Voisitte sitten tehdä tuommoisia suloisia eläinhahmoja:
http://www.viikonloppu.com/?p=106873
Näin miehet voisi alkaa näkemään teidät inhimillisinä olentoina. 50-luvulla varmaan nainen kuin nainen on osannut pyöräyttää suloisen eläinhahmon ilahduttamaan ympäristöä mutta 2000-luvun naiset ei tuommoiseen kykene, ne on niin kylmiä ja kovia, ne vaan kolistelee puntteja ja kahvakuulia.
Palstanaisten tulisi opetella huovuttamaan
62
162
Vastaukset
50-luvulla käytettiin pessaaria ja harrastettiin irtopanoja.
- Luolamadonna
Mä liityin taloyhtiössä sukankutomisen kellarikerhoon. Nyt on talon kaikki mummut paikalla.
(Hihitystä) - rumamaija
Minulla ei ole lapsia, joten ei ole mitään järkeä alkaa tehdä "suloisia eläinhahmoja". Vai te miehetkö niitä muka haluatte???
- rumamaija
HC-ätmel kirjoitti:
Mä ainaskin haluan.
Millaisen eläimen?
- Ikis__M
"...ei ole mitään järkeä alkaa tehdä "suloisia eläinhahmoja", niinpä, näin sanoo 2000-luvun nainen.
- rumamaija
Ikis__M kirjoitti:
"...ei ole mitään järkeä alkaa tehdä "suloisia eläinhahmoja", niinpä, näin sanoo 2000-luvun nainen.
No kerro sinä mihin tarkoitukseen ne sitten menisivät. Vaiko tyhjän pantiksi?
- Ikis__M
rumamaija kirjoitti:
No kerro sinä mihin tarkoitukseen ne sitten menisivät. Vaiko tyhjän pantiksi?
Ne osoittaisivat että teidän luonteessa on hyviä naisominaisuuksia, pehmeyttä, empatiaa ja lämpöä.
- vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Ne osoittaisivat että teidän luonteessa on hyviä naisominaisuuksia, pehmeyttä, empatiaa ja lämpöä.
Mulla on pari pehmolelua täällä kotona, apina ja pesukarhu. Osoittaako ne pehmeyttä ja lämpöä vai jälkeenjääneisyyttä (tässä iässä naisella ei varmaan kuulu olla pehmoleluja nurkissa)?
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Mulla on pari pehmolelua täällä kotona, apina ja pesukarhu. Osoittaako ne pehmeyttä ja lämpöä vai jälkeenjääneisyyttä (tässä iässä naisella ei varmaan kuulu olla pehmoleluja nurkissa)?
Kyllä ne on ihan hyviä merkkejä inhimillisyydestä. Tuo pari kpl on juurikin sopiva määrä, jos olisi enemmän menisi jo liioitteluksi.
- rumamaija
Ikis__M kirjoitti:
Kyllä ne on ihan hyviä merkkejä inhimillisyydestä. Tuo pari kpl on juurikin sopiva määrä, jos olisi enemmän menisi jo liioitteluksi.
Minulla on kaksi isoa koirapehmolelua säästettynä lapsuudesta maskoteiksi, husky ja bernhardilainen, ihan vain siksi että ovat niin aidon ja siksi hienon näköisiä. Muita pehmoleluja minulla ei ole.
- rumamaija
rumamaija kirjoitti:
Minulla on kaksi isoa koirapehmolelua säästettynä lapsuudesta maskoteiksi, husky ja bernhardilainen, ihan vain siksi että ovat niin aidon ja siksi hienon näköisiä. Muita pehmoleluja minulla ei ole.
Jos jännämies tulisi kylään, piilottaisin kyllä varmaan molemmat etten joutuisi naurun ja ihmettelyn alaiseksi.
- Ikis__M
rumamaija kirjoitti:
Jos jännämies tulisi kylään, piilottaisin kyllä varmaan molemmat etten joutuisi naurun ja ihmettelyn alaiseksi.
Miksi ihmeessä? Jos se jännämies ei ole läpeensä paha se pitäisi sitä aika suloisena että olet säästänyt ne.
- erkki-täti
HC-ätmel kirjoitti:
Söpön.
Joku nainen voisi huovuttaa sinulle vaikkapa oman suloisen pimppiotuksen.
Nuo taiteilijan tekemät eläinhahmot ovat aloittelijalle ihan liian vaativia. Ovat kyllä erittäin hienoja. Niin hienoja, ettei niitä voisi antaa esim. lasten käsiin lainkaan. Ikis__M kirjoitti:
Kyllä se miehen niskojen hierominen ja sukkien parsiminen ajaa asian jopa paremmin. :))
Tuollaisten eläinten kanssa menisi kaikki aika ja siitä se mies vasta tykkäisi. Lisäksi aina niin ihanasti allergisoiva lampaanvilla. Ai että.- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Kyllä se miehen niskojen hierominen ja sukkien parsiminen ajaa asian jopa paremmin. :))
Tuollaisten eläinten kanssa menisi kaikki aika ja siitä se mies vasta tykkäisi. Lisäksi aina niin ihanasti allergisoiva lampaanvilla. Ai että.Kyllä nuokin toki toimii mutta enpä usko että huovuttamisen takia lemput tulisi, miehestä olisi vaan hyvä että sinulla on muutakin näprättävää niin et olisi munan kimpussa koko ajan.
- Söpöjä
erkki-täti kirjoitti:
Joku nainen voisi huovuttaa sinulle vaikkapa oman suloisen pimppiotuksen.
Nuo taiteilijan tekemät eläinhahmot ovat aloittelijalle ihan liian vaativia. Ovat kyllä erittäin hienoja. Niin hienoja, ettei niitä voisi antaa esim. lasten käsiin lainkaan.:D älä kiusaa ätmeliä... En yhtään ihmettele, jos ätmel tahtoisi tuollaisen huovutetun eläimen, koska kyllä mullekin kelpais. Sen verran suloisia ja hienoja nuo on... Itse osaan kyllä tehdäkin monenlaisia käsitöitä, mutta tuollaiseen ei omat taidot riitä ja huovutusta ylipäänsä en ole koskaan kokeillut. Pitäis varmaan opetella, jos se on joku kynnyskysymys ja nostaa naisen markkina-arvoa... ;)
- tarralenkkari666
Osaan jo, sen painojen kolistelun lisäksi, myös huovuttaa.
- Ikis__M
Tekaisepas pari tuommoista suloista nappisilmää ja julkaise kuvalinkit palstalla niin huomaat miten paljon kiltimmiksi me kaikki sinua kohtaan muututaan.
- sytkyttää
kuin puistokemisti siinain auringossa se on hupu kun sanoi lupulle tupu teki hupunat. ootko lukenut? tupu hupuna ja foxy leidi
- vihatipunen
Söpöjä ovat mutta tuossa tarvitaan jo vähän taiteellista lahjakkuuttakin, että niistä saa noin aidoin näköisiä. Kyllä minäkin varmasti huovuttaa osaisin mutta en mitään tuollaista saisi kyllä aikaiseksi.
Olisiko ne sitten enemmän tämän näköisiä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d2/be/91/d2be9190894e78622e69755b4bf9c20d.jpg- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Olisiko ne sitten enemmän tämän näköisiä:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d2/be/91/d2be9190894e78622e69755b4bf9c20d.jpgOnpas aidon näköiset hampaat...Joo ei enemmänkin tuollaisen saisin aikaan:
http://kotoliving.fi/kwp/wp-content/uploads/2011/09/IMG_6302.jpg - Ikis__M
Jos edes yrittäisit se olisi iso plussa.
ps. sohvan alta kaivetut villakoirapallerot eivät ole riittävä osoitus hyvistä naisominaisuuksista. - vihatipunen
Ikis__M kirjoitti:
Jos edes yrittäisit se olisi iso plussa.
ps. sohvan alta kaivetut villakoirapallerot eivät ole riittävä osoitus hyvistä naisominaisuuksista.Mullahan oliskin muuten paljon nurkissa huovutettavaa materiaalia...Kyllä niistä jo aika ison pallon saisi.
- Ikis__M
vihatipunen kirjoitti:
Mullahan oliskin muuten paljon nurkissa huovutettavaa materiaalia...Kyllä niistä jo aika ison pallon saisi.
Unohda, ei tämä taida olla sinun juttu :D
- ex-morkkis
pitäisi näköään opetella uusi taito.
- Ikis__M
Ei kun vaan opettelemaan.
- Kilttiatm
Söpöjä eläimiä ja nainen ei ole jännämiehen tyttöystävä koska ei muuten olisi noin taitava
- Ikis__M
Jännämiehen runtelemilla sorminivelillä ei tuommoisia taiteilla.
- Rose_91
Riittääkö, että osaa neuloa hyödyllisiä vaatekkappaleita? Olen neulonut mm. pipoja ja villasukkia.
- Ikis__M
On sekin ihan hyvä juttu, ei ainakaan ollenkaan pahenna naisen asemaa. Jos neulot miehelle hassun pipon jota se ei kehtaa missään pitää silti se voi lämmittää mieltä aika paljon.
- Rose_91
Ikis__M kirjoitti:
On sekin ihan hyvä juttu, ei ainakaan ollenkaan pahenna naisen asemaa. Jos neulot miehelle hassun pipon jota se ei kehtaa missään pitää silti se voi lämmittää mieltä aika paljon.
Tein kyllä poikaystävälleni joululahjaksi sellaisen pipon, jonka hän itse toivoi :P Ja päässä se on ollut lähes joka päivä ulos lähtiessä
- Ikis__M
Rose_91 kirjoitti:
Tein kyllä poikaystävälleni joululahjaksi sellaisen pipon, jonka hän itse toivoi :P Ja päässä se on ollut lähes joka päivä ulos lähtiessä
Se on varmaan vielä parempi noin, taidat kelvata kun kerran pipokin kelpaa :)
- flowersreally
Miehet on aina just tommosia.
Nainen ei koskaan riitä omana itsenään, vaan koti pitää tursuta pullaa ja huopaeläimiä. Kaapin takana vieno piiska.- Ikis__M
Riittääkö muka mies? siinä missä naisen tarvitsisi silloin tällöin leipoa pullaa ja tehdä pari huopaeläintä miehen pitää luoda ura, tienata h..tisti, rakentaa talo, kustantaa pari etelän matkaa joka vuosi, opiskella, näyttää miesmallilta, olla aina hauska eikä koskaan väsynyt jne.
- flowersreally
No huovuta sinäkin siis suosiolla.
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
Riittääkö muka mies? siinä missä naisen tarvitsisi silloin tällöin leipoa pullaa ja tehdä pari huopaeläintä miehen pitää luoda ura, tienata h..tisti, rakentaa talo, kustantaa pari etelän matkaa joka vuosi, opiskella, näyttää miesmallilta, olla aina hauska eikä koskaan väsynyt jne.
Vau, mulle tilaukseen yks tuollainen mallikappale!
Loppuisivat minulta silloin nämä yötyöt! Ei vaiskaan, tämä on minun työtäni ja tätä minä teen, mukaan lukien nämä kurjat valvomiset aina pitkälti aamuun. (07.30)
Että mä inhoan näitä, varsinkin kun oikeesti yöllä täällä tehdään yleensä 1-2 tuntia töitä ja loppu on valveilla oloa. Tämä tekemättömyys oikeastaan risoo ja väsyttää enemmän: mitä jos tekee koko ajan pikku hiljaa ilman kiirettä hommia.
Silloin aikakin kuluu vähän kuin huomaamatta.
Tässä vois oikeesti vaikka leipoa sämpylöitä aamuksi, olis lämpimiä porkkanasämpyliä aamupalalla. Se ei vaan käy! Hygienia kysymyksessä.
En saa istua kahdella pallilla samaan aikaan: keittäjänäja hoitajana.
Siivota en myöskään voi edes yhteisiä yleisiä tiloja, siitä syntyy ääniä.
Pyykkiä ei voi pestä, siitäkin syntyy ääniä.
Tosin silitin ison pinon, jo pestyjä, puhtaita vatteita! Päivävuoro saa jakaa ne omistajilleen.
Ja palstalaiset nukkuu! - tarralenkkari666
Ikis__M kirjoitti:
Kuka tuollaista muka vaatii? :D
- Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
Vau, mulle tilaukseen yks tuollainen mallikappale!
Loppuisivat minulta silloin nämä yötyöt! Ei vaiskaan, tämä on minun työtäni ja tätä minä teen, mukaan lukien nämä kurjat valvomiset aina pitkälti aamuun. (07.30)
Että mä inhoan näitä, varsinkin kun oikeesti yöllä täällä tehdään yleensä 1-2 tuntia töitä ja loppu on valveilla oloa. Tämä tekemättömyys oikeastaan risoo ja väsyttää enemmän: mitä jos tekee koko ajan pikku hiljaa ilman kiirettä hommia.
Silloin aikakin kuluu vähän kuin huomaamatta.
Tässä vois oikeesti vaikka leipoa sämpylöitä aamuksi, olis lämpimiä porkkanasämpyliä aamupalalla. Se ei vaan käy! Hygienia kysymyksessä.
En saa istua kahdella pallilla samaan aikaan: keittäjänäja hoitajana.
Siivota en myöskään voi edes yhteisiä yleisiä tiloja, siitä syntyy ääniä.
Pyykkiä ei voi pestä, siitäkin syntyy ääniä.
Tosin silitin ison pinon, jo pestyjä, puhtaita vatteita! Päivävuoro saa jakaa ne omistajilleen.
Ja palstalaiset nukkuu!"Siivota en myöskään voi edes yhteisiä yleisiä tiloja, siitä syntyy ääniä.
Pyykkiä ei voi pestä, siitäkin syntyy ääniä. "
Johan minä tuolla avauksessa laitoin vinkin hiljaiseen kivaan harrastukseen joka tuottaa hyvää mieltä kaikille, huovuttaessa aika kuluu siivillä ja tekeminen on hiljaista kuin huotatossutehtaalla :) - Ikis__M
tarralenkkari666 kirjoitti:
Kuka tuollaista muka vaatii? :D
Kaikki naiset, niin ja sitten vielä tietysti täytyy olla sitä kipinää.
- aapiskakka
ka lyysema vimelas tuores viki läässa manu huohva - kil mas sitte nesta manu lystika animaalakarakteeres
Osaan jo huovuttaa!
- Ikis__M
Hyvä sinä :)
- että.silleen
Huovuttaa, no osaan minä. Pikkujuttuja voi huovuttaa neulalla, isommat pitää kääriä kahden kankaan väliin ja huovuttaa siinä...vaikka pesuhuoneen lattialla. Tarvitaan mäntysuopaa ja kuumaavettä ja paljon aikaa. Huopaliivit on pikku pakolla tehty, värjätyistä karstatuista lampaanvilla hahtuvista... sommitellen.. kerroksittain ja lomittain! Emo opetti, siitä sai palkaksi konsertti liput.
Siis sanoi ett liput saa vain tekemällä villasta huopaliivit itselleen. Oli ne syksyllä ja talvella mukavat laittaa päälle mökillä!
Viimeinen kitutunti menossa, toivottavasti kohta pääsen nukkumaan. Kahvi raporttin anto vuoroon tulijoille! Kotiin, lämpimään suihkuun ja nukkumaan...musiikkia hiljaa soimaan ... Suojelusenkeli - Samulin vai Jarkon laulamana hymmm.- Ikis__M
No niin, sinulla kun on persuhommat hallussa niin onkin helppo siirtyä eläinhahmojen tekemiseen :)
- että.silleen
Ikis__M kirjoitti:
No niin, sinulla kun on persuhommat hallussa niin onkin helppo siirtyä eläinhahmojen tekemiseen :)
"No niin, sinulla kun on persuhommat hallussa!"
SIIS MITKÄ HOMMAT? Onko tuo tahaton lukihäiriö, vai ärsytätkö sä tahallasi mua?
Minä liityn vaikka SDP:n riveihin ennen kuin persuihin!
Neulalla vois huovuttaa yölläkin jotain pientä, mutt ennen mä tuon akvarellien tekemiseen tarvittavat välineet tänne alas ja puuhailen niiden parissa. Keinovalossa ei vaan tule sellaisia töitä joita mä haluan tehdä, päivänvalossa tuskin olen tyytyväinen niihin! Aika harvoin muutenkaan...minä ku en osaa tarpeeksi hyvin!
Hiilellä piirtäen ne työt onnistuu paremmin, mutt hiilitöitä en tietystä syystä voi toimiston puolella tehdä.
Ja kuka "elukka" on sensuroinut yhden (mielipiteeni) kirjoitukseni, yhdestä ketjusta pois? Tajuan kyllä miks se ärsytti... En minäkään Li:n kanssa ole aivan kaikeata samaa mieltä.
Meillä on keskenämme paljonkin kädenvääntöä kun ollaan nenätysten, ollaan kahdessa erileirissä monessakin asiassa. Kuten maahanmuuttajien suhteen. - Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
"No niin, sinulla kun on persuhommat hallussa!"
SIIS MITKÄ HOMMAT? Onko tuo tahaton lukihäiriö, vai ärsytätkö sä tahallasi mua?
Minä liityn vaikka SDP:n riveihin ennen kuin persuihin!
Neulalla vois huovuttaa yölläkin jotain pientä, mutt ennen mä tuon akvarellien tekemiseen tarvittavat välineet tänne alas ja puuhailen niiden parissa. Keinovalossa ei vaan tule sellaisia töitä joita mä haluan tehdä, päivänvalossa tuskin olen tyytyväinen niihin! Aika harvoin muutenkaan...minä ku en osaa tarpeeksi hyvin!
Hiilellä piirtäen ne työt onnistuu paremmin, mutt hiilitöitä en tietystä syystä voi toimiston puolella tehdä.
Ja kuka "elukka" on sensuroinut yhden (mielipiteeni) kirjoitukseni, yhdestä ketjusta pois? Tajuan kyllä miks se ärsytti... En minäkään Li:n kanssa ole aivan kaikeata samaa mieltä.
Meillä on keskenämme paljonkin kädenvääntöä kun ollaan nenätysten, ollaan kahdessa erileirissä monessakin asiassa. Kuten maahanmuuttajien suhteen.Tahaton näppishäiriö, niitä tulee aina toisinaan tai aika useinkin että kaksi pperättäistä menee väärään järjestykseen. Tahallani kyllä sitten jätin "korjaamatta" jatkoviestillä kun huomasin itsekin sen, ajattelin katsoa tuleeko siitä huomautus :D akvarellit on kanssa varmaan ok, saattaahan ne hyvinkin onnistua, anna muiden päättä kelpaako seinälle, oma silmä saattaa olla liiankin kriittinen.
Minen ainakaan ole sensuroinut mitään, en muiden viesteihin puutu. Joo, taitaa olla kasvava joukko joka ei Li:tä komppaa siinä asiassa.
- m-i-e-s
Miksi palstanaisten tulisi opetella huovuttamaan?
"Näin miehet voisi alkaa näkemään teidät inhimillisinä olentoina."
Selvästi palstamiesten täytyisi osoittaa inhimillisyytensä, joten ei muutakuin opettelemaan huovuttamista.
50-luvulla mies osasi ihan kaiken, pitsinnypläyksen, kutomisen, huovuttamisen, pukuompelemisen, pullan leipomisen. (Sillä ei ole mitään väliä tekikö se edellä mainittuja asioita, mutta kyllä se osasi)
Teknologia lapset eivät osaa edes kompuroida oikein omiin nokkeluksiinsa.
(Kaikkien kiusaksi, mies, todennäköisemmin valkoinen heteromies on keksinyt alunperin ihan kaiken mitä tiedät, näet, kosket, teet.) - EvilBarbie
Huovutin Ikikselle pimppikarvoistani komeat irtoviikset.
Mihin voin lähettää?- Ikis__M
Ei tarvitse, kiitos tarjouksesta. Laita ätmelille niin se varmaan laittaa sitten profiilikuvaan ne kaikille näkyviin.
Osaan kyllä huovuttaa. :P:)
- Ikis__M
Hyvä sinäkin :)
- kisunkaa
Minä huovutin nuorempana realistisen näköisiä hiiriä kissanleluiksi. Olisi hauska harjoitella lisää, jos vaikka noinkin hienoja saisi aikaiseksi. Voisin lahjoittaa vihaisille palstalaisille, jos vaikka tulisi parempi mieli. :))
- Ikis__M
Jos likikään noin aitoja tekisit pääsisivät ainakin minun kirjahyllyssä kunniapaikalle.
- kisunkaa
Varmaan vaatisi reippaasti harjoitusta, mutta vaikka itse sanonkin, niin olen aika hyvä käsistäni... :D
- djkfldkjlkfjkldfsjlkfd
Entä mitäpä olisit mieltä naisesta, joka harrastaa realistisen näköisten vauva -nukkejen tekoa? Minusta aika creepyä touhua, mutta nuo huopa -elukat on suloisia.
https://www.google.fi/search?q=realistic baby dolls&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjTz628gP3KAhUiDZoKHUJ0AygQsAQIHw- kjfdlfdjöfjjlkfdjalöfdkl
Onkohan tämä Wolverine vauvana? :D
http://img.izismile.com/img/img5/20120229/640/creepy_but_incredibly_realistic_reborn_baby_dolls_640_24.jpg - raivous
kjfdlfdjöfjjlkfdjalöfdkl kirjoitti:
Onkohan tämä Wolverine vauvana? :D
http://img.izismile.com/img/img5/20120229/640/creepy_but_incredibly_realistic_reborn_baby_dolls_640_24.jpgRRAAH!
- Ikis__M
Olisi tosiaan ehkä vähän turhan erikoista, mieluummin tuommoisia pörhöisiä pieniä eläimiä saisi askarrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.808016Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m896053Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,855543Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675466Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134710Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1212462Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51329Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71324Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa431154Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko521153