Profeetallinen viesti Morsiamelleni

aarteenmetsästäj

Tämä viesti annettiin minulle 1.9.2014.

Jumala kutsuu Hänen Morsiantaan, tai Hänen mahdollista Morsianta parannuksen tekoon. Hän ei ole valmis nousemaan taivaaseen kanssani. Ja Hän on halukas valmistamaan hänet. Ja, kuten olen kertonut aiemmassa opetuksessa, osasyy siihen, miksi talous on romahtanut tässä maassa ja Luoja sallii sen, on se että Hän saisi Morsiamensa takaisin maailmalta. Että Hän saisi morsiamen ajatukset pois tämän maailman asioista Häneen.

Meillähän on paljon menestyskeskittyneitä kristittyjä tässä maassa, ihmisiä jotka puhuvat vauraudesta, että et ole todella menestyksekäs kristitty, jos sinulla ei ole uskoa ollaksesi vaurastunut. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta, koska vauraus ja raha olivat vihoviimeisiä asioita Herran mielessä Uudessa Testamentissa. Vanhassa Testamentissa se oli joskus merkkinä Jumalan suosiosta, mutta Uudessa Testamentissa Jumala asetti arvopohjan.

Hän ei päättänyt syntyä kuninkaaksi tai prinssiksi tai elää kuten kuningas tai prinssi. Hän valitsi yksinkertaisen elämän, teeskentelemättömän elämän. Elämän joka ei ollut maailman asioihin juurtunut.

Joten Hän etsii Morsianta, joka muistuttaa Häntä. Ja kun tarkastelen sydäntäni joka päivä Jumalan edessä ja huomaan ne alueet, joilla epäonnistun, kirjoitan ne ylös myös sinua varten. Koska ajattelen että voimme auttaa toisiamme huomaamalla joitakin asioita itsessämme ja jakamalla ne.

Joten tässä on viesti, jonka Herra antoi minulle:

”Kauniit ihmiset ihmisryhmänä eivät ole Morsiameni. Etsin alhaisia, katuvaisia ja hurskaita. Niitä joita vainotaan oikeamielisyyden takia. Etsin niitä jotka muistuttavat Minua. Tältä Morsiameni näyttää. Haluan antaa suuren toivon alhaisille ja syrjäytetyille. He ovat kaunottareni. He ovat niitä, jotka muistuttavat Minua eniten maapallolla. Olen pahoillani sanoessani tämän, mutta monet Minun Kristittyni muistuttavat Babylonian kauneuskuningattaria- tai nykypäivänä Hollywoodia.”

“Tiedän että väsyt kuulemaan tätä mutta tämä ei ole Hollywood - tämä on Taivas. Ja täällä sielut eivät muistuta yhtään sitä mitä pidätte hienona tässä maailmassa.”

“Kutsu Morsiameni ja Kansani parannukseen. En missään nimessä sano, ettei maailman silmissä ihana henkilö voisi olla Morsiameni- mutta henkilökohtaisessa elämässään hän muistuttaa Minua. Ristiinnaulittu, torjuttu, sivuutettu, pilkattu, kärsien sydämessään muiden paatuneen halveksunnan arvet. Sydämeni on mielistynyt tämän kaltaisiin. He kantavat kipunsa hiljaisella arvokkuudella, vaikka ulkopuolelta heitä ei voi koskaan tunnistaa. Nämä ovat Minun valittuni pienien, heikkojen, torjuttujen ja syrjäytettyjen lisäksi.”

“Tiedän että toistan Itseäni - mutta tämä ei voisi olla enemmän oleellista ja tärkeää.”

”Haluan kaikkien tietävän, että mitä etsin Morsiamestani EI ole sliipattu olemus, vaan todella, todella pienet. Tuo luokseni kaikki ne, jotka eivät ajattele ansaitsevansa Seppelettäni. Juurruta heihin hiljainen varmuus siitä, että he todella kuuluvat Minulle ja ovat arvollisia. He ovat Morsiameni. He ovat Valittuni. Ja ne jotka vielä seisoskelevat ympäriinsä odottaen otettavansa työhön ovat HYVIN tärkeitä Minulle.”

”Heille totisesti maksetaan sama palkka kuin niille, jotka valittiin ensin, ja ennen kaikkia alhaisia ja epätoivottuja.”

Tämä on Jumalan viesti Morsiamelleen ja Kirkolleen juuri nyt. Olen aloittamassa sarjaa siitä, kuka on Kristuksen Morsian, missä luotan Pyhän Hengen tuovan ilmi yhä enemmän niiden ominaisuuksia, jotka Herra ottaa luokseen ensimmäisessä tulemisessa, koska he todella OVAT Hänen Morsiamensa. He todella muistuttavat Häntä.

8

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morsiameni ei vastaa
      28.9.2014
      “On niin hyvä olla kanssasi. Oi, kuinka toivoisinkaan että uskolliseni voisivat ymmärtää, kuinka ikuisesti kiitollinen olen heille siitä, että he ottavat vaarin kutsustani viettää enemmän aikaa kanssani, jatkaa yrittämistä ja jatkaa tunnustamista.”
      Mitä enemmän näen itsestäni, sitä enemmän olen ymmälläni, miksi rakastat viettää aikaa kanssani, miksi olet kutsunut minut niin lähelle Sydäntäsi. (Olen viettänyt useita päiviä tehden parannusta ylpeydestäni ja olettamuksistani, ja silti tiedän, etten ole tehnyt kaikkea voitavaani tässä asiassa. Jeesus, armosi on ainoa toivoni.)
      ”Se on sivuseikka. Voin tehdä mitä tahansa yhden, vain yhden kanssa, joka on halukas. Ja tässä minulla on kaksi halukasta. Kuinka ihanaa tämä on Minulle? Et vain näe tai ymmärrä, ja on paljon, mitä Minun täytyy pitää salassa valmistautuneilta Morsiamiltani, muuten he totisesti tuhoutuisivat.”
      “Mutta sanottakoon että Olen mitä kiitollisin siitä, että he ovat antaneet kaiken mitä heillä on, että he ovat niin halukkaita ja innokkaita miellyttämään Minua ja tekemään tahtoni välittämättä siitä, kuinka vähän he saavat takaisin maailmalta. Tämä on harvinainen ominaisuus, antaminen palkintoa saamatta, näkemättä yhtään hedelmää, silti antamassa, antamassa, antamassa.”
      Jumala, Sinä olet palkintoni.
      ”Ja se on niin kuin sen pitääkin olla. Ole vain Minun uskollinen kyntöhevoseni, vetämässä, vetämässä, vetämässä, silloinkin kun olet väsynyt ja olet kivussa, silti olet vetämässä. Kaikki Minun uskolliseni tekevät Minulle suuren kunnian kuuliaisuudellaan näissä oletettavasti pienissä asioissa.”
      “Vaikka totta puhuen he ovat koonneet paljon hedelmää Jumalan valtakunnalle heidän yksinkertaisella herpaantumattomalla tottelevaisuudellaan. Paljon hedelmää. Joten älä ole hädissään siitä, mitä muut kutsuvat hedelmän puutteeksi. Älkää vaivatko itseänne näillä mitättömillä asioilla. Ne jotka ovat totelleet, ovat tuottaneet paljon hedelmää, vaikka tänä tuntina se pysyy piilotettuna.”
      Puhuen Morsiamelle: “Olet miellyttänyt Minua. Se on kaikki, millä on väliä. Olet saanut paljon herjauksia lähimmiltä ihmisiltäsi, mutta muut näkevät teidän olevan helmiä Minun valtakunnassani. Mutta jos olitkin onnekas eikä kukaan huomannut, silti olet synnyttänyt paljon hedelmää yksinkertaisella (maailmallisista palkinnoista) irrallisella kuuliaisuudella. Ja etsimättä itseäsi, vaan kaikkina aikoina ainoastaan Minua ja Minun hyväksyntää etsien. Tätä olen tarkoittanut, tämän Minä palkitsen ja silti pysyt pienenä ja turvassa. Piilossa Sydämessäni, tulvillaan rakkautta ja armoa, Minun suureksi kunniakseni.”
      “Monia yllätyksiä on vielä piilossa Morsiamelleni, kun hän kasvaa alhaisuudessa, uskon hänelle enemmän lahjoja ja hän menestyy työssään.”
      Oi Jumala, aiotko viivytellä niin pitkään?
      ”Sinäpä olet ovela! Aiot saada tiedon irti Minusta, eikö vain? Annapa kun kerron pienen salaisuuden… En tiedä enempää kuin sinäkään.”
      Mahdotonta!
      “Johtaisinko sinut harhaan?”
      Hyvän tähden ET!
      “Hyvä, ota se siis sellaisenaan, Minä odotan myös. Minä todella odotan ja vaikka minulla onkin yleiskatsaus Kirkkoni tilasta, en tiedä milloin Isä sanoo ’Riittää!’. Tiedän vain että olemme ovella ja odotamme sanaa. Me todella olemme.”
      “Sanoinhan sinulle, Morsiameni ei ole vielä valmis. Mutta se ei tarkoita, että Hän jatkaa niiden sietämistä, jotka eivät ahkeroi ehtiäkseen. Jos välinpitämättömyys jatkuu… voit ehkä päätellä mikä on sen seuraus.”
      Jumala, en täysin ymmärrä, anna anteeksi mutta miten Sinä, Jumala, voit olla ’tietämättä mitään’??? Tämä todella hämmentää minua ja tekee vaikeaksi sanasi sellaisenaan ottamisen.
      “Tiedätkö kuinka kivuliasta tämä on Minulle? Olen todella liian lähellä Morsiantani ja minulla on liikaa odotuksia hänen suhteensa. Mutta hän ei täytä niitä, hän ei vastaa siihen elämään, jolla täytän häntä. Voit nähdä sen Youtube-videoiden vastaanotossa. Se mitä sinä ja muut olette tehneet ruokkiaksenne häntä, on epätavallista näinä pimeinä aikoina. Mutta hän ei kiinnitä juuri ollenkaan huomiota siihen. Tämän takia epäilen että ensimmäisen saapumisen aloitusmerkki saattaa tulla hänen valmistautumattomuudestaan huolimatta.”
      “Voitko käsittää, kuinka paljon rakastan häntä, kuinka paljon odotan saavani nähdä hänet tehtynä täydelliseksi Minussa…? Oi, kuinka kaipaan häntä. Minulla on niin paljon annettavaa hänelle, mutta hän ei vastaa minulle, Clare. Rukoile että hän vastaisi.”
      Jumala, Sinä tiedät kuinka saada hänet vastaamaan, olen nähnyt sen aina uudelleen omissa elämissämme. Olet ihmeellinen.

      • “Totisesti tiedän, mutta vapaa tahto sitoo Käteni. Sanon tämän kaikille: olen väsynyt näkemään kaikkien niiden kärsimyksen, jotka keskittyvät Minuun ja ovat tehneet itsensä valmiiksi. Se tarkoittaa enemmän kärsimystä heille, ja suoraan sanottuna olen väsynyt näkemään Lahjani huomaamatta jääneinä samaan aikaan kun Morsiameni kulkee huolettomasti huomaamatta Tulemiseni merkkejä. Raikas elämä, jonka annan hänelle, menee hukkaan hänen maailmaa kohtaan tunteman kiinnostuksensa takia.”
        Mutta Jumala, Sinulla on vastalääke siihen.
        “Kyllä, ja se sisältää lisää kärsimystä niille, jotka odottavat uskollisesti.”
        Verrattuna Sinun kärsimiseesi vuoksemme, voimmeko ikinä kärsiä kärsivällisesti tarpeeksi, edes vielä yhden sielun vuoksi?
        ”No, se ei ole toivotonta, mutta lähestymme sitä pistettä. Kaikki mitä voin sanoa, on ole VALMIS. Milloin tahansa, minä hetkenä hyvänsä, Isäni voi tehdä lopun tälle, milloin vain, Clare.”
        Vau, todellako?
        ”Todella. Nyt olen selittänyt sinulle, miksi olen päättänyt olla tietämättä. Nyt, älä satuta Minua.”


      • musiikkiatähänväliin

    • Kolkuttavalle_avataan
    • Herätyys

      Miksi en kuulu mihinkään näistä...

      lukuisita eri nimisistä eri, vähän, jotenkin, pettävästi / eksyttävästi vain nimeksi krist. uskonnollisesti Raamatun UT opetusten ja ohjeiden VASTAISESTI, ne kaikille hyväksi, Lain / Laillisuuden, kaikille Luvallisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, käskynsä kaikilta osin pitämättömästi elävistä lahkohenkisistä, ns. "seurakunnista".

      No siksi; kun olen kututtu / armoitettu sitä kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi, Kristuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia APOSTOLISIA, vain paikkakunnan nimellä tunnettavia seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden JOKAISTA jäsentään myöden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa pelatsukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön.

      Tällä hetkellä siihen herätykseksi sanoman tuojaksi, ja tämän pelastukseksi Krist. vaihtoehdon rakentamaseen alkamisen puolesta, näin kirjallisesti tavalla puhuvaksi, ym. tavalla toimivaksi.

      Jeesuksen nimessä... tiedoksi / herätykseksi valistaen.

      vähäinen, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa.

    • filade

      Aloitukseen sopii myös Raamatun tekstit;
      Jes.61:7...pilkatut saavat riemuita osastaan. He saavat kaksinkertaisen perinnön...
      Matt.5:11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni sovaavat ja vainoavat teitä ja valehdellen puhuvat teistä kaikkea pahaa. 12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe