Poliisi on kertonut, että kirkon polttajalla on pahoja henkilökohtaisia ongelmia. Kuinka paljon voidaan ajatella, että hän oirehtii maassamme 2000-luvulla villiintynyttä ateismin vastaisuutta? Todennäköisesti polton syypää oli tämänkin palstan vaparivihaaja. Selvä fanaattisuus on ollut havaittavissa jo usen vuoden ajan ja nyt se on eskaloitunut siihen että poltetaan kirkkoja ja syytetään siitä vapareita. Kysymys onkin, missä palstan vaparivihaaja oli palon aikaan?
Vaparivihaaja ei julkisesti kannata kirkon polttamista, mutta hänen välittämänsä aggressiivinen ateistivihamielinen propaganda on osaltaan ollut luomassa maaperää tämänkaltaisille teoille. Internetin keskustelupalstoilla vaparivihamieliset kirjoittajat ovat ilmaisseet mielihyvänsä tapahtuneen johdosta.
Jää nähtäväksi, mitkä ovat poltajan motiivit ja vaikuttimet. Joka tapauksessa vaparivihamielinen ajattelu muodostaa Suomessa jonkinlaisen turvallisuusriskin. Ääriajatteluun taipuvaiselle ateistien vihaajalle on asetettava rajat. Palstan vaparivihaaja liittyy selvästi jollain tavalla tähän vapaa-ajattelijoiden ja ateistien tuomitsemaan rikokseen.
Vaparivihaaja poltti kirkon?
Rajat.vapareillekin
3
<50
Vastaukset
Tämähän olisi jopa loogisempi selitys: paha olo purkautui sen aiheuttajaa vastaan. Tarkemman tiedon puuttuessa voidaan olettaa, että tuhotyö oli kirkon syy.
(Ja se oikea kanta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14205156/tuhopoltto-tuomittava-teko )- Vieskaa
Voi hyvin epäillä, että antivapariudella on osuus kirkon polttoon.
- Rajat.vapareillekin
Oikeastaan tämä oli vain osoitus siitä että vaparivihaaja kykenee mihin tahansa että saa tekosyyn syytää kuraa vaparien niskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529