Kreationismia tuutin täydeltä

Tuutin_täydeltä

Jaoin täällä tietolähteitä kreationismista. Joku evolutisti taisi pelästyä oikeen kunnolla, kun poistattivat ketjun. Onhan tuo selviö ettei he kestä krittiikkiä ja vertaispuntarointia ja tiede on suorastaan vastenmielistä heille.

Jos evoluutio olisi totta ei tämä oli tarpeellista, mutta kun se on valhe niin näin epätoivoisesti he puolustavat uskontoaan.

20

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komppaan aloittajaa. Paratiisin lankeemus aloitti Jumalan/totuuden pakoilun. Henkimaailman juttu. Paratiisissa ei ollut pelkoa. Lankeemus tuotti pelon.

Biblia (1776) Ja hän sanoi: minä kuulin sinun äänes Paradisissa, ja pelkäsin: sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymyin.

• sori.ny.vaan

Älä ole huolissasi. Tämä on pitkälti viihdettä teidän kustannuksella.

• sori.ny.vaan

Lähinnä tänne tullaan ihmettelemään kuin eläintarhaan minkälaista porukkaa oikeasti voikaan olla.

• uskonnoto.n

Sama vika rahikaisella.
        Katsoin sattumalta Pekka Reinikaisen Nooa-tarinan youtubesta.
        Veti hiljaiseksi -onko tämä ihminen mielisairas vai mistä tässä on kyse..
        Eli osa meistä on totaalisesti lakannut ajattelemasta omilla aivoilla..
        Se on surkuhupaisaa..

• Keskusteluun kuuluu muutakin kuin linkittely.

• utti

Kuvitteletko ihan tosissasi että muita kuin kretuja kiinnostaisi katsella tuntitolkulla jotain kretutuubaa?

Täältä harvemmin vaivaudutaan poistamaan yhtään mitään, eli voi liittyä torrent-linkkeihisi. Ehkä joku toinen kretu on vaatinut poistoa tekijänoikeusloukkauksen vuoksi.

• Tuutin_täydeltä

Juu... mitäs mokomasta. Toisilla on tahto tietää toisilla ei. Jos tämä olisi evouskonto palsta niin meillä ei olisi mitään tarvetta poistattaa esitettyjä valheita. Mutta totuuden poistattaminen on valheen puolustajille lähes pakollista. Tällaista se evoluutiouskonto on :) Aika epätoivoista jopa

• Tuutin_täydeltä
      • utti

Ettet vain olisi itse poistattanut ketjuasi jotta saat julistaa harhaisia salaliittoteorioitasi?

On aika huvittavaa että "kiistattomat todisteesi" ovat jotain Kent Hovind -videoita :D.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind

Kent Hovind on siis niin tökerö valehtelija, että se oli liikaa jopa kretuvalhetehdas AiG:lle, joka syytti heppua petollisten ja virheellisten argumenttien levittämisestä:

<>

Viranomaisetkin puolestaan ovat syytelleet ja tuominneet heppua milloin mistäkin. Mielenkiintoisena yksityiskohtana Hovind yritti välttää 10 vuoden linnatuomionsa vetoamalla siihen että uskisääliöt maksaisivat hänet vapaaksi:

<>

Ja tuollaisen tyypin horinoitako haluat meille nyt julistaa? :D :D

• utti kirjoitti:

Ettet vain olisi itse poistattanut ketjuasi jotta saat julistaa harhaisia salaliittoteorioitasi?

On aika huvittavaa että "kiistattomat todisteesi" ovat jotain Kent Hovind -videoita :D.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kent_Hovind

Kent Hovind on siis niin tökerö valehtelija, että se oli liikaa jopa kretuvalhetehdas AiG:lle, joka syytti heppua petollisten ja virheellisten argumenttien levittämisestä:

<>

Viranomaisetkin puolestaan ovat syytelleet ja tuominneet heppua milloin mistäkin. Mielenkiintoisena yksityiskohtana Hovind yritti välttää 10 vuoden linnatuomionsa vetoamalla siihen että uskisääliöt maksaisivat hänet vapaaksi:

<>

Ja tuollaisen tyypin horinoitako haluat meille nyt julistaa? :D :D

>Ettet vain olisi itse poistattanut ketjuasi jotta saat julistaa harhaisia salaliittoteorioitasi?
        Siihen malliin kohkaa, että näin minäkin luulen. Ihme tosin sinänsä, että joku ylläpidossa oli noinkin hereillä, kun muilla uskontopalstoilla ei edes henkilöiden törkeälle solvaamiselle pyhitettyjä ketjuja poisteta.

• Tuutin_täydeltä

Ilman muuta. Hovindin materiaali on hyvää. Kristityt tulevat vainotuksi, ja kaikki muukin Raamatussa on totta. Hovindin tuomitseminen ilmaisee rikollisten epätoivosta Totuudenjulistajia kohtaan. Syytäjä teki muuten itsemurhan jäätyään kiinni pedofiliasta.
      Wickedpedia osoittaa epäluotettavuutensa. Heidän mukaan Hovindia syytettiin veronkierrosta, joka on valhe. Tuskimpa ovat pahoitelleet valheellista väitettään, mutta sellaiset jotka avoimin mielin ovat asiaan tutustuneet tietävät kyllä asioiden todellisen laidan.

• "Ilman muuta. Hovindin materiaali on hyvää."

Se on hyvää komiikkaa. Kerroppa mikä tahansa Hovindin muka evoluutioteorian kumoava väite, niin minä osoitan sinulle, että se on sontaa.

• utti
        moloch_horridus kirjoitti:

"Ilman muuta. Hovindin materiaali on hyvää."

Se on hyvää komiikkaa. Kerroppa mikä tahansa Hovindin muka evoluutioteorian kumoava väite, niin minä osoitan sinulle, että se on sontaa.

Olisi varmaan pitänyt ryhtyä tuollaiseksi Hovindin kaltaiseksi huuhari-saarnaajaksi, kun on ihan sama mitä sekoilee, niin silti lammaslaumat yhä palvoo. Ja ilmeisesti myös lahjoittavat rahojaan.

Hovind on kyllä vienyt epärehellisyyden jo ihan uudelle tasolle. Ei se vielä mitään että tuo on tuomittu rikollinen, mutta jos AIG:n kaltainen valhetehdaskin pitää jotakuta jo liian epärehellisenä, niin se on jo jotain :D.

• samma_här

"Heidän mukaan Hovindia syytettiin veronkierrosta, joka on valhe."
        Eikö se ollut veropetos ?

• utti

Tuolla Wikipediassahan noita Hovindien ongelmia lain kanssa on kerrottu useampi sivullinen. Vaimonsakin istui näemmä vuoden kakun.

Tuokin kertoo kyllä jotain täkäläisten kretujen luonteenlaadusta että yrittävät väittää tuollaista tuomittua rikollistakin syyttömäksi, ikäänkuin tietäisivät asian paremmin kuin oikeusistuimet tuolla. Wikipediassahan kerrotaan miten tuolla on ollut todistusaineistona esim. nauhoja joilla Hovindit keskustelevat keskenään omaisuutensa kätkemisestä.

Hovind on näemmä baptisti ja onhan niissäkin piireissä tehtailtu monenmoisia rikoksia hyvinkin monen ihmisen toimesta:

http://www.heinola.org/~patato/SBC.html

Muutamat tuolla mainitut tarkistin satunnaisotannalla ja niille ainakin löytyi vastaavat uutisartikkelit. Noihin verrattuna Hovindin talousrikokset on tietysti pikkujuttuja.

• Jyrithetoowise

Tuttu juttu, sillä evolutionistit eivät kestä uskonsa vastaisia faktoja.
      Minunkin avauksistani about puolet katoaa vikkelästi täältä liian järrkyttävinä heidän sielunelämälleen.

• Tuutin_täydeltä

Ikävä kyllä tälleen. Heillä ei ole millä puolustautua joten heille jää jäljelle ainoana vaihtoehtona poistaa kreationistipalstalta kreationismia puoltavat todisteet. Sitten jäljelle jää vain rienaaminen.

• Sehän on positiivista että ylläpito katsoo ettei missijutut kuulu tälle palstalle.

• K0LMEKAKARAAJARAKKI

Tuo poistamisongelma on laajempi, kreationismia puoltavat todisteet on poistettu myös koko maailmankaikkeudesta! Jumala???

• ÄlykäsKreationisti

Palstan aihepiiri ei kuulu palstan aihepiiriin, koska kreationismi ei ole kreationismia.

Ilmoitettu poistoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe