Lopettakaa naiset avioituminen mamujen kanssa

vittusentään

Lopettakaa heti se mamujen paneminen. Ettekö tajua että tuhoatte suomalaisten miesten itsetunnon kun panette mamuja. Hävetkää nyt saatana, teidän pitäis naida suomalaisia miehiä eikä mitään vitun mamuja.

103

475

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai että kun toi rasismi on kuuminta hottia. Tai sitten ei.

      • Tumma mamukin syyttää suomalaista naista rasistiksi jos ei se anna. Meidän miestenkin pitäisi alkaa käyttämään rasistikorttia. "Vitun rasisti kun syrjit valkoisia miehiä!"


      • 164cmM kirjoitti:

        Tumma mamukin syyttää suomalaista naista rasistiksi jos ei se anna. Meidän miestenkin pitäisi alkaa käyttämään rasistikorttia. "Vitun rasisti kun syrjit valkoisia miehiä!"

        Nainen on rasisti?

        Joo ja se rasistiksi haukkuminen varsinkin seuranhaussa on varma nakki saada. Pakit siis.


      • Mies3210

        Minä en suostuisi tapailemaan ketään suvaitsevaista. Rasismi tai edes "rasismi" ovat hyvän parisuhteen ehdottomia edellytyksiä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisin jokaista mamun kanssa seurustellutta SPR:n vokkilutkana. Hyväksyttyjäkin syitä seurustella mamun kanssa on olemassa.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Minä en suostuisi tapailemaan ketään suvaitsevaista. Rasismi tai edes "rasismi" ovat hyvän parisuhteen ehdottomia edellytyksiä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisin jokaista mamun kanssa seurustellutta SPR:n vokkilutkana. Hyväksyttyjäkin syitä seurustella mamun kanssa on olemassa.

        En ole ikinä deittaillut muita kuin suomalaisia, mutta olen silti suvaitsevainen aika monella muulla tavalla, en ehkä niin suvaitsevainen että kenen tahansa kanssa sänkyni jakaisin. Ekana tulee mieleen uskonnollinen eripura, koska en harrasta mitään uskontoa itse. Puhtaan rasistinen mies taas on täysi turn off.


      • rumamaija
        Nainen_28v kirjoitti:

        Nainen on rasisti?

        Joo ja se rasistiksi haukkuminen varsinkin seuranhaussa on varma nakki saada. Pakit siis.

        Yksi ähly haukkui kerran suuttuneena minut rasistiksi, kun kerroin etten harrastaisi seksiä mustan miehen kanssa. Mitenhän paljon se olisi pillastunut, jos olisin paljastanut etten kyllä sen puoleen koskisi yhteenkään arabiinkaan...


      • rumamaija kirjoitti:

        Yksi ähly haukkui kerran suuttuneena minut rasistiksi, kun kerroin etten harrastaisi seksiä mustan miehen kanssa. Mitenhän paljon se olisi pillastunut, jos olisin paljastanut etten kyllä sen puoleen koskisi yhteenkään arabiinkaan...

        No siis samahan se on millä tahansa ulkonäkökriteerillä kieltäytyä nautinnoista. Jos ei kiinnosta tai kiihota toinen niin eihän sillä mitään mahda. Ihan suoraan joskus joku mies kysynyt että kelpaako musta mies. En kyllä sanonut suoraan että ei missään tapauksessa, vaikka hän ei yhtään kiinnostanutkaan. En sano etten ikinä koskaan missään tilanteessa voisi olla kiinnostunut, mutta sellaista ei vain ole vielä tapahtunut.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Minä en suostuisi tapailemaan ketään suvaitsevaista. Rasismi tai edes "rasismi" ovat hyvän parisuhteen ehdottomia edellytyksiä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että pitäisin jokaista mamun kanssa seurustellutta SPR:n vokkilutkana. Hyväksyttyjäkin syitä seurustella mamun kanssa on olemassa.

        Eiköhän se tunne ole molemminpuoleinen.


      • Mies3210
        outsider1 kirjoitti:

        Eiköhän se tunne ole molemminpuoleinen.

        Hahaa, niinhän sitä luulisi! Olen nykyään tyyliltäni boheemi kalliolainen, vietän aikaani tiedostavasti kirjastossa ja yliopistolla, olen kannabis- ja kasvissyöntimyönteinen, seuraan yhteiskunnallisia asioita ja ymmärrän ne huomattavasti keskivertoa paremmin. Olen siis jokaisen kukkaishippitytön päiväuni. Itkuhan niille tulee, kun ensimmäisen yön jälkeen totean, ettei tästä tule mitään.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Hahaa, niinhän sitä luulisi! Olen nykyään tyyliltäni boheemi kalliolainen, vietän aikaani tiedostavasti kirjastossa ja yliopistolla, olen kannabis- ja kasvissyöntimyönteinen, seuraan yhteiskunnallisia asioita ja ymmärrän ne huomattavasti keskivertoa paremmin. Olen siis jokaisen kukkaishippitytön päiväuni. Itkuhan niille tulee, kun ensimmäisen yön jälkeen totean, ettei tästä tule mitään.

        Kukkaishippityttöjä, löytyyköhän täältä yhtään?

        Kirjoituksistasi päätellen et vaikuta yhtään kuvailemaltasi.


      • Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

        Kukkaishippityttöjä, löytyyköhän täältä yhtään?

        Kirjoituksistasi päätellen et vaikuta yhtään kuvailemaltasi.

        Olen many faced, kuten kukkaishippien suosikkisarjassa Game of Thronesissa sanotaan. Ainakin tällä palstalla. Totuus voi olla tylsempi tai hitaammin aukeava. Totta puhuen varmaan kaikissa on eri puolia ja itseään on vaikea yksiselitteisesti lokeroida. Ainakin tiedän monta lokeroa joihin EN kuulu.


      • mitenlie
        outsider1 kirjoitti:

        Eiköhän se tunne ole molemminpuoleinen.

        Usein uhoojat tekevät kuitenkin toisin kun uhoovat.Näissä äkillisissä avioliitoissa turvapaikanhakijan kanssa ei kyllä ole kyse edes rakkaudesta. Suomalainen tyttö voi häkeltyä ihanasti puhuvasta hyvännäköisestä "eksotiikasta."Miehellä on kova naisen tarve ja pyrkiminen asumaan tänne,niin mikäs sen parempi linkki kuin puhua aulis Suomineito ympäri.


      • Mies3210
        mitenlie kirjoitti:

        Usein uhoojat tekevät kuitenkin toisin kun uhoovat.Näissä äkillisissä avioliitoissa turvapaikanhakijan kanssa ei kyllä ole kyse edes rakkaudesta. Suomalainen tyttö voi häkeltyä ihanasti puhuvasta hyvännäköisestä "eksotiikasta."Miehellä on kova naisen tarve ja pyrkiminen asumaan tänne,niin mikäs sen parempi linkki kuin puhua aulis Suomineito ympäri.

        Tosin ei ne mitään ymmärrettävää puhu, kun ei ole yhteistä kieltä. Mutta suomivosu voi tietenkin kuvitella arabin ähinät mitä romanttisimmiksi rakkaudentunnustuksiksi, kun todellisuudessa arabi käyttää palstakieltä: "tuo se käytetty huoranvittus heti tänne!".


      • Mies3210 kirjoitti:

        Olen many faced, kuten kukkaishippien suosikkisarjassa Game of Thronesissa sanotaan. Ainakin tällä palstalla. Totuus voi olla tylsempi tai hitaammin aukeava. Totta puhuen varmaan kaikissa on eri puolia ja itseään on vaikea yksiselitteisesti lokeroida. Ainakin tiedän monta lokeroa joihin EN kuulu.

        Onko tarvetta lokeroida ja määritellä?

        Muakin nimitetään täällä jatkuvasti yh:ksi vaikka en olekaan sellainen.


      • Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

        Onko tarvetta lokeroida ja määritellä?

        Muakin nimitetään täällä jatkuvasti yh:ksi vaikka en olekaan sellainen.

        Olisi ihan kivakin kuulua johonkin lokeroon, olisi oma porukka ja samaistumisen kohde, me-henkeä ja aate- ja kohtalotovereita. Mutta ei vaan pysty.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Olisi ihan kivakin kuulua johonkin lokeroon, olisi oma porukka ja samaistumisen kohde, me-henkeä ja aate- ja kohtalotovereita. Mutta ei vaan pysty.

        Liika ripustautuminen on pahasta. Pitää ajatella itse ja tehdä omat ratkaisunsa. Hyvin yksin sitä seisoo kuitenkin loppupeleissä.

        Miksi ei pysty?

        Mulla vähän samansuuntaisia ongelmia.


      • Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

        Liika ripustautuminen on pahasta. Pitää ajatella itse ja tehdä omat ratkaisunsa. Hyvin yksin sitä seisoo kuitenkin loppupeleissä.

        Miksi ei pysty?

        Mulla vähän samansuuntaisia ongelmia.

        Ei pysty lokeroitumaan, kun ei näillä ajatuksilla, elämänkokemuksilla, arvoilla ja elämäntilanteella sovi lokeroihin. Pitäisi alkaa karsimaan itseään, mutta mieluummin pysyn sittenkin poissa lokeroista.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Ei pysty lokeroitumaan, kun ei näillä ajatuksilla, elämänkokemuksilla, arvoilla ja elämäntilanteella sovi lokeroihin. Pitäisi alkaa karsimaan itseään, mutta mieluummin pysyn sittenkin poissa lokeroista.

        En tiedä itsekään mihin lokeroon kuuluisin :O

        Ehkä parempi vain olla ajattelematta asiaa ja katsoa minne tie vie.


      • Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

        En tiedä itsekään mihin lokeroon kuuluisin :O

        Ehkä parempi vain olla ajattelematta asiaa ja katsoa minne tie vie.

        Rakennetaan oma lokero ;)


      • Mies3210 kirjoitti:

        Rakennetaan oma lokero ;)

        Mistäs aloitetaan, tyhjiä maitotölkkejä lattialle rajojen merkiksi :p:) ?

        Lokerointi sen rajoittavassa merkityksessä ei tietenkään ole jees. :)


      • 171532
        Nainen_28v kirjoitti:

        Kukkaishippityttöjä, löytyyköhän täältä yhtään?

        Kirjoituksistasi päätellen et vaikuta yhtään kuvailemaltasi.

        Se, että on tiedostava ja elämäntyyliltään hipsteriläis-böömiläinen mies, ei tarkoita automaattisesti sitä, että on hyödyllinen idootti, joka haluaa tuhota Suomen rahtaamalla tänne massoittain kehitysmaalaisia.


      • Mies3210
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mistäs aloitetaan, tyhjiä maitotölkkejä lattialle rajojen merkiksi :p:) ?

        Lokerointi sen rajoittavassa merkityksessä ei tietenkään ole jees. :)

        Voisin minä rajautua suljettuun lokeroon kanssasi..
        Maitoa en oikeastaan käytä, joten rakennusmateriaalit joudut sinä toimittamaan. Ehkä kaljatölkeistä tehdään vahvemmat tukirakenteet, niitä minultakin tulee jonkun verran.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Voisin minä rajautua suljettuun lokeroon kanssasi..
        Maitoa en oikeastaan käytä, joten rakennusmateriaalit joudut sinä toimittamaan. Ehkä kaljatölkeistä tehdään vahvemmat tukirakenteet, niitä minultakin tulee jonkun verran.

        Kenkälaatikkokin ois aika kova. Siellä vois istua piilossa muulta maailmalta ja keskustella syntyjä ja syviä. :P


    • 578

      Kohderyhmäsi tuskin vierailee tällä palstalla, joten moitteesi kaikuvat kuuroille korville.

    • Nnnaaiinennnn

      Ei oo tullu mielernkään panna mamuja. Se irakilaisten olemattoman kielitaidon pitäs jo ajaa pois. Mut ilmiselvästi tässä maassa on rumia keski-ikäisiä naisia joille nuoret komeat suomalaiset ei tarjoile seksiä. En keksi muuta syytä. Itse saan kyllä seksini komeilta suomalaisilta.

      • vihatipunen

        Vaikka olen ruma keski-ikäinen nainen, aion silti pysytellä erossa mamuista siviilissä. Töissä niiden kanssa joutuu olemaan joskus tekemisissä.


      • Komea suomalainen mies 195cm korkeasti koulutettu ja sliipattu ylimielinen paska?


      • 164cmM kirjoitti:

        Komea suomalainen mies 195cm korkeasti koulutettu ja sliipattu ylimielinen paska?

        Tulee oikeastaan ihan ekana mieleen autokauppias.


      • Mies3210
        164cmM kirjoitti:

        Tulee oikeastaan ihan ekana mieleen autokauppias.

        Autokauppiaat on yleensä lyhyitä, koska pitkät menestyvät elämässä paremmin. Monikulttuurisemmissa maissa autokauppiaat ovat lyhyitä turkkilaisia.


      • Mies3210 kirjoitti:

        Autokauppiaat on yleensä lyhyitä, koska pitkät menestyvät elämässä paremmin. Monikulttuurisemmissa maissa autokauppiaat ovat lyhyitä turkkilaisia.

        Juu niin varmaan. Olen ollut tekemisissä todella monen autokauppiaan kanssa ja niistä ole olleet lyhyitä kuin muutama. Firman pomo tuskin katsoo kovin hyvällä jos edustavaan tehtävään(autokauppias) hakee lyhyt mies.


    • 876

      Mamu on sentään selvinny tänne asti, ku ei ne kotimaiset luuserit oo saanu mitään aikaan.

      • Aika heikko markkina-arvo sillä mamullakin on jos ei ole tarpeeksi tumma ja karvainen. Naiset vaativat mamulta eksotiikkaa. Suomalainen mies on eksoottisuudesta kaukana joten luuseristatus kilahtaa automaattisesti. Tämäkin osoittaa sen että miehen täytyy olla visuaalisesti kiinnostava. Muuta nainen ei vaadi.


      • O.tava
        164cmM kirjoitti:

        Aika heikko markkina-arvo sillä mamullakin on jos ei ole tarpeeksi tumma ja karvainen. Naiset vaativat mamulta eksotiikkaa. Suomalainen mies on eksoottisuudesta kaukana joten luuseristatus kilahtaa automaattisesti. Tämäkin osoittaa sen että miehen täytyy olla visuaalisesti kiinnostava. Muuta nainen ei vaadi.

        Ei tarvitse kuin olla skandinaviaa kauempaa kotoisin niin naisten kiinnostus kasvaa kovasti.. koitapa vaikka vetää joskus ulkiksen roolia niin huomaat eron!


      • tarralenkkari666
        164cmM kirjoitti:

        Aika heikko markkina-arvo sillä mamullakin on jos ei ole tarpeeksi tumma ja karvainen. Naiset vaativat mamulta eksotiikkaa. Suomalainen mies on eksoottisuudesta kaukana joten luuseristatus kilahtaa automaattisesti. Tämäkin osoittaa sen että miehen täytyy olla visuaalisesti kiinnostava. Muuta nainen ei vaadi.

        Luulenpa, että mamuista suosituimmat ovat britit ja aussit. Jos ei nyt pelkästään rasistisista fetisseistä puhuta.


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Luulenpa, että mamuista suosituimmat ovat britit ja aussit. Jos ei nyt pelkästään rasistisista fetisseistä puhuta.

        Ei se ihan siltä näytä kun tuota vokkimeininkiä katselee. Ei taida montaa brittiä tai aussia tulla pakolaisena suomeen mutta kuitenkin pakolaisten kanssa suomalaiset avioituvat kiihtyvään tahtiin.


      • tarralenkkari666

        Mamu=maahanmuuttaja


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        Mamu=maahanmuuttaja

        Feministi = idiootti


    • kuulkaasnyt

      Vuoden päästä joka viiden nainen on mamun vaimo

    • rumamaija

      Kritiikkisi menee nyt vähän väärään osoitteeseen, koska meillä palstanaisilla on aika vähän tekemistä mamujen kanssa. Tai ainakin itselläni on. Eiköhän ne mamujen perässä juoksijat löydy muualta (mm. SPR:n porukat, mene sinne keuhkoamaan).

      • tarralenkkari666

        Jaaha. Minä olen tekemisissä päivittäin. Olen jopa kerran tapaillut brittiä.


      • rumamaija
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Jaaha. Minä olen tekemisissä päivittäin. Olen jopa kerran tapaillut brittiä.

        No olen minäkin ulkomaalaisia tapaillut ja yhden kanssa seurustellutkin, mutta en lue heitä mamuiksi. Minulle mamu on Euroopan ulkopuolinen.


      • tarralenkkari666

        Mamu on maahanmuuttaja, ei vain sinusta väärän värinen maahanmuuttaja.
        Mutta kertoo paljon, ettei ketään kiinnosta vievätkö toiset vaalea hipiäiset "meidän naiset", vaikka olisivatkin mamuja.


      • tarralenkkari666

        Edelleenkin pienempi osa niistä teidän haittamamuistanne on raiskaajia/muita rikollisia, kuin teistä (eli persuista ja s.o.o.-tyypeistä esimerkiksi).

        Millä perusteella siis yhdeltä ihmisryhmältä pitäisi poistaa oikeudet promillen tekojen pohjalta ja antaa toisten rellestää? Ette te ole mitään muuta kuin rasisteja, jotka yrittävät näennäisen rationaalisesti perustella rasismiaan, jolla ei tosiassa ole mitään tekemistä rationaalisuuden kanssa.


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Edelleenkin pienempi osa niistä teidän haittamamuistanne on raiskaajia/muita rikollisia, kuin teistä (eli persuista ja s.o.o.-tyypeistä esimerkiksi).

        Millä perusteella siis yhdeltä ihmisryhmältä pitäisi poistaa oikeudet promillen tekojen pohjalta ja antaa toisten rellestää? Ette te ole mitään muuta kuin rasisteja, jotka yrittävät näennäisen rationaalisesti perustella rasismiaan, jolla ei tosiassa ole mitään tekemistä rationaalisuuden kanssa.

        Persujen osalta mitä ilmeisimmin valehtelet, SOOt voidaan puolestani karkottaa heti matujen ja suvakkien jälkeen.

        Promillekin on valhe.
        Sillä perusteella, että uusien rikollisten ja hyödyttömien maahantulo on suurelta osin helppo estää. Odineita ei synnyinmaastaan oikein voi karkottaa.

        Rasismi on erittäin rationaalinen ajatusmalli. Se on sekä evoluution meihin koodaama, että rationaalisesti hyödylliseksi pääteltävissä.


      • tarralenkkari666

        En muuten valehtele. Persujen raiskaus ja rikos tilastoja löytyy, jos jaksaa etsiä.
        Promille tai kaksi promillea. En muista juuri nyt sitä rikollisten tarkkaa prosenttilukua kaikista maahanmuuttajista (taisi siinä tilastossa sitä paitsi olla ainoastaan pakolaiset). Häviävän pieni se oli jokatapauksessa. Ylivoimainen enemmistö maahanmuuttajista on ihan tavallisia pulliaisia.

        Aika moni asia on evoluution koodaama. Se ei riitä moraaliseksi perusteeksi.


      • tarralenkkari666 kirjoitti:

        En muuten valehtele. Persujen raiskaus ja rikos tilastoja löytyy, jos jaksaa etsiä.
        Promille tai kaksi promillea. En muista juuri nyt sitä rikollisten tarkkaa prosenttilukua kaikista maahanmuuttajista (taisi siinä tilastossa sitä paitsi olla ainoastaan pakolaiset). Häviävän pieni se oli jokatapauksessa. Ylivoimainen enemmistö maahanmuuttajista on ihan tavallisia pulliaisia.

        Aika moni asia on evoluution koodaama. Se ei riitä moraaliseksi perusteeksi.

        "Persujen raiskaus ja rikos tilastoja löytyy, jos jaksaa etsiä. "

        Jaksa sitten etsiä ja laita linkki tänne. Muussa tapauksessa puhut jälleen paskaa, niin kuin aina.

        Mistä lähtien on muka pitänyt tilastoa raiskaajan puoluekannasta?


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        En muuten valehtele. Persujen raiskaus ja rikos tilastoja löytyy, jos jaksaa etsiä.
        Promille tai kaksi promillea. En muista juuri nyt sitä rikollisten tarkkaa prosenttilukua kaikista maahanmuuttajista (taisi siinä tilastossa sitä paitsi olla ainoastaan pakolaiset). Häviävän pieni se oli jokatapauksessa. Ylivoimainen enemmistö maahanmuuttajista on ihan tavallisia pulliaisia.

        Aika moni asia on evoluution koodaama. Se ei riitä moraaliseksi perusteeksi.

        Siinä promillessa on kiinnijäädyt rikokset 3kk ajalta. Mikä on nyt tietenkin alkanut elää omaa elämäänsä elinaikaisen rikollisuuden kuvaajana hyysärien kananaivoissa. Todennäköisesti vieläpä vain seksuaalirikokset 3kk ajalta.

        Kyllähän jollain persujoukolla voi yliedustus rikoksissa olla, mutta ei sentään matuihin verrattavaa. Ja jos lasket persujen äänestäjät, etkä vain pientä kansanedustajajoukkiota tms., niin yliedustus todennäköisesti haihtuu. Ja vaikka ei haihtuisikaan, persut ovat Suomen risti. Tämän maan hedelmä, josta ei eroon päästä. Persujen olemassaolo ei ole mikään peruste haalia maahan uusia rikollisryhmiä eläteiksi.

        Ihan hyvin evoluution koodaamaa voi pitää moraalisena perusteena. Moraaliset perusteet ovat arvovalintoja, minun ei tarvitse valita samoin kuin sinun. Mutta on muitakin perusteita kuin evoluutio. Esimerkiksi lämpimästi suosittelen välttelemään tiettyjen rikollisimpien etnisten ryhmien seuraa ainakin kunnes tunnet kyseiset yksilöt hyvin. Minä olen entisenä naiivina suvaitsijana maksanut satojen eurojen ja kymmenien nyrkiniskujen oppirahat, että mistään ennakkoluuloista on turha lässyttää, minulla on kokemusperäistä tietoa tilastojen tueksi.


      • Joopasjooh
        Mies3210 kirjoitti:

        Persujen osalta mitä ilmeisimmin valehtelet, SOOt voidaan puolestani karkottaa heti matujen ja suvakkien jälkeen.

        Promillekin on valhe.
        Sillä perusteella, että uusien rikollisten ja hyödyttömien maahantulo on suurelta osin helppo estää. Odineita ei synnyinmaastaan oikein voi karkottaa.

        Rasismi on erittäin rationaalinen ajatusmalli. Se on sekä evoluution meihin koodaama, että rationaalisesti hyödylliseksi pääteltävissä.

        "Rasismi on erittäin rationaalinen ajatusmalli. Se on sekä evoluution meihin koodaama, että rationaalisesti hyödylliseksi pääteltävissä."

        No olisikin vain noin, mutta eipä moni junttirasisti näytä tuotakaan noudattavan. Heillä homma näyttää menevän suunnilleen niin että kaikki eri väriset ja näköiset pitäisi hakata ja heittää maasta ulos, mutta ulkomaalaiset naiset ovatkin sitten ihania ja upeampia kuin suomalaiset naiset. Sitten talvella kuukaudeksi panemaan Thaimaaseen niitä ulkomaalaisia. Eikös tuo vähän sodi sitä evoluutiojuttua vastaan? Eikös niiden ulkomaalaisten naistenkin pitäisi olla vastenmielisiä ja sellaisia joita pitää vältellä, jotta mahtavan suomimiehen geeniperintö säilyy?


      • Mies3210
        Joopasjooh kirjoitti:

        "Rasismi on erittäin rationaalinen ajatusmalli. Se on sekä evoluution meihin koodaama, että rationaalisesti hyödylliseksi pääteltävissä."

        No olisikin vain noin, mutta eipä moni junttirasisti näytä tuotakaan noudattavan. Heillä homma näyttää menevän suunnilleen niin että kaikki eri väriset ja näköiset pitäisi hakata ja heittää maasta ulos, mutta ulkomaalaiset naiset ovatkin sitten ihania ja upeampia kuin suomalaiset naiset. Sitten talvella kuukaudeksi panemaan Thaimaaseen niitä ulkomaalaisia. Eikös tuo vähän sodi sitä evoluutiojuttua vastaan? Eikös niiden ulkomaalaisten naistenkin pitäisi olla vastenmielisiä ja sellaisia joita pitää vältellä, jotta mahtavan suomimiehen geeniperintö säilyy?

        Ei, koska eivät kaikki ulkomaalaiset ole samalla tasolla. Eivätkä thaimaannussijat usein vaikuta geeneihin.

        Mutta kyllä minä sen myönnän, että kuvaamiasi junttirasisteja on olemassa. Vaikka eivät hekään käytännössä koskaan hakkaa, joten sinänsä liioiteltu stereotypia sinulta. Lisäksi on hupaisaa, että kun suvaitsevaisten ensimmäinen opinkappale on "ei saa yleistää", niin sitten kuitenkin ollaan yleistämässä kaikki rasistit / nuivat /mamukriitikot jatkuvasti mamuja jengillä hakkaaviksi lukutaidottomiksi apinoiksi.


      • tyhmäkuinsaapas666
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Edelleenkin pienempi osa niistä teidän haittamamuistanne on raiskaajia/muita rikollisia, kuin teistä (eli persuista ja s.o.o.-tyypeistä esimerkiksi).

        Millä perusteella siis yhdeltä ihmisryhmältä pitäisi poistaa oikeudet promillen tekojen pohjalta ja antaa toisten rellestää? Ette te ole mitään muuta kuin rasisteja, jotka yrittävät näennäisen rationaalisesti perustella rasismiaan, jolla ei tosiassa ole mitään tekemistä rationaalisuuden kanssa.

        Pakolais- ja turvapaikkastatuksella kaukomaista tulleita ei olisi alun alkaenkaan pitänyt päästää maahan, ei ole mitään perustetta ottaa yhtään pakolaista esim. Somaliasta, siellä on lähempänäkin maita, joihin voi mennä, jos kyse on vain siitä, että oma henki on vaarassa tms. Ja miksi "pakolaiset" jäävät tänne pysyvästi, eikö tarkoitus ollutkaan palata lähtömaahan, kun siellä on taas turvallista?
        Oli miten oli, koko nykyisenlainen turvapaikkasysteemi pitäisi romuttaa kaikissa Euroopan maissa. Jos oikeasti haluttaisiin auttaa, niin se voitaisiin tehdä paikallisesti parantamalla oloja lähtömaassa ja tukemalla lähialueiden pakolaisleirejä yms. Mutta ei tässä ole kyse siitä, vaan YK:n korvaavan maahanmuuton politiikasta, väestön ikääntymisen verukkeella Eurooppaan on tarkoitus rahdata miljoonittain kehitysmaalaisia. Puheet humanitäärisyydestä ovat pelkkää kusetusta ja savuverhoa, jolla peitellään valkoisten kansanmurhaa.
        Niin, ja näistä syksyllä tulleista "pakolaisista" n. 80 prosenttia on taisteluikäisiä, hyväkuntoisia miehiä, Syyriasta niistä vain pieni osa.


    • karvatkutiaa

      Mamujen naijat saavat vielä karvaasti kokea mitä on tullut tehtyä. Heidät merkataan esim mustilla silmillä kun suurin himo on mennyt ohi. Haahkat tuskin enää kelpaa kellekkään.

    • aikuinenmies-

      Pakolaisten kanssa avioituvat naiset on seksuaalisesti vapautuneita jotkaa voi nussia ihan millaisen miehen kanssa vain

      • tarralenkkari666

        Tuntemani pakolaiset ovat paljon sivistyneempiä, kuin suurin osa kantasuomalaisista. Kaikki ovat ateisteja ja feministejä (anti-seksistejä siis palstanysvääjille tiedoksi).


      • Mies3210
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Tuntemani pakolaiset ovat paljon sivistyneempiä, kuin suurin osa kantasuomalaisista. Kaikki ovat ateisteja ja feministejä (anti-seksistejä siis palstanysvääjille tiedoksi).

        Höpönlöpön, onhan noista kivikautisista tutkittuakin tietoa. No joo, sinun tuntemasi voivat ollakin tuollaisia, mutta laajemmin tuo ei pidä paikkansa. Sinunkin näkemyksesi melko varmasti värilasien sumentama, kuuluuhan feminismiin olennaisesti valkoisten miesten asenteellinen halveksuminen.


      • syön.paskaa
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Tuntemani pakolaiset ovat paljon sivistyneempiä, kuin suurin osa kantasuomalaisista. Kaikki ovat ateisteja ja feministejä (anti-seksistejä siis palstanysvääjille tiedoksi).

        Tuossa vähän katsottavaa, videolla selvennetään, miksi naiset vievät tahtomattaan länsimaista sivilisaatiota kohti tuhoa biologisten vaistojensa takia:
        https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
        Tosin olisi länsimaisten miesten asia pitää huolta siitä, että niin ei pääse tapahtumaan, mutta kun ovat feminisoituja miesvittuja niin...


    • mieee

      höpöhöpö

    • LähihoitajatJäävätKotiin

      Perimä kuulemma paranee, tiesi kertoa eräs jo vanhempi naiskirjailija eräässä Ylen ajankohtaisohjelmassa. Mitähän siitäkin tulee, kun laskutaidoton vanhempi suominainen ja yksi maailman heikoimman älykkyysosamäärän omaava afrikkalaismies saavat jälkikasvua. Onko korkeasta osaamisesta ylpeilevälle Suomelle lisää käyttöä osaamattomalle pikku tytölle ja pojalle.

      • Ulkomaalaisen miehen ja suomalaisen naisen jälkeläinen on keskimäärin fyysisesti terveempi kuin kahden suomalaisen jälkeläinen.

        Älykkyden suhteen suomalaisen ja apinan risteytys ei ole mikään huippuyksilö.


    • 2626

      Miksi ihmeessä naisin jotain palstalaisen tapaista rantaan huuhtoutunutta biojätettä?

    • Naiset voisivat lopettaa avioitumisen kokonaan, kun kumminkin haluavat sitten avioeron.

    • meniskin-avioon

      olis se hienoa että korkeasti koulutetut eli netti tytöt löytäisivät edes sen mamun kun suomi miestä ei saa ja saisivat edes kerran kokea mitä on aito rakkaus ja heitäkin rakastetaan oikeasti ja kun mamu löytää paremman naisen ja netti tyttö taas netissä tyrkyttämässä itseään kerta panoihin niin tietävät miltä kunnon naisista tuntuu olla rakastettu ja onnellinen normaalissa suhteessa mutta yleensä netti tytöt ei halua suhdetta vaan haluaa olla monien kanssa

      • 2626

        Äidinkielesi???


    • OptimistiJolla

      Itsellä ainoa ulkkis on ollut sveitsiläinen. Suomalaisella naisella se ongelma, ettei suomalaiselle miehelle kelpaa. Mutta jos ei ala suomalaista elämänkumppania löytymään, otan mamun!! Syyttäkää ihan itseänne.

      • rumamaija

        Totta, esimerkiksi ranskalaisille on paljon helpompi kelvata, vaikkei olisikaan mikään missi. Ja jopa laadukkaille ranskalaisille, kun taas Suomessa ei saa edes sitä muiden naisten hyljeksimää nörttimiestä (silläkin pyörii päässä vain ne missit ja se runkkailee kotona niiden kuville/videoille).


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Totta, esimerkiksi ranskalaisille on paljon helpompi kelvata, vaikkei olisikaan mikään missi. Ja jopa laadukkaille ranskalaisille, kun taas Suomessa ei saa edes sitä muiden naisten hyljeksimää nörttimiestä (silläkin pyörii päässä vain ne missit ja se runkkailee kotona niiden kuville/videoille).

        Tuskin se ihan noin menee. Ja monestako ranskiksesta sinulla on kokemusta?
        Heidän silmissään sinä ulkomaalaisena lienet usein haluttavampi, kauniimpikin. Lisäksi ranskikset osaavat lähestyä naisia. Ei siis ole kyse kelpaamisesta, vaan osaamisesta ja uskalluksesta ilmaista se.
        Niin ja vielä sekin, että suomalaisnaisten helppous tiedetään maailmalla, kuten myös kiima ranskalaisiakin kohtaan. Kyllähän aloitteen uskaltaa paremmin tehdä, kun lähtökohtaisesti pillunsaanti todennäköisempää kuin kotimaan naisten kanssa. Ulkomaalaisen antamat pakit eivät myöskään jää harmittamaan, kun ulkkaria ei tarvitse loppuelämää katsella.
        Ja rumat kasvot yhdistettynä pornokroppaan edelleen lisäävät suhteellisesti panoaloitteita, kun a) pakit rumalta eivät satu niin kovasti b) rumat kasvot eivät ole niin suuri este kertapanolle, jota suomalaiselta ensisijaisesti halutaan.


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Tuskin se ihan noin menee. Ja monestako ranskiksesta sinulla on kokemusta?
        Heidän silmissään sinä ulkomaalaisena lienet usein haluttavampi, kauniimpikin. Lisäksi ranskikset osaavat lähestyä naisia. Ei siis ole kyse kelpaamisesta, vaan osaamisesta ja uskalluksesta ilmaista se.
        Niin ja vielä sekin, että suomalaisnaisten helppous tiedetään maailmalla, kuten myös kiima ranskalaisiakin kohtaan. Kyllähän aloitteen uskaltaa paremmin tehdä, kun lähtökohtaisesti pillunsaanti todennäköisempää kuin kotimaan naisten kanssa. Ulkomaalaisen antamat pakit eivät myöskään jää harmittamaan, kun ulkkaria ei tarvitse loppuelämää katsella.
        Ja rumat kasvot yhdistettynä pornokroppaan edelleen lisäävät suhteellisesti panoaloitteita, kun a) pakit rumalta eivät satu niin kovasti b) rumat kasvot eivät ole niin suuri este kertapanolle, jota suomalaiselta ensisijaisesti halutaan.

        En puhu panoista, vaan aidosta kiinnostuksesta... Musta on 4 ranskista ollut kiinnostuneita aidosti, toki sitten on ollut lisänä jotain 3 sellaista jotka olisivat halunneet pelkän panon. Ottaen huomioon miten huomattavan lyhyen aikaa elämästäni olen viettänyt Ranskassa verrattuna elämääni Suomessa, se 4 on aika paljon (samassa ajassa Suomessa ei aitoa kiinnostusta tulisi). Ja puhun nyt ranskalaisista siinä mielessä kuin ne itse tarkoitan (= valkoiset, eurooppalaisen geeniperimän omaavat ranskalaiset). Tietysti lisäksi on ollut lukuisia ählyjä ahdistelemassa ja tekemässä paljon suorasukaisempia ehdotuksia kuin mitä aidot, kohteliaat ranskalaiset ikinä.

        Mutta varmaan totta tuo että suomalainen on ranskisten silmiin eksoottisemman näköinen kuin suomalaisen silmiin.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        En puhu panoista, vaan aidosta kiinnostuksesta... Musta on 4 ranskista ollut kiinnostuneita aidosti, toki sitten on ollut lisänä jotain 3 sellaista jotka olisivat halunneet pelkän panon. Ottaen huomioon miten huomattavan lyhyen aikaa elämästäni olen viettänyt Ranskassa verrattuna elämääni Suomessa, se 4 on aika paljon (samassa ajassa Suomessa ei aitoa kiinnostusta tulisi). Ja puhun nyt ranskalaisista siinä mielessä kuin ne itse tarkoitan (= valkoiset, eurooppalaisen geeniperimän omaavat ranskalaiset). Tietysti lisäksi on ollut lukuisia ählyjä ahdistelemassa ja tekemässä paljon suorasukaisempia ehdotuksia kuin mitä aidot, kohteliaat ranskalaiset ikinä.

        Mutta varmaan totta tuo että suomalainen on ranskisten silmiin eksoottisemman näköinen kuin suomalaisen silmiin.

        Miten sinun elämänkokemuksellasi ja sosiaalisilla taidoillasi voi tietää kuka haluaa enemmän kuin panon?
        Kyllä minullekin enemmän Espanjassa ja yleensäkin ulkomailla aloitteita naisilta (ja varsinkin miehiltä) tulee. No Suomen pelastus on se, että täällä naiset juovat kaikki estonsa (ja ehkä kriteeritkin) pois ja alkavat nussimaan viimeistään taksissa.


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Miten sinun elämänkokemuksellasi ja sosiaalisilla taidoillasi voi tietää kuka haluaa enemmän kuin panon?
        Kyllä minullekin enemmän Espanjassa ja yleensäkin ulkomailla aloitteita naisilta (ja varsinkin miehiltä) tulee. No Suomen pelastus on se, että täällä naiset juovat kaikki estonsa (ja ehkä kriteeritkin) pois ja alkavat nussimaan viimeistään taksissa.

        Se on loppujen lopuksi aika helppo arvioida, katseista ja eleistä sen jo yleensä näkee (yleensä aidosti kiinnostuneella on esimerkiksi huomattavasti lempeämpi ja ujompi/arkailevampi katse kuin panoa hakevalla, ja esimerkiksi vakipanosta sen näki heti ettei hae mitään vakavaa vaikka olinkin tuolloin vielä neitsyt ja vaikka vakipano yritti valehdella rakkauttaan, yleensä nämä valeet ovat varsin läpinäkyviä kun samaan aikaan puristellaan persettä). Olen oppinut tulkitsemaan katseita ja ilmeitä huomattavasti paremmin kuin mitä osasin tulkita teininä. Esim. vielä 16-vuotiaana luulin että yksikin poika hymyili minulle ivallisessa mielessä, vaikka jälkeenpäin paljastui että asia olikin ihan toisin. Nykyisin huomaan esim. kiinnostuneen ilmeen aika pian toisesta, koska ilmeen/katseen tulkitsemistaidot ovat tosiaan kehittyneet.

        Ja ei kai sitä kukaan 100 % voi tietää ennen kuin alkaa varsinaisesti heidän kanssaan seurustella, mutta kyse onkin kunkin tilanteen perusteella olevista todennäköisyyksistä.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Se on loppujen lopuksi aika helppo arvioida, katseista ja eleistä sen jo yleensä näkee (yleensä aidosti kiinnostuneella on esimerkiksi huomattavasti lempeämpi ja ujompi/arkailevampi katse kuin panoa hakevalla, ja esimerkiksi vakipanosta sen näki heti ettei hae mitään vakavaa vaikka olinkin tuolloin vielä neitsyt ja vaikka vakipano yritti valehdella rakkauttaan, yleensä nämä valeet ovat varsin läpinäkyviä kun samaan aikaan puristellaan persettä). Olen oppinut tulkitsemaan katseita ja ilmeitä huomattavasti paremmin kuin mitä osasin tulkita teininä. Esim. vielä 16-vuotiaana luulin että yksikin poika hymyili minulle ivallisessa mielessä, vaikka jälkeenpäin paljastui että asia olikin ihan toisin. Nykyisin huomaan esim. kiinnostuneen ilmeen aika pian toisesta, koska ilmeen/katseen tulkitsemistaidot ovat tosiaan kehittyneet.

        Ja ei kai sitä kukaan 100 % voi tietää ennen kuin alkaa varsinaisesti heidän kanssaan seurustella, mutta kyse onkin kunkin tilanteen perusteella olevista todennäköisyyksistä.

        Kuinka usein olet pystynyt todistamaan havaintosi?
        Mutta onhan se pääpiirteissään noin. Kaikki eivät vaan osaa, vaikka moni luulee osaavansa.
        Mutta eivät kaikki ujotkaan aina suhdetta hae.


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Kuinka usein olet pystynyt todistamaan havaintosi?
        Mutta onhan se pääpiirteissään noin. Kaikki eivät vaan osaa, vaikka moni luulee osaavansa.
        Mutta eivät kaikki ujotkaan aina suhdetta hae.

        Eivät ujot aina suhdetta hae, mutta yleensä silloin heidän ilmeensäkin on erilainen. Kun ujo tulee tilanteeseen, jossa ajattelee saavansa, niin silmiin syttyy se tietty "ilme". Kolmannella rakkaudellanikin ilme oli kolmannella tapaamisella muuttunut ekan tapaamisen lempeästä ja ujostelevasta "ilkikuriseksi" ja himokkaaksi, vaikka kyseinen tyyppi oli vielä tuolloin naisten kanssa kokematon ja yksinäinen eikä hänellä ollut muita kavereita kuin eräs nörttipoika (minua pantuaan saikin sitten kertaheitolla kavereita niistä "coolimmista" tyypeistä...). Siksi hetken aikaa jo ehdin siinä tilanteessa epäröidäkin, että onkohan sittenkään hyvä idea antautua tässä vaiheessa, kun tyyppi siinä jo sänkyä lähestyessämme naureksikin ihan avoimesti minun nähteni ja ennen kaikkea sillä paistoi se ilkikurinen/pahantahtoinen ilme. Lempeä ilme palasi sen kasvoihin ainoastaan siinä vaiheessa, kun se epäröintini nähdessään kysäisi, että haluanko nyt vai sittenkin myöhemmin. Mielestäni ainakin tuossa tapauksessa ne ilme-erot olivat kuin yö ja päivä. Olisi vaan munkin ollut paras kuunnella sitä vaistoani/alitajuntaani.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Eivät ujot aina suhdetta hae, mutta yleensä silloin heidän ilmeensäkin on erilainen. Kun ujo tulee tilanteeseen, jossa ajattelee saavansa, niin silmiin syttyy se tietty "ilme". Kolmannella rakkaudellanikin ilme oli kolmannella tapaamisella muuttunut ekan tapaamisen lempeästä ja ujostelevasta "ilkikuriseksi" ja himokkaaksi, vaikka kyseinen tyyppi oli vielä tuolloin naisten kanssa kokematon ja yksinäinen eikä hänellä ollut muita kavereita kuin eräs nörttipoika (minua pantuaan saikin sitten kertaheitolla kavereita niistä "coolimmista" tyypeistä...). Siksi hetken aikaa jo ehdin siinä tilanteessa epäröidäkin, että onkohan sittenkään hyvä idea antautua tässä vaiheessa, kun tyyppi siinä jo sänkyä lähestyessämme naureksikin ihan avoimesti minun nähteni ja ennen kaikkea sillä paistoi se ilkikurinen/pahantahtoinen ilme. Lempeä ilme palasi sen kasvoihin ainoastaan siinä vaiheessa, kun se epäröintini nähdessään kysäisi, että haluanko nyt vai sittenkin myöhemmin. Mielestäni ainakin tuossa tapauksessa ne ilme-erot olivat kuin yö ja päivä. Olisi vaan munkin ollut paras kuunnella sitä vaistoani/alitajuntaani.

        Ehkä osuit oikeaan tai siis jälkikäteen ajatellen mitä ilmeisimmin, mutta kyllä kai rakastunutkin voi olla ilkikurinen? Toisaalta kun kuitenkin sytyt jännämiehistä, niin sitoutuvaa jännämiestä ilman himokkuutta tuskin voit ikinä löytää.


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Ehkä osuit oikeaan tai siis jälkikäteen ajatellen mitä ilmeisimmin, mutta kyllä kai rakastunutkin voi olla ilkikurinen? Toisaalta kun kuitenkin sytyt jännämiehistä, niin sitoutuvaa jännämiestä ilman himokkuutta tuskin voit ikinä löytää.

        Eksilläni ei ainakaan samanlaista ilkikurista ilmettä (en tiedä pitäisikö sanoa pikemminkin "pahansuopaa" tai "ivallista", vähän sellaista "ähäkutti"-tyylistä) näkynyt niissäkään tilanteissa kun harrastimme seksiä, vaan heillä ilme pysyi yleensä silloinkin melko lempeänä. Ilkikurinen noin muutoin voi toki olla, ja tykkään kyllä jos sängyssä osaa myös parisuhteessa olla vähän tuhmakin.

        Eksäni eivät olleet jännämiehiä, ja taitaa olla niin että 2/3 rakastumisenkohteestani eivät olleet jännämiehiä (ainoastaan ensimmäinen oli tapaamishetkellä paha poika, viimeisin alkoi liikkua niissä "äijä"porukoissa vasta nostettuaan panostatustaan mun kanssa makaamisella). Varmaan rakastun jatkossakin helpoiten ja tulisimmin sellaiseen tavalliseen perusmieheen.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Eksilläni ei ainakaan samanlaista ilkikurista ilmettä (en tiedä pitäisikö sanoa pikemminkin "pahansuopaa" tai "ivallista", vähän sellaista "ähäkutti"-tyylistä) näkynyt niissäkään tilanteissa kun harrastimme seksiä, vaan heillä ilme pysyi yleensä silloinkin melko lempeänä. Ilkikurinen noin muutoin voi toki olla, ja tykkään kyllä jos sängyssä osaa myös parisuhteessa olla vähän tuhmakin.

        Eksäni eivät olleet jännämiehiä, ja taitaa olla niin että 2/3 rakastumisenkohteestani eivät olleet jännämiehiä (ainoastaan ensimmäinen oli tapaamishetkellä paha poika, viimeisin alkoi liikkua niissä "äijä"porukoissa vasta nostettuaan panostatustaan mun kanssa makaamisella). Varmaan rakastun jatkossakin helpoiten ja tulisimmin sellaiseen tavalliseen perusmieheen.

        Miksi rumaa naimalla panostatus nousi?
        Oliko yksi rakkautesi yhdenyönjuttu?


      • rumamaija

        Jos tyyppi on neitsyt ennen panoa, niin eiköhän mikä tahansa pano silloin nosta statusta, koska sen jälkeen ei ainakaan ole enää neitsyt?

        No käytännössä mentiin kolmannella tapaamisella sänkyyn mutta siihen se sitten jäikin (lukuunottamatta vitutukseni nostattamaa viestienvaihtoa seuraavalla viikolla, kun sain vonkaustekstarin hänen kaveriltaan).


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Jos tyyppi on neitsyt ennen panoa, niin eiköhän mikä tahansa pano silloin nosta statusta, koska sen jälkeen ei ainakaan ole enää neitsyt?

        No käytännössä mentiin kolmannella tapaamisella sänkyyn mutta siihen se sitten jäikin (lukuunottamatta vitutukseni nostattamaa viestienvaihtoa seuraavalla viikolla, kun sain vonkaustekstarin hänen kaveriltaan).

        Oliko ne jotain teininörttejä? Ei kai päälle parikymppinen edes kehtaa kertoa, että nyt lähti poikuus?


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Oliko ne jotain teininörttejä? Ei kai päälle parikymppinen edes kehtaa kertoa, että nyt lähti poikuus?

        Ei se kertonutkaan, yritti esittää viimeiseen asti päinvastaista (esim. kun huomasin ettei se löydä reikää, niin yritin ohjata kädelläni sitä oikeaan paikkaan, ja se läppäisee hermostuneena käteni pois, kun on olevinaan niin "kyllä mä tän osaan"-miestä). Mutta sen huomasi kyllä sängyssä ihan kaikesta.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Ei se kertonutkaan, yritti esittää viimeiseen asti päinvastaista (esim. kun huomasin ettei se löydä reikää, niin yritin ohjata kädelläni sitä oikeaan paikkaan, ja se läppäisee hermostuneena käteni pois, kun on olevinaan niin "kyllä mä tän osaan"-miestä). Mutta sen huomasi kyllä sängyssä ihan kaikesta.

        Niin tarkoitan, että kertoi kavereilleen? Eihän status voi nousta, jos kukaan ei tiedä, että nyt lähti poikuus?
        Miksi sinä sen alle jouduit? Ei luulisi, että neitsytpoika on kovin playeri? Vai sinäkö olit aloitteellinen?


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Niin tarkoitan, että kertoi kavereilleen? Eihän status voi nousta, jos kukaan ei tiedä, että nyt lähti poikuus?
        Miksi sinä sen alle jouduit? Ei luulisi, että neitsytpoika on kovin playeri? Vai sinäkö olit aloitteellinen?

        No sitä en tiedä mitä se kavereilleen on kertonut (muuta kuin ainakin sen, että pani mua). Luultavasti koittanut niiltäkin "myöhäistä" poikuuttaan peitellä, kun kerran koitti multakin peitellä.

        No tuo lähestyi baarissa mua, huomasi että olin yksin ja pyysi liittymään hänen ja sen nörttikaverinsa pöytään. Lopulta kyyditsivät mut baarista kotiini sen nörttikaverin autolla, kun totesivat että baarissa oli liian vaarallista yksinäiselle nuorelle tytölle (tai lähinnä se sen nörttikaveri totesi). Se nörttikaverikin yritti tuona iltana pyytää numeroani ennen autosta poistumistani, mutta siitä tuli niiden välille kärhämää ja silloin tämä "minun tyyppini" syöksyi takapenkiltä ronskisti siihen väliin ja antoi oman facebookinsa mulle.

        Mutta esim. tanssiessani hänen kanssaan tuona iltana baarissa eleistä huomasi tosiaan ettei hän ollut kovin playerimäinen... Piti tanssiessaankin etäisyyttä kroppaani eikä pitänyt musta kiinni, arasti vain hieman hymyili sen tanssin aikana.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        No sitä en tiedä mitä se kavereilleen on kertonut (muuta kuin ainakin sen, että pani mua). Luultavasti koittanut niiltäkin "myöhäistä" poikuuttaan peitellä, kun kerran koitti multakin peitellä.

        No tuo lähestyi baarissa mua, huomasi että olin yksin ja pyysi liittymään hänen ja sen nörttikaverinsa pöytään. Lopulta kyyditsivät mut baarista kotiini sen nörttikaverin autolla, kun totesivat että baarissa oli liian vaarallista yksinäiselle nuorelle tytölle (tai lähinnä se sen nörttikaveri totesi). Se nörttikaverikin yritti tuona iltana pyytää numeroani ennen autosta poistumistani, mutta siitä tuli niiden välille kärhämää ja silloin tämä "minun tyyppini" syöksyi takapenkiltä ronskisti siihen väliin ja antoi oman facebookinsa mulle.

        Mutta esim. tanssiessani hänen kanssaan tuona iltana baarissa eleistä huomasi tosiaan ettei hän ollut kovin playerimäinen... Piti tanssiessaankin etäisyyttä kroppaani eikä pitänyt musta kiinni, arasti vain hieman hymyili sen tanssin aikana.

        Tuon takiako et enää käy yksin baareissa?
        Miksei suhde jatkunut?


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Tuon takiako et enää käy yksin baareissa?
        Miksei suhde jatkunut?

        Meillä oli selkeästi ihan erilainen arvomaailma. Mies oli alussa ounastellut jo vähän sitäkin että voisin olla neitsyt, mutta enpähän ollut. Ja toisekseen oli selvästi pettynyt "käytökseeni" eli siihen miten pian mentiin sänkyyn. Voihan siihen muitakin syitä olla, mutta nuo ovat ne jotka tulivat hänen reaktioidensa ja käytöksensä perusteella mieleen.

        Se etten käy yksin baareissa johtuu ihan siitä, että siitä tulee jotenkin hölmö olo. Tuonakin iltana olin yksin baarissa vain sattumalta (olin palaamassa elokuvista, jollaisen olin yhden kaverin kanssa käynyt katsomassa, ja matkalla yllätti kauhea janoa eivätkä kaupat enää olleet siihen aikaan auki). Varmaan jos menisin yksin baariin tulisi ihan tylsä ilta ja kököttäisin vaan yksin jossain nurkassa valomerkkiin asti. Sitten korkeintaan joku änkyräkänninen ukko tulisi sössöttämään siitä, että mun pitäisi hymyillä enemmän.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Meillä oli selkeästi ihan erilainen arvomaailma. Mies oli alussa ounastellut jo vähän sitäkin että voisin olla neitsyt, mutta enpähän ollut. Ja toisekseen oli selvästi pettynyt "käytökseeni" eli siihen miten pian mentiin sänkyyn. Voihan siihen muitakin syitä olla, mutta nuo ovat ne jotka tulivat hänen reaktioidensa ja käytöksensä perusteella mieleen.

        Se etten käy yksin baareissa johtuu ihan siitä, että siitä tulee jotenkin hölmö olo. Tuonakin iltana olin yksin baarissa vain sattumalta (olin palaamassa elokuvista, jollaisen olin yhden kaverin kanssa käynyt katsomassa, ja matkalla yllätti kauhea janoa eivätkä kaupat enää olleet siihen aikaan auki). Varmaan jos menisin yksin baariin tulisi ihan tylsä ilta ja kököttäisin vaan yksin jossain nurkassa valomerkkiin asti. Sitten korkeintaan joku änkyräkänninen ukko tulisi sössöttämään siitä, että mun pitäisi hymyillä enemmän.

        Kai sitä yksinkökötystä silloin tällöin jaksaa, vaikka hyvien oluiden ja päivänlehtien kanssa. Eihän ole pakko koko illaksi jäädä, eikä kannata odottaa mitään prinssejä, vaan ihan vaan tuulettumista. Prinssinakit ovat sitten bonusta. Kuopiossa kun sitä onkin hyviä olutravintoloita.


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Kai sitä yksinkökötystä silloin tällöin jaksaa, vaikka hyvien oluiden ja päivänlehtien kanssa. Eihän ole pakko koko illaksi jäädä, eikä kannata odottaa mitään prinssejä, vaan ihan vaan tuulettumista. Prinssinakit ovat sitten bonusta. Kuopiossa kun sitä onkin hyviä olutravintoloita.

        Niin, asunkin vielä aika lähellä Kuopiota.


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Niin, asunkin vielä aika lähellä Kuopiota.

        No siksipä juuri mainitsin :)


    • apllevastaus

      Tietenkin naiset haluu ällön, mustasukkaisen, väkivaltaisen, juttisuomalaisen miehen.

      • uskohyvään

        Kyllä suomalaisissa miehissä on varmasti paljon hyvää. En jaksa tätä suomi miesten mollaamista.


    • Miehet.esimerkkinä

      Mitä ne suomalaiset miehet on tehneet? Naineet thaikkuja ja venäläisiä naisia, eronneet ja karanneetkin sinkut mukaan lukien. Kun venäjän naiset on saaneet oleskelulupia, he ovat eronneet suomalaisista naisista. Sama peli nyt näillä suomalaisilla naisilla. Kun irakilaiset saa oleskeluluvan ne lähtee hakemaan omia naisiaan omasta maastaan. Koko naissukupolvi on vaarassa Suomessa. Naiivi ei saa olla kukaan. Nyt on Suomen naiset naineet näitä mamuja jotka tulee kotioville asti ja Suomen miehet ovat kauhuissaan. Suomalaiset naiset näyttää aina menevän miesten perässä kaikessa mitä miehet tekee ensin. Oli aika kun naiset oli vielä siveellisiä mutta miehet huorasi ja olivat uskottomia omilleen. Tuli aika kun naisetkin alkoi huoraamaan samalla tavalla kuin miehet tässä maassa. Tätäkö tämä on jatkuvasti?

      • Mies3210

        Milloin valtio on järjestänyt kymmenien tuhansien venakoiden ilmaisbordelleja suomalaismiehille?

        Naimaikäisiä miehiä on luonnostaankin enemmän kuin naisia, mikä aiheuttaa Sir Vili -ilmiötä.


      • 3535
        Mies3210 kirjoitti:

        Milloin valtio on järjestänyt kymmenien tuhansien venakoiden ilmaisbordelleja suomalaismiehille?

        Naimaikäisiä miehiä on luonnostaankin enemmän kuin naisia, mikä aiheuttaa Sir Vili -ilmiötä.

        Eikö se ole yleensä niin, että naisia on enemmän kuin miehiä.


      • Mies3210
        3535 kirjoitti:

        Eikö se ole yleensä niin, että naisia on enemmän kuin miehiä.

        Ei.


      • 3535
        Mies3210 kirjoitti:

        Ei.

        Riippuu ehkä maasta. Miesten kannattaisi ehkä mennä etsimään kumppania sellaisesta maasta, missä naisia on enemmän kuin miehiä.


      • Mies3210
        3535 kirjoitti:

        Riippuu ehkä maasta. Miesten kannattaisi ehkä mennä etsimään kumppania sellaisesta maasta, missä naisia on enemmän kuin miehiä.

        Sellaisia maita on aika vähän. Sen sijaan sellaisia maita jo jonkun verran, joissa suomalaismiehen ulkonäköä, luonnetta, ajattelua tai viimeistään rahaa arvostetaan. Suomessahan naisten puheissa tumma on usein suora komean synonyymi, itseisarvoisesti parempi kuin vaalea, joita suuri osa suomalaisista. Maailmalla taas vaaleus on jo harvinaisuutensakin vuoksi valttia.


      • 3535
        Mies3210 kirjoitti:

        Sellaisia maita on aika vähän. Sen sijaan sellaisia maita jo jonkun verran, joissa suomalaismiehen ulkonäköä, luonnetta, ajattelua tai viimeistään rahaa arvostetaan. Suomessahan naisten puheissa tumma on usein suora komean synonyymi, itseisarvoisesti parempi kuin vaalea, joita suuri osa suomalaisista. Maailmalla taas vaaleus on jo harvinaisuutensakin vuoksi valttia.

        No ei Suomessa sentään niin huono tilanne ole kuin Kiinassa. Siellä on neljä miljoonaa neljäsataatuhatta "ylimääräistä" miestä.


      • rumamaija
        Mies3210 kirjoitti:

        Sellaisia maita on aika vähän. Sen sijaan sellaisia maita jo jonkun verran, joissa suomalaismiehen ulkonäköä, luonnetta, ajattelua tai viimeistään rahaa arvostetaan. Suomessahan naisten puheissa tumma on usein suora komean synonyymi, itseisarvoisesti parempi kuin vaalea, joita suuri osa suomalaisista. Maailmalla taas vaaleus on jo harvinaisuutensakin vuoksi valttia.

        Kyllä siniset silmät on parhaat.


      • 3535
        3535 kirjoitti:

        No ei Suomessa sentään niin huono tilanne ole kuin Kiinassa. Siellä on neljä miljoonaa neljäsataatuhatta "ylimääräistä" miestä.

        Katsoin väärin. Siis Kiinassa on kohta 24 miljoonaa "ylimääräistä" miestä. Se on jo aika vaikea tilanne.


      • Mies3210
        3535 kirjoitti:

        No ei Suomessa sentään niin huono tilanne ole kuin Kiinassa. Siellä on neljä miljoonaa neljäsataatuhatta "ylimääräistä" miestä.

        Joidenkin mukaan suuri nuorten ylijäämämiesten määrä useimpien sotien taustalla. Saahan nähdä saako Kiina suitsittua turhautuvan miesenergiansa? Vastaavaa äijäenergiaa Afrikka ja Lähi-itä täynnä, tulvii jo meille asti ja koko ajan pahenee väestönkasvun takia. Väestö, jossa suhteellisesti suurempi osuus nuoria miehiä ja etenkin naimattomia, on selvästi aggressiivisempi kuin vanhoista naisista koostuva nykyinen Eurooppa. Siksi annamme omamme heille, nyt alkuun rauhanomaisesti ämmämäisyyttämme, mutta tulevaisuudessa myös sotilaallisesti pakotettuina.

        Onko tuo 4 milj. koko väestön vai naimaikäisten osalta?


      • Mies3210
        rumamaija kirjoitti:

        Kyllä siniset silmät on parhaat.

        Ei tärppää sekään.


      • 3535
        Mies3210 kirjoitti:

        Joidenkin mukaan suuri nuorten ylijäämämiesten määrä useimpien sotien taustalla. Saahan nähdä saako Kiina suitsittua turhautuvan miesenergiansa? Vastaavaa äijäenergiaa Afrikka ja Lähi-itä täynnä, tulvii jo meille asti ja koko ajan pahenee väestönkasvun takia. Väestö, jossa suhteellisesti suurempi osuus nuoria miehiä ja etenkin naimattomia, on selvästi aggressiivisempi kuin vanhoista naisista koostuva nykyinen Eurooppa. Siksi annamme omamme heille, nyt alkuun rauhanomaisesti ämmämäisyyttämme, mutta tulevaisuudessa myös sotilaallisesti pakotettuina.

        Onko tuo 4 milj. koko väestön vai naimaikäisten osalta?

        Ymmärsin, että se 24 miljoonaa on naimaikäisiä. En ole kyllä varma. Kiinassa suositaan poikalapsia, ja tyttöjä abortoidaan ja hylätään.Siksi siellä on tuollainen epätasapaino. Olen kerran nähnyt dokumentin tv:ssä, jossa Kiinassa miehet tekevät naisten ryöstöjä, että saavat vaimon itselleen. Olen nähnyt tv:ssä muistaakseni myös Intiasta dokumentin, jossa yhdessä kylässä oli melkein kaikki miehiä eri ikäisiä, koska tytöt oli abortoitu. Miehille ei löytynyt vaimoa.


      • nnnnnnnn

        Miehet huorasi? ketä ne pani jos ei naisia...


    • Homot_mamukriitikot

      No no pojat. Kun teillä perSuilla ja muilla maahanmuuttokriittisillä ottaa eteen, niin kohteena on teilläkin tummahipiäinen maahanmuttaja mies. Myös Suominaisilla on sama kiihottumisen kohde, mutta sillä lailla luonnollisella tavalla, you know.

    • fdgjhfgjghjk

      Lopettakaa toi kitinä jostain mamujen ja suomalaisten naisten välisistä suhteista. Ne on todella harvinaisia ja siksi niistä kirjotellaankin mediassa alvariinsa. Tästä saa tietenkin lukijat ymmärryksen, että on arkipäivää että suomalaiset naiset avioituvat ja muuttavat saman katon alle asumaan maahanmuuttajan kanssa.
      Kaikki, mikä on erilaista ja uutta, on median kynsien alla välittömästi.

      Ensinnäkään mä itse henk.kohtaisesti en tiedä ketään mun kaveriporukasta joka olis mamun kanssa saatika sitten antanut pillua sellaselle.
      Ja itsekin täytyy nyt todeta tähän, että yleensä ne mamujen kaa hengailevat tyttöset ovat juuri niitä 18-21 vuotiaita lapsen aivoisia tytyjä, joilla ei vielä oikein järki pelaa aivoissa.

      Jokaisella on kuitenkin nuoruus, antakaa heidän elää sitä.
      Älkää olko liian rasistisia. Jos nuori tyty päätyy omasta tahdostaan mamun penistä imemään, niin missä muka vika?

      Turha siitä on alkaa koko helvetin nais sukupuoltasyyttämään.

      Itse näin 26-vuotiaana naisena olen sitä mieltä, että en voisi avioitua tai antaa pillua mamulle, sillä en halua mulatti lapsia. Mulle on tärkeää, että isä on suomalainen ja kans rakastaa mua, eikä ole mun kanssani vain että sais oleskeluluvan. Se ei ole rasismia.

      • lerratankkari999

        RASISTI!!!!!!!!!!!!!!


      • 060410

        Siinä on vaan se, että mitä enemmän tänne tuodaan maahanmuuttajia kehitysmaista, sitä enemmän niitä rotujenvälisiä paritteluja tulee. Jotkut mielipuolet EU:n johdossahan haluaisivat sijoittaa Suomeen yli miljoona "pakolaista", koska "täällä on tilaa" harvan asutuksen takia. Jos sellaisia määriä annetaan tulla tänne lähivuosikymmeninä, niin seurauksena on väistämättä merkittävää rotujen sekoittumista.
        Pääasiallinen haittavaikutus on kuitenkin se, että kehitysmaalaisten massat vievät elintilaa kantaväestöltä ja tekevät pikkuhiljaa suomalaisista jopa vähemmistön, lisääntymistahti kun on alle 2,0 lasta, jolla väestö pysyy edes samana, kun taas maahanmuuttajat lisääntyvät paljon kovemmalla tahdilla. Silloin aletaan jo puhumaan alkuperäisväestön korvaamisesta ja koko Euroopan tasolla valkoisten kansanmurhasta.


    • dfdsffff

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe