MAT ei päde aina

Neitsytsetä

Niin, ajattelin jos minäkin hämmentäisin soppaa tämmöisellä provokatiivisella avauksella :D

Jos ihan rehellisiä ollaan, pääsääntöisesti "MAT" ja erilaiset elämänkulkuteoriat kyllä pätevät. Jos menee hyvin, niitä ei ole tarpeen miettiä. Sitten kun ei löydykään paria, niitä alkaakin miettiä.

Mutta nyt vaikuttaa siltä että palstalaiset keskittyvät ihan täysin siihen keskivertoon, unohtaen että niitä poikkeuksia onkin yllättävän paljon.

Minä tunnen 45 peräkammarin pojan joka nai 30v naisen jolla riitti ottajia. 40 työttömän joka nai töissäkäyvän ja tosi nätin 30 naisen. Tunnen 165cm miehen jonka vaimo on 180cm ja miestään paremmin tienaava. Ja HC-ätmin jolla oli tilaisuus selvästi yli kolmekymppisenä napata hyvin kaunis ja superkiva parikymppinen nainen.

Kannattaisiko kuitenkin pitää silmiä auki? Eihän niitä poikkeuksia kaikille riitä, mutta eiköhän ne nappaa sellaiset jotka ovat avoimia mahdollisuudelle että onnekas tilastollinen sattuma osuukin omalle kohdalle?

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asrasras

      "HC-ätmin jolla oli tilaisuus selvästi yli kolmekymppisenä napata hyvin kaunis ja superkiva parikymppinen nainen."

      Miksi ei napannut?

      • Vittuoletteurpoja

        Niin ja miksei rumalle kelpaa toinen ruma?


      • Hämärän_rajoilta

        Olen ollut tilanteessa, jossa minä kolmekymppisenä HC-ätminä onnistuin pari kuukautta pitämään kauniin ja superkivan parikymppisen naisen mielenkiintoa yllä. Tämä mielenkiinto kuitenkin perustui pelkkään virheelliseen mielikuvaan, jonka hän oli luonut minusta, koska emme olleet tavanneet livenä enkä ollut kertonut itsestäni kaikkea.

        Alkuun vaikutin jännittävän salaperäisestä, koska en halunnut paljastaa olevani elämän kaikilla osa-alueilla syrjäytynyt seksuaalisesti kokematon peräkammarinpoika — en siis kertonut itsestäni juuri mitään, mikä mahdollisti sen, että nainen saattoi täyttää narratiivin aukot itselleen mieleisimmällä sisällöllä.

        Nopeasti kuitenkin väsyin esittämään muuta kuin olen, toisin sanoen PAREMPAA kuin olen. Tasoero välillämme oli kaikilla mittareilla valtava hänen edukseen, joten jokaisessa puhelinkeskustelussamme tiesin, että minun oli sekä ensinnäkin pidettävä huonouteni piilossa että sen lisäksi tehtävä keskustelukumppanina aina sataprosenttinen, aiheiltaan ja sivistystasoltaan monipuolinen, innovatiivisuutta ja verbaalista nokkeluutta sisältävä suoritus. Yhteydenpito alkoi tuntua suorittamiselta, joten en jaksanut olla aktiivinen ja väsyin nopeasti edes yrittämään, sillä kuten elämänfilosofiani kuuluu, "mikään mistä tarvitsee kilvoitella ei ole tavoittelemisen arvoista".

        En siksi kiirehtinyt tapaamista hänen kanssaan, ja kun mahdollisuus tavata hänet lyhyesti vihdoin järjestyi, hänen mielenkiintonsa oli jo alkanut väljähtyä. Tapaaminen oli sellainen, jota kuvataan sanoilla "ihan kiva", koska mitään muuta sanottavaa ei ole, ja yhteydenpitomme hiipui nopeasti sen jälkeen. Mitään selityksiä ei tarvittu puolin eikä toisin.

        Eli siirtykäämme tarinan opetukseen. Vaikka jotakin kiinnostuksen heräämistä tapahtuisikin tasoteorioiden vastaisesti, siitä on vielä äärettömän pitkä matka siihen, että tuosta kiinnostuksesta ja "tilaisuudesta" seuraa mitään konkreettista.


      • Neitsytsetä
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Olen ollut tilanteessa, jossa minä kolmekymppisenä HC-ätminä onnistuin pari kuukautta pitämään kauniin ja superkivan parikymppisen naisen mielenkiintoa yllä. Tämä mielenkiinto kuitenkin perustui pelkkään virheelliseen mielikuvaan, jonka hän oli luonut minusta, koska emme olleet tavanneet livenä enkä ollut kertonut itsestäni kaikkea.

        Alkuun vaikutin jännittävän salaperäisestä, koska en halunnut paljastaa olevani elämän kaikilla osa-alueilla syrjäytynyt seksuaalisesti kokematon peräkammarinpoika — en siis kertonut itsestäni juuri mitään, mikä mahdollisti sen, että nainen saattoi täyttää narratiivin aukot itselleen mieleisimmällä sisällöllä.

        Nopeasti kuitenkin väsyin esittämään muuta kuin olen, toisin sanoen PAREMPAA kuin olen. Tasoero välillämme oli kaikilla mittareilla valtava hänen edukseen, joten jokaisessa puhelinkeskustelussamme tiesin, että minun oli sekä ensinnäkin pidettävä huonouteni piilossa että sen lisäksi tehtävä keskustelukumppanina aina sataprosenttinen, aiheiltaan ja sivistystasoltaan monipuolinen, innovatiivisuutta ja verbaalista nokkeluutta sisältävä suoritus. Yhteydenpito alkoi tuntua suorittamiselta, joten en jaksanut olla aktiivinen ja väsyin nopeasti edes yrittämään, sillä kuten elämänfilosofiani kuuluu, "mikään mistä tarvitsee kilvoitella ei ole tavoittelemisen arvoista".

        En siksi kiirehtinyt tapaamista hänen kanssaan, ja kun mahdollisuus tavata hänet lyhyesti vihdoin järjestyi, hänen mielenkiintonsa oli jo alkanut väljähtyä. Tapaaminen oli sellainen, jota kuvataan sanoilla "ihan kiva", koska mitään muuta sanottavaa ei ole, ja yhteydenpitomme hiipui nopeasti sen jälkeen. Mitään selityksiä ei tarvittu puolin eikä toisin.

        Eli siirtykäämme tarinan opetukseen. Vaikka jotakin kiinnostuksen heräämistä tapahtuisikin tasoteorioiden vastaisesti, siitä on vielä äärettömän pitkä matka siihen, että tuosta kiinnostuksesta ja "tilaisuudesta" seuraa mitään konkreettista.

        Ehkä, mutta vaikea kuvitella että kukaan soittelisi kuukausia ellei toisessa ole mitään kiinnostavaa? Kyllä puhelimessakin käy joitain asioita ilmi. Ja oletko varma että nainen kiinnostui roolistasi, mitäpä jos olisitte järkänneet tapaamisen heti?

        Minä olen ainakin mokaillut vastaan tulleet harvat tilaisuudet epäröimällä. Tuonkin jonka mainitsin avausviestissä, kun ikäero ja eihän kukaan nyt oikeasti kiinnostu rumasta vanhemmasta miehestä ja sitä rataa.

        Ja tässä vasta kysymys. Mitäpä jos suorittaminen ja esittäminen olikin syy kiinnostuksen lässähtämiseen?

        Noita poikkeuksia voisi muuten luetella vaikka kuinka monta. On 70 iässä yhteen muuttaneita, pariskunta jossa vaimo tienaa muutaman sata tonnia vuodessa ja mies oletettavasti n. 3 000 euroa kuussa...on syrjäytynyt työtön nörtti joka sai kivan oman ikäisensä tytön, jne.

        Jotain rajaa nyt tähän synkistelyyn, eikö?


      • että.silleen
        Hämärän_rajoilta kirjoitti:

        Olen ollut tilanteessa, jossa minä kolmekymppisenä HC-ätminä onnistuin pari kuukautta pitämään kauniin ja superkivan parikymppisen naisen mielenkiintoa yllä. Tämä mielenkiinto kuitenkin perustui pelkkään virheelliseen mielikuvaan, jonka hän oli luonut minusta, koska emme olleet tavanneet livenä enkä ollut kertonut itsestäni kaikkea.

        Alkuun vaikutin jännittävän salaperäisestä, koska en halunnut paljastaa olevani elämän kaikilla osa-alueilla syrjäytynyt seksuaalisesti kokematon peräkammarinpoika — en siis kertonut itsestäni juuri mitään, mikä mahdollisti sen, että nainen saattoi täyttää narratiivin aukot itselleen mieleisimmällä sisällöllä.

        Nopeasti kuitenkin väsyin esittämään muuta kuin olen, toisin sanoen PAREMPAA kuin olen. Tasoero välillämme oli kaikilla mittareilla valtava hänen edukseen, joten jokaisessa puhelinkeskustelussamme tiesin, että minun oli sekä ensinnäkin pidettävä huonouteni piilossa että sen lisäksi tehtävä keskustelukumppanina aina sataprosenttinen, aiheiltaan ja sivistystasoltaan monipuolinen, innovatiivisuutta ja verbaalista nokkeluutta sisältävä suoritus. Yhteydenpito alkoi tuntua suorittamiselta, joten en jaksanut olla aktiivinen ja väsyin nopeasti edes yrittämään, sillä kuten elämänfilosofiani kuuluu, "mikään mistä tarvitsee kilvoitella ei ole tavoittelemisen arvoista".

        En siksi kiirehtinyt tapaamista hänen kanssaan, ja kun mahdollisuus tavata hänet lyhyesti vihdoin järjestyi, hänen mielenkiintonsa oli jo alkanut väljähtyä. Tapaaminen oli sellainen, jota kuvataan sanoilla "ihan kiva", koska mitään muuta sanottavaa ei ole, ja yhteydenpitomme hiipui nopeasti sen jälkeen. Mitään selityksiä ei tarvittu puolin eikä toisin.

        Eli siirtykäämme tarinan opetukseen. Vaikka jotakin kiinnostuksen heräämistä tapahtuisikin tasoteorioiden vastaisesti, siitä on vielä äärettömän pitkä matka siihen, että tuosta kiinnostuksesta ja "tilaisuudesta" seuraa mitään konkreettista.

        Ihan suoraan sulle, sun omanarvontuntosi on todellakin heikko! Siinä on sun suurin heikkoutesi. Jos olen oikein ymmärtänyt (en ole kaivellut tietojasi) teet musaa.
        Tekstität ja laulat myös....pärjäät "sanaseppona" ja äänesi on pehmeän mielyttävä.
        Osaat siis keskustella ihan arkisistakin asioista varmaan ja ilmaista mielipiteesi ...ainakin kirjallisesti se onnistuu.
        Minusta on täysin mahdollista ett äänesi ja keskustelutaitosi, ehkä huumorisi vetivät myönteistä huomiota puoleesi. Jos nainen olikin tasa-arvon puolesta puhuva ns. feministi niin kiinnostus loppui pian...ehkä sinun nöyristelevään käytökseesi?

        En tiedä mutt se nyt olisi ensimmäinen kompastuskivi...kyll miehen pitää uskaltaa olla sitä mieltä kuin oikeesti on! Omien mielipiteiden takana pitää seistä, väärienkin!
        Niitä mielepiteitä voi aina tarvittaessa itse muuttaa, eteenkin jos syytä siihen omasta mielestään on tullut esille.

        Miehen ulkomuoto ei ole kaikille naisille niin tärkeä, kuin miehille on naisen lähes täydellisyys... joka on hiljalleen kuitenkin rapistuva!
        Hyvä kuuntelija ja keskustelija ja empaattinen luonne (vaikka syvällä piilossakin) on aina sellainen elämän sisällään pitävä lahja; joka vain jalostautuu ikääntyessään.
        Kun siihen lisäät itseluottamuksen/omanarvontunnon, sitä kuule sanotaan KARISMAksi.
        Silloin sulle on maailma avoin... siinä sulle valttikortti, poimi talteen HERTTAÄSSÄ.
        Tsemppiä sulle elämääsi, enempää en osaa auttaa sua!


      • ätmelssön
        että.silleen kirjoitti:

        Ihan suoraan sulle, sun omanarvontuntosi on todellakin heikko! Siinä on sun suurin heikkoutesi. Jos olen oikein ymmärtänyt (en ole kaivellut tietojasi) teet musaa.
        Tekstität ja laulat myös....pärjäät "sanaseppona" ja äänesi on pehmeän mielyttävä.
        Osaat siis keskustella ihan arkisistakin asioista varmaan ja ilmaista mielipiteesi ...ainakin kirjallisesti se onnistuu.
        Minusta on täysin mahdollista ett äänesi ja keskustelutaitosi, ehkä huumorisi vetivät myönteistä huomiota puoleesi. Jos nainen olikin tasa-arvon puolesta puhuva ns. feministi niin kiinnostus loppui pian...ehkä sinun nöyristelevään käytökseesi?

        En tiedä mutt se nyt olisi ensimmäinen kompastuskivi...kyll miehen pitää uskaltaa olla sitä mieltä kuin oikeesti on! Omien mielipiteiden takana pitää seistä, väärienkin!
        Niitä mielepiteitä voi aina tarvittaessa itse muuttaa, eteenkin jos syytä siihen omasta mielestään on tullut esille.

        Miehen ulkomuoto ei ole kaikille naisille niin tärkeä, kuin miehille on naisen lähes täydellisyys... joka on hiljalleen kuitenkin rapistuva!
        Hyvä kuuntelija ja keskustelija ja empaattinen luonne (vaikka syvällä piilossakin) on aina sellainen elämän sisällään pitävä lahja; joka vain jalostautuu ikääntyessään.
        Kun siihen lisäät itseluottamuksen/omanarvontunnon, sitä kuule sanotaan KARISMAksi.
        Silloin sulle on maailma avoin... siinä sulle valttikortti, poimi talteen HERTTAÄSSÄ.
        Tsemppiä sulle elämääsi, enempää en osaa auttaa sua!

        Se voisi auttaa hämistä jos että.silleen antaisi vähän "hoitoa".

        Wink wink.


      • Hämärän_rajoilta
        että.silleen kirjoitti:

        Ihan suoraan sulle, sun omanarvontuntosi on todellakin heikko! Siinä on sun suurin heikkoutesi. Jos olen oikein ymmärtänyt (en ole kaivellut tietojasi) teet musaa.
        Tekstität ja laulat myös....pärjäät "sanaseppona" ja äänesi on pehmeän mielyttävä.
        Osaat siis keskustella ihan arkisistakin asioista varmaan ja ilmaista mielipiteesi ...ainakin kirjallisesti se onnistuu.
        Minusta on täysin mahdollista ett äänesi ja keskustelutaitosi, ehkä huumorisi vetivät myönteistä huomiota puoleesi. Jos nainen olikin tasa-arvon puolesta puhuva ns. feministi niin kiinnostus loppui pian...ehkä sinun nöyristelevään käytökseesi?

        En tiedä mutt se nyt olisi ensimmäinen kompastuskivi...kyll miehen pitää uskaltaa olla sitä mieltä kuin oikeesti on! Omien mielipiteiden takana pitää seistä, väärienkin!
        Niitä mielepiteitä voi aina tarvittaessa itse muuttaa, eteenkin jos syytä siihen omasta mielestään on tullut esille.

        Miehen ulkomuoto ei ole kaikille naisille niin tärkeä, kuin miehille on naisen lähes täydellisyys... joka on hiljalleen kuitenkin rapistuva!
        Hyvä kuuntelija ja keskustelija ja empaattinen luonne (vaikka syvällä piilossakin) on aina sellainen elämän sisällään pitävä lahja; joka vain jalostautuu ikääntyessään.
        Kun siihen lisäät itseluottamuksen/omanarvontunnon, sitä kuule sanotaan KARISMAksi.
        Silloin sulle on maailma avoin... siinä sulle valttikortti, poimi talteen HERTTAÄSSÄ.
        Tsemppiä sulle elämääsi, enempää en osaa auttaa sua!

        Tuo kiinnostunut nuori nainen oli itsekin musiikin harrastaja... ja tutustuttuani vähän hänen aikaansaannoksiinsa omat kyhäelmäni hävettivät minua niin paljon, etten niitä kehdannut edes mainita. On ihmisiä, joihin uusrahvas puuhasteluni vetoaa, mutta niitä on todella vähän ja ne kaikki ovat miehiä. Tuo nainen oli kaiken sellaisen yläpuolella.

        Ja jos nyt totta puhutaan, niin ei meillä kyllä ollut millään muullakaan elämän osa-alueella mitään yhteistä.


    • iästä.kiinni

      En usko että on sattumaa että suurin osa esimerkkien naisista oli sellaisia joiden parasta ennen päiväys oli jo umpeutunut, naiset tunnetusti tyytyvät 30 vuotiaina.

      • JokuRotiSentään

        MIes, jonka mielestä naisella on joku "parasta ennen päivä", ei mitään naista edes ansaitse...


      • Naisasialooseri1

        Tottakai naisella on parasta ennen päivä, eikä se ole mikään mielipidekysyms vaan fakta, siis jos ajatellaan naisen seksuaaliarvoa ja mitäpä muuta arvoa naisella miehelle olisikaan ja heteroseksuaalisessa suhteessa seksuaaliarvo on tärkein asia.

        Ihan samalla tavalla naisella kuin maitopurkillakin on parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä. Naisen parasta ennen päivä on ennen 23 ikävuotta, viimeinen käyttöpäivä viimeistään 35 vuotiaana


      • JokuRotiSentään
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

        Tottakai naisella on parasta ennen päivä, eikä se ole mikään mielipidekysyms vaan fakta, siis jos ajatellaan naisen seksuaaliarvoa ja mitäpä muuta arvoa naisella miehelle olisikaan ja heteroseksuaalisessa suhteessa seksuaaliarvo on tärkein asia.

        Ihan samalla tavalla naisella kuin maitopurkillakin on parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä. Naisen parasta ennen päivä on ennen 23 ikävuotta, viimeinen käyttöpäivä viimeistään 35 vuotiaana

        "Tottakai naisella on parasta ennen päivä, eikä se ole mikään mielipidekysyms vaan fakta"

        Älä luule omia mielipiteitäsi faktoiksi. Se on maailman yleisin virhe.

        " siis jos ajatellaan naisen seksuaaliarvoa"

        Jos seksuaaliarvo tarkoittaa kykyä tarjota hyvää seksiä niin olet edelleen täysin väärässä. Ja tuskin edes koskaan harrastanut seksiä. Aivan kuin sanoisit että mahdollisimman kauniin ihmisen seurassa on aina hauskinta olla.

        " ja mitäpä muuta arvoa naisella miehelle olisikaan ja heteroseksuaalisessa suhteessa seksuaaliarvo on tärkein asia."

        Jos hakee vain pelkkää seksiä. Parisuhteessa vietetään 99% ajasta tehden muuta kuin seksiä. On siinä hieman merkitystä silläin että millaista se muu aika on.

        "Ihan samalla tavalla naisella kuin maitopurkillakin on parasta ennen ja viimeinen käyttöpäivä. Naisen parasta ennen päivä on ennen 23 ikävuotta, viimeinen käyttöpäivä viimeistään 35 vuotiaana"

        Sinun kannattaa sitten ostaa nainen ihan kuin ostaiist maitopurkin.


      • RehellinenASDFDSadf
        JokuRotiSentään kirjoitti:

        MIes, jonka mielestä naisella on joku "parasta ennen päivä", ei mitään naista edes ansaitse...

        Mies, jonka mielestä naisella ei ole "parasta ennen päivää", on tekopyhä idiootti. Kyllä se on faktaa, että lastensaantikyky loppuu, ulkonäkö rupsahtaa, sairaudet/vaivat lisääntyvät jne.


    • Mutta olivatko nuo naiset käytettyjä?

      • JokuRotiSentään

        Ihan uusia naisia ja miehiä tulee vain synnytyslaitokselta... Kaikki muut ihmiset ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä.


      • Riiiiiiiiiii
        JokuRotiSentään kirjoitti:

        Ihan uusia naisia ja miehiä tulee vain synnytyslaitokselta... Kaikki muut ihmiset ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä.

        Loistavasti tiivistetty!


      • Riiiiiiiiiii kirjoitti:

        Loistavasti tiivistetty!

        Monenko miehen käyttämä huora olet?


      • 1452
        JokuRotiSentään kirjoitti:

        Ihan uusia naisia ja miehiä tulee vain synnytyslaitokselta... Kaikki muut ihmiset ovat enemmän tai vähemmän käytettyjä.

        Kunnollinen nainen ei ole käytetty astuessaan ensimmäiseen ja ainoaan parisuhteeseensa.


    • tarralenkkari666

      Ei päde ei. Minäkin olen keskivertoa huonomman näköinen mielestäni, mutta silti saisin hyvännäköisiä miehiä suhteeseen. Minun hyvännäköiseni tosin ei ole se miesmalli mutta silti.

      • Neitsytsetä

        Minä en pääsääntöisesti saa ketään, mutta vaikka ne poikkeukset onkin todella harvassa, muutama sellainen on kuitenkin ollut. Oma moka tietysti kun olen missannut hyvän tilaisuuden...mutta ei ole perusteita väittää ettei kukaan voisi koskaan ihastua.


      • kyseleväkysyjä
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Minä en pääsääntöisesti saa ketään, mutta vaikka ne poikkeukset onkin todella harvassa, muutama sellainen on kuitenkin ollut. Oma moka tietysti kun olen missannut hyvän tilaisuuden...mutta ei ole perusteita väittää ettei kukaan voisi koskaan ihastua.

        Haluaisitko nuolla tarralenkkarin tarralenkkareita?


    • ätmelssön

      Luultavasti ap on KTM eikä oikeasti ruma.

      Mahdolisesti yksi palstan valepukuämeistä jotka vain odottavat että pääsevät viikonloppuna kauluspaitavalkkaamaan naisia Tiger of Swedenin räjähtävissä paidoissa.

      • AisuriSetä

        Kauluspaitavalkkaaja = YTM.
        Toiveikas KTM = hyvä aisuri juoksunsa juosseelle YH:lle.


    • Provoanäköjäänpukkaa

      Naisen provo! Keksi jotain parempaa!

      • Samaa epäilen myös.


    • MAT ti ei saanut pillua Liisalta koska MAT ti on liian lyhyt

    • .....niih, voipi olla tai voipi olla olematta.....mistäs sitä tietää, paitsi jos kohdalle osuu tai sellaisia näkee......toivottavasti tarinoiden flikat ja jantterit oli kaikenpuolin ihastuttavia tapauksia toisilleen....on näissä joutsen tarinoissa joku aspekti joka iskee tässä kylmässä ja "hassunhauskassa" maailmassa....

    • 12121212

      Kaikki on mahdollista.

      On suuri joukko kivoja, kilttejä ja toiveikkaita mutta ei-sytyttäviä miehiä jotka toivovat onnellista sattumaa.
      ...ja olemattoman pieni joukko naisia jouden miesmaku poikkeaa olennaisesti klooniarmeijasta.

      Luetellaanko? Itsevarma, rento, määrätietoinen, älykäs, sosiaalinen, p/s-kokenut, naista pidempi ja isompi, sängyssä dominoiva osapuoli, vähintään saman verran mutta mieluummin enemmän tienaava, jne.

      Aina voi käydä niin että juuri sinä voitat arvonnassa. Mutta jos nainen on tavoitteena, 99% on parempi kohderymä kuin 1%.

      • PehmeäKoppi

        Yhdessä ketjussa leuhkit olevasi KTM. Silti olet aina yhtenä ensimmäisistä valittelemassa ätmien kohtaloa ja naisten pahuutta, jonka päälle vedät tuon sun iltarukouslistasi. Puhutko siis paskaa vai vittuiletko ätmeille?


      • 12121212
        PehmeäKoppi kirjoitti:

        Yhdessä ketjussa leuhkit olevasi KTM. Silti olet aina yhtenä ensimmäisistä valittelemassa ätmien kohtaloa ja naisten pahuutta, jonka päälle vedät tuon sun iltarukouslistasi. Puhutko siis paskaa vai vittuiletko ätmeille?

        Eipä siinä leuhkimista ole, etenkin kun se KTM-statuskin on riippuvainen työpaikasta ja hienohkosta kämpästä jossa ei olisi varaa punkata ilman työpaikkaa.

        25 vuotta ätminä ja muutama hassu vuosi nipin napin ketminä tarkoittaa että sitä jollain tapaa sympatiseeraa ätmejä.

        Vastasiko tämä kysymykseesi?


      • Ohhoijaaaa
        12121212 kirjoitti:

        Eipä siinä leuhkimista ole, etenkin kun se KTM-statuskin on riippuvainen työpaikasta ja hienohkosta kämpästä jossa ei olisi varaa punkata ilman työpaikkaa.

        25 vuotta ätminä ja muutama hassu vuosi nipin napin ketminä tarkoittaa että sitä jollain tapaa sympatiseeraa ätmejä.

        Vastasiko tämä kysymykseesi?

        Vastasi. Parhaimmat naurut sain silti tuosta nerokkaasta välähdyksessä, että sun taso on noussut, koska sulla on asunto ja työpaikka. Miten ennenkuulumattoman poikkeuksellista, kun niin harvalla muulla on! Ilmeisesti ätmit on sitten muuten asunnottomia elämäntapatyöttömiä ja avohoidon kanta-asiakkaita.


      • 12121212
        Ohhoijaaaa kirjoitti:

        Vastasi. Parhaimmat naurut sain silti tuosta nerokkaasta välähdyksessä, että sun taso on noussut, koska sulla on asunto ja työpaikka. Miten ennenkuulumattoman poikkeuksellista, kun niin harvalla muulla on! Ilmeisesti ätmit on sitten muuten asunnottomia elämäntapatyöttömiä ja avohoidon kanta-asiakkaita.

        Kyllä. Semicool ammatti, kohtuullinen palkka ja vajaan puolen miljoonan euron kämppä arvoalueella (vaikkei ole edes oma, heh) nostavat ikäiseni miehen tasoa.


      • että.silleen
        12121212 kirjoitti:

        Kyllä. Semicool ammatti, kohtuullinen palkka ja vajaan puolen miljoonan euron kämppä arvoalueella (vaikkei ole edes oma, heh) nostavat ikäiseni miehen tasoa.

        "Kyllä. Semicool ammatti, kohtuullinen palkka ja vajaan puolen miljoonan euron kämppä arvoalueella (vaikkei ole edes oma, heh) nostavat ikäiseni miehen tasoa."

        -Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutt millähän tapaa?
        Kohtuullinen palkka - ehkä, koska tulet omilla ansioillasi toimeen.
        Firma ei käsittääkseni ole sinun...joten työpaikkakaan ei ole ikuisuuteen asti turvattu.
        Miljoonan euron kämppä arvoalueella (joka ei ole omasi) ...vuokraan menee tuhottomasti "hilloa", eli käytännössä syö sun käteen jäävää varallisuuttasi.

        Tämä kaikki on palstalta opittua matematiikkaa...sitä hypergamiaa varten!
        Kas, ei oppi ojaan kaada, ei ainakaan pieninä annoksina omaksuttuna.

        Samalla mä huomaan:vaikka olenkin jo kurppa, taitaa mulla olla suurempi MA- arvo mitä sulla! Kas, ammateja mulla on useita; jotka voin sanoa osaavani... ainakin kuolutuksen ja kokemuksen kautta. Ja velkaa riittää jakaa vaikka muillekin, kaksin käsinkin! Mikään mullakaan ei ole omaa; mutt velkaa taatusti enemmän!

        Kuule eiköhän me kaksi luupäätä vain olla ihmisiä jotka kokeilee omia siipiään selviytyä elämästä hengissä...siihen asti ett loppu tulee....
        Ennemmin tai myöhemmin, ja jos jotain on siinä välissä taskunpohjalle jäänyt, ei meistä kukaan sitä mukaansa saa.

        Hyvää yötä, palstalaiset!


      • 12121212
        että.silleen kirjoitti:

        "Kyllä. Semicool ammatti, kohtuullinen palkka ja vajaan puolen miljoonan euron kämppä arvoalueella (vaikkei ole edes oma, heh) nostavat ikäiseni miehen tasoa."

        -Anteeksi yksinkertaisuuteni, mutt millähän tapaa?
        Kohtuullinen palkka - ehkä, koska tulet omilla ansioillasi toimeen.
        Firma ei käsittääkseni ole sinun...joten työpaikkakaan ei ole ikuisuuteen asti turvattu.
        Miljoonan euron kämppä arvoalueella (joka ei ole omasi) ...vuokraan menee tuhottomasti "hilloa", eli käytännössä syö sun käteen jäävää varallisuuttasi.

        Tämä kaikki on palstalta opittua matematiikkaa...sitä hypergamiaa varten!
        Kas, ei oppi ojaan kaada, ei ainakaan pieninä annoksina omaksuttuna.

        Samalla mä huomaan:vaikka olenkin jo kurppa, taitaa mulla olla suurempi MA- arvo mitä sulla! Kas, ammateja mulla on useita; jotka voin sanoa osaavani... ainakin kuolutuksen ja kokemuksen kautta. Ja velkaa riittää jakaa vaikka muillekin, kaksin käsinkin! Mikään mullakaan ei ole omaa; mutt velkaa taatusti enemmän!

        Kuule eiköhän me kaksi luupäätä vain olla ihmisiä jotka kokeilee omia siipiään selviytyä elämästä hengissä...siihen asti ett loppu tulee....
        Ennemmin tai myöhemmin, ja jos jotain on siinä välissä taskunpohjalle jäänyt, ei meistä kukaan sitä mukaansa saa.

        Hyvää yötä, palstalaiset!

        Tavoitteenani on nousta firmassa partneriksi, jolloin omistaisiin osan firmasta ja tulotkin nousisivat mukavasti. Toki silloinkin olisin riippuvainen firman menestyksestä, mutta sille ei voi mitään.

        Vuokraan menee rahaa, mutta vähemmän kuin menisi jos kämpän ostaisi. Kun maksan firman työntekijän omistamasta kämpästä hieman normaalia vähemmän, jää palkasta yli sijoituksiin. Ymmärräthän että asunnon omistajana maksaisit korkoa pankille, yhtiövastikkeen, juoksevat remontit, jne. Nämä ovat kuluja, eivät mitään omaan pussiin säästämistä. Plus jokainen penni jonka upotat seiniin käsirahan ja lainan lyhennysten muodossa on pois rahoista jotka voisit sijoittaa osakkeisiin, joista saat osinkoa. Googlaa sellainen termi kuin "opportunity cost"; yrittäjänä sinun tulisi ymmärtää että on aina mietittävä voisitko sijoittaa saman summan rahaa vielä kannattavammin?

        "Samalla mä huomaan:vaikka olenkin jo kurppa, taitaa mulla olla suurempi MA- arvo mitä sulla!"

        Luultavasti onkin, jos vain olet suurin piirtein katseenkestävä :)

        "Kas, ammateja mulla on useita; jotka voin sanoa osaavani... ainakin kuolutuksen ja kokemuksen kautta. Ja velkaa riittää jakaa vaikka muillekin, kaksin käsinkin! Mikään mullakaan ei ole omaa; mutt velkaa taatusti enemmän!"

        Ei naisen markkina-arvoon juurikaan vaikuta koulutus tai kokemus, vaan etupäässä kauneus ja nuoruus. Nämä voittavat rahallisestikin useimmat ammatit, helpoin tapa rikastua kun on naida rikas mies.


      • että.silleen
        12121212 kirjoitti:

        Tavoitteenani on nousta firmassa partneriksi, jolloin omistaisiin osan firmasta ja tulotkin nousisivat mukavasti. Toki silloinkin olisin riippuvainen firman menestyksestä, mutta sille ei voi mitään.

        Vuokraan menee rahaa, mutta vähemmän kuin menisi jos kämpän ostaisi. Kun maksan firman työntekijän omistamasta kämpästä hieman normaalia vähemmän, jää palkasta yli sijoituksiin. Ymmärräthän että asunnon omistajana maksaisit korkoa pankille, yhtiövastikkeen, juoksevat remontit, jne. Nämä ovat kuluja, eivät mitään omaan pussiin säästämistä. Plus jokainen penni jonka upotat seiniin käsirahan ja lainan lyhennysten muodossa on pois rahoista jotka voisit sijoittaa osakkeisiin, joista saat osinkoa. Googlaa sellainen termi kuin "opportunity cost"; yrittäjänä sinun tulisi ymmärtää että on aina mietittävä voisitko sijoittaa saman summan rahaa vielä kannattavammin?

        "Samalla mä huomaan:vaikka olenkin jo kurppa, taitaa mulla olla suurempi MA- arvo mitä sulla!"

        Luultavasti onkin, jos vain olet suurin piirtein katseenkestävä :)

        "Kas, ammateja mulla on useita; jotka voin sanoa osaavani... ainakin kuolutuksen ja kokemuksen kautta. Ja velkaa riittää jakaa vaikka muillekin, kaksin käsinkin! Mikään mullakaan ei ole omaa; mutt velkaa taatusti enemmän!"

        Ei naisen markkina-arvoon juurikaan vaikuta koulutus tai kokemus, vaan etupäässä kauneus ja nuoruus. Nämä voittavat rahallisestikin useimmat ammatit, helpoin tapa rikastua kun on naida rikas mies.

        "Samalla mä huomaan:vaikka olenkin jo kurppa, taitaa mulla olla suurempi MA- arvo mitä sulla!" ...Se oli testi, mun provosointi yritys sulle!
        Sinä vastasit:
        -"Luultavasti onkin, jos vain olet suurin piirtein katseenkestävä :)"

        Sen verran katseenkestävä etten tarvitse paperipussia päähäni, mikään kauneuskuningatar en ole. Sillä nyt ei kuitenkaan ole mitään väliä.
        Minä hitot veisaan teidän MA-arvoistanne.
        Minä en ole millään tapaa karjamarkkinoillanne myytävänä/ostetavana.

        " Ei naisen markkina-arvoon juurikaan vaikuta koulutus tai kokemus, vaan etupäässä kauneus ja nuoruus. Nämä voittavat rahallisestikin useimmat ammatit, helpoin tapa rikastua kun on naida rikas mies."

        - Jaaha, ett pitäisi siis ryhtyä sovinnolla "hypergamiseksi" ja unohtaa omat mielipiteensä ja oikeutensa muokata elämästään; sellaisen kuin itse toivoo!

        Minä kyllä mielestäni olen ainakin oikeutettu yrittämään; tulla vielä joskus omilla ansioillani toimeen! Jos se ei onnistu...on mulla muutama ammatti, jolla voin itseni elättää... ja voinhan ihan viimeeksi ryhtyä sitten vaikka emännöitsijäksi jollekin vanhalle ukolle!


    • TreATM

      Näissä ällöpositiivisuusjutuissa on semmoinenkin vika että joka ikinen kerta toiveikas mies onkin ätmien eliittiä, sellainen ketmin rimaa hipova jolla tason nosto on siitä kiinni että laittaa erivärisen paidan tai sanoo naisille "moin" sijaan että "nomoro".

      Monella ätmillä se naisen saaminen edellyttäisi muuttumista erilaiseksi ihmiseksi. 12121212 tuossa jo kuvasikin mitä ominaisuuksia suurin piirtein jokainen nainen maan päällä odottaa, kirjoitettiin nettiin mitä tahansa.

    • FKLÖsdklödfsklösdf

      1% poikkeus ei riitä mitenkäänpäin pelastamaan sitä 99% osuutta. Ongelma maailmassa ei ole se etteikö kaivamalla löytyisi näitä ns. positiivisia esimerkkejä - vaan ongelma on siinä että todellinen massa on sitä vellovaa kuravelliä eikä edusta edes perusterveitä arvoja tai toimintatapoja.

      Se on näiden erityistapausten onni että heillä on asiat niin ja he ovat joko löytäneet sen erikoislaatuisen kumppanin tai heillä on sellainen oleellisen vahva tarjonta joka vetoaa vasten todennäköisyyksiä korkeampitasoisiinkin kumppaniehdokkaisiin. Aivan samalla tavalla joku sen lottovoiton saa, mutta ei sen takia keskivertolottoajan kannata lähteä tältä istumalta hakemaan lainaa kun se "lottovoitto on varmasti tulossa".

      Totuus on se että peruspallinaama joutuu hakemaan seuraansa kansallisesta keskiarvoluonteesta ja tässähän se ongelman koko raadollinen ydin onkin.

      • 12121212

        Eikä ongelma ole edes siinä että keskiverto olisi mitenkään huono. Keskiverto parikymppinen nainen on erittäin nätti, vallan fiksu jne. Keskiverto itsensä kunnossa pitävä kolmekymppinen tai nelikymppinen on saman ikäiselle miehelle hyvä kumppani.

        Ongelma tulee siinä että naiset on geneettisesti koodattu haluamaan miehistä parhaat ja vain parhaat - alfat, johtajat, seikkailijat, komistukset, jne. Jotka tietysti nappaavat itselleen monta naista per YTM.

        Tarkoittaa sitä että useimpia naisia tavismies kiinnostaa vain ehdollisesti; jos tarjolla on elättäjä. Tästä voi länkyttää niin paljon kuin huvittaa, mutta jo tilastollinen fakta on että naisten pariutumishalut katoavat jos tarjolla ei ole alfaa eikä ole tarvetta elättäjälle.

        Kun tarjolla onkin seuraava paketti:
        - suhde koskee lähinnä ruuhkavuosia jolloin aika kuluu työleirillä (ei aikaa nautia kumppanista, kun pitää kuskata ja rempata)
        - vaimo ei pidä enää huolta itsestään (hassua että naiset pitävät huolta itsestään kun ovat sinkkuina, mutta elämänkumppanin takia ei vaivauduta...)
        ...tilanne onkin aivan erilainen.


      • Oikeinmenee

        Niin mikä ongelma? Peruspallinaama on itsekin sitä kansallista keskiarvoluonnetta, joten sellainen hakee seuraa omalta tasoltaan. Eihän se ole mahdollista, että peruspallinaama syyllistyy itsekin hypergamiaan ja kelpuuttaa vain supermallin!?


      • Hirveätämmät
        12121212 kirjoitti:

        Eikä ongelma ole edes siinä että keskiverto olisi mitenkään huono. Keskiverto parikymppinen nainen on erittäin nätti, vallan fiksu jne. Keskiverto itsensä kunnossa pitävä kolmekymppinen tai nelikymppinen on saman ikäiselle miehelle hyvä kumppani.

        Ongelma tulee siinä että naiset on geneettisesti koodattu haluamaan miehistä parhaat ja vain parhaat - alfat, johtajat, seikkailijat, komistukset, jne. Jotka tietysti nappaavat itselleen monta naista per YTM.

        Tarkoittaa sitä että useimpia naisia tavismies kiinnostaa vain ehdollisesti; jos tarjolla on elättäjä. Tästä voi länkyttää niin paljon kuin huvittaa, mutta jo tilastollinen fakta on että naisten pariutumishalut katoavat jos tarjolla ei ole alfaa eikä ole tarvetta elättäjälle.

        Kun tarjolla onkin seuraava paketti:
        - suhde koskee lähinnä ruuhkavuosia jolloin aika kuluu työleirillä (ei aikaa nautia kumppanista, kun pitää kuskata ja rempata)
        - vaimo ei pidä enää huolta itsestään (hassua että naiset pitävät huolta itsestään kun ovat sinkkuina, mutta elämänkumppanin takia ei vaivauduta...)
        ...tilanne onkin aivan erilainen.

        Ihmeen paljon on silti vielä miehiä, jotka haluamalla haluavat sen remppaamisen ja kuskaamisen. Jotkut nimittävät tuota hirveyttä perhe-elämäksi. Vielä pahempaa on se, että ne porukanpetturit haluavat lisäksi OMIA LAPSIA!!! Ihan hirveätä, koska kaikki tietää etteivät naiset viitsi enää vauvan synnyttyä harrastaa eläimellistä seksiä kellon ympäri ja meikata itseään joka aamu, kun ne paskat vaan valvoo lapsen kanssa ja vaihtaa saastaista paskavaippaa. Tissitkin se siirtää kakaroiden käyttöön, vaikka kaikki tietää että ne on miestä varten. Sitten sen perse leviää, kun se hoitaa vaan kakaroita, kotia ja käy töissä, vaikka sen pitäis treenata hulluna että pysyisi timminä miestään varten!! Perkele tämä on väärin!!! :-( Naiset on ihan hirveitä, byääääh!


      • 12121212
        Oikeinmenee kirjoitti:

        Niin mikä ongelma? Peruspallinaama on itsekin sitä kansallista keskiarvoluonnetta, joten sellainen hakee seuraa omalta tasoltaan. Eihän se ole mahdollista, että peruspallinaama syyllistyy itsekin hypergamiaan ja kelpuuttaa vain supermallin!?

        Luitko tekstin?

        Ei ongelma ole tasossa, vaan ehdoissa.

        Tavismies ja tavisnainen seurustelevat nuorina, perustavat perheen ja nauttivat vanhuudesta yhdessä. Käy.

        Tavisnainen juoksee juoksuja muiden miesten kanssa nuorena koska tavismies ei sytytä, perustaa perheen tavismiehen kanssa ja eron jälkeen vietyään lapset mukanaan nauttii vanhuudesta mieluummin yksin kuin tavismiehen kanssa. Ei käy.

        Tavisnainen ja tavismies pitävät itsensä kunnossa koko ajan kun ovat yhdessä. Käy.

        Tavisnainen on timmi nuorena kun ei vielä seurustele tavismiehen kanssa, lihoo asuessaan tavismiehen kanssa, ja erottuaan laittautuu kuntoon taas. Ei käy.

        Selkiääkö nyt?


      • 12121212
        Hirveätämmät kirjoitti:

        Ihmeen paljon on silti vielä miehiä, jotka haluamalla haluavat sen remppaamisen ja kuskaamisen. Jotkut nimittävät tuota hirveyttä perhe-elämäksi. Vielä pahempaa on se, että ne porukanpetturit haluavat lisäksi OMIA LAPSIA!!! Ihan hirveätä, koska kaikki tietää etteivät naiset viitsi enää vauvan synnyttyä harrastaa eläimellistä seksiä kellon ympäri ja meikata itseään joka aamu, kun ne paskat vaan valvoo lapsen kanssa ja vaihtaa saastaista paskavaippaa. Tissitkin se siirtää kakaroiden käyttöön, vaikka kaikki tietää että ne on miestä varten. Sitten sen perse leviää, kun se hoitaa vaan kakaroita, kotia ja käy töissä, vaikka sen pitäis treenata hulluna että pysyisi timminä miestään varten!! Perkele tämä on väärin!!! :-( Naiset on ihan hirveitä, byääääh!

        :D

        Eipä tuossa mitään. Jos naisen osa tuntuu epäreilulta niin jospa minä otan duunista loparit ja ollaan molemmat kotona. Hoidetaan lapsia yhdessä ja lihotaan vuokrakaksiossa Kontulassa.

        Sen jälkeen kun ollaan ehditty nauttia seurustelua, ja ennen sitä kun nautitaan yhdessä vanhuudesta. Koska eikös niin että sinun elämäsi rakkautena sytytin jo ennen kuin oli tarvetta koti-isälle ja toki sytytän vanhempanakin kun ei ole enää tarvetta koti-isälle?

        Elintasohan ei naisia kiinnosta koska vain gold diggerit välittävät rahasta, ja koska naisen ei tarvitse olla naisellinen, ei miehenkään tarvitse olla miehekäs.

        Miten olis?


      • Finaalissa
        12121212 kirjoitti:

        Luitko tekstin?

        Ei ongelma ole tasossa, vaan ehdoissa.

        Tavismies ja tavisnainen seurustelevat nuorina, perustavat perheen ja nauttivat vanhuudesta yhdessä. Käy.

        Tavisnainen juoksee juoksuja muiden miesten kanssa nuorena koska tavismies ei sytytä, perustaa perheen tavismiehen kanssa ja eron jälkeen vietyään lapset mukanaan nauttii vanhuudesta mieluummin yksin kuin tavismiehen kanssa. Ei käy.

        Tavisnainen ja tavismies pitävät itsensä kunnossa koko ajan kun ovat yhdessä. Käy.

        Tavisnainen on timmi nuorena kun ei vielä seurustele tavismiehen kanssa, lihoo asuessaan tavismiehen kanssa, ja erottuaan laittautuu kuntoon taas. Ei käy.

        Selkiääkö nyt?

        Sulla ei ole mitään käsitystä oikeasta elämästä. Pahinta tuossa on kuitenkin se, että kiellät miehillä olevan mitään vastuuta tai vaikutusta pariutumiseensa. Ihan kuin te olisitte kaikki tahdottomia ja selkärangattomia ali-ihmisiä, jotka velttoina hyppivät naisten naruissa. Pelkkiä uhreja syntymästä hautaan. Eipä tuollaista voi kukaan kunnioittaa, joten ei ihme jos naisia ei teidän surkimusten seura kiinnosta.


      • 12121212
        Finaalissa kirjoitti:

        Sulla ei ole mitään käsitystä oikeasta elämästä. Pahinta tuossa on kuitenkin se, että kiellät miehillä olevan mitään vastuuta tai vaikutusta pariutumiseensa. Ihan kuin te olisitte kaikki tahdottomia ja selkärangattomia ali-ihmisiä, jotka velttoina hyppivät naisten naruissa. Pelkkiä uhreja syntymästä hautaan. Eipä tuollaista voi kukaan kunnioittaa, joten ei ihme jos naisia ei teidän surkimusten seura kiinnosta.

        Tuo ei ole kaukana totuudesta. Keskivertomiehellä on elämänsä aikana 2-4 kumppania. Ainoastaan 50 kumppanin miehiä on enemmän kuin 50 kumppanin naisia, mikä kertoo siitä ketkä naisia pyörittävät silloin kun ei ole tarvetta betaelättäjälle ;) Kun otetaan huomioon sinkkunaisten määrä ja tyypillinen pariutumisikä, voidaan päätellä että suurelle osalle miehistä nuoruus on pakkoselibaattia. Kyllä aika moni tekee niin kuin naiset haluavat, silloin kuin naiset haluavat. Epätoivo on vahva ase.

        "Eipä tuollaista voi kukaan kunnioittaa, joten ei ihme jos naisia ei teidän surkimusten seura kiinnosta."

        Ei voi kunnioittaa ei, mutta siinä vaiheessa kun päässä alkaa pyörimään punainen tupa ja perunamaa eikä alfoja riitäkään kaikille, kummasti ne marionettimiehetkin löytävät tiensä alttarille.


      • Aihittolainen
        12121212 kirjoitti:

        :D

        Eipä tuossa mitään. Jos naisen osa tuntuu epäreilulta niin jospa minä otan duunista loparit ja ollaan molemmat kotona. Hoidetaan lapsia yhdessä ja lihotaan vuokrakaksiossa Kontulassa.

        Sen jälkeen kun ollaan ehditty nauttia seurustelua, ja ennen sitä kun nautitaan yhdessä vanhuudesta. Koska eikös niin että sinun elämäsi rakkautena sytytin jo ennen kuin oli tarvetta koti-isälle ja toki sytytän vanhempanakin kun ei ole enää tarvetta koti-isälle?

        Elintasohan ei naisia kiinnosta koska vain gold diggerit välittävät rahasta, ja koska naisen ei tarvitse olla naisellinen, ei miehenkään tarvitse olla miehekäs.

        Miten olis?

        Ahaa, nytkö puhutaankin tunteista? Mutta eihän naisella ole. Ihan kylmän laskelmoidusti ne päättää, että koska ja kehenkä he viitsivät rakastua. Jotkut pahimmista voi "rakastua" hyödyttömän elämänsä aikana useammankin kerran. Tai entäs ne kylmät lahnat, jotka ei suostu rakastumaan kertaakaan, vaan kieltävät lempensä julmasti miehiltä ja elävät yksin. Kyllähän kaikki tietää, että naiset voi halutessaan "rakastua" koska vaan, joten se pitää sitten tehdä heti nuorena!!
        Tosta kotona olemisesta mulla ihan kokemusta. Tunnen monta golddiggeriä, jotka täysin härskisti on lähteneet synnytyslaitokselta kotiin makaamaan ja loisimaan lapsena isän rahoilla. Töihinhän niiden olisi pitänyt mennä heti, se rasittava kersa kainalossa!!! En tiedä mitä niiden miehet oikein teki, mutta jossain vaiheessa jokainen noista laiskoista huorista kuitenkin pakotettiin takas töihin. Luojan kiitos!! Että pidä vaan lujasti kukkarosta kiinni, ämmät vien sen muuten.


      • Neitsytsetä

        Vai että noin se aina ja kaikkialla menee.

        Outoa sitten että minusta on ihan koko elämäni aikana kiinnostunut varmuudella kaksi parhaassa iässä olevaa naista, molemmat ihan hoikkia ja useimpien mielestä nättejä. Kummallakaan ei ollut lapsia eikä aikeita hankkia lapsia moniin vuosiin. Johtuikohan tämä siitä että ujo opiskelijapoika tai 30 neitsytsetä oli se YTM jonka kanssa pidetään hauskaa ennen kuin otetaan beta maksamaan laskut? Ja tekivätpä vielä aloitteetkin, itseltä kun ei oikein luonnistu.

        Minusta on myös kiinnostunut yli 40v nainen jolla ei ollut aikeita hankkia lapsia ollenkaan, eikös tämän ikäisten kuulu menettää kiinnostuksensa miehiin? Olen varmaan outo kun pidin häntä viehättävänä, koska eihän kukaan voi pitää kurpista vaan pelkästään 20-vuotiaista? Harmi vain kun asuu niin kaukana, enkä tietenkään osannut ilmaista olevani kiinnostunut :(

        Mutta kyllähän tämä minulle sopii, tietääkö kukaan mistä saisi "YTM"-paitoja kesäksi? Selän puolella voisi lukea vaikka "neitsytsetä forever" :D


      • Neitsytsetä
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Vai että noin se aina ja kaikkialla menee.

        Outoa sitten että minusta on ihan koko elämäni aikana kiinnostunut varmuudella kaksi parhaassa iässä olevaa naista, molemmat ihan hoikkia ja useimpien mielestä nättejä. Kummallakaan ei ollut lapsia eikä aikeita hankkia lapsia moniin vuosiin. Johtuikohan tämä siitä että ujo opiskelijapoika tai 30 neitsytsetä oli se YTM jonka kanssa pidetään hauskaa ennen kuin otetaan beta maksamaan laskut? Ja tekivätpä vielä aloitteetkin, itseltä kun ei oikein luonnistu.

        Minusta on myös kiinnostunut yli 40v nainen jolla ei ollut aikeita hankkia lapsia ollenkaan, eikös tämän ikäisten kuulu menettää kiinnostuksensa miehiin? Olen varmaan outo kun pidin häntä viehättävänä, koska eihän kukaan voi pitää kurpista vaan pelkästään 20-vuotiaista? Harmi vain kun asuu niin kaukana, enkä tietenkään osannut ilmaista olevani kiinnostunut :(

        Mutta kyllähän tämä minulle sopii, tietääkö kukaan mistä saisi "YTM"-paitoja kesäksi? Selän puolella voisi lukea vaikka "neitsytsetä forever" :D

        Niin ja en yritä kieltää ihan täysin 12121212:n teoriaa. Kyllä minäkin olen havainnut jotain kaavaa tyyliin sinkkuelämä muiden miesten kanssa-perhemies-sinkkuelämä kokonaan ilman miehiä. Mutta niitä poikkeuksia mahtuu kolmetoista tusinaan ;)


      • 12121212
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Niin ja en yritä kieltää ihan täysin 12121212:n teoriaa. Kyllä minäkin olen havainnut jotain kaavaa tyyliin sinkkuelämä muiden miesten kanssa-perhemies-sinkkuelämä kokonaan ilman miehiä. Mutta niitä poikkeuksia mahtuu kolmetoista tusinaan ;)

        Hassua sitten ettei niihin poikkeuksiin törmääviä ätmejä/ketmejä mahdu edes yhtä tusinaan.


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Vai että noin se aina ja kaikkialla menee.

        Outoa sitten että minusta on ihan koko elämäni aikana kiinnostunut varmuudella kaksi parhaassa iässä olevaa naista, molemmat ihan hoikkia ja useimpien mielestä nättejä. Kummallakaan ei ollut lapsia eikä aikeita hankkia lapsia moniin vuosiin. Johtuikohan tämä siitä että ujo opiskelijapoika tai 30 neitsytsetä oli se YTM jonka kanssa pidetään hauskaa ennen kuin otetaan beta maksamaan laskut? Ja tekivätpä vielä aloitteetkin, itseltä kun ei oikein luonnistu.

        Minusta on myös kiinnostunut yli 40v nainen jolla ei ollut aikeita hankkia lapsia ollenkaan, eikös tämän ikäisten kuulu menettää kiinnostuksensa miehiin? Olen varmaan outo kun pidin häntä viehättävänä, koska eihän kukaan voi pitää kurpista vaan pelkästään 20-vuotiaista? Harmi vain kun asuu niin kaukana, enkä tietenkään osannut ilmaista olevani kiinnostunut :(

        Mutta kyllähän tämä minulle sopii, tietääkö kukaan mistä saisi "YTM"-paitoja kesäksi? Selän puolella voisi lukea vaikka "neitsytsetä forever" :D

        Ihan OT:nä kysyn, et miksi nimimerkkierkkisi on neitsytsetä.......


      • Aihittolainen kirjoitti:

        Ahaa, nytkö puhutaankin tunteista? Mutta eihän naisella ole. Ihan kylmän laskelmoidusti ne päättää, että koska ja kehenkä he viitsivät rakastua. Jotkut pahimmista voi "rakastua" hyödyttömän elämänsä aikana useammankin kerran. Tai entäs ne kylmät lahnat, jotka ei suostu rakastumaan kertaakaan, vaan kieltävät lempensä julmasti miehiltä ja elävät yksin. Kyllähän kaikki tietää, että naiset voi halutessaan "rakastua" koska vaan, joten se pitää sitten tehdä heti nuorena!!
        Tosta kotona olemisesta mulla ihan kokemusta. Tunnen monta golddiggeriä, jotka täysin härskisti on lähteneet synnytyslaitokselta kotiin makaamaan ja loisimaan lapsena isän rahoilla. Töihinhän niiden olisi pitänyt mennä heti, se rasittava kersa kainalossa!!! En tiedä mitä niiden miehet oikein teki, mutta jossain vaiheessa jokainen noista laiskoista huorista kuitenkin pakotettiin takas töihin. Luojan kiitos!! Että pidä vaan lujasti kukkarosta kiinni, ämmät vien sen muuten.

        Onx menny herne nenuu vai miksi räyhäät???....toivottavasti ei oo ihan perusluonteesi....


      • Neitsytsetä
        MGTOW kirjoitti:

        Ihan OT:nä kysyn, et miksi nimimerkkierkkisi on neitsytsetä.......

        Alkuosa kuvaa seksuaalista kokeneisuutta, loppuosa viittaa lähinnä ikään ;)


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Alkuosa kuvaa seksuaalista kokeneisuutta, loppuosa viittaa lähinnä ikään ;)

        "Outoa sitten että minusta on ihan koko elämäni aikana kiinnostunut varmuudella kaksi parhaassa iässä olevaa naista, molemmat ihan hoikkia ja useimpien mielestä nättejä. Kummallakaan ei ollut lapsia eikä aikeita hankkia lapsia moniin vuosiin. Johtuikohan tämä siitä että ujo opiskelijapoika tai 30 neitsytsetä oli se YTM jonka kanssa pidetään hauskaa ennen kuin otetaan beta maksamaan laskut? Ja tekivätpä vielä aloitteetkin, itseltä kun ei oikein luonnistu.

        Minusta on myös kiinnostunut yli 40v nainen"

        Mitäs juttuja nää sitten on...... ;P


      • Neitsytsetä
        MGTOW kirjoitti:

        "Outoa sitten että minusta on ihan koko elämäni aikana kiinnostunut varmuudella kaksi parhaassa iässä olevaa naista, molemmat ihan hoikkia ja useimpien mielestä nättejä. Kummallakaan ei ollut lapsia eikä aikeita hankkia lapsia moniin vuosiin. Johtuikohan tämä siitä että ujo opiskelijapoika tai 30 neitsytsetä oli se YTM jonka kanssa pidetään hauskaa ennen kuin otetaan beta maksamaan laskut? Ja tekivätpä vielä aloitteetkin, itseltä kun ei oikein luonnistu.

        Minusta on myös kiinnostunut yli 40v nainen"

        Mitäs juttuja nää sitten on...... ;P

        Kiinnostus ei suuremmin auta jos ei halua, osaa tai uskalla ottaa seuraavaa askelta ;)


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Kiinnostus ei suuremmin auta jos ei halua, osaa tai uskalla ottaa seuraavaa askelta ;)

        Kaikki ihanaiset ois uskaltanut ja halunnut vaikka mitä, mutta sinä et vai mikä oli jutuissa meno ja meininki?..........nuuh....nuuh....kukas se siellä sedän nimimerkin takana piileskelee....joku pikkuinen peikkoko tarinoita kertoo....vai mistä tälläinen tuoksu nyt tulee...


      • Neitsytsetä
        MGTOW kirjoitti:

        Kaikki ihanaiset ois uskaltanut ja halunnut vaikka mitä, mutta sinä et vai mikä oli jutuissa meno ja meininki?..........nuuh....nuuh....kukas se siellä sedän nimimerkin takana piileskelee....joku pikkuinen peikkoko tarinoita kertoo....vai mistä tälläinen tuoksu nyt tulee...

        Kun jakaa kiinnostuneiden määrän eletyillä vuosilla, lopputulos ei näytä kovin kummoiselta. 1-2 kiinnostunutta per vuosikymmen ei ikävä kyllä valmista nopeaan reagointiin silloin kun tilaisuus koittaa,

        Tarinoita ei kertoile hirmuinen Röllipeikko, vaikka ymmärränkin epäilyksen.


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Kun jakaa kiinnostuneiden määrän eletyillä vuosilla, lopputulos ei näytä kovin kummoiselta. 1-2 kiinnostunutta per vuosikymmen ei ikävä kyllä valmista nopeaan reagointiin silloin kun tilaisuus koittaa,

        Tarinoita ei kertoile hirmuinen Röllipeikko, vaikka ymmärränkin epäilyksen.

        Nythän se mielenkiinto vasta sitten heräsi trollaillaan tai ei....eli tarkentaisitko miten tapaukset ovat menneet?


      • Neitsytsetä
        MGTOW kirjoitti:

        Nythän se mielenkiinto vasta sitten heräsi trollaillaan tai ei....eli tarkentaisitko miten tapaukset ovat menneet?

        Ehkä joskus kerron tarkemmin, koska pitäisi olla unten mailla jo...

        Nuo mainitut:
        - tuttu nainen, teki aloitteen kun olimme samassa porukassa raflassa
        -- burgeroin tilanteen
        - en tuntenut paremmin (puolituttu?), teki aloitteen somen kautta
        -- annoin pakit :D
        - myös tuttu, päädyimme juttelemaan asioista eräässä tapahtumassa
        -- juttelua, epäröintiä, juttelua, epäröintiä...jäimme ystäviksi

        Ensimmäisestä olin kiinnostunut, mutta ikää oli reilut 20 ja osaaminen ihan nollissa. Kaksi jälkimmäistä tuli vähän puun takaa...tai ei ihan vähääkään. Ikää jo yli 30 tuolloin.


      • Neitsytsetä kirjoitti:

        Ehkä joskus kerron tarkemmin, koska pitäisi olla unten mailla jo...

        Nuo mainitut:
        - tuttu nainen, teki aloitteen kun olimme samassa porukassa raflassa
        -- burgeroin tilanteen
        - en tuntenut paremmin (puolituttu?), teki aloitteen somen kautta
        -- annoin pakit :D
        - myös tuttu, päädyimme juttelemaan asioista eräässä tapahtumassa
        -- juttelua, epäröintiä, juttelua, epäröintiä...jäimme ystäviksi

        Ensimmäisestä olin kiinnostunut, mutta ikää oli reilut 20 ja osaaminen ihan nollissa. Kaksi jälkimmäistä tuli vähän puun takaa...tai ei ihan vähääkään. Ikää jo yli 30 tuolloin.

        Jeps, paha mennä sanomaan oikeastaan yhtään mitään näillä tiedoilla.........kun ei tiedä mitä naikkosten päässä on liikkunut ja mitkä ovat olleet todelliset tarkoitusperät.........kiinnostushan voi olla ihan kevyestä todella vakavaan, joka tietenkin yleensä alkaa sieltä kevyemmästä päästä, eli vaikka herää kiinnostus keskustella.... ja mitä vakavammaksi kiinnostus on menossa sitä kaoottisemmaksi se voi mennä....eikä aina välttämättä toinen tai kumpikaan tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään.....riippuu paljon ihan yksilöistä kokonaisuudessaan....

        Esim, keskustelu/tanssiminen yms, on helppoa monelle.......irtoseksi suhteilu on helppoa osalle ja osalle ei........suhteen aloittaminen.... jne...jne...


      • MGTOW kirjoitti:

        Jeps, paha mennä sanomaan oikeastaan yhtään mitään näillä tiedoilla.........kun ei tiedä mitä naikkosten päässä on liikkunut ja mitkä ovat olleet todelliset tarkoitusperät.........kiinnostushan voi olla ihan kevyestä todella vakavaan, joka tietenkin yleensä alkaa sieltä kevyemmästä päästä, eli vaikka herää kiinnostus keskustella.... ja mitä vakavammaksi kiinnostus on menossa sitä kaoottisemmaksi se voi mennä....eikä aina välttämättä toinen tai kumpikaan tiedä mitä haluaa vai haluaako mitään.....riippuu paljon ihan yksilöistä kokonaisuudessaan....

        Esim, keskustelu/tanssiminen yms, on helppoa monelle.......irtoseksi suhteilu on helppoa osalle ja osalle ei........suhteen aloittaminen.... jne...jne...

        ....ja siis kiinnostushan voi olla puhtaasti ihan vaikka kiinnostusta keskusteluun/tanssimiseen, eikä toinen olisi siitä edes etenemässä yhtään mihinkään, vaikka toisella sellaisia toiveita, haluja tai mietteitä olisikin/tulisikin....


    • flowersreally

      Vai että neitsytsetä.

      • Neitsytsetä

        Sepä juuri :(


      • flowersreally
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Sepä juuri :(

        Horoskoopissa.


      • Neitsytsetä
        flowersreally kirjoitti:

        Horoskoopissa.

        Ei ole. Tähtiin voi olla kirjoitettuna, mutta onneksi en usko kohtaloon.


    • turha.ketju.siis

      MAT ei väitä kertovansa kaikista yksilöistä, joten yksittäiset vastaesimerkit eivät tarkoita, että MAT ei pätisi.

      • Neitsytsetä

        En kiistä. Mutta vaikka MAT pätisi 99-prosenttisesti, yksittäisen vastaesimerkin kohdalla sen pätevyys on 0% ;)


      • 99-prosenttinen.ätmi
        Neitsytsetä kirjoitti:

        En kiistä. Mutta vaikka MAT pätisi 99-prosenttisesti, yksittäisen vastaesimerkin kohdalla sen pätevyys on 0% ;)

        Ei se pätevyys voi siitä riippua, mitä yksittäistapausta katsotaan. Esim. väittämä "lähes joka kuukaudessa on vähintään 30 päivää" pätee myös helmikuussa, koska väittämä ei sano "tässä kuussa" tai "joka kuussa". Ja ihan yhtä lailla kuin tuon väittämän pätevyyttä ei voi tutkia ottamalla tarkastelujoukoksi ainoastaan helmikuuta, ei MAT:n pätevyyttä voi tutkia katsomalla vain yhtä rumaa nörttiä, joka sai neitsytmissin. Yksittäistapaukset voivat toki tukea tai vastustaa yleistä teoriaa.


      • Neitsytsetä
        99-prosenttinen.ätmi kirjoitti:

        Ei se pätevyys voi siitä riippua, mitä yksittäistapausta katsotaan. Esim. väittämä "lähes joka kuukaudessa on vähintään 30 päivää" pätee myös helmikuussa, koska väittämä ei sano "tässä kuussa" tai "joka kuussa". Ja ihan yhtä lailla kuin tuon väittämän pätevyyttä ei voi tutkia ottamalla tarkastelujoukoksi ainoastaan helmikuuta, ei MAT:n pätevyyttä voi tutkia katsomalla vain yhtä rumaa nörttiä, joka sai neitsytmissin. Yksittäistapaukset voivat toki tukea tai vastustaa yleistä teoriaa.

        Torstai 24.3. on vain yksi päivä kolmestakymmenestäyhdestä päivästä maaliskuussa, mutta tällä hetkellä on 1/1 eikä 1/31 torstai 24.3.

        Ei sillä ole sille nörtille väliä kuinka moni sai neitsytmissin, kunhan se itse sai neitsytmissin.

        Eikö vain? ;)


      • 99-prosenttinen.ätmi
        Neitsytsetä kirjoitti:

        Torstai 24.3. on vain yksi päivä kolmestakymmenestäyhdestä päivästä maaliskuussa, mutta tällä hetkellä on 1/1 eikä 1/31 torstai 24.3.

        Ei sillä ole sille nörtille väliä kuinka moni sai neitsytmissin, kunhan se itse sai neitsytmissin.

        Eikö vain? ;)

        Väittämä "satunnainen päivä maaliskuussa on 24.3. todennäköisyydellä 1/31" pätee joka päivä todennäköisyydellä 1. Väittämä "tänään on 24.3." pätee satunnaisena päivänä maaliskuussa todennäköisyydellä 1/31. Tajuatko eron? Samoin MAT ei väitä, että sinä Neitsytsetä pysyt jatkossakin neitsytsetänä, vaan MAT väittää, että sinä Neitsytsetä pysyt hyvin todennäköisesti jatkossakin neitsytsetänä. 1. versio on tosi tai epätosi riippuen miten sinun käy, jälkimmäinen on joka tapauksessa tosi.

        Jokaista tietenkin kiinnostaa etenkin oma elämänsä, se on normaalia. Myönnän itsekin haluavani naisen mieluummin itselleni kuin jollekin toiselle ätmille.


    • että.silleen

      "Jeps, paha mennä sanomaan oikeastaan yhtään mitään näillä tiedoilla.........kun ei tiedä mitä *naikkosten* päässä on liikkunut ja mitkä ovat olleet todelliset tarkoitusperät.........kiinnostushan voi olla ihan kevyestä todella vakavaan..."

      *NAIKKOSTEN* siis MITÄ?
      -Ettekö miehet tiedä; mitä sana todellisuudessa merkitsee... ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun sanaa käytetään härskisti väärin.
      Ilolinnun ja naikkosen merkitys on täsmälleen sama.
      Täällä tosin on paljon rumempaakin sanaa käytetty naikkosesta!

    • Ex------------PUA

      Erinomainen kirjoitus.

      Posiitiivinen mutta toimii.

      Sehän tässä koko jutun (punainen pilleri ja MGTOW) ideana on, että löytää sen NAWALTin, yksisarvisen, millä nimellä häntä nyt valitseekaan kutsua.

      "Juhlat on juhlittu, laulut laulettu
      maljoja kilistelty, päälle naurettu
      ja nyt kun koitan löytää kurimuksesta ihmistä,
      löytyykö sitä
      kysyn: löytyykö sitä?"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe