Mitä ihmettä teen?????

ghlglhklg

Olen kiltti ja kunnollinen nainen ja haluan hoitaa asiat hyvin. Ikääkin on jo sen verran, etten haluaisi leikkiä ihmisten kanssa. Kerron tässä nyt ensin tilanteeni, johon haluaisin asiallisia neuvoja.

Olen tavannut mielenkiintoisen miehen, joka voisi olla vaikka loppuelämäni mies, kunhan ensin tutustun ja otan hänestä selvää. Ollaan molemmat melko ihastuneita toisiimme ja parhaillaan suunnitellaan toisia treffejämme.

No, tämän lisäksi minulla on ollut tosi kauan eräs hauskanpitokaveri, jonka kanssa pitäisi selvittää asiat. Jossain vaiheessa tuntui, että mieskin oli kovasti kiinnostunut minusta. Ketään en pysty jättämään vaikka tekstarilla tai ilmoittamatta, kun "suhteemme" on jatkunut sen verran kauan.

Eli mitä ihmettä teen, kerronko uudelle treffikaverille hauskanpitokaverista, että selvitän asiat hänen kanssaan. Ja mitä kerron hauskanpitokaverille, kysynkö häneltä vaan, että onko välillämme mitään muuta.

Voiko tapailuvaiheessa selvittää asioita muiden kanssa? Ja kelle mun pitää olla uskollinen....

10

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miettinyt.mitä.teen

      Ei kannata someta hakea selityksiä omiisi suhde ongelmiisi !, kuitenkin neuvot ovat vääriä.
      Näin sinkkumiehenä olen asiani hoitanut "omalla tavalla" en ulkopuolisia ole tarvinnut asioitani sotkemaan.

      Onnea ja menestystä kuitenkin.

    • minätekisinnäin

      Uskollinen sun pitää olla itsellesi. Teet niinkuin itsestä parhaalta tuntuu. Minä sinuna pitäisin molemmat ilman kertomista kummallekaan.

    • Tietenkään et ala kertoa mitään hauskanpitokaverista. Hänen kanssaan on puolestaan ilmeisen korkea aika selvittää asiat, jos sinun mielestäsi kyse on ollut vain hauskanpidosta mutta hänellä on ollut toiveissa jotain syvempääkin. Eli tapaa hauskanpitokaveri ja totea, että oli hauskaa, kiitos siitä, nyt on aika siirtyä elämässä eteenpäin (uudesta kiinnostuksesta et todellakaan avaudu hänelle). Sen jälkeen olet vapaa katsomaan kehittyykö tästä uudesta jutusta jotain.

    • ikuinen-sinkku

      Naisen on aina pettämässä. Ehdotan että sovit molempien kanssa tapaamisen samaan paikkaan ja samaan aikaan. Sitten kerrot että tapailet sitä hauskaa kaveria sille uudelle mielenkiintoiselle miehelle ja näät sitten niiden reaktion.

    • aloittajaa

      No, johan on yleistys, että naiset on aina pettämässä... Koskaan en ole pettänyt ketään ja nytkin yritän selvittää tilannetta, ettei tarvitsisi ketään loukata, vähiten itseäni.... Ja toisekseen en seurustele kummankaan miehen kanssa tällä hetkellä...

      Ei se ole pettämistä, jos olen erottuani pitkästä suhteesta pitänyt hauskaa miehen kanssa, josta en ole saanut selvää voisiko suhteemme olla jotain enemmänkin.... Ja sitten olen tavannut uuden ihanan miehen, joka on heti avoimesti kertonut kiinnostuksestaan, eikä tarvitse arvailla missä mennään....

      Mutta tottakai haluaisin selvittää tilanteen kummankin miehen kanssa ja ketään loukkaamatta... Toki nyt harmittaa, kun en ole aiemmin selvittänyt asioita hauskanpitokaverin kanssa.... Hauskanpitokaveri on ujo ja estynyt eli tosi iso harmi on, jos hän on halunnut enemmänkin kanssani... Ja siksi kirjoitin tänne, kun tämä tilanne on aiheuttanut melkoista päänvaivaa, suorastaan tuskaa....

    • 40v-sinkkumies

      Jos vaan tapailisit yhden miehen kanssa kerralla niin ei tulis tuollaista ongelmaa mutta pitää pelata monen miehen kanssa ja sitten et voi edes puhua niille.

    • aloittajaa

      No, varmasti niin olisi viisainta... Tämän hauskanpitokaverin takia olen saanut itseni solmuun... Eli jos olisin jo kauan aikaa sitten selvittänyt asiat hänen kanssaan, niin olisin nyt vapaa ihastumaan uuteen mieheen... Ja joka tapauksessa välit hauskanpitokaverin kanssa tulee joskus selvittää.... Meni syteen tai saveen... Kohta heitän kirveen kaivoon ja alan vaikka nunnaksi......

    • badangle

      Minulla on sama ongelma. Mutta pahempi. Kun mulla on 3 miestä sama aika ja haluavat suhteeseen minun kanssa. Mutta minusta he ovat pelkästään hauskanpitokavereita. Mutta rakastan 1 niistä ja hän tietää muusta miehestä. Mutta en halua olla suhteessa kenenkään kanssa vaikka pyytävät ja odottavat aina. Harmitan jos menetän joku niistä. :/

      • badbad

        Minulla on varmaan joku 10 naista kierroksessa ihan vaan paneskelu mielessä. Yhteen tietenkin olen rakastunut, nyt ei vaan muistu mieleen että kehenkä. Kaikki tietenkin tietävät kaikista ja suunnitellaankin joukkopanoa niin sitten olisi vain yksi suhde. Kaikki tietenkin haluaisi oikean suhteen ainahan ne niistä vinkuu. Ei sovi mulle, mutta tokihan harmittaa jos hyvä panosuhde karituisi vain sen takia etten suhdetta halua.
        Rakkautta tässä etsitään, mutta ilman suhdetta tietenkin.
        Mitenkähän tässä nyt jaksaisi eteenpäin pitäisi varmaan tyytyä vähempään, pudottaa vaikka arvalla joku nainen pois pelistä.
        Yhdeksää jaksaisi panna sitten entistä suuremmalla innolla.


    • nussituotanoin

      Kiltti mut nussit. TuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoinTuotanoin

      Lopeta jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe