaloonsa.

        Totta, asiat useimmiten "vain tapahtuvat" minulle.

        Se johtuu kahdesta seikasta:
        1. Nainen valitsee (olen kertonut keinot tämän tunnistamiseen).
        2. Molemmat pohjimmiltaan tietää mistä on kyse, ja tätä valintaa pitää osata ohjata oikeaan suuntaan.

        Ja kyllä, olen sanonut että on myös NAWALT:teja, mutta he ovat naisten vähemmistöä, lisäksi nuo sekoitelmatyypit ovat kohtalaisen mahdottomia jos miettii.

        Mikä ero siinä on, että on vaikkapa mukava, mutta hypergaminen, kuin että olisi sitten vähemmän mukava hypergaminen?

        " Menet vaan johonkin ja kohta joku minaritypy kaatuu syliisi ja sitten menette naimaan... Tai olet jossain ja kuuntelet vittumaisten huorien puheita. Ajattelen vaan täysin kokematonta ujoa miestä, joka niitä lukee ja toteaa että jos se tuollaista on, niin paljon parempi olla edes yrittämättä ja tyytyä kohtaloonsa."

        Tässähän näet mitkä mahdollisuudet ovat ja mitkä riskit.

        Enkä koskaan ole snaonut, että tälläistä tapahtuu minulle päivittäin, mutta toisaalta en ole sanout että edes jokaisesta kohtaamisestani raportoisin - sanottakoon, että paljon on nähty ja koettu.

        Tässä nimenomaan on se sinisen ja punaisen pillerin ero: sinipilleröinnissä yritetään luova harhakäsityksiä ja tuuditttaudutaan hyvään illuusioon, punaisessa pillerissä taas ei.

        "You might need some honest words to heal, so I say them".


      • Ex------------PUA
        Rose_91 kirjoitti:

        Sinun jutuissasi on totuuden siemen, mutta astut harhaan siinä, että laitat kaikki naiset yhdeksi harmaaksi massaksi. Kaikki naiset eivät todellakaan ole inhottavia olentoja. Ainakaan sen enempää kuin miehetkään. Eikä voida ihan niinkään sanoa, että kaikki naiset ovat syyllisiä miesten kärsimyksiin. Suurin osa naisista (ja miehistä) on ihan tavallisia tyyppejä, jotka eivät laskelmoi.

        Siinä taas osut oikeaan, että naiset eivät ole enkeleitä ja tämän soisi kaikkien miesten oppivan. En tiedä onko tuo käsitys jäänne viktoriaaniselta ajalta, jolloin naisia "alistettiin ylentämällä heidät". Eli naisten oikeuksia rajoitettiin sillä verukkeella, että heidän väitettiin olevan herkkiä enkelimäisiä olentoja, jotka tarvitsevat suojelijan. Tämä käsitys naisten enkelimäisyydestä on sitten jäänyt elämään tähänkin päivään saakka. Ja sitten jos sitä mantraa saa kuulla pienestä asti niin herätys voi olla ikävä.

        Me naiset olemme ihmisiä siinä missä miehetkin ja kykenemme ihan yhtä hyvään ja yhtä pahaan kuin miehet. Siinä mielessä kumpaakaan sukupuolta ei tule nostaa jalustalle.

        "Sinun jutuissasi on totuuden siemen, mutta astut harhaan siinä, että laitat kaikki naiset yhdeksi harmaaksi massaksi. Kaikki naiset eivät todellakaan ole inhottavia olentoja. Ainakaan sen enempää kuin miehetkään. Eikä voida ihan niinkään sanoa, että kaikki naiset ovat syyllisiä miesten kärsimyksiin. Suurin osa naisista (ja miehistä) on ihan tavallisia tyyppejä, jotka eivät laskelmoi."

        Minusta voidaan kyllä yleistää, ti siis syy yleistämiseeni on siinä että se mistä puhun pätee VALTAOSAAN naisista, joten siksi puhun siitä tuossa muodossa.

        Mutta en silti sano että ihan jokainen nainen olisi paha tai huono yms. snaon että on poikkeuksiakin ja pidän oman poikamies/MGTOW-toimintani aktiivisena tuolta pohjalta. Eli että löytyykö laadukas nainen, ja jos ei, niin voitetaan sitten naiset heidän omassa pelissään.

        Esiim. palstalla olen sanonut että poikkeuksia edustavat sinä ja iki-ihana Neitsytmaria, kun taas valtaosa on ulkohuusikamaa.

        Aika moni voi olla kanssani samaa mieltä, myös ulkohuusikama ja sekös heitä kismittää.

        "Siinä taas osut oikeaan, että naiset eivät ole enkeleitä ja tämän soisi kaikkien miesten oppivan. En tiedä onko tuo käsitys jäänne viktoriaaniselta ajalta, jolloin naisia "alistettiin ylentämällä heidät". Eli naisten oikeuksia rajoitettiin sillä verukkeella, että heidän väitettiin olevan herkkiä enkelimäisiä olentoja, jotka tarvitsevat suojelijan. Tämä käsitys naisten enkelimäisyydestä on sitten jäänyt elämään tähänkin päivään saakka. Ja sitten jos sitä mantraa saa kuulla pienestä asti niin herätys voi olla ikävä"

        Jep, tuo on väärä motiivi, pikemminkin heidän oikeuksiaan tulisi rahoittaa siksi koska ovat perkeleitä.

        Feministit ovat tehneet kovaa työtä todistaaakseen tämän asian, ja tuodakseen tuon puolen naisista esiin.

        Uskon kyllä, että naisissa on olemassa osa sellaisiakin, että heissä olisi potentiaalia parempaan, mutta vapauden aikana kukaan ei ole suojelemassa heitä heiltä itseltään ja vääriltä profeetoilta.

        Erityisen problemaattista on, että sinipilleröidyt miehet opetetaan pitämään naisia enkeleinä, ja toimintani on vastalääkettä sille (punapilleröinti), välttämättä se herätys ei ole mukava,ja vaikka punainen pilleri voi karvasta ollakin,on se minua auttanut käytännön tasolla.


    • Ahaaaaaaaaa

      No sieltä sun uhriutumisesi siis kumpuaa, kun valtavirta ei suakaan ymmärrä.

      • Ex------------PUA

        Itte oot-defenssi, jälleen.

        Ja tällä pohjalla on kultin älyllinen puolustus. :D

        Kertoo jotain heistä, jotka sen jäseniksi jäävät.

        Ei mutta tuo osu ja upposi, joten sinä siis uhriudut siitä kun kukaan ei hyväksy sinun kulttiasi.


    • Ex------------PUA

      Ja ainiin kun tässä nassutettiin tuota "itte ootkin pahempi kulttilainen senkin naisvhaaja Ex PUA"-defenssiä, niin laitetaan vielä tälläinen naula arkkuun, tuon saman videon tekijältä:

      "Try the following practical changes to your game:
      - Be honest with yourself that you are manipulating when you are
      - Notice how much you manipulate via text
      - Notice how much you manipulate for sex itself
      - Stop being so calculating
      - Start caring about the woman's agenda above your own
      - Stop pressuring women for sex like a used car salesman
      - Stop telling women downright lies, including little lies like, "Oh, we're just going to my house to watch TV."
      - Reduce your manipulation by 80%
      - Stop exaggerating about yourself and how good/cool you are
      - Stop drinking the PUA community dogma/cool-aid
      - Stop gossiping so much with your PUA buddies about PUA dogma
      - Stop demonizing "nice guys" and "chodes"
      - Stop using pickup lines (if you still are)
      - Stop judging women
      - Stop blaming women for not liking you or sleeping with you
      - Stop calling women sluts, whores, bitches, cunts, etc.
      - Stop perpetuating the myth that women are disloyal and will cheat easily
      - Be honest with women that you do pickup and why you got into it
      - Stop cheating on women
      - Stop withholding important information from women (lying by omission)
      - Stop building harems and burning through women
      - Take measures to minimize emotional collateral damage to women. Don't toy with their emotions
      - Respect women more
      - Stop only doing one-night-stands and stop trying to get your lay count up
      - Stop showing off pictures of your girls to other guys to brag
      - Stop gloating about how many women you've been with
      - Stop hitting on women who have boyfriends or husbands
      - Don't dump women in a cruel way
      - Try actually communicating with your woman and building an authentic honest relationship
      - Try being interested in women beyond sex
      - Stop pushing women's emotional hot-buttons
      - Stop with the fake emotionality and drama
      - Exhibit more empathy!
      - Become an advocate for responsible pickup and set a good example for the community by embodying higher consciousness values
      - Etc.

      The bottom line is, there are lots of way to do pickup more responsibly and more consciously. You know... be more like a human and less like a horny used car salesman ;)"

      • Ex------------PUA

        " Stop drinking the PUA community dogma/cool-aid"

        :D :D :D

        PUPPELIIIT!!!


      • Pilleripurkki

        Mutta etkös sinä itse tee hyvin monta noista asioista, jotka tuossa listalla kehotetaan lopettamaan? Siis en ole mikään PUA -tyyppi, enkä siitä paljoa tiedä, mutta se vähä minkä tiedän, on käsitykseni mukaan paskaa. Siinä tavallaan yritetään muuttua niljakkaaksi hyväksikäyttäjäksi, ja ainut päämäärä elämässä on vaan saada pillua. Mahdollisimman paljon pillua. En itse hyväksy sellaista. Jos on vaan pillun perässä, niin miksi ei sitten mene maksullisiin? Se on rehellisempää. Yleensä noihin niljakkaisiin tyyppeihin varmaan lankeaa vielä jo ennestään rikkinäiset ja ongelmaiset ihmiset, ja heillä on vaan vielä pahempi olo, kun tajuavat menneensä lankaan taas kerran. Tai toinen tyyppi joka voi langeta on tosi kokematon ja viaton nainen. Sellaiselle vasta paha olo tuleekin, ja täysin vääristynyt kuva miehistä.


      • Ex------------PUA
        Pilleripurkki kirjoitti:

        Mutta etkös sinä itse tee hyvin monta noista asioista, jotka tuossa listalla kehotetaan lopettamaan? Siis en ole mikään PUA -tyyppi, enkä siitä paljoa tiedä, mutta se vähä minkä tiedän, on käsitykseni mukaan paskaa. Siinä tavallaan yritetään muuttua niljakkaaksi hyväksikäyttäjäksi, ja ainut päämäärä elämässä on vaan saada pillua. Mahdollisimman paljon pillua. En itse hyväksy sellaista. Jos on vaan pillun perässä, niin miksi ei sitten mene maksullisiin? Se on rehellisempää. Yleensä noihin niljakkaisiin tyyppeihin varmaan lankeaa vielä jo ennestään rikkinäiset ja ongelmaiset ihmiset, ja heillä on vaan vielä pahempi olo, kun tajuavat menneensä lankaan taas kerran. Tai toinen tyyppi joka voi langeta on tosi kokematon ja viaton nainen. Sellaiselle vasta paha olo tuleekin, ja täysin vääristynyt kuva miehistä.

        Itte oot-defenssi. :D

        Nimenomaan tässä on kyse siitä, että pupet turvautuvat itte oot-defenssiin, vaikka kritiikki jolla he yrittävät syyttää minua koskeekin yleisesti heitä itseään.

        He ovat siis tekopyhiä.

        Itse en pyri leikkimään mitään sellaista vaan olen aito.

        Esiim.en johda naisia harhaan. Tässä tannoin oli eräs joka sanoi että haluaa vakavaa suhdetta, ja sanoin että en hänelle ala sellaista lupaamaan koska en todellakaan ole varma siitä. Puppe taas tuossa tilanteessa..noh voit vain arvata.

        Samoin, kritisoin naisia enkä teeskentele olevani heidän paras ystävä, jos niin on ollakseen. Pupet taas eivät tiedä vihaisivatko naisia vai asettelisivatko jalustalle.


    • GregoriKyrpä

      Ei ihme että noin ruma mies haukkuu puaa!

      Surkea lässyttäjä! Mutta olihan mielenkiintoista nähdä miten valkoritari/katkera/homo kehttaa tehdä itsestään pellen!

      • Ex------------PUA

        Ruma mies? Onko hänen argumenttinsa väärä hänen ulkonäkönsä vuoksi, vai eikö PUA sitten toimikaan, vaan asia menee kuten sanon että miehellä pitää olla rahaa, statusta ja ulkonäköä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe